Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 783277 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6920 dnia: Marca 11, 2009, 15:54:01 pm »
Musisz zabić minimum 10 typów w każdym z 8 meczów, jak chcesz mieć skill'a żeby widzieć wszystkich, musisz zabić 5 panów będąc niewidzialnym w każdym z 8 meczów.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6921 dnia: Marca 11, 2009, 16:30:53 pm »
A inni snajperzy mnie widzą mimo iż zakładam kamuflaż??? Pytam bo czasem mimo iż jestem niewidzialny to mnie zabija inny snajper.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6922 dnia: Marca 11, 2009, 16:34:42 pm »
jeśli 8 razy zabijesz po 10 przeciwników z snajperki w meczu do dostajesz umiejętność znakowania przeciwników-skanuje się teren ,na który aktualnie patrzysz i "X" zaznaczają się przeciwnicy-nawet niewidoczni snajperzy i kolesie przebrani za naszych.....

....w połączeniu z zoomem x5 do odblokowania i przy pewnej ręce snajper jest przekozacką klasą,ostatnio właśnie tak wymasterowanym snajperem gram w meczach snajperskich na pyrrusie :)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6923 dnia: Marca 11, 2009, 16:51:40 pm »
strzelba strzelba strzelba jakie to kurestwo jest !!! czasami takie napady mnie nachodza !!! aaa ta klasa co z bazooka biega to tyle trzeba olowiu wjeb4c w niego ze glowa mala  :grin: tyle ode mnie   :cool:
Ja 3/4 meczy gram z polskimi graczami, praktycznie zawsze bazooka i granatnik jest niedostępny, a maksymalna liczba to od 16 do 20 graczy (20 tylko na najwiekszych mapach). Shotgun tez mnie wkur**a, muszą go osłabić, czasami ściąga z takich odległości, że tylko pozostaje śmiech. Dobrze ze na duzych mapach nie jest juz tak zabójczy.
Ogólnie gra się świetnie, ale z pewnymi zasadami.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6924 dnia: Marca 11, 2009, 17:23:25 pm »
jeśli 8 razy zabijesz po 10 przeciwników z snajperki w meczu do dostajesz umiejętność znakowania przeciwników-skanuje się teren ,na który aktualnie patrzysz i "X" zaznaczają się przeciwnicy-nawet niewidoczni snajperzy i kolesie przebrani za naszych.....

....w połączeniu z zoomem x5 do odblokowania i przy pewnej ręce snajper jest przekozacką klasą,ostatnio właśnie tak wymasterowanym snajperem gram w meczach snajperskich na pyrrusie :)

Aha czyli na odwrót niż to co ja napisałem :cool:

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6925 dnia: Marca 11, 2009, 17:30:06 pm »
no no a najlepsze jest to jak typ biegnie jak samobojca (bazooka)  8) co tam ze on zginie jak on j3bnie 5  :cool:
         

Ememiks

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 04-12-2005
  • Wiadomości: 122
  • Reputacja: 0
  • PSN: Ememiks
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6926 dnia: Marca 11, 2009, 17:55:58 pm »
A inni snajperzy mnie widzą mimo iż zakładam kamuflaż??? Pytam bo czasem mimo iż jestem niewidzialny to mnie zabija inny snajper.
W czoraj odblokowalem snajpera i odrazu odpowiem na twoje pytanie ze nawet jak masz kamuflaz to dostajesz kulke miedzy galy.
1.Przy strzelaniu slychac odglos, dobry sysyem dzwieku i juz w 50% namierzony
2.Widac cos w rodzaju ognia z lufy trzeba byc bardzo czujnnym nie jednego juz tak ukrytego snajpera rozwalilem.
3. Kazde delikatne zmienienie pozycji obiawia sie widocznym defektem kamuflaza (bardzo slabo widocznym jesli ruch jest znikomy)
4. Zatrzymujesz sie w typowych miejscowkach gdzie czesto mozna znalesc snajpa udalo mi sie na chybil trafil zdjac kilku.
5. Bedac w kamuflazu nie stac w przejsciach itp gdyz blokujemy swoich jak i przeciwnikow.
Ogulnie czasami warto zdjac palec ze spustu i przeczekac na inna okazje.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6927 dnia: Marca 11, 2009, 18:22:33 pm »
No-scope'y snajperką są chyba najtrudniejsze spośród wszystkich gier w podobnych klimatach. Radocha jednak jest nieziemska. Jaram się :).

