Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 713081 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8160 dnia: Czerwca 04, 2009, 14:54:14 pm »
Dokładnie, sam widziałem jak robili rocket-jumpy czy tam tuba-jumpy jak w Quake III Arena!

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8161 dnia: Czerwca 04, 2009, 14:56:58 pm »
Masz Ci los, teraz z K2 zrobili arcade :lol:
: Czerwiec 04, 2009, 14:54:24 pm
Dokładnie, sam widziałem jak robili rocket-jumpy czy tam tuba-jumpy jak w Quake III Arena!
:-o Ale co :eek: :lol:

Tarniak

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8162 dnia: Czerwca 04, 2009, 14:57:20 pm »
Masz Ci los, teraz z K2 zrobili arcade :lol:
Ja tam chyba przestałem grać zanim stał się symulacją albo czegoś po prostu nie zauważyłem. :lol:

Cytuj
Surprised Ale co Surprised Laughing
Taki żart podśmiechujka, że COD = Arcade.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8163 dnia: Czerwca 04, 2009, 15:04:33 pm »
Cytuj
Surprised Ale co Surprised Laughing
Taki żart podśmiechujka, że COD = Arcade.
No wiem przeca, ale ciiii :-)

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8164 dnia: Czerwca 04, 2009, 15:06:27 pm »
To był żart w stronę naszych GOT-owców bo to oni twierdzili że CoD4 jest n00b friendly :P a auto-aim w CoD-ie też mnie wkurza.Tak czy inaczej jeśli faktycznie Ficuś mówisz że jest jak w CoD4 to biorę się za tą grę ostro :cool: Czekam tylko na potwierdzenie tych rewelacji przez mojego zaufanego człowieka :cool:

Elfor, wyznaczam Cię

dla Ciebie wszystko  :cool:

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8165 dnia: Czerwca 04, 2009, 16:51:03 pm »
nic tak nie mobilizuje do dalszej gry w k2 jak brak chwilowej nieśmiertelności po respie i śmierć 5 razy z rzędu zanim się nawet zrobi krok....jakie to poje.abne.Dwóch kolesi ustawi się w rogu pokoju gdzie jest resp i w minutę mają 20 killi spokojnie,a przeciwnicy nawet nie zdążą ich zlokalizować :/

BodyCount to teraz zabawa w stylu "kto kogo pierwszy zamknie w respie w bazie".Gdy zamkną nas to zostaje nam tylko wyjść z gry bo nic się nie zwołuje...

ps.pojawiły się już trofea do dodatku do K2-takie same jak w przypadku pierwszej paczki.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 04, 2009, 16:53:32 pm wysłana przez punisher85 »

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8166 dnia: Czerwca 04, 2009, 17:04:41 pm »
Czy przypadkiem nieśmiertelność w respie w bazie nadal jest aktywna? Bo z tego co czytałem, to tylko resp od spawnpointa rzuconego przez tatyka ma wyłączoną nieśmiertelność. Ja się tam cieszę - koniec z rzucaniem respów w samym centrum akcji, teraz będzie trzeba więcej myśleć, gdzie je rzucać, ba! - będzie trzeba je ukrywać :D

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

johnny23

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2007
  • Wiadomości: 558
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8167 dnia: Czerwca 04, 2009, 17:10:01 pm »
Czy przypadkiem nieśmiertelność w respie w bazie nadal jest aktywna? Bo z tego co czytałem, to tylko resp od spawnpointa rzuconego przez tatyka ma wyłączoną nieśmiertelność. Ja się tam cieszę - koniec z rzucaniem respów w samym centrum akcji, teraz będzie trzeba więcej myśleć, gdzie je rzucać, ba! - będzie trzeba je ukrywać :D
Zgadzam się w 100%. Koniec wbiegania "na chama" tylko po to, żeby rzucić respa i potem młócka na całego.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8168 dnia: Czerwca 04, 2009, 17:17:21 pm »
Nie ktorzy tutaj przesadzaja jak diabli. Nawet po zmiane sorry dodaniu opcji HIGH PRECISION gra nie jest ani troche podobna do COD4 i iinnej z tego gatunku. Opcja tylko i wylacznie sprawia, ze celowanie jest "dokladniejsze", jednak dla mnie nie grywalne kompletnie. Nawet na ustawionej czulosci X3, Y0 granie sprawia irytacje. Nie idzie nikogo ustrzelic, zbyt szybko lata celownik, o headshotach mozna zapomniec. Snajperem tez jako tak sie grac nie da bo co z tego ze wszystko zacelujesz na glowe skoro delikatne ruszenie i juz masz, gdzie inadziej. Ogolnie nie bede gral z ta opcja i wracam do poprzedniego sterowania ktore notabene po wielu patchach sie zmienilo na dogodniejsze i tak bede gral. Zapuscie sobie skirmisha z botami na veteranie i grajcie raz tak, a raz tak. Niech wiecej ludzi gra na tej opcji to przynajmniej bedzie latwiej zabic ;) Bo beda walic wszedzie, ale nie w NAS ;)

