Autor Wątek: Project CARS 2  (Przeczytany 45586 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #120 dnia: Lutego 14, 2017, 17:01:50 pm »
A ja ciągle czekam aż w końcu jakiś sim na konsolach dostanie tor Macau GP.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #121 dnia: Lutego 14, 2017, 19:28:30 pm »
Tymczasem SMS dostali zezwolenie na dodanie Interlagos. Ze względu na to, że dopiero uzyskali licencje na to, to nie ma pewności, czy tor pojawi się w pudełku czy jako DLC ;) Ważne, że wcześniej czy później będzie. Jak będą JESZCZE dowalać tory w DLC do tych 60 torów w grze to trochę zaorane :D

https://www.gtplanet.net/interlagos-coming-to-project-cars-2/
Ehh, co za czasy. Dawniej to i bez licencji wrzucali samochody do gry, jak w GT3 nie wypaliło coś z licencją, to w fullu zablokowali Porsche i Lamborghini, ale przez jakiegoś  Game Sharka można było je odkopać. No a teraz - dlc :p

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #122 dnia: Lutego 14, 2017, 20:02:39 pm »
a pomyślałeś, że na ps2 trzepali na zapas, bo nie było możliwości ściągnięcia paczki z sieci?

w ogóle, porównywanie zrobienia kilku oteksturowanych kartonów na ps2, do wymodelowania całego toru na ps4 zakrawa na niezłą bekę. w ogóle jak oni by to mieli zrobić, zakraść się na tor z laserem/aparatem i bez pozwolenia skanować/fotografować tor?  :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #123 dnia: Lutego 14, 2017, 21:21:56 pm »
Obstawiam że już za pozwoleniem mają wszystko gotowe i czekają na papierek.

Btw. Jeśli GT znowu nie dostanie Porsche, to :cry:

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #124 dnia: Lutego 14, 2017, 22:45:09 pm »
Obstawiam że już za pozwoleniem mają wszystko gotowe i czekają na papierek.

Btw. Jeśli GT znowu nie dostanie Porsche, to :cry:

Wraz z licencją uzydkali laserowy skan toru. Więc mylisz się. Prace fopiero ruszają bo wcześniej nie mieli prawa.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #125 dnia: Lutego 14, 2017, 22:51:56 pm »
Uzyskali? Chyba sami sobie musieli go zeskanować.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #126 dnia: Lutego 14, 2017, 22:59:09 pm »
Uzyskali? Chyba sami sobie musieli go zeskanować.

Część skanują sami, część otrzymują. Przecież to normalne że każdy właściciel każdego toru stawia inne inne Warunki na umieszczenie w grze.

Tu cytat Iana z linka co wrzuciłem

Cytuj
Small update on Interlagos. We’ve made contact with the nice people at the circuit and have also sourced a laser scan. As soon as the team catch a breath they’ll start working on it.
« Ostatnia zmiana: Lutego 14, 2017, 23:18:55 pm wysłana przez Mrocz »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #127 dnia: Lutego 14, 2017, 23:27:18 pm »
A ja ciągle czekam aż w końcu jakiś sim na konsolach dostanie tor Macau GP.

Nie chce tu siać fermentu bo to nie potwierdzone, ale wyczekuj info o track liście ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #128 dnia: Lutego 15, 2017, 13:55:00 pm »
Zadałem pytanie na GTPlanet i IanBell mi odpowiedział ;)

Info na temat działania gry na PS4 + dużych stawek AI :)

Zapowiada się, że są wstanie zrobić więcej na PS4 i zaoferować odpowiednią optymalizację :)

Cytat: IanBell
Cytat: Mrocz
So the performance on console (PS4) is similar to the ProjectCars 1? It would be great to still have 30-50 car grids on bigger tracks like lemans.
Yes, but we've added a lot more overhead. So now our very hard worked coders are engaged in making every area more efficient so we can do more, with the same.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #129 dnia: Lutego 15, 2017, 16:49:45 pm »
Ciekawe, czy są w stanie przełamać barierę więcej niż 16 aut w wyścigach online?

