Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 770159 razy)

0 użytkowników i 79 Gości przegląda ten wątek.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 743
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6400 dnia: Marca 01, 2009, 17:11:40 pm »


Rozumiem, że sterowanie nie musi się podobać każdemu, niemniej taka była koncepcja rozgrywki i można to przyjąć bądź nie....
W każdym razie licza osób zachwyconych tytułem w stosunku do jego zagorzałych przeciwników jest mniej więcej w takiej proporcji jak osób heteroseksualnych do homoseksualnych (porównanie absolutnie przypadkowe) czyli nie jest najgorzej

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6401 dnia: Marca 01, 2009, 17:23:31 pm »
E no nie gadajcie, sterowanie jest z "jedynki", Wam się pewnie rozchodzi o to że czuć ciężar broni itp.
NO BRAIN - NO GAIN


Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6402 dnia: Marca 01, 2009, 17:42:21 pm »
Panów z GG chyba pogięło z mocą shotguna w multi. Jak najszybciej do poprawy.

Kapral@Hicks

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 07-02-2009
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6403 dnia: Marca 01, 2009, 17:45:00 pm »
Cytuj
Rozumiem, że sterowanie nie musi się podobać każdemu, niemniej taka była koncepcja rozgrywki i można to przyjąć bądź nie....
W każdym razie licza osób zachwyconych tytułem w stosunku do jego zagorzałych przeciwników jest mniej więcej w takiej proporcji jak osób heteroseksualnych do homoseksualnych (porównanie absolutnie przypadkowe) czyli nie jest najgorzej
dokładnie, dziesięciu będzie sie zachwycać grą zaś ktoś ma patrzeć na jedną.
Aha co do sterowania to polecam coś takiego. Pierwszą oś plus jeden, tą poniżej już na maxa. Ja tak gram już od demka i naprawdę teraz uważam że takie ciężkie strzelanie daje nieziemską frajdę.
Cytuj
Jakość kolorów i parametry kontrastu niesamowicie wpływają na odbiór grafiki. Jest to dość irytujące :/
A KZ to jeden z tych tytułów, gdzie kontrast odgrywa bardzo dużą rolę i przy słabych ekranach, po prostu może być kicha.
LCD cdkowi nie równe, to racja. 2 lata temu kupiłem najdroższego samsunga i przy niektórych dzisiejszych tv wygląda jak by wogóle kolorów nie było, a sama wyrazistość szczegółów to żal. Co innego plazma panasa którą teraz kupiłem, tu na prawdę widać jaką śliczną grą K2 jest. Tak czy inaczej nie oznacza to zaraz wszystkie ty samsunga są słabe. NP dobra jest seria a6 jest już oparta na tych samych panelach co sony w4000 a później doszło jeszcze podświetlenie led. Po prostu przy wyborze lcd trzeba dużo poczytać i dopiero później wybrać się na zakupy :), ( swoją drogą na dobrym tv nawet gry z x1 wyglądają kosząco przec komponent  :P)

Vasquez

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-02-2009
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6404 dnia: Marca 01, 2009, 18:32:25 pm »
ja ci powiem tak jak dla mnie najgorsze sterowanie  w jakie gralem na fpp na konsoli specjalnie do tej gry kupilem ps3 i pelen zawod!!! nie czytaj co ludzie mowia bo w wiekszosc to zaslepieni slonyboje gre sprawdz sam(sterowanie) u kogos lub jakims markecie pozdro

No oczywiście, że wszyscy mamy tutaj klapki na oczach z wielkim znaczkiem PlayStation. W końcu podoba nam się Killzone 2, a przecież to rzecz niespotykana u ludzi "normalnych".

Ememiks - ja Tobie poradzę podobnie jak 063SjazS - sprawdź u kogoś. Marketu nie polecam, bo pewnie będą mieli odpalony pierwszy pozioma, a jak widać po opiniach z dema, nie jest on wystarczająco reprezentatywny. No chyba, że chcesz tylko sprawdzić sterowanie. Pamiętaj jednak, że oprócz tych co narzekają są też tacy, którym gra się ogromnie podoba i bynajmniej nie są oni w mniejszości ;).


jesli nie masz klapkow to mi podaj mi gre fpp w ktorej sterowanie-scrolling ekranu jest gorsze od tego w killzone 2  :D :D :D :D i w ktorej jest problem z ustrzeleniem typa biegajacego w odleglosci 1-6 metra?

