Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 711198 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1680 dnia: Października 19, 2008, 23:53:39 pm »
Dla mnie CoD4 wygrywa z innymi sieciowymi FPS'ami ze względu na przystępność i realia w których się rozgrywa. Po pierwszym KZ mam wielkie wątpliwości co do jej sukcesorki... Na razie.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1681 dnia: Października 26, 2008, 07:59:39 am »
High Quality Killzone 2 Beta Sniping Gameplay

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 701
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1682 dnia: Października 26, 2008, 08:28:35 am »
Dziwne jest te opóźnienie - mija coś ok. sekundy zanim gość padnie :D. Mam nadzieję, że to lag ;).

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1683 dnia: Października 27, 2008, 13:41:11 pm »
http://www.gamesradar.com/ps3/killzone-2/preview/killzone-2-hands-on/a-20080904112714484019/g-20061114121621749053

Cytuj
Controls feel very similar to Call of Duty 4 – you can zip to a down-the-scope view for improved accuracy, and fire from the hip and throw grenades at the touch of a button. Running is assigned to L3 CoD-style, and you can hug cover using L1. From cover you can blind-fire or poke your head out to take potshots, and unlike Rainbow Six Vegas 2 this all remains firmly in first-person. As we began popping Helghast in the head, legs and arms, watching them react as every bullet found its target was massively satisfying. The animation is superb and ensures that every shot you fire feels solid. This encouraged us to experiment with each pull of the trigger.
All too quickly our armor was blown off and the little guy sitting in the tank turret bit the dust. Spying another scripted event, we jumped onto the tank, taking control of the armoured beast. As you would expect, controls follow the Battlefield template, the left stick moves the tank, the right stick controls the camera, and R1 and R2 fire missiles and machine-guns respectively. The arcing tracer fire from the machine-gun looks incredibly realistic and like the guns in general, feels accurate when strafing; groups of Helghast in overhead gantry positions flailed satisfyingly as we sprayed hot orange bullets in their direction.
As an enemy tank drew up onto the battlefield, surrounded by even more Helghast troops, sparks flew as shells and bullets landed on masonry and steel, and we woke up to Killzone 2’s pull. This isn’t an original game; it’s CoD4 with Space Marines, but no other game has the ability to grab you by the throat and shake you so much. The experience equates to that first time you stormed the beach at the beginning of Medal of Honor: Frontline, or that moment following a battle in Bad Company as you glance back at your handy work to see smoke, fire and hole-filled buildings. You did that. You are a war machine.
There are question marks over the level of scripted events. Guerrilla are masters of setting up the blockbuster set-piece battle, but is that enough? Can Killzone 2 better CoD4 online? The Badge system that enables you to customise character set-ups, creating hybrids of familiar classes such as Scouts, Engineers, Medics, etc. could prove revolutionary. And then there’s the four-player co-op campaign to look forward to. Now that really could be something special.










Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1684 dnia: Października 27, 2008, 17:13:53 pm »
No K2 ma szanse być dla mnie lepszy od CoD4, bo Res2 na pewno nie będzie. Szkoda tylko że nie mam zaproszenia na betę  :mad:

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1685 dnia: Października 27, 2008, 17:20:38 pm »
KZ2 w formie. Do premiery muszę mieć już PS3  :mad:

nakimushi

  • Gość

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1687 dnia: Października 28, 2008, 08:25:40 am »
MOCne. Pod koniec widać że będzie można strzelać z działka przeciwlotniczego.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 701
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1688 dnia: Października 28, 2008, 08:33:52 am »
Nowe lokacje :]. Wkradły się nawet poziomy z dominantą zieloną. Żeby tylko nie okazało się, że właśnie widzieliśmy urywki ze wszystkich miejscówek w grze :P.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1689 dnia: Października 28, 2008, 11:43:27 am »
trailer miażdży.Widać kopiowanie pomysłów z wielu gier(pociąg z ostatniego etapu GoW,grzyb atomowy z CoD4,strzelania z działka przeciwlotniczego itp) ale przy takiej grafice i klimacie jestem skłonny grze wybaczyć jeśli to bedzie CoD4 S-F jak niektózy już ją ochrzcili.

