Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 711213 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2240 dnia: Listopada 22, 2008, 09:28:25 am »
Kolejny fanboy X360? Proszę o konkretny argument, w czym jest lepszy COD5 czy Resi 2 (ewentualnie GOW2, ale ten odstaje nieco bardziej) od KZ2. Tylko rzeczowo bym poprosił, a nie teksty w stylu, bo GOW2 jest taki super i w ogóle. Na razie bardzo często spotykam się z opinią GOW1>>>GOW2, więc co tu porównywać. KZ2 zapowiada się na totalnego graficznego killera i o tym trąbią wszystkie serwisy, gazety i obiektywni obserwatorzy.

nie wszyscy, masa ludzi którzy nie posiłkują się filmikami tylko grali w bete jest innego zdania, tym bardziej ze sterowaniem, ale co to kogo obchodzi jak widział już dużo filmików

jak odpalałem bete wpadł kumpel żeby zobaczyć te cuda z filmików, napisze tylko że był lekko zdziwiony stroną wizualną, wytłumaczyłem mu że to tylko beta, że multi, itd., ale niesmak jednak pozostał

ja osobiście nie licze na to że multi będzie mega kozackie wizualnie (choć chciałbym się miło zdziwić), za to mam nadzieje że single pokaże pazurki, juz niedługo to sami ocenimy odrzucając na bok cały marketingowy bełkot, bo oceniać jakikolwiek (słowo kluczowe) program po materiałach od producenta jest troche ... hmmm, niestosowne?
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)

maniekz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-10-2008
  • Wiadomości: 267
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2241 dnia: Listopada 22, 2008, 14:30:37 pm »
Kolejny fanboy X360? Proszę o konkretny argument, w czym jest lepszy COD5 czy Resi 2 (ewentualnie GOW2, ale ten odstaje nieco bardziej) od KZ2. Tylko rzeczowo bym poprosił, a nie teksty w stylu, bo GOW2 jest taki super i w ogóle. Na razie bardzo często spotykam się z opinią GOW1>>>GOW2, więc co tu porównywać. KZ2 zapowiada się na totalnego graficznego killera i o tym trąbią wszystkie serwisy, gazety i obiektywni obserwatorzy.

nie wszyscy, masa ludzi którzy nie posiłkują się filmikami tylko grali w bete jest innego zdania, tym bardziej ze sterowaniem, ale co to kogo obchodzi jak widział już dużo filmików

jak odpalałem bete wpadł kumpel żeby zobaczyć te cuda z filmików, napisze tylko że był lekko zdziwiony stroną wizualną, wytłumaczyłem mu że to tylko beta, że multi, itd., ale niesmak jednak pozostał

ja osobiście nie licze na to że multi będzie mega kozackie wizualnie (choć chciałbym się miło zdziwić), za to mam nadzieje że single pokaże pazurki, juz niedługo to sami ocenimy odrzucając na bok cały marketingowy bełkot, bo oceniać jakikolwiek (słowo kluczowe) program po materiałach od producenta jest troche ... hmmm, niestosowne?
Szoty  od above89 nie są materiałami od producenta , a to co na nich widać , z lekka deklasuje konkurencje w tym temacie. Po zatym "na żywo" wygląda to jeszcze lepiej i twierdzi tak masa ludzi, więc pisanie " nie jest" na temat KZ2 jeśli "jest" wygląda nadzwyczaj niestosownie.

