Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 715311 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1760 dnia: Listopada 05, 2008, 20:19:03 pm »
Killzona do Coda chcesz porównywać pod względem szybkości rozgrywki? Proszę Cię...
A co w tym dziwnego??

Przecież to oczywiste, że jest wolniejszy, wystarczy zobaczyć pierwszy lepszy filmik z gameplay'u

Czyli szybkość na "-", ale co za tym idzie taktyka na "+".
To inne gry przecież, proste, ajt?

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1761 dnia: Listopada 05, 2008, 20:19:40 pm »
Takie rzeczy to można sprawdzić tylko jak się ma pada w dłoniach. Chodzi o celowanie, reload, czas potrzebny na oddanie strzału i inne pierdoły, które mają fundamentalne znaczenie w multi...


Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1762 dnia: Listopada 05, 2008, 20:22:57 pm »
Ot co. I agree.

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1763 dnia: Listopada 05, 2008, 20:24:18 pm »
co tu duzo mowic killzone pozamiata i tyle

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1764 dnia: Listopada 05, 2008, 20:25:20 pm »
Takie rzeczy to można sprawdzić tylko jak się ma pada w dłoniach. Chodzi o celowanie, reload, czas potrzebny na oddanie strzału i inne pierdoły, które mają fundamentalne znaczenie w multi...

Bzdura. Pamiętaj, że ta gra chodzi w 30fpsach. Celowanie? Będziesz miał, tak jak sobie ustawisz sensitivity (mniemam, że jest taka opcja), reload nie jest za szybki (oczywistym jest, że zależy to od danej broni) - tak jak mówiłem, wystarczy pierwszy lepszy filmik z brzegu, czas potrzebny na oddanie strzału? wtf, taki z jakim zdążysz zauważyć oponenta i wcisnąć R1...

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1765 dnia: Listopada 05, 2008, 20:28:25 pm »
Cytuj
Pamiętaj, że ta gra chodzi w 30fpsach

Yyy syndrom MarcePana?
Gow1 też chodził w 30stu, dwójka nie wiem w ilu a multi był tak miodny, równy albo nawet lepszy od coda.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1766 dnia: Listopada 05, 2008, 20:28:46 pm »
Cod jest wyznacznikiem jakości multi w fpsach więc takie prównania są jak najbardziej na miejscu.
Nie...

Może i jest wyznacznikiem jakości multi, ale nie wyznacznikiem rodzaju rozgrywki multi.

Są FPS-y arcadowe jak Q3, Resistance 2 czy Halo, są fps-y bardziej taktyczne jak Americans Army, CoD4 i chyba Killzone 2.

Każdy FPS może mieć inną dynamike. Dlatego nie wszystkie aspekty można porównywać.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1767 dnia: Listopada 05, 2008, 20:29:58 pm »
NIe chodzi o to czy jest wolno czy nie - bo to są subiektywne odczucia. Dla niektórych CoD4 jest szybki, inni dopiero przy UT3 rozgrzewają palce...
Chodzi o to, jak to się sprawdza w praktyce.
Są dostępne wszystkie klasy?
No i najważniejsze - zasięg i skuteczność GRANATÓW!!!


kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1768 dnia: Listopada 05, 2008, 20:30:01 pm »
Ja miałem kilka razy dropa gdy chciałem dokładnie obejrzeć refleksy światła przechodzące przez okna i takie tam.


Celuje zawsze z zooma bo tak jest najwygodniej, na zabicie wroga wystarczy krótka seria lub celny strzał w głowe.
W bliskich starciach wystarczy celowanie bez zooma.

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1769 dnia: Listopada 05, 2008, 20:32:18 pm »
Cytuj
Pamiętaj, że ta gra chodzi w 30fpsach

Yyy syndrom MarcePana?
Gow1 też chodził w 30stu, dwójka nie wiem w ilu a multi był tak miodny, równy albo nawet lepszy od coda.

Nie, syndrom ts...

Człowieku, my tutaj porównujemy szybkość Kz i Coda (nie gowa...), a wiedz, że ten drugi śmiga w 60 klatkach, więc logiczne, że ma to wpływ na odczucie szybkości rozgrywki kapish?
« Ostatnia zmiana: Listopada 05, 2008, 20:33:56 pm wysłana przez Diuk »

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1770 dnia: Listopada 05, 2008, 20:32:23 pm »
No i najważniejsze - zasięg i skuteczność GRANATÓW!!!