Takze bez przesady/ Wooyek i Diuk szkoda w ogole sciagac patcha bo nie jest to sterowanie a'la cod 4 i nigdy nie bedzie ;)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8169 dnia: Czerwca 04, 2009, 17:59:20 pm »
Nie ktorzy tutaj przesadzaja jak diabli. Nawet po zmiane sorry dodaniu opcji HIGH PRECISION gra nie jest ani troche podobna do COD4 i iinnej z tego gatunku. Opcja tylko i wylacznie sprawia, ze celowanie jest "dokladniejsze", jednak dla mnie nie grywalne kompletnie. Nawet na ustawionej czulosci X3, Y0 granie sprawia irytacje. Nie idzie nikogo ustrzelic, zbyt szybko lata celownik, o headshotach mozna zapomniec. Snajperem tez jako tak sie grac nie da bo co z tego ze wszystko zacelujesz na glowe skoro delikatne ruszenie i juz masz, gdzie inadziej. Ogolnie nie bede gral z ta opcja i wracam do poprzedniego sterowania ktore notabene po wielu patchach sie zmienilo na dogodniejsze i tak bede gral. Zapuscie sobie skirmisha z botami na veteranie i grajcie raz tak, a raz tak. Niech wiecej ludzi gra na tej opcji to przynajmniej bedzie latwiej zabic ;) Bo beda walic wszedzie, ale nie w NAS ;)

Takze bez przesady/ Wooyek i Diuk szkoda w ogole sciagac patcha bo nie jest to sterowanie a'la cod 4 i nigdy nie bedzie ;)
:lol:

To że masz delirium, racice Ci się trzęsą i nie możesz przy takim sterowaniu nikogo trafić nie znaczy że inni tak mają.Ja nie mogłem nikogo trafić przy tym wcześniejszym.W CoD4 jest szybkie i precyzyjne, jeśli po patchu jest właśnie tak w K2, a tak ponoć jest, to myślę ze dam radę.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 04, 2009, 18:06:00 pm wysłana przez Wooyek »

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8170 dnia: Czerwca 04, 2009, 18:16:02 pm »
HIGH PRECISION  jest REWELACYJNE. Celownik reaguje na najmniejsze wychylenie analoga. Podobnie jest w BAD COMPANY :lol:, poczulem sie od razu jak w domu. Killsy leca jak diabli. Moj pierwszy mecz z wlaczona funkcja HIGH PRECISION i od razu ratio 15/6 z m82. Powtarzam jeszcze raz REWELACJA!!!!!!

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8171 dnia: Czerwca 04, 2009, 19:04:15 pm »
Naruchałem sobie Killzone 2, zaraz sprawdzę i powiem co myślę :smile:

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8172 dnia: Czerwca 04, 2009, 19:07:49 pm »
HIGH PRECISION  jest REWELACYJNE. Celownik reaguje na najmniejsze wychylenie analoga. Podobnie jest w BAD COMPANY :lol:, poczulem sie od razu jak w domu. Killsy leca jak diabli. Moj pierwszy mecz z wlaczona funkcja HIGH PRECISION i od razu ratio 15/6 z m82. Powtarzam jeszcze raz REWELACJA!!!!!!
Jak to cancer powie "grałeś z leszczami..." na to tarnik " JESTEŚ NAJLEPSZY" ;P

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8173 dnia: Czerwca 04, 2009, 19:09:25 pm »
Naruchałem sobie Killzone 2, zaraz sprawdzę i powiem co myślę :smile:

Same here, odzyskałem przed chwilą KZ2, zaraz pościągam co trzeba i wydam wyrok  :cool:

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8174 dnia: Czerwca 04, 2009, 19:29:55 pm »
Dobra pobiegałem chwile z botami i muszę powiedzieć że jest lepiej, dużo lepiej niż wcześniej, da się w to już grać a to najważniejsze.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8175 dnia: Czerwca 04, 2009, 19:31:38 pm »
Swojego czasu dałem sobie w internecie powiedzieć, że gałki analogowe od pada w XBoxie są bardziej "precyzyjne" niżeli te w DS3. Ten patch w KZ pokazał jedno: Każdy kto tak uważa, zwyczajnie w dupie był i gówno wie! Tyle mam do powiedzenia :P

Mnie się osobiście gra świetnie na tym patchu, nie miałem bladego pojęcia, że gałki DS potrafią być TAK czułe na nawet najdrobniejsze wychylenie. Deadzone gałek został jakby totalnie olany.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8176 dnia: Czerwca 04, 2009, 19:34:17 pm »
Zaraz wszyscy GOT-owcy będą tak grać :lol:
: Czerwiec 04, 2009, 19:33:25 pm
Adriano widzę że jesteś, co myślisz? :smile: Bez żadnych podjazdów, chcę znać twoje zdanie.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8177 dnia: Czerwca 04, 2009, 19:34:47 pm »
Sterowanie jest niezłe, ale to co zrobili z respawnami to paranoja, do tego mocno przesadzone wsparcie powietrzne - mam mieszane uczucia....


aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8178 dnia: Czerwca 04, 2009, 19:35:38 pm »
Ja bym sobie w to pograł bo calaka jeszcze nie mam.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8179 dnia: Czerwca 04, 2009, 19:59:42 pm »
A ja w końcu zacznę singla a później spróbuje trochę pobiegać online, zobaczymy co z tego będzie.Generalnie teraz mogę szczerze powiedzieć że jestem pozytywnie nastawiony.Nie ma ideału, ale jest naprawdę dobrze.Zresztą jeszcze muszę poeksperymentować z ustawieniem czułości gałek i może wtedy będzie idealnie :eek:
: Czerwiec 04, 2009, 19:38:41 pm
Sterowanie jest niezłe, ale to co zrobili z respawnami to paranoja, do tego mocno przesadzone wsparcie powietrzne - mam mieszane uczucia....
8-) Co do respów i innych rzeczy, to nie mam zielonego pojęcia.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8180 dnia: Czerwca 04, 2009, 20:43:08 pm »
Wsparcie powietrzne też mi się wydaje przegięte troszkę. Z kolegi to co zrobili z respawnami mi się podoba :D Jest inaczej, większe wyzwanie. Już nie ma rzucania respów na pałe!

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8181 dnia: Czerwca 04, 2009, 23:01:31 pm »
Cytuj
Generalnie teraz mogę szczerze powiedzieć że jestem pozytywnie nastawiony.Nie ma ideału, ale jest naprawdę dobrze

Podpisuję się pod tym, jest naprawdę o wiele lepiej i gra się teraz bez zbędnych irytacji. Lecz ciągle nie jest to poziom COD'a, jeśli miałbym do czegoś to porównywać to raczej do sterowana z Battlefielda, bo mimo wszystko czuć jeszcze trochę ten "ciężar". Lecz ogólnie jest wpytke jeża.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8182 dnia: Czerwca 04, 2009, 23:08:35 pm »
mi się odechciało grać w to na poważnie przez debilne repsy.Nie ma to jak ginąć pół sekundy po odrodzeniu....DEBILIZM ,a nie wyzwanie.Powinno być tak jak było ,a jedyną rzeczą jaką dodali w tym patchu na plus jest nowe sterowanie.

btw.wsparcie lotnicze też teraz przegięli

I byłbym zapomniał,od dziś można grać z kolegami zawsze w jednym teamie,wystarczy dołączyć do meczu kumpla z zakładki "dołącz do znajomych" i lądujemy zawsze w jednym teamie.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 986
  • Reputacja: 132
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8183 dnia: Czerwca 04, 2009, 23:11:41 pm »
Ale czemu debilizm ? Teraz należy dobrze rzucać flary "inteligentnie" a nie w sam środek jatki aby zabić jak najwięcej albo fartem ustawić ładunek, jest o mega lepiej

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8184 dnia: Czerwca 04, 2009, 23:23:16 pm »
to zagraj na losowym serwerze gdzie jacyś debile rzucą flarę pod samym nosem wroga.Masz wtedy do wyboru-
a)ginąć 10 razy z rzędu na respie nie robiąc kroku
b)za każdą śmiercią odradzać się pod bazą i biec przez całą mapę do celu

Już teraz pojawiają się kamperzy,którzy mają w dupie zadania i tylko wypatrują czerwonego dymu flary wroga i przez całą grę kampią za murkiem szczęśliwie ściągając każdego kto się odrodzi.