Ale dejże spokój, przecież krzysiek na compie za 8k baksów OWNUJE wszystko ;]

Kaszkietowy

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 13-11-2008
  • Wiadomości: 421
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2242 dnia: Listopada 22, 2008, 14:32:23 pm »
Właśnie o to chodzi że Ci co grali w betę, plus wszystkie serwisy internetowe i gazety są zgodne że już 460MB beta miażdży graficznie konkurencję, a co dopiero single.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2243 dnia: Listopada 22, 2008, 23:17:24 pm »
Five New Single-Player Gameplay Videos From Killzone 2

http://www.axisia.net/boards/showthread.php?t=4332

wini

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 951
  • Reputacja: 2
  • GTA V
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2244 dnia: Listopada 22, 2008, 23:39:14 pm »
Level wałkowany setki razy:/

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2245 dnia: Listopada 22, 2008, 23:40:30 pm »
dzisiaj odpaliłem sobie betke i musze przyznac ze różnica w rozgrywce jest OGROMNA w stosunku do tego co było na początku. Już prawie każdy grający ma jakąś klasę, i tak: jest mnóstwo latających pojazdów + wieżyczek zbudowanych przez ludzi, często można spotkać medyków (w tym mnie  :cool:) i wkurwiających snajperów (są prawie niewidoczni). Dodaje to mnóstwo dramatu do walki. Zwłaszcza jak jest 30 osób, wtedu to jest istna masakra !!! Kurde, dopiero teraz poczułem POWER multi w kz2 i juz wiem jak żywotna to będzie opcja  :grin:

Zeratul

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-08-2005
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
  • H3&KZ2 United&Win
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2246 dnia: Listopada 23, 2008, 04:56:39 am »


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2248 dnia: Listopada 25, 2008, 06:43:27 am »
Nie będzie żadnej instalacji:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=killzone2&view=by_date_ascending&message.id=69331#M69331

Cytuj
Mother H QA manager at Guerilla Games who are developing Killzone 2 exclusively to Ps3, has confirmed that Kz2 won't have any installation, optional or mandatory.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2249 dnia: Listopada 25, 2008, 10:03:51 am »
Nie będzie żadnej instalacji:
http://boardsus.playstation.com/playstation/board/message?board.id=killzone2&view=by_date_ascending&message.id=69331#M69331

Cytuj
Mother H QA manager at Guerilla Games who are developing Killzone 2 exclusively to Ps3, has confirmed that Kz2 won't have any installation, optional or mandatory.
Czemu ?! I zaś płyta będzie buczała jak skur**syn, potem będą rysy od tego czytania jak mój uncharted który po 7 razie nie chce czytać poprawnie nie których scen itp. Co za bez sens. Co to komu przeszkadza ?! Eh ludzie narzekali jak powaleni "INSTALACJA FUUU PO CO" a bez niej płyty i laser szybciej się zużywają itp. Niech chociaż wprowadzą OPCJONALNA instalacje kto chce niech se instaluje reszta spadać ;)

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2250 dnia: Listopada 25, 2008, 10:32:00 am »
Szczerze mowiac nie chce mi sie przeglądac całego tematu, wiec zadam pytanie prosto z mostu (;

Jak sie ma framerate w becie?

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2251 dnia: Listopada 25, 2008, 10:41:25 am »
Szczerze mowiac nie chce mi sie przeglądac całego tematu, wiec zadam pytanie prosto z mostu (;

Jak sie ma framerate w becie?
30 czasami spada do 25 czy 32 graczach i ostrej zadymie.

disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2252 dnia: Listopada 25, 2008, 13:17:52 pm »
zawsze zastanawiało mnie w jaki sposób można zmierzyć fps z dokładnością frapsa na konsolach  :shock:

oczywiście wspomniane 30fps wystarczy, choć miło by było gdyby tą liczbe podwoili (przynajmniej w single)
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2253 dnia: Listopada 25, 2008, 14:01:50 pm »
zawsze zastanawiało mnie w jaki sposób można zmierzyć fps z dokładnością frapsa na konsolach  :shock:

oczywiście wspomniane 30fps wystarczy, choć miło by było gdyby tą liczbe podwoili (przynajmniej w single)
Szczerze to 30 klatek dodaję takiej filmowości grach, bo w 60 jest zbyt płynne i np. w takim KZ2 nie fajnie by to wyglądało, a druga sprawa musieli by coś obciąć lub zmniejszyć. Wole 30 co innego wyścigi ;)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2254 dnia: Listopada 25, 2008, 14:03:20 pm »
CoD4 ma 60fps i też jest filmowy

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2255 dnia: Listopada 25, 2008, 14:11:04 pm »
CoD4 ma 60fps i też jest filmowy
Filmowy bo tak chcieli twórcy mi bardziej chodzi o taki ogólny aspekt przy 30 klatkach a 60. Przy 60 jest zbyt płynnie i nie fajnie się gra, ale to moim zdaniem. Wole zdecydowanie 30 i gra nabiera takiego charakteru.

