0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.
Chyba, że on pije do tegoCytujdemo które widzieliśmy to jakieś 15% pierwszego aktu a podczas jego wykonania można zabić około 95 żołnierzy, aktywować 47 alarmów czy obejrzeć 15 retrospekcji
demo które widzieliśmy to jakieś 15% pierwszego aktu a podczas jego wykonania można zabić około 95 żołnierzy, aktywować 47 alarmów czy obejrzeć 15 retrospekcji
EDGE pisze pozytywnie o MGS4
MGO is included with MGS4, but it will be the bare bones to be added to and upgraded in time.The opening credits (of MGS4) were designed by Logan, the people that did the hugely successful ipod ads.The story visits more locations and embraces more styles than any MGS to date.A 'virtual range' will be included from the main menu. Here you can test the huge amount of weapons in MGS4 as well as the various advanced CQC techniques in the game.The game will feature various details to play around with such as highly detailed and fashionable consumer gadgets.MGS4 has been 4 years in development.There will be one hell of a big bang of a final to the game. Not a whimper. This will blow you away.Snake is a slave to injections that keep him alive.The sneaking play of the originals with it's air ducts and cameras has now become a fast pace living battlefield of traps and innovations.The control system is 'revised and improved'The Gekkou (the mechs with organic legs that make mooing sounds) will work in packs to hunt you down. They can sense past your optic camo if they think something is amiss.Snake will have two new energy bars that makes Snakes advanced age impossible to ignore:Stress: This rises in response to fight conditions. This can work with him, giving him hightened senses such as accuracy and sustained damage being halved. But if in this condition for too long, snake will crash causing him to become exposed to his illness. a drag on a cig will help him calm down however.Psyche: This affects your general state of mind in the field.The balancing of these two bars will affect your progress.You can use a camera to sneak away from your mission objectives and record incidents happening on the battlefield in secret. Some can be 'unpredictable and dangerous' There is something special about the camera this time around but EDGE were not allowed to say what.There is a "surprising degree of explorative freedom" in the game. You can choose to engage in battles if you wish, or just ignore them. Friends and enemies can be gain this way if you do choose to help one side out.Drebin (the arms dealer with the small monkey) will be important to the story and will also act as Snakes weapons dealer.Productions values transcend modern video games: A Hollywood grade surround sound and moving track score by Harry Gregson Williams. Electrifying cut scenes and a sense of closure "more suited to Return of the King than Halo 3".There is so much tucked away in the game that some things won't be discovered until months or even years after your first play.Kojima says: As for future MGS I would love to produce rather than direct. But as far as Snake is concerned, this is it. It's over".
Imo ja również.
The History of Metal Gear from MSX -> PS3 including original MGS1 concept video!!!!
- MGS 4 jest już tworzone cztery lata- życie Snake'a jest uzależnione od zastrzyków które na sobie wykonuje- pod koniec gry czeka nas Big Bang, nie skomlenie - możesz używać kamery by uciec od swoich głównych zadań i użyć jej do nagrywania tego co się dzieje na polu bitwy robiąc to w zupełnej tajemnicy. Niektóre wydarzenia mogą być nieprzewidywalne i niebezpieczne- jest tyle rzeczy w grze że zostaną one dopiero odkryte miesiące lub lata od pierwszej styczności z tytułem- Virtual range pozwoli nie tylko na testowanie broni ale także przećwiczymy tam ruchy CQC- pod względem fabularnym zapowiadano kompromis między MGS 2 oraz MGS 3 jednak faktem jest że MGS 4 bliżej jest do tej pierwszej zwłaszcza pod względem tematyki zagrożeń wysoko rozwiniętej technologii- w grze natrafimy na kilka dobrze znanych utworów z serii- muzyka świetnie się dopasowuje do sytuacji w której Snake się znajduje i tak na przykład siedząc ukrytym w szafce możemy sobie posłuchać soft jazzu- redaktorzy grali na poziomie trudności Solid Normal i wg nich jest to tradycyjny Normal lecz może się zmienić zwłaszcza iż był łatwiejszy od standardowego poziomu w MGS 3- dowiemy się wszystkiego na temat Vampa, odgrywa w grze ważną rolę i czeka nas kilka niespodzianek z nim związanych- nie zostało tym razem powiedziane że Akt pierwszy trwa 10 godzin ale na pewno kilka godzin zajmie nam jego przejście- nie wszytko co widzieliśmy w trailerach pojawia się w grze- jedną z lokacji w MGS 4 nie jest Wielka Brytania - podczas każdej odprawy Sunny smaży jajka- na odprawach za pomocą MK II możemy zgarnąć baterie dla Solid Eye lub aparat fotograficzny
- nie wszytko co widzieliśmy w trailerach pojawia się w grze
"jest tyle rzeczy w grze że zostaną one dopiero odkryte miesiące lub lata od pierwszej styczności z tytułem"nice
Cytuj- nie wszytko co widzieliśmy w trailerach pojawia się w grzeczyżby "samobójstwo" Solida to tylko chwyt marketingowy?
