Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 783391 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2520 dnia: Grudnia 04, 2008, 17:53:01 pm »
Wracając do KZ2, to jestem bardzo ciekaw leveli z roślinnością, o ile takie się pojawią. Jedynka miała takowe i były całkiem, całkiem. Była kiedyś mowa o demie KZ2. Wie ktoś coś o tym?
Leveli z roślinnością prawdopodobnie nie będzie, choć dopiero zostało pokazane tylko 6 leveli.
Demo RACZEJ nie wyjdzie.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2521 dnia: Grudnia 04, 2008, 17:55:02 pm »
z kąd takie wnioski Ryo!? :)

Mozesz rozwinac ta wypowiedz!? Bo jakos mi sie wydaje ze KZ2 jeszcze nie wyszlo, a H3 juz ladny czas jest na rynku.
Wypowiedź opieram na znajomych, którzy będąc fanami Halo, po obejrzeniu sławnego rendera KZ, później screenów, aż w końcu filmików - że tak powiem - zapomnieli o produkcji Bungie. Mówię tu o fanach z Polski ofkoz.
Wiadomo, że Amerykańce to zupełnie inna historia, gdzie w Halo po sieci grają 12-letnie rozdarte dzieciaki jak i ludzie, którzy zarabiają na tym grubą kasę. Hype zbudowany przez 3 części Halo był olbrzymi. Ten budowany przez Killzone'a nie jest może tak gigantyczny, ale na pewno sporo osób na ten tytuł czeka. Halo nie jest nie do pobicia o czym nas chociażby przekonał COD 4.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2522 dnia: Grudnia 04, 2008, 18:00:42 pm »
ten screen kosi


wykonanie dłoni też daje radę


Only for PS3 ;)

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2523 dnia: Grudnia 04, 2008, 18:10:01 pm »
ta scena w ruchu z pierwszego scrennu wygląda jak real - może ktoś umieścić gif z tej "akcji"

tak jak twierdziłem wcześniej kłócąc się z Buzu... model postaci wyglądają lepiej niż z Crisis i również te postaci pobocznych - Kz2 to klasa sama dla siebie :D

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2524 dnia: Grudnia 04, 2008, 18:14:48 pm »
masakrator.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2525 dnia: Grudnia 04, 2008, 18:19:07 pm »
Chyba sobie ktoś żarty robi z tym screen'em GeOW2. :shock: To naprawdę obrazek z Gears of War 2? Bo jeśli tak, to beta KZ2 odstawia tą grę o lata świetlne. A ktoś tak się podniecał grafiką w GeOW2 (chyba Soul). Uncharted miecie ten tytuł bez problemu.

Wracając do KZ2, to jestem bardzo ciekaw leveli z roślinnością, o ile takie się pojawią. Jedynka miała takowe i były całkiem, całkiem. Była kiedyś mowa o demie KZ2. Wie ktoś coś o tym?

to jest screen z forum neogafa z multi GoW2-serio tak to wygląda.

Żeby nie było były również prześliczne obrazki ale specjalnie wkleiłem takie by Londek przestał gadać na lewo i prawo o nierównej oprawie K2 bo najładniejsza gra na x360 mimo,że całościowo jest prześliczna ma sporo okropnych momentów(tak jak ten screen) których próżno szukać na dotychczas opublikowanych materiałach z K2-baa wszędzie się gada jaki to GoW2 jest wizualnie genialny ,a jakoś każdy cicho siedzi o momentach takich jak na tym screenie.Jakby Killzone2 miał takie momenty(a nawet w becie ważącej 500mb próżno takich szukać) to by była burza jakie to PS3 jest beznadziejnie słabe

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2526 dnia: Grudnia 04, 2008, 18:32:25 pm »
Jakby Killzone2 miał takie momenty(a nawet w becie ważącej 500mb próżno takich szukać) to by była burza jakie to PS3 jest beznadziejnie słabe

Strzał w 10. Idealnie to ująłeś. +

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2527 dnia: Grudnia 04, 2008, 18:36:16 pm »
Naprawdę jedyne czego tej grze brakuje to ostrych jak żyleta tekstur.

Szczerze mówiąc, to w takiej postaci te tekstury mi się bardzo podobają; dzięki takiemu pewnemu rozmyciu, w połączeniu z obecnym w grze oświetleniem oraz (chyba) filtrami, tworzą one pewien specyficzny styl. Na pewno, o ile ktoś nie jest totalną tzw. "graficzną dziwką", dla której liczą się tylko i wyłącznie numerki, nie jest to jakiś wielki minus.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2528 dnia: Grudnia 04, 2008, 18:42:18 pm »
Daje spoilery co by nie smiecic.

