Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 712937 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6120 dnia: Lutego 26, 2009, 23:21:45 pm »
A mi sie coś dzieje z netem i nie moge sie zalogować do PSN, a tak liczyłem na sesje z multi dzisiaj wieczorem  :sad:

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6121 dnia: Lutego 26, 2009, 23:23:34 pm »
Jakiego bóstwa? Po prostu przychodzisz i pier**lisz od rzeczy nie grając w grę. Nie zauważyłem pielgrzymek do tematu o Halo. Na temat "boskości" wypowiadałem się już kilkakrotnie, więc Twoje wnioski są, jak zwykle, oparte na błędnych przesłankach. :*

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6122 dnia: Lutego 26, 2009, 23:24:31 pm »
Nie chwaląc się, mój drugi rozegrany mecz:

http://killzone.com/kz/tour_round_history.psml?kz_match_id=59975&kz_file_id=60379

Wymiatam.
Jak klikam na ten link, to pojawi mi się główna strona i prosi o podanie wieku itd.
: Luty 26, 2009, 23:23:38 pm
też tak macie?

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6123 dnia: Lutego 26, 2009, 23:25:27 pm »
Jakiego bóstwa? Po prostu przychodzisz i pier**lisz od rzeczy nie grając w grę. Nie zauważyłem pielgrzymek do tematu o Halo. Na temat "boskości" wypowiadałem się już kilkakrotnie, więc Twoje wnioski są, jak zwykle, oparte na błędnych przesłankach. :*

400 stron o "kolejnym" fpsie i ostre riposty nawet na rzeczy oczywiste. :* Tyle mi starczy.
A jak chcesz to zapraszam do tematu Halo, możesz sobie pisać ile chcesz.

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6124 dnia: Lutego 26, 2009, 23:27:43 pm »
Ja grałem od 18, zero problemów.
: Luty 26, 2009, 23:19:37 pm
Dostałem medal, jestem urodzonym mordercą ;P
http://www.killzone.com/kz/mykillzone.psml?kz_user_id=pokrytysniegiem

Phi, ja mam czyyyyy

http://www.killzone.com/kz/mykillzone.psml?kz_user_id=DiukPL

;)
: Luty 26, 2009, 23:26:02 pm
Cytuj
A jak chcesz to zapraszam do tematu Halo, możesz sobie pisać ile chcesz.

Ej tarniak, może idź, bo dział x0 wymiera powoli.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6125 dnia: Lutego 26, 2009, 23:34:10 pm »
Nie chwaląc się, mój drugi rozegrany mecz:

http://killzone.com/kz/tour_round_history.psml?kz_match_id=59975&kz_file_id=60379

Wymiatam.
Zapytam jeszcze raz, co wam się otwiera pod tym linkiem?

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6126 dnia: Lutego 26, 2009, 23:37:43 pm »
Nie chwaląc się, mój drugi rozegrany mecz:

http://killzone.com/kz/tour_round_history.psml?kz_match_id=59975&kz_file_id=60379

Wymiatam.
Zapytam jeszcze raz, co wam się otwiera pod tym linkiem?


To co powinno, czyli powtórka starcia xTarniakax

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6127 dnia: Lutego 26, 2009, 23:38:36 pm »
Nie chwaląc się, mój drugi rozegrany mecz:

http://killzone.com/kz/tour_round_history.psml?kz_match_id=59975&kz_file_id=60379

Wymiatam.
Zapytam jeszcze raz, co wam się otwiera pod tym linkiem?


Za każdym razem musisz wpierw potwierdzić swój wiek i podać język. Po tym otworzy Ci się link docelowy.


Ciapkas, racja, licznik odwiedzin oficjalnego wątku Halo3 na neogafie idącego w miliony, ilość postów liczone w nastu tysiącach... Tak, zdecydowanie na Xboxie nie mają najwyraźniej w co grać ;)

Każda logika dobra, aby dosrać, co?
« Ostatnia zmiana: Lutego 26, 2009, 23:42:42 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6128 dnia: Lutego 26, 2009, 23:40:16 pm »
A mi sam początek strony (kraj, data) Ale mniejsza z tym.