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #130 dnia: Lutego 15, 2017, 18:10:18 pm »
Ciekawe, czy są w stanie przełamać barierę więcej niż 16 aut w wyścigach online?


Padło to pytanie i pracują nad tym by na konsoli było więcej.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #131 dnia: Lutego 15, 2017, 18:42:58 pm »
No i git ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #132 dnia: Lutego 16, 2017, 16:28:54 pm »
O mój Boże! Będzie można dowolnie wybrać klasy w trybie Custom race! Można zrobić wszystko, od klasycznych wyścigów LeMans, po zwariowane opcje typu wyprzedź Formułą 1 jak najwięcej wolnych samochodów itp.... Przecież to się zapowiada na race-sim wszech czasów :D


Cytuj
Yes, you can pick the classes now. I've been doing WEC/IMSA style multi-class testing, works great. No mods needed.


https://www.gtplanet.net/forum/threads/q-a-with-ianbell-read-op-updated-2-15.353715/page-4#post-11713078

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #133 dnia: Lutego 16, 2017, 16:36:36 pm »
Przecież w jedynce też tak można było. Niech przebiją random race z GT5 gdzie gra losowała auta z całej puli o podobnych osiągach i wyścigi były mega wyrównane. To było coś.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #134 dnia: Lutego 16, 2017, 16:43:21 pm »
Przecież w jedynce też tak można było. Niech przebiją random race z GT5 gdzie gra losowała auta z całej puli o podobnych osiągach i wyścigi były mega wyrównane. To było coś.

Nie można było.

MultiClass mieszało wszystkie auta z kategorii GT na przykład, (i potrafiło wciskać auta historyczne) ale o wyścigu LMP 1, LMP 2 i GTE mogłeś pomarzyć były tylko w karierze ;)
Wybranie auta LMP 1 i opcji multiclass skutkowało w mieszaniu wszystkich klas Prototypów. Więc AUDI R18 ścigałeś się z Sauberem C9 i klasykami LeMans z lat 60tych ;)

A takie potworne kombinacje znane z GT gdzie auta różnych homologacji tylko o podobnych osiągach ścigają się razem, mnie nie interesują :P Zawsze mnie to irytowało w serii GT, więc lepiej niech tego nie przebijają :D Zresztą po co ten random race, jak auta w zakresie danej klasy są zbalansowane zgodnie z normami?

Ale jak custom race będzie tak rozbudowany, to myślę, że będziesz mógł robić wyścigi "Wacky Races" drogowych aut vs formuła 3 vs GT3 vs jakiś kosmos concept.
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2017, 16:52:43 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #135 dnia: Lutego 16, 2017, 17:58:16 pm »
BoBaN, pCARS ma za mało aut na taki random race jak w GT. Szkoda, że w GTS też juz tego nie zobaczymy :(
Wiadomo coś o licencji na samochody super GT?

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #136 dnia: Lutego 16, 2017, 19:07:10 pm »
BoBaN, pCARS ma za mało aut na taki random race jak w GT. Szkoda, że w GTS też juz tego nie zobaczymy :(
Wiadomo coś o licencji na samochody super GT?

Niestety nie wiadomo. Japończycy są ponoć mocno restrykcyjni jeśli chodzi o licencje. Nie będzie na przykład toru Suzuka bo chcą za to jakieś chore pieniądze (tak pisał IanBell) Zostaje natomiast tor Sakkito który jest fikcyjną wersją Suzuki ;). Co do Super GT to od kilku lat ścigają się tam auta GT3 ze względu na zbliżone osiągi więc w jakiejś formie one występują ;) no ale jeszcze może coś potwierdzą :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #137 dnia: Lutego 16, 2017, 19:12:22 pm »
W random race i genialnym balansem aut w GT5 spędziłem mnóstwo czasu. Grała w to u mnie cała wieś online. Nigdy już potem w żadnej wyścigowej grze nie spotykała się ta sama ekipa. To losowanie aut przed wyścigiem było genialne.