@punisher
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

@Snake_P, Maximmus

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Cytuj
Bzdet na bzdecie... "oprawa nie równa" hahahaha, "ja się tylko pytam" hahahaha, "odpowiadam na pytania" hahahaha - a idz ty jakąś babe przeleć może ci ulży że czekam cię w lutym wydatek ponad 1tyś jeśli chcesz zagrać w świetny tytuł...

Oj max max...na kij mnie PS3 jak ja czasu nawet na PSP nie mam grac ?! Nie mowiac o odpalanym raz na "ruski rok" XO :)

@Ryo
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Killzone 2 napewno jest/bedzie gra piekna, ale nie powoduje u mnie szybszego bicia serca, podobnie nie jara mnie oprawa w GoW2. W grach patrze na inne elementy, fizyka, AI (helgast na gifie przy scianie). Ciekawi mnie czy panowie z GG wszystko dopieli na ostatni guzik, bo moze byc tak, ze gra mimo pieknej oprawy zawiedzie gameplay'em ( nie raz juz sie tak zdarzalo) i za nim zaczniecie mnie atakowac, pomyslcie, ze przeciez kuwa kazdy ma swoj gust. Wiec spokoj, mowie to co widze po screenach, wiec prosze, lajcik panowie.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2529 dnia: Grudnia 04, 2008, 18:44:25 pm »
Ten tytul to jakiś oczopląs wizualny!Grafa masakruje wszystko co można w tej chwili zobaczyć!Do czego moge sie przyczepić to do wody,która w porównaniu z resistance 2 wygląda slabo.
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2530 dnia: Grudnia 04, 2008, 18:49:40 pm »
kumite w sumie, to jeszcze nie ma pokazanej chociażby rzeki, bądz coś podobnego. ;) (myle się?)

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2531 dnia: Grudnia 04, 2008, 18:57:50 pm »
LoNdEk - czyli oficjalnie przyznajesz że trolujesz :D

Trollowanie (trolling) ? antyspołeczne zachowanie charakterystyczne dla forów dyskusyjnych i innych miejsc w Internecie, w których prowadzi się dyskusje.

Trollowanie polega na zamierzonym wpływaniu na innych użytkowników w celu ich ośmieszenia lub obrażenia (czego następstwem jest wywołanie kłótni) poprzez wysyłanie napastliwych, kontrowersyjnych, często nieprawdziwych przekazów czy też poprzez stosowanie różnego typu zabiegów erystycznych. Podstawą tego działania jest upublicznianie tego typu wiadomości jako przynęty[1], która doprowadzić mogłaby do wywołania dyskusji.
wikipedia

Wstydź się :P

ty nie zwracasz na inne aspekty gry uwagi bo jak rozumiem nie grasz - a bezguście to jeszcze nie gust :D

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2532 dnia: Grudnia 04, 2008, 19:01:11 pm »
@Maxi

?! bezguscie ?! zalezy kto na to patrzy, widzisz goscia w "wiejsko" stunningowanym BMW sie smiejesz, jemu sie podoba, obaj macie prawo do swojej opinii. Nie trolluje, nie jest to moje zamierzenie, nie obrazam nikogo, a czy moje opiniie sa kontrowersyjne!? Czasami tak, ale czy kazdego kto nie zgadza sie z twoim zdaniem nazywasz trollem?! Oj maxik... :*

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2533 dnia: Grudnia 04, 2008, 19:06:30 pm »
Progres względem E3 2007 jest naprawdę spory. Gra prezentuje się fenomenalnie, choć mam pewne zastrzeżenia. Szczególnie gość z bandaną na głowie - teraz wygląda jakoś tak plastikowo, choć doczekał się większej ilości detali. Najmniej podoba mi się voice acting - podczas lądowania w nocy Rico mówi strasznie sztucznie. Poprzednio było lepiej.

Część filmików oglądałem na wykładzie. Koledzy na początku pomylili KZ2 z nowym CoD'em. Jak podeszli bliżej powiedzieli - to wygląda o wiele za ładnie jak na CoD'a. Ostatecznie stwierdzili, że grafika w tej grze jest fantastyczna ;).

