Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 783497 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1400 dnia: Lipca 19, 2008, 13:57:40 pm »
Ja proponuje przestać pisac o FC2, fakt świetna też gra, ale to nie jest temat tego forum;)

Szczerze to chyba najbardziej kręci mnie multi w Killzone2, coś świetnego i do tego jak wygląda jak nie jedna gra w singlu

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1401 dnia: Lipca 19, 2008, 14:16:48 pm »
Wlasnie pisalem w temacie o FC2 o KZ2 a teraz napisze w temacie o KZ2 o FC2 - nie bijcie;)
Dla mnie w kwesti grafika KZ2 vs FC2 (konsolowe) sprawa jest oczywista - KZ2 to gra poprostu, ktora mnie szokuje bo czegos takiego nie dosc, ze sie nie spodziewalem po PS3 to jeszcze nie widzialem czegos takiego nawet na PC. Posluze sie tutaj przykladem Crysisa, ktory wyglada zdecydowanie lepiej niz FC2 (konslowe) i dlatego wlasnie FC2, ktore owszem ma kapitalna oprawe i wyglada swietnie to jednak jest namiastka tego co juz widzialem w Crysisie. KZ2 natomiast jest nowa jakoscia, graficznie jest przekapitalny, to co sie dzieje na ekranie poraza, kurz, dym, wybuchy, intensywnosc, animacja, modele postaci!, poprostu czegos takiego jeszcze nigdzie nie bylo. Jest sklonny nawet powiedziec, ze pod wzgledem oprawy KZ2 moze, narazie jako jedyna konsolowa gra, konkurowac z Crysisem na VH (chociaz w podobnych warunkach - 720p bez AA, bo w 1080p Crysis na VH jest niekwestionowanym krolem). Powiem tak KZ2 uczynil, ze zaczalem jednak wierzyc w moc PS3, to jak sie ta gra prezentuje na E3 przeroslo znacznie moje oczekiwania. Oficjalnie jest w szoku ;)

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1402 dnia: Lipca 19, 2008, 15:19:38 pm »
No wystarczy już tych zachwytów ;)

Joystiq zagrał w Killzone 2

Oczywiście chwalą grafikę i animację postaci przeciwników/towarzyszy - czyli rzeczy które widać na filmikach.
To czemu się dostaje to jak w Killzone 1 - sama gra.

Animacjia (framerate) nie jest płynna. Ale to oczywiście nie jest jeszcze skończona gra.

Poruszanie się postaci jest sztywne - powolne i niezgrabne.

Chowanie się działa albo nie działa - ciągle wymaga dopracowania.

Także rozgrywka pod względem wyzwania rzucanemu graczowi zawodzi.
Gra ma kiepsko zaplanowane potyczki.

http://www.joystiq.com/2008/07/18/joystiq-e3-hands-on-killzone-2/
Cytuj
It was difficult to judge Killzone 2's gameplay. It was rough, but I was constantly reminded of the demo's state by a permanent, overlaid warning: "work in progress -- pre-alpha build." The framerate wasn't there, and the character movements were painfully restricted at times. I felt slow and clumsy, constantly fiddling with the control schemes and axis sensitivities. The cover mechanic (mapped to the "crouch" command) worked and didn't (ie: it was frustrating that I couldn't pop up out of cover and use the zoomed weapon view).

Most distressing was the ill-timed flow of enemies. "This is fucked up!" yelled my AI squadmate. Indeed. We'd be down a few Helghast, there'd be a pause, and a few more would trickle into the room. I don't mind waves of enemies (I welcome them!), but these were more like kiddie pool wakes. There were a few instances when the fighting opened up into larger, more chaotic battles, and these were both exciting and terrifying. But even these segments were plagued by the poorly programmed enemy advancements.

Reszta to oczywiście chwalenie grafiki i animacji postaci przeciwników/towarzyszy.
AI i możliwość zejścia ze ścieżki to także plus.


