Autor Wątek: God of War: Ragnarok  (Przeczytany 23152 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #40 dnia: Września 30, 2021, 19:34:01 pm »
Ciekawe :roll:
Barlog stworzył podstawe także teraz pora na bestie hehe.
Może być powtórka z GOW 1 vs GOW 2.
Dwójka to najlepsze część.

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #41 dnia: Października 01, 2021, 23:39:10 pm »
Jak tak patrzę na te artworki, to aż szkoda, że na obrazkach nie wrzucili concept artu scenki z ostatnich sekund drugiej części, nie byłoby po co iść do sklepów :D

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #42 dnia: Października 06, 2021, 13:11:57 pm »
Jest trailer z polskim dubbingiem. Sprawdziłem z ciekawości i choć same głosy większości postaci są ok, tak synchronizacja wszystko niweczy. Najgorsza zbrodnia to Kratos - totalnie wyprany z emocji, aktor chyba po prostu czytał. Jest fragment w trailerze, kiedy Kratos podniesionym głosem mówi "no". Jak Christopher Judge to mówi, efekt jest piorunujący - wstrzymujesz oddech i faktycznie nie masz ochoty sprzeciwiać mu się. W wersji polskiej to jest "pierdnięcie".

Ciekawe, czy kiedyś doczekamy się gry, która będzie miała lip sync do wszystkich wersji językowych - technicznie jest to już możliwe, zwłaszcza, że obecnie odchodzi się od pre-renderowanych cut-scene. Do tego jestem ciekaw jakie byłby efekty, gdyby sesje nagraniowe do lokalizacji odbywały się razem z oryginalnymi. Zastanawiam się, czy nie dałoby to właściwego efektu, ale to drugie jest raczej nierealne.


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #43 dnia: Lipca 06, 2022, 16:45:32 pm »
Boi powróci 9 listopada. Pięknie, akurat nodrobie dying light 2 i elden ringa do tego czasu.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #44 dnia: Lipca 06, 2022, 17:25:04 pm »


W końcu cyrk wokół tej zapowiedzi się skończy.

Cieszy mnie bardzo, że jednak wyjdzie w tym roku. Były lekkie obawy, bo trochę dziwne rzeczy się działy wokół tego tematu. Mam nadzieję, że Ragnarok będzie dla serii takim kolejnym GoW2.

Czemu nie 11 listopada (pierwotna premiera Starfielda), który wypada w piątek, a nie w środę jak 9-ty? Otóż Wednesday to Woden's day, czyli dzień Odyna.

https://twitter.com/Okami13_/status/1544683901217607686?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1544683901217607686%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #45 dnia: Lipca 16, 2022, 11:47:04 am »


Podobno mają być dwa tryby graficzne.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #46 dnia: Lipca 16, 2022, 17:08:02 pm »
No i rewelacja

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #47 dnia: Września 14, 2022, 09:03:06 am »


Sztos. Oj chyba mam już swoją grę roku :). Inna sprawa, że konkurencja nie jest duża.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #48 dnia: Września 14, 2022, 09:53:51 am »
Trailer sztos, hajp wystrzelił. No a konkurencja jest bardzo duża, ale tylko w postaci jednego tytułu, bo Elden Ring to jest taki kozak, że nie wiem czy GoW da rade.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #49 dnia: Września 14, 2022, 10:26:12 am »
Tak wiem, Elden Ring. Może inaczej - konkurencja nie jest duża ilościowo.

Niemniej ja pisałem o mojej grze roku, a tutaj sprawa ma się o 180 stopni inaczej. Dla mnie Elden Ring jest poważnym kandydatem do rozczarowania roku (a może nawet dekady, ale to miejsce ostatecznie może przypaść Sony, choć jest jeszcze sporo czasu :D ). Naprawdę czuje się jak kosmita, bo wydaje się, że cała reszta pieje z zachwytu. Ostatnio znajduję jednak więcej ludzi, którzy także nie są zachwyceni tym tytułem, więc może nie jest ze mną tak źle ;). Nie zmienia to faktu, że części graczy się podoba i powiększyło zasięg gier From Software.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #50 dnia: Listopada 04, 2022, 11:59:40 am »
Są recki od wczoraj - na metacritic 94, czyli tyle co GoW 2018.



