Autor Wątek: Tekken 6  (Przeczytany 183082 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1120 dnia: Listopada 02, 2009, 14:48:44 pm »
Music, olej filmiki, liczy się tylko gameplay, ja sam tylko ending Lili obejrzałem, a resztę, łącznie z intro, skipnąłem :) Online naprawdę nie jest taki zły, ale rozumiem doskonale, że osoby grające w bijatyki bardziej profesjonalnie będą niezadowolone. Ja gram amatorsko, rekreacyjnie, ale bawię się świetnie :) Jeszcze ciekawa rzecz co do lagów, z kumplem grałem przedwczoraj i wczoraj kilkanaście meczy. Cały czas z tym samym. No i... czasem połączenie było dobre, tj takie, że niewprawiony człowiek nie zorietnował by się, że to nie versus na localu, a np już w kolejnym meczu cała walka była w slow-mo... Trzeci mecz i powrót do normy, ogółem taka mieszanka była, że cały czas na takim samym połączeniu różne były lagi. Nie rozumiem dlaczego tak się działo, ale cóż. Aha, grałem na xlive.

Co do Nancy, to rzeczywiście była ciężka i oszukująca :) Nieźle się przy niej nakrzyczałem, ale w końcu poległa. Tip: tuż zanim nas zabije, można wcisnąć start na drugim padzie i wtedy po pokonaniu nieruchomej postaci znów będzie walka z Nancy, nie trzeba za każdym razem Arcade mode od nowa odpalać ;)

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1121 dnia: Listopada 02, 2009, 15:04:06 pm »
Cytuj
Music, olej filmiki, liczy się tylko gameplay,

Wiem, przecież jaja sobie tylko robię tam wcześniej :]

Tekkeny lubiłem do trójeczki włącznie, w dwójeczkę zagrywałem się na automatach, w trójeczkę na psx- klimat miały niezbyt poważny, trochę ironiczny, ale w takich dawkach mi to nie przeszkadzało.

Jednak od 4 wzwyż to już kosmos się zaczyna, z apogeum w T5. Nagromadzenie absurdów i pierdół w tej części było dla mnie nie do przyjęcia. T6 jeszcze bardziej w to brnie niestety, nowe postacie, pszenno- buraczany klimat jak z odpustu, to intro to taka wisienka na torcie- pięknie pokazuje całą tą groteskę.

Rozbudowany tryb customizacji, który jest dla mnie jednym z większych przekleństw w bijatykach- nie trawię tego od samego początku (bodajże w sc3 się pierw pojawiło). System także do mnie nie przemawia, Tekken stoi w miejscu od wielu lat, mimo że 3d, nie jest bijatyką 3d, ale 2,5d, nie wykorzystuje tego trzeciego wymiaru chociażby w takim stopniu SC.

Poszpilałbym sobie ponownie w tą serię, ale dopiero wtedy gdy coś ruszy z systemem i nie będzie mi żal patrzec na postacie w nim występujące.
Niestety.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1122 dnia: Listopada 02, 2009, 15:36:24 pm »
Komplety po bounce są chore! Jak jeszcze dojdzie ścianka, to drugi gracz może odkładać pada(szczególnie jeśli gra się Brytanem/Fengiem/Lawem). Teraz ktoś ograny może szybciutko zniechęcić nuba pitbulując od początku rundy.


dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1123 dnia: Listopada 02, 2009, 15:46:28 pm »
Komplety po bounce są chore! Jak jeszcze dojdzie ścianka, to drugi gracz może odkładać pada(szczególnie jeśli gra się Brytanem/Fengiem/Lawem). Teraz ktoś ograny może szybciutko zniechęcić nuba pitbulując od początku rundy.



co zrobic...
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1124 dnia: Listopada 02, 2009, 16:17:55 pm »
Feel the rush??