Ta historia rundy jest fajna, ale czemu nie dali normalnego przeglądania, tak jak na bungie.net? Czyli ilość fragów, ilość zgonów, asysty itd.
:/
: Luty 26, 2009, 23:39:48 pm


Za każdym razem musisz wpierw potwierdzić swój wiek i podać język. Po tym otworzy Ci się link docelowy.
thz za info

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 625
  • Reputacja: 252
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6129 dnia: Lutego 27, 2009, 01:06:58 am »
a ja mam pytanie czy zauwazalna jest roznica  w jakosci obrazu na plazmie 42 cale hd ready i full hd? Nie chodzi mi tu o wpatrywanie sie w szczegoly z mniej niz metra...
Oczywiście , że jest . Choć w przypadku Killzone 2 większego znaczenia to nie ma.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6130 dnia: Lutego 27, 2009, 01:10:54 am »
Panowie czytajac watek natknolem sie na wasze problemy z online, pare ludzi napisalo, ze jest to problem duzej ilosci grajacych, ale sprawdzajac na stronce killzone widac "tylko" ponad 70k ludzi ktorzy pograli online, czy to jest tak duzo?

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6131 dnia: Lutego 27, 2009, 07:34:26 am »
Panowie czytajac watek natknolem sie na wasze problemy z online, pare ludzi napisalo, ze jest to problem duzej ilosci grajacych, ale sprawdzajac na stronce killzone widac "tylko" ponad 70k ludzi ktorzy pograli online, czy to jest tak duzo?

To gracze zarejestrowani wyłącznie na stronie Killzone.com, nie ogólna statystyka graczy online. Poza tym, gra od wczoraj popołudnia śmiga jak masełko i mam nadzieję, że będzie tak do tego zapowiedzianego patcha.

Kapral@Hicks

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 07-02-2009
  • Wiadomości: 4
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6132 dnia: Lutego 27, 2009, 10:57:04 am »
Cytuj
ponawiam pytanie , czy  bedzie widoczna wyrazna roznica miedzy kz na full hd a na hd ready?
Lepiej wybrać 720p ale o posiadaczach tv 1080p GG też zadbało. Rozdziałka w tym przypadku jest niestandardowa, nie ma większej ilości pikseli ale ma inne proporcje rozdzielczości. Z tego co czytałem z jest chyba nawet pełnych 1080 lini pionie zaś poziomowa to ułamek tego. Powód dla którego tak zrobili to podobnież znacznie lepszy obraz.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6133 dnia: Lutego 27, 2009, 11:12:11 am »
Pograłem chwile w multi i jak na razie nie planuje w to grać.Do CoD4 się ta gra nie umywa, może kiedyś zmienię zdanie, na chwile obecną nic specjalnego.Co do sterowania jest po prostu spier*olone a nie skillowe.Czekam na MW2 :cool:
: Luty 27, 2009, 11:08:25 am
Tak wiem skreśliłem grę a ch*ja w nią grałem :sad:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6134 dnia: Lutego 27, 2009, 11:21:43 am »
Dziś przetestuję mutli bo jedni mi piszą na gg że gra w mutli miecie a inni na forum że jest słaba.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6135 dnia: Lutego 27, 2009, 11:38:01 am »
Dla mnie multi jest bardzo dobre :) z meczu na mecz coraz bardziej mi się podoba - popołudniu zasiadam i napierdzielam  8)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6136 dnia: Lutego 27, 2009, 11:41:29 am »
Wooyek - jesteś uzależniony i Twoje zdanie jest nieobiektywne. Pora się leczyć bo ten CoD Cie do grobu zaprowadzi;)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6137 dnia: Lutego 27, 2009, 11:44:53 am »
Dziś przetestuję mutli bo jedni mi piszą na gg że gra w mutli miecie a inni na forum że jest słaba.
W moim przypadku pierwsze wrażenie było "takie sobie". Teraz mam za sobą dokładnie 6 godzin z tym trybem i jestem bardzo zadowolony. Zobaczymy co będzie za kilka dni, jak będę miał wszystkie klasy. I nie zgodzę się, ze gra nie wymaga skilla. Pierwsza gra bez auto-aim od czasów Halo, w którą gram. A co do sterowania, alternatywne 2, czułość gałek dwa razy do przodu. Dla mnie idealne ustawienie. Po 30 meczach gra mi się już idealnie.