Każdy na forum ligi też jest oburzony,na poważnie teraz nie da się w to grać.

Diuk

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8185 dnia: Czerwca 04, 2009, 23:26:57 pm »
Dobrze, że gram w to dla funu.

Uff

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8186 dnia: Czerwca 04, 2009, 23:32:30 pm »
Dobrze, że gram w to dla funu.

Uff
wspomnisz moje słowa gdy za jakiś tydzień każdy grający przystosuje się do patcha i będzie kampić przy każdym rzuconym respawnie.Trafi ci się parę meczy gdzie przez 2 minuty nie ruszysz się dalej niż metr z respa bo przeciwna drużyna się rozstawi i już będziesz miał w dupie fun :P

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8187 dnia: Czerwca 04, 2009, 23:40:23 pm »
Spoko Ficuś, jak wszyscy na to narzekają to już niedługo wyjdzie pewnie kolejny patch :smile:
: Czerwiec 04, 2009, 23:35:09 pm
Kurde zacząłem się wypowiadać w temacie o Killzone 2 i to jeszcze pozytywnie :o Muszę się pilnować, bo to się źle skończy :mad: Oby do premiery MW2, oby do premiery MW2, oby...

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8188 dnia: Czerwca 04, 2009, 23:43:20 pm »
nie no nowe sterowanie ewidentnie na plus - Ci co narzekali ,że K2 jest niegrywalny teraz przynajmniej będą mogli skończyć singla i może zainteresuje ich multi.

To akurat wg mnie mimo wszystko duża zmiana na plus po tym patchu

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8189 dnia: Czerwca 04, 2009, 23:46:16 pm »
Graliśmy dzisiaj mecz klanowy - temat numer jeden: zdupyrespy oraz przesadzone wsparcie powietrzne...

Zdecydowana większość klanów, grających w K2 na poważnie - jest przeciwko rozwiązaniu  jakie wprowadził patch.

Ciekawe Wooyek co byś powiedział, jakby nagle w CoD4 zmienili Ci grę nie do poznania??

Nowe sterowanie jest bardzo dobre - jestem mile zaskoczony!
« Ostatnia zmiana: Czerwca 04, 2009, 23:49:53 pm wysłana przez A-n »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8190 dnia: Czerwca 04, 2009, 23:52:47 pm »
Ale ja się wam wcale nie dziwie że się wkurzacie na te respy i wsparcie.Też bym się wkurzył jakby w CoD-ie kampili przy respawnach i nie dali nawet zrobić kroku, chyba bym kur*icy dostał.Na szczęście po tylu godzinach nie spotkałem się z czymś takim, ale są za to te nieszczęsne tuby.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8191 dnia: Czerwca 05, 2009, 08:17:45 am »
Ja osobiście wolę wyłączenie nieśmiertelności podczas respów, niż rzucanie na pałę pod bombami - ewentualnie, niech przywrócą nieśmiertelność, ale stworzy się pewną strefę wokół bomb w której nie da się rzucić respa.

Sterowanie na plus, ale za dużo headshotów mi siada.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8192 dnia: Czerwca 05, 2009, 12:31:39 pm »
Ja osobiście wolę wyłączenie nieśmiertelności podczas respów, niż rzucanie na pałę pod bombami - ewentualnie, niech przywrócą nieśmiertelność, ale stworzy się pewną strefę wokół bomb w której nie da się rzucić respa.

Sterowanie na plus, ale za dużo headshotów mi siada.
Nie wchodzą jęczysz, wchodzą też źle masakra. A mnie usprawnienia się podobają bo granie to wyzwanie, a nie korzystanie z dobrodziejstw respów i olewanie air supporta, teraz trzeba je niszczyć. Ale nie wiem co jest jednak wczoraj miałem takie teleporty, że matko boska... Nigdy czegoś takiego w KZ2 nie widziałem. Po 23 GDZIE ZWYKLE lajtowo to teleporty że nie ma bata. Liczę, że dziś będzie normalnie.


