myśleliście o jakiś dziwnych smaczkach, takich niezauważalnych na pierwszy rzut oka? jakieś drobne zmiany w wyglądzie poziomu, np. ten kolo co wystaje z "ramki", który znika po przejściu jakiegoś tam punku. w sensie, że gracz się odwraca a go już nie ma, tak po prostu. oczywiście tylko przykład, ale chodzi mi o strach nie tylko w wersji "dużo juchy, gore i demony", ale też taki psychologiczny niepokój, coś bardziej na modłę p.t.
Tak, znajdą się podobne motywy w Agony (nie aż tak jak w PT, tam w jednym pomieszczeniu można było spędzić wiele godzin ciągle odkrywając coś nowego..) Bardziej stawiamy na atmosferę i schizę, mniej na akcję i prawie w ogóle na jumpscarsy
Co składa się na gameplay oprócz samego chodzenia i drobnej manipulacji przedmiotami w otoczeniu?
Chciałbym zobaczyć więcej rzeczy, takich jak ta pochodnia, która przyciągnęła stwora.
Będą jakieś puzzle przestrzenne? Zagadki do rozwiązania?
Jest jakiś inwentarz? Jaka jest jego rola?
Większość czasu gracz spędzi w ciele męczennika, więc będzie zmuszony do ostrożnego poruszania się i unikania kontaku z demonami.
Pochodnia daje nam dodatkowe opcje eksploracji i unikania ataków wrogów. Będzie można bronić się przed mniejszymi demonami, odblokowywać dodatkowe komnaty, odstraszać szarańczę itp.
Będą zagadki logiczne, czasami trzeba będzie wykombinować co zrobić żeby przejść dalej, czasami trzeba znaleźć jakiś przedmiot który otworzy drogę do kolejnej sekcji. Z czasem istotne będzie również umiejętne wykorzystanie specyficznych właściwości danej klasy.
Gracz będzie mógł zbierać różne przedmioty. Niektóre z nich odblokują bonusowe rzeczy, inne rozwiną postać, jeszcze inne rozbudują fabułę. Staramy się, żeby kompletna historia i wszystkie jej smaczki były dostępne tylko dla ludzi, którzy zdecydują się ich szukać.
Czy postać ma jakieś umiejętności? Co powodują i co można nimi osiągnać? Jak te umiejętności przekładają się na otaczający świat?
Bohater będzie miał kilka parametrów możliwych do rozwinięcia. Niektóre sprawią, że będzie można skuteczniej unikać wrogów, niektóre pozwolą dostać się do wcześniej niedostępnych miejsc. Tego typu rzeczy