Tak jak w przypadku Halo3, ciężko będzie ukończyć singla ;P

PS. Ludzie już biegają ze snajperkami, stawiają wieżyczki, wysyłają roboty (łatwo je strącić), dzieje się sporo  :-D Najważniejsze że gra mnóstwo Polaków.
: Luty 27, 2009, 11:41:37 am
Moje zdjęcie z KILLZONE 2
http://www.ps3site.pl/moje-zdjecie-z-killzone-2/15142/

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6138 dnia: Lutego 27, 2009, 11:46:12 am »
Pograłem chwile w multi i jak na razie nie planuje w to grać.Do CoD4 się ta gra nie umywa, może kiedyś zmienię zdanie, na chwile obecną nic specjalnego.Co do sterowania jest po prostu spier*olone a nie skillowe.Czekam na MW2 :cool:
: Luty 27, 2009, 11:08:25 am
Tak wiem skreśliłem grę a ch*ja w nią grałem :sad:

No ja osobiście miałem identyczne uczucie grając w multi KZ2 jak podczas posiadówek przy COD4 - syndrom jeszcze jednej rundy i mega miodność z potyczek.

Co do strzelania - można powiedzieć że są to dwie różne "szkoły" strzelania, ale jak dla mnie obydwie tak samo rajcujące (z tą różnicą, że KZ wydaje się bliższą realistyczniejszemu odwzorowaniu strzelania)

Krótko: imo można w końcu odstawić na półkę wyeksploatowaną płytkę cod4 bo nowy król multi wśród fpsów nadszedł :)
A Hard Days Knight

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6139 dnia: Lutego 27, 2009, 11:46:49 am »
Ja mam czułość gałek ustawioną na 80% na maksa i 2 oczka mniej. Nie wiem czy nie będę zmieniał. A co do multi jak się gra z 32 to czuć klimat wojny już na niektórych mapkach mam swoje miejsca do "kampienia" :P

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6140 dnia: Lutego 27, 2009, 11:52:29 am »
Czy na każdej mapie można grać w 32 osoby??
Czy w przypadku mniejszej liczby graczy mapa jest ograniczana, zmieniają sie respawny, itp?

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6141 dnia: Lutego 27, 2009, 11:52:44 am »
Krótko: imo można w końcu odstawić na półkę wyeksploatowaną płytkę cod4 bo nowy król multi wśród fpsów nadszedł :)
Dla mnie król dopiero nadejdzie, jesień 2009 :cool:

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6142 dnia: Lutego 27, 2009, 11:55:53 am »
Dla mnie król dopiero nadejdzie, jesień 2009 :cool:

Oby tak było - ciekawe co nowego pokaże IW :)

Ale mimo wszystko póki co koszulke lidera dla mnie przejęła gra Guerrillasów :cool:
A Hard Days Knight

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6143 dnia: Lutego 27, 2009, 11:56:08 am »
Cytuj
PS. Ludzie już biegają ze snajperkami, stawiają wieżyczki, wysyłają roboty (łatwo je strącić), dzieje się sporo 
:shock:
Czy oprocz tego sa w grze inne elementy, ktore z normalnego shootera robia z gre jakas lipna pier**le?