Co do PCars to wydawało mi się, że online jak ustawili klase GT3 to jechały auta tylko tej klasy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #138 dnia: Lutego 16, 2017, 19:35:21 pm »
Bo tak było BoBaN. Ale ja pisze o wieloklasowych wyścigach jak LeMans, Blancpain Endurance czy World Endurance Series. O możliwości wybrania kilku klas na jeden wyścig. Będzie można wreszcie zrobić wyścig jak WEC: LMP1, LMP2, GT3 i GT4 lub klasyczny LeMans z 1998 roku z klasami LMP900 i GTR 1, albo różne zwariowane twory typu lmp1 vs f1 itd. Sprawa będzie w pełni otwarta :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #139 dnia: Lutego 16, 2017, 19:45:49 pm »
Yhm...no ale ja akurat nie widzę w tym nic fajnego. Równie dobrze można ustawić otwarty pokój i umówić się jakie auta są dopuszczalne.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #140 dnia: Lutego 16, 2017, 21:46:33 pm »
Ale ja mówię o grze z AI. Online nie zrobie wyścigu na 50 samochodów jak LeMans ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #141 dnia: Lutego 16, 2017, 22:06:36 pm »
A no chyba, że tak. :)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #142 dnia: Lutego 16, 2017, 22:25:47 pm »
No niestety multi żadko gram bo jak już się chce ścigać to idę w maks autentyzm. Realna stawka, pełna długość wyścigu, kary, treningi i kwalifilkacje ;) czasem pełny wyścig kilka dni robie xD Ale tak właśnie lubię. Wtedy dynamiczna pogoda, cykl dobowy i pitstopy mają kluczowe znaczenie. Niestety do online dużo chętnych na taką opcje nie ma ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #143 dnia: Lutego 16, 2017, 23:04:07 pm »
Zgadza się. W tej kwestii sp to jedyny wybór. Jednak ja nie mogę grać z AI z jednego prostego powodu. Po kilku okrążeniach już wiem gdzie AI jest przewidywalne i jak to wykorzystać żeby wygrać. Żywy gracz zawsze jest nieprzewidywalny, a to dla mnie ten autentyzm, którego szukam. W PCars niedługo po zakupie gry byłem w stanie wygrywać z AI ustawionym na maksymalną trudność i to z samego końca stawki co w świecie realnym jest bardzo mało prawdopodobne (zdarza się, ale rzadko). Dlatego mnie szybko nudzi single player. Dobry, wyważony online z odpowiednimi karami i ludźmi, którzy chcą się ścigać fair to dla mnie zdecydowanie najlepsza rozrywka jakiej mogę doznać na konsoli.

Ale rozumiem, że ktoś woli wyścigi gdzie na torze jest mnóstwo aut (co online jest bardzo rzadkie) ze zmiennymi warunkami i z zastosowaniem strategii pit stopowej. To już takie szersze podejście do tematu. Nie tylko pure racing, ale i cała otoczka w postaci doboru opon, dotankowań, kolejnych zjazdów do pitu, a do tego jeszcze ustawienia fury.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #144 dnia: Lutego 17, 2017, 00:07:10 am »
Słyszałem, że ponoć są świry co robią takie online wyścigi. Niestety tylko na PC i trzeba mieć na to mega dużo czasu ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #145 dnia: Lutego 19, 2017, 01:38:25 am »
Co trzeba poprawić w PC. Hype się kręci, a ludzie zapominają o poważnych niedociągnięciach, które miała jedynka.




Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #146 dnia: Lutego 19, 2017, 13:09:46 pm »
Co trzeba poprawić w PC. Hype się kręci, a ludzie zapominają o poważnych niedociągnięciach, które miała jedynka.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Niektórzy też zapominają, że pomimo niedociągnięć jest to najlepszy symulator dostępny obecnie na konsolach. Więc nawet jak się trafi parę błędów, myśle że pcars2 też będzie cieżki do pobicia.

Co do filmiku. Już zostało potwierdzone, że model opon został 100% przebudowany.

