Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2527114 razy)

0 użytkowników i 13 Gości przegląda ten wątek.

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15360 dnia: Marca 08, 2009, 14:33:40 pm »
A w ogóle to może jakieś źródło owych porównań?

P.S. dodaj jeszcze screen tearing w wersji na X0 http://www.digitalfoundry.org/blog/?p=560. i już posiadacze PS3 mogą cieszyć się tym wspaniałym zwycięstwem :D (przy okazji znalazłem sobie to Twoje źródło :) ) Szkoda, że nie napisałeś od razu, że X0 ma 4xFSAA w h.a.v.x + efekty świetlne, których na próżno szukać na PS3, do tego PS3 ma o wiele więcej spadków animacji. Nie ma to jak obiektywne porównanie :)
« Ostatnia zmiana: Marca 08, 2009, 14:57:11 pm wysłana przez ngx »

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15361 dnia: Marca 08, 2009, 15:14:59 pm »
ciekawe co anonimowy napisze na te porównania :P

btw,gadanie,że K2 ma laga w sterowaniu z powodu silnika graficznego to śmiech na sali.Dzięki ,że poprawiłeś mi humor w południe w niedziele.Napisz Anonimowy coś więcej jeszcze na ten temat ,chętnie przeczytam to może się nawrócę i przyznam Ci rację :P Wytłumacz mi tylko czemu ów lag w sterowaniu dotyczy tylko gałki odpowiadającej za celowaniu,już lewa gałka odpowiadające za poruszanie postacią działa normalnie :P.

Serio ludzie jak już nie macie do czego się przyczepić .Co do grafiki z tego co czytam nikt nie neguje zdania ,że K2 to najładniejsza gra na konsole(teraz to zaczyna się ją porównywać do Crysisa odpalonego na kompie za 4tys) to teraz doczepili się laga-patch go zmniejsza(nie usuwa bo takie są założenia twórców odnośnie sterowania)i tylko chyba człowiek bez palców tego nie wyczuje po ściągnięciu łatki 1.2 do K2.

Co więcej najwięcej krzyczą osoby,które w K2 w ogóle nie grały albo tak jak Anonimowy nie posiadają konsoli(z góry sorki jeśli masz x360 ale wg mnie po prostu nie masz żadnej konsoli bo zamiast grać udzielasz się tylko w system wars,nikt nie zna twojego gamertagu,nie udzielasz się w tematach o grach za wyjątkiem porównań w grafice na podstawie obrazków z internetu)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15362 dnia: Marca 08, 2009, 15:17:44 pm »
Porównanie Fallouta przed patchem i po nim, oraz z wersją z PS3:



Dla mnie osobiście ładniej wygląda screen bez patcha, który i tak wygląda dużo gorzej od wersji z PS3.

Teraz hawx (nei wiem czy było):


Dużo mniejszy pop-up w wersji na PS3. Teran na PS3 szybciej się dorysowuje.

Wanted:




Lepsze tekstury, shadary i efekty świetlne w wersji na ps3.

Faktycznie znacznie lepsze tekstury na PS3, podobnie jak shadery. Oświetlenie na X0 to porażka.

W Fallout 3 jak widać było sporo gorzej od wersji na PS3. Po patchu jest tylko nieco gorzej niż na PS3. A niektórzy tak się kłócili że te screeny w TV co dałem to taka wielka ściema.

:lol: :lol: :lol:

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15363 dnia: Marca 08, 2009, 15:21:23 pm »
Szkoda tylko, że ten Wanted na obu konsolach wygląda słabo - na PS3 lepiej niż na X0, ale nadal słabo. A co powiesz o rzeczach, których Piter_neo już nie wymienił, a konkretniej słabym oświetleniu, aliasingu i dropach animacji w h.a.w.x na PS3?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15364 dnia: Marca 08, 2009, 15:24:17 pm »
Szkoda tylko, że ten Wanted na obu konsolach wygląda słabo - na PS3 lepiej niż na X0, ale nadal słabo.

Jak większość multiplatformówek, Wanted wygląda średnio. Prawdziwą moc konsol pokazuję gry ekskluzywne a która konsola ma wśród nich graficzne killery to każdy wie.

Ibra

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2005
  • Wiadomości: 2 875
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15365 dnia: Marca 08, 2009, 15:25:49 pm »
Szkoda tylko, że ten Wanted na obu konsolach wygląda słabo - na PS3 lepiej niż na X0, ale nadal słabo.

Jak większość multiplatformówek, Wanted wygląda średnio. Prawdziwą moc konsol pokazuję gry ekskluzywne a która konsola ma wśród nich graficzne killery to każdy wie.
Wii?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15366 dnia: Marca 08, 2009, 15:27:24 pm »
Pegazus.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15367 dnia: Marca 08, 2009, 15:45:38 pm »
Szkoda tylko, że ten Wanted na obu konsolach wygląda słabo - na PS3 lepiej niż na X0, ale nadal słabo.

Jak większość multiplatformówek, Wanted wygląda średnio. Prawdziwą moc konsol pokazuję gry ekskluzywne a która konsola ma wśród nich graficzne killery to każdy wie.

Przecież GOW 1 i GOW 2 to też graficzne killery więc nie wiem OCB. Pozy tym prawdziwą moc konsol pokazuję UBI w multiplatformówkach które przewyższają grafiką więszkość exc. Ostatnio napisałeś że to są ładne gry ale nudne. Co z tego skoro i tak zwracasz uwagę na grafikę, gameplay Cię nie interesuje(sam chciałeś kupić killzona tylko dla grafiki), więc nie wykręcaj się że te gry są nudne. Za każdym razem jak jest mowa o Crysis że jest najładniejsze to mówicie że jest nudne, w ogole nie rozumiem fanbojów, zawsze jest jakaś wymówka tu jest rozmowa o grafice nie o gameplayu. Śmiejesz się jak napisałem że zagrałem w killzona w mediamarkcie i powiedziałem że to nic specjalnego(co oczywiście napisałem w żarcie), a sam nadałeś grze tytuł najładniejszej wszechczasów po screenach i gifach  :???: Jeszcze będą ładniejsze gry od killzona spokojnie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15368 dnia: Marca 08, 2009, 16:25:35 pm »
To Ty nie widziałeś exlusive'ów na PS3 skoro piszesz że UBI pokazuje moc konsol.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15369 dnia: Marca 08, 2009, 16:31:25 pm »
Teraz oboz PS musi sie publicznie masturbowac grafika na forach po tym jak w poprzedniej generacji robili to xboty, gdzie xbox "zjadal graficznie bez pierdniecia" ps2..... :-(