---
EDIT: (odpowiedź do postu poniżej)
@Diuk
Oni nie. Ale inni już tak. Zresztą już o tym pisałem ;)
Cytuj
Wiecie co może być powodem, że (choćby ostatnie) obrazki z Killzone mają takie rozmazane efekty?
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1157998&postcount=833
Cytuj
Quaz51:
apparently Killzone2 particle buffer is 640x360 (like Lost-planet ) for more and big particle effect
(sama gra jest oczywiście w 720 , to 640x360 dotyczy tylko efektów cząsteczkowych nakładanych na obraz)
« Ostatnia zmiana: Lipca 19, 2008, 15:44:35 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1403 dnia: Lipca 19, 2008, 15:34:47 pm »
Qwa, nie policzyli pixeli? A to zbóje  :(

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1404 dnia: Lipca 19, 2008, 16:04:06 pm »
Jeśli K2 będzie tak samo "powolny i niegrywalny" jak K1 to ja go biorę bez wahania :D

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1405 dnia: Lipca 19, 2008, 16:05:26 pm »
Jeśli K2 będzie tak samo "powolny i niegrywalny" jak K1 to ja go biorę bez wahania :D
ja tak samo, jeszcze do tego a by był długi jak 1 :)

vann

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 23-01-2006
  • Wiadomości: 32
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1406 dnia: Lipca 19, 2008, 16:55:19 pm »
Podobno ma być długi jak jedynka. Tak przynajmniej mówili twórcy.

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1407 dnia: Lipca 19, 2008, 19:20:48 pm »
No wystarczy już tych zachwytów ;)

Joystiq zagrał w Killzone 2

Oczywiście chwalą grafikę i animację postaci przeciwników/towarzyszy - czyli rzeczy które widać na filmikach.
To czemu się dostaje to jak w Killzone 1 - sama gra.

Animacjia (framerate) nie jest płynna. Ale to oczywiście nie jest jeszcze skończona gra.

Poruszanie się postaci jest sztywne - powolne i niezgrabne.

Chowanie się działa albo nie działa - ciągle wymaga dopracowania.

Także rozgrywka pod względem wyzwania rzucanemu graczowi zawodzi.
Gra ma kiepsko zaplanowane potyczki.

http://www.joystiq.com/2008/07/18/joystiq-e3-hands-on-killzone-2/
Cytuj
It was difficult to judge Killzone 2's gameplay. It was rough, but I was constantly reminded of the demo's state by a permanent, overlaid warning: "work in progress -- pre-alpha build." The framerate wasn't there, and the character movements were painfully restricted at times. I felt slow and clumsy, constantly fiddling with the control schemes and axis sensitivities. The cover mechanic (mapped to the "crouch" command) worked and didn't (ie: it was frustrating that I couldn't pop up out of cover and use the zoomed weapon view).

Most distressing was the ill-timed flow of enemies. "This is fucked up!" yelled my AI squadmate. Indeed. We'd be down a few Helghast, there'd be a pause, and a few more would trickle into the room. I don't mind waves of enemies (I welcome them!), but these were more like kiddie pool wakes. There were a few instances when the fighting opened up into larger, more chaotic battles, and these were both exciting and terrifying. But even these segments were plagued by the poorly programmed enemy advancements.

Reszta to oczywiście chwalenie grafiki i animacji postaci przeciwników/towarzyszy.
AI i możliwość zejścia ze ścieżki to także plus.


---
EDIT: (odpowiedź do postu poniżej)
@Diuk
Oni nie. Ale inni już tak. Zresztą już o tym pisałem ;)
Cytuj
Wiecie co może być powodem, że (choćby ostatnie) obrazki z Killzone mają takie rozmazane efekty?
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1157998&postcount=833
Cytuj
Quaz51:
apparently Killzone2 particle buffer is 640x360 (like Lost-planet ) for more and big particle effect
(sama gra jest oczywiście w 720 , to 640x360 dotyczy tylko efektów cząsteczkowych nakładanych na obraz)

Jak ja kocham te obiektywne opinie.... minusy pogrubione/podkreślone na pierwszym planie...idź liczyć piksele..

