Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 781903 razy)

0 użytkowników i 23 Gości przegląda ten wątek.

Honorovy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-02-2008
  • Wiadomości: 120
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1120 dnia: Maja 23, 2008, 23:18:39 pm »
Czepiacie sie ch** wie czego. Nie powiecie mi ze cod4 wyglada lepiej od gameplayu k2. Fakt faktem ze jak programista za duzo zjara, to nam zamiast helgastow, wstawi bande wypiętych teletubisiow, zajetych gleboka penetracją przy uzyciu lufy od snajperki. Ale cos kosztem czegos. IMHO K2 bedzie oryginalna grą, klimat juz ma, a helgan bedzie ponuro grzmial w gardlach helganow. Tszzzzzz :D.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1121 dnia: Maja 23, 2008, 23:52:57 pm »
Do 2009 roku zamierzasz trzymać ps3 pod swoim dachem? Jezu tak Ci współczuje, biedny chłopiec. 
Czy Ty masz jakiś problem? Nie? To zajmij sie własnym życiem, a nie martw o innych.
No właśnie nie rozumiem co Ci tyle osób truje dupe, że chcesz zmienić konsole :mad: Jak Crasch przestawiał się z Xa na Ps3, to nikt się do niego nie dopieprzał (przynajmniej nie pamiętam, aby było inaczej).
Twoja kasa, Twój wybór. Jeśli będziesz żałował (co jest mało prawdopodobne), to trudno, przynajmniej będziesz wiedział co Ci bardziej odpowiada.

Cytuj
Czepiacie sie ch** wie czego. Nie powiecie mi ze cod4 wyglada lepiej od gameplayu k2. Fakt faktem ze jak programista za duzo zjara, to nam zamiast helgastow, wstawi bande wypiętych teletubisiow, zajetych gleboka penetracją przy uzyciu lufy od snajperki. Ale cos kosztem czegos. IMHO K2 bedzie oryginalna grą, klimat juz ma, a helgan bedzie ponuro grzmial w gardlach helganow. Tszzzzzz Very Happy.
Ogólnie zgadzam się, poza jednym. K2 raczej nie będzie specjalnie oryginalną grą.

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1122 dnia: Maja 24, 2008, 00:49:05 am »
mi tez sie te nowe skriny az tak bardzo nie podobaja - glownie dlatego ze sa takie gole jakies / bez tych wszystkich post filtrow i motion blura ktore byly wczesniej i ktore sa na filmikach



Pamiętam - ja już to raz komentowałem ;)

Masz absolutną rację odrobina "kreatywności" ze screenami jeszcze nikomu nie zaszkodziła. ;)


ale to jest akurat grab z prezentacji   :lol:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1123 dnia: Maja 24, 2008, 14:48:34 pm »
Dokladnie o tym samym pisalem. Swoja droga w ostatnim filmie moze nie bylo widac tych efektow przez pore dnia w jakiej dziala sie cala akcja.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

crasch

  • He?
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 17-02-2006
  • Wiadomości: 1 660
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1124 dnia: Maja 24, 2008, 15:30:15 pm »
Cytuj
Jak Crasch przestawiał się z Xa na Ps3, to nikt się do niego nie dopieprzał (przynajmniej nie pamiętam, aby było inaczej).

Ale ja nie ubolewałem nad tym, że posiadam X360 i ogłaszałem tego wszech i wobec, że posiadanie klocka mnie boli ;).

Co do KZ2 to tak jak pisałem dla mnie KZ pierwszy nie był niczym specjalnym, jak na PS2 miał ładną oprawę ale za to słaby framerate. Ogólnie gra była IMHO przeciętna (przeszedłem od początku do końca - mam ją nadal jak każdą grę, bo kolekcjonuję ale od chyba dwóch lat jej nie ruszał choć może nie długo dla odświeżenia sobie to odpalę i sprawdzę jak było hehe :D) więc nie spodziewam się po KZ2 jakiś cudów niewidów ale kto wie, screeny nakręcają pozytywnie, zobaczymy  8)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1125 dnia: Maja 24, 2008, 22:56:03 pm »

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1126 dnia: Maja 24, 2008, 23:50:40 pm »
Jaki on tam nowy ;-)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1127 dnia: Maja 24, 2008, 23:53:04 pm »
Przepraszam, zachowałem się jak gówniarz :oops:

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1128 dnia: Maja 25, 2008, 00:12:28 am »
Fajny klimacik. Jeśli faktycznie będzie taki sam jak w jedynce to pełen wypas. Będzie tak czy inaczej znakomita gra byleby tylko nie było kolejncyh opóźnień bo te zaczynają już lekko wkurzać.