- podczas każdej odprawy Sunny smaży jajka
Przecież on nie popełnił samobójstwa.
Cytuj- podczas każdej odprawy Sunny smaży jajkaJaaaa...
- ekipa Kojimy zużyła trzysta jajek by idealnie odtworzyć efekt ich bicia się w grze
Wiem przecież, że o tą dlatego piszę, że on wcale nie popełnił samobójstwa (a przynajmniej nie było tego widać).
Wiem jedno.. będziemy tą gre wspominac latami hłeh ;]
W jakiej rozdzielczości będzie wyświetlany obraz w MGS4? Czy muzyka będzie odtwarzana w 7.1?Potwierdzono informacje o dźwięku Dolby Digital 5.1, oraz rozdzielczość 720p. O dźwięku 7.1, oraz o rozdzielczości 1080p nic nie wiadomo.Co ze sterowaniem? Czy można wrócić do sterowania z poprzednich części?Sterowanie jest bardzo płynne. Jeżeli grałeś w Snake Eater, lub Subsistence powinieneś być zaznajomiony z takimi podstawami jak celowanie przy użyci L1, oraz korzystanie z L2 i R2 do wyboru broni czy sprzętu, a także do naciskania X by zmienić postawę. Jednakże większość skomplikowanych sekwencji została usunięta, przez co ruchy stały się bardziej intuicyjne. Przykładowo o wiele łatwiej się celuje i strzela. Pomniejsze ruchy przypisane są do gałek analogowych, więc delikatne przesunięcie lewej do przodu sprawi, że Snake będzie powolutku szedł do przodu. Przesunięcie w lewo, lub prawo sprawi, że zrobi przewrót w daną stronę, a ilość obrotów powiązana jest z tym jak długo trzymaliśmy wychyloną gałkę. Wygląda na to, że sterowanie można zmieniać, więc każdy znajdzie schemat dla siebie.W jakimś wywiadzie Kojima powiedział, że można grać w MGS4 jak w FPSa. Próbowaliście tego?Można przejść całe sekcje (zapewne całą grę też) w trybie widoku z pierwszej osoby. Bardzo ułatwia to Solid Eye otrzymane od Ogacona, oraz Mark II, który wychwytuje z daleka wrogów i przyjaciół. Wątpliwe jest by ktoś chciał tą grę tak przechodzić bowiem ominie wiele szczegółów, a ukrywanie się jest wtedy praktycznie niemożliwe.Jak przedstawia się różnorodność broni? Czy naprawdę jest ich ponad 70? Jeżeli tak, to czy są liczone modyfikacje takie jak wyrzutnik granatów?Tak jak pisaliśmy broni jest bardzo dużo. Snake może wejść w posiadanie pistoletów, karabinów, zarówno lekkich jak i ciężkich, oraz materiałów wybuchowych. Każda broń ma przypisaną specjalność taką jak siła ognia, zasięg, czy wielkość wybuchu. Przedmiotów oraz broni z pewnością jest ponad 70. Dodatki którymi można zmodyfikować broń to latarki, czujniki optyczne, wyrzutniki granatów, uchwytów do karabinów, oraz wiele innych.Co z grafiką? Czy są problemy z nagle spadająca szybkością wyświetlania? Co z animacją? Czy działa płynnie?Animacja wszystkiego począwszy od ruchów Snake’a poprzez akcje PMC, uniki Gekko, czy ruchy oddziału FROG jest niezwykle płynna. Większość akcji była wyświetlana w stabilnej szybkości 60 klatek na sekundę. Było kilka momentów w których było ich mniej, ale trwały nie dłużej niż dwie sekundy i były wywołane przez duża ilość wybuchów oraz innych efektów.Trailery pokazały jedynie cząstkę tego jaka gra jest naprawdę. Tytuł wygląda o wiele lepiej niż na trailerach czy screenach.Czy możecie powiedzieć coś więcej o Drebin Points (Punktach Drebina). Jest to przeszkoda czy może powiem świeżości?Każda broń, którą Snake znajdzie, jest zablokowana. Po jej znalezieniu natychmiast dowiadujemy się ile jest warta punktów, które możemy wykorzystać na odblokowanie broni które znaleźliśmy w czasie misji, kupienie amunicji czy dodatków.Zbieranie punktów jest proste. Snake, lub Mark II dostarczają broń Drebinowi za co dostajemy punkty. Można je wydać od razu, lub zaoszczędzić by skorzystać z promocyjnych cen. Kiedy obowiązują wszystko jest tańsze o połowę.Ten system w ogóle nas nie ogranicza. Jeżeli nie chcesz zbierać broni, nie musisz. Jedynym minusem będzie to, że dostaniesz mniej punktów do wydania. Możesz je jednak dostać poprzez inne akcje. System sprawdza się dobrze i naprawdę dodaje głębi grze.Czy są jakieś przerywniki filmowe w CGI?Wszystkie