W filmach obrazy akcji są dynamiczne i chaotyczne to samo ma miejsce w grach w 30 klatkach aniżeli w 60 bo gra jest zbyt płynna i popsuty jest ten efekt np. przy wybuchach czy innych szybkich scenach.
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2008, 14:13:27 pm wysłana przez above89 »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2256 dnia: Listopada 25, 2008, 14:13:04 pm »
Jak może być zbyt płynnie :shock:, im płynniej tym lepiej :cool: Ja bym przyjął Killzone 2 w 120fps :eek:

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2257 dnia: Listopada 25, 2008, 14:14:52 pm »
Jak może być zbyt płynnie :shock:, im płynniej tym lepiej :cool:
Taa kosztem czego ? tekstur, efektów, wygładzania. Nie dzięki wole stałe 30 niż lipne 60 co to skacze patrz MGS4 po co 60 jak mogli dać w 30 i pikuś a ta gra skacze jak głupia... Ponadto dlaczego filmiki są w 30 klatkach ? Bo lepiej to wygląda, lepszy jest odbiór aniżeli w 60 i o to mi chodzi.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2258 dnia: Listopada 25, 2008, 14:16:33 pm »
Kosztem niczego, wszystko tak jak jest lub lepiej i 120fps nie koniecznie na PS3, może być PS5 i Killzone 3 :cool:
« Ostatnia zmiana: Listopada 25, 2008, 14:18:07 pm wysłana przez Wooyek »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2259 dnia: Listopada 25, 2008, 14:18:39 pm »
Kosztem niczego, wszystko tak jak jest i 120fps nie koniecznie na PS3, może być PS5 :cool:
Ale zmniejszając ilość klatek do 30 daję więcej możliwości w kwestii podciągnięcia grafiki i ogólne dodania czegoś. Po co Ci 120 skoro i tak nie zauważysz różnicy między 60 a 120 ? a dałbym sobie rękę uciąć że nawet na PS5 czy nawet PS10 musieli by pociąć tekstury i zmniejszyć ilość "chaosu" w grze by była płynna w tych 120.

Wystarczy pełne 720p i 30 fps lub 1080p i 30 ale to raczej w kolejnej generacji lub jeszcze później.

svonston

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2260 dnia: Listopada 25, 2008, 14:48:37 pm »
zawsze zastanawiało mnie w jaki sposób można zmierzyć fps z dokładnością frapsa na konsolach  :shock:
Czlowieku, na tym forum (i nie tylko) ludzie widza znaczaca zmiane (golym okiem!) miedzy 30 a 31 fpsami, wiec...

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2261 dnia: Listopada 25, 2008, 14:53:47 pm »
jak ktoś grał kiedyś w fpsy po sieci ten od razu zobaczy różnicę miedzy 30 a 60 a 120. proste.

disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2262 dnia: Listopada 25, 2008, 14:54:51 pm »
zawsze zastanawiało mnie w jaki sposób można zmierzyć fps z dokładnością frapsa na konsolach  :shock:
Czlowieku, na tym forum (i nie tylko) ludzie widza znaczaca zmiane (golym okiem!) miedzy 30 a 31 fpsami, wiec...

znacząca różnica widoczna gołym okiem między 30 a 31 fps? to dużo tłumaczy
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2263 dnia: Listopada 25, 2008, 15:00:25 pm »
zawsze zastanawiało mnie w jaki sposób można zmierzyć fps z dokładnością frapsa na konsolach  :shock:
Czlowieku, na tym forum (i nie tylko) ludzie widza znaczaca zmiane (golym okiem!) miedzy 30 a 31 fpsami, wiec...

znacząca różnica widoczna gołym okiem między 30 a 31 fps? to dużo tłumaczy

Pwned..