Generalnie wychodzi na to, że gra jest bardzo podoba do poprzedniczki (w końcu to sequel), ale lepsza chyba we wszystkim. Ech, chciałbym skończyć do premiery Ragnarok TLoU2, ale chyba zabraknie mi kilku dni (gram wolno).


windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #51 dnia: Listopada 04, 2022, 13:13:24 pm »
Ja czekam na moja kopie i w dzien odyna bedzie grane.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #52 dnia: Listopada 09, 2022, 11:52:07 am »
Podobno Sony Polska pięknie się popisało z dubbingiem. Na pudełkach jest info, że gra ma polski dubbing, a ludzie zgłaszają, że nie ma. Ponoć w jakieś sieci sklepów rtv jest pełna polska wersja, ale większość pudełek nie ma polskiego dubbingu (a rosyjski jest żeby było zabawniej). Ja wiem, że w Sony Polska pracują ludzie z pierwszej łapanki (miałem do czynienia z nimi bezpośrednio swego czasu i oni naprawdę nie mają pojęcia o grach i konsolach), ale teraz przeszli samych siebie. W internecie burza, a oni milczą. :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #53 dnia: Listopada 09, 2022, 13:38:08 pm »
Podobno Sony Polska pięknie się popisało z dubbingiem. Na pudełkach jest info, że gra ma polski dubbing, a ludzie zgłaszają, że nie ma. Ponoć w jakieś sieci sklepów rtv jest pełna polska wersja, ale większość pudełek nie ma polskiego dubbingu (a rosyjski jest żeby było zabawniej). Ja wiem, że w Sony Polska pracują ludzie z pierwszej łapanki (miałem do czynienia z nimi bezpośrednio swego czasu i oni naprawdę nie mają pojęcia o grach i konsolach), ale teraz przeszli samych siebie. W internecie burza, a oni milczą. :lol:
Poszła złą partia z innego kraju na polskę, polskie są podobno na ukrainie.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #54 dnia: Listopada 09, 2022, 14:41:02 pm »
Ja kupiłem kolekcjonerkę, więc tak czy siak muszę pobrać z PSN (właśnie ściągnęło się minimum wymagane do gry  :naughty: ), bo steelbook jest pusty (podobnie jak Horizon, co mi tylko przypomina, że kiedyś muszę kupić jeszcze zwykłą wersję na płycie, tak aby "dociążyć" metalowe pudełko ;) ). W takiej sytuacji jest to zaleta, choć ja i tak zawsze olewam dubbing, nie klei mi się to. Choć rozumiem, że jak komuś zależy i po to kupuje wersję PL to jest wkurzony, zwłaszcza, że to jedna z największych premier roku, a czasu na dopilnowanie wszystkiego było dużo.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #55 dnia: Listopada 09, 2022, 17:32:21 pm »
Zamówiłem z media Expert edycję z kubeczkiem. Kubeczka oczywiście brak, na fakturze policzona zlotoweczke. So zrobili faila na premierę to ja nawet nie.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Kopersztyk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-05-2007
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 39
  • Why so serious?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #56 dnia: Listopada 09, 2022, 18:18:15 pm »
Mi tam polski dubbing wisi i powiewa. Gra mi się właśnie kopiuje i coś czuję, że znów nie pójdę wcześnie spać :D do tego długi weekend się szykuje :)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #57 dnia: Listopada 09, 2022, 18:57:09 pm »
Mi też, i tak gram z ang, ale to nie zmienia faktu że są ludzie którzy chcą grać z polskim, miał być polski język a nie ma. Fail jest srogi niezależnie co kto lubi.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #58 dnia: Listopada 09, 2022, 22:50:57 pm »
Czyli co, powkładano odwrotnie płyty? Ależ wtopa. Dobrze, że wziąłem cebulową wersję cyfrową. To znaczy średnio dobrze, bo jak mi się na moim zadupiu 100GB pobrało to się okazało, że gra uszkodzona i musiałem pobierać na nowo (co zajęło 8 godzin), no ale dostałem to na co liczyłem, a nie wersję z ruskim dubbingiem ;)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #59 dnia: Listopada 10, 2022, 11:36:25 am »
W tłoczni musieli się "walnąć". Cóż, automatyka ;). Swoją drogą ciekawe, widziałem odpakowanie wersji Jotnar i na pudełku widniała data 12.29.2021. Chyba faktycznie liczyli, że uda im się wypuścić grę w 2021 (albo z tak wielkim wyprzedzeniem produkowali kolekcjonerki).

Co do samej gry, na razie tylko 2h za mną. Od początku uczucie "powrotu na stare śmieci" - w pozytywnym i negatywnym znaczeniu. Przede wszystkim chodzi mi o część wizualną. Niby ładnie, ale widać, że to nie nowa generacja. Ładowanie danych chwilę trwa (w sensie nie 1-2 sekundy, tylko tak z 10-15). Otoczenie miejscami jest ostro ciosane, tekstury bywają takie średnie, do tego mech na skałach wygląda słabo przy tym co mamy w Horizon. Szkoda, bo to są teoretycznie detale, ale GoW 2018 zapamiętałem jako grę, która takimi rzeczami nie kuła w oczy. Cztery i pół roku robi różnicę.