A animacja i wygląd tej niszczy,oojjj po jej premierze dział System Wars przejdzie burzę

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1690 dnia: Października 28, 2008, 11:49:09 am »
trailer miażdży.Widać kopiowanie pomysłów z wielu gier(pociąg z ostatniego etapu GoW,grzyb atomowy z CoD4,strzelania z działka przeciwlotniczego itp) ale przy takiej grafice i klimacie jestem skłonny grze wybaczyć jeśli to bedzie CoD4 S-F jak niektózy już ją ochrzcili.

A animacja i wygląd tej niszczy,oojjj po jej premierze dział System Wars przejdzie burzę

Anonimowy będzie miał sporo roboty, udowadniając ułomność tej gry :D.

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1691 dnia: Października 28, 2008, 14:51:14 pm »









Opublikowane: Październik 28, 2008, 14:49:48

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1692 dnia: Października 28, 2008, 14:53:00 pm »
 :shock: Ten gif mnie rozwalił. O takiej właśnie animacji w grach marzę. To jest prawdziwy next-gen.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1693 dnia: Października 28, 2008, 14:53:01 pm »
trailer miażdży.Widać kopiowanie pomysłów z wielu gier(pociąg z ostatniego etapu GoW,grzyb atomowy z CoD4,strzelania z działka przeciwlotniczego itp) ale przy takiej grafice i klimacie jestem skłonny grze wybaczyć jeśli to bedzie CoD4 S-F jak niektózy już ją ochrzcili.

A animacja i wygląd tej niszczy,oojjj po jej premierze dział System Wars przejdzie burzę

Anonimowy będzie miał sporo roboty, udowadniając ułomność tej gry :D.
Spoko, spoko, Anonimowy da radę, zresztą kto by dał jak nie on ;)

Co do samej gry to prezentuję się obłędnie, animacja również jest kozacka.Dobrze że luty już tak blisko, chyba że przełożą premiere  :eek:
« Ostatnia zmiana: Października 28, 2008, 14:57:03 pm wysłana przez Wooyek »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1694 dnia: Października 28, 2008, 14:53:31 pm »

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1695 dnia: Października 28, 2008, 15:01:17 pm »
Szkoda ze on nie potrafi swojej energii ukierunkowac np. wypunktowujac i wyjasniajac "nowe" technologie uzyte w takim tytule jak ten - a tych jest troche

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1696 dnia: Października 28, 2008, 20:54:49 pm »
Cytuj
- cały trailer chodzi na silniku gry i składa się z ujęć z gry właściwej i cutscenek
- premiera w lutym na 100%
- zły z trailera to nie Visari, koleś ma rangę pułkownika
- trailer za niedługo wyląduje na Ps store
- nie widzieliśmy jeszcze ok 5 broni jakie są dostępne w grze
- coop dalej nie potwierdzony ale chcą go umieścić w grze
- nie będzie gry na podzielonym ekranie
- obsługa pojazdów w singlu - tak, ale w multi w chwili premiery - nie, pracują nad tym by pojazdy w multi były dostępne po premierze
- na płycie będzie 8 mapek do multiplayera
- start bety przeznaczonej tylko dla Europejczyków (trzeba było ściągnąć Theme z PS Store) kiedy GG będzie na to gotowe...





W tym temacie developer odpowiada na pytania:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=killzone2&thread.id=56462

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1697 dnia: Października 28, 2008, 21:00:01 pm »
Zajebiście się składa luty !! Więc po świętach będzie kasa. Coś czuję że KZ2 będzie moim PIERWSZYM pre-orderem ;)

Kupuje w ciemno bo klimat jak i cała mechanika gry mnie OCZAROWAŁA !!

