rany,opoznienia masz w dokladnie kazdej grze,sam sprawy sobie nie zdawalem dopuki ktos mily afery nie wywolal zeby zjechac kilzone,poczytajcie na stronie gamasutra o tym,nawet jak opcje przestawiasz w menu ps3 masz opoznienie 3/60
A
obejrzałeś chociaż ten filmik przed komentowaniem?
Bo gościu pokazuje wyraźnie przy przesuwaniu menu w PS3 d-pad'em że opóźnienia (TV/konsoli) nie ma - reakcja w XMB jest natychmiastowa, a w K2 masz tak na oko ze 0,2 sek opóźnienia
Wbudowany lag...
Widzieliście tego "dileja" ?
I jak tu grać w MP ? ponoć ten sam babol był w becie.
--------------
A jednak w KZ2 jest nawet 350 źródeł światła w scenie :
http://www.gamezine.co.uk/news/game-types/shooter/the-most-light-sources-in-one-killzone-2-scene---$1267347.htm
Szkoda,że nie dali obrazka bo aż się wierzyć w to nie chce
belkot marketingowy/ widac w demie ze polowa cieni jest wypalona do tekstur na otoczeniu i nie jest dynamiczna wiec ta liczba to pewnie ilosc swiatel lacznie jakich uzyli do oswietlenia levelu /
Ktoś tu kiedyś dawał PDF'a ( dr_kz2_rsx_dev07.pdf ) w którym było m.in. to szerzej opisane.
Tylko niektóre światła rzucają dynamiczne cienie / oświetlenie (i przykładowo małe obiekty nie są w ogóle liczone) i jest to w pełni pod kontrolą projektanta poziomu - On decyduje które światła , do jakiej odległości.
Mniejsze światełka jak np.(IIRC) oczy Helgastów cieni nie rzucają tylko zmieniają kolor oświetlanych pikseli w przedefiniowanym kółeczku itd.
Optymalizacja i tyle.