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15370 dnia: Marca 08, 2009, 16:32:30 pm »
Nie powiesz mi chyba że AC  czy FC 2 nie jest ładną grą ? Zresztą napisałeś że exc pokazują moc konsoli a tu UBI pokazało że jak się przyłoży to i gry multi mogą kosić. Na to że killzone wygląda tak a nie inaczej jest jedno wytłumaczenie postęp techniczny. To oczywiste że z roku na rok wychodzą coraz ładniejsze gry. Żebyś się nie zdziwił ja AC 2 bedzie ładniejsze od KZ 2. Te gry nie dość że wyglądają zajebiście to jeszcze masz swobode ruchu a nie wyznaczone trasy.

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15371 dnia: Marca 08, 2009, 17:03:05 pm »

Co więcej najwięcej krzyczą osoby,które w K2 w ogóle nie grały albo tak jak Anonimowy nie posiadają konsoli(z góry sorki jeśli masz x360 ale wg mnie po prostu nie masz żadnej konsoli bo zamiast grać udzielasz się tylko w system wars,nikt nie zna twojego gamertagu,nie udzielasz się w tematach o grach za wyjątkiem porównań w grafice na podstawie obrazków z internetu)
to akurat znany fakt, Anonimowy przechodzi gry na youtubie  :P

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15372 dnia: Marca 08, 2009, 19:06:17 pm »
A w ogóle to może jakieś źródło owych porównań?

P.S. dodaj jeszcze screen tearing w wersji na X0 http://www.digitalfoundry.org/blog/?p=560. i już posiadacze PS3 mogą cieszyć się tym wspaniałym zwycięstwem :D (przy okazji znalazłem sobie to Twoje źródło :) ) Szkoda, że nie napisałeś od razu, że X0 ma 4xFSAA w h.a.v.x + efekty świetlne, których na próżno szukać na PS3, do tego PS3 ma o wiele więcej spadków animacji. Nie ma to jak obiektywne porównanie :)
Ja nie chciałem robić obiektywnego porównania (anonimowemu tego nie zażucałeś), ja tylko pokazuje, że czasami gry na XO też cierpią na wielkie braki graficzne lub często wyglądają gorzej od wersji z PS3, tylko że żadko kto o tym pisze. Fanboye XO wzięli sobie do serca wojne konsol i non stop wypisują wady graficzne w grach na PS3, to że rozdziałka nie 720p, no że spadki animacji itp. Wklajają również tu na forum obrazki pokazujące tylko wady gier/wersji na PS3, nic nie wspominając o zaletach. Użytkownicy PS3 są troszkę normalniejsi i mniej jest oszołomów co spędza godziny na pisanie o wadach gier, na wklejanie na forum kilkudziesięciu obrazków, na pisaniu ultra długich porównań itp. Ja chciałem pokazać, że jak się chce to tyle samo błędów graficznych można wytknąć grom na XO. Czy słyszał ktoś, że Star Ocean na XO czasami chodzi w najniższej rozdzielczośći w historii next-genów a mianowicie w 882x476 ? Nie, bo nikt o tym nie pisał, ale już to, że w demie GT5:Prologue była rozdziałka 1280x1080 to było wałkowane 100 razy. Microsoft poprostu ma większe grono wiernych fanboyow, ktorzy nie maja co ze swoim zyciem robic i siedza tylko na forach i wklejaja zdjecia, zoomuja obrazki i wyszukują najmniejszych niedociągnieć w grach na PS3.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 295
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15373 dnia: Marca 08, 2009, 19:15:17 pm »
A w ogóle to może jakieś źródło owych porównań?

P.S. dodaj jeszcze screen tearing w wersji na X0 http://www.digitalfoundry.org/blog/?p=560. i już posiadacze PS3 mogą cieszyć się tym wspaniałym zwycięstwem :D (przy okazji znalazłem sobie to Twoje źródło :) ) Szkoda, że nie napisałeś od razu, że X0 ma 4xFSAA w h.a.v.x + efekty świetlne, których na próżno szukać na PS3, do tego PS3 ma o wiele więcej spadków animacji. Nie ma to jak obiektywne porównanie :)
Ja nie chciałem robić obiektywnego porównania (anonimowemu tego nie zażucałeś), ja tylko pokazuje, że czasami gry na XO też cierpią na wielkie braki graficzne lub często wyglądają gorzej od wersji z PS3, tylko że żadko kto o tym pisze. Fanboye XO wzięli sobie do serca wojne konsol i non stop wypisują wady graficzne w grach na PS3, to że rozdziałka nie 720p, no że spadki animacji itp. Wklajają również tu na forum obrazki pokazujące tylko wady gier/wersji na PS3, nic nie wspominając o zaletach. Użytkownicy PS3 są troszkę normalniejsi i mniej jest oszołomów co spędza godziny na pisanie o wadach gier, na wklejanie na forum kilkudziesięciu obrazków, na pisaniu ultra długich porównań itp. Ja chciałem pokazać, że jak się chce to tyle samo błędów graficznych można wytknąć grom na XO. Czy słyszał ktoś, że Star Ocean na XO czasami chodzi w najniższej rozdzielczośći w historii next-genów a mianowicie w 882x476 ? Nie, bo nikt o tym nie pisał, ale już to, że w demie GT5:Prologue była rozdziałka 1280x1080 to było wałkowane 100 razy. Microsoft poprostu ma większe grono wiernych fanboyow, ktorzy nie maja co ze swoim zyciem robic i siedza tylko na forach i wklejaja zdjecia, zoomuja obrazki i wyszukują najmniejszych niedociągnieć w grach na PS3.
Na pewno? Mi sie wydaje że proporcje "oszołomów" są w miare po równo rozłożone na dwa obozy.

Lewis

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-12-2006
  • Wiadomości: 152
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15374 dnia: Marca 08, 2009, 19:18:53 pm »
A w ogóle to może jakieś źródło owych porównań?