Do tego Kratos, a dokładnie jego skóra, jest bardzo ostra, ziarnista, jakby nie było subsurface scatteringu. Na szczęście gdy "wjechało" inne światło, odbiór zmienił się całkowicie, shaderek zaczął "pracować" i Kratos zyskał na tym dużo. Atreus wypada gorzej, ale zakładam, że to po części wina młodości (ciężko jest zrobić fajną postać dziecka/młodego człowieka, bo np. skóra jest taka gładka, bez zmarszczek, przebarwień, itd.)

Oświetlenie z jednej strony prezentuje się wybornie, z drugiej sporo świateł, które nie rzucają dynamicznych cieni (nawet w pierwszym ujęciu), co skutkuje "przeciekaniem" światła. Szkoda, ale to pewnie wina wersji na PS4 -  widać, że to była platforma wiodąca, a PS5 dostało lekkie usprawnienia, inaczej niż w Horizonie.

Ostatecznie jednak grafika jest bardzo plastyczna, nie uderza sterylnością, obraz jest taki przyjemnie miękki - nie mylić z rozmytym, bo generalnie jest żyleta i to nawet może za bardzo (dużo rzeczy przyciąga uwagę w klatce). To wciąż bardzo ładna gra, po prostu nie mogę napisać, że to absolutny top.

Sama gameplay wymagał chwilę na przyzwyczajenie się, normalne, zwłaszcza po grze w The Last of Us 2 (które swoją drogą będę musiał jakoś skończyć w trakcie przechodzenia Ragnarok, a jeszcze trochę mi zostało chyba). Niemniej pod koniec drugiej godziny było już nieźle.

To co na razie najbardziej mnie zachwyciło to postacie, a przede wszystkim Thor - świetnie zagrany i wykonany, oddaje bardzo dobrze wersję z mitologii. Podoba mi się jego  "obecność", oby było go więcej. Inna postać także wypada bardzo na plus. Oj będzie się działo.


gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #60 dnia: Listopada 10, 2022, 14:56:21 pm »
mech na skałach wygląda słabo przy tym co mamy w Horizon

Pomyślałem dokładnie to samo, na początku gry jest jedno takie miejsce gdzie skała/drzewo są porośnięte mocno mchem i widać, że to są zwykłe tekstury na quadach, takie rzeczy to się na PS2 robiło jako futro w Shadow of the Colossus, a nie na PS4 i PS5... Horizon pokazał jak można to zrobić.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #61 dnia: Listopada 10, 2022, 16:49:42 pm »
To co na razie najbardziej mnie zachwyciło to postacie, a przede wszystkim Thor - świetnie zagrany i wykonany, oddaje bardzo dobrze wersję z mitologii. Podoba mi się jego  "obecność", oby było go więcej. Inna postać także wypada bardzo na plus. Oj będzie się działo.
Oj tak, obie te postacie swietnie zagrane. Całą początkowa rozmowa trzyma w napięciu niesamowicie.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #62 dnia: Listopada 11, 2022, 00:31:31 am »
widać, że to są zwykłe tekstury na quadach, takie rzeczy to się na PS2 robiło jako futro w Shadow of the Colossus, a nie na PS4 i PS5...

Nie wiem o czym piszesz. Na początku miejsce z mchem jest jedno, tzn. jeden obszar. Tam natomiast mech jest na tekturze np. kamienia i tyle. Jest więc płaski. Może był jeszcze jakiś inny, nie zwróciłem na to uwagi.

Futro w SotC polega na tym, że duplikuje się geometrię, rozsuwa i nadaje tektury, których alpha się zmniejsza (zakrywa coraz mniej). Daje to złudzenie kierunku, jednak dla dobrego efektu potrzeba wielu takich warstw (inaczej włosy składają się tak jakby z kropek, gdzie każda to oddzielna warstwa). Ta technika stosowana jest od dawna i - uwaga - wciąż ma zastosowanie, tylko w bardziej zaawansowanych formach. O ile dobrze pamietam, jest podstawą dla futra Ratcheta. To dość ciężka opcja, w końcu duplikuje się geometrię wiele razy, do tego nakłada się warstwami tekstury z alphą, a karty graficzne tego nie lubią. Także jeśli chodziło Tobie o tę metodę, to żaden wstyd. To trochę tak jakby czepiać się, że gra korzysta z normal map, czyli rozwiązań z czasów PS2 i Xboxa.

