Autor Wątek: Final Fantasy VII Remake  (Przeczytany 98366 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #200 dnia: Października 01, 2019, 16:47:57 pm »
Obrazki potrafi wrzucić każdy, a jakiś argument? Ja to chociaż jestem w creditsach jednego z silników i przy paru grach pomagałem, więc to nie są wymysły przeczytane w internecie. A i swoje w trakcie Zjazdu Twórców Gier znanym teraz jako Game Industry Conference na wykładach też wysłuchałem. Zresztą, nawet na Pixel Heaven można pogadać z wieloma ludźmi którzy pracowali w game devie i z niejednego pieca jedli, toteż nie uważam, aby stwierdzenie, że zmiana silnika oznacza, ze gra jest totalnie różna było nadużyciem. Bo dwa silniki mogą wiele zagadnień rozwiązywać w niemal podobny sposób, a już specyficzne cechy gry w ogóle mogą byc autorskie dla gry, a nie silnika i wtedy są identyczne (dostosowane najwyżej pod inny sterownik/API). Nie wiem wiec co w sformułowaniu "silnik to mała część gry" jest niestosownego.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #201 dnia: Października 01, 2019, 21:16:13 pm »
Spoko, sam coś przy grach dłubię, na paru konferencjach też byłem (co prawda nie tych samych co Ty, ale Game Developer Conference w San Francisco też jest fajne) i trochę ludzi w game devie znam. Dlatego widzę poważny problem w stwierdzeniu „silnik to mała cześć gry”, bo to cześć największa i najważniejsza. Bez niego nawet najlepszy scenariusz, art, muzyka, czy design nic nie znaczy (przynajmniej w kontekście gry). Kolejny problem to taki, że Ty nie widzisz w tym nic „niestosownego”. Nie zaprzeczę, masz w tych swoich wypowiedziach trochę racji, ale to trochę za mało, podobnie jak zasłanianie się Bloood, Sweat and Pixels (która, swoją drogą, jest bardzo dobrym źródłem anegdot z produkcji kilku gier) to za mało, aby rzucać niektóre stwierdzenia jakby były pewniakami.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #202 dnia: Października 01, 2019, 21:36:40 pm »
Bo mamy dwa rodzaje silników. Takie pod jedną grę, które stanowią 100% tej gry i gotowce, które dostosowujemy po swojemu, dodajemy i odrzucamy moduły i nadpisujemy o swoje zmiany i o to mi właśnie chodziło, że ten gotowiec to mała część finalnego kodu (który na swój sposób też jest silnikiem), bo nie wszystko też potrzebujemy z gotowca. Więc może zle to ująłem. Bo przecież We Sing, Tekken i Luigi Crafted World nie są w 90% takimi samymi grami bo są na Unrealu 4. Nie są nawet w połowie podobne i o tym mówiłem, że gotowy silnik to często mała część finalnej gry.
Więc yep, moje określenie było mocno na skróty dla wielu gier.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #203 dnia: Października 02, 2019, 11:07:23 am »
Silnik to silnik, czy pisany pod jedną grę (choć tak naprawdę to nigdy nie jest pod jedną grę), czy nie. Co najwyżej można powiedzieć, że jest mniej rozwinięty, ponieważ jest dostosowywany do aktualnych potrzeb, lub bardziej, tak jak np. UE (które przecież też zaczynało jako silnik pod konkretną grę). I jak już wspomniałem, silnik jest najważniejszą częścią gry, bez niego nie masz niczego, co można by nazwać grą i dać ludziom do zabawy. Owszem, masz rzeczy typu animacje, meshe, tekstury, itp. które w teorii zadziałają w każdym edytorze (aczkolwiek są pewne kwestie specyficzne dla danego silnika, które trzeba uwzględnić). Będą one jednak "mielone" przez dany silnik, w określony dla niego sposób. Najlepszym przykładem tego jest renderer - każdy silnik generuje obraz w specyficzny dla siebie sposób, dlatego w większości wypadków łatwo poznać, co chodzi na czym (UE jest bardzo charakterystyczny, Death Stranding jest miejscami bardzo podobny do Horizona i to widać).

Rację masz natomiast w stwierdzeniu, że część kodu można dzielić, robią tak wszyscy. Ktoś coś wymyśli i sheruje to, po czym dane rozwiązanie trafia do innej gry (z reguły jednak nie jest tym samym tylko czymś podobnym - uproszczonym, lub rozwiniętym). Jest też tak oczywiście z pipeline'em - jak coś robisz w dany sposób, to będziesz tak robił dalej, nawet w innym silniku, chyba, że silnik zmusi Cię do zmian (z reguły bardziej jest to korekta, pominięcie kilku kroków, lub dodanie następnych). Mimo wszystko są różnice w tym jak się pracuje w danym silniku, z jakich rozwiązań się korzysta. Dopisanie czegoś do silnika to także nie jest osobny element tylko staje się jego częścią.