...ja nie znam takiej gry a gralem we wszystkie fps psx/ps2/n64/dc/ps3/x360 

wiec skoncz juz prosze twoje profesjonal wywody a ze dales D....(sklonila miedzyinnymi mnie do ww zakupu)przy recenzji to juz twoje zmartwienie....

Miałem nie robić tutaj postów...ale muszę to powiedzieć bo inaczej nie zasnę:
  063SjazS JESTEŚ ZJEBANY I MASZ KRZYWE KCIUKI stąd problem.
I proszę nie dawajcie mi bana...Już w tym temacie się nie wypowiem ;)

 Obraza użytkownika

063SjazS

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 11-12-2007
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6405 dnia: Marca 01, 2009, 18:52:50 pm »
ja ci powiem tak jak dla mnie najgorsze sterowanie  w jakie gralem na fpp na konsoli specjalnie do tej gry kupilem ps3 i pelen zawod!!! nie czytaj co ludzie mowia bo w wiekszosc to zaslepieni slonyboje gre sprawdz sam(sterowanie) u kogos lub jakims markecie pozdro

No oczywiście, że wszyscy mamy tutaj klapki na oczach z wielkim znaczkiem PlayStation. W końcu podoba nam się Killzone 2, a przecież to rzecz niespotykana u ludzi "normalnych".

Ememiks - ja Tobie poradzę podobnie jak 063SjazS - sprawdź u kogoś. Marketu nie polecam, bo pewnie będą mieli odpalony pierwszy pozioma, a jak widać po opiniach z dema, nie jest on wystarczająco reprezentatywny. No chyba, że chcesz tylko sprawdzić sterowanie. Pamiętaj jednak, że oprócz tych co narzekają są też tacy, którym gra się ogromnie podoba i bynajmniej nie są oni w mniejszości ;).


jesli nie masz klapkow to mi podaj mi gre fpp w ktorej sterowanie-scrolling ekranu jest gorsze od tego w killzone 2  :D :D :D :D i w ktorej jest problem z ustrzeleniem typa biegajacego w odleglosci 1-6 metra?

...ja nie znam takiej gry a gralem we wszystkie fps psx/ps2/n64/dc/ps3/x360 

wiec skoncz juz prosze twoje profesjonal wywody a ze dales D....(sklonila miedzyinnymi mnie do ww zakupu)przy recenzji to juz twoje zmartwienie....

Miałem nie robić tutaj postów...ale muszę to powiedzieć bo inaczej nie zasnę:
  063SjazS JESTEŚ ZJEBANY I MASZ KRZYWE KCIUKI stąd problem.
I proszę nie dawajcie mi bana...Już w tym temacie się nie wypowiem ;)


milo mi fajansie jak takis hojrak zrob filmik gdzie leca 2 gedy pod rzad z pistoletu gdzie kolesie sa w ruchu w multi i wrzuc tu linka,,,w kazdej innej grze jest to do zrobienia w kz2 jest to max przypadek....pozdro deklu

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6406 dnia: Marca 01, 2009, 19:10:01 pm »
BTW pamietacie te filmiki z Halo 3 o defleksji rakiety?:> W Killzone tez cos takiego mozna zrobic - wezcie bazooke, rzuccie granat i przed wybuchem strzelcie rakieta - odbije ja w jakas strone ;]

Troche moich off-screenow z mostu:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6407 dnia: Marca 01, 2009, 19:12:05 pm »
Vasquez, naucz sie szanowac opinie innych :???: Mnie tez sterowanie przeszkadza, ale wcale nie uwazam, ze jestem zjebany, tak samo nie uwazam osob, ktorym sterowanie odpowiada, za zjebane :???:
Oprocz shotguna, przydaloby sie poprawic najbardziej randomowe headshoty we wszechswiecie.

Jeszcze nie podoba mi sie to, ze nie ma podgladu gry, zanim do niej wejdziemy; chcialbym wiedziec, czy na serwerze jest auto-balancing teamow, a najwazniejsze - czy jest radar. Z radarem wlaczonym caly czas [w sensie ze widzisz caly czas gdzie jest wrog] gra sie najlepiej - bo mozesz zaczac celowac z tym delayem zanim pojawi Ci sie na ekranie i mozna przynajmniej zdazyc wycelowac w goscia ;)
« Ostatnia zmiana: Marca 01, 2009, 19:16:34 pm wysłana przez juve26 »

Vasquez

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-02-2009
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6408 dnia: Marca 01, 2009, 19:17:56 pm »
Vasquez, naucz sie szanowac opinie innych :???: Mnie tez sterowanie przeszkadza, ale wcale nie uwazam, ze jestem zjebany, tak samo nie uwazam osob, ktorym sterowanie odpowiada, za zjebane :???:
Oprocz shotguna, przydaloby sie poprawic najbardziej randomowe headshoty we wszechswiecie.
Dlatego mialem demo by sprawdzić...
Swoją drogą dlatego nie kupie nowego Residenta bo mi nie pasuje sterowanie (co sprawdziłem właśnie w demie)
A co do tekstu obraźliwego...Wziął się z moich wczesnych lanowych party z Duke nukem 3d a potem quake...Jak ktoś marudzi to jest zje... i ma krzywe kciuki..i tyle w temacie :)
NIE MARUDZIĆ bo ja tu leże chory i qrde jak przeczesuje ten wątek w poszukiwaniu cennych informacji to dochodze do wniosku ze 80% tego tematu to żale fanbojów, którzy nie mogą zrozumieć jak to możliwe, że na ps3 wychodzą również fajne gry... A 18% to wieczni malkontenci....1% to chorzy na grype tacy jak ja...a do reszty nic nie mam ;)

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6409 dnia: Marca 01, 2009, 19:20:09 pm »
Juve, co innego jest wyrażać swoje niezadowolenie z powodu zastosowanych rozwiązań, a co innego jest nazywać wszystkich zaślepionymi fanboyami, kiedy są innego zdania.
Więc moim zdaniem nie ma się co dziwić, że niektórym żyłka pęka na widok tak upierdliwych postów, gdzie ktoś próbuje wszystkim wyperswadować, że nie ma z czego czerpać zabawy, i że tak naprawdę to, co bawi, jest czymś beznadziejnym.

...1% to chorzy na grype tacy jak ja...a do reszty nic nie mam ;)
Grypowa "piątka"! :D
« Ostatnia zmiana: Marca 01, 2009, 19:22:28 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 743
  • Reputacja: 74
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6410 dnia: Marca 01, 2009, 19:24:05 pm »
Każdy wie, że KZ ma flegmatyczne sterowanie - taks samo było w pierwszej części. jak już pogodzisz się z tym, że nie kopiuje COD4, to czerpiesz z gry naprawdę mnóstwo przyjemności

BLUE

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2006
  • Wiadomości: 203
  • Reputacja: 0
  • nabój zawsze mówi prawdę
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6411 dnia: Marca 01, 2009, 19:47:00 pm »
szajs360 - chyba nie spodziewałeś się, że w każdą grę ( nawet z tego samego gatunku, w tym przypadku fps ) będzie się grało identycznie? Jeżeli oczekiwałeś, że KZ2 będzie klonem CoD4, tylko w innej oprawie, to się troszkę pomyliłeś. Przykro mi, że się zawiodłeś, ale zdecydowanie nie powinieneś miec pretensji do Zielarza. Jedynym wyjściem dla Ciebie, będzie sprzedanie swojego egzemplarza KZ2, przykładowo na allegro i odłożenie pieniążków na CoD:MW2, bo myślę, że to będzie gra, której rozgrywka Cię zadowoli.

