Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 781382 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1440 dnia: Lipca 20, 2008, 20:24:26 pm »
Cytuj
Moze przez ten pospiech M$ na X0 nie widzimy jakies wielkiej rewolucji graficznej  Confused
Ciekawe spostrzeżenie. Czasem trzeba wybrać pomiędzy jakością, a ilością. Wystarczy spojrzeć na Resistance2, twórcy nie mają tyle czasu na produkcje i dlatego nie wygląda tak jak K2. Pewnie dodatkowy rok produkcji przydałby się niejednej grze, tyle, że wtedy nie było by tyle produkcji do grania. Coś za coś. Fajniej jak czasem wychodzą super dopracowane produkcje, ale jednak lepiej jak większość gier powstaje w ciągu ok 2 lat.

Pod względem długości tworzenia, chyba tylko "Alan Wake" ma szanse potyczkować się z Killzone.
Są jeszcze GT5 i FFXIII :) RE5 też jest całkiem długo robiony.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1441 dnia: Lipca 20, 2008, 20:24:42 pm »
No fakt. Ale czym sie tu przejmowac , przeciez gracza to wyjdzie na dobre ;)
Tym, że gdy inni twórcy zobaczą, że długi okres developingu nie jest opłacalny, sami zaprzestaną na podnoszeniu jakości na ponadprzeciętny poziom kosztem długiego pracownia nad grą.

No i tu jest sedno sprawy  :?

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1442 dnia: Lipca 21, 2008, 13:54:40 pm »
Killzone 2 multiplayer combines TF2 with FFXI
http://arstechnica.com/journals/thumbs.ars/2008/07/20/killzone-2-multiplayer-combinestf2-with-ffxi

Cytuj
Though it wasn't playable on the floor, I had a chance to sit in with Sony and Guerrilla in a closed-door preview of the multiplayer side of the game and what I saw impressed me.
With eight maps and a handful of modes scheduled for launch, performance-related ranks and unlockable goods, the ability to manually select weapon load-outs for characters, and an online web community that lets players check stats and send messages, Killzone 2 multiplayer sounded awfully generic as the presentation began.
Admittedly, one new feature sounded cool. In Killzone 2, online games don't "end" as you might expect. Multiple matches can take place within the span of a single game without any reloading or break in the flow of action. Once you complete a specific match objective that would normally win the game—say killing the other team—the objective rolls over into a new one and the winning team is awarded a match point. It's completely organic. This lets players pick any number of matches for a single game before moving to the next map.
Despite the few little differences announced early in the presentation, there was a certain feeling in the room that was somewhat "been there, done that" about the whole thing. Once the devs started talking about the game's class system, though, that changed. Surprisingly, Killzone 2 has managed to innovate in a way that I think is genuinely unique: the game meshes the awesome archetypal job class structure of Team Fortress 2 with the ability to equip a sub-job like in Final Fantasy XI.
Basically, you select a primary job—drawn from your basic sniper, scout, engineer, medic, heavy, demoman, and solider-style Team Fortress 2 classes—and your secondary job from the same pool. Each job has a primary and secondary ability called badges that are combined when you mix them into a hybrid class. So, for example, a player who plays a pure "Medic" has access to a primary badge which revives dead players and a secondary badge which throws med-packs. The same players switches to a primary of "Assault" and a secondary of Medic to create the "Assault Medic," which has double armor and the ability to throw med-kits. This lends itself to a ton of permutations, including my personal favorite, the robot-master "Engineer Tactician," which can create an automated turret with its primary and call in an air support sentry bot with its secondary.
Also unique to Killzone 2 multiplayer is the way it handles squads in parties. While players can run around and gun at their leisure online like any normal shooter, players can group themselves into active squads on the fly to create mini in-game cohesive units that have a dedicated chat channel and improved team functions to get small objectives done. This helps organize some of the chaos on bigger maps—especially in the objective-based multiplayer.
The clan system also proved to be incredibly interesting. The main stand-out feature is clan valor. This clan currency is used instead of win rankings. Each clan starts with 1,000 valor and can use it to place bets during clan matches; the more valor you have, the better your clan is. Tournaments can have a small entry fee and a huge reward, and if a clan reaches 0 valor, lesser tournaments are the only way to win back valor. Better still, the clan features of the website allow players to create clan challenges with valor online at any time.




PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1443 dnia: Lipca 21, 2008, 14:25:34 pm »
No i mamy potwierdzenie ze Multi jest konkretny;) Dawać tą grę :lol:

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1444 dnia: Lipca 21, 2008, 14:59:52 pm »
Ale przecież Anonimowy przetłumaczył tylko co napisał Joysiq, który grał w K2, więc nie rozumiem o co się burzysz :???:
Tylko przetłumaczył czy narzucił swoje * interpretacje i to w dodatku tym jakże kozackim stylem ,gdzie każdy "podniecający" się KZ2 został sprowadzony do kategorii bezmózgiego fanboja którego nasz kolega ma głębiej niż światło dochodzi.

To, iż napisał coś złego o K2, to nie znaczy, że od razu trzeba go jechać.
"To fajnie że kochasz.
Jak wyciągniesz głowę z *
"
 Ale oczywiście to ja zacząłem...

Poza tym Anonimowy chyba ma X360.
Oh, no jestem w chyba szoku.
Opublikowane: Lipiec 21, 2008, 14:57:59
więc nie rozumiem o co się burzysz :???:
Wydaje mi się, że o pokazywanie na pierwszym planie wad gier na PS3.
Między innymi.
Anonimowy jest tym dla GO czym "Fakt" dla prasy.

Tyle z mojej strony odnośnie ludzi z chyba konsolami.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Multi w KZ2 zapowiada się ciekawie tylko jak to zostanie przyjęte przez graczy nastawionych na bezmyślną młóckę.
« Ostatnia zmiana: Lipca 21, 2008, 15:04:38 pm wysłana przez FallenDemon »

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1445 dnia: Lipca 21, 2008, 15:34:49 pm »
No już pierwszy gameplay wyglądał mi na mieszankę Enemy Territory z Team Fortress. Będzie miodek :) Ależ Guerilla uderzyła z grubej rury pokazując ten gameplay z multi... A już się bałem że będzie zrobiony 'na doczepkę' z samymi deathmatchami

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1446 dnia: Lipca 21, 2008, 17:27:59 pm »
@FallenDemon
Przestań już...
Stanowczo NADINTERPRETUJESZ moje tłumaczenie - nic tam nie dodałem, nic nie ująłem.
A tekst był dany głównie dlatego że przeczytałem post(wtedy oczywiście) powyżej (do tego był ten tekst "No wystarczy już tych zachwytów ;) " - śmieszyło mnie jak się mit 8 cudu świata jak przy Killzone 1 tworzy - które też na filmikach wyglądało na powalające i przez ten hype tylko ucierpiało :cool: )

I to u ciebie za przeproszeniem jest "* interpretacje" mojego tekstu jako
Cytuj
i to w dodatku tym jakże kozackim stylem ,gdzie każdy "podniecający" się KZ2 został sprowadzony do kategorii bezmózgiego fanboja którego nasz kolega ma głębiej niż światło dochodzi.

Gdzie ty to widzisz?

Oryginalny tekst:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Za mało chwaliłem grafikę, animację postaci, swobodę ruchu?
Nie napisałem że wady wymagają dopracowania i dotyczą nie ukończonej wersji?
Czy dlatego że podkreśliłem dostrzeżone przez redaktorów wady które przetłumaczyłem żeby było skąd się tłumaczenie wzięło?

... a może to po prostu dlatego że krytykuję gry głównie na PS3... uraz może jakiś masz bo to raczej nie pierwszy raz i dowaliłeś się nie tyle do tekstu o K2; tylko do Anonimowego, tak dla zasady  :-(


Cytuj
Ale oczywiście to ja zacząłem...
Przecież to nie Ty dawałeś kompletnie pretensjonalne rady:
Jak ja kocham te obiektywne opinie.... minusy pogrubione/podkreślone na pierwszym planie...idź liczyć piksele..
Tylko jakiś * przepraszam skreślimy to, niezwykle uprzejmy i na poziomie człowiek, wysłał mnie do liczenia pikseli...