Wracając do początku tej dyskusji - podobieństwa między FFXV i FFVII będą, bo choć powstają na dwóch różnych silnikach, to robią je Ci sami ludzie. Mimo wszystko jednak silnik narzuca swoje różnice (choć obecnie coraz bardziej się zacierają, za czym stoi właśnie dzielenie się wiedzą i rozwiązaniami). Dlatego też zakładanie, że konsola będzie wyła jak szalona, bo wyła przy FFXV jest błędne. Jest to wysoce prawdopodobne ze względu na obciążenie systemu (w końcu to będzie quality stuff), jednak nie na same podobieństwa między grami. Tym bardziej, że logik, która stoi na Luminos Engine może działać inaczej na UE4 (lepiej lub gorzej) i nie chodzi mi tu o efekt, który widzimy na ekranie, tylko jak to działa "pod maską".

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #204 dnia: Października 02, 2019, 11:57:31 am »
OK, pozostańmy przy wersji, że silnik to zawsze 100% gry, nieważne czy połowa jest kupiona gotowa a druga połowa napisana samodzielnie, czy są inne proporcje :)

-------

Nie wiem jak Square to przegapiło, ale z drugiej strony sugerowałoby, że screeny nie są podrasowane - przypatrzcie się napisowi w środku ekranu, ewidentnie widać, że jest rozpikselowany (przez przeskalowanie ponad 100% rozmiaru oryginału):




Zdaje się, że to zrzut z podstawowej wersji PS4, bo całość wydaje się być w 720p. Mam nadzieję, że do pełnego wydania podobne rzeczy wyeliminują, bo to może trochę boleć w oczy po premierze - na dużym telewizorze na pewno będzie mocniej widocznie niż na obrazku JPG który jest bardziej rozmyty.
« Ostatnia zmiana: Października 02, 2019, 12:05:55 pm wysłana przez gnysek »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #205 dnia: Listopada 26, 2019, 07:55:03 am »


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

3 miesiące  :mad:

Dodatkowo jeszcze info o systemie walki i opcjach. Brzmi to bardzo obiecująco:
https://square-enix-games.com/en_GB/news/final-fantasy-vii-remake-screenshots
« Ostatnia zmiana: Listopada 26, 2019, 08:00:27 am wysłana przez Ryo »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #206 dnia: Listopada 26, 2019, 10:46:59 am »
Menu zarządzania materiami wygląda strasznie. Za to domek Aeris  :puppy-eyes:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #207 dnia: Listopada 26, 2019, 11:13:42 am »
Menu zarządzania materiami wygląda strasznie.
No trochę dziwnie i "kosmicznie" ;) Wystarczyłoby mi w menusach ogarnianie, bez 3d itd.

Za to domek Aeris 
Na początku myślałem na pierwszy rzut, że to Mideel i się podjarałem, że tak daleko sięgnie ta część remake'u  :roll:

Nomura też mówił, że dojdą nowi bossowie.
Cytuj
“With regard to new characters,” Nomura said in the post on the official Square Enix blog, “of whom I said during past interviews that there would be ‘none’ – though they aren’t main characters, their numbers ended up growing considerably in the process of creating a rich depiction of Midgar. When you think of Midgar’s final boss, you probably think of the M.O.T.O.R., but in this game new bosses will appear and add to the excitement of the story even more.”
« Ostatnia zmiana: Listopada 26, 2019, 11:15:23 am wysłana przez Ryo »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #208 dnia: Listopada 26, 2019, 16:18:17 pm »
Na początku myślałem na pierwszy rzut, że to Mideel i się podjarałem, że tak daleko sięgnie ta część remake'u  :roll:

Ja pomyślałem o Kalm ;). Nie wiem czemu, w końcu wygląda totalnie inaczej, ale taka była moja pierwsza reakcja. Razem z nią moje myśli pobiegły do pewnej opowieści z hotelu - z miejsca pomyślałem "acha, więc pewnie tak zakończą tą część". Zaraz potem zdałem sobie sprawę jak bardzo się pomyliłem :D.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #209 dnia: Grudnia 17, 2019, 08:08:23 am »

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #210 dnia: Grudnia 25, 2019, 22:21:41 pm »

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #211 dnia: Stycznia 14, 2020, 15:27:50 pm »
No teraz to tym bardziej fajnie, gdyby dali to demo, skoro przesunięto datę premiery, to by chociaż jakaś nagroda pocieszenia była...

https://gameonly.pl/news/final-fantasy-vii-remake-opoznione

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #212 dnia: Stycznia 15, 2020, 08:11:35 am »
Nie róbmy clickbaitów na forum.