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1125 dnia: Listopada 03, 2009, 16:25:10 pm »
No, nie ma to jak oceniać gre po obejrzeniu intro na youtubie :)

Dobra platynka wpadła, wiec moge z czystym sumieniem powiedzieć, że mnie gra nie zawiodła. Powiem więcej - nawet mnie pozytywnie zaskoczyła. Po tych wszystkich zniechęcaniach forumowych, że niby nie chodzi w 720p, że nie ma filmików poza story mode, że jest niby 12 plansz, że nie ma klimatu, że grafika jak na ps2, że to że tamto - które okazały sie wyssane z palca - odpalam gre i okazuje sie ze wszystko jest na swoim miejscu. Szkoda tylko lagów online. Ale właśnie szykuje sie na kilka dni w moich rodzinnych stronach, gdzie z kilkoma dobrymi znajomymi żegnamy na kilka dni żony, bierzemy wolne w z pracy, siadamy do konsoli i ogrywamy gre na wszystkie sposoby, klasycznie na dwa pady, nie bawiąc sie w online - tak jak za starych czasow jak w tym samym składzie ogrywaliśmy Tekkena 1 urywając sie z zajęć w podstawówce 8) No bo tak moim zdaniem sie powinno grać w Tekkena.


Kolega Juras nazwałby to du**tem, i co kilkanaście godzin, wraz z chłopakami "nagradzałby" poprzez "-", jednak nie sposób nie napisać, iż el becetol, napisał piękny post, który daje bilet w sentymentalną podróż w przeszłość. Bowiem Tekken (seria) jest wspaniała (subiektywne moje zdanie, ale przecież to ja podarowałem jej ogrom czasu i niemało $).
Miałem growo tak dobrze, że wielu kolegów z promienia kilku(nastu) km grało, albo w Tekken, albo w ISS. Wielu z nich, to osoby ze ścisłej czołówki, czyli chłopaki, którzy potrafią grać i radzą sobie z nią.

Ja również, sądzę, że tak growo, mało co może przebić combo kilku zapaleńców + Tekken + zamówiona pizza, (i kobiety=), jak i hektolitry napoju dobrego i tak przez całą noc.
Pozdrawiam Kitosa, najlepszego polskiego Bryana, który "całonocna zabawa z kumplami" (nie brzmi to nazbyt gejowsko?), traktuje jak turniej, i na kilka nocek , czyli setki walk, parę razy wybrał Yoszka, a tak non stop, do znudzenia Bryana i to turniejowego (okropna, ostrożna, zachowawcza gra , nastawiona na kapę).

Z tym, że to nie czasy PSX. PS3 oferuje on line. I skoro w SF IV spisuje się świetnie, skoro w Kz2 gra się wybornie, to czemu taki paszkwil wyszedł w T6?
Ja becel rozumiem w pełni plusy opcji versus z kumplem u boku, ale tak było w podstawówce, szkole średniej, na studiach. Teraz (też na dobrą sprawę to istnieje, lecz skala nieporównywalnie mniejsza jest),
gdy część z graczy założyła sobie kajdanki wolności i wybrało Martę za żonę, inni w poszukiwaniu lepszej przyszłości udali się do Irlandii (ponieważ Tuskowi coś -jak zwykle notabene - nie wyszło , pardon , nie licząc Kasi i włosów), powinna ratować pasjonatów opcja on line właśnie.

To troszkę jak masturbacja, zgadzam się. On line, nie zastąpi spotkania w 4 oczy ze znajomym od Tekkenca. Jednak, jakby nie patrzyć na to, do kun'a mam nieco daleko, no i o 4tej nad ranem, tak nie wypada wpadać doń. Stąd chciałbym sobie z nim zagrać. Ale widząc, co się dzieje, pozostało mi zadzwonienie do SVC, czy Equestera i umówienie się na walkę, ramię w ramię.

Dostałem tym samym, jako uznany (tak jUrek, to du**lizy, bo chcą mojej kasy pewnie=) gracz dwa zaproszenia na turnieje on line. W SF IV , nie wahałbym się ani chwili. W T6 grzecznie odmówiłem chłopakom. Szkoda, a przecież jeszcze lata temu , starusieńka VF2 na PC hulała on line, jak Natasza Urbańska.

