Autor Wątek: Agony  (Przeczytany 46875 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

jaca71

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-11-2008
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 2
Odp: Agony
« Odpowiedź #160 dnia: Maja 28, 2016, 01:51:32 am »
Dawaj dawaj Madman.super klimat.nie wiadomo jak wyjdzie ale powodzenia:)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #161 dnia: Maja 29, 2016, 03:50:55 am »
Bloody-disgusting? Grubo  8)

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Agony
« Odpowiedź #162 dnia: Maja 30, 2016, 09:42:53 am »
Madman pozdrów tam Majoneza jak siedzi obok Ciebie i pogratuluj dobrej roboty ;)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #163 dnia: Maja 30, 2016, 12:32:05 pm »
Majonez podziękował  ;)

Morfi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-12-2009
  • Wiadomości: 3 904
  • Reputacja: 82
  • Bend the Universe!
Odp: Agony
« Odpowiedź #164 dnia: Maja 30, 2016, 12:42:54 pm »
W sumie to szacun dla całego teamu oczywiście za dobre wizualia, a pozdro osobiste dla Majoneza było bo to dobry ziom jest ;D

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Agony
« Odpowiedź #165 dnia: Maja 30, 2016, 14:02:15 pm »
Madman, a zdajesz sobie sprawę, że jak spierdolicie wersję na PS4, to nie masz życia na forum?  8)

el becetol

  • Gość
Odp: Agony
« Odpowiedź #166 dnia: Maja 30, 2016, 15:09:38 pm »
Na tym forum nie ma życia to co za różnica.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #167 dnia: Maja 30, 2016, 15:58:43 pm »
Będzie dobrze, sony przecież specjalnie mocniejszą konsolę wypuszcza, żeby uciągnąć wizualia agony  :P

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Agony
« Odpowiedź #168 dnia: Maja 30, 2016, 16:01:49 pm »
Ej, Wy to serio w dziewiątkę robicie jak żalgejmer.pl odnotował dnia dzisiejszego?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #169 dnia: Maja 30, 2016, 16:25:23 pm »
I w Bydgoszczy, nie wiedzialem :D Gdzie macie biuro?

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #170 dnia: Maja 30, 2016, 19:46:32 pm »
Ej, Wy to serio w dziewiątkę robicie jak żalgejmer.pl odnotował dnia dzisiejszego?
Tak, ale współpracujemy z paroma osobami z outsource.
Cytuj
Madmind Studio is a game development studio created in 2016 by Tomasz Dutkiewicz.

Our studio comprises veteran game developers, who have worked on numerous AAA titles, such as:

    The Division,
    Witcher 3,
    Sniper: Ghost Warrior 2,
    Alien Rage,
    Enemy Front,
    Real Boxing 2,
    Godfire: Rise of the Prometheus and more.


We are currently 9 developers determined to create best possible, visually stunning game with unique atmosphere.

I w Bydgoszczy, nie wiedzialem :D Gdzie macie biuro?
Na grunwaldzkiej  :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #171 dnia: Maja 30, 2016, 19:52:05 pm »
Na grunwaldzkiej
W weekend tam smigalem :d

I rzut beretem od mojej bylej firmy :d

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Agony
« Odpowiedź #172 dnia: Maja 30, 2016, 22:13:49 pm »
Jako wielki fan mrocznych i zwichrowanych klimatów jestem pod wrażeniem mięsistego, klaustrofobicznego i dusznego klimatu, jaki udało Wam się wytworzyć. Widzę też, ktoś tu ma dobrą rękę do projektów makabrycznych stworzeń.

