Autor Wątek: Project CARS 2  (Przeczytany 45538 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #80 dnia: Lutego 10, 2017, 00:21:57 am »
Beka to jest z GTS już od roku, że im nie wstyd wydawać tego biednego kastrata w ładnym opakowaniu ;) no ale niektórzy to widać świata poza grafiką nie widzą ;)

Co by nie pisać PCARS2 zapowiada się wyśmienicie. I wiadomy hejter tego nie zmieni :)
« Ostatnia zmiana: Lutego 10, 2017, 00:29:05 am wysłana przez Mrocz »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #81 dnia: Lutego 10, 2017, 09:34:04 am »
Mnie tam oprawa w jedynki wystarczy :)





A zapewnie parę rzeczy poprawią.
Jeśli do tego dodamy świetny model jazdy, pełny cykl dobowy/pór roku/pogodowy, rożne nawierzchnie (asfalt, szuter, śnieg, lód, błoto), LT 3.0 dzięki któremu mamy dynamiczne kałuże, przesychającą linie jazdy, deszcz tylko na częsci toru, nanoszenie się syfu ma tor itp., 60 róznych lokacji i kilkadziesiąt fur jednocześnie na torze to szykuje się gra do której będę wracał latami :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #82 dnia: Lutego 10, 2017, 10:48:36 am »
Mnie tam oprawa w jedynki wystarczy :)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

A zapewnie parę rzeczy poprawią.
Jeśli do tego dodamy świetny model jazdy, pełny cykl dobowy/pór roku/pogodowy, rożne nawierzchnie (asfalt, szuter, śnieg, lód, błoto), LT 3.0 dzięki któremu mamy dynamiczne kałuże, przesychającą linie jazdy, deszcz tylko na częsci toru, nanoszenie się syfu ma tor itp., 60 róznych lokacji i kilkadziesiąt fur jednocześnie na torze to szykuje się gra do której będę wracał latami :)


No wpis. Żałuję, że nie nagrałem mojego wczorajszego wyścigu godzinnego na Bathurst ;) Klasa GT3, Start o 0:00 meta o 15:00 (przyspieszony cykl dobowy), widok z kasku, 30 aut na torze i jazda. Takiej immersji nie daje żadna gra i graficznie też to bardzo dobrze wyglądało :) :D

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #83 dnia: Lutego 10, 2017, 16:47:10 pm »
Ten tryb "Online Championship" zapowiada się wyśmienicie! :D Jak wyjdzie PCars 2 trzeba będzie forumkowe mistrzostwa zrobić ;)

http://www.projectcarsgame.com/onlinechampionships.html

I mała ciekawostka. Niby GTSport takie wyjątkowo w tym esporcie i licencjach a tu proszę ;) :

http://www.projectcarsgame.com/esports.html


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #84 dnia: Lutego 10, 2017, 20:06:08 pm »
PCARS 2 ma licencje FIA jak GTSport?

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #85 dnia: Lutego 10, 2017, 21:16:16 pm »
Nie, nie ma od FIA. Po prostu bedzie miec mistrzostwa jak np. IRacing. :)
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #86 dnia: Lutego 10, 2017, 22:06:44 pm »
PCARS 2 ma licencje FIA jak GTSport?

A po co to? Skoro najbardziej prestiżową imprezą esportową jest ta od intela?

Ta licencja FIA to zwykły bełkot marketingowy ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #87 dnia: Lutego 10, 2017, 22:43:28 pm »
Skąd wiesz? Jak do tej pory tylko Gran Turismo było w stanie zorganizować turniej dzięki któremu zdobywałeś prawdziwą licencję wyscigową (i to miedzynarodową) oraz dawała sznase na podpisanie kontraktów z profesjonalnymi zespołami wyścigowymi. W świetle tego można sądzić, że licencja FIA to będzie konkretne pierdolnięcie w świecie e-simracingu.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #88 dnia: Lutego 10, 2017, 22:46:41 pm »
Fakt faktem ze zdobycie licencji FIA to cos wiecej niz E-Sport to otwarte drzwi do prawdziwego sportu. Poki co jedyna gra ktora daje tu najwiecej jest Gran Turismo oraz wszystko to co jest zwiazane z ta marka np. GT Academy. Zadna inna gra przy tym nie stala. To trzeba Kazowi oddac, ze zrobil tu bardzo duzo.

