Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2706726 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18120 dnia: Czerwca 11, 2009, 14:20:38 pm »
W Forzie wł. systemu nie tyle trakcji, co stabilizacji pojazdu powoduję że zachowuję się tak jak się zachowuję. Bez stabilizacji nie utrzymał by się na trawię czy podczas większej prędkości na nierównościach. Przykład to tor Sebring w F2 ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18121 dnia: Czerwca 11, 2009, 14:23:00 pm »
Też uważam że w GT5:P jest to lepiej rozwiązane. Masz dwa tryby STANDARD i PRO i w obu możesz włączyć/wyłączyć wspomagacze. FORZA ma jeden tryb i albo jeździsz ze wspomagaczami albo bez. Jak widać ze wspomagaczami auto zachowuje się bardzo sztucznie, nawet bardziej niż auta w GT5:P w trybie STANDARD.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18122 dnia: Czerwca 11, 2009, 14:25:45 pm »
Też uważam że w GT5:P jest to lepiej rozwiązane. Masz dwa tryby STANDARD i PRO i w obu możesz włączyć/wyłączyć wspomagacze. FORZA ma jeden tryb i albo jeździsz ze wspomagaczami albo bez. Jak widać ze wspomagaczami auto zachowuje się bardzo sztucznie, nawet bardziej niż auta w GT5:P w trybie STANDARD.
Dodatkowo w GT można sobie ustalic siłe wspomagaczy, wszystkich po kolei TCS, ASM czy nawet ABS-u. W forzie można tylko włączyć bądź wyłączyć.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18123 dnia: Czerwca 11, 2009, 14:31:40 pm »
W realnych stock cars też możesz tylko wł/wył. :cool:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18124 dnia: Czerwca 11, 2009, 14:31:56 pm »
Ja nie rozumiem fanów Forzy, którzy bronią, ze filmiki są z włączonymi wspomagaczami. No i co z tego? Prawdziwy samochód nawet z systemami poprawiającymi trakcje nie zachowuje się w ten sposób.

Co innego z GT5:P gdzie jest tryb standard i proffesional. Bo to sa dwa rodzaje realizmu. Jak się włączy tryb PRO i jeżdzi sie ze wspomagaczami to nadal jest realistycznie, tylko, że łatwiej, ale nadal nie możemy brać zakrętów przy niewiadomo jakich prędkościach i kontrować jakby nie było czegoś takiego jak bezwładność i podsterowność - jak ma to miejsce w FORZA.
Nie wiadomo jeszcze jak podzielono wszelkie "ułatwiacze" w FM3. Możliwe, że będzie podobny podział jak w GT5:P, albo jeszcze jakiś nowy. Najprawdopodobniej będzie jednak tak jak w FM2 gdzie za wyłączanie poszczególnych wspomagaczy, czy włączenie zniszczeń dostawaliśmy procentowy bonus do wygranej.

Cytuj
Gameplay.

Na tym filmiku (zresztą podawałem go wcześniej w lepszej jakości) widać, że na pewno gościu nie ma włączonych zniszczeń, a reszty można co najwyżej się domyślać.

Z oceną fizyki i modelu jazdy w nowej Forzie polecam poczekać do czasu premiery (czyli okolic października), gdzie wszystko będzie można podzielić na czynniki pierwsze.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18125 dnia: Czerwca 11, 2009, 14:32:26 pm »
W realnych stock cars też możesz tylko wł/wył. :cool:
Ale w tych samych, które jadą 100 mph po trawie nie tracąc właściwości jezdnych?  :cool:

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18126 dnia: Czerwca 11, 2009, 14:35:00 pm »
W realnych stock cars też możesz tylko wł/wył. :cool:
Ale w tych samych, które jadą 100 mph po trawie nie tracąc właściwości jezdnych?  :cool:
Tak jak mówiłem ASM daje duże fory w Forzie.

Dla mnie o wiele większe fory w prowadzeniu auta dawały też kosmiczne opony z GT. W Forzie bardzo ważny element to opony, a to co mówią na tym filmiku to F3 będzie tu przełomowa pod tym względem. Współpraca z F1 McLaren Team i wieloma innymi team'ami...

http://www.1up.com/do/previewPage?cId=3174660&p=4

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18127 dnia: Czerwca 11, 2009, 14:37:36 pm »
To ten ASM w FORZA jest jakiś magiczny. Nawet bardziej magiczny niż ten z trybu STANDARD w GT5:P.