Gdzieś tam przeczytałem, że gra będzie po trochu skradanką - prawda to? Bardzo bym chciał, aby nie była to kolejna kolejka szynowa, tylko gra, w której trzeba trochę pokombinować.
PSN ID: WojtqGO

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #173 dnia: Maja 31, 2016, 01:10:04 am »
Dzięki :)

Tak, przez zdecydowaną większość czasu trzeba będzie unikać konfrontacji z demonami. Bezmyślne bieganie i hałasowanie w wątłym ciele męczennika może szybko doprowadzić do śmierci hosta. Będzie sporo łamigłówek, pracujemy nad tym żeby nie przegiąć z ich trudnością. Kombinować będziesz mógł jak dojść w potencjalnie niedostępne miejsca, jak otworzyć dodatkowe komnaty, jak znaleźć najciekawsze bonusy i jak prawidłowo wykorzystać specjalne możliwości głównego bohatera.
Znacznie rozbudowaliśmy grę względem pierwotnych założeń  :)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #174 dnia: Czerwca 03, 2016, 13:16:21 pm »
Penkło 500tyś wyświetleń  :angel:





Cytuj
"Could this be the game that rejuvenates the survival horror genre?"
:naughty:
http://www.inquisitr.com/3152309/madmind-studio-announces-debut-game-agony-a-first-person-survival-horror-set-in-hell/#kCdUvTRGQFoGdepV.99

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #175 dnia: Sierpnia 15, 2016, 10:43:21 am »


Jeśli ktoś wybiera się na gamescom to zapraszam za zamknięte drzwi  :)

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Agony
« Odpowiedź #176 dnia: Sierpnia 16, 2016, 06:32:20 am »
Ostatnio czytałem zapowiedź w PsxExtreme - gratuluję rozgłosu. Mocno Wam chłopaki kibicuję, chociaż sama gra to nie moje klimaty. Musi być dobrze!:)
Fryty tyty dotknij pyty

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Agony
« Odpowiedź #177 dnia: Sierpnia 16, 2016, 08:14:57 am »
Również kibicuję cały czas  :)

NO I CZEKAM NA TROPHY ZWIĄZANIE NAZWĄ Z GO.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Agony
« Odpowiedź #178 dnia: Sierpnia 18, 2016, 18:22:26 pm »


Fajne cycki :troll:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Agony
« Odpowiedź #179 dnia: Sierpnia 18, 2016, 19:29:27 pm »
Panie Madman a nie dałoby się trybu tpp wrzucić?

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Agony
« Odpowiedź #180 dnia: Sierpnia 19, 2016, 13:29:57 pm »
Panie Madman a nie dałoby się trybu tpp wrzucić?
Też bym chciał, ale to jest niestety po prostu tona dodatkowej pracy z animacją postaci.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

iko

  • Gość
Odp: Agony
« Odpowiedź #181 dnia: Sierpnia 19, 2016, 13:49:49 pm »
Polacy nie gęsi i swoje Agony mają! :troll: Trzymam kciuki za tą gre.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Agony
« Odpowiedź #182 dnia: Sierpnia 19, 2016, 14:41:04 pm »
Panie Madman a nie dałoby się trybu tpp wrzucić?
Też bym chciał, ale to jest niestety po prostu tona dodatkowej pracy z animacją postaci.
A jakby skasować wersje na x1 i czas oraz pieniądze, marnowane na cięcia w oprawie, przeznaczyć na animację w trzeciej perspektywie?

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Agony
« Odpowiedź #183 dnia: Sierpnia 19, 2016, 14:48:20 pm »
Panie Madman a nie dałoby się trybu tpp wrzucić?
Też bym chciał, ale to jest niestety po prostu tona dodatkowej pracy z animacją postaci.
A jakby skasować wersje na x1 i czas oraz pieniądze, marnowane na cięcia w oprawie, przeznaczyć na animację w trzeciej perspektywie?
To i tak mało, portowanie gier na UE4 nie jest zbyt czasochłonne.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Agony
« Odpowiedź #184 dnia: Sierpnia 20, 2016, 19:08:27 pm »
Hej Panowie,

Naprawdę kawał dobrej roboty!

Nie wiem, czy to wina prezentacji, czy właśnie designu gry, ale ten gameplay trailer zawodzi na poziomie... gameplayu.
Bardzo ciekawy design, ładne wykonanie, dźwięki też super, ale wciąż brakuje gry w tej grze.

Trzymam mocno kciuki aby to było tylko moje złudzenie :)


Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #185 dnia: Sierpnia 21, 2016, 02:26:21 am »
Wróciłem w końcu z gamescomu.