Proponuję byśmy teraz podjęli inny temat. Ileż można wszak, psioczyć na on line....

el becetol

  • Gość
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1126 dnia: Listopada 04, 2009, 01:32:04 am »
Zgadzam sie z Sylvanem. Jest rok 2009 - online powinien działać. A nie działa. Nie ma sie tutaj nad czym rozwodzić. Mam nadzieje że jakoś go spatchują.

Z drugiej strony na ostatnich 10 rozegranych walk online trafiłem na 4 Lawów i 5 Larsów jadących 4 ciosy na krzyż. W sumie to juz wole pograc z ghostami, nawet jeśli online działał by bezbłędnie.

Druga sprawa, że miałem dwa razy wygrany pojedynek, po ktorym dostałem komunikat o zerwanym połączeniu... po czym dostałem ostrzeżenie - raz mi dowalili jedna walkę do liczby przegranych.. a za drugim razem zdegradowali mnie o range :) Tym dziwniejsze że po kolejnym pojedynku (zwykłym, nie ranking match) znowu wróciłem na swoją starą range. Czary i dziwy w tym tekkenie  :cool:

 

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1127 dnia: Listopada 04, 2009, 16:53:57 pm »
Szlag, nie mogę nic po: p,p+4,1,d+2...Yoshka wsadzić. Nie wiem czy już tak zardzewiałem, a może timing zły?

Dla zainteresowanych - możecie wrzucać swoje co ciekawsze akcje tutaj. Wiecie, juggle, setupy, itp.

PS. Sylvek, ile "józków" wsadzisz? ;)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1128 dnia: Listopada 04, 2009, 18:29:03 pm »
Pobawię się w Plisskena :

http://gamez.itmedia.co.jp/games/articles/0910/30/news067.html

According to the ITmedia Gamez web site, Tekken 6 has shipped 2.5 million copies worldwide. That's a pretty good number in one week for a fighting game title.


Dla tego el becetol, jak na razie nie gram RM,. Pograłem kilka + kilkanaście zwykłych. Wins ratio 100%  8) Jak na razie. Choć raz o malo nie przegrałem przez te lagi .... ><'

Co do kapy, nie dziw się, że chłopaki tak grają. To wszak Tekken , tu się tak gra xD

kun, nie sprawdzałem jak to z grawitacją w T6 jest. Za czasów T5 na treningu włożyłem cale pięć (na dużą postać pod odpowiednim kątem). Ale to i tak nic w porównaniu do pięciu (!!!!) kolanek w VF4evo, jakie kiedyś udało mi się wykonać. Arcytrudny HARDCORE. Wszak samo kolanko to .... trzy just framey w jednym (w jednej klatce wciskamy K+G, następnie jeden przycisk puszczamy w tej samej (!) klatce, a kolejny , zaledwie klatkę później. Zrobić to raz, to już coś. Dwa pod rząd, niezły skill, a tyle razy w juggles.... huh.

Dość napisać, iż kilka lat temu, gdy z chłopakami nockę przy Tekken sobie zrobiliśmy (opcjonalnie Dragon Ball i VF właśnie), niemal każdy sapał , jaka to VF uboga, bo wiadomo G,P,K.
Stwierdziłem by dwa kolanka zrobili, lub knee i DLC w juggles. Przecież system taki ubogi.... Nikomu się nie udało. A każdy z nich należy do czołówki Tekken , więc skill'a mają nieprzeciętnego.

Nic to kun, będzie trzeba sprawdzić. Jak wspominałem, jak na razie, ubiłem nancy, pograłem w scenario troszkę, i stoczyłem nieco walk on line (buu) i trochę w vs posiedziałem z chłopakami.
W versusie robiłem, EWGF, EWGF, jakieś tam pancze i EWGF, ale samych EWGF raczej z tego co widzę da się zrobić więcej (na pewno istnieje opcja 4 x EWGF). Czy więcej? Zobaczymy niebawem.