Co ciekawe, dziś grając dalej zauważyłem, że śnieg na krawędziach obiektów jest wzbogacany o plane’y z alphą, które maja udawać duże płatki śniegu tworzące puch. Czymś takim właśnie można było uzupełnić ten mech i byłoby ok. Tym bardziej, że o ile się nie mylę, tak zrobiony jest mech w Horizonie - bardzo upraszczam, bo tam to jest albo generowane z shadera (przybiera całkiem skomplikowane i customowe kształty), albo to sprytny volumetric. Jedyny mankament w przypadku tego śniegu to ilość tych plane’ów - jest ich trochę za mało, aby oddać w pełni taki puch. Najprawdopodobniej jest to spowodowane przez fakt, że to PS4 było bazą. Guerrilla nie bało się różnic miedzy platformami i takie rzeczy chowało na słabszych konsolach. Santa Monika wybrało inną drogę.

Tak czy inaczej, to różnica podejść, celów, jak i samych deweloperów. Guerrilla jest chyba najbardziej technologicznie zaawansowanym studiem Sony. Jest to także ich cel. Santa Monica, choć tworzy gry bardzo ładne, nigdy nie miało takich aspiracji. W ich wypadku chodzi bardziej o część artystyczną i tym GoW 2018 robił bardzo. Do tego trzeba mieć na uwadze, że studio przeszło przez trudny okres. GoW 2018 najprawdopodobniej ich uratował. Mam nadzieję, że projekt Barloga będzie równie udany, co by studio odbudowało swoją pozycję.

Mimo wszystko, stać ich na studia, np. pisałem przy okazji poprzedniej części, że shader skory Kratosa jest skomplikowany, składa się z kilku warstw, które dają mu dość unikalny wygląd (dlatego tak bardzo zmienia się pod wpływem światła).

Całą początkowa rozmowa trzyma w napięciu niesamowicie.

To było świetne, napięcie, ale i trochę komedii, taka zabawa i balansowanie na granicy miedzy jednym i drugim.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #63 dnia: Listopada 11, 2022, 01:41:49 am »
Dokładnie, trochę mi się skojarzyło że scena z piwnicy w bękartach wojny.

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #64 dnia: Listopada 11, 2022, 19:29:16 pm »
Podobno Sony Polska pięknie się popisało z dubbingiem. Na pudełkach jest info, że gra ma polski dubbing, a ludzie zgłaszają, że nie ma. Ponoć w jakieś sieci sklepów rtv jest pełna polska wersja, ale większość pudełek nie ma polskiego dubbingu (a rosyjski jest żeby było zabawniej). Ja wiem, że w Sony Polska pracują ludzie z pierwszej łapanki (miałem do czynienia z nimi bezpośrednio swego czasu i oni naprawdę nie mają pojęcia o grach i konsolach), ale teraz przeszli samych siebie. W internecie burza, a oni milczą. :lol:
Poszła złą partia z innego kraju na polskę, polskie są podobno na ukrainie.
na tej ukrainie to jeszcze tylko polskiej opozycji brakuje.  :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #65 dnia: Listopada 14, 2022, 10:45:25 am »
Ależ ta gra jest dobra. VA to jest sztos, każda postać idealnie zagrana. Do tego świetne i angażujące sidequesty (oczywiście do poziomu wiedzmina daleko wbrew temu co się czytało, no ale, zwłaszcza jeśli chodzi o takie gry, jest to na pewno ponadprzecietny poziom). No i ten mięsisty, mocny gameplay. Czuć każde pierdolnięcie <3

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #66 dnia: Listopada 14, 2022, 11:39:58 am »
Ja mam kilka dni przerwy na dokończenie TLoU2 (już chyba sama końcówka została), ale potem od razu wracam do Ragnarok, już się nie mogę doczekać.

Zapomniałem napisać wcześniej - gdzie Photo Mode?! Poprzednia część chyba też nie miała na premierę, ale teraz już powinien być. Ja akurat w tego typu grach trochę tych screenów robię, tym bardziej, że jest na czym oko zawiesić. Buu.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #67 dnia: Listopada 14, 2022, 12:22:45 pm »
Tak, brak PM to zdecydowanie najwiekszy minus tej gierki.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #68 dnia: Listopada 14, 2022, 12:39:03 pm »
PM jest, ale ukryte, więc po prostu nie jest gotowe, trzeba czekać na patcha.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #69 dnia: Listopada 14, 2022, 21:14:12 pm »
Co Wam z tego Photo Mode? Co sie robi z tymi zdjęciami?
Serio pytam. Czasami jestem zmuszony włączyć tą funkcje bo pucharek za to wpada..ukryty nawet czasami  :wtf:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #70 dnia: Listopada 14, 2022, 23:45:54 pm »
Co Ci z tych pucharków w asasynie? Co się robi z tymi dzbaneczkami?