BTW słuchać tego araba nie mogę xD
« Ostatnia zmiana: Lutego 19, 2017, 13:35:44 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #147 dnia: Lutego 19, 2017, 22:09:40 pm »
No miejmy nadzieję, że przebudowali go w dobrą stronę, bo jak nie patrzeć, skoro chce się być uber-simem, to ten element powinien pójść pod lupę w pierwszej kolejności. No a gość się zna, na swoim kanale ma masę przydatnych materiałów pomocniczych do gry. Kto jak kto, ale fcet rozgryzł fizykę gry jak nieliczni.
« Ostatnia zmiana: Lutego 19, 2017, 22:17:09 pm wysłana przez andryush »

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #148 dnia: Lutego 19, 2017, 23:36:49 pm »
Zgadza się. W dyskusji z ianem bell często go przywoływali.

Klosz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-03-2014
  • Wiadomości: 5 943
  • Reputacja: 44
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #149 dnia: Lutego 20, 2017, 07:54:57 am »
GTS vs PC2 vs Reality https://imgur.com/a/S7oF2
'Muzyka uzywana jest do ksztaltowania ludzkiego umysłu. Moze byc mocna jak narkotyk, lecz jest o wiele niebezpieczniejsza, gdyz nikt nie traktuje powaznie manipulowania poprzez muzyke.'

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #150 dnia: Lutego 20, 2017, 09:21:48 am »
No graficznie GT Sport inna liga faktycznie. Choć tak jak wspominałem wcześniej. Grafika to niestety nie wszystko.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #151 dnia: Lutego 20, 2017, 09:34:16 am »
Już widze te epickie replay'e. Nie mogę się doczekać. Na PC2 też. :P

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #152 dnia: Lutego 20, 2017, 09:45:21 am »
Już widze te epickie replay'e. Nie mogę się doczekać. Na PC2 też. :P

Dla mnie GT Sport mimo dobrej grafy w ruchu wygląda niezwykle sztucznie. Zbyt sterylne to wszystko, auta jak z okładek magazynów. Wszystko piękne, ale żadnego brudu, rys, wgnieceń, syfu na torze, odpadającej gumy NIC nie pokazali. Takie czyste kliniczne przejazdy perfekcyjnych samochodów z AI na poziomie pachołków do wymijania.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #153 dnia: Lutego 20, 2017, 10:03:33 am »
Co trzeba poprawić w PC. Hype się kręci, a ludzie zapominają o poważnych niedociągnięciach, które miała jedynka.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Masz oficjalne info Iana na temat modelu opon :)


Cytuj
    You're very welcome and very decent of you. We have the world's first fully dynamic and real time tyre model shipped in a commercial game. There are no lookup tables, no Brush models, no Pacejka formulae... This is truly a next generation real time, live node based model. Our tyre model takes up two whole cores on the consoles. Ignore AI, contact, collisions, and anything else remotely tyre based, we're using that amount of horsepower for the base tyre simulation.

    So, it's very new but also very complex. We have 7 full-time real racing drivers on the payroll with the single remit to tell us where we're not good enough. They post this feedback on our WMD2 forum constantly. We've been iterating constantly based on their feedback. And yes, drifting behaviour is a huge part of our improvements and we're continuing to listen to all that Vaughn tells us and iterating appropriately.

    I'm not saying we'll be perfect but we should be the best.

+ to

Cytuj
Good question. We actually had a bug at the core of the tyre model in the first game that allowed people to run zero camber and get faster laps for short bursts. This is one of the reasons why we reworked the tyre model so much for pCARS2. So that 'camber exploit' is now fixed and with that fix we're getting much better temperature variations across the inner, middle and outer portions of the tyre. So you have that information available at all times to allow you to tune the camber perfectly per car/track.
« Ostatnia zmiana: Lutego 20, 2017, 10:06:29 am wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #154 dnia: Lutego 20, 2017, 13:40:44 pm »
Bardzo dobre info, aż nachodzi mnie chęć by to sprawdzić w niedalekiej przyszłości ;)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #155 dnia: Lutego 20, 2017, 21:20:56 pm »
Fajny artykuł o Fuji w Project Cars :) Widać, że robią to pasjonaci :D

http://www.projectcarsgame.com/newspc2/4-seasons-at-the-fuji-speedway-with-project-cars-2

+ nowe screeny:


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #156 dnia: Lutego 21, 2017, 20:06:36 pm »
Mały wyciek


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #157 dnia: Lutego 26, 2017, 12:00:11 pm »
Kolejna porcja krytyki w stronę pCRAS.



