Autor Wątek: Devil May Cry 5  (Przeczytany 15210 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #160 dnia: Marca 18, 2019, 01:14:05 am »
Na HaH też trzeba mieć Ski do platyny  ;) Faktycznie już kilka polskich platyn się pojawiło :D

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #161 dnia: Marca 18, 2019, 08:28:33 am »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #162 dnia: Marca 18, 2019, 21:01:08 pm »
Gram od wczoraj i jestem zadowolony, chociaż gra wydaje mi się bardzo łatwa. Zacząłem rzecz jasna od najtrudniejszego dostępnego poziomu, ale ten jest przesadnie prosty (Łowca Demonów).
Jestem w 7 etapie i nie zginąłem ani razu, a tylko raz w trakcie walki z bossem jako V zbliżyłem się do końca paska życia. Jestem pełen podziwu, że granie V rzeczywiście się sprawdza i oglądanie walki jakby z boku jest bardzo odświeżającym doświadczeniem. Na jednym razie na pewno się nie skończy i już czekam na wyższe poziomy trudności.
PSN ID: WojtqGO

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #163 dnia: Marca 18, 2019, 21:58:11 pm »
V mimo wszystko ma styl zbliżony do reszty - wciąż opiera się na tych samych zasadach, tylko jest nieco mniej precyzyjny (przez fakt, że nie zadajemy ciosów osobiście) oraz zmusza do większej uważności (trzeba się skupić na "zwierzaczkach" i samym V). Oczywiście, są różnice, jednak rdzeń mechanik jest ten sam, co w sumie jest dobre - czujesz, że to ta sama gra, ale jednocześnie masz trzy różne style.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #164 dnia: Marca 18, 2019, 22:42:31 pm »
"Przeszedłem" Son of Sparda, na ostatnich 3 misjach zużyłem łącznie 10 złotych orbów. Już nie te nerwy, nie te lata. DMD sobie odpuszcze pier**le xD. Chylę czoła przed wariatami z eSkami za wszystkie misje na DMD, goście są nie z tej planety.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #165 dnia: Marca 19, 2019, 21:00:29 pm »
Kurde, świetna gra i zapewne pociągną historię - obyśmy nie czekali znowu tyle lat - ale chętnie zagrałbym w taki rimejk z prawdziwego zdarzenia pierwszej, wg mnie najlepszej, części.


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #166 dnia: Marca 19, 2019, 21:11:37 pm »
Wszystko fajnie, też jestem napalony na ten tytuł, ale kilka razy słyszałem już zarzut dotyczący małej różnorodności lokacji. Ponoć na dobrą sprawę jest tylko miasto z dema i jakieś jaskinie? Eh?

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #167 dnia: Marca 19, 2019, 21:26:54 pm »
Gra jest dosyć szaro-bura i rzeczywiście dużo chodzimy po mieście i trochę różnych kanałach. Jestem obecnie w 10 poziomie i otoczenie staje się bardziej organiczne i jeśli chodzi o projekty poziomów nie można narzekać na monotonność. W oprawie graficznej dominują odcienie szarości, czerwień i niebieskie akcenty. Mogli bardziej zaszaleć, ale widać, że ktoś tu miał wizję na spójną całość, więc niech im będzie. Wolę to niż misz-masz i nudne dżungle z czwórki.
PSN ID: WojtqGO

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #168 dnia: Marca 19, 2019, 21:27:53 pm »
A w Horizon Zero Dawn, grze na 40, nie na 14 godzin, masz las, pustynie, wioski, cyber-groty ( i śnieg w DLC).  :P

Przecież to gra akcji, gdzie najważniejszy jesteś ty i przeciwnik + wartka akcja, a nie podziwianie tła zdarzeń, jak w Uncharted.
Plus chcąc osiągnąć taka animację, twórcy poszli na ustępstwa. Nie zmienia to faktu, że gra i tak wygląda kapitalnie, a późniejsze etapy, no trochę racja. Jakbyś przemierzał wnętrze jelita grubego w Było Sobie Życie.  :P