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2534 dnia: Grudnia 04, 2008, 19:14:39 pm »
Musze sie przyznac, ze dopiero teraz zobaczylem wszystkie nowe filmiki dotyczace KZ2.
Musze z reka na sercu powiedziec, ze ta gra w chwili obecnej wgniata w fotel, krzeslo czy w cokolwiek innego... Jest naprawde pieknie. Mimo, iz wielu ludzi na tym i innych forach powiedzialo to samo poprostu nie moglem sie powstrzymac i tez to musialem powiedziec. Tekstury sa fajne, szczegolnie tekstury podloza, zdazaja sie rowniez gorsze tekstury, ale na szczescie w miejscach malo widocznych, czyli sa to jakies tam ramy okien itp. (czyli cos na co nikt nie zwraca uwagi). Animacja piekna, ale zdarzaja sie malutkie bledy w animacji naszych kompanow. Prawdopodobnie (wierzac na slowo Sebowi Downiemu) zostanie to i jeszcze wiele innych rzeczy (w tym takze niektore teksturki) poprawione. Do muzyki nie mam sie jak przyczepic jest po prostu bardzo dobrze, choc Seb rowniez obiecal jakies poprawki zwiazane z voice actingiem. Woda wbrew moim wczesniejszym obawom wyglada bardzo dobrze (choc efekty czasteczkowe na chwile obecna nie sa tak dobre jak w Resistance 2 lub GoWie 2). Bronie sa wykonane FENOMENALNIE!!! Poprostu jak patrze na wykonanie broni to az mnie w gardle sciska... palnik to poprostu marzenie. IMO strugi plomieni "wypluwanych" przez palnik wygladaja do bani i mam nadzieje, ze ulegnie to jeszcze zmianie. Marzy mi sie cos ala Far Cry 2 (oczywiscie chodzi mi tylko o efekt "zioniecia ogniem", bo plonace ciala helghastow wygladaja bardzo dobrze)

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2535 dnia: Grudnia 04, 2008, 19:15:49 pm »
Hej mateo,zobacz sobie lądowanie na plaży na jednym z 12 filmików(gamersyde).Jest pokazane jak woda reaguje na pociski!
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2536 dnia: Grudnia 04, 2008, 19:56:04 pm »
Info od developera:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=killzone2&thread.id=75056

Cytuj
Dialogue
The dialogue and voice-acting was not yet final and was placeholder for that build.  Has since been improved a hundred times over.

Natko
Natkos face had a shading glitch in that build making him look a little weird and plastic.  Has been fixed since.

Grain filter
The grain filter is still there. But the video compression is removing it.  Looks better on screen.

Blood Meridian
Blood Merdian has been pulled forward in the level order compared where it was a year ago. As the weather become more violent throughout the game, the level of wind was too much for the second level of the game.
This also has to do with it looking a little more 'blue'.

Sev and Narville's hair
I think this is a truely silly thing to bring up.  I think you guys should all post pictures of your haircuts for me to mock :smileytongue:.
One of the screenshots I have seen of him today make it look a bit strange I agree.  The light catches his head and makes it look a little more blond/yellow.  Is otherwise just really closely cropped.

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2537 dnia: Grudnia 04, 2008, 21:44:49 pm »
Posty nie na temat wywalam, żalić proszę się w odpowiednim temacie, jak Jurass, a nie tu. Pozdrawiam.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2538 dnia: Grudnia 04, 2008, 21:45:09 pm »
Za trochę ponad 3 godziny, prezentacja K2 na Gamespot. Na żywo.
http://www.gamespot.com/shows/on-the-spot/

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2539 dnia: Grudnia 04, 2008, 22:07:31 pm »
Za trochę ponad 3 godziny, prezentacja K2 na Gamespot. Na żywo.
http://www.gamespot.com/shows/on-the-spot/
Ciekawe czy serwer podoła...

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2540 dnia: Grudnia 04, 2008, 22:26:06 pm »
Za trochę ponad 3 godziny, prezentacja K2 na Gamespot. Na żywo.
http://www.gamespot.com/shows/on-the-spot/
Ciekawe czy serwer podoła...

Daj spokój, gamespot, to nie GameOnly, gdzie serwer padł przy tysięcznej stronie wora.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2541 dnia: Grudnia 04, 2008, 23:28:48 pm »
2 nowe, bardzo ciekawe wywiady pojawily sie na GT
Art & Audio
http://www.gametrailers.com/player/43391.html
Tech
http://www.gametrailers.com/player/43388.html

Na mnie osobiscie gra robi ogromne wrazenie, a progres jest widoczny golym okiem ;], poza cholernie zabija mnie design tej mapki pustynnej ze sniperami - jest genialny ;] Zreszta niebo podczas walki z bossem tez jest wrecz niewiarygodne ;] chlopaki z GG odwalaja naprawde kawal dobrej roboty, preorder ode mnie maja jak w banku ;]

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2542 dnia: Grudnia 05, 2008, 00:40:50 am »
Hmm a nie wydaje Wam się, że AI w tych filmach jest dość kiepskie ? Nie wiem, może to wina poziomu trudności, ale wydaje mi się, że będzie takie samo AI jak w pierwszej części (czyt. słabe).  :-(
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2008, 00:46:39 am wysłana przez Chris »

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2543 dnia: Grudnia 05, 2008, 01:06:23 am »
a tak generalnie to co znaczy dobre AI?