50 CENT

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-02-2006
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1129 dnia: Maja 25, 2008, 12:54:27 pm »
Gra faktycznie wyglada bardzo dobrze , animacja , itp. , ale chyba to nie moze dziwic jak robia ja juz ile lat ?? 4 ? 5 ? 6 ?  :lol:
X360 + HDTV juz mam :D

NA GC 2006 BYŁO COOOOOOOOOL ! ! !
A NA GC 2007 BYŁO JESZCZE LEPIEJ ! ! ! :D

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1130 dnia: Maja 25, 2008, 13:18:23 pm »
Gra faktycznie wyglada bardzo dobrze , animacja , itp. , ale chyba to nie moze dziwic jak robia ja juz ile lat ?? 4 ? 5 ? 6 ?  :lol:
3.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1131 dnia: Maja 25, 2008, 13:58:58 pm »
Gra faktycznie wyglada bardzo dobrze , animacja , itp. , ale chyba to nie moze dziwic jak robia ja juz ile lat ?? 4 ? 5 ? 6 ?  :lol:
3.
Nie żartuj. W 2005 był już pamiętny render więc zaczęli prace dużo wcześniej.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1132 dnia: Maja 25, 2008, 14:37:25 pm »
Gra faktycznie wyglada bardzo dobrze , animacja , itp. , ale chyba to nie moze dziwic jak robia ja juz ile lat ?? 4 ? 5 ? 6 ?  :lol:
3.
Nie żartuj. W 2005 był już pamiętny render więc zaczęli prace dużo wcześniej.
Prace nad dwójką zaczęli zaraz po skończeniu jedynki, tyle, że najpierw gra powstawała na Ps2.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1133 dnia: Maja 25, 2008, 14:54:34 pm »
Gra faktycznie wyglada bardzo dobrze , animacja , itp. , ale chyba to nie moze dziwic jak robia ja juz ile lat ?? 4 ? 5 ? 6 ?  :lol:
3.
Nie żartuj. W 2005 był już pamiętny render więc zaczęli prace dużo wcześniej.
Prace nad dwójką zaczęli zaraz po skończeniu jedynki, tyle, że najpierw gra powstawała na Ps2.
So what? Jeśli twórcy DNF stworzyliby teraz nowy silnik i wydali grę za rok, nikt nie powiedziałby, że tworzyli ją np. 3 lata, tylko 10. Co za różnica na co zaczynali?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1134 dnia: Maja 25, 2008, 15:00:44 pm »
Jeśli twórcy DNF stworzyliby teraz nowy silnik (...)

Nawet im nie podsuwaj takiego pomysłu, bo nie ujrzymy tej gry przez kolejne 10 lat :D.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1135 dnia: Maja 25, 2008, 16:10:15 pm »
Akurat czas pracy jeśli jest większy niz trzy lata to nie przekłada się na jakoś gry... można przykładów podawać dziesiątki...


Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1136 dnia: Maja 25, 2008, 16:21:52 pm »
Akurat czas pracy jeśli jest większy niz trzy lata to nie przekłada się na jakoś gry... można przykładów podawać dziesiątki...


No spoko, ale to nie było przedmiotem dyskusji.

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1137 dnia: Maja 25, 2008, 16:31:10 pm »
Gra pozamiata czy tego chcecie czy nie, ja wam to mówię idę o zakłąd ze to będzie jak nie HIT to bardzo dobra gra:)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1138 dnia: Czerwca 19, 2008, 16:33:47 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1139 dnia: Czerwca 24, 2008, 07:40:16 am »
EGM’s Killzone 2 Feature Reveals Cell Usage & More
http://www.killzoneunit.com/kz/?p=1321

Cytuj
Last week, EGM/1UP.com revealed that the August issue of EGM has a feature story on Killzone 2. Subscribers should have their copies as early as today and the magazine hits news stands later this week.
The magazine features 12 pages of Killzone 2 goodness, some of which mentions that four-and-a-half of the six cores of the PS3’s Cell chip are being used by Killzone 2 at the moment. Guerrilla Games’ Technical Directer, Michiel van der Leeuw also mentions, “Sony basically has an international forum for sharing character technology, animation tools and graphics shaders. ~ We’ve even taken a few tricks directly from the Resistance guys at Insomniac, and we’ve even been talking directly to the God of War guys in Santa Monica.”
It looks as if Guerrilla is making the best of being a part of the Sony Computer Entertainment family.
The magazine also gives a decent run down the the previous two Killzone games and also reveals Jan Templar’s(Killzone’s original hero) new role in the Killzone universe. Check out the latest issue of EGM for the full scoop!