P.S. dodaj jeszcze screen tearing w wersji na X0 http://www.digitalfoundry.org/blog/?p=560. i już posiadacze PS3 mogą cieszyć się tym wspaniałym zwycięstwem :D (przy okazji znalazłem sobie to Twoje źródło :) ) Szkoda, że nie napisałeś od razu, że X0 ma 4xFSAA w h.a.v.x + efekty świetlne, których na próżno szukać na PS3, do tego PS3 ma o wiele więcej spadków animacji. Nie ma to jak obiektywne porównanie :)
Ja nie chciałem robić obiektywnego porównania (anonimowemu tego nie zażucałeś), ja tylko pokazuje, że czasami gry na XO też cierpią na wielkie braki graficzne lub często wyglądają gorzej od wersji z PS3, tylko że żadko kto o tym pisze. Fanboye XO wzięli sobie do serca wojne konsol i non stop wypisują wady graficzne w grach na PS3, to że rozdziałka nie 720p, no że spadki animacji itp. Wklajają również tu na forum obrazki pokazujące tylko wady gier/wersji na PS3, nic nie wspominając o zaletach. Użytkownicy PS3 są troszkę normalniejsi i mniej jest oszołomów co spędza godziny na pisanie o wadach gier, na wklejanie na forum kilkudziesięciu obrazków, na pisaniu ultra długich porównań itp. Ja chciałem pokazać, że jak się chce to tyle samo błędów graficznych można wytknąć grom na XO. Czy słyszał ktoś, że Star Ocean na XO czasami chodzi w najniższej rozdzielczośći w historii next-genów a mianowicie w 882x476 ? Nie, bo nikt o tym nie pisał, ale już to, że w demie GT5:Prologue była rozdziałka 1280x1080 to było wałkowane 100 razy. Microsoft poprostu ma większe grono wiernych fanboyow, ktorzy nie maja co ze swoim zyciem robic i siedza tylko na forach i wklejaja zdjecia, zoomuja obrazki i wyszukują najmniejszych niedociągnieć w grach na PS3.
Dobrze prawisz - plusik

Marins

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15375 dnia: Marca 08, 2009, 19:52:32 pm »
A w ogóle to może jakieś źródło owych porównań?

P.S. dodaj jeszcze screen tearing w wersji na X0 http://www.digitalfoundry.org/blog/?p=560. i już posiadacze PS3 mogą cieszyć się tym wspaniałym zwycięstwem :D (przy okazji znalazłem sobie to Twoje źródło :) ) Szkoda, że nie napisałeś od razu, że X0 ma 4xFSAA w h.a.v.x + efekty świetlne, których na próżno szukać na PS3, do tego PS3 ma o wiele więcej spadków animacji. Nie ma to jak obiektywne porównanie :)
Ja nie chciałem robić obiektywnego porównania (anonimowemu tego nie zażucałeś), ja tylko pokazuje, że czasami gry na XO też cierpią na wielkie braki graficzne lub często wyglądają gorzej od wersji z PS3, tylko że żadko kto o tym pisze. Fanboye XO wzięli sobie do serca wojne konsol i non stop wypisują wady graficzne w grach na PS3, to że rozdziałka nie 720p, no że spadki animacji itp. Wklajają również tu na forum obrazki pokazujące tylko wady gier/wersji na PS3, nic nie wspominając o zaletach. Użytkownicy PS3 są troszkę normalniejsi i mniej jest oszołomów co spędza godziny na pisanie o wadach gier, na wklejanie na forum kilkudziesięciu obrazków, na pisaniu ultra długich porównań itp. Ja chciałem pokazać, że jak się chce to tyle samo błędów graficznych można wytknąć grom na XO. Czy słyszał ktoś, że Star Ocean na XO czasami chodzi w najniższej rozdzielczośći w historii next-genów a mianowicie w 882x476 ? Nie, bo nikt o tym nie pisał, ale już to, że w demie GT5:Prologue była rozdziałka 1280x1080 to było wałkowane 100 razy. Microsoft poprostu ma większe grono wiernych fanboyow, ktorzy nie maja co ze swoim zyciem robic i siedza tylko na forach i wklejaja zdjecia, zoomuja obrazki i wyszukują najmniejszych niedociągnieć w grach na PS3.
Dobrze prawisz - plusik
Wpis. Plusik.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15376 dnia: Marca 08, 2009, 22:22:22 pm »
Ja nie chciałem robić obiektywnego porównania (anonimowemu tego nie zażucałeś), ja tylko pokazuje, że czasami gry na XO też cierpią na wielkie braki graficzne lub często wyglądają gorzej od wersji z PS3, tylko że żadko kto o tym pisze. Fanboye XO wzięli sobie do serca wojne konsol i non stop wypisują wady graficzne w grach na PS3, to że rozdziałka nie 720p, no że spadki animacji itp. Wklajają również tu na forum obrazki pokazujące tylko wady gier/wersji na PS3, nic nie wspominając o zaletach. Użytkownicy PS3 są troszkę normalniejsi i mniej jest oszołomów co spędza godziny na pisanie o wadach gier, na wklejanie na forum kilkudziesięciu obrazków, na pisaniu ultra długich porównań itp. Ja chciałem pokazać, że jak się chce to tyle samo błędów graficznych można wytknąć grom na XO. Czy słyszał ktoś, że Star Ocean na XO czasami chodzi w najniższej rozdzielczośći w historii next-genów a mianowicie w 882x476 ? Nie, bo nikt o tym nie pisał, ale już to, że w demie GT5:Prologue była rozdziałka 1280x1080 to było wałkowane 100 razy. Microsoft poprostu ma większe grono wiernych fanboyow, ktorzy nie maja co ze swoim zyciem robic i siedza tylko na forach i wklejaja zdjecia, zoomuja obrazki i wyszukują najmniejszych niedociągnieć w grach na PS3.
Heh, żeby to był jedyny problem tej "owocnej" współpracy S-E z MS:


A tutaj o Ostatniej Nadziei , czyli kolejny udany jrpg kwadratowo-enixowych  :lol:
Nie mogę się doczekać wątpliwego portu na łajbę zanim utonie , a jest na co czekać  :shock:
Już same nazwy technik specjalnych na bazie lodu(?) brzmią zachęcająco:
-freezing glitch
-randomly froze
-freezes during combat.
-likelihood of the game freezing

A gdzie  reszta żywiołów (?)