Premiera przesunięta na 10 kwietnia.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #213 dnia: Stycznia 31, 2020, 13:11:26 pm »

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #214 dnia: Stycznia 31, 2020, 13:27:01 pm »
No wiadomo, że bierę na premierę. Ale teraz to jeszcze chętniej. To będzie chyba pierwszy Final, gdzie nie-klasyczny system walki (czyli nie jak w częściach I-X) pasuje do fabuły bardziej, niż ten oryginalny. I nie zapowiada się, żeby zmiany pogorszyły grę, wręcz przeciwnie (chociaż kto kocha oryginał pewnie może mieć inne zdanie).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #215 dnia: Stycznia 31, 2020, 14:00:45 pm »
Trailer świetny, oczywiście nie kupuje :)

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #216 dnia: Lutego 01, 2020, 01:17:57 am »
Wspomnienia robią robotę :) Pamiętam jak dzwoniłem do redakcji Psx extreme, z pytaniem jak zdobyć ostatniego summona. Odebrał Ściera, przekazał Stara i ten nakierował biednego gracze żeby zdobyć złotego chocobosa :) Piękne czasy dla graczy :D

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #217 dnia: Lutego 01, 2020, 09:06:55 am »
Red XIII :angel: :angel: :angel:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #218 dnia: Lutego 14, 2020, 08:36:03 am »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #219 dnia: Lutego 19, 2020, 12:18:02 pm »

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #220 dnia: Lutego 19, 2020, 14:38:31 pm »
Ciekawe ile z takich dodatków będzie można odblokować w grze, ile to będą DLC "odblokuj na start lub grinduj", a ile będzie DLC "tylko jak dasz kasę/tylko preorder". Wydają jedną grę w dwóch częściach, ale coś mi się zdaje, że to mało i zaraz wyjdzie trochę różnorakich DLC żeby jeszcze więcej szekli z graczy wyciągnąć.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #221 dnia: Lutego 19, 2020, 14:53:21 pm »
Wydają jedną grę w dwóch częściach
Coś mnie ominęło, wiadomo ile bedzie "epizodów"?

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #222 dnia: Lutego 19, 2020, 17:47:15 pm »
Teoretycznie dwie części, pierwszy niby opowiada o wszystkim w Midgarze, drugi resztę. Co oznacza, że gra zajmie przynajmniej 4 płyty i 200GB :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #223 dnia: Lutego 19, 2020, 17:56:59 pm »
No ale bylo jakies tego typu info?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #224 dnia: Lutego 20, 2020, 07:49:59 am »
No ale bylo jakies tego typu info?
Nie, samo SE nie wie ile będzie części. Więc też jestem ciekaw, skąd to info.

Ciekawe ile z takich dodatków będzie można odblokować w grze, ile to będą DLC "odblokuj na start lub grinduj", a ile będzie DLC "tylko jak dasz kasę/tylko preorder". Wydają jedną grę w dwóch częściach, ale coś mi się zdaje, że to mało i zaraz wyjdzie trochę różnorakich DLC żeby jeszcze więcej szekli z graczy wyciągnąć.
Na razie to tylko dodatki do odpowiednich wersji pre-orderowych. Zapewne pojawią się z czasem na PSN za kasę/darmo.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #225 dnia: Lutego 20, 2020, 08:32:16 am »
W sumie faktycznie, ja zasugerowałem się tym artykułem - https://www.cnet.com/news/e3-2019-square-enix-explains-final-fantasy-vii-remake/ - ale kilka dni potem były wypowiedzi, że Square nie wie ile będzie części. I od tej pory nic nowego, poza informacją, że robią już drugą część.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #226 dnia: Lutego 26, 2020, 14:46:06 pm »
https://www.videogameschronicle.com/news/final-fantasy-7-remake-part-2-release-date/

Cytuj
During a financial results briefing this month, Square Enix president Yosuke Matsuda was asked if the delayed Final Fantasy VII Remake release date will impact development or launch timelines for the follow-up game.

“No, it will not,” he replied.


gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #227 dnia: Lutego 26, 2020, 15:11:49 pm »
Wcześniej jakiś serwis jeszcze w listopadzie czy grudniu pisał, że już robią drugą.