Więc ja cie później z nim pomyliłem - zbieżność ksywek.
A to ja przepraszam. I idę dalej szukać wody sodowej....
« Ostatnia zmiana: Lipca 21, 2008, 17:42:48 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1447 dnia: Lipca 21, 2008, 17:37:53 pm »
Combo PS3+ HTDV''40 Bravia+ trailer Killzone 2 = zostałem ROZJEB@NY na drobny mak!!!!! .. szykuje nam się najładniejsze FPP w historii    :shock:111!!!!! O f*ck.

AMEN
« Ostatnia zmiana: Lipca 21, 2008, 17:44:17 pm wysłana przez mateo »

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1448 dnia: Lipca 21, 2008, 18:37:15 pm »
... a może to po prostu dlatego że krytykuję gry głównie na PS3... uraz może jakiś masz bo to raczej nie pierwszy raz i dowaliłeś się nie tyle do tekstu o K2; tylko do Anonimowego, tak dla zasady  :-(

Sam jesteś sobie winien, że ludzie tak cię traktują.

Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1449 dnia: Lipca 21, 2008, 19:54:34 pm »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1450 dnia: Lipca 21, 2008, 20:04:17 pm »
"final Polish" Co? :shock:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/7517438.stm
polish nie chodzi o język (choć ma być polski) a o "polerowanie"

Tango

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1451 dnia: Lipca 21, 2008, 20:22:38 pm »
"final Polish" Co? :shock:
http://news.bbc.co.uk/1/hi/technology/7517438.stm
polish nie chodzi o język (choć ma być polski) a o "polerowanie"

dokladnie tak  hehehe

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1452 dnia: Lipca 21, 2008, 20:48:00 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lipca 21, 2008, 20:53:36 pm wysłana przez FallenDemon »

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1453 dnia: Lipca 21, 2008, 21:28:54 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Masz absolutną rację - mój tekst o K2 był 100% manipulacją faktów.
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=7519.msg345481#msg345481
Szczęśliwy?
Jak tak, to super - wygrałeś.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1454 dnia: Lipca 21, 2008, 21:40:12 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Masz absolutną rację - mój tekst o K2 był 100% manipulacją faktów.
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=7519.msg345481#msg345481
Szczęśliwy?
Jak tak, to super - wygrałeś.

Rotfl, aż tak Cie boli , że ktoś ośmielił się napisać trochę prawdy o Twojej nie przeciętniej osobie?
Moge już iść "poszczelać" razem z Bishopem , czy kupić flachę i oblewać "pojechanie" Anonima?
Ok kończę te offtopy ,wsadzaj swoje wywody w "spoilera", nie będe widział , nie będzie problemu.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1455 dnia: Lipca 23, 2008, 21:04:35 pm »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1456 dnia: Lipca 23, 2008, 21:11:41 pm »
Sporo opcji :) oby mapy dały radę

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1457 dnia: Lipca 23, 2008, 22:09:25 pm »
4 ekran chyba przedstawia, poza statystykami broni, nasze medale? Coś na wzór BF2 na komputerach. Uważam to za dobre rozwiązanie.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1458 dnia: Lipca 23, 2008, 22:13:09 pm »
4 ekran chyba przedstawia, poza statystykami broni, nasze medale? Coś na wzór BF2 na komputerach. Uważam to za dobre rozwiązanie.
Nawet bardzo, ale to bardzo podobnie wygląda :) Zakładki, czcionka itp, pasek progressu do następnego ranka. :cool: Ale jak kopiować to od najlepszych w tej dziedzinie ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1459 dnia: Lipca 23, 2008, 23:16:15 pm »
Mam nadzieję że będą jakieś jasne lokacje bo w takich ciemnych miejscówkach można się zanudzić.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1460 dnia: Lipca 23, 2008, 23:23:17 pm »
Ciemne lokacje cieszą oko 8) Może nie same, ale chciałbym żeby było trochę map po ciemku, wtedy jest klimat.Strasznie ubolewam że w CoD4 nie ma map po ciemku, nie licząc Wet Worka bo to totalna porażka.Ale jak sobie przypomnę jak się eliminowało przeciwników chyba w pierwszej misji w domu po ciemku, piękna sprawa :-D Bardzo licze na mapy w ciemnościach w K2 :cool:
« Ostatnia zmiana: Lipca 23, 2008, 23:25:52 pm wysłana przez Isaac »

