Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 783400 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7440 dnia: Kwietnia 04, 2009, 08:43:33 am »
Jak dołaczyć do klany w grze? Mam dać stwórz nowy i tak wpisać wszystkie dane tego klanu?
Yeahh, me and hate that's an odd couple

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7441 dnia: Kwietnia 04, 2009, 08:54:56 am »
Powinno być Communication -> Messages -> Clan invite -> Accept invite czy coś takiego.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7442 dnia: Kwietnia 04, 2009, 10:51:55 am »
Powinno być Communication -> Messages -> Clan invite -> Accept invite czy coś takiego.


Tak też jest :)

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7443 dnia: Kwietnia 06, 2009, 12:30:53 pm »
Tak właśnie sobie czytałem wątek o COD4 vs KZ2 na gametrailers i jedna z wypowiedzi uświadomiła mi troszkę przykrą wizję, gdy pojawi się KZ3.

Co będzie z multi ? Teraz wkładam zaangażowanie w multi KZ2, będę ćwiczył, brał udział w turniejach, wiązał się z tą grą; pojawi się KZ3 i nagle mam się przesiąść? Nie wyobrażam sobie, że KZ3 wychodzi po roku albo 2... tak jak teraz druga część Cod:MW. Dla wszystkich wolnych strzelców to na pewno gratka i zero problemu, ale dla bardziej osadzonego w multi gracza to już nie jest takie proste.

Sukcesem klimatu multi CSa, BF czy UT było i jest między innymi to, że te tytuły po prostu są jakie są od kilku lat, żyją dzięki temu, że nie ma dla nich zastępstwa.

Nie wyobrażam sobie przesiadki na multi KZ3 po już dwóch latach. KZ3 interesowałby mnie tylko ze względu na swoją kampanię i ewentualne nowe rozwiązania, zarówno te graficzne i jak i "growe".

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

tninja

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 27-05-2008
  • Wiadomości: 360
  • Reputacja: 11
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7444 dnia: Kwietnia 06, 2009, 13:12:38 pm »
Mozna by tak powiedziec o kazdej seri gier nastwionych na multi co maja powiedziec fani Pesa kazdego roku zmiany niby pilka to pilka i gra sie tak samo.Robisz tak albo zostajesz fantykiem danej czesci i z grupka tobie potobnych grasz lub niestety gonisz za tym calym cyklem wydawniczym

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7445 dnia: Kwietnia 06, 2009, 13:22:38 pm »
Wie ktoś na którym miejscu trzeba było być w tym tygodniu aby się zmieścić w 1% najlepszych graczy?

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7446 dnia: Kwietnia 06, 2009, 13:23:55 pm »
Wbij się do pierwszego tysiąca\dwóch i powinno załapać

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7447 dnia: Kwietnia 06, 2009, 16:27:55 pm »
Updatuje Wam się strona killzone.com??
U mnie statsy zatrzymały się na 3 kwietnia...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7448 dnia: Kwietnia 06, 2009, 16:34:23 pm »
Updatuje Wam się strona killzone.com??
Oczywiście. :)

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7449 dnia: Kwietnia 06, 2009, 16:39:00 pm »
Wie ktoś na którym miejscu trzeba było być w tym tygodniu aby się zmieścić w 1% najlepszych graczy?
Bez zbędnego napinania się załapałem się w tym tygodniu do 3% - miejsce ok 5000...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7450 dnia: Kwietnia 06, 2009, 16:41:37 pm »
Wie ktoś na którym miejscu trzeba było być w tym tygodniu aby się zmieścić w 1% najlepszych graczy?
Poniżej 2500.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7451 dnia: Kwietnia 06, 2009, 17:18:30 pm »
2506 miejsce :mad:  Nie wystarczyło! :-x  PS:nie moge zrobić ani jednego ribbona tym Szturmowcem...jak to się robi?? Może jakiś błąd jest i darmo próbuje?