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1408 dnia: Lipca 19, 2008, 19:27:57 pm »
Minusy pogrubione i oczywiście sie o nich rozpisał, bo o plusach tylko zahaczył ,bo po co wspominać?? nie??? Zal

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1409 dnia: Lipca 19, 2008, 19:32:26 pm »
Tomuś bez obrazy ale jak czytam Twoje posty czy to tutaj na forum czy w komentarzach na stronie głownej to mam wrażenie że jesteś ostrym fanboyem soniaka, sam mam ps3, ale z umiarem zachwalasz wszystko, walczysz o wszystko itp a ludzie się z Ciebie nabijają. Bez obrazy oczywiście pełen szacun, ale daj na wstrzymanie.

Dla mnie gra może być nawet shitem, a i tak kupie bo się w niej zakochałem od pierwszego trailera ;)

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1410 dnia: Lipca 19, 2008, 19:37:27 pm »
Jednym sie to podoba co pisze drugim nie ale mnie to rybka taki jestem i nie będzie mi tu żadne fanboj wciskał kitu, nie mówie tu o tobie bo nic do Ciebie nie mam. Pozwolę sobie zrobić mały offtop http://www.ps3site.pl/gamespot-god-of-war-iii-niszczy/#comments
Ten link podałem tez na forum GOW3 Polecam

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1411 dnia: Lipca 19, 2008, 20:00:13 pm »
''Także rozgrywka pod względem wyzwania rzucanemu graczowi zawodzi.
Gra ma kiepsko zaplanowane potyczki.''

Kurwaaa człowieku grałeś już? Jebnij sie czymś, ale to mocno ok? Najlepiej swoim PieCem111! Takie fanboyskie odzywki, to wsadź sobie w dupe.Sorki, ale nie wytrzymałem..
Anomimowy przebija dosłownie wszystkich 11!!!!!!  dla ciebie:
Stary relaks przecież on tylko PRZETłUMACZYł to co napisali w
http://www.joystiq.com/2008/07/18/joystiq-e3-hands-on-killzone-2/

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1412 dnia: Lipca 19, 2008, 20:01:53 pm »
Przecież to ludzie z Joysticka którzy grali tak napisali.

Fajnie jednocześnie podkreślają świetnie oddany klimat wojny. I to się bardzo liczy.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lipca 19, 2008, 20:06:31 pm wysłana przez Leenk »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1413 dnia: Lipca 19, 2008, 20:02:59 pm »
Przecież to ludzie z Joysticka którzy grali tak napisali.

Idź Ty nabijaczu postów przecież to samo napisałem wcześniej ;/

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1414 dnia: Lipca 19, 2008, 20:04:43 pm »
Off: WIELKIE Sorry, możecie dać mi bana.  :-x

Anomimowy sorki (... . . )
Usunąłem posta. mateo:
  • ;/
« Ostatnia zmiana: Lipca 19, 2008, 20:09:58 pm wysłana przez mateo »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1415 dnia: Lipca 19, 2008, 21:39:36 pm »
Seb Downie - A.I Was Toned Down Quite A Lot:

http://www.n4g.com/tech/News-172489.aspx

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1416 dnia: Lipca 19, 2008, 22:27:14 pm »
Killzone2 pozamiata, wlaczcie sobie filmik z multi na duzym LCD sciagniety z PSS, nastepnie zrobcie sobie stop klatke w niektorych momentach
Właśnie dziś tak przesiedziałem kilka minut przy tym trailerze ;)

yoda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 17-05-2005
  • Wiadomości: 157
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1417 dnia: Lipca 20, 2008, 02:22:12 am »

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1418 dnia: Lipca 20, 2008, 03:29:21 am »
No wystarczy już tych zachwytów ;)

Joystiq zagrał w Killzone 2

Oczywiście chwalą grafikę i animację postaci przeciwników/towarzyszy - czyli rzeczy które widać na filmikach.
To czemu się dostaje to jak w Killzone 1 - sama gra.