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6144 dnia: Lutego 27, 2009, 11:57:35 am »
Wooyek - jesteś uzależniony i Twoje zdanie jest nieobiektywne. Pora się leczyć bo ten CoD Cie do grobu zaprowadzi;)
Może i jest nieobiektywne, ale lata mi to.Mi po prostu na tą chwilę nie podeszło, może się to zmieni, a może i nie.Wcale się nie musicie ze mną zgadzać. :)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6145 dnia: Lutego 27, 2009, 12:09:20 pm »
Czy na każdej mapie można grać w 32 osoby??
Czy w przypadku mniejszej liczby graczy mapa jest ograniczana, zmieniają sie respawny, itp?
Nie, część map jest przeznaczona na mniejsza liczbę graczy. Tzn. wszędzie można grać w 32, ale na większości map jest mega zadyma. Ja unikam pokoi do 32 graczy. 
: Luty 27, 2009, 11:59:44 am
Cytuj
PS. Ludzie już biegają ze snajperkami, stawiają wieżyczki, wysyłają roboty (łatwo je strącić), dzieje się sporo 
:shock:
Czy oprocz tego sa w grze inne elementy, ktore z normalnego shootera robia z gre jakas lipna pie*****?
Wszytsko jest idealnie zbalansowane. Także jestem przeciwnikiem wszelkich udziwnien, czy też pojazdów w multi, ale tu wszystko idealnie pasuję do siebie, jest odpowiednio wyważone. Każda klasa ma jakieś umiejętności i dobrze zgrana drużyna może to świetnie wykorzystać.
: Luty 27, 2009, 12:01:52 pm
u
już na niektórych mapkach mam swoje miejsca do "kampienia" :P
Pograsz z lepszymi graczami to się przekonasz, ze tu nie ma miejsca na takie zagrywki, to nie CoD ;)
W KZ2 jeżeli stoisz/kręcisz się w jakimś miejscy, to możesz być pewnien, że zaraz ktoś cię zabije. Wszystko dzieki tej podstawowej broni ISA, dzięki przybliżeniu można ściągnąć wroga, który znajduję się z drugiej strony mapy. Oczywiście nie jest to łatwe, ale jeżeli gość kampi to już po nim :)

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6146 dnia: Lutego 27, 2009, 12:34:11 pm »

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6147 dnia: Lutego 27, 2009, 12:42:47 pm »
 :lol: :lol: :lol:

kurde jak killzone.com muli, nie idzie nic prawie sprawdzic  :mad: obym dzisiaj mógł sie już zalogować do PSN, bo jestem głodny zabijania  :evil:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6148 dnia: Lutego 27, 2009, 13:10:12 pm »
Po prostu w COD4 jest auto-aim i ludzie się przyzwyczaili że jest łatwo i przyjemnie. Pojawił się Killzone 2, który ma inne podejście do tematu, bardziej skillowe i niektórzy nie mogą się przesiąść. Nie wiem skąd przekonanie że celowanie i sterowanie w COD4 jest idealne i powinno być wzorem. Bo komuś się tak podoba? Nikt nigdzie nie okrzyknął że COD4 jest tutaj wzorem z którego należy czerpać przykład. Zapewne sterowanie i celowanie jest dokładnie takie jak miało według GG być. 

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6149 dnia: Lutego 27, 2009, 14:35:20 pm »
Z opisów kolegów wnioskuje, że gra w multi nie jest tak casual-friendly jak COD4 - cieszy mnie to niezmiernie :D

Jeszcze tylko 5 godzin - siadam przed konsolą i gram do rana :cool:

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6150 dnia: Lutego 27, 2009, 14:51:56 pm »
Pograłem z godzinkę i wyłączyłem (praca). W multi gra się na początku ciężko i gdyby nie mój brak w opanowaniu sterowania już w pierwszym meczu mógłbym nałapać całkiem sporo fragów (a zdobyłem jeno 22) bo zabija się łatwo (a bałem się, że będzie nawalanie po 5 magazynków w przeciwnika żeby padł). Niecierpliwie czekam na mecze z Wami chłopaki, tak na spokojnie...