...1% to chorzy na grype tacy jak ja...a do reszty nic nie mam ;)
Grypowa "piątka"! :D
pozdrawiam Was, i życzę zdrówka ( jak miło wiedziec, że nie trwam samotnie w chorobie )

Vasquez

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-02-2009
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6412 dnia: Marca 01, 2009, 20:03:20 pm »
Moja grypa chyba gorsza..bo żołądkowa...Schudłem już 3 kg (to akurat na plus :)....Od środy mam do odebrania preordera Killzone'a 2..Odbiore dopiero jjutro...Jak będę miał siłę ruszyć nogą heheh...Także cierpię podwójnie :)

chaciu90

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6413 dnia: Marca 01, 2009, 20:16:44 pm »
 A mam takie pytanie. Może ktoś będzie znać odpowiedź. Otóż mam problem z grafiką w grze. Mam telwizor sony full hd 40 cali. W niektórych miejscach w grze mam tak, że zamiast jakiegoś ładnie wyglądającego cienia rzucanego przez jakiś objekt, jest rozpikselowana czarno-zielona paćka. Widziałem na filmikach, że cień jest ostry i widać, na jaki przedmiot pada cień. Tymczasem u mnie ta paćka pokrywa obiekt tak, że go nie widać. Wiem, namąciłem trochę, ale może ktoś mi pomoże. Jakie najlepsze ustawienia telewizora będą pod tą grę?

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6414 dnia: Marca 01, 2009, 20:20:27 pm »
Multi coraz bardziej mi się podoba  8). Wkurza fakt że dużo debili gra co nie wiedzą o co chodzi z poszczególnymi zadaniami.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6415 dnia: Marca 01, 2009, 20:22:08 pm »
Z tego co rozumiem to daj TV na gwarancję, a jeżeli się skończyła to go wymień sam. Ale moge się mylić;)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6416 dnia: Marca 01, 2009, 20:25:00 pm »
Multi coraz bardziej mi się podoba  8). Wkurza fakt że dużo debili gra co nie wiedzą o co chodzi z poszczególnymi zadaniami.
Mnie to wkurzało w COD4. Jakiekolwiek tryby z misjami (headquarters, ten z przejmowaniem punktów), to ludzie mieli gdzieś zadania i skupiali się tylko na fragowaniu.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6417 dnia: Marca 01, 2009, 20:26:08 pm »
Panów z GG chyba pogięło z mocą shotguna w multi. Jak najszybciej do poprawy.
hehehhe niech nic nie poprawiają :P
Plissken wam powie, Marins chyba też. :)
Pograłem dłużej i w sumie teraz sram na to jak mi idzie czy będę mieć więcej zginięć niż zabić itp.
Ale muszę przyznać że te ribbony i medale są świetnie zrobione. Mimo iż CoD4 na multi lepszy to jednak to wciąga :) Chellenge niech się schowają.
Albo powoli się przestawiam...albo to dzięki grze shotgunem i właśnie ribbonom gra sprawia mi radość, pomimo tego że celowanie trochę rypnięte.
A właśnie--sterowanie-ok celowanie--do poprawy.
: Marzec 01, 2009, 20:25:23 pm
Multi coraz bardziej mi się podoba  8). Wkurza fakt że dużo debili gra co nie wiedzą o co chodzi z poszczególnymi zadaniami.
kwestia czasu, ja też z początku nie wiedziałem co i jak, a teraz jest w miarę wporzo, tylko do końca jeszcze mapek nie znam.

chaciu90

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6418 dnia: Marca 01, 2009, 20:27:16 pm »
 Ale mi się wydaję, że to wina złych ustawień. Jeśli macie Soniaka bravię to podzielcie się z kolegą, jakie macie ustawienia video. Podświetlenie, korekcja gamma et cetera.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6419 dnia: Marca 01, 2009, 20:33:46 pm »
Najgorsze motywy 10 Isa po jednej stronie drzwi i 10 Hel. I teraz wszyscy 2 razy granat co daje nam 20 wybuchów  :???:
Shotgun daje radę ;)
Jeszcze mam tak że wole grać albo ISA albo Hel zależy od mapki i jak pisał Zielarz jak na swojej mapce wyląduję w przeciwnej frakcji niż w tej w której z założenia chciałem być to za nic nie mogę się odnaleźć :(

mieszko82

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-11-2008
  • Wiadomości: 56
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6420 dnia: Marca 01, 2009, 20:34:41 pm »
a pytanie mam, gram w Killzone online, i w sumie, jak zrobic zeby miec dostep do innych klas postaci, i do innych broni? .. wiem ze tam rangi podskakuja, czy to chodzi o to, zeby zdobyc je maksymalnie? ...

