Ja nie rozumiem fanów Forzy, którzy bronią, ze filmiki są z włączonymi wspomagaczami. No i co z tego? Prawdziwy samochód nawet z systemami poprawiającymi trakcje nie zachowuje się w ten sposób.
Co innego z GT5:P gdzie jest tryb standard i proffesional. Bo to sa dwa rodzaje realizmu. Jak się włączy tryb PRO i jeżdzi sie ze wspomagaczami to nadal jest realistycznie, tylko, że łatwiej, ale nadal nie możemy brać zakrętów przy niewiadomo jakich prędkościach i kontrować jakby nie było czegoś takiego jak bezwładność i podsterowność - jak ma to miejsce w FORZA.
Nie wiadomo jeszcze jak podzielono wszelkie "ułatwiacze" w FM3. Możliwe, że będzie podobny podział jak w GT5:P, albo jeszcze jakiś nowy. Najprawdopodobniej będzie jednak tak jak w FM2 gdzie za wyłączanie poszczególnych wspomagaczy, czy włączenie zniszczeń dostawaliśmy procentowy bonus do wygranej.
Gameplay.
Na tym filmiku (zresztą podawałem go wcześniej w lepszej jakości) widać, że na pewno gościu nie ma włączonych zniszczeń, a reszty można co najwyżej się domyślać.
Z oceną fizyki i modelu jazdy w nowej Forzie polecam poczekać do czasu premiery (czyli okolic października), gdzie wszystko będzie można podzielić na czynniki pierwsze.