Zasięg nie jest duży ale wystarczający. No i napewno rozwali Ci tego kogo chcesz jeśli ta osoba jest w tym samym pomieszczeniu.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1771 dnia: Listopada 05, 2008, 20:35:04 pm »
Cytuj
Pamiętaj, że ta gra chodzi w 30fpsach

Yyy syndrom MarcePana?
Gow1 też chodził w 30stu, dwójka nie wiem w ilu a multi był tak miodny, równy albo nawet lepszy od coda.

Nie, syndrom ts...

Człowieku, my tutaj porównujemy szybkość Kz i Coda (nie gowa...), a wiedz, że ten drugi śmiga w 60 klatkach, więc logiczne, że ma to wpływ na odczucie szybkości rozgrywki kapish?

Uwierz, że ja tych 60 klatek specjalnie nie odczuwam.

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1772 dnia: Listopada 05, 2008, 20:37:48 pm »
Cytuj
Uwierz, że ja tych 60 klatek specjalnie nie odczuwam.

Może jesteś drugi alpha male, bo ja odczuwam i to na każdym kroku.

Swoją drogą, walnął by kto fotki tak prosto z tivika, snejk, kamiiru, enybady? ;)

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1773 dnia: Listopada 05, 2008, 20:42:36 pm »
Cytuj
Są FPS-y arcadowe jak Q3, Resistance 2 czy Halo, są fps-y bardziej taktyczne jak Americans Army, CoD4 i chyba Killzone 2.
Ale rozstrzał. Wrzucenie do 'taktycznego' wora AA i CoD4 to faux pas jak dla mnie. Halo też bym nie postrzegał jako arcade pokroju Q3. Dla mnie wyznacznikami arcade'u są Time Splitters, Quake i UT, a taktyki właśnie AA. CoD4 i Killzone 2jka, to półśrodek. A jak doskonale wiemy takie półśrodki są również bardzo grywalne.

Ach i prośba, nieck ktoś zrobi zdjęcia tylko nie w 640x480 :).
« Ostatnia zmiana: Listopada 05, 2008, 20:44:57 pm wysłana przez tarniak »

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1774 dnia: Listopada 05, 2008, 20:43:46 pm »
Cytuj
Może jesteś drugi alpha male, bo ja odczuwam i to na każdym kroku.

Nie, po prostu śmieszy mnie liczenie klatek, dynamicznych cieni i innych ciuli muli.


EDIT: Poprawiłem, ale przyznaj "fo po" brzmi dobrze. :lol: / t.

no raczej i fajnie się rymuje :P
« Ostatnia zmiana: Listopada 05, 2008, 20:57:43 pm wysłana przez Ciapkas »

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1775 dnia: Listopada 05, 2008, 20:48:55 pm »
Cytuj
Może jesteś drugi alpha male, bo ja odczuwam i to na każdym kroku.

Nie, po prostu śmieszy mnie liczenie klatek, dynamicznych cieni i innych ciuli muli.

Doh, nie chodziło mi o żadne liczenie cieni, sreni szerszeni, ja nie Anonimowy, 30fps - wolniej, 60fps - szybciej, naprawdę tak trudno pojąć?  :lol:. Widze, że nie załapałeś, ale to już, nieważne...

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1776 dnia: Listopada 05, 2008, 20:53:29 pm »
Jutro postaram się popstrykać ładne fotki  8-)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1777 dnia: Listopada 05, 2008, 20:56:04 pm »
Cytuj
Są FPS-y arcadowe jak Q3, Resistance 2 czy Halo, są fps-y bardziej taktyczne jak Americans Army, CoD4 i chyba Killzone 2.
Ale rozstrzał. Wrzucenie do 'taktycznego' wora AA i CoD4 to faux pas jak dla mnie. Halo też bym nie postrzegał jako arcade pokroju Q3. Dla mnie wyznacznikami arcade'u są Time Splitters, Quake i UT, a taktyki właśnie AA. CoD4 i Killzone 2jka, to półśrodek. A jak doskonale wiemy takie półśrodki są również bardzo grywalne.