Vasquez

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 02-02-2009
  • Wiadomości: 13
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6928 dnia: Marca 11, 2009, 18:29:11 pm »
Killzonian 2 skończony - ocena 9,5 / 10
Sterowanie poprawili i gra się po prostu przyjemniej...
Jak ktoś pierwszy raz gra w tą grę to niech nie leci na veterana tylko skończy na normalu...
Na prawde można się zrazić bo jest tak ciężko..Normal jest w sam raz...
potem można się już bawić w veterany i potem elite...
GFX - moim zdaniem pod wieloma względami jest najlepsza EVER co sumarycznie daje najładniejszego FPSa EVER (so far)
fabuła - B.DOBRA! - sorry, ale choćby Crysis ma 10* gorszą (swoją drogą Crysis to to samo co FarCry tylko z potworkami w zimie)
Multiplayer - mi się mega podoba -> Jest klimatyczny, a to 90% sukcesu :)

czesio

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 27-09-2007
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 0
  • Dzieńdobry
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6929 dnia: Marca 12, 2009, 00:45:45 am »
E tam ja od razu skoczyłem na Veteranie a potem na Elite - ogólnie dzisiaj odblokowałem wszystkie trofea z singla i gierke w statsach mam zaliczoną na 100%. Teraz pora na multi...

xantiss

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 80
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6930 dnia: Marca 12, 2009, 10:24:53 am »
W tym tygodniu będzie złoto za top 1% 8-)

Mam nadzieję iż jak pokażą się DLC to wyjdą nowe , WIĘKSZE MAPY , Obecnie unikam gier typu 16/16 na radec academy  bo tam pasuje motto "one shot , 5 kills , no luck , just skill? " oczywiście polecam RPG albo granatnik :)
I Fear....Nothing

czesio

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 27-09-2007
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 0
  • Dzieńdobry
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6931 dnia: Marca 12, 2009, 10:57:25 am »
Ja dzisiaj zacząłem grac w multi i rzeczywiscie najlepiej mi sie grało na mapkach 8 vs 8... I kilka wstęg zaczeło mi sie odblokowywac... Najlatwiej zdobyc bedzie tą za 10 killsów na mapie...

xantiss

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 80
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6932 dnia: Marca 12, 2009, 11:32:44 am »
Ja obecnie mam wszystko prócz misji  i meele kill (brakuje 4) .W sumie te za misje są trudne do zdobycia z jednego powodu - zerg....Lepiej już sobie postawić mapkę 1v1 i zrobić cele misje jak robi większość graczy :| .Oczywiście jeszcze dochodzi kwestia odblokowania każdej klasy  i 2nd abilities combine ,bo czasami daje fajne połaczenie :) .
I Fear....Nothing

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6933 dnia: Marca 12, 2009, 12:32:21 pm »
Ciekawe, ciekawe. Kupił może ktoś z Was bundla KZ2? Czy opłaca się zakupić ten zestaw PS3+KZ2?

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6934 dnia: Marca 12, 2009, 12:37:37 pm »
Jest tutaj dwóch jegomości, którzy nabyli ten zestaw. Jak dla mnie ok, chociaż nie wiem jak z opłacalnością tego rozwiązania. Killzone 2 w tym momencie można kupić na allegro za ~150 zł (bez kosztów wysyłki).

Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6935 dnia: Marca 12, 2009, 12:39:17 pm »
Ciekawe, ciekawe. Kupił może ktoś z Was bundla KZ2? Czy opłaca się zakupić ten zestaw PS3+KZ2?

Warto! Łykasz PS3 i KZ2! Ba!