Hm, filmowosc przy 30 fpsach?  Dla mnie najwazniejsza jest płynność, moze byc jednego światełka mniej byle grało sie przyjemnie i bez stresu ;>

A tak poza tym,
dzieki za pomoc (;

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2264 dnia: Listopada 25, 2008, 15:03:43 pm »
Jeden woli kaszane i 60 lub nawet 120 klatek,a inny konkretną grafikę i 30. Taa przejście z 30 na 60 to kwestia braku jednej lampi czy latarni czy nawet jednej skrzyni... Mam nadzieję że żartowałeś bo jak nie to... miłego życzę ;)

Owszem filmowość bo niby dlaczego cutscenki w grach np. taki MGS czy Devil są w 30 klatkach a nie 60 ? Bo lepiej wyglądają filmy w 30 to samo tyczy się wybuchów i innych elementów w grach.

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2265 dnia: Listopada 25, 2008, 15:06:34 pm »
Nie mam nic przeciwko 30 fpsom jesli beda sie trzymać nawet przy najwiekszych zadymach (;

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2266 dnia: Listopada 25, 2008, 15:11:51 pm »
Owszem filmowość bo niby dlaczego cutscenki w grach np. taki MGS czy Devil są w 30 klatkach a nie 60 ? Bo lepiej wyglądają filmy w 30 to samo tyczy się wybuchów i innych elementów w grach.

chyba niepoważny jesteś. w cut scenkach jest lepsza grafa i dlatego obniżają ilość fps, żeby było płynnie!!!! a nie jakaś filmowość czy coś.
co do killzone to niech chodzi w 30 i też będzie git. ja bym 120 nie pogardził. po prostu lubię jak jest uberpłynnie, ale to już nie na tej czy następnej konsoli.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2267 dnia: Listopada 25, 2008, 18:01:55 pm »
Q&A
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=319171

Cytuj
Mugwum asks: One of the most obvious outlets for feedback so far has been previews on places like Eurogamer and IGN, and the comments readers have made about them. Have you seen anything in those that's helped?
Eric Boltjes: We have gotten an amazing amount of feedback on our beta from multiple sources and it has all been really helpful! We changed many things in the final game according to the feedback we got!
Eric Boltjes: Well, one of the things we changed since the beta is the Revive ability camera. We got lots of feedback that it was confusing and disorientating when you got revived by the Medic. So we changed the camera to slowly move towards the direction you were going to face when you spawned, which helped a lot!
Angie Smets: Another example would be us changing the distance that the shotgun does damage from, or adding more presets for the controls.
Eric Boltjes: Yeah, lots of people wanted more flexibility with the controls, so we gave them lots more options!

Cytuj
Arwin asks: Have you had to make any technological compromises in the beta compared to the singleplayer campaign? (En groetjes uit Maastricht.)
Eric Boltjes: Our aim was always to make multiplayer look just as good as single-player, and I am proud to say we have really succeeded. It was quite a challenge to get 32 players on-screen working with this much graphical detail, but I think everyone will agree it looks amazing!

Cytuj
urban asks:  What's your favourite "perk" in killzone 2 multiplayer?
Eric Boltjes: We call them Badge Abilities! And my personal favorite is the Cloak Suit. I am quite the sniper and I just love hiding in the shadows, waiting for my next victim.
Angie Smets: Mine is the deployable spawn grenades, as this gives a great tactical advantage to your faction.