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #169 dnia: Marca 19, 2019, 21:55:52 pm »
Tak czy siak, sam muszę to ocenić. Niemniej jednak w odniesieniu do dwóch poprzednich części nie słyszałem o podobnych zarzutach i też nawet by mi do głowy nie przyszło zwracać na to uwagę.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 547
  • Reputacja: 251
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #170 dnia: Marca 19, 2019, 22:25:27 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #171 dnia: Marca 19, 2019, 22:29:05 pm »
Tak tak, właśnie między innymi w tej recenzji jest zarzut o słabe lokacje.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #172 dnia: Marca 20, 2019, 08:39:45 am »
chętnie zagrałbym w taki rimejk z prawdziwego zdarzenia pierwszej, wg mnie najlepszej, części.
Itsuno mówił, że już woli zrobić DMC6, aniżeli remake DMC1. Jeżeli do takiego dojdzie jednak, to na bank sprzeda się kosmicznie.

Co do lokacji to wiadomka, nie są to zamki i kaniony z jedynki, natomiast jak na moje tragedii nie ma, bo miasto ma swoje momenty. Bardziej bym się doczepił do tego, że

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Do osób, które jeszcze nie grały - nie zaczynajcie tej gry na Easy (Human). Ucieka cały fun z gry, kombinowanie combosami, nie ma czasu na posłuchanie muzyki w walce, poznanie ataków wroga, bo wszystko pada na "2 strzały". Gram teraz, bo czyszczę i już nie mogę się doczekać Son of Sparda.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #173 dnia: Marca 20, 2019, 09:12:41 am »
Ryo, quaz w recenzji wlasnie mowi dokladnie o tym o czym Ty w spoilerze.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #174 dnia: Marca 20, 2019, 09:24:06 am »
Ryo, quaz w recenzji wlasnie mowi dokladnie o tym o czym Ty w spoilerze.
Spoczko, nie oglądałem typa nigdy, znam tylko ksywę.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #175 dnia: Marca 20, 2019, 09:26:38 am »
Tak wlasnie myslalem, ze nie widziales dlatego chcialem napisac na co narzeka, bo to nie wprost malo roznorodne lokacje a dokladnie to o czym mowisz.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #176 dnia: Marca 20, 2019, 10:35:20 am »
Czemu  nie mało różnorodne? Na jedno wychodzi skoro są tylko dwa typy lokacji - miasto i to drugie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #177 dnia: Marca 20, 2019, 13:02:32 pm »
"Miasto" to pojęcie bardzo rozległe, to nie tylko ulice i samochody jak w demie.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #178 dnia: Marca 20, 2019, 14:01:23 pm »
Otóż to, wystepują też bardziej antyczne ruinki, troszkę jaskiń no i różne formy demon world.

Zacząłem jednak DMD, Nero oczywiście lecę jak po maśle, ale już wiem, że jak przyjdzie 10 misja to nie przeskoczę tego xD

Podobno przy aktualizacji z Bloody Palace, pojawi się możliwość wyboru dowolnej postaci do przejścia każdej misji. Wtedy ogarnąłbym DMD xD
« Ostatnia zmiana: Marca 20, 2019, 14:32:05 pm wysłana przez pachu »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #179 dnia: Marca 21, 2019, 07:52:02 am »
Podobno przy aktualizacji z Bloody Palace, pojawi się możliwość wyboru dowolnej postaci do przejścia każdej misji.
Uhuhu, byłoby świetnie. Wtedy można całą grę sobie ogarnąć każdą postacią od początku do końca.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #180 dnia: Marca 22, 2019, 08:08:19 am »
Panel na GDC w San Francisco:



Będzie najlepiej sprzedającą się częścią.