LINK
 :mrgreen:

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15377 dnia: Marca 08, 2009, 23:11:28 pm »

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15378 dnia: Marca 08, 2009, 23:19:19 pm »
Ja nie chciałem robić obiektywnego porównania (anonimowemu tego nie zażucałeś), ja tylko pokazuje, że czasami gry na XO też cierpią na wielkie braki graficzne lub często wyglądają gorzej od wersji z PS3, tylko że żadko kto o tym pisze. Fanboye XO wzięli sobie do serca wojne konsol i non stop wypisują wady graficzne w grach na PS3, to że rozdziałka nie 720p, no że spadki animacji itp. Wklajają również tu na forum obrazki pokazujące tylko wady gier/wersji na PS3, nic nie wspominając o zaletach. Użytkownicy PS3 są troszkę normalniejsi i mniej jest oszołomów co spędza godziny na pisanie o wadach gier, na wklejanie na forum kilkudziesięciu obrazków, na pisaniu ultra długich porównań itp. Ja chciałem pokazać, że jak się chce to tyle samo błędów graficznych można wytknąć grom na XO. Czy słyszał ktoś, że Star Ocean na XO czasami chodzi w najniższej rozdzielczośći w historii next-genów a mianowicie w 882x476 ? Nie, bo nikt o tym nie pisał, ale już to, że w demie GT5:Prologue była rozdziałka 1280x1080 to było wałkowane 100 razy. Microsoft poprostu ma większe grono wiernych fanboyow, ktorzy nie maja co ze swoim zyciem robic i siedza tylko na forach i wklejaja zdjecia, zoomuja obrazki i wyszukują najmniejszych niedociągnieć w grach na PS3.
Heh, żeby to był jedyny problem tej "owocnej" współpracy S-E z MS:


A tutaj o Ostatniej Nadziei , czyli kolejny udany jrpg kwadratowo-enixowych  :lol:
Nie mogę się doczekać wątpliwego portu na łajbę zanim utonie , a jest na co czekać  :shock:
Już same nazwy technik specjalnych na bazie lodu(?) brzmią zachęcająco:
-freezing glitch
-randomly froze
-freezes during combat.
-likelihood of the game freezing

A gdzie  reszta żywiołów (?)

LINK
 :mrgreen:

Kolejny dowód na to jak Square radzi sobie z x360.....jedyne co mnie wkurza to fakt,że wszystko na to wskazuje podobne problemy będą dotyczyły importowania FFXIII na x360.Pewnie zaangażują do tego duże grono ludzi ale jakoś wątpię ,że nagle wyzbędą się kłopotów ,które towarzyszą każdej wydanej przez nich grze na X'a.No chyba,że Microsoft przyśle oddział swoich develeperów.

Jest mi podwójnie szkoda,że pewnie opóźni to jeszcze bardziej premiere FFXIII na ps3 w zrozumiałym języku oraz sprawi,że SE będzie ostatecznie musiało ciąć oprawę by gra na obu konsolach wyglądała identycznie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15379 dnia: Marca 08, 2009, 23:28:19 pm »
A w ogóle to może jakieś źródło owych porównań?

P.S. dodaj jeszcze screen tearing w wersji na X0 http://www.digitalfoundry.org/blog/?p=560. i już posiadacze PS3 mogą cieszyć się tym wspaniałym zwycięstwem :D (przy okazji znalazłem sobie to Twoje źródło :) ) Szkoda, że nie napisałeś od razu, że X0 ma 4xFSAA w h.a.v.x + efekty świetlne, których na próżno szukać na PS3, do tego PS3 ma o wiele więcej spadków animacji. Nie ma to jak obiektywne porównanie :)
Ja nie chciałem robić obiektywnego porównania (anonimowemu tego nie zażucałeś), ja tylko pokazuje, że czasami gry na XO też cierpią na wielkie braki graficzne lub często wyglądają gorzej od wersji z PS3, tylko że żadko kto o tym pisze. Fanboye XO wzięli sobie do serca wojne konsol i non stop wypisują wady graficzne w grach na PS3, to że rozdziałka nie 720p, no że spadki animacji itp. Wklajają również tu na forum obrazki pokazujące tylko wady gier/wersji na PS3, nic nie wspominając o zaletach. Użytkownicy PS3 są troszkę normalniejsi i mniej jest oszołomów co spędza godziny na pisanie o wadach gier, na wklejanie na forum kilkudziesięciu obrazków, na pisaniu ultra długich porównań itp. Ja chciałem pokazać, że jak się chce to tyle samo błędów graficznych można wytknąć grom na XO. Czy słyszał ktoś, że Star Ocean na XO czasami chodzi w najniższej rozdzielczośći w historii next-genów a mianowicie w 882x476 ? Nie, bo nikt o tym nie pisał, ale już to, że w demie GT5:Prologue była rozdziałka 1280x1080 to było wałkowane 100 razy. Microsoft poprostu ma większe grono wiernych fanboyow, ktorzy nie maja co ze swoim zyciem robic i siedza tylko na forach i wklejaja zdjecia, zoomuja obrazki i wyszukują najmniejszych niedociągnieć w grach na PS3.
Dobrze prawisz - plusik
Wpis. Plusik.

Również się pod tym podpisuję. Plus leci do Ciebie. 8)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15380 dnia: Marca 09, 2009, 00:13:58 am »
Ja nie chciałem robić obiektywnego porównania (anonimowemu tego nie zaŻucałeś), ja tylko pokazuje, Że czasami gry na XO teŻ cierpią na wielkie braki graficzne lub często wyglądają gorzej od wersji z PS3, tylko Że Żadko kto o tym pisze. Fanboye XO wzięli sobie do serca wojne konsol i non stop wypisują wady graficzne w grach na PS3, to Że rozdziałka nie 720p, no Że spadki animacji itp. Wklajają równieŻ tu na forum obrazki pokazujące tylko wady gier/wersji na PS3, nic nie wspominając o zaletach. UŻytkownicy PS3 są troszkę normalniejsi i mniej jest oszołomów co spędza godziny na pisanie o wadach gier, na wklejanie na forum kilkudziesięciu obrazków, na pisaniu ultra długich porównań itp. Ja chciałem pokazać, Że jak się chce to tyle samo błędów graficznych moŻna wytknąć grom na XO. Czy słyszał ktoś, Że Star Ocean na XO czasami chodzi w najniŻszej rozdzielczośći w historii next-genów a mianowicie w 882x476 ? Nie, bo nikt o tym nie pisał, ale juŻ to, Że w demie GT5:Prologue była rozdziałka 1280x1080 to było wałkowane 100 razy. Microsoft poprostu ma większe grono wiernych fanboyow, ktorzy nie maja co ze swoim zyciem robic i siedza tylko na forach i wklejaja zdjecia, zoomuja obrazki i wyszukują najmniejszych niedociągnieć w grach na PS3.