Weźcie pod uwagę, że gameplay został nagrany w ten sposób na potrzeby prezentacji gry. Oczywiście nie trzeba grać/poruszać się tak wolno jak to widać na gameplayu.
Można chodzić wolno, szybko, biegać, skakać, co kto lubi.

Tryb tpp moglibyśmy wrzucić. Zależało nam, żeby gracz mógł dobrze wczuć się w kontrolowaną postać, więc i tak zawsze w pamięci jest cały model, który ma animacje wyglądające dobrze w fpp i tpp. Ale uważam, że do Agony bardziej pasuje fpp i nie chcę go mieszać z tpp. Kwestia wyboru  ;)

Jutro wrzucę Extended trailer, na dobre zakończenie targów  :grin:

 

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Agony
« Odpowiedź #186 dnia: Sierpnia 21, 2016, 10:18:37 am »
Imo też sądzę, że tryb TPP jest po prostu zbędny, lepsza wczuwa jest z pierwszej osoby.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #187 dnia: Sierpnia 21, 2016, 11:18:01 am »
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 22, 2016, 01:00:02 am wysłana przez Madman »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Agony
« Odpowiedź #188 dnia: Sierpnia 21, 2016, 11:47:30 am »
Poryte zdrowo :D

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Agony
« Odpowiedź #189 dnia: Sierpnia 21, 2016, 13:27:02 pm »



bardz, bardzo dobrze się to ogląda :)

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #190 dnia: Sierpnia 22, 2016, 19:51:40 pm »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Agony
« Odpowiedź #191 dnia: Sierpnia 23, 2016, 13:19:28 pm »
Oby piekło było na tyle różnorodne jak w Dante inferno  to będzie must have.  Lubię takie klimaty,  niestety w grach ich praktycznie brak, a to taki dobry temat.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #192 dnia: Sierpnia 23, 2016, 14:17:47 pm »
A mi sie wlasnie kolezanka z pracy pytala czy kojarze gierke takiego studia z bydgoszczy podobna do Outlasta :D

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #193 dnia: Sierpnia 23, 2016, 14:44:03 pm »
 :)
Będą cztery duże levele, z zupełnie innym settingiem, także staramy się żeby nie było nudy.
Nowy gameplay dobija właśnie do 2mln wyświetleń, także znacznie lepiej niż np. RE7 (mam na myśli popularność ich trailera z gamescomu) :angel:

Mało feedbacku od was. Jak podobał się gameplay, które elementy powinniśmy dopracować? (O fizyce na demonicy wiemy ;p)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Agony
« Odpowiedź #194 dnia: Sierpnia 23, 2016, 15:28:21 pm »
myśleliście o jakiś dziwnych smaczkach, takich niezauważalnych na pierwszy rzut oka? jakieś drobne zmiany w wyglądzie poziomu, np. ten kolo co wystaje z "ramki", który znika po przejściu jakiegoś tam punku. w sensie, że gracz się odwraca a go już nie ma, tak po prostu. oczywiście tylko przykład, ale chodzi mi o strach nie tylko w wersji "dużo juchy, gore i demony", ale też taki psychologiczny niepokój, coś bardziej na modłę p.t.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Agony
« Odpowiedź #195 dnia: Sierpnia 23, 2016, 15:38:09 pm »
Co składa się na gameplay oprócz samego chodzenia i drobnej manipulacji przedmiotami w otoczeniu?
Chciałbym zobaczyć więcej rzeczy, takich jak ta pochodnia, która przyciągnęła stwora.

Będą jakieś puzzle przestrzenne? Zagadki do rozwiązania?
Jest jakiś inwentarz? Jaka jest jego rola?
Czy postać ma jakieś umiejętności? Co powodują i co można nimi osiągnać? Jak te umiejętności przekładają się na otaczający świat?


Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Agony
« Odpowiedź #196 dnia: Sierpnia 23, 2016, 15:41:55 pm »
Co składa się na gameplay oprócz samego chodzenia i drobnej manipulacji przedmiotami w otoczeniu?
Chciałbym zobaczyć więcej rzeczy, takich jak ta pochodnia, która przyciągnęła stwora.

