Jeszcze nie było tak pięknie, by wszytko, wszystkim się podobało. Każdy ma inny gust i to, że 16 osób twierdzi, iż Kz2 jest świetną pozycją , wcale nie jest równoznaczne z tym by kolejna osoba podzielała ich zdanie. To oczywiste i winno być respektowane, przez obie strony. Jednak argumentacje typu "Kz2 jest do d**, bo to stary słaby Kz z lepsza grafiką a animacja przeładowań broni zawsze jest taka sama" są śmieszne.
Tak jak z tymi teksturami. Pewnie, da się zauważyć, chowając się za niektórymi elementami ich gorszą jakość, ale jeśli ktoś pisze , że większość tekstur słaba jest, cześć takich sobie a tylko parę jest b. dobrych, to zalecam wizytę u urologa (bo na okulistę już za późno). Gra wygląda fantastycznie i nie jest to spowodowane żadnym hypem. Najzwyczajniej w świecie tak jest.
Dalej marudzenie na bugi wszelakie. Zupełnie jakby inne gry ich nie miały. Osobiście raz zauważyłem nienaturalną sytuację, gdy High padł między barierki a część jego korpusu zwisała.
Ciało śmiesznie drgało (coś jak Big Daddy w podobnej sytuacji).
Co do broni , to zastrzeżeń nie mam. Nie zdarzyło się, by strzał w czerep Helghasta nie spowodował zgonu natychmiastowego po ataku z karabinu snajperskiego. A na osadzie górniczej , zaraz po ataku snajperów, gdy tylko wziąłem jednemu z nich tą broń, to w następstwie cały etap z niej korzystałem, i nie tylko na pustkowiu, ale nawet do dotarcia do pociągu. Czyli trochę ich z niej zlikwidowałem.
Co do rzekomo ociężałego sterowania, to raczej również czepianie się na siłę. W FPS gram głównie na PC (są sporo tańsze i wizualnie prezentują się dużo lepiej), wiadomo, combo mysz+klawiatura jest niezastąpione, jednak przy przeskoku do Kz2, nie miałem żadnych problemów. Fakt, ostrzeliwanie za węgła , gdzie L2 chowa nas za osłoną, lewą gałką wychylamy się i jeszcze R3 musimy wdusić dla przybliżenia i tak oddawać ogień za pomocą R1, może nie jest za uniwersalne, ale nie jest to nic , co powinno wprawnemu manualnie graczowi, który już w kilka gier tego typu grał, spędzać sen z powiek.
A samo ^ na d-padzie , jest pomysłem podobnie jak w Dead Space kapitalnym.