PS: to nowe sterowanie lepsze, ale trzeba się przyzwyczaić. Heady jak Snake wspomniał lepiej wchodzą i ogólnie lepiej się celuje.
: Czerwiec 05, 2009, 07:59:21 am
Kurczę pograłem 1,5h i coś jest nie tak z tym patchem. Wcześniej jak były lagi to lagi, wszystko normalnie się poruszało z tym, że walić trzeba było z wyprzedzeniem teraz lagi=teleport. Są tak straszliwe i koszmarne, że nie ma bata.

Druga sprawa to albo zwiększyli żywotność ludzi i nie wspomnieli, albo to coś związanego ze sterowaniem. Bo na starym jak i nowym trzeba walić pół magazynka by zabić, zaś przed patchem pojedyncza seria i leży koleś. Coś jest nie na rzeczy i jak tak dalej będzie to ja mam w tyłku multi kz2.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8193 dnia: Czerwca 05, 2009, 12:37:02 pm »
Cytuj
Druga sprawa to albo zwiększyli żywotność ludzi
jak dla mnie to zmniejszyli.. :lol: zwiekszyli temu latajacemu i wieżyczkom.

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8194 dnia: Czerwca 05, 2009, 12:47:45 pm »
Cytuj
Druga sprawa to albo zwiększyli żywotność ludzi
jak dla mnie to zmniejszyli.. :lol: zwiekszyli temu latajacemu i wieżyczkom.
To widocznie gramy w inne gry bo obecnie ciężko kogokolwiek zabić. A wieżyczki i air support to wiadomo.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2009, 12:49:41 pm wysłana przez above89 »

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8195 dnia: Czerwca 05, 2009, 12:49:36 pm »
Cytuj
Druga sprawa to albo zwiększyli żywotność ludzi
jak dla mnie to zmniejszyli.. :lol: zwiekszyli temu latajacemu i wieżyczkom.
To widocznie gramy w inne gry bo obecnie ciężko kogokolwiek zabić. A wieżyczki i air support to wiadomo.
I nie loluj proszę bo aż tak ograniczony umysłowo nie jesteś.
skad wiesz?:lol: :lol: :lol:   Gramy?? PS:Nowe pucharki są..ale takie marne jak poprzednio.. :???:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 05, 2009, 12:52:16 pm wysłana przez CancerPL »

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8196 dnia: Czerwca 05, 2009, 12:50:08 pm »
Zaraz pierw muszę zainstalować jakiś program do dzielenia łącza bo cholera mnie trafi.

Marins

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8197 dnia: Czerwca 05, 2009, 13:19:49 pm »
Wydaję mi się że zmniejszyli hp przez co lepiej się zabija.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8198 dnia: Czerwca 05, 2009, 14:39:26 pm »
Szczerze mówiąc, to bym poprał above, w sensie też odczuwam, jakby teraz trzeba było więcej kulek zasadzić. Z drugiej strony wydaje mi się, że to wina większej precyzji celownika. Teraz po prostu mniej kul trafia w krytyczne punkty, stąd konieczność wystrzelenia więcej naboi, tudzież jeszcze lepiej celować ;)

Natomiast co do lagów, są mniejsze, zdecydowanie mniejsze, a raczej zmniejszyli albo wyłączyli synchronizację. Teraz jeżeli już komuś laguje, to prawie na 100 % jest to wina albo słabego serwera, albo słabego łącza klienta. Nie ma już bajek typu "ktoś" wchodzi z do dupy łączem na serwer i wszystkim powoduje lagi.

Wsparcie powietrzne - owszem, na wstepie wydaje się być przegięte, z drugiej strony, teraz już nie ma "ach... wsparcie... yhym... niech se jest". Teraz trzeba z nim walczyć!! I to mi się bardzo podoba. Saper stał się niezbędny ze swoimi wieżyczkami.

Z kolei co do respów, to już się wypowiadałem.

Ogólnie dla mnie patch IN PLUS!

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #8199 dnia: Czerwca 05, 2009, 15:03:58 pm »
Cytuj
Wsparcie powietrzne - owszem, na wstepie wydaje się być przegięte, z drugiej strony, teraz już nie ma "ach... wsparcie... yhym... niech se jest". Teraz trzeba z nim walczyć!! I to mi się bardzo podoba. Saper stał się niezbędny ze swoimi wieżyczkami.
dobrze gada wódki mu dac...  tylko ze teraz zabic jest latwiej....