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2544 dnia: Grudnia 05, 2008, 01:10:29 am »
Np. przeciwnik nie stoi jak kołek kiedy lecisz na niego z bronią i strzelasz. Jednak chowanie się za osłoną PLECAMI DO NAS to już jest szczyt :D. Ja do gry nic nie mam, nawet zbieram już na nią kasę, ale AI mnie trochę zawiodło na filmach.

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2545 dnia: Grudnia 05, 2008, 01:36:51 am »
Koleś w tym live gamespot wspominał, że po 4h wersji preview miał około 40 % gry, czyli można spodziewać się około dziesięciu godzin zabawy w singlu.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2546 dnia: Grudnia 05, 2008, 01:41:08 am »
ai oenialbym w dniu premiery i to na wyzszym poziomie trudnosci ;)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2547 dnia: Grudnia 05, 2008, 01:42:17 am »
Skroce info z Live spotu dla tych ktorzy nie mogli obejrzec:
- 6 chapterow zajelo kolesiowi 4 godziny, i w statystykach mial napisane, ze przeszedl 40% gry.
- sa 4 poziomy trudnosci, wedlug wersji preview
- AI ponoc jest niezle, a gra jest trudna - koles chyba z 5 razy zginal w ciagu 3 minut, a nie gral tragicznie :p
- pokazywali 5 chapter, ktory nazywa sie Salomon's Bridge [czy jakos tak], jest mase zaslon i trzeba sie przebic przez most ;] gameplay przypominal mi strasznie akcje z COD 5 w Berlinskim metrze - wiec in plus ;]
no to tyle z nowosci - koles mowil tez troche o sterowaniu, ale to chyba juz kiedys bylo opisane, reszte info znamy z filmikow z gamersyde ;]
« Ostatnia zmiana: Grudnia 05, 2008, 10:31:29 am wysłana przez KKRT »

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2548 dnia: Grudnia 05, 2008, 04:55:38 am »
Killzone 27 lutego plus 2 filmiki z pokazu na G4tv
http://www.trofeaps3.com/trophies/news.php?readmore=120

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2549 dnia: Grudnia 05, 2008, 08:40:33 am »
10h kampanii do optymalny czas na rozgrywkę tego typu!

Sony Needs to Advertise Killzone 2
http://thegoozexreport.blogspot.com/2008/12/sony-needs-to-advertise-killzone-2.html

Liczę na kampanię reklamową na poziomie tej z Halo 3. Wtedy jest szansa na 10 baniek lifetime sales.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2550 dnia: Grudnia 05, 2008, 09:37:16 am »
No niech będzie 10h, ale znając siebie będę grał z 15h ;P Jeśli cały czas ma być tak "chaotycznie" i dynamicznie to WYPAS !! Cholernie trudny będzie ten pucharek za przejście gry NIE GINĄĆ ani razu. ;P

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2551 dnia: Grudnia 05, 2008, 12:56:18 pm »
10H to standard, ale i tak w KZ2 będzie się liczył multiplayer, który podobno deklasuje ten z CoD4.

Mam nadzieje, że 27.02 posiadacze PS3 dostaną swoje multiplayerowe Halo  8)

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2552 dnia: Grudnia 05, 2008, 13:23:35 pm »
fajnie ze w becie nie było wszystkich broni i patentów... ;)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2553 dnia: Grudnia 05, 2008, 13:24:30 pm »
Mam nadzieje, że 27.02 posiadacze PS3 dostaną swoje multiplayerowe Halo  8)
Multiplayerowe Halo posiadacze PS3 już dostali i nazywa się Resistance 2! 8)

Killzone 2 to będzie zupełnie nowe doznanie...

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2554 dnia: Grudnia 05, 2008, 13:27:07 pm »
Z tym się nie zgodzę, R2 trochę brakuje do H2/H3, ale to rozmowa na inny temat ;)

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2555 dnia: Grudnia 05, 2008, 13:43:35 pm »
a tak generalnie to co znaczy dobre AI?
dla przykładu takie które występuje w Motorstorm :)

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2556 dnia: Grudnia 05, 2008, 14:09:29 pm »
no bez przesady chcesz AI aut w fps?

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2557 dnia: Grudnia 05, 2008, 14:19:34 pm »
no bez przesady chcesz AI aut w fps?

Nie Max, poprostu niektorym nie podobaja sie akcje takie jak tu :



Gdzie Helgast sie "gubi" delikatnie mowiac.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2558 dnia: Grudnia 05, 2008, 14:50:23 pm »
Boże, czemu nie zwróciłem wcześniej na to uwagi... Przecież to w zasadzie dyskwalifikuje tę pozycję...


disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2559 dnia: Grudnia 05, 2008, 15:17:16 pm »
a tam dyswalifikuje, nie we wszystkich grach przeciwnicy muszą mieć super ai, większość programów nadrabia to ilością przeciwników i ich ciągłym respawnowaniem
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)