« Ostatnia zmiana: Marca 22, 2019, 08:15:36 am wysłana przez Ryo »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #181 dnia: Marca 22, 2019, 12:46:03 pm »
Wczoraj wieczorem ukończyłem pierwsze przejście. Świetna gra i bardzo dobre DMC, ale jednak w moim odczuciu trochę zabrakło do pełni szczęścia. Nie chodzi o gameplay, bo ten jest rewelacyjny, przekonałem się w końcu do Nero, V był fajnym powiewem świeżości, nawet jeśli tylko przez chwilę, jednak to Dante dawał najwięcej możliwości (co jednocześnie oznaczało, iż gra oczekuje od gracza więcej w kwestii stylu). Jeśli idzie o mechaniki to tylko mogę zarzucić, iż Devil Brakery byłyby fajniejsze, gdyby się nie psuły i można by je swobodnie przełączać (w obrębie zestawu).

To gdzie gra, w moich oczach, ustępuje miejsca poprzedniczkom (DMC1 i 3) to content. Może pamięć mnie zawodzi (tak może być), ale mam wrażenie, że w odsłonach z PS2 wszystkiego było więcej - broni, przeciwników, bossów, różnorodnych lokacji, wariackich akcji. Piątka jest pod tym względem bardziej stonowana i rozciągnięta między trzech bohaterów i to według mnie ma właśnie taki wpływ na moje odczucia (patrzę za bardzo na poszczególne części a nie na całość). Niby wciąż mamy dużo misji, czas przejścia jest według mnie dobrze wyważony (mi zajęło to chyba jakieś 16-18 h). Miałem jednak poczucie, że końcówka za bardzo przyspiesza, ostatnia misja jest zbyt prosta w porównaniu do poprzedniej. Generalnie poziom trudności (Devil Hunter) jest raczej dobrze dobrany, niby mogłoby być trudniej, albo raczej mogliby odblokować harda od początku. Dla minie wyzwaniem był tylko
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
I tu może kolejny minus, mały ale jednak - dlaczego po śmierci mam opcję poddania się, a nie załadowania checkpointu? Niepotrzebna strata czasu na przechodzenie do następnego okna (i wygląda trochę tak jakby zachęcali gracza do używania orbów) oraz trochę dezorientująca ("poddanie się" to dla mnie deklaracja braku chęci dalszej gry). Przy kilkukrotnym powtarzaniu przedostatniej misji takie rozwiązanie było lekko frustrujące.

Graficznie seria wskoczyła na następny poziom, gra prezentuje się świetnie, tylko należy pamiętać, iż przez specyfikę rozgrywki, nie będzie tak szczegółowa (a może raczej - szczegółowa w taki sposób) jak inne gry AAA. Postacie jednak prezentują się świetnie, o ile nie byłem pierwotnie przekonany do tak wyraźnego stosowania twarzy aktorów (zwłaszcza Dante) finalnie uważam, iż wyszło świetnie. Cut-sceny są tak genialnie zrealizowane, że nie powstydziłyby się ich gry z dużym naciskiem na story. Przyjemnie się na to patrzy i czułem, iż po każdej misji dostaję stosowną nagrodę. Muzyka to jak zwykle ważna część rozgrywki i Capcom tu nie zawodzi. Mimo, że zwykle nie słucham utworów z tak dużą ilością elektroniki, dla OST DMC'ków robię wyjątek i co pewien czas odsłuchuję.

Jak wspomniałem, lokacje mogłyby być bardziej różnorodne, ale trzeba też oddać jedno - nawet pomimo, że same miejscówki ograniczają się do miasta i demonicznego świata, twórcy starali się je różnicować, przede wszystkim oświetleniem i kolorystyką. Klimat poszczególnych poziomów ulegał więc zmianom, co w szczególności wyraźnie odczułem pod koniec (niby to samo, a jednak inaczej).