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6936 dnia: Marca 12, 2009, 12:42:26 pm »
Wystarczy porównać koszt samej PS3 + koszt Killzona 2 z kosztem bundla KZ2..
Jeśli Ci nie zależy na grafice na pudełku od konsoli.

farin

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-01-2009
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6937 dnia: Marca 12, 2009, 12:49:08 pm »
A gdzie/jak zrobiliście to trofeum żeby ustrzelić 3 headshoty z pistoletu, na tym samym magazynku?
PSN ID: Fariniasty, www.marszand.net - beta testy - wrzucaj, udostępniaj, wymieniaj!

czesio

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 27-09-2007
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 0
  • Dzieńdobry
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6938 dnia: Marca 12, 2009, 12:52:33 pm »
znam dobrą miejscówke... W Rafinerii... Kilka korytarzy za miejscem w którym wysiadalismy z pociągu wchodzimy do pomieszczenia gdzie bedzie kilku gosci w tych bardziej plaskich kaskach (jest tam winda na dół do bossa). Czekamy w tym przejsciu az beda wychodzic i sadzimy im heady. Jest tam o tyle dobrze ze im te kaski nie spadaja i praktycznie od razu jest zgon. Najłatwiej to robic na easy bo jest czas zeby przymiezyc... Nawet nie trzeba zoomowac...  Mi sie tam udalo za  3 razem...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6939 dnia: Marca 12, 2009, 12:54:32 pm »
Ciekawe, ciekawe. Kupił może ktoś z Was bundla KZ2? Czy opłaca się zakupić ten zestaw PS3+KZ2?
Opłaca się, bo można zestaw wyrwać za 1380 zł, a samą konsolę za 1300 + gra za wspomniane mniej więcej 150 zł.

czesio

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 27-09-2007
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 0
  • Dzieńdobry
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6940 dnia: Marca 12, 2009, 12:58:07 pm »
W saturnie w wawie w arkadii bundle stanial i byl ostatnio po 1350 zł

theHuLk

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 06-11-2008
  • Wiadomości: 378
  • Reputacja: 0
  • PSN: Calrsberg
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6941 dnia: Marca 12, 2009, 13:21:28 pm »
ile trzeba killow zrobic gnatem zeby odblokowa rewolwer  ???
         

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6942 dnia: Marca 12, 2009, 13:27:16 pm »
Szybki Cyngiel - rewolwer M4
Zdobądź 8 wstęg "Specjalista od Broni bocznej". Zabij 10 razy z broni przybocznej, aby zdobyć wstęgę "Specjalista od Broni bocznej".

xantiss

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 14-12-2008
  • Wiadomości: 80
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6943 dnia: Marca 12, 2009, 14:20:10 pm »
Jak można grać w polską wersję  :? ?
I Fear....Nothing

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6944 dnia: Marca 12, 2009, 14:27:47 pm »
Normalnie?

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6945 dnia: Marca 12, 2009, 14:32:12 pm »
Jak można grać w polską wersję  :? ?
Proponuje na padzie od Ps3 Sixaxis bądź Dual shock3  :-P

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6946 dnia: Marca 12, 2009, 14:32:16 pm »
Jak można grać w polską wersję  :? ?
Kasować, kasować, kasować sejwika.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6947 dnia: Marca 12, 2009, 15:08:00 pm »
Ja chyba ostatecznie podziękuje Killzone'owi za on-line, po problemach z killsami, teraz przyszedł czas na niewyważoną rozgrywkę.
Wbijam się na mecz i pierwsze co widzę to rakieta lecąca w stronę respawna, cudem unikam, potem wpada jakiś typ samobójca--zabija siebie i ze 3-4 osoby z wyrzutni...
A wczoraj: strzelam do typa (assulta)....cały magazynek wpakowałem, przeładowuje a typ wali na oślep granatnikiem, odbiegam na bok, rzucam granat, typ mnie zabija i nawet nie dostaje granatem....
Szkoda mi jedynie trofeów...
Ok rozumiem zrobić trofeum--"uzyskaj rangę generała", ale po cholerę robić te weekly honor rang, ribbony? No, może też zostać "wygraj 50 meczy".
Reszta jest zbędna. Oby tylko w CoD:MW2 nie było po*ebanych trofeów na multi, najlepiej żeby w ogóle nie było, albo tylko te w stylu: dojdź do 55 levela. Takie które człowiek bez skilla, ale uparty też dostaje.

