Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2769420 razy)

0 użytkowników i 24 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18040 dnia: Czerwca 09, 2009, 10:54:38 am »
Moim zdaniem niemożliwe by takie coś pociągnęła PS3, przy 60fpsach i 1080p + 16 takich samochodów które mają się do tego poziomu dostosować. 8)

Oj to widocznie nie oglądałeś E3 i pokazu mocy PS3 jaki Sony zaserwowało na konferencji. :cool: :cool: :cool:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18041 dnia: Czerwca 09, 2009, 10:56:23 am »
Moim zdaniem niemożliwe by takie coś pociągnęła PS3, przy 60fpsach i 1080p + 16 takich samochodów które mają się do tego poziomu dostosować. 8)

Oj to widocznie nie oglądałeś E3 i pokazu mocy PS3 jaki Sony zaserwowało na konferencji. :cool: :cool: :cool:
Ty to lubisz przesadzać. ;)

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18042 dnia: Czerwca 09, 2009, 10:56:35 am »
Czyli chcesz powiedzieć, że FORZA 2 miała maksymalnie marne modele samochodów, skoro dało się wprowadzić tak gruntowne zniszczenia. :lol:

W dodatku twierdzisz, że stock cary są ładniejsze niż WRC, a potwierdzasz to zniszczeniami. Znaczy, że zniszczeń stock carów nie będzie? Ja już się pogubiłem w tych teoriach. :smile:
Ad.1
F2 jeszcze jechała na enginie z poprzedniej generacji, co widzimy doskonale przy F3(next genowy engine).

Ad.2
Zobacz Edit.

Moim zdaniem niemożliwe by takie coś pociągnęła PS3, przy 60fpsach i 1080p + 16 takich samochodów które mają się do tego poziomu dostosować. 8)

Oj to widocznie nie oglądałeś E3 i pokazu mocy PS3 jaki Sony zaserwowało na konferencji. :cool: :cool: :cool:
Widziałem i dlatego mam taką teorię, za niedługo zobaczymy czy będzie prawdziwa. 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18043 dnia: Czerwca 09, 2009, 10:57:23 am »
Co do Gt5P, właśnie widzę że samochodu Nascar i Wrc to już nie ten sam poziom co stock cars.

Yyy chciałbym wiedzieć po czym to wnioskujesz???
Po detalach które widziałem na filmiku(tralierze), przypatrz się uważnie, mają mniej detali i nie są już tak piekielnie dobrze zrobione. 8)

O losie okrutny!!! Bo są zakurzone, ubrudzone i tak Ci się wydaje bo nie świecą się jak stock cars. Wiadomo że Polyphony chciało pokazać WRC z takiej strony z jakiej je znamy czyli kurzu, dymu i brudu. Co innego sotck cars gdzie jest okazja pokazać piękno maszyn w takiej formie w jakiej wychodzą z fabryki.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2009, 10:59:22 am wysłana przez MarcePan »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18044 dnia: Czerwca 09, 2009, 10:58:54 am »
Co do Gt5P, właśnie widzę że samochodu Nascar i Wrc to już nie ten sam poziom co stock cars.

Yyy chciałbym wiedzieć po czym to wnioskujesz???
Po detalach które widziałem na filmiku(tralierze), przypatrz się uważnie, mają mniej detali i nie są już tak piekielnie dobrze zrobione. 8)

O losie okrutny!!! Bo są zakurzone i ubrudzone i tak Ci się wydaje bo nie świecą się jak stock cars. Wiadomo że Polyphony chciało pokazać WRC z takiej strony z jakiej je znamy czyli kurzu, dymu i brudu. Co innego sotck cars gdzie jest okazja pokazać piękno maszyn w takiej formie w jakiej wychodzą z fabryki.
Są mniej zakurzone niż np. w serii WRC czy RBR to raz, dwa przecież widać że są ciut gorsze niż Stock Cars. Przynajmniej ja odniosłem takie wrażenie. Tak samo Nascar.

Ps. co nie znaczy że brzydkie(bo i tak wyglądają rewelacyjnie).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18045 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:00:12 am »
Ja poproszę jakiś konkret. Co jest gorsze? Ja widzę że się mniej błyszczą.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18046 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:01:19 am »
To chyba nie widziałeś żadnych filmików z making of GT, gdzie pokazują bryły samochodów bez tekstur. Przecież samochód to nie twarz ludzka, żeby cholera wie ile było detali na samochodzie. Z tych świetnie wymodelowanych zostają światła, klamki, maskownica, spoilery i lusterka. Reszta to prosty model.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18047 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:01:43 am »
Trzeba będzie poczekać do premiery gry i jakiś danych odnośnie modeli aut. Wiadomym jest że poszczególne typy samochód różnić się będą ilością polygonów o czym samo Polyphony wspominało jeszcze przed premierą GT5:P. To jasne ze względu na różne bryły furek.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18048 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:03:07 am »
No jak może być samochód NASCARowy bogatszy w szczegóły jak to jest zwykły, kwadratowy klocek. :)