Sent from my STV100-4 using Tapatalk
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #89 dnia: Lutego 11, 2017, 00:11:14 am »
Fakt faktem ze zdobycie licencji FIA to cos wiecej niz E-Sport to otwarte drzwi do prawdziwego sportu. Poki co jedyna gra ktora daje tu najwiecej jest Gran Turismo oraz wszystko to co jest zwiazane z ta marka np. GT Academy. Zadna inna gra przy tym nie stala. To trzeba Kazowi oddac, ze zrobil tu bardzo duzo.

Sent from my STV100-4 using Tapatalk

No ja coś czuje, że skończy się na zwykłym kawałku plastiku dającemu prawo do brania udziału w esportowych imprezach. Czyli coś do czego tej licencji nie potrzeba ;) Jestem mocno sceptyczny bo skupiają się na czymś co może jednostki wykorzystają, a cała gra wygląda przez to jak marny skok na kasę. Naprawdę dawno żadna gra nie zapowiadała się tak masakrycznie słabo jak GT Sport. Dla mnie to jest część porównywalna do Prologa ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #90 dnia: Lutego 11, 2017, 08:22:08 am »
Wg. Mnie chca jeszcze bardziej zintegrowac sie z GT Academy przez ta gre. Fakt, pelnie mozliwosci pozna niewielu. Jednak ja jestem spokojny o GTS. Kazda gra da mam cos innego, i to jest swietne.
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #91 dnia: Lutego 11, 2017, 08:28:23 am »
Rozumiem, że dla kogoś kto olewa multi faktycznie GTSport zapowiada się średnio. Ja osobiscie bardzo czekam, bo żadna gra wyścigowa nie może nawet podskoczyć do tego co w multi oferowało GT5. Jeśli tu też będziemy mieli tak jasno określone zasady, tak świetnie wyważone klasy oraz poprawnie działający system kar to dla mnie hit murowany.

PCars ma jeden problem z multi. Tu nikt nie bawi się w żadne ograniczenia i jeśli nie masz paczki znajomych to nie pograsz online. Serwery w większosci dopuszczają ustawienia aut i tak naprawdę jeśli chcesz w wolnym czasie z doskoku pograć online to pojadą Cię inni gracze, którzy mają idealnie poustawiane auta i nie ma szans żeby ich dogonić. W GT5 nacisk na wyrównanie rozgrywki był duży przez co multi zawsze dawało mega frajdę.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #92 dnia: Lutego 11, 2017, 09:45:12 am »
Rozumiem, że dla kogoś kto olewa multi faktycznie GTSport zapowiada się średnio. Ja osobiscie bardzo czekam, bo żadna gra wyścigowa nie może nawet podskoczyć do tego co w multi oferowało GT5. Jeśli tu też będziemy mieli tak jasno określone zasady, tak świetnie wyważone klasy oraz poprawnie działający system kar to dla mnie hit murowany.

Niestety podział na klasy w GT Sport uważam za chybiony. Mieszanie aut koncepcyjnych z prawdziwymi maszynami jest mocno dziwne. Szczerze wątpię byśmy uniknęli jakiegoś braku balansu. Inna sprawa, przy takim zatrzęsieniu aut fikcyjnych ( w grupie 1 jest ich chyba więcej niż prawdziwych LMP 1) to przestaje być powoli symulator.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #93 dnia: Lutego 11, 2017, 12:55:28 pm »
Nie Mrocz, to symulator z samochodami z przyszłości!

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #94 dnia: Lutego 11, 2017, 12:56:55 pm »
Nie Mrocz, to symulator z samochodami z przyszłości!

;)

To teraz jaką mamy gwarancję, że Wipeout nie był symulatorem? Może kiedyś prowadzenie takiego pojazdu byłoby tak samo łatwe? :troll:

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #95 dnia: Lutego 14, 2017, 09:27:01 am »
Tym czasem Carlista nabiera kolorów :D

+ na Instagramie codziennie pokazują screen z nowym samochodem ;)

https://www.instagram.com/projectcarsgame/

Cytuj
* = New
** = Assumed from most cars in. Not included in official count.