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1140 dnia: Czerwca 24, 2008, 11:38:11 am »
4 z 6 rdzeni? dobrze zrozumialem? graficznie tylko GT5p robi na mnie takie wrazenie - gra dzieki oswietleniu itd wyglada jak nastepnej generacji :D
a o tym "forum" nie raz slyszalem ;)

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1141 dnia: Czerwca 24, 2008, 18:14:04 pm »
4 z 6 rdzeni? dobrze zrozumialem? graficznie tylko GT5p robi na mnie takie wrazenie - gra dzieki oswietleniu itd wyglada jak nastepnej generacji :D
a o tym "forum" nie raz slyszalem ;)

W MGS4 jest rzeczka, stojąc na moście i patrząc w dół na myśl nie przychodzi nic innego jak fotorealizm, więc kto wie co tam PS3 jeszcze jest w stanie pokazać:)

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1142 dnia: Czerwca 24, 2008, 19:49:50 pm »
Generalnie dużo gier w tonacji czarno-białej wygląda fotorealistycznie (np. widok z kamery czołgu w Battlefild BC)... więc teraz już to kwestia kolorystki i oświetlenia ;)

Pozatym Kojima to dla mnie "szołmen". Dla niego płyta 50gb jest za mała a prawda jest taka że te 30gb można upchać na 2DVD, wywalając MGS O, słabszy dzwięk(choć wciąż zajebisty) i uzywając programow do kompresji(mowił że nie używał).
To samo się tyczy wykorzystania mocy CELA... moze i on rozkminił go całkowicie ale w zw. z tym co mówił o Blu-Ray i potym jak z tą generacją nie radzą sobie KITAJCE to budzi watpliwości. Ponadto kolesie od KZ2 mają gigantyczny budżet, 200-300 osób z najlepszych studiów SONY i nie są KITAJCAMI(znaczy się coś potrafią) a wycisneli zaledwie 4 i pół rdzenia.
Pewnie to też dotyczy innych sprzętów ale w przypadku Cell NAJWAŻNEIJSZĄ role odgrywa oprogramowanie... mi na YD LINUX zwykły flash zuzywa 90-100% dwóch udostepnionych rdzeni... a na OS ps3 moge na jednym rdzeniu odpalic kilka na raz :D
Co niestety nie znaczy że gry na ps3 będą jeszce wygladały znacznie lepiej bo w tej generacji bardziej liczy się koncept, "dizain" itd...
Może tylko popracują nad oświetleniem. Jedyną dla mnie grą wydaną którą prezentuję się wyrażnie lepiej jest Gt5P ale ci kolesie już tak mają że wyciskaja z sprzętu ostatnie soki(GT1 i GT2 wyglądają jak ścigałki na Ps2) - a KITAJCE... ale od SONY. ;)
Cieszy jednak jak wygląda Kz2 i że jest tworzone z wykorzystanie wspóldzielonych przez studia SONY narzedzi (EDGE?). To daje nadziej że i kolejne gry będą wygladały podobnie jak oszałamiające Kz2.


« Ostatnia zmiana: Czerwca 24, 2008, 20:34:59 pm wysłana przez Maximmus80 »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1143 dnia: Czerwca 24, 2008, 22:45:51 pm »
Maximmus nic nie zrozumiałem z tego co napisałeś jeden bełkot ;)

Mastu-son

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-06-2006
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1144 dnia: Czerwca 25, 2008, 08:42:02 am »
Dokładnie Kitajce to, kitajce tamto i sens wypowiedzi żaden  :D

Czyli wedle artykułu wynika, że wykorzystują 4.5 rdzenia. Ciekawe, bo jak dobrze kminie to jeden z rdzeni jest rezerwowany przez system, co przy 6 SPU daje praktycznie pełne użycie potencjału CELLa. Jak dla mnie znów marketingowy bełkot, ile to razy już słyszałem, że ktoś w pełni wykorzystał moc danej maszynki, a potem wychodziły dużo ładniejsz/ bardziej zaawansowane gry. IMHO Killzone 2 raczej nie udźwignie tego całego hype'u, ach gdyby to jeszcze robili "Kitajcy"......  :lol:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1145 dnia: Czerwca 25, 2008, 11:59:04 am »
Tylko ze na Ps3 masz 7 rdzeni dzialajacych... jeden na system. Wiec masz 6 do wykorzystania w grach. Wszytko jest ok. Wykorzystuja 4,5 - czyli nic sie niezmienilo od roku. Nastepnym razem postaram sie wyrazac jasniej ;)