paprot

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 11-08-2005
  • Wiadomości: 1 372
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: paprotPL
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6948 dnia: Marca 12, 2009, 15:15:02 pm »
Ja chyba ostatecznie podziękuje Killzone'owi za on-line, po problemach z killsami, teraz przyszedł czas na niewyważoną rozgrywkę.
Wbijam się na mecz i pierwsze co widzę to rakieta lecąca w stronę respawna, cudem unikam, potem wpada jakiś typ samobójca--zabija siebie i ze 3-4 osoby z wyrzutni...
A wczoraj: strzelam do typa (assulta)....cały magazynek wpakowałem, przeładowuje a typ wali na oślep granatnikiem, odbiegam na bok, rzucam granat, typ mnie zabija i nawet nie dostaje granatem....
Szkoda mi jedynie trofeów...
Ok rozumiem zrobić trofeum--"uzyskaj rangę generała", ale po cholerę robić te weekly honor rang, ribbony? No, może też zostać "wygraj 50 meczy".
Reszta jest zbędna. Oby tylko w CoD:MW2 nie było po*ebanych trofeów na multi, najlepiej żeby w ogóle nie było, albo tylko te w stylu: dojdź do 55 levela. Takie które człowiek bez skilla, ale uparty też dostaje.

witaj w klubie ja juz parę dni temu stwierdziłem to samo ze podziękuje za multi , gra jest sama w sobie kozacka ale multi nie dla mnie. Jednym się podoba innym nie  i ja właśnie zaliczam sie do tej drugiej grupy  :mad:

także czekam na COD MW2 :cool:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6949 dnia: Marca 12, 2009, 15:37:30 pm »
Ja mam podobne zdanie. Zmienić to mogą jedynie dedykowane serwery bez możliwości gry szturmowcem itp. badziewiami. Na "Wzniesieniu Pyrrus" można banalnie podejść przeciwnika. Najpierw naparzamy taktykiem pod sam resp przeciwnika i zostawiamy flarę. Potem odradzamy się tam szturmowcem, włączamy szybkie bieganie i z bazooką wpadamy do bazy. Tyle w temacie taktyki. Niektóre mapy są słabo pomyślane niestety. COD4 jest grą lepszą w mutli. Mam nadzieję że 2 część to podtrzyma.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6950 dnia: Marca 12, 2009, 15:56:36 pm »
Macie racje..tylko, że to wszystko można powyłączać i wtedy gra się fajnie!  :smile:  Najlepiej jest 7x7 bez szturmowca. A co do statsów to chyba nie zalicza do nich zabić wieżyczek i z wieżyczek a w meczu nalicza ot cały problem.  np.masz 40 zabic ale wieżyczka zabiła 5osób a ty do tego rozwaliłeś 3 wieżyczki wiec w statsach masz..32killsy

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6951 dnia: Marca 12, 2009, 16:00:15 pm »
Macie racje..tylko, że to wszystko można powyłączać i wtedy gra się fajnie!  :smile:  Najlepiej jest 7x7 bez szturmowca. A co do statsów to chyba nie zalicza do nich zabić wieżyczek i z wieżyczek a w meczu nalicza ot cały problem.  np.masz 40 zabic ale wieżyczka zabiła 5osób a ty do tego rozwaliłeś 3 wieżyczki wiec w statsach masz..32killsy
....ja nie gram typem z wieżyczkami, grałem trochę taktykiem, ale te jego latające gówno nic nie zabijają. A strącone latające shity i zniszczone wieżyczki lecą na pkt misji, a nie killsy.
Jak mówię są błędy w statch, to są. Już patrzyłem wszystkie teorie (że niby headshoty liczą się podwójnie--bo jak ktoś mnie zabije i dostaje 2pkt to może jak dostaję 2 deathsy) i żadna nie ma uzasadnienia.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6952 dnia: Marca 12, 2009, 16:29:12 pm »
To rozwal wieżyczkę i zobacz... 8) Ja jak coś piszę to mam rację :grin:
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2009, 16:38:54 pm wysłana przez CancerPL »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6953 dnia: Marca 12, 2009, 17:27:32 pm »
Cytuj
....ja nie gram typem z wieżyczkami, grałem trochę taktykiem, ale te jego latające gówno nic nie zabijają. A strącone latające shity i zniszczone wieżyczki lecą na pkt misji, a nie killsy.
Jak mówię są błędy w statch, to są. Już patrzyłem wszystkie teorie (że niby headshoty liczą się podwójnie--bo jak ktoś mnie zabije i dostaje 2pkt to może jak dostaję 2 deathsy) i żadna nie ma uzasadnienia.


