Musowo elementy rpg napędzające koniunkturę (nazwa na wyrost, po prostu jakieś sumujące się liczby, które mają świadczyć o rozwoju postaci boostowanym za walutę i uzależniać), system kolejkowania walk obostrzonych interwałem czasowym, którego skrócenie można zakupić za diamenciki, jak już macie kolejne "kręgi piekła", to potnijcie - jeden w podstawowej wersji gry, następny też, ale nazwijcie go FREE FIRST DAY DLC (koniecznie z dużej litery i krzykliwym kolorem czcionki), kolejne kręgi co dwa miesiące dla utrzymania tematu w cenie 1000 diamencików/24,99 euro, promocje weekendowe na diamenty - pakiety 100 diamentów 10% taniej, podwójny exp co poniedziałek.
Dla niepoznaki możecie wrzucić sklepik z nowymi widełkami i kolorowymi czapkami, do którego będziecie się odwoływać odpowiadając na zarzuty o formułę pay 2 win, że jak ktoś nie chce, to nie musi płacić, bo to tylko kolorowe czapki i zielone widły.
Po roku reedycja na stimie, wszystkie dodatki, 10000 diamencików w pakiecie za 500 euro.
Nie dziękujcie za wagon pieniędzy.