Wysłane z mojego EML-L29 przy użyciu Tapatalka


Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #71 dnia: Listopada 16, 2022, 13:45:33 pm »
Chcesz powiedzieć ze to o to samo chodzi?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #72 dnia: Listopada 16, 2022, 14:07:17 pm »
Chcesz powiedzieć ze to o to samo chodzi?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #73 dnia: Listopada 16, 2022, 17:18:50 pm »
Chcesz powiedzieć ze to o to samo chodzi?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #74 dnia: Listopada 16, 2022, 23:53:17 pm »
Ekchem, można np. zrobić sobie tapetę. Można robić screeny dla referencji, do recenzji, do podzielenia się z kimś, na konkurs (Sony chyba ma coś takiego), albo po prostu bo coś fajnie wyglada.

Dziś wróciłem do gry i jednak po TLoU2 trochę boli. Graficznie jednak za mało jest geometrii, dużo powierzchni jest płaskich, z fajnymi teksturami, ale jednak płaskich. Do tego wciąż mają często dość płaskie oświetlenie, dziwne, bo to się przeplata z lepszym. To chyba taki kierunek artystyczny, ale może i ograniczenia gry. Ja bym jednak podkręcił okluzję, to podbiło by kontrast w tych miejscach.

Do tego czuć sztuczne ograniczenia. Jestem na pomoście, pod nim jest piasek i czuję, że powinienem móc zejść, ale nie ma takiej możliwości, więc jest efekt niewidzialnej ściany i korytarza. Nie ma takich sytuacji na razie dużo, ale ta konkretna bardzo mnie zaskoczyła.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #75 dnia: Listopada 17, 2022, 09:37:19 am »
Ekchem, można np. zrobić sobie tapetę. Można robić screeny dla referencji, do recenzji, do podzielenia się z kimś, na konkurs (Sony chyba ma coś takiego), albo po prostu bo coś fajnie wyglada.
A może po prostu, no nie wiem, ktoś lubi robić zdjęcia...


Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #76 dnia: Listopada 18, 2022, 10:04:17 am »
A może po prostu, no nie wiem, ktoś lubi robić zdjęcia...

Tak tysz ;).

Ech, Santa Monica, dlaczego mi to robicie... To co pisałem poprzednio o grafice już nie jest aktualne (tak jakby). Wystarczyło pójść kawałek dalej i problemy, o których pisałem wcześniej, zniknęły. Czyli jednak znowu jest trochę nierówno, po części przez światło, a po części pewnie przez artystów odpowiedzialnych za dany obszar oraz PS4 (geometria). Nawet w tych lepszych miejscówkach wciąż są płaskie powierzchnie, które próbują udawać coś bardziej skomplikowanego, ale przynajmniej tekstury były lepsze/lepiej dopasowane do sytuacji. Tak czy inaczej, ja już więcej nic nie napiszę w tym temacie, może jak skończę ;).

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #77 dnia: Listopada 18, 2022, 11:30:44 am »
Ech, Santa Monica, dlaczego mi to robicie... To co pisałem poprzednio o grafice już nie jest aktualne (tak jakby).
Czyżbyś dotarł do:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
. Bo tam sie robi naprawde świetnie pod względem grafiki.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 814
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #78 dnia: Listopada 18, 2022, 11:53:46 am »
Nie, wciąż siedzę w pierwszym świecie, tylko zmieniłem obszar ;).

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ja gram powoli, tak 2h maksymalnie, a i miałem przerwę na dokończenie TLoU2. W sumie to spędziłem tam prawie 41h (w pierwszej części było to chyba 29h). W GoW 2018 coś ok 50 chyba, więc tutaj strzelam, że będzie 60-70h. Niby nie są to gry open world (choć GoW jest bliżej tego), ale gra się w nie dość długo.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 365
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: God of War: Ragnarok
« Odpowiedź #79 dnia: Listopada 18, 2022, 14:03:00 pm »
Ragnarok z tego co już zdążyłem zauważyć ma bardzo rozbudowane sidequesty jak na taką grę i dużo aktywności pobocznych, więc myślę, że te 60h to lekko.