Na razie chęci do T6 nieco podupadły - co niezdrowo mnie zaskoczyło, wszak jest niespełna tydzień po premierze.
Sigh.... a pomyśleć, że gdy dorwałem zaraz po ukazaniu się na rynku T3 grałem non stop kilka godzin, do 4tej nad ranem (ten swoisty rekord pobiły u mnie, bodaj tylko, Diablo 2, Disciples II i .... Puzzle Boubble xD

Akcję Yoshiego sprawdzę kun przy kolejnym posiedzeniu rady nadzorczej namco ^^'

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1129 dnia: Listopada 04, 2009, 21:34:34 pm »
Widziałem jak Mashter wsadził 5xEWGF, a Castel 6x w Marduka (ten szósty po odbiciu od ściany). Ja z elektrikami spróbuję się po zakupie AS'a...może.

Podobnie jak Ty Sylvek spadło mi ciśnienie na TK6. Niestety gra solo mnie nie bawi, a w trybie online nie da się grać. Baaardzo szkoda!

dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1130 dnia: Listopada 04, 2009, 22:33:42 pm »
i co chwile trzeba guziki ustawiac w trybie vs ;]]
kochammmmm t6 :]
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1131 dnia: Listopada 04, 2009, 23:23:14 pm »
i co chwile trzeba guziki ustawiac w trybie vs ;]]
kochammmmm t6 :]

Że co?

dark\

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-05-2006
  • Wiadomości: 4 529
  • Reputacja: 20
  • Play hard go pro !
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1132 dnia: Listopada 04, 2009, 23:55:25 pm »
i co chwile trzeba guziki ustawiac w trybie vs ;]]
kochammmmm t6 :]

Że co?
nie mozna zapisac ustawien dla drugiego gracza
Jedna awaria PS3 to tragedia, milion awarii x0 to statystyka.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1133 dnia: Listopada 05, 2009, 00:25:54 am »
Ech na tych lagach nie da się grać, dzisiaj zagrałem dwa mecze rankingowe i qpa. Jeden wygrałem ale 2 to porażka na maksa. Przy takim opóźnieniu blokowanie jest w zasadzie niemożliwe. Gość, który grał Xiao klepał i klepał (wyglądało tak jakby nie miał wcale lagów) a ja jak te ciele nie mogłem nic zrobić. Później zagrałem kilka pm i na ~4 czy 5 zakończyłem 2... Po co oni w ogóle dali ten online jeżeli co chwile rozłącza graczy. Dodatkowo, tak dla ukazania skali tragedii napiszę, że musiałem wklepać 5x sekwencje klawiszy aby udało mi się wyprowadzić 1 cios.

Jeżeli chodzi o offline to niech wypuszczają patcha jak najszybciej bo fakt iż nie da się załadować innego konta w vs czy też ustawić i zapisać klawiszy dla 2 gracza mówi sam za siebie. 
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1134 dnia: Listopada 05, 2009, 00:33:57 am »
Jak daleko są Japończycy za europejsko-amerykańskimi murzynami w robieniu gier. Gdyby to nie był Tekken... Żenada!

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1135 dnia: Listopada 05, 2009, 08:27:52 am »
Tekken 6 update to 'improve online experience'
http://www.psu.com/Tekken-6-update-to-improve-online-experience-News--a008339-p0.php

Cytuj
Namco Bandai seems to understand complaints about the problems with the online experience in Tekken 6, as the company sent out an email briefly announcing a forthcoming downloadable update. Our recent review of Tekken 6 pointed out the difficulties we, like many other gamers, had with the online components of Tekken 6.

This update is separate from the online co-op Scenario Campaign mode update scheduled for release this winter. We don?t have any other details about the update, other than it ?will be available as soon as it has passed rigorous testing procedures.?