Acura (2)*
2016 Acura NSX
2017 Acura NSX GT3 (GT3)

Alpine (0)

Ariel (0)

Aston Martin (3)
201? Aston Martin V8 Vantage GTE (Need to see rear to confirm year.)
2015 Aston Martin Vulcan*
2015 Aston Martin Vantage GT12

Audi (0)

BAC (1)
2011 BAC Mono

Bentley (0)

BMW (0)

Cadillac (0)

Caterham (0)

Chevrolet (2)
2014 Chevrolet Corvette C7.R GTE
2014 Chevrolet Corvette C7 Z06

Dallara (0)

Ferrari* (2)
Ferrari LaFerrari
Ferrari 288 GTO

Ford (5)
Ford Sierra RS500 Cosworth Group A (Group A)
Ford Focus
Ford GT*
2015 Ford F150 RTR Funhaver*
2016 Ford GT GTE*

Ginetta (4)
2016 Ginetta G57 LMP3*
2013 Ginetta G40 Junior (GT5)
2013 Ginetta G55 GT3 (GT3)
2013 Ginetta G55 GT4 (GT4)

Gumpert (0)


Jaguar* (1)
Jaguar XJ220

KTM (1)
KTM X-Bow R

Lamborghini* (2)
Lamborghini Huracan Super Trofeo
Lamborghini Veneno

Classic Lotus (1)
1969 Lotus 49

Mclaren (3)
Mclaren P1
2015 Mclaren P1 GTR*
2015 Mclaren 650S GT3* (GT3)

Mercedes (4)
Mercedes A Class RallyX* (RX)
2015 Mercedes AMG GT
2016 Mercedes-AMG C63 Coupe S*
2016 Mercedes AMG GT3 (GT3)

Mini* (1)
Mini Countryman RallyX (RX)

Mitsubishi (1)
Mitsubishi Evo IX FQ-360

Nissan* (2)
2016 Nissan GT-R GT3 (GT3)
2017 Nissan GT-R Nismo
Nissan Skyline Group 5 (Group 5)

Oreca (0)

Pagani (2)
Pagani Huayra BC
2009 Pagani Zonda R

Palmer (0)

Porsche* (3)
Porsche 918
Porsche 911 GT3 (GT3)
Porsche 935 Group 5 (Group 5)

Radical (0)

Renault (0)

SMS Originals (1)
Formula Rookie

Toyota (1)
1998 Toyota TS020 GT-One


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #96 dnia: Lutego 14, 2017, 11:25:24 am »
Z tym e-sportem, to Boban i Klosz mają rację - GT to jedyna seria, która zaciera granice między symulacją i prawdziwym ściganiem na torze. Integracja z GT Academy zostanie pogłębiona, wirtualna licencja FIA, tak myślę, że może dać możliwość uczestnictwa w przyszłych eventach GT Academy, skąd jest bezpośrednia droga na tor.

No i nie wiem, co się Mrocz tak spinasz o ten podział na klasy. Prototypy są tylko w najwyższej klasie, reszta jest ładnie podzielona na GT3, GT4 i kilka podklas "N" czyli aut drogowych. Seria GT już nie raz pokazała, że futurystyczne koncepty, którymi mieliśmy okazję jeździć w grze, znajdowały swoją realizację w rzeczywistości. Ford GT w GT2, Nissan GT-R w GT4, GT by Citroen w GT5, Corvette C7, te auta debiutowały na salonach lub w GT, a dzisiaj jeżdżą sobie w takiej lub innej formie po ulicach.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #97 dnia: Lutego 14, 2017, 11:36:37 am »
o co konkretnie chodzi w tej licencji FIA w gtsport? zdobywasz papier przed konsola i już możesz uczestniczyć w prawdziwych wyścigach na torze czy jak? wiele się o tym gada, a konkretów nigdzie nie widziałem :(

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #98 dnia: Lutego 14, 2017, 11:40:46 am »
No właśnie na razie nie wiadomo o co chodzi. Musimy poczekać na jakieś oficjalne info.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #99 dnia: Lutego 14, 2017, 11:52:05 am »
Z tym e-sportem, to Boban i Klosz mają rację - GT to jedyna seria, która zaciera granice między symulacją i prawdziwym ściganiem na torze. Integracja z GT Academy zostanie pogłębiona, wirtualna licencja FIA, tak myślę, że może dać możliwość uczestnictwa w przyszłych eventach GT Academy, skąd jest bezpośrednia droga na tor.



Problem w tym, że to gadanie o symulacji powoli przestaje mieć znaczenie w przypadku GT. Gdyż coraz mniej pasuje do niego określenie symulatora. Zarówno PCars, jak Assetto Corsa mają o wiele bardziej rozbudowany i prawdziwy model jazdy. GT jeżeli nie będzie całkowicie przebudowany to zacznie prezentować poziom Forzy.