Cytuj
Triggerhappytel asks: From our playtest of Killzone 2 at the Eurogamer Expo last month, it looks like a technical beast, matched by very few console games at the moment. Did you learn a lot of lessons from your previous games, and how have you found the PS3 to develop for? How hard are you pushing the console - could you get more out of it if you had more time?
Eric Boltjes: Killzone2 has always aimed to get the most out of the platform, both in gameplay and technically. Of course there were some very hard lessons during the development but the technology itself is simply amazing to work with. The power and memory allowed us to do things we before could only dream about!
Angie Smets: What we definitely learned from Killzone 1 was that you need to start development of your online portion of the game at day one, and playtest from day one as well, which is what we did.
We also learned a lot from our Killzone 1 community.

Cytuj
projectmayhem asks: Seeing as there are no more beta phases planned, will there be a demo for people to try?
Super Moderating Hero: And what about DLC - will that feature in your future plans, as there will be no more chances to garner feedback from the community?
Angie Smets: We can't really talk about our demo plans at this time.
Eric Boltjes: We are planning for DLC, but what exactly you are going to have to wait a little while longer to find out! But rest assured we are planning for it!

Cytuj
Pirotic asks:  How close do you think the final product is going to look to the initial pre-rendered sequence we saw at E3 a few years back?
Eric Boltjes: That movie was our target for graphics and intense combat, we're quite happy with how the game looks and I hope you agree!

Cytuj
johnboy_johsnon asks:  It's been a long time since that trailer - do you think the hype around the title has suffered because of the wait?
Eric Boltjes: The response to the Beta has been simply amazing and we have much more to show you!

Cytuj
Super Moderating Hero: When does this current beta phase end?
Angie Smets: Last day will be this Sunday
Super Moderating Hero: And, finally, one we ask everybody - would you both rather have lasers for eyes, or be able to turn invisible?
Eric Boltjes: Invisible! For sure!
Angie Smets: Same here!

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2268 dnia: Listopada 26, 2008, 11:08:58 am »
I dobrze że beta się kończy bo nie gram już od tygodnia może dłużej bo nie chce sobie spieprzyć całej gry tak jak z BAD COMPANY i demem Multi co to mi się znudziło jak chollera.

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2269 dnia: Listopada 26, 2008, 11:22:19 am »
Jeśli chodzi o filmowość to jest to fakt.

W filmach też nie ma 60 lub 120 klatek, a tam przecież nie ma "konsoli", która mogłaby nie udźwignąć takiego "framerate'u".


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2270 dnia: Listopada 26, 2008, 11:38:05 am »
Wiele efektów się do daje aby uzyskać efekt "filmu"... w filmach też :P
Choćby efekt "ziarnistość" który odróżnia film od telewizji

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2271 dnia: Listopada 26, 2008, 11:42:15 am »
Ale trzeba przyznać że 30 klatek w grach zwłaszcza takich akcji, dynamicznych z dużą ilością wybuchów itp powinna chodzić w 30 klatkach bo potęguje to efekt filmu.

Spidey^

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2272 dnia: Listopada 26, 2008, 13:11:40 pm »
above89 takich bzdur jakie tu wypisujesz dawno nie czytałem :lol:

Każda gra, powtarzam każda będzie wyglądać lepiej w 60 fps niż 30 a twoje rozumowanie jest co najmniej bezsensowne. Może idź lepiej do kina i obejrzyj sobie jakiś film jak chcesz być tak na filmowo.

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2273 dnia: Listopada 26, 2008, 13:18:42 pm »
Jego rozumowanie nie jest bezsensowne, a ty nie musisz od razu z jakimiś "bzdurami" wyjeżdżać.

Porównaj sobie np. Halo chodzące w 30 klatkach oraz Time Splitters 2 chodzące w 60.

Już pomijam różnice w designie, ale TS2 (mimo, że jest świetną grą) wygląda i rusza się o wiele mniej naturalnie; całość wygląda bardziej sztucznie niż Halo.


Poza tym co oznacza, że "Każda gra, powtarzam każda będzie wyglądać lepiej w 60 fps niż 30"? Co przez to rozumiesz niby?
Gdybyś wyobraził sobie lub zobaczył film w kinie lecący w 60 klatkach to wiedziałbyś o co chodzi.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Maximmus80

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2274 dnia: Listopada 26, 2008, 13:24:45 pm »
dokładnie - trochę trzeba mieć czasem wyobraźni ;P

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2275 dnia: Listopada 26, 2008, 13:26:49 pm »
Gdybyś wyobraził sobie lub zobaczył film w kinie lecący w 60 klatkach to wiedziałbyś o co chodzi.

Film to nie gra. Jesli chce sobie zobaczyc niezla siekę w 30 fpsach to ok, włącze sobie film ale w grze wolałbym mieć płynność na najwyzszym poziomie ;]

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2276 dnia: Listopada 26, 2008, 13:31:04 pm »
Kwestia gustu, ale ja takiego MGS4 nie wyobrażam sobie w 60 fps
: Listopad 26, 2008, 13:30:28 pm
Poza tym wiadomo, że w niektórych grach 60 jest bardzo pożądane i z pewnością potęguje to wrażenia płynące z gry.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2277 dnia: Listopada 26, 2008, 14:48:23 pm »
Kwestia gustu, ale ja takiego MGS4 nie wyobrażam sobie w 60 fps
: Listopad 26, 2008, 13:30:28 pm
Poza tym wiadomo, że w niektórych grach 60 jest bardzo pożądane i z pewnością potęguje to wrażenia płynące z gry.
MGS2 był w 50/60fps...
Poz atym filmy w kinie chodzą w 24 fps czyż nie? W takim razie KZ2 gdy czasami gubi klatki jest jeszcze bardziej filmowy   :shock:?

no bezs kitu. tutaj się z tobą zgadzam w 100% :)
niektórzy twierdzą tutaj, że np. taki devil w cut scencach na x360 wygląda bardziej filmowo niż na ps3 (no bo jest 30 a nie 60 klatek)  :lol:
dajcie sobie ludzie siana. wiadomo, że lepiej jak jest 60 niż 30 i filmowość NIE MA NIC DO RZECZY!!!

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2278 dnia: Listopada 26, 2008, 15:06:05 pm »
Ale by mieć te 60 klatek trzeba ostro zjechać z detalami itp a czy jest sens ? Nie bo lepsza ładniejsza grafika niż kupa w postaci COD4 ale przecież ma 60....

MGS4 też zamiast chodzić w 30 chodzi w 60 i jak to wygląda każdy posiadacz tego tytuły wie że gra często skacze, a w budynkach czasami są takie dziwne zachowania że gra przełączając się na 60 klatek przyspiesza tzn animacja szybsza i ogólnie ruchy kamery wygląda to KOMICZNIE !

I przede wszystkim osiągniecie 60 klatek pikus, ale UTRZYMANIE tych 60 cały czas wyczyn który wiąże się ze znacznym pogorszeniem grafiki. 60 klatek powinny mieć wyścigi, gry sportowe, bijatyki, jakieś rts itp nie gry akcji typu MGS czy KILLZONE2. Jak tu ktoś napisał (wybacz że nie pamiętam nicka) gra w 60 klatkach tzn animacja itp są nie naturalne i sztuczne co innego 30. Wole mieć STAŁE 30 klatek niż SKAKAJĄCE 60 ....

AMEN koniec pierdylenia.
« Ostatnia zmiana: Listopada 26, 2008, 15:22:49 pm wysłana przez above89 »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2279 dnia: Listopada 26, 2008, 15:39:36 pm »
Ok ok ale gdyby COD4 chodził w 30 klatkach to wyglądał by ładniej...

Ja jestem nauczony grać w 30 i granie w takiej szybkości sprawia mi więcej przyjemności aniżeli w 60. Na piecu w każdej możliwej grze blokowałem ilość klatek nie dlatego że sprzęt nie wydalał, a bo po prostu lubię.