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7452 dnia: Kwietnia 06, 2009, 17:20:57 pm »
Ja zdobyłem 1% w pierwszym tygodniu i byłem na 4893 a teraz to już powyżej 10tys. wypadłem.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7453 dnia: Kwietnia 06, 2009, 17:25:56 pm »
Dużo osób grało i było łatwiej... :???:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7454 dnia: Kwietnia 07, 2009, 11:36:29 am »
Dużo osób grało i było łatwiej... :???:
A skąd, bo pierwszy tydzień to był czwartek, piątek, sobota i niedziele. :lol:
: Kwiecień 06, 2009, 17:27:02 pm
W czwartek ma być "major announcement" odnośnie Killzone 2:
http://scrawlfx.com/2009/04/next-gttv-features-bioshock-2-gameplay-killzone-2-fable-ii-dlc

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7455 dnia: Kwietnia 07, 2009, 12:21:04 pm »
"Zero - that's how many fresh ideas Killzone 2 brings to the table" - tak "recenzent" podsumował Kz2 wystawiając jej notę 7.
Podobnie ocenił magazyn Edge. Czytałem kilka bardziej/mniej ciekawych artykułów o Kz2 i ewidentnie wypowiadający, dzielą się na dwie frakcje. Jedni marudzą, że brak tu przełomu, że nudno, że gra tylko graficznie może zachwycić. Drudzy wychwalają pozycje GG pod niebiosa, chwaląc sobie to czym gra jest Czyli produkcją, która świetnie wypełnia wolny czas gracza.

Jak się na to zapatrujecie? Ja sądzę, że Kz2 spełnia w sposób kompletny swoje zadanie i jeśli gracze, którzy oceniają dany tytuł, będą zaniżać ocenę tylko dla tego, iż brak w niej przełomowych rozwiązań, to niebawem średnia 96% gier będzie wynosić jakieś 40%. Przecież chodzi o to, by zasiąść przez TV i dobrze się bawić a nie marudzić "brak świeżości/nudno bo ciągle to samo, z ptk. A do ptk. B"

Wychodzi zatem, że SF IV, to fatalna produkcja. Przecież co walkę chodzi o to samo - wygrać z przeciwnikiem.

Tylko co ciekawe, ci sami ludzie oceniali CoD 4 MW na 9/10, a czy szkielet gry nie przypomina tego z Kz2 - w głównej mierze, przemierzamy dany teren, by zlikwidować przeciwników, nie dając się przy tym unicestwić.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7456 dnia: Kwietnia 07, 2009, 12:27:59 pm »
Cytuj
Wychodzi zatem, że SF IV, to fatalna produkcja. Przecież co walkę chodzi o to samo - wygrać z przeciwnikiem.
Jeszcze tylko porównaj Killzone do gry logicznej i przygodówki point&click.
Cytuj
Tylko co ciekawe, ci sami ludzie oceniali CoD 4 MW na 9/10, a czy szkielet gry nie przypomina tego z Kz2 - w głównej mierze, przemierzamy dany teren, by zlikwidować przeciwników, nie dając się przy tym unicestwić.
Przeczytaj jeszcze raz:

"Zero - that's how many fresh ideas Killzone 2 brings to the table"

Przy tym stoliczku już jest COD, Bioshock, Resistance i setki innych gier FPS.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 07, 2009, 12:29:42 pm wysłana przez tarniak »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7457 dnia: Kwietnia 07, 2009, 12:41:30 pm »
Chodzi szablon i powtarzalność czynności a tu nie ma rozróżnienia na dany gatunek. Oczywiście szkielet gry FPS może być różny i jest przy tym bardziej rozbudowany niż w mordobiciu, ale chodzi tylko o porównanie, że ktoś marudzi, że ciągle to samo i tak co planszę.


Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7458 dnia: Kwietnia 07, 2009, 12:47:10 pm »
Chodzi szablon i powtarzalność czynności a tu nie ma rozróżnienia na dany gatunek. Oczywiście szkielet gry FPS może być różny i jest przy tym bardziej rozbudowany niż w mordobiciu, ale chodzi tylko o porównanie, że ktoś marudzi, że ciągle to samo i tak co planszę.
Wciąż nie pojąłeś stwierdzenia:

"Zero - that's how many fresh ideas Killzone 2 brings to the table"

które nie mówi, że ciągle to samo (bo tak jest w FPSach w gruncie rzeczy, a nie tylko w K2), tylko o braku nowych patentów.. A tych w istocie, nie ma. A taki COD to miał, Bioshock też (mimo, iż mnie nie przypadł do gustu)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7459 dnia: Kwietnia 07, 2009, 12:48:05 pm »
A cover system? Zawsze to coś nowego. :-P

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7460 dnia: Kwietnia 07, 2009, 12:54:00 pm »
A cover system? Zawsze to coś nowego. :-P