Od GT5 i 6 sporo się zmieniło w temacie SimRacingu i Gran Turismo zostało BAAARDZO z tyłu. Zobaczymy jak sobie poradzą z modelem jazdy w nowej odsłonie, ale nawet jak będzie jakiś wypasiony. Jaki sens mam kupować GT Sport jak porusza tą samą tematykę co PCars 2, a zapowiada się pod każdym względem grą gorszą?

No i gadanie o zacieraniu realizmu.Całe GT Academy szanuje i sporo zrobiło fakt, ale prawda taka, że to ostra akcja marketingowa. No ale szkoda, że kierowcy wyścigowi głównie ćwiczą przed wyścigami na PCars i Assetto Corsa. Akademia Formuły Gulf korzysta z symulatorów opartych na ProjectCARS, Porsche korzysta z symulatorów opartych na Assetto Corsa. GT nie jest jedyną serią która mocno zaciera się z motorsportem. Jest jedyną którą tak bardzo to reklamuje, stąd macie takie wrażenie.

No i nie wiem, co się Mrocz tak spinasz o ten podział na klasy. Prototypy są tylko w najwyższej klasie, reszta jest ładnie podzielona na GT3, GT4 i kilka podklas "N" czyli aut drogowych. Seria GT już nie raz pokazała, że futurystyczne koncepty, którymi mieliśmy okazję jeździć w grze, znajdowały swoją realizację w rzeczywistości. Ford GT w GT2, Nissan GT-R w GT4, GT by Citroen w GT5, Corvette C7, te auta debiutowały na salonach lub w GT, a dzisiaj jeżdżą sobie w takiej lub innej formie po ulicach.

Spinam się bo te podziały są idiotyczne.

W GT3 też są Volkswagen GOLF Concept chociażby i Koncept Peugeota.
I pomijam, że te concepty powinny być w osobnej klasie od LMP 1. Jak ktoś lubi takie stawki jak w jakiejś zręcznościówce to spoko. Ja jednak wolę stawianie na autentyzm i dlatego takie głupoty mnie denerwują. Podział na klasy nie jest udany, jest udziwniony i kompletnie oderwany od rzeczywistości.

PS. W GT Sport nie ma klasy GT3 tylko Grupa 3... Pewnie po to by wpie**alać różne dziwolągi do tej klasy i mieszać z klasą GT3.

PS2. Ford GT nie powstał dzięki GT2... A citroen wypuścił 5 sztuk Citroena GT, który kompletnie się różnił specyfikacją od tego z GT5 Prolouge... (prawdziwy miał silnik V10, a w GT5P jakąś hybrydową kosmiczną jednostkę xD ) Autentyczny Citroen GT pojawił się dopiero w GT5 już po jego wypuszczeniu.

EDIT: @andryush piszesz o zacieraniu symulacji z rzeczywistością przez GT... I dziwisz się, że się czepiam podziału klas. To jest właśnie przykład JAK BARDZO NIE AUTENTYCZNE jest Gran Turismo ;) Pseudo papka marketingowa to całe "zacieranie symulacji z rzeczywistością", bo jeżeli chodzi o autentyzm motorsportu praktycznie każdy race sim na rynku jest bliższy realizmowi. GT to wyścigi resoraków, perfekcyjnie błyszczących ładnie wyglądających z udziwnioną stawką jak kolekcja Hot Wheels. Grafika może se być fotorealistyczna i perfekcyjna jak to Kaz robi, ale całe wrażenie jest sztuczne i nierealne, jak jakiś benchmark graficzny. Ducha motorsportu w tym nie ma w ogóle. Seria Gran Turismo najbliżej motorsportu jest wtedy kiedy jej logo jest wytapetowane na szybie prawdziwego samochodu wyścigowego, ale w grze tego niestety nie poczujesz. (Chyba, ze online, ale wtedy to nawet w NFSie poczujesz rywalizację)

o co konkretnie chodzi w tej licencji FIA w gtsport? zdobywasz papier przed konsola i już możesz uczestniczyć w prawdziwych wyścigach na torze czy jak? wiele się o tym gada, a konkretów nigdzie nie widziałem :(

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Nikt o zdrowych zmysłach Ci nie da papieru na prawdziwe wyścigi od grania na konsoli :) Nawet kierowcy GT Academy po wygraniu kwalifikacji przechodzą realny trening kierowcy wyścigowego organizowany przez Nissana ;) (więc to też nie jest tak, że ich umiejętności są prosto przeniesione z gry ;) )