063SjazS

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 11-12-2007
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6151 dnia: Lutego 27, 2009, 15:21:47 pm »
Po prostu w COD4 jest auto-aim i ludzie się przyzwyczaili że jest łatwo i przyjemnie. Pojawił się Killzone 2, który ma inne podejście do tematu, bardziej skillowe i niektórzy nie mogą się przesiąść. Nie wiem skąd przekonanie że celowanie i sterowanie w COD4 jest idealne i powinno być wzorem. Bo komuś się tak podoba? Nikt nigdzie nie okrzyknął że COD4 jest tutaj wzorem z którego należy czerpać przykład. Zapewne sterowanie i celowanie jest dokładnie takie jak miało według GG być. 

przestan znow prawic herezje...w cod 4 jest 60 fps i to czuc jak obracasz glowa mozna nacelowac na kazdy pixel natomiadt tu jest zenada i tyle...engine sie nie wyrabia i przesow nie jest plynny przez co malo precyzyjny...etap na moscie jest dobrym przykladem albo ost walka z bosem jak wylatuje duzo typa ciezko wcelowac w kogos z bliska zal...

nightrunner

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-01-2008
  • Wiadomości: 239
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6152 dnia: Lutego 27, 2009, 15:52:23 pm »
przestan znow prawic herezje...w cod 4 jest 60 fps i to czuc jak obracasz glowa mozna nacelowac na kazdy pixel natomiadt tu jest zenada i tyle...engine sie nie wyrabia i przesow nie jest plynny przez co malo precyzyjny...etap na moscie jest dobrym przykladem albo ost walka z bosem jak wylatuje duzo typa ciezko wcelowac w kogos z bliska zal...

A czy Killzone 2 miał być kopią innych fpsów?! Twórcy zrobili FPS-a po swojemu, nie idąc na łatwiznę i nie zerżnęli z, powiedzmy coda4.
Ścieżka obrana przez GG jest imo dużo bardziej realistyczna, a przez co (oczywiście dla mnie!) dużo bardziej miodna. Czy żołnierz w pełnym rynsztunku po przebiegnięciu 60 metrów jest w stanie oddać celnego headshota? Raczej wątpię.


KZ2 świetnie odwzorowuje masywność żołnierza - jak dla mnie - super.

EDIT:
Inna sprawa, że większości ludziom z czołowych list rankingowych jakoś nie przeszkadza ten domniemany "lag" czy jak go tam nazywają ludzie, którzy dostają baty od innych w multi. No offensse!
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2009, 15:55:25 pm wysłana przez nightrunner »
A Hard Days Knight

svonston

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6153 dnia: Lutego 27, 2009, 15:55:10 pm »
Jak tak podchodzisz do tematu, to chyba pozostaje Ci poczekac na Operation Flashpoint.

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6154 dnia: Lutego 27, 2009, 15:57:42 pm »
Szczerze to myślałem że multi będzie trudniejsze, zagrałem 2 mecze i szło mi całkiem nieźle, albo grały ze mną jakieś noob'y :lol:
NO BRAIN - NO GAIN


Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6155 dnia: Lutego 27, 2009, 16:22:06 pm »
Heady wchodzą za bardzo randomowo.

To jak siepiemy dziś?

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6156 dnia: Lutego 27, 2009, 16:28:29 pm »
Heady wchodzą za bardzo randomowo.

To jak siepiemy dziś?
No raczej stary.

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6157 dnia: Lutego 27, 2009, 16:30:05 pm »
Heady wchodzą za bardzo randomowo.

To jak siepiemy dziś?
No raczej stary.


O której?? 8)
NO BRAIN - NO GAIN


Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6158 dnia: Lutego 27, 2009, 16:35:37 pm »
Heady wchodzą za bardzo randomowo.

To jak siepiemy dziś?
No raczej stary.