Nah, było już coś podobnego, bodaj w BiA.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7461 dnia: Kwietnia 07, 2009, 13:08:09 pm »
tarniak, ależ ja doskonale rozumiem, co autor napisał, i co chciał w ten sposób przekazać. Przytoczyłem te słowa jako cytat, a cała reszta wypowiedzi, to ogólny zarys wypowiedzi osób, które go komentowały - że nudno i że faktycznie brak tu nowych patentów. I nie stawiałbym Kz2 obok Bs a raczej obok CoD4 właśnie. I jaki to powiew przełomu, czy nawet świeżości przyszedł wraz z CoD4: MW a w odniesieniu do Kz2, już go brak (żeby nie było, przy obu wprost wybornie się bawiłem, i oceniam je na zasadzie dostarczonego mi pakietu "miło spędzony czas" a nie "rewolucje i nowe standardy".

Oni natomiast negują grę, tylko dla tego, iż sama rozrywka nie wybiega poza przyjęte standardy gatunkowe. To trochę jakby Jerremy Clarkson stwierdził, że nowy model Bugatti Veyron, nie wyznacza nowych standardów, fakt "nieco" różni się od Skody Favorit, jednak brak mu pańskiej pogardy by spoglądać na najbliższe otoczenie. Przypomina to durne ocenianie w typu "to to samo więc odejmij/dodaj jeśli (nie)grałeś w poprzednią osłonę"., czy coś w ten deseń. Zresztą nie spierajmy się o interpretacje tekstu, tylko go skomentujmy.

 

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7462 dnia: Kwietnia 07, 2009, 14:54:24 pm »
Dziś o 18:00 zakładam pokój, dostępne klasy to żołnierz, taktyk, medyk, snajper. Liczba graczy 14, nazwa pokoju SKILL MODE PL, hasło: PL.

Dajcie znać czy jesteście chętni.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7463 dnia: Kwietnia 07, 2009, 15:17:59 pm »
Jeśli nie będzie serwa GOT to wbijam.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7464 dnia: Kwietnia 07, 2009, 17:16:26 pm »
Jak skończę sprzątać/prać/gotować to też przyjdę pograć...

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7465 dnia: Kwietnia 07, 2009, 19:24:00 pm »
Pojawił się patch 1.22, tylko da Azji. Waży 216 mega, lecz nie wiadomo jeszcze co dodaje/poprawia.

Johnny B. Goode

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-11-2007
  • Wiadomości: 1 838
  • Reputacja: 17
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7466 dnia: Kwietnia 07, 2009, 19:28:00 pm »
Pojawił się patch 1.22, tylko da Azji. Waży 216 mega, lecz nie wiadomo jeszcze co dodaje/poprawia.
:lol: będę ściągał 3 dni.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7467 dnia: Kwietnia 07, 2009, 19:42:55 pm »
Pojawił się patch 1.22, tylko da Azji. Waży 216 mega, lecz nie wiadomo jeszcze co dodaje/poprawia.
od kiedy to Azja gra tak ostro w gry FPP, że aż dostają patche w pierwszej kolejności??

Liczę na usprawnienia w lobby online..

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7468 dnia: Kwietnia 07, 2009, 19:44:16 pm »
Jeszcze z 4 patche i będzie już bez zastrzeżeń  :cool:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7469 dnia: Kwietnia 07, 2009, 20:37:15 pm »
Ufff dzis przeszedlem KZ2 na ostatnim poziomie  :cool: Oprocz walki z ostatnim bosem calosc nie byla tak trudna jak sobie wyobrazalem. Teraz jeszcze kilka pucharkow w trybie single (przejsc gre bez zgonu) a potem juz tylko multi!!!!!!!!!!

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7470 dnia: Kwietnia 07, 2009, 22:19:43 pm »
Singiel i owszem jest sztampowy jak cholera, ale multi uważam już wnosi kilka ciekawych rozwiązań, chociażby funkcje poszczególnych klas, czy dynamiczna zmiana trybu. Także traktując KZ2 jako całość, nie odważyłbym się na stwierdzenie, że nie wnosi absolutnie żadnych nowych patentów. Jeżeli jednak rozpatrywać tę grę jako singiel wyłącznie, byłbym skłonny zgodzić z tymi słowami.