Ta licencja umożliwia startowanie w esportowej lidze GT Sport. Było to powiedziane wielokrotnie :)

http://www.gran-turismo.com/pl/products/gtsport/license/

Gadki o tej samej wartości co prawdziwa licencja to zwykły chwyt marketingowy ;)
« Ostatnia zmiana: Lutego 14, 2017, 12:10:53 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #100 dnia: Lutego 14, 2017, 12:12:26 pm »
Jak na razie to ja w Gr.3 widziałem 2 "dziwolągi" VW i Toyoty, reszta to auta klasy GT3. Z resztą, Projekt też miał swoje fikcyjne samochody typu Marek i równie dobrze mógłbyś się do tego przyczepić. GT przynajmniej ma prawdziwe samochody koncepcyjne od producentów...

Ford GT nie powstał dzięki Gran Turismo 2, ale ja nie o tym mówię. Mówię o tym, że też można było narzekać, że "oooo, jakiś Ford GT concept, po cholerę to jeździ z prawdziwymi autami, co to jest, symulator, czy plastik fantastik?" A tu masz, minęło parę lat, i mamy seryjego Forda GT. To samo z GT by Citroen, najpierw full elektryk, później V10 i tak oto koncepcja się rozwija, a najnowsza linia samochodów Citroena mocno bazuje na projekcie GT by Citroen. Nissan GT-R, debiutował jako samochód koncepcyjny z 2001 roku, no i co? Wraz z ewolucją Gran Turismo ewoluował w GT-R'a, którego znamy dzisiaj. Także nie takie te concept'y straszne jak je malujesz.
« Ostatnia zmiana: Lutego 14, 2017, 12:15:51 pm wysłana przez andryush »

Magik

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2010
  • Wiadomości: 1 497
  • Reputacja: 33
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #101 dnia: Lutego 14, 2017, 12:27:29 pm »
Proponuję dyskusję o GT Sport przenieść do tematu o GT Sport ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #102 dnia: Lutego 14, 2017, 12:29:07 pm »
Jak na razie to ja w Gr.3 widziałem 2 "dziwolągi" VW i Toyoty, reszta to auta klasy GT3. Z resztą, Projekt też miał swoje fikcyjne samochody typu Marek i równie dobrze mógłbyś się do tego przyczepić. GT przynajmniej ma prawdziwe samochody koncepcyjne od producentów...

Tak Marek i RWD były wykonane zgodnie z homologacją LMP1 i LMP2. Zupełnie co innego niż autka jak z opakowania Hot Wheels.

Ford GT nie powstał dzięki Gran Turismo 2, ale ja nie o tym mówię. Mówię o tym, że też można było narzekać, że "oooo, jakiś Ford GT concept, po cholerę to jeździ z prawdziwymi autami, co to jest, symulator, czy plastik fantastik?"

Sorry znowu Fail. Bo auto miało swój concept, który nie wiele się różnił od końcowego modelu. Koncept jeździł i był prawdziwym samochodem.
To samo z Nissanem GTR. Koncept z GT 4 był prawdziwym samochodem. Fizycznie istniejącym w prawdziwym świecie.

Auta GT Concept są kompletnie oderwane od rzeczywistości. Lubisz takie kosmiczne pomysły na pojazdy i brak realizmu spoko, ale nie pisz mi o tym, ze GT zaciera granicę między symulacją, a realnymi wyścigami. Bo z takimi resorakami tego nie robi i nie doświadczysz w nim autentycznych wyścigów GT3, LMP1 itp. To jest 100% fikcja.

Proponuję dyskusję o GT Sport przenieść do tematu o GT Sport ;)

Racja. Proszę moderacje o przeniesienie postów? :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #103 dnia: Lutego 14, 2017, 12:39:47 pm »
Ale jaki fail, jeździ nie jeździ, chodzi o to, że concepty z GT nie raz ewoluowały w prawdziwe, seryjne samochody. To samo może być z Vision GT, więc jakąś rację bytu mają. Wygląd to już kwestia gustu, jedne są bardziej, inne mniej hot-wheels'owe. Skoro są w Gr.1, to zanaczy, że osiągi mają odpowiednie dla Gr.1, tak samo jak Marki w PC. Głupotą by było dodawanie jakichś aut osiągających prędkość dźwięku do klasy GT3, jeśli Kaz z GTS tak zrobi, to wtedy przyznam ci rację i stwierdzę, że podział klasowy zepsuli tymi wehikułami. ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #104 dnia: Lutego 14, 2017, 12:51:15 pm »
Ale jaki fail, jeździ nie jeździ, chodzi o to, że concepty z GT nie raz ewoluowały w prawdziwe, seryjne samochody. To samo może być z Vision GT, więc jakąś rację bytu mają. Wygląd to już kwestia gustu, jedne są bardziej, inne mniej hot-wheels'owe. Skoro są w Gr.1, to zanaczy, że osiągi mają odpowiednie dla Gr.1, tak samo jak Marki w PC. Głupotą by było dodawanie jakichś aut osiągających prędkość dźwięku do klasy GT3, jeśli Kaz z GTS tak zrobi, to wtedy przyznam ci rację i stwierdzę, że podział klasowy zepsuli tymi wehikułami. ;)