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 279
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1698 dnia: Października 28, 2008, 21:08:23 pm »
O kutwa!!!
Animacja w tej grze niszczy!!! Normalnie szok. Jeśli to rzeczywiście tak będzie wyglądało to trzeba bedzie ps3 kupić.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1699 dnia: Października 28, 2008, 21:25:29 pm »
główny bohater Sev że nam wyróżniał(czytaj grafikę i model postaci przemodelowali).Porównanie zrobione przeze mnie



PS.Dzięki Snake_Plissken za cytowanie moich postów z innego forum ;)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1700 dnia: Października 28, 2008, 21:26:50 pm »
PS.Dzięki Snake_Plissken za cytowanie moich postów z innego forum ;)
Wybacz, zapomniałem dopisać, że to Twoje z PE. :-P

nakimushi

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1701 dnia: Października 29, 2008, 04:20:49 am »
cos dla cierpiacych na bezsennosc dzisiaj ;)



















kosmos normalnie

wersja megaHD
http://www.fz.se/filer/?id=7689


Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1702 dnia: Października 29, 2008, 05:59:03 am »
Dla mnie to wygląda lepiej niż render :D

Za brak ząbków odpowiada podobno technologia full screen AntiAliasing 4 którą przelicza CELL

To znalazłem w Wikipedi
Innym rodzajem antyaliasingu jest supersampling (nadpróbkowanie). Jest to rozwiązanie polegające na użyciu tzw. brute force do rozwiązania problemu aliasingu. W tej technice, obraz jest renderowany w rozdzielczości odpowiadającej wielokrotności rozdzielczości docelowej i uzyskany, dużo większy obraz jest uśredniany do właściwej, niższej rozdzielczości. W używanych współcześnie układach graficznych technika ta nosi nazwę antyaliasingu pełnoekranowego (FSAA – ang. Full-Screen Anti-Aliasing), obsługiwanego przez niektóre nowoczesne karty graficzne.

Po raz kolejny potwierdza się to co pisałem - Ps3 ma zupełni inną konstrukcje niż PC i proste analogie nie sprawdzają się(słynna porównywanie kart 3d).

« Ostatnia zmiana: Października 29, 2008, 06:24:40 am wysłana przez Maximmus80 »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1703 dnia: Października 29, 2008, 07:16:20 am »
tak jak ostatni trailer wcale mną nie wstrząsnął to po tych gifach gierka naprawdę wygląda przekozacko.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1704 dnia: Października 29, 2008, 11:16:24 am »
Cytuj
Oglądając zapodany przez Naku trailerek zauważyłem przy końcu  (dopiero teraz  Cool  ,ach te zaślepione sonobojki) helgańskiego mecha
Ja mam słabość do takich maszynek po MGSie!
Super animacja tego mecha. I do tego "super-musi-być" multi... Kurde doczekać się nie mogę, w sumie jedyna gra na którą mam jakieś ciśnienie.

PS3IDTomasz19

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-04-2008
  • Wiadomości: 506
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1705 dnia: Października 29, 2008, 11:25:59 am »
Dla takich gier jak chodzby K2 kupiłem PS3  :cool:

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1706 dnia: Października 29, 2008, 13:10:20 pm »
główny bohater Sev że nam wyróżniał(czytaj grafikę i model postaci przemodelowali).Porównanie zrobione przeze mnie



PS.Dzięki Snake_Plissken za cytowanie moich postów z innego forum ;)
w sumie cieszę się, że przesunęli datę premiery (widzimy, że dev GG dopieszcza w każdym aspekcie tego POTWORA11!!.Spazmy graficzne, mega atmosfera nowy Killzone nadchodzi.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1707 dnia: Października 29, 2008, 17:54:28 pm »
Warto zwrócić jeszcze uwagę kiedy pokazywano trailer rok temu twierdzono że to wersja ALFA... jak widać nie kłamali i zmiany w kodzie są zauważalne.