O której?? 8)
Ja od 19:00 jestem do dyspozycji i gram do rana.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6159 dnia: Lutego 27, 2009, 16:38:29 pm »
Po prostu w COD4 jest auto-aim i ludzie się przyzwyczaili że jest łatwo i przyjemnie. Pojawił się Killzone 2, który ma inne podejście do tematu, bardziej skillowe i niektórzy nie mogą się przesiąść. Nie wiem skąd przekonanie że celowanie i sterowanie w COD4 jest idealne i powinno być wzorem. Bo komuś się tak podoba? Nikt nigdzie nie okrzyknął że COD4 jest tutaj wzorem z którego należy czerpać przykład. Zapewne sterowanie i celowanie jest dokładnie takie jak miało według GG być. 

przestan znow prawic herezje...w cod 4 jest 60 fps i to czuc jak obracasz glowa mozna nacelowac na kazdy pixel natomiadt tu jest zenada i tyle...engine sie nie wyrabia i przesow nie jest plynny przez co malo precyzyjny...etap na moscie jest dobrym przykladem albo ost walka z bosem jak wylatuje duzo typa ciezko wcelowac w kogos z bliska zal...

Bzdury gadasz jak potłuczony. Jak ktoś jest lama to płacze że mu sterowanie przeszkadza. W wyścigi symulacyjne też pewnie nie grasz bo za trudne.

-------

Wracając do samego KZ2 to mam za sobą pierwszy etap i trochę drugiego.

Wrażenia? WoW!!! Żadna gra nie oddaje tak klimatu wojny i nie ma takiej rozpierduchy. Co do grafiki to ryje beret nieźle. Co mnie jedynie wkurzyło to fakt że kule chamsko znikają ze ścian. Owszem tekstury momentami są słabe, szczególnie to boli jak chowamy się za przeszkodami i twórcy zamiast tam zrobić ładne tekstury to dali je gdzieś na ścianie obok. Natomiast większość jest śliczna i taki poziom jest w zupełności wystarczający. Oświetlenie po prostu miażdży. Animacja też.

Akcja gry jest niesamowita. COD4 może polizać pięty i schować się w krzakach. Gra prezentuje niesamowity poziom wykonania i nie dziwię się tym 10/10 za oprawę w tak wielu recenzjach. Bardzo cieszy fakt że pojawiła się wreszcie gra, która pokazuje jak inaczej można wykorzystać podzespoły PS3.

Co do sterowania to jest o wiele trudniejsze niż w auto-aimowym COD4. Tutaj czuć masę żołnierza i wycelować łatwo nie jest. Mnie osobiście to cieszy bo potęguje znacznie rozgrywkę. Nie ma takich akcji jak w COD4 gdzie wojak rusza się jak lekkoatleta z krótkich spodenkach i podkoszulku. Tutaj czuć że postać jest obładowana sprzętem. Sterowanie zaliczam na plus.

Sprawdzałem ten sławny już lag przy strzelaniu i mnie to wygląda na celowy zabieg twórców gry. Podczas rozgrywki nie odczuwa się tego ale przy zabawie z fizyką butli, muskając R1 broń nie wypaliła co dało mi jasno do zrozumienia że w tej grze trzeb przymierzyć i mocno wcisnąć spust żeby broń strzeliła. Przez to czuję że spust stawia opór a nie tak jak w innych FPP'kach gdzie pykam sobie jak z korkowca.

Ogólnie gra jest bardzo dobra i cholernie wciąga. Jednak na 10/10 nie zasługuje. Do gatunku FPP wnosi jedynie miażdżącą doszczętnie oprawę gdyż cała reszta już była. To po prostu bardzo dobra strzelanka.

Grze jak na razie mogę wystawić 9/10 a za oprawę bezapelacyjnie 10/10. Pogram dalej to może jakiś (+) do tej 9 wpadnie. Ewentualnie (-) jeśli jakaś lipa wyjdzie podczas dalszej gry lub Killzone 2 mnie znudzi w połowie.

PS. Fizyka to nowa jakość. Ja wiem że w wielu grach była latające ciała, butle z gazem reagujące na kule itp. Tyle że Killzone 2 wygląda to bardzo wymownie i konkretnie, oddając realizm otoczenia jak w żadnej innej grze.
« Ostatnia zmiana: Lutego 27, 2009, 16:42:10 pm wysłana przez MarcePan »