Animacjia (framerate) nie jest płynna. Ale to oczywiście nie jest jeszcze skończona gra.

Poruszanie się postaci jest sztywne - powolne i niezgrabne.

Chowanie się działa albo nie działa - ciągle wymaga dopracowania.

Także rozgrywka pod względem wyzwania rzucanemu graczowi zawodzi.
Gra ma kiepsko zaplanowane potyczki.

http://www.joystiq.com/2008/07/18/joystiq-e3-hands-on-killzone-2/
Cytuj
It was difficult to judge Killzone 2's gameplay. It was rough, but I was constantly reminded of the demo's state by a permanent, overlaid warning: "work in progress -- pre-alpha build." The framerate wasn't there, and the character movements were painfully restricted at times. I felt slow and clumsy, constantly fiddling with the control schemes and axis sensitivities. The cover mechanic (mapped to the "crouch" command) worked and didn't (ie: it was frustrating that I couldn't pop up out of cover and use the zoomed weapon view).

Most distressing was the ill-timed flow of enemies. "This is fucked up!" yelled my AI squadmate. Indeed. We'd be down a few Helghast, there'd be a pause, and a few more would trickle into the room. I don't mind waves of enemies (I welcome them!), but these were more like kiddie pool wakes. There were a few instances when the fighting opened up into larger, more chaotic battles, and these were both exciting and terrifying. But even these segments were plagued by the poorly programmed enemy advancements.

Reszta to oczywiście chwalenie grafiki i animacji postaci przeciwników/towarzyszy.
AI i możliwość zejścia ze ścieżki to także plus.


---
EDIT: (odpowiedź do postu poniżej)
@Diuk
Oni nie. Ale inni już tak. Zresztą już o tym pisałem ;)
Cytuj
Wiecie co może być powodem, że (choćby ostatnie) obrazki z Killzone mają takie rozmazane efekty?
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1157998&postcount=833
Cytuj
Quaz51:
apparently Killzone2 particle buffer is 640x360 (like Lost-planet ) for more and big particle effect
(sama gra jest oczywiście w 720 , to 640x360 dotyczy tylko efektów cząsteczkowych nakładanych na obraz)

Jak ja kocham te obiektywne opinie.... minusy pogrubione/podkreślone na pierwszym planie...idź liczyć piksele..

To fajnie że kochasz.
Jak wyciągniesz głowę z * to może zobaczysz że podkreślone fragmenty zostały zaznaczone aby pokazać to co zostało przetłumaczone.
I bynajmniej pozytywne aspekty obcowania redaktorów z K2 nie zostały zatajone...

Chociaż może problem jest w czym innym - wredny Joystiq śmiał nie wytrysnąć bezkrytycznie w orgaźmie do Killzone 2 - jak śmiał!!!1!.
Pograł i napsiał co im się nie spodobało/spodobało? ZGROZA!

PS.
Piksele już policzone więc JA nie muszę nic liczyć - ale śmiało może TY się doliczysz 1080p i 120fps?.


-----
''Także rozgrywka pod względem wyzwania rzucanemu graczowi zawodzi.
Gra ma kiepsko zaplanowane potyczki.''

Kurwaaa człowieku grałeś już? Jebnij sie czymś, ale to mocno ok? Najlepiej swoim PieCem111! Takie fanboyskie odzywki, to wsadź sobie w dupe.Sorki, ale nie wytrzymałem..
Anomimowy przebija dosłownie wszystkich 11!!!!!!  dla ciebie:
Stary relaks przecież on tylko PRZETłUMACZYł to co napisali w
http://www.joystiq.com/2008/07/18/joystiq-e3-hands-on-killzone-2/
No nie może być - ktoś rozeznał się  że tylko dałem przetłumaczone wrażenia z obcowania z grą redaktorów Joystiq'a (widać samych Xbotów bo nie zatrzepali od razu bielą do ołtarzyka tylko śmieli napisać co było dobre/nie dopracowane w nieukończonej wersji z E3).