Odwzorowanie torów, tarki, zachowanie na poboczu. Jak to oglądam, to od razu mam przed oczami posty Mrocza o niedoścignionym poziomie symulacji... :D Chyba za bardzo optymistycznie, bo wygląda na to, że gra ma więcej niż parę rzeczy do poprawy.

Mrocz

  • Gość
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #158 dnia: Lutego 26, 2017, 15:21:30 pm »
Jak to oglądam, to od razu mam przed oczami posty Mrocza o niedoścignionym poziomie symulacji... :D Chyba za bardzo optymistycznie, bo wygląda na to, że gra ma więcej niż parę rzeczy do poprawy.

I dalej tak uważam. W mojej opinii nie ma drugiej gry która symuluje różne sporty motorowe w różnych warunkach tak dobrze jak ProjectCars. Dla mnie ta gra pokrywa się idealnie z moimi oczekiwaniami co do symulacji. Tobie nie pasuje? Spoko twoje zdanie, ale nie potrzebnie ciśniesz tutaj takimi złośliwościami. Koleś na filmikach faktycznie ma wiedzę, obie rzeczy już wiadomo że są poprawione w PCars 2. Nie mniej drugiej takiej gry jak PCARS 1 na tej generacji nie ma i taka niestety jest prawda.

Forza to obecnie zręcznościówka nie symulator, Assetto Corsa poza modelem jazdy który jest świetny nie ma za wiele do zaoferowania, a GT Sport zapowiada się na żałosny skok na kasę z zawartością porównywalną do Driveclub. Takie są niestety fakty.

Co ty się tak uparłeś na dogryzanie tej grze? Mało tego wyciągasz fakty, które nie są twoimi spostrzeżeniami. Gdyby nie te dwa filmiki to byś nawet nie wiedział o istnieniu tych błędów :D
Nie ma symulacji idealnej. Każda ma swoje wady. Taka prawda, a niektórzy w necie hejtując nagrywają masę filmików, jakby to PCars składało się z samych wad. Ja tak nie uważam. Dla mnie jako całość to właśnie Project Cars jest najbardziej zaawansowaną symulacją sportów motorowych. Najbardziej kompletną paczką i jakieś tam filmiki nie zmienią tego. Prawda jest taka, że o każdej symulacji można znaleźć detale tego typu, które próbują ją oczernić ;)

« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2017, 15:26:49 pm wysłana przez Mrocz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Project CARS 2
« Odpowiedź #159 dnia: Lutego 26, 2017, 20:44:59 pm »
Widzisz, wychodzi że dla Ciebie symulacja, to głównie odwzorowanie warunków wyścigów danej klasy. Pełna stawka, duża ilość aut z homologacją, tory itp.  Dla mnie liczy się autentyczność płynąca z jazdy. Filmy tego gościa wklejam tutaj, bo ładnie podsumowuje to co jest do poprawy, a czy nie wiedziałbym o tych błędach gdyby nie on? O części na pewno, ale wydaje mi się, że swojego czasu rozmawiając o grze czy to na forum, czy ze znajomymi na imprezie, mogłem zwrócić uwagę na część z tych wad o których mówi. Z resztą, gdybym sam zrobił taki filmik, to byś powiedział, że bzdury gadam, a tak masz chociaż autorytet, którego raczej nie odeślesz z kwitkiem :P Mniejsza z tym, jak by nie było, to nie zmieni to faktu, że te elementy wymagają poprawy.