Obie strony mają po równo fanbojów, z tym, Że jedni skupiają się na wyszukiwaniu wad w drugiej konsoli, zaś drudzy na ciągłym odpieraniu zarzutów albo krzyczeniem Uncharted, albo wklejaniem gifów z K2... ewentualnie nagrywaniem filmików z rzekomym brakiem śladów po pociskach w GeoW2 ;).

A tak na powaŻnie, wydaje mi się (bo nie siedzę w umysłach ludzi, co to spędzają godziny Życia na przygotowywanie porównań bądź wyszukiwanie informacji o "upadku" PS3), Że problem wziął się stąd, Że w zapowiedziach PS3 miało być przepotęŻną konsolą, co to będzie miało kaŻdą grę w 1080p, 60fps i w ogóle cuda niewidy; pamiętam jeszcze, jak po E3 2005 (pamiętne rendery, w które wielu wierzyło wówczas, Że to real time) wielu przyszłych fanbojów PS3 wymachiwało tymi renderami przyszłym fanbojom X0 przed oczyma śmiejac im się w twarz, Że MS moŻe się schować ze swoją konsolą itp. Rzeczywistość okazałą się "ciut" inna (chociaŻ trzeba pogratulować GG i ogólnie Sony, Że K2 prezentuje się genialnie) i w tej chwili to właśnie ta druga strona odgrywa się na tej pierwszej.

Nie zmienia to jednak faktu, Że jest to głupie. Tak jak kiedyś napisał MarcePan, udowadnianie na podstawie gier multiplatformowych, Że PS3 jest słabe jest... słabe, poniewaŻ exclusivy (przynajmniej większość, takie koszmarki jak Haze przemilczmy) to weryfikują. To, Że te multiplatformowe gry wyglądają gorzej świadczy tylko o tym, Że to twórcy gier gorzej sobie radzą z tą platformą, nie, Że jest ona za słaba na dane gry.

Swoją drogą, to, co mnie (PC-towca) straszliwie zaskakuje, to to, jak bardzo konsolarze stali się graphic-whore w tej generacji konsol. W poprzedniej nikomu nie przeszkadzało, Że PS2 było najsłabsze z całej trójcy (DC pomijam, bo szybko padł), Że SotC ma olbrzymie spadki framerate'u, Że ogólnie gry nie miały AA, Że nie było bump mappingu i innych efektów graficznych, a większość fajnych rzeczy robiło się za pomocą "sztuczek". W tej generacji jednak tragedią jest, gdy gra ma niŻszą rozdzielczość niŻ 720p (juŻ o licytacjach, która konsola ma więcej gier w 1080p nie wspomnę), czymś wartym poświęcenia 100 postów jest, Że w grze zdarzają się spadki animacji, bądź tekstury mają gorszą jakość. Grafika, i to nie w kwestiach artystycznych, lecz technicznych, nagle urosła do rangi najwaŻniejszego elementu gry - co tam gameplay, co tam klimat, co tam muzyka czy scenariusz, waŻniejsze jest to, ile w grze jest źródeł światła, czy są dynamiczne cienie, czy jak się podejdzie na centymetr odległości od ściany to tekstura jest wyraźna albo w ilu fps'ach gra chodzi :/. Normalnie gorzej, niŻ blacharze.
« Ostatnia zmiana: Marca 09, 2009, 00:15:39 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15381 dnia: Marca 09, 2009, 00:27:48 am »
Zombie masz rację i podpisuje się pod tym co napisałeś ale wiesz czemu teraz jest tak ostro?Bo to pierwsza generacja konsol,w której nie mamy jednoznacznego zwycięzcy.Kiedyś rządziło Nintendo,potem psx i ps2 i każdy miał w dupie to czy są inne konsole,jakie mają osiągi bo najlepsze gry wychodziły tylko i wyłącznie na jeden sprzęt.Nie było sensu zaczynać jakichkolwiek system wars.Teraz wszystkie konsole mają dobre gry ,mają dużo innych funcji i zaczęła się licytacja na osiągi konsol.

Poza tym nie zapomnijmy,że ta generacja konsol w naszym kraju dla wielu jest pierwszym kontaktem z tym rodzajem elektronicznej rozrywki.Sporo ludzi w naszym kraju widząc sukcesy playstation postanowiła zainteresować się rynkiem konsol.Przeważnie są to nastolatkowie wychowani na PC gdzie od zawsze liczy się rozdzielczość,tekstury,AA i Bóg wie co jeszcze....

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15382 dnia: Marca 09, 2009, 00:37:10 am »
Nie zgodzę się z drugim akapitem Twojej wypowiedzi, bo ten trend na wojnę konsol pojawia się wszędzie, nie tylko w Polsce. Ba, nawet na forum The Horror Is Alive, w temacie z porównaniem dema RE5 na X0 i PS3, pojawiło się kilka osobników, co to wręcz zarejestrowało się na forum by pisać rzeczy typu, że Dot spreparował screeny z PS3 by specjalnie wyglądały brzydziej o_O.
Nie mówiąc już o tym, że przecież nawet w tym temacie aktywnie (czyt: wojuje) wiele osób, które od lat mają konsole i tylko konsole, a mimo to ich również zaraziła ta epidemia.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15383 dnia: Marca 09, 2009, 04:24:28 am »


Obie strony mają po równo fanbojów, z tym, że jedni skupiają się na wyszukiwaniu wad w drugiej konsoli, zaś drudzy na ciągłym odpieraniu zarzutów albo krzyczeniem Uncharted, albo wklejaniem gifów z K2... ewentualnie nagrywaniem filmików z rzekomym brakiem śladów po pociskach w GeoW2 ;).