I  napisałem do diabła TYLKO DWA RAZY ŻE ZACHWYCAJĄ SIĘ GRAFIKĄ I ANIMACJĄ postaci przeciwników/towarzyszy!
TYLKO DWA RAZY.!
Że o takich drobiazgach jak AI/możliwość zejścia ze ścieżki i że to wrażenia z nie ukończonej gry gry to nie wspomnę...  :x

Widzę że aby co niektórym dogodzić powinienem się widać **** z wrażenia na sam widok renderowanego napisu Killzone!
« Ostatnia zmiana: Lipca 20, 2008, 05:18:10 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1419 dnia: Lipca 20, 2008, 09:14:13 am »
Shigeru Miyamoto Loves Killzone 2
http://www.n4g.com/events_e32008/News-171734.aspx

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1420 dnia: Lipca 20, 2008, 12:30:56 pm »
Tyle że jakoś jak pokazywali gameplay np w Live Ware to tej powolności i błędów nie było widać.

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1421 dnia: Lipca 20, 2008, 12:32:47 pm »
Nie ma do czego sie doczepić to będą teraz wymyślać ze za wolna LOL  :lol: :lol: :lol:

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1422 dnia: Lipca 20, 2008, 13:23:18 pm »
No wystarczy już tych zachwytów ;)

Joystiq zagrał w Killzone 2

Oczywiście chwalą grafikę i animację postaci przeciwników/towarzyszy - czyli rzeczy które widać na filmikach.
To czemu się dostaje to jak w Killzone 1 - sama gra.

Animacjia (framerate) nie jest płynna. Ale to oczywiście nie jest jeszcze skończona gra.

Poruszanie się postaci jest sztywne - powolne i niezgrabne.

Chowanie się działa albo nie działa - ciągle wymaga dopracowania.

Także rozgrywka pod względem wyzwania rzucanemu graczowi zawodzi.
Gra ma kiepsko zaplanowane potyczki.

http://www.joystiq.com/2008/07/18/joystiq-e3-hands-on-killzone-2/
Cytuj
It was difficult to judge Killzone 2's gameplay. It was rough, but I was constantly reminded of the demo's state by a permanent, overlaid warning: "work in progress -- pre-alpha build." The framerate wasn't there, and the character movements were painfully restricted at times. I felt slow and clumsy, constantly fiddling with the control schemes and axis sensitivities. The cover mechanic (mapped to the "crouch" command) worked and didn't (ie: it was frustrating that I couldn't pop up out of cover and use the zoomed weapon view).

Most distressing was the ill-timed flow of enemies. "This is fucked up!" yelled my AI squadmate. Indeed. We'd be down a few Helghast, there'd be a pause, and a few more would trickle into the room. I don't mind waves of enemies (I welcome them!), but these were more like kiddie pool wakes. There were a few instances when the fighting opened up into larger, more chaotic battles, and these were both exciting and terrifying. But even these segments were plagued by the poorly programmed enemy advancements.

Reszta to oczywiście chwalenie grafiki i animacji postaci przeciwników/towarzyszy.
AI i możliwość zejścia ze ścieżki to także plus.


---
EDIT: (odpowiedź do postu poniżej)
@Diuk
Oni nie. Ale inni już tak. Zresztą już o tym pisałem ;)
Cytuj
Wiecie co może być powodem, że (choćby ostatnie) obrazki z Killzone mają takie rozmazane efekty?
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=1157998&postcount=833
Cytuj
Quaz51:
apparently Killzone2 particle buffer is 640x360 (like Lost-planet ) for more and big particle effect
(sama gra jest oczywiście w 720 , to 640x360 dotyczy tylko efektów cząsteczkowych nakładanych na obraz)

Jak ja kocham te obiektywne opinie.... minusy pogrubione/podkreślone na pierwszym planie...idź liczyć piksele..