PS. Sotck cars też mają opcje ustawienia siły wspomagaczy. Owszem nie wszystkie, baa większość na on/off ale sportowe wózki (nadal mowa o stock) mają już parę trybów jezdnych. Poza tym to nie argument. Bo obie gry posiadają opcję modyfikacji aut a więc biorąc pod uwagę fakt że inżynier-mechanik z danej stajni potrafi grzebać w kompie, wymieniać chipy i zmieniać dowolnie ustawienia to GT5:P oddaje to bardziej realistycznie.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2009, 14:41:53 pm wysłana przez MarcePan »

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18128 dnia: Czerwca 11, 2009, 14:48:44 pm »


<ok> :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18129 dnia: Czerwca 11, 2009, 14:50:18 pm »
Było sto lat temu i setki razy. Suchar.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18130 dnia: Czerwca 11, 2009, 14:52:26 pm »
Aha, pierwszy raz dopiero widzę. W takim razie wszystkie materiały traktujące negatywnie o forzie również będe kwitował "sucharem"

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18131 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:00:19 pm »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18132 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:03:59 pm »
A kwituj sobie, co mnie to gó**o obchodzi.

My tu rozmawiamy o oddaniu symulacji co wiąże się z włączeniem trybu PRO a Ty widocznie ze złości że FM nie domaga wrzucasz suchy filmik z gry na standard i jakimiś sztuczkami.

Podchodząc do tematu na Twoim poziomie wrzucam filmik z FORZA 2 (tej Waszej "super symulacji"):

Super detekcja kolizji. Nie dość że czołówka, koleś fruwa to jeszcze dalej jedzie:




o_0
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2009, 15:06:44 pm wysłana przez MarcePan »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18133 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:06:13 pm »
Sprzedaż serii GT:
GT1 - 10.85 mln
GT2 - 9.37 mln
GT3 - 14.87 mln
GT4 - 9.65 mln
GT5P - 3.05 mln

Każda część GT sprzedała się przynajmniej na poziomie Halo3.
Jak widać pierwsza część na każdej konsoli sprzedaje się lepiej. Skoro dema piątki poszło 3 bańki - o sprzedaż GT5 możemy być spokojni...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18134 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:07:46 pm »


<ok> :lol:
ja widzę pierwszy raz :)

Było w cholerę razy ze względu na fakt że ten event jest cholernie trudny do ugrania. W trybie PRO graniczy to z cudem. Nawet nie mówię tutaj o 1 miejscu ale o znalezieniu się w pierwszej 3.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18135 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:12:28 pm »
Też uważam że w GT5:P jest to lepiej rozwiązane. Masz dwa tryby STANDARD i PRO i w obu możesz włączyć/wyłączyć wspomagacze. FORZA ma jeden tryb i albo jeździsz ze wspomagaczami albo bez. Jak widać ze wspomagaczami auto zachowuje się bardzo sztucznie, nawet bardziej niż auta w GT5:P w trybie STANDARD.

Ba, nawet dodałbym, że auta bez wspomagaczy zachowują się i tak mniej realistycznie niż np. te z ridge racer.
: Czerwiec 11, 2009, 14:09:23 pm
Sprzedaż serii GT:
GT1 - 10.85 mln
GT2 - 9.37 mln
GT3 - 14.87 mln
GT4 - 9.65 mln
GT5P - 3.05 mln

Każda część GT sprzedała się przynajmniej na poziomie Halo3.
Jak widać pierwsza część na każdej konsoli sprzedaje się lepiej. Skoro dema piątki poszło 3 bańki - o sprzedaż GT5 możemy być spokojni...

No nie trzeba się martwić bo wiadomo, że się sprzeda. Do 3 części nie dość, że sony praktycznie miało monopol na konsole to jeszcze GT miało monopol na wyścigi :D W 4 część jest też na pewno wliczany prolog, jedyna firma która wydaje płatne demko na 2 lata przed premierą. TO JEST PRAWDZIWA KLASA !!!!!!!!!!!!!!11111 GT to legenda, tak samo jak nie można sie dziwić, że Halo się sprzedaje tak dobrze.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18136 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:12:52 pm »
W FORZA owszem. Pierwszy raz się z Tobą zgadzam. PJONAAA!!!

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18137 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:16:26 pm »
Też uważam że w GT5:P jest to lepiej rozwiązane. Masz dwa tryby STANDARD i PRO i w obu możesz włączyć/wyłączyć wspomagacze. FORZA ma jeden tryb i albo jeździsz ze wspomagaczami albo bez. Jak widać ze wspomagaczami auto zachowuje się bardzo sztucznie, nawet bardziej niż auta w GT5:P w trybie STANDARD.

