No wystarczy już tych zachwytów
Joystiq zagrał w Killzone 2
Oczywiście chwalą grafikę i animację postaci przeciwników/towarzyszy - czyli rzeczy które widać na filmikach.
To czemu się dostaje to jak w Killzone 1 - sama gra.
Animacjia (framerate) nie jest płynna. Ale to oczywiście nie jest jeszcze skończona gra.
Poruszanie się postaci jest sztywne - powolne i niezgrabne.
Chowanie się działa albo nie działa - ciągle wymaga dopracowania.
Także rozgrywka pod względem wyzwania rzucanemu graczowi zawodzi.
Gra ma kiepsko zaplanowane potyczki.
http://www.joystiq.com/2008/07/18/joystiq-e3-hands-on-killzone-2/
It was difficult to judge Killzone 2's gameplay. It was rough, but I was constantly reminded of the demo's state by a permanent, overlaid warning: "work in progress -- pre-alpha build." The framerate wasn't there, and the character movements were painfully restricted at times. I felt slow and clumsy, constantly fiddling with the control schemes and axis sensitivities. The cover mechanic (mapped to the "crouch" command) worked and didn't (ie: it was frustrating that I couldn't pop up out of cover and use the zoomed weapon view).
Most distressing was the ill-timed flow of enemies. "This is fucked up!" yelled my AI squadmate. Indeed. We'd be down a few Helghast, there'd be a pause, and a few more would trickle into the room. I don't mind waves of enemies (I welcome them!), but these were more like kiddie pool wakes. There were a few instances when the fighting opened up into larger, more chaotic battles, and these were both exciting and terrifying. But even these segments were plagued by the poorly programmed enemy advancements.
Reszta to oczywiście chwalenie grafiki i animacji postaci przeciwników/towarzyszy.
AI i możliwość zejścia ze ścieżki to także plus.
---
EDIT: (odpowiedź do postu poniżej)
@Diuk
Oni nie. Ale inni już tak. Zresztą już o tym pisałem
Wiecie co może być powodem, że (choćby ostatnie) obrazki z Killzone mają takie rozmazane efekty?
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1157998&postcount=833
Quaz51:
apparently Killzone2 particle buffer is 640x360 (like Lost-planet ) for more and big particle effect
(sama gra jest oczywiście w 720 , to 640x360 dotyczy tylko efektów cząsteczkowych nakładanych na obraz)
Jak ja kocham te obiektywne opinie.... minusy pogrubione/podkreślone na pierwszym planie...idź liczyć piksele..
To fajnie że kochasz.
Jak wyciągniesz głowę z * to może zobaczysz że podkreślone fragmenty zostały zaznaczone aby pokazać to co zostało przetłumaczone.
I bynajmniej pozytywne aspekty obcowania redaktorów z K2 nie zostały zatajone...
Chociaż może problem jest w czym innym - wredny Joystiq śmiał nie wytrysnąć bezkrytycznie w orgaźmie do Killzone 2 - jak śmiał!!!1!.
Pograł i napsiał co im się nie spodobało/spodobało? ZGROZA!
PS.
Piksele już policzone więc JA nie muszę nic liczyć - ale śmiało może TY się doliczysz 1080p i 120fps?.
-----
''Także rozgrywka pod względem wyzwania rzucanemu graczowi zawodzi.
Gra ma kiepsko zaplanowane potyczki.''
Kurwaaa człowieku grałeś już? Jebnij sie czymś, ale to mocno ok? Najlepiej swoim PieCem111! Takie fanboyskie odzywki, to wsadź sobie w dupe.Sorki, ale nie wytrzymałem..
Anomimowy przebija dosłownie wszystkich 11!!!!!! dla ciebie:
Stary relaks przecież on tylko PRZETłUMACZYł to co napisali w
http://www.joystiq.com/2008/07/18/joystiq-e3-hands-on-killzone-2/
No nie może być - ktoś rozeznał się że tylko dałem przetłumaczone wrażenia z obcowania z grą redaktorów Joystiq'a (widać samych Xbotów bo nie zatrzepali od razu bielą do ołtarzyka tylko śmieli napisać co było dobre/nie dopracowane w nieukończonej wersji z E3).
I napisałem do diabła TYLKO DWA RAZY ŻE ZACHWYCAJĄ SIĘ GRAFIKĄ I ANIMACJĄ postaci przeciwników/towarzyszy!
TYLKO DWA RAZY.!
Że o takich drobiazgach jak AI/możliwość zejścia ze ścieżki i że to wrażenia z nie ukończonej gry gry to nie wspomnę... :x
Widzę że aby co niektórym dogodzić powinienem się widać **** z wrażenia na sam widok renderowanego napisu Killzone!
Pucujesz już monitor ??? Żal ci ściska * ,że
Sony ma lepsze tabelki ? Ciekawe ile Sony/Nerdów siedzi w dziale X360 i ciska na lewo/prawo takimi * jak ty. A najlepsze w tym wszystkim, że nie masz
ani jednej konsoli, ba nawet na forum jesteś niewidoczny,
boisz się nas???
Może teraz mam brać przykład z ciebie i wbijać do działu UT3 w wersji na XO, zapodać pare fotek z teksturkami rodem z PSX, sfilmować co się dzieje, jak na ekranie mamy 4 postacie+eksplozja pojazdu albo jak w locie doczytują się teksturki gdy mykamy po planszy czymś szybszym niż antigraw-deska?
O tym jak odłożyłem pada ,aby odebrać telefon, wracam a tu plansza w kampanii zaliczona + odblokowany cziwment już nie będę wspominał.
Idę grać dalej,w międzyczasie będę podniecał się renderowanym napisem KZ2 a spływająca w kiblu woda zawsze będzie mi się kojarzyć z
anonimowymi sprawami.
BTW, może ktoś zapodać jakiegoś jpg z napisem KZ2? Chcę się podniecić -_-...