Bo to nie są concepty z GT? Do GT zostały wrzucone bo powstały wcześniej. Chyba tylko Nissan GTR powstawał ze współpracy z PD i przeszedł do masowej produkcji. Citroen GT został jako koncept bo wyprodukowali ledwie 5 egzemplarzy.

Jak ci się podobają te zabawki to spoko. Nie bronię, rozumiem gusta są różne.
Ja takich dziwactw nie toleruję, bo po to gram w Sim Racery by poczuć autentyzm wyścigów i wziąć udział w prawdziwych ich odpowiednikach. Gdyż to jest jedyna opcja bym poczuł emocje prawdziwych wyścigów. Ty może i masz inne wymagania, wolisz luźniejsze podejście do tematu z jakimiś zwariowanymi conceptami. Dla mnie one psują całą otoczkę, klimat i wczuwę w wyścigi. Jak wspomniałem kojarzy mi się to z bają Wacky Races i dla mnie jest sporą wadą GT Sport.

Jako ciekawostkę dodam w PCars 2 też mają być koncepty, ale zadbano o to by nie zaburzały innych klas wyścigów i nie psuły autentyzmu.

EDIT: Nie chodzi o sam balans. Chodzi o wczuwe w wyścigi, jak szukam autentyzmu to taki concept w klasie GT3 psuje mi cały odbiór gry. Naprawdę tego nie rozumiesz? ;)

Poza tym Dodge SRT Tomahawk, który będzie w GTSport, już jest w GT6...



Dla mnie to nie są osiągi LMP 1... :/ :/  Więc albo będzie "ograniczony" albo LMP 1 dostaną nierealne osiągi, albo gra nie bedzie zbalansowana.

« Ostatnia zmiana: Lutego 14, 2017, 12:59:11 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #105 dnia: Lutego 14, 2017, 13:04:57 pm »
Osobiście też wolę bardziej realistyczne bolidy, chyba 90% społeczności tak woli i mam nadzieję że większość wyścigów bedzie właśnie z udziałem normalnych samochodów. Koncepty w GT mają to do siebie, że po modyfikacjach pozwalają zyskać sporą przewagę nad konkurencją, w GT6 sporo było mistrzów w Furai czy NSX-R, którzy wykorzystywali tą przewagę. No ale społeczność nie głupia i spokojnie dało się znaleźć pokoje, w których ludzie dogadywali się, że nie jeżdżą koncepcyjnymi wynalazkami. W GTS też pewnie spokojnie będzie się dało jeździć i bez nich. Ale jak są w grze, to niech już sobie będą ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #106 dnia: Lutego 14, 2017, 13:11:29 pm »
Osobiście też wolę bardziej realistyczne bolidy, chyba 90% społeczności tak woli i mam nadzieję że większość wyścigów bedzie właśnie z udziałem normalnych samochodów. Koncepty w GT mają to do siebie, że po modyfikacjach pozwalają zyskać sporą przewagę nad konkurencją, w GT6 sporo było mistrzów w Furai czy NSX-R, którzy wykorzystywali tą przewagę. No ale społeczność nie głupia i spokojnie dało się znaleźć pokoje, w których ludzie dogadywali się, że nie jeżdżą koncepcyjnymi wynalazkami. W GTS też pewnie spokojnie będzie się dało jeździć i bez nich. Ale jak są w grze, to niech już sobie będą ;)

No i spoko ;) Nie mniej smutne, że w GT Sport raczej nie zapowiada się bez tych conceptów na dużą różnorodność samochodów. Brak klasyków wszelkiej maści, brak Open Wheel (Formuły różnego typu) brak zawodów samochodów turystycznych. Może nagle coś zapowiedzą, ale trochę się na to nie zapowiada ;) Póki co to tylko grupy N, Gr3 (GT3), Gr4 (GT4) i LMP1 i Grupa B czyli jakiś mały procent tego co w PCars.