Ach i prośba, nieck ktoś zrobi zdjęcia tylko nie w 640x480 :).
Specjalnie dla ciebie, rozwinę i sprecyzuję swoją myśl, co by się nikt nie czepiał:

Jest środek, po lewej stronie są fps-y arcadowe, jak Halo, Q3, R2 - nie mówie jak są blisko środka i jakie są między nimi odległości na osi 'arcadowa. Po prawej stronie od punktu zero są gry bardziej taktyczne jak CoD4, AA, K2 - również tutaj nie opisuje która z tych gier jest bliżej środka. Przedstawiam tylko dwa bieguny.

Może być?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1778 dnia: Listopada 05, 2008, 21:20:32 pm »
Ach i prośba, nieck ktoś zrobi zdjęcia tylko nie w 640x480 :).
Zrobię jutro, ale będą z telefonu (K800i). :-P

Porównajcie rozgrywkę do CoD4...
Szybsza - wolniejsza?
Taktyka?
Dużo ołowiu potrzeba na jednego przeciwnika?
Jakiś system punktowania fragów?
Asysty?
1. Ciut wolniejsza.
2. Chodzi o "One Man Army"? Zapomnij.
3. Kilka kulek i padasz (możesz zostać uleczony przez medyka).
4. System jak w CoD4.
5. Są.

BTW. oświetlenie w tej grze to istny kosmos :shock:, podobnie jak cała grafa :D. Są momentami słabsze tekstury, ale to dopiero się zobaczy jak się przyceluje. Framerate miejscami trochę chrupie (w pełnej na pewno to poprawią).
Tryb Warzone jest rewelacyjny, non stop zmieniają się zadania do wykonania.

Jeśli są jeszcze jakieś pytania, to śmiało zadawać. :-P

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1779 dnia: Listopada 05, 2008, 21:24:55 pm »
Kupisz mi ps3?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1780 dnia: Listopada 05, 2008, 21:25:46 pm »
Kupisz mi ps3?
Ale oprocentowanie wynosi 50%. 8-)

Aha, i nie ma "Host ended game". :-P

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1781 dnia: Listopada 05, 2008, 21:27:19 pm »
A na jakiej zasadzie jest tutaj?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1782 dnia: Listopada 05, 2008, 21:28:53 pm »
A na jakiej zasadzie jest tutaj?
W locie gra wybiera gracza, który utrzymuje grę.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1783 dnia: Listopada 05, 2008, 21:37:05 pm »
Może być?
Daruj sobie sarkazm i zrozum, że skrytykowałem jedynie wrzucanie CoDa 4 i AA oraz Halo i Q3 do (odpowiendio) jednego wora. Pomijam fakt, że najlepiej niech pozycję K2 na "osi" (to było akurat niezłe ;)) określą beta-testerzy.
« Ostatnia zmiana: Listopada 05, 2008, 21:39:31 pm wysłana przez tarniak »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1784 dnia: Listopada 05, 2008, 21:42:07 pm »
No i najważniejsze - zasięg i skuteczność GRANATÓW!!!
Zapewniam, że nie ma cyrków, że początek gry rozpoczyna się od bombardowania granatami.
Tutaj nie ma czegoś takiego miejsca - nie licz, że nabijesz nim sobie fragi jak w CoD. :-P

Dodam, że nasza postać rzuca własny cień. :-P

Polecam od razu zmianę L1 (standardowo atak wręcz). Zoom jest pod R3.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1785 dnia: Listopada 05, 2008, 21:43:16 pm »
A co do leczenia, to jak np nie ma medyka to nie można się uleczyć?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1786 dnia: Listopada 05, 2008, 21:46:39 pm »
Jeśli zostaniesz poważnie postrzelony (czyt. leżysz i czekasz na medyka, to nie).
Ale masz pasek życia, który Ci się regeneruje, ale nie cały (jest na czerwono zaznaczone, dokąd Ci się zregeneruje).
Jest stamina, w miarę szybko ubywa jej podczas biegu, ale dość szybko się regeneruje.
Skok jest bardzo fajnie przedstawiony, bo nasza postać nie trzyma sztywno broni.
Ogólnie animacje w tej grze są GENIALNE.

Warto było czekać te 4 lata.;)

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1787 dnia: Listopada 05, 2008, 21:49:10 pm »
No i najważniejsze - zasięg i skuteczność GRANATÓW!!!
Polecam od razu zmianę L1 (standardowo atak wręcz). Zoom jest pod R3.