To fajnie że kochasz.
Jak wyciągniesz głowę z * to może zobaczysz że podkreślone fragmenty zostały zaznaczone aby pokazać to co zostało przetłumaczone.
I bynajmniej pozytywne aspekty obcowania redaktorów z K2 nie zostały zatajone...

Chociaż może problem jest w czym innym - wredny Joystiq śmiał nie wytrysnąć bezkrytycznie w orgaźmie do Killzone 2 - jak śmiał!!!1!.
Pograł i napsiał co im się nie spodobało/spodobało? ZGROZA!

PS.
Piksele już policzone więc JA nie muszę nic liczyć - ale śmiało może TY się doliczysz 1080p i 120fps?.


-----
''Także rozgrywka pod względem wyzwania rzucanemu graczowi zawodzi.
Gra ma kiepsko zaplanowane potyczki.''

Kurwaaa człowieku grałeś już? Jebnij sie czymś, ale to mocno ok? Najlepiej swoim PieCem111! Takie fanboyskie odzywki, to wsadź sobie w dupe.Sorki, ale nie wytrzymałem..
Anomimowy przebija dosłownie wszystkich 11!!!!!!  dla ciebie:
Stary relaks przecież on tylko PRZETłUMACZYł to co napisali w
http://www.joystiq.com/2008/07/18/joystiq-e3-hands-on-killzone-2/
No nie może być - ktoś rozeznał się  że tylko dałem przetłumaczone wrażenia z obcowania z grą redaktorów Joystiq'a (widać samych Xbotów bo nie zatrzepali od razu bielą do ołtarzyka tylko śmieli napisać co było dobre/nie dopracowane w nieukończonej wersji z E3).

I  napisałem do diabła TYLKO DWA RAZY ŻE ZACHWYCAJĄ SIĘ GRAFIKĄ I ANIMACJĄ postaci przeciwników/towarzyszy!
TYLKO DWA RAZY.!
Że o takich drobiazgach jak AI/możliwość zejścia ze ścieżki i że to wrażenia z nie ukończonej gry gry to nie wspomnę...  :x

Widzę że aby co niektórym dogodzić powinienem się widać **** z wrażenia na sam widok renderowanego napisu Killzone!
Pucujesz już monitor ???  Żal ci ściska * ,że Sony ma lepsze tabelki ? Ciekawe ile Sony/Nerdów siedzi w dziale X360 i ciska na lewo/prawo takimi * jak ty. A najlepsze w tym wszystkim, że nie masz ani jednej konsoli, ba nawet na forum jesteś niewidoczny, boisz się nas???
Może teraz mam brać przykład z ciebie i wbijać do działu UT3 w wersji na XO, zapodać pare fotek z teksturkami rodem z PSX, sfilmować co się dzieje, jak na ekranie mamy 4 postacie+eksplozja pojazdu albo jak w locie doczytują się teksturki gdy mykamy po planszy czymś szybszym niż antigraw-deska?
O tym jak odłożyłem pada ,aby odebrać telefon, wracam a tu plansza w kampanii zaliczona + odblokowany cziwment już nie będę wspominał.
Idę grać dalej,w międzyczasie będę podniecał się renderowanym napisem KZ2 a  spływająca w kiblu woda zawsze będzie mi się kojarzyć z anonimowymi sprawami.

BTW, może ktoś zapodać jakiegoś jpg z napisem KZ2? Chcę się podniecić -_-...
« Ostatnia zmiana: Lipca 20, 2008, 13:27:48 pm wysłana przez FallenDemon »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1423 dnia: Lipca 20, 2008, 13:33:49 pm »
Ale przecież Anonimowy przetłumaczył tylko co napisał Joysiq, który grał w K2, więc nie rozumiem o co się burzysz :???:
Co innego gdyby napisał, że K2 to syf, nie da się w to grać i w ogóle, ale tak nie jest. To, iż napisał coś złego o K2, to nie znaczy, że od razu trzeba go jechać. FallenDemon - wyluzuj :-| Poza tym Anonimowy chyba ma X360.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1424 dnia: Lipca 20, 2008, 13:39:31 pm »
więc nie rozumiem o co się burzysz :???:
Wydaje mi się, że o pokazywanie na pierwszym planie wad gier na PS3.