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1461 dnia: Lipca 23, 2008, 23:31:16 pm »
Fajnie to wygląda;)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1462 dnia: Lipca 24, 2008, 22:16:41 pm »
More Killzone 2 Direct-Feed Gameplay (HD)
http://www.n4g.com/events_e32008/News-174914.aspx

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1463 dnia: Lipca 24, 2008, 22:35:04 pm »
Model broni + animacja przeładowania  :shock: :shock: :shock:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)



Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1464 dnia: Lipca 24, 2008, 22:39:33 pm »
Wyglada naprawde ladnie  :o

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1465 dnia: Lipca 24, 2008, 22:48:15 pm »
Wygląda to jak dla mnie obłędnie :shock:, ale animacja rąk jak postać kręci tym kółkiem, jest prze lipna :sad:

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1466 dnia: Lipca 24, 2008, 22:48:40 pm »
Odrazu jak zaczniecie pykac , to prosze o kilka filmikow z gameplay-u  :cool:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1467 dnia: Lipca 24, 2008, 22:54:26 pm »
Wygląda to jak dla mnie obłędnie :shock:, ale animacja rąk jak postać kręci tym kółkiem, jest prze lipna :sad:
a mi ta animacja nie przeszkadza, lepsze to niż np wciskanie przycisku i patrzenie jak ręce same kręcą kółkiem.
A na filmiku jest chyba jeden mały błąd, typ strzela do helghasta a kiedy umarł jego zwłoki gdzieś wykopsało w stronę gracza...
Błagam Guerilla! Niech gra będzie dłuuga!!!

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1468 dnia: Lipca 24, 2008, 22:59:44 pm »
Najwieksza bolaczka tej generacji (wedlug Mnie) : dlugosc gier ;/

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1469 dnia: Lipca 24, 2008, 23:07:34 pm »
Najwieksza bolaczka tej generacji (wedlug Mnie) : dlugosc gier ;/
tu się z tobą zgadzam, a jak gra jest już długa to bywa że monotonna (GTA4, Aassasin's Creed, może trochę Uncharted, ale on się broni końcówką ).  Może pod koniec życia, albo za rok lub dwa będą powstawać długie gry...przynajmniej mam taką nadzieję.

A wracając do K2. No w końcu widać że można zginąć, szkoda tylko że helghaści kiepsko celują i chyba troszkę szwankuje im inteligencja, jednak zwaliłbym to na niski poziom trudności.

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1470 dnia: Lipca 24, 2008, 23:25:59 pm »
Świetnie to wygląda ;)

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1471 dnia: Lipca 24, 2008, 23:34:07 pm »
Tak Tomku , wiemy , juz nam o tym pisales  :P

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1472 dnia: Lipca 24, 2008, 23:41:58 pm »
Tak?? to powtórzę ,Świetnie to wygląda  :lol: :lol:

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1473 dnia: Lipca 24, 2008, 23:50:30 pm »
A co mi tam powtorze sie : wyglada to naprawde ladnie

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1474 dnia: Lipca 24, 2008, 23:52:39 pm »
Stalker coś ty, przecież to w żartach ;)  :lol: :lol: 8-)
Kolejny materiał http://www.gamersyde.com/stream_8141_en.html
« Ostatnia zmiana: Lipca 24, 2008, 23:58:53 pm wysłana przez PS3IDTomasz19 »

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1475 dnia: Lipca 26, 2008, 13:57:54 pm »
Najładniejsza gra E3 - zdaniem GameTrailers
http://www.ps3site.pl/najladniesza-gra-e3/

wojtek26

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 18-06-2008
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1476 dnia: Lipca 26, 2008, 14:10:12 pm »

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1477 dnia: Lipca 26, 2008, 15:02:22 pm »
Stalker coś ty, przecież to w żartach ;)  :lol: :lol: 8-)
Kolejny materiał http://www.gamersyde.com/stream_8141_en.html

Przeciez wiem ze w zartach ;)  :P

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1478 dnia: Lipca 27, 2008, 11:59:27 am »

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1479 dnia: Lipca 27, 2008, 12:16:55 pm »
Niezbyt dobrej jakości fotki ale zawsze to coś :cool: