No ale co by nie mówić to 140 aut jest dosyć mało urozmaicone? Gdzie auta historyczne gdzie auta open wheel? Wszystko to parę nowszych i starszych modeli z czego każdy w 3-4 wersjach pod konkretną grupę wyścigową. Niby inne auta, ale podobne. Mi to osobiście nie przeszkadza, bo dla mnie różnica w Mustangu GR3 i GT4 jest duża, ale inni co grają na padzie na przykład. Widzą te same samochody z trochę większymi spoilerami
Pograłem trochę w betę. W KOŃCU. Narazie zrobiłem time triale by sprawdzić model jazdy. Oczywiście wyciągnąłem kierownicę T300RS. Po wielu próbach i kombinacjach z Force Feedback by osiągnąć zadowalający mnie rezultat stwierdzam, że Assetto Corsa czy Project Cars to to nie jest. Gra ma fajny model jazdy, ale zdecydowanie łatwiej się jeździ niż w AC. Mam ciągle wrażenie, że pomimo wyłączeniu WSZYSTKIEGO coś gdzieś nad nami czuwa. Nawet na próbę odpaliłem Assetto Corsę też na Nurbie z autem klasy GT3 by zobaczyć różnicę, i jest ogromna! Żeby było ciekawiej w przypadku porównania PCars 1 i AC to mają dosyć podobne odczucia...
W AC czujemy ten samochód bardzo mocno, analogowo w GT Sport jest takie syntetyczne cyfrowe uczucie w tym. Nie powiem źle nie jest, ale nie jestem przekonany czy to jest jakiś nowy wzorzec sim racingu. Wszystko dziwnie pływa moim zdaniem oprócz tego dużo łatwiej zrobić czyste okrążenie na nurbie niż w AC. Takie są moje odczucia. Nie są ostateczne! Żeby nie było. Bo grę chcę jeszcze testować, a pierwsze wrażenie zawsze bywa różne, ale póki co nie porwała mnie
PS. Graficznie też jajec nie urywa w gameplayu. Powtórki ładne, ale otoczenie czasami potrafi straszyć jak się przyjżymy
Ot taki standard simracingowy. Ważne że mamy 60 klatek