BTW. Proponuje andryush przenieść się do tematu GT Sport

Tym czasem na instagramie wrzucają smakowite screeny z PCars 2:

https://www.instagram.com/p/BQdkxupj40R/

https://www.instagram.com/p/BQWQHXej_UC/

https://www.instagram.com/p/BQYAnp0DdBl/

https://www.instagram.com/p/BQc-wEbjexS/
« Ostatnia zmiana: Lutego 14, 2017, 13:18:05 pm wysłana przez Mrocz »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #107 dnia: Lutego 14, 2017, 13:17:20 pm »
Ta licencja umożliwia startowanie w esportowej lidze GT Sport. Było to powiedziane wielokrotnie


 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

<jedyny wartościowy komentarz dt. licencji FIA w Gran Turismo>

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #108 dnia: Lutego 14, 2017, 13:22:55 pm »
Nie. Licencja FIA bedzie dopiero do zdobycia na samym szczycie. Jak juz przebrniesz przez wszystkie szczeble. Takze ciekawostka dla nielicznych, jednak liczy sie sam fakt. Mysle ze stamtad juz krotka droga by zalapac sie do jakiejs serii jako profesjonalny kierowca. Ja to tak zrozumialem. Nie mylcie tego z licencja potrzebna na niektore track days. Etc. ;)
« Ostatnia zmiana: Lutego 14, 2017, 13:24:29 pm wysłana przez Klosz »
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #109 dnia: Lutego 14, 2017, 13:27:41 pm »
Nie. Licencja FIA bedzie dopiero do zdobycia na samym szczycie. Jak juz przebrniesz przez wszystkie szczeble. Takze ciekawostka dla nielicznych, jednak liczy sie sam fakt. Mysle ze stamtad juz krotka droga by zalapac sie do jakiejs serii jako profesjonalny kierowca. Ja to tak zrozumialem.

Jestem niemal 100% pewny, że to tylko do esportu zupełnie jak licencja w PCars 2. Kaz zawsze sporo mieszał w wywiadach, a potem okazywało się, że jest zupełnie inaczej. Poniżej porównanie tych dwóch licencji.





BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #110 dnia: Lutego 14, 2017, 13:41:43 pm »
Ja jednak spokojnie poczekam na GT Sport, bo zawsze jak pojawiało się nowe GT na nowej konsoli/generacji to kopało zady totalnie.

A PCars wstrzeliło się idealnie w niszę rynkową, która powstała przez zastój w serii GT. Nic tylko się z tego cieszyć, bo SMS robią genialną grę simracingową. Jak tylko dopracują wsparcie dla T500RS to podejrzewam, że długo od tego tytułu nie odejdę.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #111 dnia: Lutego 14, 2017, 13:44:52 pm »
Ja jednak spokojnie poczekam na GT Sport, bo zawsze jak pojawiało się nowe GT na nowej konsoli/generacji to kopało zady totalnie.

A PCars wstrzeliło się idealnie w niszę rynkową, która powstała przez zastój w serii GT. Nic tylko się z tego cieszyć, bo SMS robią genialną grę simracingową. Jak tylko dopracują wsparcie dla T500RS to podejrzewam, że długo od tego tytułu nie odejdę.

To chyba najlepsze podsumowanie całej dyskusji. Z GT Sport poczekamy zobaczymy.

Będziesz coś grał online w PCars BoBaN? Ze Svonstonem próbujemy sobie coś zorganizować, może też byś wpadł na taki ForFun wyścig? ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #112 dnia: Lutego 14, 2017, 14:41:50 pm »
FIA nie daje licencji tylko do esportu. Watpie zeby sie tu cos zmienilo. Za duza organizacja. ;)

Sent from my STV100-4 using Tapatalk

'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #113 dnia: Lutego 14, 2017, 14:48:09 pm »
@Mrocz
Jak tylko bym miał czas to chętnie. Aczkolwiek ostatnio jak próbowałem grać online to kierownica ani razu nie zadziałała prawidłowo. Albo przestawiał się kąt obrotu albo sama skręcała.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #114 dnia: Lutego 14, 2017, 14:54:14 pm »
FIA nie daje licencji tylko do esportu. Watpie zeby sie tu cos zmienilo. Za duza organizacja. ;)