Technicznie owszem Crysis jest bardziej wymagający. Tylko co z tego skoro mimo tego zaawansowania technicznego wygląda biedniej od KZ2.

Yep, Crysis wygląda biednie... :(

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

 :razz:

Marins

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15384 dnia: Marca 09, 2009, 06:50:07 am »
Hmmm coraz mądrzejsze posty w tym temacie :)

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15385 dnia: Marca 09, 2009, 08:05:43 am »
Podpisuję się pod tym co napisał MR_Zombie.
Szkoda że tak mało osób nie widzi artyzmu gier, fabuły, ogromu, zaawansowanej fizyki...a liczą się tylko tekstury i rozdziałka która ma tak naprawdę drugoplanowe znaczenie(przykład co z tego że gram u qumpla w fife 09 na dużym 37 calowym HD ready lcd(szał pał HD) skoro obraz mam lepszy na swoim starym Nie HD ready crt ew. plaźmie która ma tylko 1024 x 768(swoją drogą między tą a 1280 x 720 nie ma dużej różnicy do wychwycenia gołym okiem przy ruchomym obrazie) :mad:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15386 dnia: Marca 09, 2009, 12:50:04 pm »
Bynajmniej dziwnym wydaje mi się Twój (i nie tylko) podpis  jak i zresztą cały wywód Mr_Zombie'go , który skierowany jest przeciw temu w czym sami bierzecie udział .
Edit: Co do kwestii technicznych grafiki w KZ2, czasem ściema, czasem skrypty, jednak mogę się zgodzić że w większości kawał solidnej roboty. Jednak do Crysis jej daleko(mimo różnorodności światów). Czekamy na kolejne magiczne gry pod względem graficznym na konsole. Użyłem słowa konsole specjalnie, bo niektórzy będą musieli odszczekać wmawiane większości ograniczenie X360.
Temat istnieje właśnie do tych celów i nie rozumiem w czym problem , to tak jakby wejść do piaskownicy i narzekać ,że piasku za dużo .
Co innego jeśli do piaskownicy wlezie piesek i zrobi kupkę ...(Posiadacze PS3 otwierają swoje.
Posiadacze 360 otwierają swoje.
) -jakby ktoś nie wiedział do czego piję   8)

jay jay

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-03-2005
  • Wiadomości: 4 740
  • Reputacja: 18
  • Terror of unexpleainable
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15387 dnia: Marca 09, 2009, 20:39:57 pm »
''Don't take advice from anyone'' - Robert Altman.


mowafilmowa.wordpress.com
magivanga.wordpress.com
booklips.pl

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15388 dnia: Marca 10, 2009, 11:15:23 am »
Bynajmniej dziwnym wydaje mi się Twój (i nie tylko) podpis  jak i zresztą cały wywód Mr_Zombie'go , który skierowany jest przeciw temu w czym sami bierzecie udział .
Edit: Co do kwestii technicznych grafiki w KZ2, czasem ściema, czasem skrypty, jednak mogę się zgodzić że w większości kawał solidnej roboty. Jednak do Crysis jej daleko(mimo różnorodności światów). Czekamy na kolejne magiczne gry pod względem graficznym na konsole. Użyłem słowa konsole specjalnie, bo niektórzy będą musieli odszczekać wmawiane większości ograniczenie X360.
Temat istnieje właśnie do tych celów i nie rozumiem w czym problem , to tak jakby wejść do piaskownicy i narzekać ,że piasku za dużo .
Co innego jeśli do piaskownicy wlezie piesek i zrobi kupkę ...(Posiadacze PS3 otwierają swoje.
Posiadacze 360 otwierają swoje.
) -jakby ktoś nie wiedział do czego piję   8)
Chodzi o to że gracze(nowe pokolenie ghe ghe :P) coraz bardziej zwraca uwagę na grafikę(pomijając np. fizykę czy rozbudowanie które wg. mnie odgrywają większe znaczenie w grach niż świecące textury ultra HD), niż na faktyczną wartość produktu która wynika z zastosowanych patentów w grze-mówiąc krótko grywalności. 8)
PS. wiem że temat jest WARS system, także pewnie nie raz zaszaleję przy ukazaniu się wreszcie np.Gt5(wytykanie błędów-pewnie sporo będzie) :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15389 dnia: Marca 10, 2009, 11:23:50 am »
Bynajmniej dziwnym wydaje mi się Twój (i nie tylko) podpis  jak i zresztą cały wywód Mr_Zombie'go , który skierowany jest przeciw temu w czym sami bierzecie udział .
Edit: Co do kwestii technicznych grafiki w KZ2, czasem ściema, czasem skrypty, jednak mogę się zgodzić że w większości kawał solidnej roboty. Jednak do Crysis jej daleko(mimo różnorodności światów). Czekamy na kolejne magiczne gry pod względem graficznym na konsole. Użyłem słowa konsole specjalnie, bo niektórzy będą musieli odszczekać wmawiane większości ograniczenie X360.
Temat istnieje właśnie do tych celów i nie rozumiem w czym problem , to tak jakby wejść do piaskownicy i narzekać ,że piasku za dużo .
Co innego jeśli do piaskownicy wlezie piesek i zrobi kupkę ...(Posiadacze PS3 otwierają swoje.
Posiadacze 360 otwierają swoje.
) -jakby ktoś nie wiedział do czego piję   8)
Chodzi o to że gracze(nowe pokolenie ghe ghe :P) coraz bardziej zwraca uwagę na grafikę(pomijając np. fizykę czy rozbudowanie które wg. mnie odgrywają większe znaczenie w grach niż świecące textury ultra HD), niż na faktyczną wartość produktu która wynika z zastosowanych patentów w grze-mówiąc krótko grywalności. 8)

W takim razie Killzone 2 byłby Twoim faworytem w kwestii oprawy A/V. Ta gra ma takie nagromadzenie różnych efektów że czape zrywa. Żaden inny tytuł (nawet na PC) nie ma tylu efektów naraz na ekranie.

egonszef

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15390 dnia: Marca 10, 2009, 19:06:41 pm »
W killzone2 te wszystkie efekty się przyjemnie podziwia, wręcz można się nimi delektować ( wersja dla zboczylasów ) ale singiel mi średnio wszedł pod względem innowacji, tak wiem to miał być normalny fps ale moim zdaniem za mało tam tych dziwnych, klimatycznych akcji rodem z cod4 i sniper mision. W K2 z buta w drzwi i cały czas strzelanie, mogli by to troszkę urozmaicić według mnie bo imo troszkę zmarnowali potencjał. A multi swoją drogą, wbijaliście się sami na jakąś mapę aby ją sobie dokładnie obejrzeć? ja czasem aż bym chciał gdzieś na coś za mapą wejść, kozacko to wygląda i pod tym względem graficznie gra niszczy to co do tej pory widziałęm w fpsach.   