svonston

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1425 dnia: Lipca 20, 2008, 13:45:25 pm »
Taki jest Anonimowy. Albo się go kocha, albo się go nienawidzi. :lol:

Ale przecież Anonimowy przetłumaczył tylko co napisał Joysiq, który grał w K2, więc nie rozumiem o co się burzysz :???:
Co innego gdyby napisał, że K2 to syf, nie da się w to grać i w ogóle, ale tak nie jest. To, iż napisał coś złego o K2, to nie znaczy, że od razu trzeba go jechać. FallenDemon - wyluzuj :-| Poza tym Anonimowy chyba ma X360.
Dla niektórych konsola to rzecz święta. Ja wszystkie te tabelki i kłótnie czytam z przymróżeniem oka.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 876
  • Reputacja: 82
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1426 dnia: Lipca 20, 2008, 14:20:35 pm »
Poza tym Anonimowy chyba ma X360.

Anonimowy nie ma żadnej konsoli. Bowiem jak wytłumaczysz to, że ma jakąś, a traci czas na wklejanie nic nie wnoszących statystyk i tabelek? Komu by to się chciało? :D

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1427 dnia: Lipca 20, 2008, 14:49:15 pm »
Qwa, nie policzyli pixeli? A to zbóje  :(

 :lol: :lol: :lol:

PWNED!!!

BTW. Gra ma jeszcze sporo czasu by stać się produkcją dopieszczoną w każdym calu. Na szczęście nie wspominają nic o słabszych teksturach. Jakby nie było zapowiada się kolejna gra na PS3, która powiększy przewagę techniczną konsoli Sony nad konkurencją i jak widać niektórym aż d..e ściska że ich kochane X0 choćby nie wiem jak się pociło to nigdy nie pokaże swoim użytkownikom tak zaawansowanej graficznie gry.
« Ostatnia zmiana: Lipca 20, 2008, 14:52:54 pm wysłana przez MarcePan »

Tango

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1428 dnia: Lipca 20, 2008, 18:59:36 pm »
Qwa, nie policzyli pixeli? A to zbóje  :(

 :lol: :lol: :lol:

PWNED!!!

BTW. Gra ma jeszcze sporo czasu by stać się produkcją dopieszczoną w każdym calu. Na szczęście nie wspominają nic o słabszych teksturach. Jakby nie było zapowiada się kolejna gra na PS3, która powiększy przewagę techniczną konsoli Sony nad konkurencją i jak widać niektórym aż d..e ściska że ich kochane X0 choćby nie wiem jak się pociło to nigdy nie pokaże swoim użytkownikom tak zaawansowanej graficznie gry.

Zobaczymy jak wypadnie Killzone 2 na tle Far Cry 2 na tego zloma X'a tez jest i prezentuje sie nad wyraz dobrze a i sadze, ze bedzie wieksza interakcja i obszar dzialan niz w K2 :cool: wiec daruj sobie. Do lutego jak nie podciagna grafy zestarzeje sie troche najzwyczajniej, tak juz jest. Bedzie K2 kosic graficznie w dniu premiery tym lepiej, ale moim zdaniem za pol roku nie bedzie szalu.Stawiam na Far Cry 2 :cool:

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1429 dnia: Lipca 20, 2008, 19:17:15 pm »
K2 wygląda o niebo lepiej niż FC2 dla tego ze
a] wiecej kasy wtopiono w K2 czyli mozna przypuszczać ze wydadzą lepszą grę
b] gra jest tworzona od podstaw na jedną platformę
c] nie ma tak ogromnych przestrzeni jak FC2.
Wiec daruj sobie gadki ze FC2 wygląda lepiej niż K2. W K2 multi wygląda lepiej niż FC2 w singlu :lol: :lol:

Wykasowałem resztę tekstu tylko dla tego ze snake plisken mnie przekonał.
« Ostatnia zmiana: Lipca 20, 2008, 19:23:08 pm wysłana przez PS3IDTomasz19 »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1430 dnia: Lipca 20, 2008, 19:20:03 pm »
Tomasz, proszę Cię... :roll:

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1431 dnia: Lipca 20, 2008, 20:02:57 pm »
K2 wygląda o niebo lepiej niż FC2 dla tego ze
a] wiecej kasy wtopiono w K2 czyli mozna przypuszczać ze wydadzą lepszą grę
b] gra jest tworzona od podstaw na jedną platformę
c] nie ma tak ogromnych przestrzeni jak FC2.
Wiec daruj sobie gadki ze FC2 wygląda lepiej niż K2. W K2 multi wygląda lepiej niż FC2 w singlu :lol: :lol:

Wykasowałem resztę tekstu tylko dla tego ze snake plisken mnie przekonał.

a)fakt duzo kasy wtopiono w projekt i niech sony to sie oplaci (bo gra wyglada ladnie)
b)fakt
c)od kiedy otwarta przestrzen w grach jest zua ?
Opublikowane: Lipiec 20, 2008, 20:01:26
Qwa, nie policzyli pixeli? A to zbóje  :(

 :lol: :lol: :lol:

PWNED!!!

BTW. Gra ma jeszcze sporo czasu by stać się produkcją dopieszczoną w każdym calu. Na szczęście nie wspominają nic o słabszych teksturach. Jakby nie było zapowiada się kolejna gra na PS3, która powiększy przewagę techniczną konsoli Sony nad konkurencją i jak widać niektórym aż d..e ściska że ich kochane X0 choćby nie wiem jak się pociło to nigdy nie pokaże swoim użytkownikom tak zaawansowanej graficznie gry.

Takie male pytanko: Ktora gra na X0 byla/jest tak dlugo tworzona jak KZ2 na PS3 ?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1432 dnia: Lipca 20, 2008, 20:03:50 pm »
Takie male pytanko: Ktora gra na X0 byla/jest tak dlugo tworzona jak KZ2 na PS3 ?
Too Human. :-P

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1433 dnia: Lipca 20, 2008, 20:07:14 pm »
Ale mowie o czasach tej generacji  :P  :-)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1434 dnia: Lipca 20, 2008, 20:08:34 pm »
Ale mowie o czasach tej generacji  :P  :-)
Chyba żadna.;)

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1435 dnia: Lipca 20, 2008, 20:10:35 pm »
Tak naprawde to ten dlugi czas tworzenia gry wychodzi na dobre (lepsza grafa , dopakowanie detalami , brak bugow i wogole ). Wiec KZ2 powinno sie to oplacic.

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1436 dnia: Lipca 20, 2008, 20:11:46 pm »
Grze to się może odbije w jakości, ale ciekawe jak z tymi, którzy za każdy kolejny dzień produkcji płacą grubą kasę.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1437 dnia: Lipca 20, 2008, 20:14:34 pm »
Moze przez ten pospiech M$ na X0 nie widzimy jakies wielkiej rewolucji graficznej  :???: .
Opublikowane: Lipiec 20, 2008, 20:12:32
Grze to się może odbije w jakości, ale ciekawe jak z tymi, którzy za każdy kolejny dzień produkcji płacą grubą kasę.

No fakt. Ale czym sie tu przejmowac , przeciez gracza to wyjdzie na dobre ;)

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1438 dnia: Lipca 20, 2008, 20:14:54 pm »
Pod względem długości tworzenia, chyba tylko "Alan Wake" ma szanse potyczkować się z Killzone.

lupinator

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1439 dnia: Lipca 20, 2008, 20:19:30 pm »
No fakt. Ale czym sie tu przejmowac , przeciez gracza to wyjdzie na dobre ;)
Tym, że gdy inni twórcy zobaczą, że długi okres developingu nie jest opłacalny, sami zaprzestaną na podnoszeniu jakości na ponadprzeciętny poziom kosztem długiego pracownia nad grą.