KZ2 raczej wnosi sporo patentów od strony technicznej. Ta, niestety, bardzo szybko staje się tłem, jak chociażby wspaniały system uderzeń kul, albo świetnie zachowująca się kamera. Singiel KZ2 to dobra robota rzemieślnicza, i niestety tylko tyle. Całe szczęście multi jest świetny :D

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

_Maniek_

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 545
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7471 dnia: Kwietnia 07, 2009, 22:22:54 pm »
Może mi ktoś powiedzieć, co znaczą znaczki (np. trupia czacha) w statystykach? Bo oczywiście w instrukcji tego nie umieścili :/

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7472 dnia: Kwietnia 07, 2009, 22:30:01 pm »
Może mi ktoś powiedzieć, co znaczą znaczki (np. trupia czacha) w statystykach? Bo oczywiście w instrukcji tego nie umieścili :/
Niech ktoś mnie poprawi, jeśli się mylę, ale...
4 ikony oznaczają: kille, team-kille, kille zrobione z wykorzystaniem używanej klasy i śmierci gracza...
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 07, 2009, 22:32:04 pm wysłana przez A-n »

_Maniek_

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 545
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7473 dnia: Kwietnia 07, 2009, 22:34:36 pm »
Może mi ktoś powiedzieć, co znaczą znaczki (np. trupia czacha) w statystykach? Bo oczywiście w instrukcji tego nie umieścili :/
Niech ktoś mnie poprawi, jeśli się mylę, ale...
4 ikony oznaczają: kille, team-kille, kille zrobione z wykorzystaniem używanej klasy i śmierci gracza...

Dzięki wielkie, tych dwóch środkowych za cholerę nie mogłem rozszyfrować.

czesio

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 27-09-2007
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 0
  • Dzieńdobry
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7474 dnia: Kwietnia 08, 2009, 08:24:33 am »
Zgodnie z moimi wyliczeniami w numbers (iwork) jestem o 94 pkt do przodu i załapałem się do pierwszej trójki % najlepszych graczy;-). Trzeba będzie wynik trochę podbić bo do poniedziałku daleko jeszcze. Fajne jest to, że graczy przybywa i coraz łatwiej jest zdobyć te trofea... Na chwilę obecną jest 827699 ludzi grajacych w KZ2...

Na czym polega łączenie umiejętności w KZ2 - że jak mam medykiem odblokowane apteczki to mogę ich używać inną klasą? Jakoś tak się skupiałem na walce, że nie ogarnąłem jeszcze tych ribbonów za umiejętności poboczne danych klas

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7475 dnia: Kwietnia 08, 2009, 08:52:25 am »

Na czym polega łączenie umiejętności w KZ2 - że jak mam medykiem odblokowane apteczki to mogę ich używać inną klasą? Jakoś tak się skupiałem na walce, że nie ogarnąłem jeszcze tych ribbonów za umiejętności poboczne danych klas

Tak jest, tylko drugą umiejętność można zmieniać. I dopiero wtedy, kiedy co najmniej dwie postacie mają zrobioną 2 umiejętność.
Jeżeli się jednak nie mylę, to nie każdej postaci można przypisać drugą umiejętność innej postaci. Np koleś Bazooki nie może rozrzucać apteczek :/ Za to Medic może mieć włączone szybkie bieganie...

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7476 dnia: Kwietnia 08, 2009, 08:57:52 am »
Muszę przycisnąć w KZ2. Teraz w tym tygodniu jestem na około 600 miejscu muszę utrzymać to miejsce żeby zdobyć 1% najlepszych graczy  :cool:

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7477 dnia: Kwietnia 08, 2009, 10:50:57 am »
Może mi ktoś powiedzieć, co znaczą znaczki (np. trupia czacha) w statystykach? Bo oczywiście w instrukcji tego nie umieścili :/
Niech ktoś mnie poprawi, jeśli się mylę, ale...
4 ikony oznaczają: kille, team-kille, kille zrobione z wykorzystaniem używanej klasy i śmierci gracza...
   :shock: Etam!!! tam są tabelka z prawej: suma kile+punkty, kile, punkty z misje, zgony...tak ja to zawsze czytałem... :???: :lol:

czesio

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 27-09-2007
  • Wiadomości: 94
  • Reputacja: 0
  • Dzieńdobry
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7478 dnia: Kwietnia 08, 2009, 11:00:03 am »
Bo tak jest właśnie

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #7479 dnia: Kwietnia 08, 2009, 11:25:23 am »
Coś tu mieszacie  :mad: jeszcze samobójstwa.