Nie jestem oczywiście specem ale wydaje mi się że Kz2 jest najbardziej zaawansowanym technicznie tytułem na "cokolwiek". Animacja, oświetlenie, wykonanie postaci i otoczenia, efekt wiatru, fizyka, dźwięk, szczegółowość i masa innych elementów które sprawiają że ta gra imponuje i śmiało można ją porównywać do Crisis.

Zastanawiam się czy aby w przyszłości uzyskiwać takiej jakości produkty na Ps3 będzie trzeba inwestować takie ogromne sumy - oby nie.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1708 dnia: Października 29, 2008, 19:24:59 pm »

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1709 dnia: Października 29, 2008, 19:57:14 pm »
killzone2 to poczatek roku a pozniej swoja moc pokaze god of war i heavy rain
Opublikowane: Październik 29, 2008, 20:33:06
15 - minutowy gameplay:
http://www.video.dpadmagazine.com/2008/10/29/eurogamer-expo-killzone-2-single-player-footage-pt-1/
nie moge otworzyc tego linka

jozef

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-12-2005
  • Wiadomości: 52
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1710 dnia: Października 29, 2008, 20:01:34 pm »
ja też nie :(
o czym nie można mowic o tym nalezy milczec

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1711 dnia: Października 29, 2008, 20:08:17 pm »
Próbujcie parę razy to wejdzie - widocznie dużo ludzi się rzuciło by oglądać ten filmik i się zapchało...

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1712 dnia: Października 29, 2008, 20:25:59 pm »
Cytuj
Całkiem niezłe, ale aliasing trochę bije po oczach i tekstury nieco rozmyte. :lol:

Ten gif z rocket launcharem wygląda niesamowicie.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1713 dnia: Października 29, 2008, 20:26:46 pm »
a to obraz kamery na telewizor... plansza którą już widzieliśmy na GC w znacznie lepszej jakości - odpuście sobie

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1714 dnia: Października 29, 2008, 20:33:03 pm »
pelna wersja pozamiata tak jak i res2 :D

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1715 dnia: Października 30, 2008, 17:20:27 pm »
Killzone 2 on G4TV Tonight:
http://blog.us.playstation.com/2008/10/29/killzone-2-on-g4tv-tonight/

Cytuj
So. Get your DVR’s ready. Tonight on G4, during X-Play starting at 8pm, we will have the world television premiere of the brand new Killzone 2 Helghan trailer. Yes we know this was already posted to the web a little early, but who wouldn’t want to see it on a much bigger screen with a better sound system? Seriously, it deserves that kind of attention, because it’s just that cool. So tune in, crank it up and enjoy all the explosive goodness. We think you’ll like it.

Opublikowane: Październik 30, 2008, 06:49:25
Killzone 2 will be featuring custom soundtracks:
http://translate.google.nl/translate?u=http%3A%2F%2Fwww.ps3-sense.nl%2Fshowthread.php%2Fkillzone-2-gaat-custom-soundtracks-ondersteunen-3731.html%3Ft%3D3731&hl=nl&ie=UTF-8&sl=nl&tl=en

Cytuj
There are just a few games for the PS3 which are featuring in-game music, also known as custom soundtracks. Seb Downie, QA Manager at Guerrilla Games, today announced that the multiplayer of Killzone 2 will also feature custom soundtracks.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1716 dnia: Października 30, 2008, 22:49:55 pm »
Obstawiam własną muzykę tylko w multi - w sumie miałoby to sens...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1717 dnia: Listopada 01, 2008, 13:37:28 pm »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1718 dnia: Listopada 01, 2008, 14:30:31 pm »
Obstawiam własną muzykę tylko w multi - w sumie miałoby to sens...
albo w pojazdach  :lol:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #1719 dnia: Listopada 01, 2008, 14:49:44 pm »
Nie wiem jak wam ,ale multi mi pasuje czasy TFC  :smile:  to bedzie taki  starszy brat TF2 .
TYlko pyro tu brakuje
 :D