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1136 dnia: Listopada 05, 2009, 12:45:43 pm »
Czyżby iskierka nadziei??
« Ostatnia zmiana: Listopada 05, 2009, 12:59:02 pm wysłana przez kun »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1137 dnia: Listopada 05, 2009, 19:26:11 pm »
Ta nawet 2. Jeżeli nie udało im się tego zrobić do porządku przed premierą to czemu mieliby to zrobić teraz?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1138 dnia: Listopada 05, 2009, 19:32:25 pm »
Sytuacja analogiczna do KoFXII tam SNK również pokpiło online i obiecywało patcha, oczywiście jak nie trudno się domyśleć ch** wielki z tego wyszedł.

oleka20

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-04-2009
  • Wiadomości: 43
  • Reputacja: 0
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1139 dnia: Listopada 06, 2009, 11:08:46 am »
wszystko przez to ze na rank od razu laczy z ch wie kim i skad wie kim powinno chociaz dac sie wybrac kontynent lub szukac po pingu....
 i mam od razu pytanie czy majac wersje ntsc-jap czasem nie szuka mi oponentow z za oceanu:)??? :o

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1140 dnia: Listopada 08, 2009, 13:40:12 pm »
Widziałem jak Mashter wsadził 5xEWGF, a Castel 6x w Marduka (ten szósty po odbiciu od ściany). Ja z elektrikami spróbuję się po zakupie AS'a...może.

Podobnie jak Ty Sylvek spadło mi ciśnienie na TK6. Niestety gra solo mnie nie bawi, a w trybie online nie da się grać. Baaardzo szkoda!
Tego pierwszego znam osobiście od blisko dziesięciu lat (w rodzimych miastach notabene mieszkaliśmy 4 przystanki od siebie). Sporo co wiedział, przelał do garnka z moją wiedzą, był również mym częstym sparing partnerem, stąd przy takim nauczycielu, nie sposób być nOOb'em xD Ale uwierz, on nie je zwykłych rzeczy, stąd ma z tym skill'em i ograniem jak ma. Dość napisać, że jak graliśmy u mnie (jeszcze w T3 bodaj) nockę i powiedziałem mu "czuj się jak u siebie, zrób sobie kolację", to zrobił sobie takie kanapki, że ciężklo to pod ich definicje podać. I fakt, nieziemska zręczność, jak przychodziłem doń, nagrywał nie raz przy mnie filmiki, sam , czy to z Boskonem (pozdrawiam Alxander). Z miejsca robił, takie rzeczy, jak 96% graczy nigdy nie zrobi na treningu.

Ten drugi znany mi jest z forum i strony tekkenzaibatsu, ale również urodził się z owiniętym w okół szyji kablem do (bezprzewodowego) AS, zamiast pępowiny.

Ja natomiast siadłszy do gry ostatnio zrobiłem 4x EWGF. Piątego zapewne da się wsadzić, ale i postać odpowiednia ma być i kąt. Mnie nie chciało się z tym bawić.

Dałem susa do on line po raz kolejny. Wybrałem Pawła, na zmianę z Fengiem i rozjechałem kilku nOObów większych, bądź mniejszych. Następnie trafiłem na na prawdę niezłego Hwo. Zaprosiłem go z miejsca do znajomych i zaproponowałem kilkanaście walk, Hwo na Hwo.

Chłopak kuma dobrze grę, nie mało potrafi, minusem są takie sobie customy i przeciętne juggle, ale .... Ale właśnie, po kilku walkach stwierdził "remis". No kurde, jakże by inaczej, skoro kończyło się na wymianie ciosów i customów, a jego błedy :

a). nie mogłem z racji lagów ukarać wybiciem
b). przez lagi , jak już udało się wybić, to zamiast blisko pół energii, kończyło się na dmg. z samego wybicia .... -_- porażka1!!1onejedenaście.com

Ogólnie zagrałem bardziej zachowawczo i mój Hwo na jego wygrał 4-0 , a później jak przykapiłem innymi , prostszymi postaciami, nabiłem blisko dziesięć walk pod rząd bez przegranej (to tak, by z tym "remis" się nie woził kolejnym razem=) Niech zna swoje miejsce w szeregu xD

Idąc dalej , już w punktach :