Fabuła, jak na serię o radosnym zabijaniu demonów, wykonała krok do przodu. Wpływ na to mają miedzy innymi świetnie wyreżyserowane cut-sceny, poprzez które gracz poznaje całą historię. Mimo wszystko scenariusz DMCV zostawia trochę do życzenia. Wchodzi na płaszczyznę, która staje się trochę mniej wybaczająca dla wszelkich "głupot".
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Trzeba więc wciąż podchodzić do historii z przymrużeniem oka, choć mimo wszystko jako całość wypada dobrze.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Po ukończeniu gry mam jeszcze sporo chęci na powrót do świata DMCV, na zmasterowanie choć części gry (na platynę na pewno się nie porwę, ale jeszcze trochę pucharków zdobyłbym z przyjemnością). Niestety premiera Sekiro zmusza mnie do przełożenia tego na kiedyś. Co mnie raduje to kolejne DMC od Japończyków, bo to się czuje niemal na każdym kroku (no może w designie postaci i przeciwników jakby lekko się powstrzymywali). Jak już wspominałem przy okazji Resident Evil 2, Capcom wrócił na dobre. W ciągu tak krótkiego odstępu czasu dostarczyli dwie świetne produkcje i najprawdopodobniej razem z Sekiro zapewnią mi najlepszy pierwszy kwartał roku ever. Za ich sprawą poczułem się jak na przełomie wieku i jaram się potwornie obecnymi grami. Branża może skręcać w stronę f2p, GaaS, battle royal i czego tam jeszcze finansiści nie wymyślą, ale mnie to nie obchodzi tak długo jak firmy pokroju Capcom dostarczają tak świetnych gier. Mam nadzieję, że na produkcję DMC6 sypnął więcej pieniędzy, bo choć dzięki ciasnym budżetom te gry mogą powstawać i być opłacalne, to jednak przydałoby się więcej contentu. Czekam na więcej.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #182 dnia: Marca 22, 2019, 13:27:43 pm »
Jeśli idzie o mechaniki to tylko mogę zarzucić, iż Devil Brakery byłyby fajniejsze, gdyby się nie psuły i można by je swobodnie przełączać (w obrębie zestawu).
Może kiedyś dadzą pacz do tego.

Odnośnie spoilera:
Cytuj
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Przypomniały mi się przy okazji słowa Itsuno o tym, dlaczego Dante wygląda jak wygląda - reakcje ludzi po pierwszym trailerze, gdzie Dante stary, nieogolony dziad:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #183 dnia: Marca 22, 2019, 13:48:01 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Przypomniały mi się przy okazji słowa Itsuno o tym, dlaczego Dante wygląda jak wygląda - reakcje ludzi po pierwszym trailerze, gdzie Dante stary, nieogolony dziad:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoko, mi jednak chodziło o rysy i charakter twarzy. A że Dante często się uśmiechał, to jeszcze bardziej odbiegał od dawnych modeli. W samej grze jednak, gdy mogłem mu się lepiej przyjrzeć, zwłaszcza bardziej neutralnej mimice, stwierdziłem, iż pasuje.

Taka ciekawostka - pracuje ze mną w teamie gość, który robił zlecenie dla jednego z outsorce'erów DMCV - Volta.
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

EDIT: Wyjaśniło się, gość myślał, że robił tamtego przez łańcuchy, które ostatecznie znalazły się w grze. Jak zaczął mi mówić, jak miał się ruszać i jakie miał cechy, to nagle mi zatrybiło i powiedziałem, że ten przeciwnik jest w grze. Tym sposobem okazuje się, iż robił Behemotha i nie dostał za to nawet miejsca w creditsach. Ech...
« Ostatnia zmiana: Marca 22, 2019, 14:07:14 pm wysłana przez Zielarz »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #184 dnia: Marca 22, 2019, 14:44:12 pm »
EDIT: Wyjaśniło się, gość myślał, że robił tamtego przez łańcuchy, które ostatecznie znalazły się w grze. Jak zaczął mi mówić, jak miał się ruszać i jakie miał cechy, to nagle mi zatrybiło i powiedziałem, że ten przeciwnik jest w grze. Tym sposobem okazuje się, iż robił Behemotha i nie dostał za to nawet miejsca w creditsach. Ech...
Szkoda, raz, że nowy przeciwnik, dwa, że bardzo charakterystyczny i potrafiący napsuć krwi ;)