Ja też uważam, ze to nie ma wpływu na datę wydania, bo jeśli gra była opóźniona - to przez jakieś bugi. Więc tak naprawdę przy okazji naprawili część bugów już do dwójki, bo raczej korzystają z tego samego kodu i bazy, tylko zmieniają assety i dają cutscenki. Jeśli coś się spóźni, to przez jakieś zmiany fabularne, niż bugi. Na bieżąco przecież dostaniemy poprawki do obecnej wersji, więc znów druga część skorzysta.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #229 dnia: Marca 02, 2020, 10:13:56 am »
Pobieram zaraz zagram :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #230 dnia: Marca 02, 2020, 10:20:23 am »
Jeszcze preview Easy:


Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #231 dnia: Marca 02, 2020, 10:48:32 am »
Jako osoba która nigdy nie przeszła żadnego Finala jestem siódemki mega ciekaw. Demo się zasysa.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #232 dnia: Marca 02, 2020, 10:56:34 am »
U mnie demko tez sie pobiera.

Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #233 dnia: Marca 02, 2020, 10:59:28 am »
Ja sprawdzę jak wrócę z pracy.

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #234 dnia: Marca 02, 2020, 11:18:34 am »
Piękne :grin: Iv I te nowe aranżacje utworów, coś pięknego. Poległem w walce ze skorpionem bo dla mnie system troszkę chaotyczny. Kwestia przyzwyczajenia chyba. Wielka szkoda że to będzie tylko 1 rozdział :(

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #235 dnia: Marca 02, 2020, 11:51:15 am »
Wielka szkoda to będzie, jak się okaże, że są więcej niż dwa :P

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #236 dnia: Marca 02, 2020, 12:33:56 pm »
Nic to. Po powrocie z roboty miał być nadal Skyrim, ale muszę trochę zmienić plany.
Nie będę nawet ukrywał, jak bardzo jestem ciekawy tego dema. Do tej pory nie interesował mnie ten remake, ale jest jeszcze szansa na zmianę zdania. Jedyne co mnie martwi to podział tej gry na potencjalne 2 czy 3 części. Od razu przed oczami staje Shenmue. Ciekawe też jak bardzo rozbudowana będzie ta część, mając na uwadze oryginał i dość szybkie wyjście bohaterów z początkowego miasta.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #237 dnia: Marca 02, 2020, 12:37:44 pm »
Jako osoba która nigdy nie przeszła żadnego Finala jestem siódemki mega ciekaw. Demo się zasysa.
To wielka i wspaniała saga. Niezapomniane przygody i bohaterowie. Za każdym razem jak słyszę opening do VIII to mam ciary na plecach. Ostatnio nawet grając w XV zapuszczałem ten utwór przemierzając wespół z boysbandem pustkowia świata. Chociaż trzeba brać poprawkę na to, że jestem dość dużym fanem tej serii. Hehe.
W moim przypadku VII to jeden z kilku Fajnali 3d jakiego nie ukończyłem. 7, 9 i 12. Może w tym roku jeszcze któregoś machnę.
« Ostatnia zmiana: Marca 02, 2020, 12:41:00 pm wysłana przez RyoHazuki »

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #238 dnia: Marca 02, 2020, 13:32:22 pm »
Ciekawe też jak bardzo rozbudowana będzie ta część, mając na uwadze oryginał i dość szybkie wyjście bohaterów z początkowego miasta.
Wyrzuciło mnóstwo preview dzisiaj, piszą, że zapowiada się na sporą eksplorację Midgar, również twórcy się wypowiadali, że sporo jest dodane i nie jest to kalka w kalkę.

Ciekaw jestem jak sprawdzi się system Stagger, oparty na tym z FFXIII. Bo widać, że walki z bossami są długie, a będą jeszcze dłuższe, jak się nie będzie dążyło do tego statusu. Po prostu nie chiałbym, żeby zdominowało to całą walkę i tylko na tym się opierało. Nawalanie do staggera, potem wszystko co najsilniejsze, repeat.
« Ostatnia zmiana: Marca 02, 2020, 13:45:23 pm wysłana przez Ryo »

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Final Fantasy VII Remake
« Odpowiedź #239 dnia: Marca 02, 2020, 14:40:47 pm »
Pobrałem i ograłem demko. Ja może faktycznie jestem za bardzo wymagający od gierek i to co zobaczyłem jakoś mnie nie porwało.
System walki jakiś dziwny (blok pod R1 xd), kamera się gubi, grafika za bardzo zablurowana (pewnie 900p z TAA i brak wsparcia w demie do Pro). Jedyne co naprawę robi wrażenie to muzyka.
Jednak na premierę na bank pasuje zakupić bo to ponoć remake jednej z najlepszych gier wszech czasów.