narazie mam dopiero kilka godzin w grze, znaczy mam klopot z wifi, co chwila trace zasieg, no i sie nieźle wku, .. w singla se tak gram, o .. jak mnie rozlaczy, bo w sumie, bez porownania, znaczy jak dla mnie to Online to niebo a ziemia. A z botami to tez nie jest to, co powinno byc, i tez nie da sie klas postaci zmienic. A z tego co widzialem na stronie Killzone2 to arsenal broni, jest naprawde imponujacy, znaczy fajnie by było, jaky mi ktoś troszke rozjaśnił. Z góry dziękuje :)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6421 dnia: Marca 01, 2009, 20:36:36 pm »
A no i mam już za sobą singla.
zakończenie trochę...ssie, jak mówiłem nie lubię zakończeń w które są odrazu wstępem do następnej części.
Co do samej fabuły:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

paprot

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 11-08-2005
  • Wiadomości: 1 372
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: paprotPL
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6422 dnia: Marca 01, 2009, 20:36:58 pm »
ja tam zazwyczaj staram się być w ISA, potem tylko sokole oko i celny head 8) pomiędzy te czerwone patrzałki :cool:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6423 dnia: Marca 01, 2009, 20:39:48 pm »
Cytuj
a pytanie mam, gram w Killzone online, i w sumie, jak zrobic zeby miec dostep do innych klas postaci, i do innych broni? .. wiem ze tam rangi podskakuja, czy to chodzi o to, zeby zdobyc je maksymalnie? ...
musisz nowe rangi zdobywać, wtedy odblokowują się "medale" czyli perki. Dostaje je się również za odpowiednią ilość ribbonów.
A i takie pytanko--mam już perka dla medyka (revive), ale jak go używam to nie mam shotguna :(
co muszę zrobić żeby go mieć?

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6424 dnia: Marca 01, 2009, 20:40:09 pm »
Działa Wam killzone.com???

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6425 dnia: Marca 01, 2009, 20:44:07 pm »
Działa ale tak muli że nie działa.

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6426 dnia: Marca 01, 2009, 20:46:36 pm »
Ja nie wiem, jakim cudem oni ciągle toleruję tzw. body counting, gdzie punkty zaliczają się potrójnie  :shock: Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego jest to tak zrobione, że jeśli wbije się do TDM, to liczy wszystko x3? Tylko nie mówcie mi, że to jest celowy zabieg, bo zwyczajnie w to nie uwierzę... Przecież przez to, kompletnie traci się "sorting" graczy, gdzie dajmy na to koleś z 600 zabójstwami ma rangę generała  :shock: Mam nadzieję, że to jakiś bug, który zniknie z następnym patchem, bo temu, kto wpadł na pomysł tego mnożnika, serdecznie gratuluję - dzięki niemu mamy teraz masę noobów niepotrafiących nawet dobrze przycelować z najwyższą rangą, tym samym rangi przestają mieć jakiekolwiek znaczenie, bo akurat w Killzonie, widząc kogoś z normalnie nabitym XP o randze generała, mogłeś być pewien, że koleś wymiata konkretnie (w sumie gra jest dopiero kilka dni na rynku, ale są już nałogowcy).
Patch jak najszybciej, ło matko, co za niedoróbka.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6427 dnia: Marca 01, 2009, 20:46:51 pm »
Cytuj
A i takie pytanko--mam już perka dla medyka (revive), ale jak go używam to nie mam shotguna
co muszę zrobić żeby go mieć?
Naucz sie grac normalna bronia, a nie idz na latwizne.

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6428 dnia: Marca 01, 2009, 20:49:00 pm »
Cytuj
A i takie pytanko--mam już perka dla medyka (revive), ale jak go używam to nie mam shotguna
co muszę zrobić żeby go mieć?
Naucz sie grac normalna bronia, a nie idz na latwizne.