Ba, nawet dodałbym, że auta bez wspomagaczy zachowują się i tak mniej realistycznie niż np. te z ridge racer.
: Czerwiec 11, 2009, 14:09:23 pm
Sprzedaż serii GT:
GT1 - 10.85 mln
GT2 - 9.37 mln
GT3 - 14.87 mln
GT4 - 9.65 mln
GT5P - 3.05 mln

Każda część GT sprzedała się przynajmniej na poziomie Halo3.
Jak widać pierwsza część na każdej konsoli sprzedaje się lepiej. Skoro dema piątki poszło 3 bańki - o sprzedaż GT5 możemy być spokojni...

No nie trzeba się martwić bo wiadomo, że się sprzeda. Do 3 części nie dość, że sony praktycznie miało monopol na konsole to jeszcze GT miało monopol na wyścigi :D W 4 część jest też na pewno wliczany prolog, jedyna firma która wydaje płatne demko na 2 lata przed premierą. TO JEST PRAWDZIWA KLASA !!!!!!!!!!!!!!11111 GT to legenda, tak samo jak nie można sie dziwić, że Halo się sprzedaje tak dobrze.

Mylisz się. Prolog GT4 sprzedał się w ilości 1.36 mln. Samo GT4 - 9.65..

Jak widać prolog GT5 sprzedał się 2x lepiej.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18138 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:17:20 pm »
Ej wiecie co???

IDŹCIE SOBIE COFNĄĆ CZAS W FORZie! :P

:lol: :lol: :lol:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18139 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:19:10 pm »
Ej wiecie co???

IDŹCIE SOBIE COFNĄĆ CZAS W FORZie! :P

:lol: :lol: :lol:

OCB z tym cofaniem czasu - bo nie jestem na bieżąco??

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18140 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:20:24 pm »
Ponoć że ma być coś na wzór GRID'a że jak popełnisz błąd to będziesz mógł cofnąć czas. :lol: :lol: :lol:

Ku**a jak to piszę to nie wierzę że mogą coś takiego zrobić w tej grze.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18141 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:22:33 pm »
Ponoć że ma być coś na wzór GRID'a że jak popełnisz błąd to będziesz mógł cofnąć czas. :lol: :lol: :lol:

Ku**a jak to piszę to nie wierzę że mogą coś takiego zrobić w tej grze.

Jeśli to prawda - to mamy już drugi(po MGS:R, którego nie robi Kojima) mega FAIL od M$ w ciągu kilku dni...
 :lol: :lol:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18142 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:25:36 pm »


o_0
O Flight Simulator w Forza 2 :P

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18143 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:28:26 pm »


o_0
O Flight Simulator w Forza 2 :P

No coś na wzór niewidzialnego samochodu w REAL DRIVING SIMULATION W GT5:P :D

Wątpie żeby to była prawda z tym cofaniem czasu.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18144 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:33:12 pm »
A nawet jeśli to co ? nikt wam nie każe z niego korzystać, jak by to GT5 dali taką opcję nikt by nie płakał tylko pisał tak jak ja.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18145 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:34:13 pm »
Chyba nikt w Polyphony nie jest na tyle głupi żeby do symulatora dawać możliwość cofania czasu. :lol: :lol: :lol:

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18146 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:35:38 pm »
A nawet jeśli to co ? nikt wam nie każe z niego korzystać, jak by to GT5 dali taką opcję nikt by nie płakał tylko pisał tak jak ja.

Sorry, ale jakby coś takiego dali do Gt5 to bym padł ze śmiechu...

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18147 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:37:15 pm »
Zaraz się dowiemy, że cofanie czasu to świetny patent dzięki któremu Forza 3 będzie lepsza od GT5 :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18148 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:37:22 pm »
Forza Motorsport 3: The Sands of Time.

:-D :-D :-D

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18149 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:39:11 pm »
Ale w ogole macie jakieś tego potwierdzenie ? Bo wam wystarczy jedna plotka i ekscytacja jak nigdy dotąd. Developer to potwierdził ?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18150 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:40:06 pm »
Tu o tym mowia

A widzialem nawet raz filmik w ktorym to pokazywali, ale nie moge znalezc.

Tu jest pokaz, choc to nie to, co ja widzialem :P
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2009, 15:43:59 pm wysłana przez KKRT »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18151 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:52:15 pm »
Ale w ogole macie jakieś tego potwierdzenie ? Bo wam wystarczy jedna plotka i ekscytacja jak nigdy dotąd. Developer to potwierdził ?

Wiesz, skoro niektórzy potrafią ekscytować się zobaczonym na trailerze drzewkiem 4D przez "pińcset" stron każdego tematu to czemu my mam nie ekscytować się tak wspaniałą informacją jaką jest możliwość cofania czasu w FM3?

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

: Czerwiec 11, 2009, 14:46:09 pm
Tu o tym mowia

A widzialem nawet raz filmik w ktorym to pokazywali, ale nie moge znalezc.