1. Scenario zaczyna nieco irytować później;
2. Azazel powinien chmiel wiązać u szwabów, a nie pełnić rolę ostatniego przeciwnika;
3. za on line bossowi z namco zrysuję jego furę z kun'em;
4. mój Przyjaciel stwierdził wczoraj, że T6 to ładna gra (byliśmy przed imprezą, zresztą on nie pije);
5. Wei wstępnie zapowiada się na najmocniejszą postać;
6. T6 (wstępnie) jawi się jako najmniej kapiarsta część serii, lata za T4 , czy TTT/T3 w tej materii
7. Niesamowicie stonowano gro postaci w segmencie wybić, 1~1~1 u Jinrei i Chang nie są JS, podobnie (!) jak WS+2 Kaamy Jin'a (a m. in. to czyniło go przez trzy części najpotężniejszą postacią w poszczególnych odsłonach). Zresztą, dokładnie tak samo sprawa wygląda z TP u Heńka.
8. Komnata Azazael'a, jest najlepszą areną zmagań, klimatyczna, świetna muzyka.
9. Dziwię się czemu stosunek : plansze ze ścianami i te bez, nie wygląda jak w T5.


HERO

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 05-11-2008
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1141 dnia: Listopada 08, 2009, 17:09:59 pm »
mogl by mi ktos wyjasnic co to te EWGF albo jugles bo jestem ciemny w tym temacie :-(
Ich Dom,Twoje Piekło
              KILLZONE 2

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1142 dnia: Listopada 08, 2009, 17:50:52 pm »
mogl by mi ktos wyjasnic co to te EWGF albo jugles bo jestem ciemny w tym temacie :-(
ja bym jeszcze o definicję bounde'a, czy tam bounce'a prosił, też mam wrażenie, że fani bijatyk nie piszą po polsku :(

HERO

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 05-11-2008
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1143 dnia: Listopada 08, 2009, 18:38:16 pm »
No to jest nas dwoch :-P teraz sylvan pro gamer-U jak bys mogl to wyjasnij wszystko ladnie :P
Ich Dom,Twoje Piekło
              KILLZONE 2

Gonzosław

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 13-01-2007
  • Wiadomości: 110
  • Reputacja: 0
  • "Now matter how hard u try u can't stop us now!!!"
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1144 dnia: Listopada 08, 2009, 20:11:02 pm »
EWGF to z angielskiego Electric Wind Godfist. Sztandarowy juggle starter rodu Mishimów, charakteryzujący się niebywałą szybkością. Podczas szybkiej egzekucji ciosu na ręce postaci pojawia się masa wyładowań elektrycznych. Stąd wzięła się jego nazwa. W Polsce ruch ten jest pieszczotliwie nazwany "elektrykiem".


Juggle starter to z kolei cios, który umożliwia graczowi na wybicie postaci przeciwnika w powietrze. Dzięki temu gracz zapodający juggle startera może wykonać gwarantowaną kombinację, bądź serię ciosów, znaną szerzej jako juggle.
« Ostatnia zmiana: Listopada 08, 2009, 20:13:24 pm wysłana przez Gonzosław »


Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1145 dnia: Listopada 08, 2009, 20:59:35 pm »
No to jest nas dwoch :-P teraz sylvan pro gamer-U jak bys mogl to wyjasnij wszystko ladnie :P

Tak jak napisał Gonzosław. EWGF (Electric Wind God Fist) to jeden z filarów ataków u Mischimów.

Wykonujemy go poprzez p, d, d/p + 2 (choć właściwie to oznaczenie WGF, przy "elektriku" winno zamiast "'" , byz "~").
Owy cios ma niezwykły priorytet. Przebija wiele ataków. Bazowo , jego egzekukcja trwa trzynaście klatek na sekundę. Ale tak go wykonuje CPU. Człowiek musi mieć czas na wykonanie danej kombinacji.
Stąd zajmuje mu to dwie, trzy klatki więcej.

Perfekcyjne wykonanie EWGF można sprawdzić, przykładowo w T5, jeśli po d/p+2 na CH u Kaza wybijemy w powietrze EWGF.

Im wolniejszy EWGF, tym gorzej. Jeśli go zrobimy mało precyzyjnie, lub zbyt wolno , wychodzi WGF.

WGF jest gorszy z tego tytułu, iż jest ciosem słabszym, wolniejszym, nie tak bezpiecznym i w niektórych przypadkach (vide WGF Jina w T3), bez MC nie umożliwia juggles. Oczywiście nie da się nim tak wprawnie karać przeciwnika.