przerywniki są oparte na silniku gry. Jednakże momentami są interaktywne, ponieważ można nacisnąć L1, lub X by przywołać elementy fabuły z poprzednich części. Takie coś doda nam także DP (Punktów Drebina)Czy kolorystka gry to głównie szarość z Bliskiego Wschodu czy może jednak coś się zmieni?Paleta kolorów jest naprawdę bogata, a same kolory będą różnić się w zależności od środowiska w którym będziemy się znajdować. Teren na bliskim wschodzie jest o wiele bardziej kolorowy niż widać to na trailerach.Jak sprawdza się DualShock 3?DS3 ma ogromny wpływ na grę. Reaguje na wszystko od wystrzałów do eksplozji. Dało się to odczuć zwłaszcza gdy poziom psyche (nastawienia) był niski lub gdy poziom stresu był wysoki, bo wtedy pad wibrował symulując bicie serca. Było kilka momentów w których mógł wibrować mocniej, ale z pewnością zostanie to poprawione.Jaki poziom trudności był ustawiony w wersji w którą graliście? Jakie poziomy będą dostępne w pełnej wersji?Są cztery początkowe. Liquid Easy, Naked Normal, Solid Normal oraz Big Boss Hard. Naked Normal jest tym na którym graliśmy. Film z MGS4 Boot Camp (obozu treningoweg) w Nasu, który ostatnio się pojawił, przedstawia poziom Solid Norma.Czy pojawia się kontra CQC znana z MPO?Jeżeli mówisz o ataku strażnika tuż zanim wezwie pomoc lub zanim zacznie strzelać, to tak.Czy można dowolnie zmieniać HUD? Widać coś takiego na filmach.Tak, można swobodnie go dostosowywać. Informacja ta została potwierdzona, powiedziano także że ma być 20 rożnych kolorów do wyboru.Czy MGS4 dalej skupia się na skradaniu się tak jak poprzednie gry? Czy może teraz biegniemy i strzelamy, a ukrywanie się stało się trudniejsze?Metal Gear Solid 4 kładzie nacisk zarówno na akcję jak i na skradanie się. Gracze mogą zdecydować jak chcą grać, tak jak to było w poprzednich częściach. Jeżeli będą chcieli wybić wszystkich ludzi w okolicy to mogą to zrobić bez problemu. Można także zlać się z tłem i unikać wszystkich strażników. A jak ktoś chce może połączyć oba sposoby. Wybór należy do graca.Jak duże są walki pomiędzy PMC a żołnierzami armii ochotniczej?Walki są różnej wielkości. Od kilku żołnierzy ochotników walczących o lepsze pozycje, do prawdziwego pola walki, na którym obie strony wzywają pomocy, eliminują przeciwników, czy rzucają granaty. Pole walki będzie się zmieniać zależnie od tego jak radzi sobie dana strona, więc gracz może widzieć dwa różne pojedynki przy dwóch kolejnych podejściach.Jak rozbudowane jest CQC? W MGS3 jest chyba pięć ruchów. Czy w MGS4 jest ich więcej?W MGS3 jest więcej niż pięć ruchów CQC, a MGS4 dodaje kolejne. Pierwsza nową zdolnością jest pozbawienie przeciwnika broni. Kolejną to duszenie po którym przeciwnik traci przytomność. Trzeci ruch to uderzenie wroga, po wzięciu go na muszkę, co owocuje wydaniem nam sprzętu. Można także łapać za jądra, przez co mdleją z bólu.Czy MGS4 jest zabawny? Czy jest pełny gagów w MGSowym stylu?Bez spoilerowania możemy powiedzieć że tak. Jest mnóstwo żartów samego Snake’a, który ma do siebie ogromny dystans, ale są także inne żarty dla fanów serii.
Poziom trudności - Big Boss HardNasz Solid już się cieszy
Za to za cholerę nie mogę przejść 2, zaciąłem się na Fortune.
"Można także łapać za jądra, przez co mdleją z bólu."
- 50 giga przestrzeni Blu-ray w grze przekłada się na jej większą zawartość jak i wyższej jakości dźwięk wraz z czystym obrazem w HD- MGS 4 jest bardziej dojrzała od swoich poprzedniczek prezentując klimat podobny do filmu Children of Men czy gier w stylu Gears of War- MGS 4 jest jedną z najładniejszych gier kiedykolwiek zrobionych a zawdzięczamy to m.in realistycznemu oświetleniu, antialiasingowi dzięki któremu możemy liczyć na ostrzejszy obraz czy modelom postaci ukazanym w wysokiej rozdzielczości dzięki czemu zobaczymy każdą rysę na stroju Solida przy zbliżeniach
Składamy preordery:http://www.ultima.pl/Metal_Gear_Solid_4_Guns_of_the_Patriots/i5893/
kurde oby kolekcjonerska nie była 350zł