Generalnie dużo gier w tonacji czarno-białej wygląda fotorealistycznie (np. widok z kamery czołgu w Battlefild BC)... więc teraz już to kwestia kolorystki i oświetlenia
Pozatym Kojima to dla mnie "szołmen". Dla niego płyta 50gb jest za mała a prawda jest taka że te 30gb można upchać na 2DVD, wywalając MGS O, słabszy dzwięk(choć wciąż zajebisty) i uzywając programow do kompresji(mowił że nie używał).
To samo się tyczy wykorzystania mocy CELA... moze i on rozkminił go całkowicie ale w zw. z tym co mówił o Blu-Ray i potym jak z tą generacją nie radzą sobie KITAJCE to budzi watpliwości. Ponadto kolesie od KZ2 mają gigantyczny budżet, 200-300 osób z najlepszych studiów SONY i nie są KITAJCAMI(znaczy się coś potrafią) a wycisneli zaledwie 4 i pół rdzenia.
Pewnie to też dotyczy innych sprzętów ale w przypadku Cell NAJWAŻNEIJSZĄ role odgrywa oprogramowanie... mi na YD LINUX zwykły flash zuzywa 90-100% dwóch udostepnionych rdzeni... a na OS ps3 moge na jednym rdzeniu odpalic kilka na raz
Co niestety nie znaczy że gry na ps3 będą jeszce wygladały znacznie lepiej bo w tej generacji bardziej liczy się koncept, "dizain" itd...
Może tylko popracują nad oświetleniem. Jedyną dla mnie grą wydaną którą prezentuję się wyrażnie lepiej jest Gt5P ale ci kolesie już tak mają że wyciskaja z sprzętu ostatnie soki(GT1 i GT2 wyglądają jak ścigałki na Ps2) - a KITAJCE... ale od SONY.
Cieszy jednak jak wygląda Kz2 i że jest tworzone z wykorzystanie wspóldzielonych przez studia SONY narzedzi (EDGE?). To daje nadziej że i kolejne gry będą wygladały podobnie jak oszałamiające Kz2.