Od T5 moc EWGF drastycznie spadła, gdyż jest to cios idący na high (czyli wysoko - ciężko by było inaczej, bowiem w takim przypadku byłby najlepszym ciosem w grze), a w T5 pojawiły się crushe (w tym wypadku high crush), które negują tego typu ataki - priorytet.

Oczywiście nie ma co trzaskać non stop tego zagrania. Raczej wykorzystuje się go : w formie kary, tudzież po wavedashu. Wtedy Mischimy wymieniają go w WS+2, lub HS - czyli wybicie, lub podcinka.

W T3, oraz TTT gracze tak narzekali na Kazamę (on pierwszy elektrona dostał), że w T4 Jin otrzymał EWHF, czyli dalej silny, priorytetowy cios, jednak już nie wybijał.
Co ciekawe, namco chciało stonować Jin'a , który był w T3 i TTT najpotężniejszy , odebrało mu przy okazji T4 masę zagrań (w tym EWGF) i .... tak się postarało, że syn Jun dalej był najmocniejszym zawodnikiem.


kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1146 dnia: Listopada 08, 2009, 21:03:32 pm »
 tekkenzaibatsu - Panowie słowo klucz

HERO

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 05-11-2008
  • Wiadomości: 12
  • Reputacja: 0
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1147 dnia: Listopada 09, 2009, 14:18:02 pm »
Dzięki wam za ladne wytłumaczenie (wiem już trochę więcej :P) teraz pytanie czy T6 ma nadal ten klimacik poprzednich części czy nie? Bo jak przeczytałem, że filmiki nie są już odkrywane normalnie jak kiedyś to mnie troche odrzuciło od 6 :-(
Ich Dom,Twoje Piekło
              KILLZONE 2

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1148 dnia: Listopada 09, 2009, 18:02:22 pm »
Jeżeli chodzi o rozgrywkę to stary dobry Tekken i tu nic się w zasadzie nie zmieniło. Drobne zmiany w rozgrywce i wsio. Customize jest ciekawy, ilość przedmiotów jest całkiem spora a tryb story całkiem znośny. Co do filmików to sposób ich odkrycia jest tylko ciut inny. W trybie story masz mapę, na której jest ikona symbolizująca arenę turniejową króla żelaznej pięści. Właśnie tam można po zagraniu 4 walk odblokować zakończenie dla danej postaci.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1149 dnia: Listopada 09, 2009, 20:49:50 pm »
tekkenzaibatsu - Panowie słowo klucz

Albo , tak bardziej rodzimie - GO. Nie bądźmy gorsi od Castel'a i ekipy.  8)

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1150 dnia: Listopada 10, 2009, 01:16:26 am »
tekkenzaibatsu - Panowie słowo klucz

Albo , tak bardziej rodzimie - GO. Nie bądźmy gorsi od Castel'a i ekipy.  8)
:lol:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1151 dnia: Listopada 10, 2009, 01:34:10 am »
Sylvan jak chcesz to możesz mi invite wysłać. Moglibyśmy kiedyś spróbować coś zagrać.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1152 dnia: Listopada 12, 2009, 12:54:57 pm »
tekkenzaibatsu - Panowie słowo klucz

Albo , tak bardziej rodzimie - GO. Nie bądźmy gorsi od Castel'a i ekipy.  8)
:lol:


No i żeby mi to było ostatni raz xD

O. właśnie kolejny znajomy (Hwo The Dog, jeden z najlepszych Hworrych w europie) napisał, że on line nie gra, bo się nie da (nikt wszak, w tyłek nie lubi dostać za karę, ot przez lagi).
aphelion, a nie będzie tak jak z SF IV, że po 4 tyg. mi podziękujesz, z tytułu "a bo grę już sprzedałem" xD