A właśnie co do tego zoomu, da rade z R3 np na właśnie L1 zmienić zoom? Bo wydaje mi się, że pod gałką troche niewygodnie :?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1788 dnia: Listopada 05, 2008, 21:51:11 pm »
Idzie się szybko przyzwyczaić, ale nie sprawdzałem czy da się w becie to zmienić, bo pełni wciągnęła mnie gra. :smile: Napisze jutro po południu.

Muzyka w menu jest rewelacyjna. :-P

gawi

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 26-04-2006
  • Wiadomości: 671
  • Reputacja: 3
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1789 dnia: Listopada 05, 2008, 21:59:41 pm »
Mam pytanie do wszystkich fanów FPSów na konsole. Czy da się grać na konsoli w FPSy na padzie ? Miałem porównanie tylko przy COD4 który na pececie mnie rozwalił, a jak włączyłem na PS3 to grać się odechciało, bo takie sterowanie. Jak dla mnie FPSy to tylko myszka + klawiatura. I dlatego nie rozumiem właśnie fenomenu tego gatunku na konsolach, gdzie ostatnio co druga gra do niego należy :)

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1790 dnia: Listopada 05, 2008, 22:20:11 pm »
Ja pierdyle zwątpie zaraz. Zapisuje się wszędzie w każdej pierdołce na beta czy to ściagam theme i co ? Jak zwykle kur** NIC ile można. Liczyłem że chociaż KZ2 dostanę, ale wielka dupa. Eh jestem zawiedziony bo na dobrą sprawę nic jeszcze nie wylosowałem, jedyne LBP ale to przez filefront bo już nikt nie chciał to dawali na prawo i lewo :/ Jestem wkur**ony na maxa i jeszcze gta4 szukam tych gołębi i mając 100 i jadać do save house'a prądu brakło i wszystko na marne:/

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1791 dnia: Listopada 05, 2008, 22:23:52 pm »
Jestem wkur**ony na maxa i jeszcze gta4 szukam tych gołębi i mając 100 i jadać do save house'a prądu brakło i wszystko na marne:/

Zebrałeś 100 gołębi bez sejwa ? respekt stary, true hc madafaka z Ciebie  8)

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1792 dnia: Listopada 05, 2008, 22:24:55 pm »
Mam pytanie do wszystkich fanów FPSów na konsole. Czy da się grać na konsoli w FPSy na padzie ? Miałem porównanie tylko przy COD4 który na pececie mnie rozwalił, a jak włączyłem na PS3 to grać się odechciało, bo takie sterowanie. Jak dla mnie FPSy to tylko myszka + klawiatura. I dlatego nie rozumiem właśnie fenomenu tego gatunku na konsolach, gdzie ostatnio co druga gra do niego należy :)
Da się grać. Dla mnie nie jest źle ale gram w FPS od Ps2 więc się już przyzwyczaiłem ale dla kogoś kto się spotyka z takim czymś pierwszy raz to może być trudne i może zwątpić że da się grać na padzie. :-)

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1793 dnia: Listopada 05, 2008, 22:27:07 pm »
Jestem wkur**ony na maxa i jeszcze gta4 szukam tych gołębi i mając 100 i jadać do save house'a prądu brakło i wszystko na marne:/

Zebrałeś 100 gołębi bez sejwa ? respekt stary, true hc madafaka z Ciebie  8)
Heh no jak jechałem z koksem to na maxa ;) Ale przed chwilką zdobyłem wszystkie save;ując po 50 ;)

kakus

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1794 dnia: Listopada 05, 2008, 23:59:34 pm »
Jestem wkur**ony na maxa i jeszcze gta4 szukam tych gołębi i mając 100 i jadać do save house'a prądu brakło i wszystko na marne:/

Zebrałeś 100 gołębi bez sejwa ? respekt stary, true hc madafaka z Ciebie  8)