Tu jest pokaz, choc to nie to, co ja widzialem :P


Jaka siara, oni to faktycznie potwierdzają!!! Oki to tyle w temacie GT5:P vs FORZA3.

PS. Zaraz postaram się wrzucić mega bonus dla Unlimited. Czekajcie wszyscy bo warto.


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18152 dnia: Czerwca 11, 2009, 15:58:28 pm »
O to jest ten filmik, ktory ogladalem

3:10 pokazuje w pelni jak Rewind dziala :p

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18153 dnia: Czerwca 11, 2009, 16:06:38 pm »
No lipton, lipton ale nie dlatego że gra na tym ucierpi bo wątpie żeby przez to gra ucierpiała, model zostanie taki sam ot takie ułatwienie. Tylko już się zaczyna, że przez cofanie czasu GT deklasuje Forze. Zaraz będzie że nawet GT2 ma lepszy model jazdy. Teraz nawet jakby pisali wszędzie że Forza zostawia GT w tyle pod każdym aspektem to i tak Marcepan będzie powtarzal "to cofanie czasu deklasuje tą grę w moich oczach, klasa GT nienarusza !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11111111111111" No cóż nic na to się nie poradzi -.-

Płaski12;)

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-02-2009
  • Wiadomości: 52
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18154 dnia: Czerwca 11, 2009, 16:07:52 pm »
Ponoć że ma być coś na wzór GRID'a że jak popełnisz błąd to będziesz mógł cofnąć czas. :lol: :lol: :lol:

Ku**a jak to piszę to nie wierzę że mogą coś takiego zrobić w tej grze.

Jeśli to prawda - to mamy już drugi(po MGS:R, którego nie robi Kojima) mega FAIL od M$ w ciągu kilku dni...
 :lol: :lol:

LOL 2009 roku! hahaha Nie no po prostu hańba, wstyd i żenada Oo I co jeszcze wymyślą?! Może pościgi z policją i jakaś "super" fabułka o dresach i laseczkach....  

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18155 dnia: Czerwca 11, 2009, 16:10:52 pm »
Coś dla Unlimited, który ma dosyć drzewek 4D i nie wyobraża sobie otoczenia z taką roślinnością w grach wyścigowych.







Nooo Unlimited, chyba raczej nie pograsz w FORZE3 bo to niedopuszczalne żeby poza trasą były tak znienawidzone przez Ciebie bitmapki.
: Czerwiec 11, 2009, 15:08:49 pm
Taka mała wypowiedź Unlimited odnośnie dyskusji o torach w GT5 i FORZA3.

@ MarcePan
Ok, jest wporzo-wygląda realistycznie, ale ja chcę otoczenie w 3D, a nie bitmapy.

Biedaczek nie dostanie tego co chce.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18156 dnia: Czerwca 11, 2009, 16:21:50 pm »
O nie! Nawet Forza ma bitmapy?! :shock: legły w gruzach moje nadzieje, na realistyczne otoczenie :-(

Możliwość cofania czasu w symulatorze. Taaaak. Zdecydowanie popieram!

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18157 dnia: Czerwca 11, 2009, 16:25:22 pm »
Ta tez to zauwazylem :P

Mnie tam bardziej od Rewind dziwi wprowadzenie 'one button driving', czyli opcji, ktora za Ciebie hamuje na zakretach i jak sie zblizasz do innego samochodu, jeszcze tylko przycisk umozliwiajacy wlaczanei gazu na full i gra sie sprowadzi do ruszania kierownica/analogiem ...

Ps. Co do otoczenia to przeciez od poczatku mowilem, ze Dirt 2 nie bedzie mial sobie rownych.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18158 dnia: Czerwca 11, 2009, 16:27:41 pm »
Ta tez to zauwazylem :P

Mnie tam bardziej od Rewind dziwi wprowadzenie 'one button driving', czyli opcji, ktora za Ciebie hamuje na zakretach i jak sie zblizasz do innego samochodu, jeszcze tylko przycisk umozliwiajacy wlaczanei gazu na full i gra sie sprowadzi do ruszania kierownica/analogiem ...


Bo tą grę będzie obsługiwał Project Natal a tam jak wiadomo nie ma przycisków:lol: :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18159 dnia: Czerwca 11, 2009, 16:45:50 pm »
O to jest ten filmik, ktory ogladalem

3:10 pokazuje w pelni jak Rewind dziala :p

Ej to jest naprawdę tragiczne. :/

Pomijając już tą kupe to koleś gra na zajebistej zabawce. Mam na myśli ten ruchomy fotel. Przydałoby się coś takiego.

PS. Czemu on tak dziwnie trzyma kierownicę? :P