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1153 dnia: Listopada 12, 2009, 17:19:35 pm »
Z SF4 jest tak, że ja tej gry nigdy nie miałem. Ona należała/należy do mojego znajomego. Tekkena posiadam na własność.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1154 dnia: Listopada 13, 2009, 14:26:13 pm »
Włączę zaraz konsolę , wyślę zaproszenie. Ale chyba nie siedzisz przy T6 po 4 godz. dziennie, bowiem, jak napisałem, T6 zawiódł mnie srodze, stąd (co do niepomyślenia było jeszcze jakiś czas temu) spędziłem przy nim od premiery raptem kilka godzin, a gram raczej w inne gry, więc nawet 1/4 dawnej formy nie mam (a ta była oj pożąda). Właściwie ostatnimi czasy więcej z A-n przy jednej sesji w SF IV się wygrałem niż przy całym T6 od premiery. kun, też piszesz się na wymianę kapy?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1155 dnia: Listopada 15, 2009, 15:57:06 pm »
Don?t Blame Namco For Lag In Tekken 6. Blame The Technology
http://www.ps3blog.net/2009/11/14/dont-blame-namco-for-lag-in-tekken-6-blame-the-technology/

Cytuj

Tekken creator Katsuhiro Harada  recently sat down for an interview with Kotaku. In it he says:

    Harada is candid, perhaps unintentionally, about Tekken 6?s substandard netcode. ?Fighting games aren?t really tailored to online play at the moment because of the lag,? he said. ?But as technology evolves and the infrastructure gets better, and you have much less latency, perhaps that kind of participation ? whether that be avatars watching or whatever ? can be recreated.?

So the technology?s to blame? Well, Mr. Harada, why didn?t you say as much in your Game Pro interview back in April?

    In terms of matchmaking, we are focusing on the compatibility of players? connections and hope to improve online matching in this way. Of course, Tekken 6 will improve on the system from Tekken 5: Dark Resurrection in so many ways.

I?ve been willing to cut Namco some slack and wait for them to fix the online lagfest in Tekken 6..until I read Harada?s statement. He hinted at the fact that the problems with Tekken 6?s online mode is the hardware. Now, I haven?t played that many online fighters so far this gen but the ones I have experianced ( DOA4, Tekken 5:DR, and SC4 ) didn?t have the mess of a netcode that?s in Tekken 6. Tekken 5: DR had lag issues but they weren?t as bad as Tekken 6. As a matter of fact, Tekken 5: DR has a better online experience than Tekken 6. I?ve never suffered from input lag in T5:DR and if there was a laggy person in the room one could simply opt to kick the person out. You can?t do that in the most important part of Tekken 6,the Online Ranking matches.

I?m sorry Mr. Harada, but your lame cop out won?t fly with this Tekken fan. Own up and admit your lazy dev team focused to much time on Scenario Campaign and not enough on the Online aspect of Tekken 6.

hanza

  • Gość
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1156 dnia: Listopada 15, 2009, 22:24:19 pm »
W koncu i na mnie przyszedl czas i plytka z gra zagoscila w xklocku. Jest naprawde dobrze, jednak dluzej pogram jak skoncze Brutal Legend :-D

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1157 dnia: Listopada 15, 2009, 22:27:32 pm »
Ba, ja dodam, że jest wyśmienicie. Gra ma właściwie jedną olbrzymią wadę w tych czasach ....
Reszta jest , jak być powinna - nie licząc chrupiącej animacji.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1158 dnia: Listopada 16, 2009, 00:52:31 am »
Dziwne, ja nie uświadczyłem zwolnień a jestem na ten pkt szczególnie uczulony.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 652
  • Reputacja: 253
Odp: Tekken 6
« Odpowiedź #1159 dnia: Listopada 17, 2009, 20:42:40 pm »
To dziwne, że nie zauważyłeś ich. Szczególnie, jak sam piszesz, jesteś w tej materii uczulony. Śnieżna plansza. Tam, niemal zawsze coś haczy. Nawet na treningu.
Bodaj na arenie Azazaela również. Tu rzadziej, aczkolwiek i kilka razy coś pękło. Zapewne zależy jeszcze od postaci. Taki Hwo poprzez SKY, czy Kaz swym EWGF , mieszają na planszy bardziej niż Julia łokciem.

Niemniej z kim bym nie pisał, ów przykry fakt odnotowują. kun, chrupie czasem, naszemu moderatorowi?