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1146 dnia: Czerwca 25, 2008, 13:32:24 pm »
Tylko ze na Ps3 masz 7 rdzeni dzialajacych... jeden na system. Wiec masz 6 do wykorzystania w grach. Wszytko jest ok. Wykorzystuja 4,5 - czyli nic sie niezmienilo od roku. Nastepnym razem postaram sie wyrazac jasniej ;)

kazda gra wykorzystuje wszystkie rdzenie na tyle na ile potrafia to zrobic developerzy_ przestan marzyc ze zobaczysz jakies cuda za 2 lata  :D

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1147 dnia: Czerwca 25, 2008, 13:39:21 pm »
Tylko ze na Ps3 masz 7 rdzeni dzialajacych... jeden na system. Wiec masz 6 do wykorzystania w grach. Wszytko jest ok. Wykorzystuja 4,5 - czyli nic sie niezmienilo od roku. Nastepnym razem postaram sie wyrazac jasniej ;)

kazda gra wykorzystuje wszystkie rdzenie na tyle na ile potrafia to zrobic developerzy_ przestan marzyc ze zobaczysz jakies cuda za 2 lata  :D


niestety niektorzy ciagle wierza w to co mowia developerzy, czy spece od marketingu...

Marioosh

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 14-12-2007
  • Wiadomości: 11
  • Reputacja: 0
  • Czekając na Wipeout NextGen...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1148 dnia: Czerwca 25, 2008, 14:35:19 pm »
'Kitajce' to po rosyjsku Chińczycy... 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1149 dnia: Czerwca 25, 2008, 14:45:13 pm »
Tylko ze na Ps3 masz 7 rdzeni dzialajacych... jeden na system. Wiec masz 6 do wykorzystania w grach. Wszytko jest ok. Wykorzystuja 4,5 - czyli nic sie niezmienilo od roku. Nastepnym razem postaram sie wyrazac jasniej ;)

kazda gra wykorzystuje wszystkie rdzenie na tyle na ile potrafia to zrobic developerzy_ przestan marzyc ze zobaczysz jakies cuda za 2 lata  :D

Nie do końca. Sami deweloperzy przyznają że przy konwersjach na PS3 gra często korzysta z jednego albo dwóch rdzeni maks. To dlatego że gry multiplatformowe pisane pod X0 nie wymagają  używania tylu rdzeni przez co na PS3 kod jest praktycznie przepisywany i lekko modyfikowany pod Cell'a.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1150 dnia: Czerwca 25, 2008, 15:01:01 pm »
A dla mnie killzone mógłby już wyjśc bo wyglada obłednie i jestem strasznie na niego napalony. Oby tylko fabuła jakaś wkrecająca no i by gierka miała minimum 10h grania

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1151 dnia: Czerwca 25, 2008, 15:25:58 pm »
Cytuj
kazda gra wykorzystuje wszystkie rdzenie na tyle na ile potrafia to zrobic developerzy
Racja. Dobrze odpowiedział Bleszyński gdy zapytano go ile procent mocy X360 zabierają Gearsy2. Odpowiedział, że 100%, jedynka też brała 100%. Robiąc grę każdy bierze 100% z tego co potrafi wyciągnąć z danej konsoli.

Cytuj
wycisneli zaledwie 4 i pół rdzenia
Te pół rdzenia wydaje mi się naciągane, albo rdzeń jest wykorzystywany, albo nie. Zobaczymy jak im to wyjdzie, w konsolach bardziej liczy się karta graficzna niż procesor.

K2 na pewno będzie zachwycał graficznie, pytanie tylko ile z tego gadania jest marketingowym bełkotem. Po takiej ilości wykorzystanych rdzeni spodziewam się mocnej interakcji z otoczeniem, świetnej animacji i fizyki (te elementy chyba zależą głównie od procka).

