Dom to iles tam elementow. Niszczysz calosc jako budynek na elementy, dalej elementow juz nie zniszczysz.
a widzisz
Tak jak mówiłem - w Kz2 jako pierwsza megaprodukcja którą widziałem ma prawdziwie zniszczalne otoczenie(tam gdzie postanowili develeoperzy). W Crisis mamy zabawę fizyką, budynek ulega nie tyle zniszczeniu co rozpada się na elementy składowe, znowu w BF to skrypty. Natomiast w Kz2 to ta "Crisis fizyka" na obiekty plus możesz po raz pierwszy niszczyć i wręcz odłupywać otoczenie - wygląda na to że konsola przelicza każdy strzał bo elementy niszczą się na przeróżne kawałki uzależnione bezpośrednio od twoich działań. Bardzo fajnie się to sprawdza gdy rzucisz granat - sypiący się tynk będący w zasięgu siły uderzeniowej plus fizyka niczym CRISIS oddziaływająca na elementy "dekoracyjne".
Za to zniszczenia fauny w Crisis na razie są nie do pobicia.
Model postaci bardzo ladny, ale dlaczego cialo reaguje tylko na pierwsza serie z karabinu? Nie widac efektu szarpaniny ciala kolejnymi seriami.
Ponieważ mamy tu połącznie skryptu z fizyką
Tak jak w grach fizyka aby być bardziej widowiskowa jest przesadzona, dźwięk strzałów "podkręcony itd. Często rzeczywistość rozczarowuje więc trzeba ją u koloryzować(w kinie, grach itd.)
Co do aut to Polyphony twierdzi że jest 200000 na auto i względem konkurencji to widać - nikt tego też nie podważył w wiarygodny sposób(nie słyszałem). Jest taki wyścig jadąc F40 w którym masz do przejechania jedno okrężnie i na pierwszym zakręcie jest straszny ścisk, dosłownie auto przy aucie, swoją drogą ja go pokonałem wykorzystując błąd gry i celowo nabijając kare stałem się niewidzialny i przejechałem prze te wszystkie auta. Więc zgodzę się że najprawdopodobniej nie wszystkie auta są złożone z tylu elementów ale gdy trzeba konsola potrafi i tak wygenerować kilka aut tuż koło ciebie w najwyższej jakości co w sumie da nam sporo polygonów. Tu skończymy dyskusje GT5p bo po części przyznałem ci racje a wrócimy jak coś mi wpadnie w tym temacie
Utrzymuje swoją opinie że Kz2 ma lepiej wykonane otoczenie, model postaci, animacje, innowacyjne zniszczenie... od Crisis Jak od te pory wciąż jest nie do obicia jeśli chodzi o oddanie fauny(mój fetysz).
Oświetlenie - developer się chwalił że z uwagi na ograniczenia DirectX 9 nie możliwe jest na X360 umieszczenie tylu źródeł dynamicznego oświetlenia(ponad 200!). Po za tym przez cały level hula wiatr roznoszący tumany kurzu, dymy, flagi itd. - bardzo fajny efekt i jeden z wielu
Z tym wszystkim mamy do czynienia już w multi beta i już to stawia grę na piedestale najlepiej wyglądających gier.