I to mówi koleś, który gra same mecze nabijajce potrójny XP  :lol: :lol: :lol:

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6429 dnia: Marca 01, 2009, 20:49:24 pm »
Ja nie wiem, jakim cudem oni ciągle toleruję tzw. body counting, gdzie punkty zaliczają się potrójnie  :shock: Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego jest to tak zrobione, że jeśli wbije się do TDM, to liczy wszystko x3? Tylko nie mówcie mi, że to jest celowy zabieg, bo zwyczajnie w to nie uwierzę... Przecież przez to, kompletnie traci się "sorting" graczy, gdzie dajmy na to koleś z 600 zabójstwami ma rangę generała  :shock: Mam nadzieję, że to jakiś bug, który zniknie z następnym patchem, bo temu, kto wpadł na pomysł tego mnożnika, serdecznie gratuluję - dzięki niemu mamy teraz masę noobów niepotrafiących nawet dobrze przycelować z najwyższą rangą, tym samym rangi przestają mieć jakiekolwiek znaczenie, bo akurat w Killzonie, widząc kogoś z normalnie nabitym XP o randze generała, mogłeś być pewien, że koleś wymiata konkretnie (w sumie gra jest dopiero kilka dni na rynku, ale są już nałogowcy).
Patch jak najszybciej, ło matko, co za niedoróbka.

Raz, zeby miec mnoznik x3 to trzeba miec jakis tam medal, dwa - dziwi Cie, ze za wykonywanie missions points w TDM dostajesz wiecej punktow? To nie jest lamerski CoD, gdzie dzieci by nabic sobie prestiza graly w S&D, tutaj za killa w trybie o zabijaniu dostajesz wiecej punktow. Bo na tym ten tryb polega.

chaciu90

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6430 dnia: Marca 01, 2009, 20:50:15 pm »
Ja nie wiem, jakim cudem oni ciągle toleruję tzw. body counting, gdzie punkty zaliczają się potrójnie  :shock: Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego jest to tak zrobione, że jeśli wbije się do TDM, to liczy wszystko x3? Tylko nie mówcie mi, że to jest celowy zabieg, bo zwyczajnie w to nie uwierzę... Przecież przez to, kompletnie traci się "sorting" graczy, gdzie dajmy na to koleś z 600 zabójstwami ma rangę generała  :shock: Mam nadzieję, że to jakiś bug, który zniknie z następnym patchem, bo temu, kto wpadł na pomysł tego mnożnika, serdecznie gratuluję - dzięki niemu mamy teraz masę noobów niepotrafiących nawet dobrze przycelować z najwyższą rangą, tym samym rangi przestają mieć jakiekolwiek znaczenie, bo akurat w Killzonie, widząc kogoś z normalnie nabitym XP o randze generała, mogłeś być pewien, że koleś wymiata konkretnie (w sumie gra jest dopiero kilka dni na rynku, ale są już nałogowcy).
Patch jak najszybciej, ło matko, co za niedoróbka.


A to nie jest tak, że jak zdobędziesz 8 razy wstęgę za 10% fragów potrzebnych do wygrania ofiar wojny, to dostajesz więcej punktów za każdą ofiarę w TDM?

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6431 dnia: Marca 01, 2009, 20:55:51 pm »
Ja nie wiem, jakim cudem oni ciągle toleruję tzw. body counting, gdzie punkty zaliczają się potrójnie  :shock: Może mi ktoś wytłumaczyć, dlaczego jest to tak zrobione, że jeśli wbije się do TDM, to liczy wszystko x3? Tylko nie mówcie mi, że to jest celowy zabieg, bo zwyczajnie w to nie uwierzę... Przecież przez to, kompletnie traci się "sorting" graczy, gdzie dajmy na to koleś z 600 zabójstwami ma rangę generała  :shock: Mam nadzieję, że to jakiś bug, który zniknie z następnym patchem, bo temu, kto wpadł na pomysł tego mnożnika, serdecznie gratuluję - dzięki niemu mamy teraz masę noobów niepotrafiących nawet dobrze przycelować z najwyższą rangą, tym samym rangi przestają mieć jakiekolwiek znaczenie, bo akurat w Killzonie, widząc kogoś z normalnie nabitym XP o randze generała, mogłeś być pewien, że koleś wymiata konkretnie (w sumie gra jest dopiero kilka dni na rynku, ale są już nałogowcy).
Patch jak najszybciej, ło matko, co za niedoróbka.