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 726
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15391 dnia: Marca 10, 2009, 21:17:38 pm »
Mnie zamiotły 3 rzeczy - intensywność rozgrywki (nie polecam zawałowcom bo adrenalinka skacze), grafika oczywiście oraz sposób przedstawienia fabuły.
Sama historia jest bowiem dosyć standardowa, niemniej opowiedziano ja po mistrzowsku... Po prostu miałem od razu ochotę włączyć grę od nowa.

Oczywiście część trzecią łykam w ciemno

Ps
 jak się głębiej zastanowić to muzyka też zayebista

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15392 dnia: Marca 10, 2009, 21:39:54 pm »
Cytuj
Swoją drogą, to, co mnie (PC-towca) straszliwie zaskakuje, to to, jak bardzo konsolarze stali się graphic-whore w tej generacji konsol.

Niestety prawda. Wcześniej też były oczywiście takie reakcje, to promil w porównaniu z tym co teraz się dzieje.
Pewnym wytłumaczeniem chyba faktycznie jest fakt że mnóstwo młodych osób (by nie mówic dzieci) po raz pierwszy ma stycznośc z konsolami, masa nowego nabytku, co wydaje się tłumaczyc sporo produkcji dla graczy niedzielnych. Dla takich osób najważniejsza jest grafika niestety, tacy ludzie wytworu pop kultury, puste i tępe toto jest, patrzy na pozory "wow, ale to ma super grafę- musi byc dobre". Pi razy drzwi jeśli zatrzymuje to dla siebie, ale nie jeśli zaczyna wojowac i udowadniac że dana konsola jets lepsza.

A co to znaczy lepsza? Ma bardziej obłe kształty? Więcej waży?

Szczytem szczytów jest niestety porównywanie co generuje lepszą grafikę (co niewiadomo dlaczego często jest synonimem właśnie "co jest lepsze"), spory na ten temat na ps3 i x360 tak jak udowadnaic czy lepsze jest święto wielkanocy czy gwiazdka. Obie konsole generują taką samą grafikę, (rozumiem porównania ps3 do ps2, X360 do X'a, ale nie to co teraz się dzieje) załamuje ręce gdy widzę jakieś obrazki porównawcze, gdyż są one prawie zawsze idealnie identycznie (do momentu gdy ktoś wyskoczy z twierdzeniem "no przecież cień na trzecim krzaczku od lewej na ostatnim tle ma trzy kwadraty wiecej!").
Szczerze współczuję też takim osobom jak anonimowy, ponieważ nie wyobrażam sobie co trzeba miec w głowie, by dawac non stop porównania takich samych obrazków, realny świat musi jawic się jako coś okrutnego.

Szczerze mówiąc też się trochę rozczarowałem obecną generacją- nie oferuje ona NIC DOBREGO nowego względem starej imo, ps3 i XO trudno nawet nazwac next genami (jedynie wii na to zasługuje), od tych kilku lat nie doczekałem się ani jednej dobrej gry jrpg na obecną generację, ani jednej świetnej bijatyki (SC4 jest dobry, ale tylko dobry), czyli moje ulubione gatunki. Mnóstwo za to fpsów, których nie trawię raczej. Do tej pory jestem w stanie wymienic dwie naprawdę świetne gry na tę generację- DMC4 i Bioshock (ale ten na raz niestety) nie zawiodły, a to trochę za mało.

Finito.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15393 dnia: Marca 10, 2009, 21:59:52 pm »
Resident Evil 5.
Pełna wersja.

http://www.digitalfoundry.org/blog/?p=576
Cytuj
Overall, from a technical perspective, Xbox 360 clearly hosts the better game, despite some screen tear. Frame rate is consistently higher, making for a smoother, more responsive experience. The fact that the game is essentially locked at 30fps means that there?s no judder, which you can get in spades on the PS3 version. Clearer textures, more particle effects, full world reflections in the water - in terms of bonus bling, Xbox 360 is in pole position here.
Precision streaming vids are embedded into the Eurogamer article, but we?ve also put together a full 720p presentation with a few more clips here.
Wersja na X360 jest widocznie lepsza pomimo pewnej ilości screen tear'u.
Większa ilość klatek a co za tym idzie płynniejsza animacja i lepsze doznania.
Praktycznie cały czas jest zablokowane 30 klatek bez przeskoków których pełno na PS3.

Czystsze tekstury , więcej efektów cząsteczkowych, pełne odbicia w wodzie (jak w Fallout 3) również na X360.


A tu filmik porównujący płynność animacji:

Cytuj
Frame rate analysis.
(Resident Evil 5 Frame Rate Analysis)

Here it is at 720p, with an ultra-bandwidth 720p download here.
http://www.megaupload.com/?d=UWC7QHQ0
(500MB)


I porównanie samej grafiki
Cytuj
A streaming preview
(Resident Evil 5 Comparison Video)

of the full HD download, available to download here. The action here is taken from the first three chapters of the game.
http://www.megaupload.com/?d=O93TDDJQ
(300MB)


Artykuł z Eurogamer'a:
(framerate itd.)
http://www.eurogamer.net/articles/face-off-resident-evil-5-article?page=2
(wstęp,AA)
http://www.eurogamer.net/articles/face-off-resident-evil-5-article

Na X360 występuje przy dużym obciążeniu okazyjny screen tear - coś w stylu GTA4 i Fallout 3 - gdy gra nie może wyrobić z 30fps porzuca AA a potem wyraźnie zaczyna dać się odczuć wyłączony v-synch.
Najbardziej widoczne jest to w mocno obciążonych dynamicznych i szczegółowych przerywnikach.

W samej grze jest to dużo mniej zauważalne.
Z pomiarów na Beyond3D przy manewrach "wirująca kamera" było to 0,37%  i 5,73% w 'bardziej zaludnionym' miejscu.
Cytuj
Right, I've captured the Resident Evil 5 Shanty Town level up to the chainsaw guy, and included a 'spin the camera around the main character' moment at the beginning of the video.