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1152 dnia: Czerwca 25, 2008, 16:00:54 pm »
Tylko ze na Ps3 masz 7 rdzeni dzialajacych... jeden na system. Wiec masz 6 do wykorzystania w grach. Wszytko jest ok. Wykorzystuja 4,5 - czyli nic sie niezmienilo od roku. Nastepnym razem postaram sie wyrazac jasniej ;)

kazda gra wykorzystuje wszystkie rdzenie na tyle na ile potrafia to zrobic developerzy_ przestan marzyc ze zobaczysz jakies cuda za 2 lata  :D

Dobrze gadasz.
Te bajki - ile to konsoli zostawiamy odłogiem:
- Ja nie używam 3 i 3/4 rdzeni!
- A ja 4 i 1/256 !!11!

Nawet pierwszy beznadziejny kompilator od Sony rozrzucał kod na wszystkie rdzenie po jednym kliknięciu.

Jeżeli już mowić o obciążeniu to w sensie
"Używamy blisko 100% Cella z 85% efektywnością"

Pomijając efektywność kodu - nikt już nie pisze 100% w assemblerze nawet na jednopotokowym PC a co dopiero przy 6 rdzeniach  :lol:
Nigdy nie będzie 100% - bo rdzenie czekają na przykładowo - transfer danych - pamięć w PS3 nie jest specjalnie szybka - co to jest teoretyczne 25GB/s kiedy w wewnętrznie w Cell'u w praktyce są możliwe 200GB transfery itd.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1153 dnia: Czerwca 25, 2008, 17:38:18 pm »
wszystko to co piszecie to prawda... tylko wytlumaczcie mi jedno... czemu YDLinux wykorzystuje tylko 2 rdzenie?
;P

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1154 dnia: Czerwca 25, 2008, 17:58:39 pm »
wszystko to co piszecie to prawda... tylko wytlumaczcie mi jedno... czemu YDLinux wykorzystuje tylko 2 rdzenie?
;P
Żebyś nie zrobił nic lepszego niż KZ2  :cool:

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1155 dnia: Czerwca 25, 2008, 18:08:54 pm »
było już wiele razy mówione-linux wykorzystuje tylko 2 rdzenie i nie ma dostępu do RSX byśmy sobie nie odpalali gier z PC na PS3,nie mogli uruchamiać zaawansowanych programów i jeśli z poziomu linuxa komuś udałoby się emulować/uruchomić XMB to i tak by gry nie ruszyły

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1156 dnia: Czerwca 25, 2008, 18:21:13 pm »
ahhaaa... a to ciekawe... karta 3d to rozumiem... a rdzenie... no i po co dostepne narzedzia od IBM dajace dostep do programowania wszystkich rdzeni... i ci ktorzy uzywaja ps3 do obliczen? jakim cudem maja dostep do 6... BREDZISZ
bedziesz mial linuxa na ps3 to wiele spraw zobaczysz w innym swietle na temat wydajnosci procesorow, softu itd...
Naprawde wyssales to z palca... delikatnie mowiac... niby gdzie choc RAZ pojawila sie informacja ze masz udostepnione dwa z 6 rdzeni aby nie odpalac gier!? Skad ty sie wogole urwales z takim rewelacjami?!
« Ostatnia zmiana: Czerwca 25, 2008, 18:26:31 pm wysłana przez Maximmus80 »

hansatan

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2008
  • Wiadomości: 690
  • Reputacja: 0
  • Üßer Fuhrer
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1157 dnia: Czerwca 25, 2008, 18:59:28 pm »
ta konsola ma istnieć do 2011-12 a killzone 2 już wycisnie z niej 75% ?:D

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1158 dnia: Czerwca 25, 2008, 19:51:24 pm »
ja niewiem... dyskusja zamienia sie w "ps3 ssie, nintendo rulez a PC gites", temat jest o Kz2 ktore wyglada oblednie i niema gry z ktora moglby sie rownac... ilosc detali, szczegolow, animacja, oswietlenie, fizyka...
panowie twierdza ze efektywnie uzywaja jakiejs tam liczby procesorow...
W takim klimacie to moze ktos napisze czemu to karta z x360 jest najlepsza na swiecie a ta z ps3 to kupa g... - smialo, juz dawno tego nie czytalem :D

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1159 dnia: Czerwca 25, 2008, 20:04:33 pm »
W takim klimacie to moze ktos napisze czemu to karta z x360 jest najlepsza na swiecie a ta z ps3 to kupa g... - smialo, juz dawno tego nie czytalem :D

Bo kolega z piazkownicy tak muwił,.