Co do fabuły i naszych rozkmin to może i czasem daleko się wybiega w gdybaniach, ale to wszystko przez to, że moim zdaniem Capcom wskoczył na wyższy level pisania i przedstawienia historii. Co może serii wyjść tylko na dobre  ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #185 dnia: Marca 22, 2019, 15:32:34 pm »
ale to wszystko przez to, że moim zdaniem Capcom wskoczył na wyższy level pisania i przedstawienia historii. Co może serii wyjść tylko na dobre  ;)

Zgadzam się, mimo tych zarzutów, które wymieniłem to bardzo jestem zadowolony z kierunku w jaki poszli. A dodatkowy plus mają za to, że pomimo zmiany to wciąż znane nam dobrze DMC.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #186 dnia: Marca 22, 2019, 20:09:13 pm »
Szukając OST natknąłem się na artbooka:

https://www.play-asia.com/devil-may-cry-5-official-art-works/13/70cm1f

Poprzednie DMC mają bardzo nierówne arty (podobnie jak Residenty), ale chyba się skuszę.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #187 dnia: Kwietnia 01, 2019, 08:36:01 am »
https://www.youtube.com/watch?v=G0MnwO_Ebzc&feature=youtu.be

Cytuj
Get Motivated, Vergil returns to unleash his own style of action and ass kicking in his own special scenario, master the Yamato and the Dark Slayer style to show your true power.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 965
  • Reputacja: 120
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #188 dnia: Kwietnia 01, 2019, 09:50:39 am »
Huehuehue, dobra wiadomość ! Fani będą zmasakrowani!

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #189 dnia: Kwietnia 01, 2019, 14:43:18 pm »
Bloody Palace  8) 8) 8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #190 dnia: Kwietnia 01, 2019, 14:57:19 pm »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #191 dnia: Kwietnia 01, 2019, 16:27:43 pm »
Wracam z roboty i cioram :D

Edit:
Padłem na 60 piętrze Nero, ktoś wie jaka nagroda za przejście ?
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 01, 2019, 22:38:29 pm wysłana przez pachu »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #192 dnia: Kwietnia 02, 2019, 08:09:48 am »
Pacz ponoć też usunął cenzurę we wstawce.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #193 dnia: Kwietnia 02, 2019, 10:19:57 am »
Pacz ponoć też usunął cenzurę we wstawce.

Oby, to głupota, aby gra 18+ miała cenzurę. Co innego jak jest to celowy zabieg dev'a, a co innego fioletowe światełko zasłaniające tyłek. Już wołałbym wycięcie tych fragmentów.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #194 dnia: Kwietnia 03, 2019, 08:24:26 am »
https://twinfinite.net/2019/04/devil-may-cry-5-ps4-censorship/

Cytuj
The censoring lights have been indeed removed, but only in North American copies of the game. European copies still include the sneaky light. This means that the European (likely including Australia, the Middle East, and Africa, which are considered part of Europe in the regional split) PS4 version is now the only one that remains slightly more censored than the rest.

 :lol:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #195 dnia: Kwietnia 03, 2019, 10:28:52 am »
 :wall_bash: Ale to się kupy nie trzyma.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #196 dnia: Kwietnia 09, 2019, 09:04:46 am »



Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 660
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #197 dnia: Kwietnia 09, 2019, 10:10:12 am »
Hell Yeah! A już się zastanawiałem, czy skusić się na jakiegoś kolosa od Prime 1, bo już zapowiedzieli całą trójkę, te jednak będą mniejsze i tańsze ;).

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #198 dnia: Kwietnia 09, 2019, 11:28:26 am »
czy skusić się na jakiegoś kolosa od Prime 1, bo już zapowiedzieli całą trójkę
Są jakieś koncepty już pokazane?

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 249
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Devil May Cry 5
« Odpowiedź #199 dnia: Kwietnia 09, 2019, 11:53:08 am »
Bardzo fajne te figurki, ale cos mi nie gra z ryjem Nero, ale to ogolnie nawet z modelem z gry. Wyglada troche jak retard :(