Mnie tez to wkur...... tez gowno dostalem ehhhhh
Hey ya

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1795 dnia: Listopada 06, 2008, 00:12:34 am »
Gawi pograsz tydzien i przywykniesz. Ja gram na padzie od osmego roku zycia (i praktycznie tylko na padzie), czyli juz od 16 lat. A co najlepsze przez cale moje zycie skonczylem na pc moze ze dwa fpsy. Granie na padzie w fpsy  nie sprawia mi zadnego problemu, co wiecej wole grac w nie padem niz myszka.  Dla mnie nie ma z tym zadnego problemu :grin:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1796 dnia: Listopada 06, 2008, 02:40:50 am »
umiejetnosc gry na padzie to kwestia wprawy a jak sie nauczusz to ci sie odechce grac myszka bo jest niewygodnie... rozwalasz sie na kanapie, plecami do oparcia a nie jak przyczajony "tygrys"... mi sie podoba sterowanie padem gdyz mam wieksza wczuwe, ustawiam spusty i oddawanie strzalow jest dla mnie bardziej realistyczne gdyz w realu trzymanie broni i celowanie wymaga czasu i wysilku(mowimy o milisekundach), ponadto na padach lepeij steroje sie postacia i jesli sa to pojazdami... wszytko testowalem na UT3 i w koncu najskuteczniejsze okazalo sie sterowanie padem(lewa reka) a celowanie myszka(prawa reka) jednak najwygodniej jest padem i jesli inni nie graja myszka to wybieram te rozwiazanie... wiec kolega przelam sie gdyz wiele tracisz ;)

kuzwa mac... na filmikach chwalono sie strzelanie zza zaslon.. jak to sie robi?
« Ostatnia zmiana: Listopada 06, 2008, 02:42:42 am wysłana przez Maximmus80 »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1797 dnia: Listopada 06, 2008, 06:29:52 am »
kuzwa mac... na filmikach chwalono sie strzelanie zza zaslon.. jak to sie robi?
W multi tego nie ma.

http://www.psu.com/Killzone-2-dev-explains-absence-of-cover-system-in-multiplayer-News--a0005247-p0.php

Cytuj
"It didn't work too well in the 360 degree combat environment that is multiplayer," wrote Downie on the Official PlayStation forums. "In single player the path is more linear and the action is usually ahead of the player. In MP levels are more arena based and you are more susceptible to flanking and being attacked from various angles."
Downie continued to explain how in multiplayer, the developer found that players were actually working against the "lean and peak" system, and concluded it was simply best to remove it altogether.
"We found that the L&P system didn't add anything in that scenario and that players often actually took a step back from cover objects to give themselves a little more freedom to move, so they were actually working against the system, so we ripped it back out," wrote Downie.

Są akcje znane z gifów tnz strzał w dolną kończyne i tym podobne?
Są.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1798 dnia: Listopada 06, 2008, 08:44:31 am »
Kurcze... myślałem że uda im się jakoś sensownie przenieść system ostrzeliwania zza osłon do multiplayera... trzeba poczekać na kogoś innego kto wykaże się kreatywnością.

Zawsze bawią mnie te teksty "nie da się" hehehe

Pograłem kilka godzin i gra ma charakter bardziej taktyczny, tempo... nasuwa mi się RSV2. Do w pełni satysfakcjonującej gry potrzebna jest zgrana ekipa a samemu nie za wiele się zdziała jeśli gramy z zaawansowanymi graczami. Ponadto wydaje mi się że HELGASTAMI się gra znacznie trudniej bo ich czerwone ślepia widać z ogromnej odległości.

Grafika... wygląda ładnie chociaż myślałem że będzie bardziej fotorealistyczna. Fajny jest efekt wiatru i pyłu(Xbox tego nie pociągnie ;P), animacja(tego też), dźwięk(kończący się magazynek rulez!), zniszczalne środowisko i niezła fizyka... jak chcecie zobaczyć coś ciekawego to nie róbcie nic przez chwile ;)

Do wad zaliczyłbym jakieś "opóźniony" zgon po strzale... mają tak dużo czasu że powinni wszystko doszlifować chodź już teraz tryb online wydaje się dopieszczony i może stanowić wzór(clany, bany, statystyki, itd...).

Swoją drogą skoro gra już jest gotowa to ciekawe co ta armia ludzi robi... jaką grę teraz?
Wydaje mi się że spokojnie mogliby robić z dwa tytuły na raz.
« Ostatnia zmiana: Listopada 06, 2008, 08:47:54 am wysłana przez Maximmus80 »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1799 dnia: Listopada 06, 2008, 09:35:26 am »
Ponadto wydaje mi się że HELGASTAMI się gra znacznie trudniej bo ich czerwone ślepia widać z ogromnej odległości.
Jak wbiegłem do ciemnego korytarza i nagle zobaczyłem te ślepia, to o mało zawału nie dostałem. :-P

Do wad zaliczyłbym jakieś "opóźniony" zgon po strzale...
To lagi, pisali o tym już wcześniej.