Będą jakieś puzzle przestrzenne? Zagadki do rozwiązania?
Jest jakiś inwentarz? Jaka jest jego rola?
Czy postać ma jakieś umiejętności? Co powodują i co można nimi osiągnać? Jak te umiejętności przekładają się na otaczający świat?


Podbijam.

jaca71

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-11-2008
  • Wiadomości: 130
  • Reputacja: 2
Odp: Agony
« Odpowiedź #197 dnia: Sierpnia 23, 2016, 19:32:18 pm »
Artystycznie to jest piekne,ale ja tez nie wiem co tu sie bedzie robic,jak bedzie wygladac gra.Tak ze tak samo pytam o to co koledzy wyzej.

Madman

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 20-06-2007
  • Wiadomości: 2 317
  • Reputacja: 36
Odp: Agony
« Odpowiedź #198 dnia: Sierpnia 23, 2016, 21:57:43 pm »
myśleliście o jakiś dziwnych smaczkach, takich niezauważalnych na pierwszy rzut oka? jakieś drobne zmiany w wyglądzie poziomu, np. ten kolo co wystaje z "ramki", który znika po przejściu jakiegoś tam punku. w sensie, że gracz się odwraca a go już nie ma, tak po prostu. oczywiście tylko przykład, ale chodzi mi o strach nie tylko w wersji "dużo juchy, gore i demony", ale też taki psychologiczny niepokój, coś bardziej na modłę p.t.
Tak, znajdą się podobne motywy w Agony (nie aż tak jak w PT, tam w jednym pomieszczeniu można było spędzić wiele godzin ciągle odkrywając coś nowego..) Bardziej stawiamy na atmosferę i schizę, mniej na akcję i prawie w ogóle na jumpscarsy

Co składa się na gameplay oprócz samego chodzenia i drobnej manipulacji przedmiotami w otoczeniu?
Chciałbym zobaczyć więcej rzeczy, takich jak ta pochodnia, która przyciągnęła stwora.
Będą jakieś puzzle przestrzenne? Zagadki do rozwiązania?
Jest jakiś inwentarz? Jaka jest jego rola?
Większość czasu gracz spędzi w ciele męczennika, więc będzie zmuszony do ostrożnego poruszania się i unikania kontaku z demonami.
Pochodnia daje nam dodatkowe opcje eksploracji i unikania ataków wrogów. Będzie można bronić się przed mniejszymi demonami, odblokowywać dodatkowe komnaty, odstraszać szarańczę itp.
Będą zagadki logiczne, czasami trzeba będzie wykombinować co zrobić żeby przejść dalej, czasami trzeba znaleźć jakiś przedmiot który otworzy drogę do kolejnej sekcji. Z czasem istotne będzie również umiejętne wykorzystanie specyficznych właściwości danej klasy.
Gracz będzie mógł zbierać różne przedmioty. Niektóre z nich odblokują bonusowe rzeczy, inne rozwiną postać, jeszcze inne rozbudują fabułę. Staramy się, żeby kompletna historia i wszystkie jej smaczki były dostępne tylko dla ludzi, którzy zdecydują się ich szukać.


Czy postać ma jakieś umiejętności? Co powodują i co można nimi osiągnać? Jak te umiejętności przekładają się na otaczający świat?
Bohater będzie miał kilka parametrów możliwych do rozwinięcia. Niektóre sprawią, że będzie można skuteczniej unikać wrogów, niektóre pozwolą dostać się do wcześniej niedostępnych miejsc. Tego typu rzeczy :)

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Agony
« Odpowiedź #199 dnia: Sierpnia 23, 2016, 22:32:40 pm »
Dzięki Madman. To już jakoś brzmi. To teraz proponuje przygotować materiał, który to pokazuje, bo od strony artystycznej do mało czego mogę się przyczepić. Widać że dużo uwagi temu poświęcono i moje jedyne zmartwienie jest, że za dużo :)

Chętnie zobaczyłbym w akcji to o czym napisałeś i wtedy można dać więcej feedbacku. Bo na razie to tylko do samego świata i grafiki można się odnieść.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!