LOL dokładnie, na kiego grzyba mi to latające gówno, pożytku brak, za to to stojące działko ownuje aż miło, momentami zakłada same HS'y.

tjeRy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 07-04-2008
  • Wiadomości: 147
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6954 dnia: Marca 12, 2009, 18:24:37 pm »
troche smieszne jest to ze oceniacie gre za to, jak kto inny w nią gra. poponuje grać tylko 4vs4, jedyny słuszny tryb w tej grze, nie ma chaosu i z dupy killi, w takim trybie gra wymaga skilla i taktyki. ja osobiscie w fpsach multi mam w dupie jak kto gra na publikach, licza sie ustawione mecze z małą ilościa graczy(dla KZ2 jak juz wspomnailem idealne jest 4vs4), wtedy dopiero mozna czerpac przyjemnosc z gry, a nie latanie z 30 debilami po Radec Academy.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6955 dnia: Marca 12, 2009, 18:39:32 pm »
4x4 to mało 7x7 to jest to :lol:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6956 dnia: Marca 12, 2009, 18:45:51 pm »
Cytuj
troche smieszne jest to ze oceniacie gre za to, jak kto inny w nią gra
To nie o to chodzi kto jak gra, tylko jak jest wyważona rozgrywka. W CoD4 jest super wyważona (mogę troszkę narzekać na LMG). A w K2? Bierzesz assulta, wbiegasz na respawn wroga, rzucasz granat + strzał z bazooki i dostajesz pkt... Nie mówiąc już o tym jak jedna drużyna rzuca granat z respawnem obok repsa drugej drużyny...no taktyka pełną gębą.
Zwykłe podłożenie miny w CoD4 jest bardziej taktyczne niż cały Killzone 2.

Jeśli GG chce naprawić grę to polecam: zwiększenie liczby osób na sqad, dodanie party, wywalenie assulta, wywalenie granatnika, wywalenie wyrzutni rakiet, zmniejszenie siły snajperki, zmniejszenie siły i zasięgu shotguna, wywalenie zbędnych rzeczy jak ten latający shit taktyka (jak by zmienili jego zastosowanie z latającego gówna które nic nie robi, na latające gówno które pokazuje nam gdzie są sabotażyści i snajperzy już by było lepiej), restrykcje do rzucania granatów-respawnów (np nie możność rzucenia za blisko respa przeciwnika--czy to normalnego czy granatu), lepsza detekcja trafień (broni i grantów---typ przebiegł przez granat, dostał "światłem" od wybuchu, ale nie zginął bo zasięg damage'a jest mniejszy, a co do broni--rozwiązało by to sprawę wzajemnego fraga), szybsze leczenie, poprawienie działania działek (albo sadzą heady, albo nic nie robią), naprawienie liczenia fragów i deathsów, nabijanie statystyk w trakcie meczu, a nie po jego zakończeniu, wywalenie błędów które nas wywalały z gry, poprawienie przejrzystości menu, a no i jeszcze--pkt asysty.
No to chyba tyle, pewnie jeszcze coś by się znalazło.
« Ostatnia zmiana: Marca 12, 2009, 18:47:31 pm wysłana przez Solid Snake 1989 »

paprot

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 11-08-2005
  • Wiadomości: 1 372
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: paprotPL
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6957 dnia: Marca 12, 2009, 18:53:23 pm »
Cytuj
troche smieszne jest to ze oceniacie gre za to, jak kto inny w nią gra
To nie o to chodzi kto jak gra, tylko jak jest wyważona rozgrywka. W CoD4 jest super wyważona (mogę troszkę narzekać na LMG). A w K2? Bierzesz assulta, wbiegasz na respawn wroga, rzucasz granat + strzał z bazooki i dostajesz pkt... Nie mówiąc już o tym jak jedna drużyna rzuca granat z respawnem obok repsa drugej drużyny...no taktyka pełną gębą.
Zwykłe podłożenie miny w CoD4 jest bardziej taktyczne niż cały Killzone 2.

