Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 783632 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5160 dnia: Lutego 06, 2009, 09:44:44 am »
Hej Zielarz,o której bedzie recenzja!Bo doczekać sie nie moge :D

Po południu ;).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5161 dnia: Lutego 06, 2009, 09:49:19 am »
Nie oceniajcie gry(grafiki) po 15 minutach demka. Wszyscy co grę przeszli piszą że potem jest Killzowned więc spokojnie panowie  :cool:

Ja nie wiem w takim razie jak może wyglądać dalsza część gry, bo to co się dzieje na początku bardzo mi się podoba. Ja nie mam zastrzeżeń co do grafy. :cool:

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5162 dnia: Lutego 06, 2009, 09:50:13 am »
Hej Zielarz,o której bedzie recenzja!Bo doczekać sie nie moge :D

Po południu ;).

Sprawdzałeś ile czasu zajmie jej przeczytanie?  :lol:

Vasquez

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-02-2009
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5163 dnia: Lutego 06, 2009, 10:00:25 am »
Moj ulubiony cytat z Killzona po Polskiemu
Kompan lezy i kwiczy od ran i wola "Czy ktos mi poda reke?" -> Za takie tlumaczenie ktos powinien do zwolnienia isc!!!! AMEN

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5164 dnia: Lutego 06, 2009, 10:04:13 am »
Może się mylę ale wydaje mi się że okrzyki nie zawsze są takie same. Grałem 3 razy w demko i mam wrażenie że w momencie kiedy kompan podawał mi stopkę, to mówił coś innego za każdym razem.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5165 dnia: Lutego 06, 2009, 10:08:47 am »
Tak przy scenie ze stopką są co najmniej dwa teksty. Podobnie kiedy wciągamy Garze na górę.

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5166 dnia: Lutego 06, 2009, 10:09:52 am »
Zielarz może ściągnij demo i porównaj go do wersji review?Zobaczymy wtedy czy są jakieś różnice w oprawie,bo KZ2 zostal przez niektórych zrównany z blotem jesli chodzi o oprawe.
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5167 dnia: Lutego 06, 2009, 10:13:03 am »
Ja wczoraj bawiłem się demem dosłownie minut 15, z czego 2 to raz jeszcze trailer Ballet of Death. Dziś może uda mi się pograć chwilkę dłużej, na spokojnie. Jedno wiem na pewno - po polsku grać w to nie będę. Mam wrażenie, że za bardzo skupiam się na tym, by wychwytywać teksty, a nie na strzelaniu.

Swoją drogą powiedzcie - który schemat sterowania jest najbardziej normalny? Mi chyba przypadł Alternatywny 2 (zmiana broni trójkątem, L1 i R1 jako zoom i strzał). Ogólnie minus za brak dowolności w tej kwestii. Resistance 2 pokazało, że się da.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5168 dnia: Lutego 06, 2009, 10:19:34 am »
Sprawdzałeś ile czasu zajmie jej przeczytanie?  :lol:

Do premiery zdążą przeczytać do końca ;).

Zielarz może ściągnij demo i porównaj go do wersji review?Zobaczymy wtedy czy są jakieś różnice w oprawie,bo KZ2 zostal przez niektórych zrównany z blotem jesli chodzi o oprawe.

Ja gry już nie mam, więc bezpośrednio nie mógłbym porównać. Fakt, że nie sprawdziłem jak KZ2 wygląda w fullHD i teraz mógłbym to zrobić, ale najpierw muszę zająć się recenzją.

O oprawę naprawdę nie ma co się martwić. Cytat z recki odnośnie grafiki: "Guerrilla zmiażdżyło, zdeptało i wymiotło konkurencję". Ja nie zamierzam się spierać z kimkolwiek na ten temat.

FAX

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 26-05-2004
  • Wiadomości: 1 282
  • Reputacja: 0
  • Easy Rider
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5169 dnia: Lutego 06, 2009, 10:25:02 am »
Ja nie bardzo ogarniam jak w Full HD to odpalić. Zmieniłem ustawienia konsoli na maks, ale jak odpalam grę to TV wyświetla mi w rogu, że będzie 720, więc to skaluje i tak, czy... jak?  :lol:

Cholera, zapomniałem, że można zmienić sterowanie  :grin: Teraz gram w wersję ang, nie chcę się denerwować na pl. I kolejny raz stwierdzam, że pierwsza misja odstaje graficznie od reszty gry.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5170 dnia: Lutego 06, 2009, 10:31:40 am »
Swoją drogą powiedzcie - który schemat sterowania jest najbardziej normalny? Mi chyba przypadł Alternatywny 2 (zmiana broni trójkątem, L1 i R1 jako zoom i strzał). Ogólnie minus za brak dowolności w tej kwestii. Resistance 2 pokazało, że się da.
Alternatywny 2, też na nim gram. To jedyny, który pozwala w miarę naturalnie przestawić się z innych FPSów. Kilka osób też wcześniej skrobało, że A2 albo śmierć. :twisted:

kakus

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5171 dnia: Lutego 06, 2009, 10:35:39 am »
Jezyk polski w grze kuleje, głosy podłożone jak przez transwestytów, zmiękczone teksty ehhhh Polacy i cenzura
Hey ya

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5172 dnia: Lutego 06, 2009, 10:48:07 am »
No dobra, teraz ja coś napiszę :).

Wczoraj gdy o 2 w nocy ściągnąłem demko i zagrałem to faktycznie coś mi nie pasowało. Jednak dzisiaj kiedy odpaliłem jeszcze raz wraz z dźwiękiem 5.1 to zostałem normalnie Killzowned :D.

Gierka zapowiada się na cud miód i orzeszki. Animacja, fizyka (poślijcie jedną kulkę w spód butli gazowej ;)), gameplay, muzyka. Normalnie wszystko mi się w tym demku podoba. Faktycznie jest parę kiepskich tekstur, jednak całościowo gierka kopie jaja. Gra sprawia też wrażenie bardzo dopracowanej, bo nawet z krzesła lecą jakieś kłaki bawełny (czy co to tam jest :D).

Mi tam przypasowało sterowanie Standardowy 2 bodajże. Jakoś mi pasuje zoom na R3. Spróbowałem alt2 ale, mam problemy z wciskaniem tylu przycisków :D.

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5173 dnia: Lutego 06, 2009, 10:59:05 am »
Ja wczoraj bawiłem się demem dosłownie minut 15, z czego 2 to raz jeszcze trailer Ballet of Death. Dziś może uda mi się pograć chwilkę dłużej, na spokojnie. Jedno wiem na pewno - po polsku grać w to nie będę. Mam wrażenie, że za bardzo skupiam się na tym, by wychwytywać teksty, a nie na strzelaniu.

Swoją drogą powiedzcie - który schemat sterowania jest najbardziej normalny? Mi chyba przypadł Alternatywny 2 (zmiana broni trójkątem, L1 i R1 jako zoom i strzał). Ogólnie minus za brak dowolności w tej kwestii. Resistance 2 pokazało, że się da.

Finezji srezji!

;P

Nie wiem czy graliście w KZ : Liberation, ale dubbing jest praktycznie identyczny. W ten sam sposób niestety bezpłciowy. (głos panny nawet ten sam)
« Ostatnia zmiana: Lutego 06, 2009, 11:03:54 am wysłana przez northrend218 »

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5174 dnia: Lutego 06, 2009, 11:03:46 am »
Co do wersji tego dema, to na pewno nie jest ostateczne. Oglądałem wywiad z kolesiem z GG i pokazywali porównanie i w finalnym produkcie nie było loading'u w tym korytarzu prowadzącym do schodów. Przynajmniej jedna rzecz jest już poprawiona :D.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5175 dnia: Lutego 06, 2009, 11:29:11 am »
No to ja tez cos napisze :p
Dzis sobie ogralem demko mozna powiedziec, ze od deski do deski i co mysle? To:
grafika - no niestety wychodza na wierzch ulomnosc obecnych konsol czyli brak mocy, a szkoda ;\ Przedewszystkim trafiaja sie gorsze tekstury, na szczescie w miejscach mniej odwiedzanych. Denerwuja poszarpane cienie [zwlaszcza jak Sev rzuca je na bron], ale do tego juz mozna bylo sie w tej generacji przyzwyczaic. Dziwne AA, nie wiem czy to wada tego Quincunx'a, ze mimo, iz nie widac praktycznie poszarpanych krawedzi to jednak czuc, ze cos jest nie tak, tak jakby w ruchu krawedzi lekko przybywalo. Na minus mozna uznac tez czasem zbyt prosta geometrie obiektow [choc na szczescie nie wszystkich]. Denerwowalo mnie tez przyciemnianie sie obrazu lekko podczas ruchu 'glowa' Seva, nie wiem czy to wina motion blura czy cos, ale jak ustawialem ekran troche ciemniej i zmienialem kolory na mniej niebieskie to to lekko przeszkadzalo.

In plus jest genialny dym - on kompletnie odmienia pole bitwy, w koncu czuc supressing fire ;], nie zapomne chwili gdy wybuchly praktycznie w jednym momencie 3 granaty w warehouse'ie i caly pokryl sie dymem na kilkanascie sekund - geniusz ;], albo jak bylem za zaslona [podczas walki z Helgastami przy ich czolgach] i nagle polowa ich oddzialu zaczela ostrzeliwac moja oslone - momentalnie stracilem widocznosc przez wygenerowany dym - geniusz i nic wiecej ;]
Fenomenalnie wyglada krew i dziury w cialach [szkoda, ze nie da ich robic posmiertnie]
Oswietlenie i HDR to mistrzostwo swiata, niebo tez jest niczego sobie
Woda ssie, ale devsi mowili, ze jej im sie nie chcialo robic, bo mialo jej byc bardzo malo, wiec wybaczamy]
Ogien - genialny, to jak ktos plonie - zajebiscie filmowe tez spory plus

gameplay - bardzo fajny, bo mamy niezle AI + bardzo ciekawe bronie, co widac zwlaszcza w warehouse, taki lepszy COD 4, bo mniej oskryptowany, a tak samo intesywny - film akcji najwyzszej klasy

audio - ciezko mi ocenic jak genialny jest, bo nie mam dobrego zestawu, ale wszystko brzmi bardzo fajnie i realistycznie, theme z menu jest genialny, a glos Helgastow zabija

klimat - czy tutaj ktokolwiek mial w ogole jakies watpliwosci? :p

Ogolnie zapowiada sie genialna gra, ktora kazdy fan FPS'ow musi kupic i tyle.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5176 dnia: Lutego 06, 2009, 11:39:30 am »
Ok przeszedłem 3 raz demko (zajebiście mi się w to gra)
Technicznie na zakończenie tego tematu: przeciętne tekstury, słabe cienie i nie tak duża ilość obiektów rzucające je, tylko dobre modele postaci, przeciętne (nie znaczy, że złe) AA, znikające po kilku sekudnach ciała, mało skomplikowane obiekty zbudowane z małej ilości poly, niezachwycająca geometria plansz, prawie zero destrukcji otoczenia ( gdzie ta rewolucja? odpadające tynki, pitu pitu itp?), strasznie zaskryptowane akcje (np kilku helgastów zawsze umiera tak samo - np ten z bazooką koło mostu, co byście mu nie zrobili zawsze spradnie tak samo, koleś na daszku w hangarze to samo), do tego na siłę wymodzone animacje śmierci (helgast stoi 2 metry od barierki, zabiłem go, mając 0 hp podbiegł do barierki aby efektownie przez nią wypaść :D ), no i poza wybuchami cieżko tu mówić o jakieś fizyce. Pomijąc złośliwości które pisze o stronie technicznej, gra jest zajebista, kupuję ją w dni premiery, gra się świetnie, do grania na DS3 można się przyzwyczaic. Chociaż technicznie od produkcji robionej przez 4 lata za 60 mln euro można wymagać troszkę więcej...
Są też plusy oczywiście: zajebiste audio w DTS, wybuchy, AI (jak się przyjażałem co robią przeciwnicy to naprawdę wykracza to ponad to co pokazują Girsy czy inne CoDy), bronie z FPP i ich przeładowywanie, dużo się dzieje na ekranie, filtry i niektóre efekty, no i najważniejsze ciężki klimat połączony z kapitalnym gameplayem (i właśnie ten argument przyćmiewa wszystkie ww wady). Oki takie jest moje oficjalne zdanie, sporo z Was się z nim nie zgodzi, coż... życie ;) Dziekuję za uwagę

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5177 dnia: Lutego 06, 2009, 11:55:05 am »
Wracaj lepiej do Pieca i Crisis :D
 głupia prowokacja, spam
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5178 dnia: Lutego 06, 2009, 12:00:49 pm »
...prawie zero destrukcji otoczenia (gdzie ta rewolucja? odpadające tynki, pitu pitu itp?)...

W pełnej wersji. Grałeś w betę multi? Widziałeś jak tam sypią się tynki itp?

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5179 dnia: Lutego 06, 2009, 12:03:08 pm »
Mnie sie podobalo demo. Bardzo fajny klimat i grafa bardzo przyjemna dla oka (nie twierdze, ze ta gra nie moglby wygladac lepiej). Jestem pozytywnie nastawiony do tego tytulu.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5180 dnia: Lutego 06, 2009, 12:03:15 pm »
Szukam e-kolegi, który, po premierze KZ2 pożyczy mi na tydzień PS3 :)

@Tarniak:
A ja mam panele i dywan!
...i ch**!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5181 dnia: Lutego 06, 2009, 12:17:53 pm »
Co do wersji tego dema, to na pewno nie jest ostateczne.
Mnie zastanawia, czemu w menu głównym pisze "2008" a nie "2009"?

kamiiru

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-05-2006
  • Wiadomości: 2 791
  • Reputacja: 7
  • PSN ID: kamiiru
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5182 dnia: Lutego 06, 2009, 12:32:29 pm »
...prawie zero destrukcji otoczenia (gdzie ta rewolucja? odpadające tynki, pitu pitu itp?)...

W pełnej wersji. Grałeś w betę multi? Widziałeś jak tam sypią się tynki itp?

Ja grałem i rzeczywiście ściany się sypią ale to są przecieŻ dynamiczne zniszczenia. Sypiące się ściany i kolumny miało nawet "Enter The Matrix" na PS2.

Co do wersji tego dema, to na pewno nie jest ostateczne.
Mnie zastanawia, czemu w menu głównym pisze "2008" a nie "2009"?

Pewnie to jest ta wersja w którą grali dziennikarze w 2008r. Zresztą demo kończy się w momencie w którym powinno się odkręcić jakiś zawór za pomocą Sixaxisa.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5183 dnia: Lutego 06, 2009, 12:45:57 pm »
Co do wersji tego dema, to na pewno nie jest ostateczne.
Mnie zastanawia, czemu w menu głównym pisze "2008" a nie "2009"?
Wszystkie wersje do review są z 2008 roku. Jedynie wersja final pochodzi z roku 2009...

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5184 dnia: Lutego 06, 2009, 13:03:44 pm »
Aj świetny szpil będzie. Już chyba z 10 razy demko skończyłem :D.

Zauważyłem jedną ciekawostkę. Rozżarzone dziury po kulach pojawiają się nawet na... obiciach krzeseł  :lol: Dziwnie to wygląda.

Naprawdę fajny patent z tymi butlami gazowymi jest. Jednym pociskiem można posłać taką pod nogi przeciwnika.  :cool:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5185 dnia: Lutego 06, 2009, 13:09:32 pm »
Z ciekawostek:
Zobaczcie sobie jak swiatla [te niebieskie] na plecach zolnierzy ISA oswietlaja murek, za ktorym sie chowaja podczas szturmu na te czolgi Helgastow.

@Buzu
Ktore obiekty nie rzucaja cienia? Bo ciezko mi bylo znalezc.


Ps.


Jak ja nie lubie takich zdjec, zbyt dobitnie pokazuja jak slaby TV mam w porownaniu do dobrych plazm :P

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5186 dnia: Lutego 06, 2009, 13:13:25 pm »
Co Ty ładne są, założe się, że chciałbyś aby w Heavy Rain  tak wyglądały wnętrza prawda? W końcu to taki dobry poziom...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5187 dnia: Lutego 06, 2009, 13:13:52 pm »
...prawie zero destrukcji otoczenia (gdzie ta rewolucja? odpadające tynki, pitu pitu itp?)...

W pełnej wersji. Grałeś w betę multi? Widziałeś jak tam sypią się tynki itp?

Ja grałem i rzeczywiście ściany się sypią ale to są przecież dynamiczne zniszczenia. Sypiące się ściany i kolumny miało nawet "Enter The Matrix" na PS2.



Proszę Cię bez takich mi tutaj. Co z tego że jakaś gra na PS2 miała zniszczalne środowisko. Przecież to argument z dupy. Nie miała przecież zniszczalnego środowiska przy tak świetnej oprawie.
Tak argumentując można stwierdzić że gra roku MGS4 to zacofana produkcja bo nie ma zniszczalnego środowiska.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5188 dnia: Lutego 06, 2009, 13:20:47 pm »
Ej, ej, ej:

Cytuj
PS2

Cytuj
Heavy Rain

Cytuj
MGS4

http://www.neogo.pl/forum/index.php?topic=2178.16560

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5189 dnia: Lutego 06, 2009, 13:22:08 pm »
Nie wiem jakie są Wasze odczucia, ale mi się wydaję, że multi będzie znacznie bardziej wymagał skilla niż w CoD4. To czy jest lepszy okaże się po miesiącu grania - ale na tę chwilę zakładam masę godzin spędzonych online w K2...

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5190 dnia: Lutego 06, 2009, 13:24:31 pm »
Co Ty ładne są, założe się, że chciałbyś aby w Heavy Rain  tak wyglądały wnętrza prawda? W końcu to taki dobry poziom...
Przypominam ,że gadamy o KZ2 i obleśnych krzesłach a nie jakimś Heavy Rain.Po zatym jak już coś porównywać to do tej jedynej i najlepszej , wiesz, tej na "C".
Btw, widziałeś jakie obleśnie są teksturki na takim wózku w hangarze i na bodajże bramie zaraz za nim?

Czekaj nie wiem czy Ciebie teraz dobrze rozumiem...
Ty masz do mnie pretensje, że zauważyłem wady w technikaliach KZ2, które swoją drogą są dobrze widoczne a sam gdy robisz jakieś filmiki z Girsów drugich gdzie pokazujesz, że modele są fe, że rośliny fe, że oświetlenie fe to już jest ok i nie jesteś wtedy małostkowy?
Naprawdę hipokryzja niektórych jest niebywała :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5191 dnia: Lutego 06, 2009, 13:24:40 pm »
Nie wiem jakie są Wasze odczucia, ale mi się wydaję, że multi będzie znacznie bardziej wymagał skilla niż w CoD4. To czy jest lepszy okaże się po miesiącu grania - ale na tę chwilę zakładam masę godzin spędzonych online w K2...

Celować jest znacznie trudniej niż w COD4. Może to dobrze, a może źle. Jestem bardzo ciekaw jak wypadnie ten cały system rankingowy z klasami postaci. Bo system perków w COD4 to dla mnie mistrzostwo świata. Oby klasy postaci w KZ2 były równie dobre.

xantiss

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 80
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5192 dnia: Lutego 06, 2009, 13:27:43 pm »
Wyszedł KZ2 i ludzie płaczą że słabe tekstury i mało zniszczalne środowisko...A wyszedł crisis z super grafą (grałem na moim piecu) i jakoś odstawiłem go po 1h .Grafika to pojęcie zbyt ogólne , dla mnie KZ2 "wizualnie" niszczy wszystko co do tej pory ujrzało światło dzienne .Każdy może latać po mapie i szukać słabych tekstur , nawet w crisis są słabe momenty ale to nie o kryzysie tu gadamy tylko o KZ2 które obecnie jest najładniejsza grą na konsole ...
I Fear....Nothing

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5193 dnia: Lutego 06, 2009, 13:28:18 pm »
Nie wiem jakie są Wasze odczucia, ale mi się wydaję, że multi będzie znacznie bardziej wymagał skilla niż w CoD4. To czy jest lepszy okaże się po miesiącu grania - ale na tę chwilę zakładam masę godzin spędzonych online w K2...

Celować jest znacznie trudniej niż w COD4. Może to dobrze, a może źle. Jestem bardzo ciekaw jak wypadnie ten cały system rankingowy z klasami postaci. Bo system perków w COD4 to dla mnie mistrzostwo świata. Oby klasy postaci w KZ2 były równie dobre.
Celowanie to jedna sprawa - druga to "ciężkość postaci" - daje to genialne wrażenie z gry.

Ciekaw jestem jak te cechy multi w K2 przełożą się na taktykę w grze z żywym przeciwnikiem...


Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5194 dnia: Lutego 06, 2009, 13:29:06 pm »
Tak teraz zauważyłem, że ten poziom w demie jest strasznie łatwy. Tu nawet zginąć sie nie da. No chyba, że lecicie na Helghastów z pieśnią bojową na ustach :D.

Zatem trofeum za brak zgonów podczas całej kampanii jest jak najbardziej możliwe :). Jeśli chodzi o piosenkę z menu to niestety IMO jest gorsza od tej z jedynki (zwłaszcza końcówka z pierwszej części urywa łeb).

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5195 dnia: Lutego 06, 2009, 13:34:57 pm »
Wrzućcie sobie język Norweski i okaże się, że Norwegowie dostali angielskie głosy tylko z napisami w swoim języku - czyli jednak jak się chce to się da!!


Pytanie do posiadaczy LCD Bravia - jakie macie ustawienia, bo ja nijak nie mogę ustawić by widzieć znak Helgastów...?

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5196 dnia: Lutego 06, 2009, 13:36:21 pm »
Wyszedł KZ2 i ludzie płaczą że słabe tekstury i mało zniszczalne środowisko...A wyszedł crisis z super grafą (grałem na moim piecu) i jakoś odstawiłem go po 1h .Grafika to pojęcie zbyt ogólne

Ogólne, czy nie, sprawa subiektywna. Jedno jest pewne, pojęcie "grafika się nie liczy" , można włożyć do betonowego sarkofagu, tudzież przypieczętować, takim pozycją jak Word of Goo/Worms.
Niemniej, faktycznie. Jeśli wychodzi gra tego kalibru, dostająca fantastyczne foty (średnia - 93%) i ktoś czepia się, że gdzieś tam jakaś tekstura jest słabsza , czy coś tam cienia nie rzuca jak powinno, to jest to czepiania się na siłę. W VF5, czy MGS4 tez można to dostrzec, co nie jest równoznaczne , że są to brzydkie gry.


Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5197 dnia: Lutego 06, 2009, 13:37:30 pm »

Pytanie do posiadaczy LCD Bravia - jakie macie ustawienia, bo ja nijak nie mogę ustawić by widzieć znak Helgastów...?

Też miałem ten problem u siebie (sharp). Pewnie masz włączone Full RGB? ustaw na limited i poźniej w grze daj suwak na sam konieć w lewo przy jasności. Ja gdy tak zrobiłem gra wyglądała zdecydowanie ładniej niż wczoraj. KZ2 jest dobrze zrobiony, nie trzeba do niego ustawiać Full range RGB bo to tylko psuje efekt, za bardzo przyciemnia ekran i degraduje kolory.
« Ostatnia zmiana: Lutego 06, 2009, 13:39:48 pm wysłana przez Buzu »

Tango

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5198 dnia: Lutego 06, 2009, 13:38:30 pm »
Wrzućcie sobie język Norweski i okaże się, że Norwegowie dostali angielskie głosy tylko z napisami w swoim języku - czyli jednak jak się chce to się da!!


Pytanie do posiadaczy LCD Bravia - jakie macie ustawienia, bo ja nijak nie mogę ustawić by widzieć znak Helgastów...?

zwieksz Brightness w TV a pozniej baw sie suwakiem

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #5199 dnia: Lutego 06, 2009, 13:39:45 pm »
Wyszedł KZ2 i ludzie płaczą że słabe tekstury i mało zniszczalne środowisko...A wyszedł crisis z super grafą (grałem na moim piecu) i jakoś odstawiłem go po 1h .Grafika to pojęcie zbyt ogólne

Ogólne, czy nie, sprawa subiektywna. Jedno jest pewne, pojęcie "grafika się nie liczy" , można włożyć do betonowego sarkofagu, tudzież przypieczętować, takim pozycją jak Word of Goo/Worms.
Niemniej, faktycznie. Jeśli wychodzi gra tego kalibru, dostająca fantastyczne foty (średnia - 93%) i ktoś czepia się, że gdzieś tam jakaś tekstura jest słabsza , czy coś tam cienia nie rzuca jak powinno, to jest to czepiania się na siłę. W VF5, czy MGS4 tez można to dostrzec, co nie jest równoznaczne , że są to brzydkie gry.


zdecydowanie masz plusika.