The results are:
28,886 frames captured, 29.97fps, 0.37% torn frames.

For the public arena level, I captured it at 1080p60, then edited out all the black screens that crop up before and after cut-scenes as these world skew the frame analysis. I also did the 'spin around the character' exercise at the beginning of the stage too.
17,032 frames captured, 29.2fps, 5.73% torn frames.
To jest oczywiście jak nie będziesz pechowcem i nie dopadnie się błąd z MTEngine Capcomu obecny już od Dead Raising - polegający na problemach z dogadaniem sie co do odświerzania z monitorem/HDTV - 30fps vs 29.97fps - wtedy gra rwie cały czas...


Porównanie odbić w wodzie z EG.
Na X360 pełne, na PS3 uproszczone:

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_PS3_036.jpg.jpg


http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_360_036.jpg.jpg



http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_PS3_035.jpg.jpg


http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_360_035.jpg.jpg




Z artykułu na EG wynika również, że wersja na X360 ma 4xAA i w razie obciążenia zmniejsza do 2xAA a potem wyłącza.
Wersja na PS3 ma 2xAA Quincunx - stąd m.in. to rozmazanie całego obrazu na PS3 - i również wyłącza AA ale (prawdopodobnie z powodu większych problemów z utrzymaniem animacji) robi to nawet w mało obciążonych scenach statycznych i w jakiś skopany sposób.



Reszta w oparciu o materiały z Japonii.
Doskonała jakość - bezstratne (duże nawet 1,5MB pliki) PNG'i, fullRGB etc.



Co zmieniło się od porównania wersji demo?
( http://www.neogo.pl/forum/index.php?topic=2551.msg463226#msg463226 )

Poprawiono parę rzeczy.
Przede wszystkim zmniejszono rozmazanie ekranu w wersji na PS3.
Nie brakuje też już praktycznie cieni od drobnych elementów.


Nadal niestety są artefakty.




Kliknij - OBRAZEK X360 #6
Kliknij - OBRAZEK PS3 #6


Rozmazanie jest, na szczęście mniejsze ale nadal widoczne szczególnie widać na zbliżeniach.
Może to również wina jakości tekstur?





Kliknij - OBRAZEK X360 #22
Kliknij - OBRAZEK PS3 #22






Kliknij - OBRAZEK X360 #3
Kliknij - OBRAZEK PS3 #3







Kliknij - OBRAZEK X360 #14
Kliknij - OBRAZEK PS3 #14
Podłoże, kurtka, dachówki, itd.



Nie zmieniła się sytuacja z AA wygląda podobnie jak w demie.





Kliknij - OBRAZEK X360 #23
Kliknij - OBRAZEK PS3 #23


Pewne różnice w oświetleniu można zobaczyć choćby na tych zrzutach:

Kliknij - OBRAZEK X360 #18
Kliknij - OBRAZEK PS3 #18

Kliknij - OBRAZEK X360 #19
Kliknij - OBRAZEK PS3 #19
itd.

Wszystkie obrazki - linki.


--
EDIT:
Poruszono jeszcze sprawę dymu

Na X'e dym czasami trochę bardziej widoczny i intensywniejszy a w pozostałych wypadkach wygląda to bardzo podobnie. Ogólnie nie ma się czym specjalnie przejmować.

Zebrałem, chyba wszystkie screeny z 2 porównań na jakich jest dym. Tych z EG nigdzie jeszcze nie dawałem więc będzie świeży materiał do porównywania dymu jak już się ktoś za to zabiera.

(Eurogamer)

Na 4 zrzutach są zauważalne różnice

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_360_000.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_PS3_000.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_360_025.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_PS3_025.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_360_026.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_PS3_026.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_360_027.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_PS3_027.jpg.jpg


Praktycznie na tych 2 identycznie (bo prawie nic na obu/albo tyle samo)

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_360_011.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_PS3_011.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_360_012.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/4/4/6/2/9/1/Resi_PS3_012.jpg.jpg



Mniej wartościowe 3 "ruszone screeny" (kiepskie jako porównania - trochę inne ujcia) ale praktycznie również identyczne albo różnice są bardzo małe.


(Z japońskiej wersji):

1,12,14 - Bardziej widoczny dym na X'e
Kliknij - OBRAZEK X360 #1
Kliknij - OBRAZEK PS3 #1

Kliknij - OBRAZEK X360 #12
Kliknij - OBRAZEK PS3 #12

Kliknij - OBRAZEK X360 #14
Kliknij - OBRAZEK PS3 #14


2,3 - trochę bardziej widoczny
Kliknij - OBRAZEK X360 #2
Kliknij - OBRAZEK PS3 #2

Kliknij - OBRAZEK X360 #3
Kliknij - OBRAZEK PS3 #3
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2009, 00:05:18 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

above89

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 25-06-2007
  • Wiadomości: 2 023
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15394 dnia: Marca 10, 2009, 22:35:02 pm »
Ta woda to na prawdę wygląda brzydko i ponadto na plecach Chrisa tak jakoś biednie w detale :( mowa o ps3.

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15395 dnia: Marca 10, 2009, 22:36:32 pm »
bo ps3 ssie

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15396 dnia: Marca 10, 2009, 22:39:40 pm »
bo ps3 ssie

Za mało emocji. Miałeś napisać "SSIE".
« Ostatnia zmiana: Marca 10, 2009, 22:42:22 pm wysłana przez Chris »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15397 dnia: Marca 10, 2009, 23:57:02 pm »
Screen tearing dyskwalifikuje grę. Zdecydowanie lepiej wybrać wersję na PS3. Na takie szczegóły jak widać przy tym porównaniu nikt nie będzie zwracał uwagi a screen tear przeszkadza w rozgrywce więc jasne staje się, która wersja pozwoli bawić się lepiej.

Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15398 dnia: Marca 11, 2009, 00:45:35 am »
Ja po prostu nie lubię X360. Ba! ;f

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #15399 dnia: Marca 11, 2009, 01:05:52 am »
Teraz jedynie czekać na patcha poprawiającego elementy wyglądające gorzej na XO , które w rzeczywistości wyglądają lepiej lub co najwyżej tak samo.