Oczywiście ziarno jest wszechobecne, i ja również za tym filtrem nie przepadam, tak samo nie przepadam za rozmyciem w ruchu, które z miejsca wyłączam, ziarna niestety nie można wyłączyć. Myślę, że jest to celowy zabieg, aby przykryć te mniej okazałe tekstury, których tu nie brakuje ( gram na pro ) Mimo to gra rekompensuje, to obrzydliwie bogatym światem w detale, więc rozumiem ten kompromis przy takim sprzęcie z jakim musieli sobie poradzić.
Co do grafiki przez pewien czas nie było nic, co by mnie powaliło, poziom uncharted ( czyli bardzo dobry) a czasem słabiej, i tak do momentu w którym szedłem wyjaśnić ekipę z CNNu, a to co przyszło dnia drugiego mi zobaczyć w Seattle... to jest to! Ten rozkrok, pożegnanie starej generacji, i zaproszenie do świata nowej jakości... Miasta, miasteczka, lasy wdeptały w podłoże wszystko z czym obcowaliśmy w tej generacji.
Gdy skończę fabułę, to podzielę się swoimi uwagami, bo i nie obyło się bez wad.