Sent from my STV100-4 using Tapatalk

Daje licencję na określone kategorie motorsportu. Co za problem dać kategorię dla esportu. Zmienić się może dużo, bo FIA też musi iść z duchem czasu ;)

Serio wierzysz w to, że w głupiej gierce zrobisz licencję do realnego ścigania się? ;)

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #115 dnia: Lutego 14, 2017, 15:03:02 pm »
Na okreslonym pulapie tak. Mowie to juz o takiej selekcji jaka byla w GT Academy. Tu moze dzialac to podobnie. Selekcja, selekcja, jeszcze raz selekcja, walka o mistrzostwo dla powiedzmy regionu/kraju, i wtedy otrzymujesz stosowne zaproszenie na testy do GT Academy + licencje. To moze tak dzialac. ;)

Sent from my STV100-4 using Tapatalk
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #116 dnia: Lutego 14, 2017, 15:08:37 pm »
Na okreslonym pulapie tak. Mowie to juz o takiej selekcji jaka byla w GT Academy. Tu moze dzialac to podobnie. Selekcja, selekcja, jeszcze raz selekcja, walka o mistrzostwo dla powiedzmy Regionu, I wtedy otrzymujesz stosowne zaproszenie na testy do GT Academy + licencje. To moze tak dzialac. ;)

Sent from my STV100-4 using Tapatalk

No ale skoro dostaniesz zapro do GT Academy + Licencje to oznacza, że licencja dalej jest do esportu, a GT Academy osobny program ;) Ja szczerze w to wątpię. Bez treningu prawdziwym wozem na prawdziwych torach nikt ci nie da takiego papierku. W wielu wywiadach Kaz wspominał, że ta licencja daje uprawnienia do ścigania się w najwyższej lidze esportowej ;) Może zwycięstwo w tej lidze da Ci drzwi otwarte do GT Academy, ale sama licencja na bank tego nie zrobi.

Tym bardziej by zdobyć licencje wystarczy ukończyć tryb "Single Player" i utrzymać poziom Fair Play jest to WYRAŹNIE zaznaczone ;)

Do tego słowo DIGITAL jest podkreślane prawie przy każdej wzmiance o niej :D Dla mnie na 100% to jest taka zwykła "Karta gracza online" ze znaczkiem FIA ;)

http://www.gran-turismo.com/gb/products/gtsport/license/

Cytuj
Aby uzyskać cyfrową licencję, należy ukończyć w grze instruktażowy tryb rajdowej etykiety, a następnie uzyskać minimum srebro we wszystkich kampaniach oraz utrzymać „pewien poziom” punktów klasy i fair play.

Cytuj
By fulfilling various prerequisites, such as completing the lessons in racing etiquette in the Campaign Mode of Gran Turismo Sport and reaching a certain level of achievement in "Sport Mode", you will be eligible for the “FIA Gran Turismo Digital Licence” from your local ASN (national sports authority/automobile club). This will hold the same value as a real life licence.
« Ostatnia zmiana: Lutego 14, 2017, 15:11:46 pm wysłana przez Mrocz »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #117 dnia: Lutego 14, 2017, 15:12:46 pm »
w prawdziwej licencji wyścigowej na pewno ogromny nacisk jest położony na bezpieczeństwo i przepisy z tym związane. nie mam pojęcia, jak można te rzeczy przyswoić grając w gierkę, więc też mi się wydaje, że licencja w gtsport jest bardziej chwytem marketingowym.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka


Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #118 dnia: Lutego 14, 2017, 15:17:17 pm »
w prawdziwej licencji wyścigowej na pewno ogromny nacisk jest położony na bezpieczeństwo i przepisy z tym związane. nie mam pojęcia, jak można te rzeczy przyswoić grając w gierkę, więc też mi się wydaje, że licencja w gtsport jest bardziej chwytem marketingowym.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Odpowiedź tutaj:
http://gameonly.pl/forum/index.php?topic=14017.800

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #119 dnia: Lutego 14, 2017, 15:21:39 pm »
Tymczasem SMS dostali zezwolenie na dodanie Interlagos. Ze względu na to, że dopiero uzyskali licencje na to, to nie ma pewności, czy tor pojawi się w pudełku czy jako DLC ;) Ważne, że wcześniej czy później będzie. Jak będą JESZCZE dowalać tory w DLC do tych 60 torów w grze to trochę zaorane :D

https://www.gtplanet.net/interlagos-coming-to-project-cars-2/