A to nie jest tak, że jak zdobędziesz 8 razy wstęgę za 10% fragów potrzebnych do wygrania ofiar wojny, to dostajesz więcej punktów za każdą ofiarę w TDM?

Czyli jednak jest to celowy zabieg  :shock: Co za poroniony pomysł...

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6432 dnia: Marca 01, 2009, 20:57:39 pm »
No, lepiej zeby bylo jak w CoDzie, w S&D kampisz caly mecz i za jednego fraga milion expa :???: Tak bys chcial, zeby bylo?

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6433 dnia: Marca 01, 2009, 21:08:32 pm »
A może by tak podwyższyć limit zabójstw i dodać 5-10 min. do ogólnego czasu gry? Wtedy za naliczanie x1 twoje wyniki końcowe oscylowałby w takich samych, jak masz przy x3. Wtedy byłby normalny sorting graczy. Proste? Proste, ale jak zwykle musieli coś zjebać...

Zagrałem w TDM i faktycznie, to chodzi o ten medal, czyli jest to celowe.

GG - idioci.


maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6434 dnia: Marca 01, 2009, 21:40:37 pm »
Diuk, napisz do nich, w czym problem? :) Wyzywanie ich od idiotów w tym miejscu na pewno wiele nie zmieni ^^
Kwestia z nabijaniem xp na botach też szybko została rozwiązana. Wręcz błyskawicznie bym powiedział... 2 dni? Dla mnie WOW! :)

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6435 dnia: Marca 01, 2009, 21:50:00 pm »
Pieprzyć rangi, pieprzyć punkty - liczy się skill...

paprot

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 11-08-2005
  • Wiadomości: 1 372
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: paprotPL
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6436 dnia: Marca 01, 2009, 22:29:06 pm »
kuzwa znowu jakieś błędy sieci wyskakują 5014 i 5024 bodajże , dwa razy miałem niezla partie i dwa razy wyjebka grrr GG zróbcie cos z tym :mad: :mad:

khamseen

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 16-04-2008
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: khamseen
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6437 dnia: Marca 01, 2009, 22:29:49 pm »
Pieprzyć rangi, pieprzyć punkty - liczy się skill...

one shot one kill, no cheats only skill :P

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 996
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6438 dnia: Marca 01, 2009, 22:32:33 pm »
Najgorsze motywy 10 Isa po jednej stronie drzwi i 10 Hel. I teraz wszyscy 2 razy granat co daje nam 20 wybuchów  :???:


Z granatami sądzę że nie jest tak źle, w COD4 granaty padają masowo, ludzie rzucają je wszedzie gdzie popadnie, w KZ2 jak na razie tak nie jest, oczywiście często rzucam granat, jakby nie patrzeć dobry do pomieszczeń, ale nie ma takich schematów że latają nad budynkami ;)

paprot

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 11-08-2005
  • Wiadomości: 1 372
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: paprotPL
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6439 dnia: Marca 01, 2009, 22:35:41 pm »
Najgorsze motywy 10 Isa po jednej stronie drzwi i 10 Hel. I teraz wszyscy 2 razy granat co daje nam 20 wybuchów  :???:


Z granatami sądzę że nie jest tak źle, w COD4 granaty padają masowo, ludzie rzucają je wszedzie gdzie popadnie, w KZ2 jak na razie tak nie jest, oczywiście często rzucam granat, jakby nie patrzeć dobry do pomieszczeń, ale nie ma takich schematów że latają nad budynkami ;)

WPIS nawet jak blisko mnie upadnie to nie zabija od razu , musi być naprawdę precyzyjnie rzucony pod nogi żeby unieszkodliwić przeciwnika