Jeśli GG chce naprawić grę to polecam: zwiększenie liczby osób na sqad, dodanie party, wywalenie assulta, wywalenie granatnika, wywalenie wyrzutni rakiet, zmniejszenie siły snajperki, zmniejszenie siły i zasięgu shotguna, wywalenie zbędnych rzeczy jak ten latający shit taktyka (jak by zmienili jego zastosowanie z latającego gówna które nic nie robi, na latające gówno które pokazuje nam gdzie są sabotażyści i snajperzy już by było lepiej), restrykcje do rzucania granatów-respawnów (np nie możność rzucenia za blisko respa przeciwnika--czy to normalnego czy granatu), lepsza detekcja trafień (broni i grantów---typ przebiegł przez granat, dostał "światłem" od wybuchu, ale nie zginął bo zasięg damage'a jest mniejszy, a co do broni--rozwiązało by to sprawę wzajemnego fraga), szybsze leczenie, poprawienie działania działek (albo sadzą heady, albo nic nie robią), naprawienie liczenia fragów i deathsów, nabijanie statystyk w trakcie meczu, a nie po jego zakończeniu, wywalenie błędów które nas wywalały z gry, poprawienie przejrzystości menu, a no i jeszcze--pkt asysty.
No to chyba tyle, pewnie jeszcze coś by się znalazło.

cos duzo tego  :shock: ale ogólnie sama prawda

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6958 dnia: Marca 12, 2009, 18:56:16 pm »
Cytuj
troche smieszne jest to ze oceniacie gre za to, jak kto inny w nią gra
To nie o to chodzi kto jak gra, tylko jak jest wyważona rozgrywka. W CoD4 jest super wyważona (mogę troszkę narzekać na LMG). A w K2? Bierzesz assulta, wbiegasz na respawn wroga, rzucasz granat + strzał z bazooki i dostajesz pkt... Nie mówiąc już o tym jak jedna drużyna rzuca granat z respawnem obok repsa drugej drużyny...no taktyka pełną gębą.
Zwykłe podłożenie miny w CoD4 jest bardziej taktyczne niż cały Killzone 2.

Jeśli GG chce naprawić grę to polecam: zwiększenie liczby osób na sqad, dodanie party, wywalenie assulta, wywalenie granatnika, wywalenie wyrzutni rakiet, zmniejszenie siły snajperki, zmniejszenie siły i zasięgu shotguna, wywalenie zbędnych rzeczy jak ten latający shit taktyka (jak by zmienili jego zastosowanie z latającego gówna które nic nie robi, na latające gówno które pokazuje nam gdzie są sabotażyści i snajperzy już by było lepiej), restrykcje do rzucania granatów-respawnów (np nie możność rzucenia za blisko respa przeciwnika--czy to normalnego czy granatu), lepsza detekcja trafień (broni i grantów---typ przebiegł przez granat, dostał "światłem" od wybuchu, ale nie zginął bo zasięg damage'a jest mniejszy, a co do broni--rozwiązało by to sprawę wzajemnego fraga), szybsze leczenie, poprawienie działania działek (albo sadzą heady, albo nic nie robią), naprawienie liczenia fragów i deathsów, nabijanie statystyk w trakcie meczu, a nie po jego zakończeniu, wywalenie błędów które nas wywalały z gry, poprawienie przejrzystości menu, a no i jeszcze--pkt asysty.
No to chyba tyle, pewnie jeszcze coś by się znalazło.

cos duzo tego  :shock: ale ogólnie sama prawda
bo część opisywałem, trochę to powiększa :)

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #6959 dnia: Marca 12, 2009, 19:01:32 pm »
Jak mówiłem wszystko(prawie) da się  ustawić. A co do Coda to też nie jest taki boski :smile: Też cuda na kiju parę razy widziałem :lol: PS:Croopnik sprawdzałeś wieżyczki??