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18049 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:13:17 am »
To chyba nie widziałeś żadnych filmików z making of GT, gdzie pokazują bryły samochodów bez tekstur. Przecież samochód to nie twarz ludzka, żeby cholera wie ile było detali na samochodzie. Z tych świetnie wymodelowanych zostają światła, klamki, maskownica, spoilery i lusterka. Reszta to prosty model.
Jeśli chwalą się tak kosmicznymi polygonami to nie jest to aż taki prosty model, pod nadwoziem pewnie muszą być odwzorowane detale podobnie jak w realu. Chyba że się mylę..wtedy to rzeczywiście nie taka trudna sprawa zrobić te zniszczenia, na nowo dostosować detekcję kolizji i fizykę. Zobaczymy, ja na to spojrzałem bardziej wirtuozersko, czyli podobnie jak Polyphony.

Ja poproszę jakiś konkret. Co jest gorsze? Ja widzę że się mniej błyszczą.
detale..

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18050 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:22:03 am »
No jak może być samochód NASCARowy bogatszy w szczegóły jak to jest zwykły, kwadratowy klocek. :)

Dokładnie. Przecież to plastikowy samochód bez lamp itp. Nawet drzwi mu się nie otwierają bo bryła nadwozia jest jedną całością. Słuszna uwaga Tarniak.
: Czerwiec 09, 2009, 10:16:27 am
Zapomniałbym o najważniejszym. Jest jeszcze jeden aspekt w GT5, który sprawia że wyścigi są tym czego oczekuje. Mianowicie liczba aut na trasie. 16 fur (aczkolwiek pewnie też w zależności od trasy bo na wąskich kiszkach tyle nie będzie) to jest to co buduje genialną atmosferę wokół wyścigu.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18051 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:23:20 am »
To chyba nie widziałeś żadnych filmików z making of GT, gdzie pokazują bryły samochodów bez tekstur. Przecież samochód to nie twarz ludzka, żeby cholera wie ile było detali na samochodzie. Z tych świetnie wymodelowanych zostają światła, klamki, maskownica, spoilery i lusterka. Reszta to prosty model.
Jeśli chwalą się tak kosmicznymi polygonami to nie jest to aż taki prosty model, pod nadwoziem pewnie muszą być odwzorowane detale podobnie jak w realu. Chyba że się mylę..wtedy to rzeczywiście nie taka trudna sprawa zrobić te zniszczenia, na nowo dostosować detekcję kolizji i fizykę. Zobaczymy, ja na to spojrzałem bardziej wirtuozersko, czyli podobnie jak Polyphony.

Ja poproszę jakiś konkret. Co jest gorsze? Ja widzę że się mniej błyszczą.
detale..
Ty spoglądasz jednobiegunowo. Dla Ciebie FORZA 3, w której również nie pokazano real-time zniszczeń, jest rewolucją w ściganiu, a GT5 będzie miało ciężko. To tak jakbyś sam implikował, że w FORZIE modele są defaultowo biedniejsze niż w GT5, skoro seria Polyphony ma mieć problem ze zniszczeniami, a FORZA nie. :cool:

BTW. Muszę kupić w końcu kierownicę, bo już mnie palce bolą od krzyżaka w GT5. ;)

Płaski12;)

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-02-2009
  • Wiadomości: 52
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18052 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:26:14 am »
Ale tutaj będzie rzeźnia jak już Gran Turismo 5 wyjedzie :-D :wink:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18053 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:28:09 am »
@Tarniak
Kup tego DFP GT. Za tą cenę to najlepszy zakup jaki można dokonać. Nie będziesz żałował wydanej kasy nawet przez chwilę. Ustaw 900 stopni i ciesz się symulacją w trybie PRO.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18054 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:30:40 am »
Taką mam zamiar zakupić, a, że działa z PC to już w ogóle, klasa. :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18055 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:31:01 am »
Po czymś takim, żadna gra nie zrobi na mnie większego wrażenia :P
Robią na Tobie wrażenie kanciate rękawy  :shock:
DO tego brak AA i poszarpane krawędzie koszulki  :(
Ladny render  :)
Tyś render widział. :lol:

qsh

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 22-02-2005
  • Wiadomości: 282
  • Reputacja: 0
  • PSN ID i Gamertag: qsh
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18056 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:32:17 am »
Jak rozumiem, pewnie i było to miliard razy poruszane, ale jest tylko jedna kierownica, która działać będzie z obydwoma tymi paszkwilami (GT5 i Forza 3)? I jej cena zaczyna się od 800 zł i nie można jej kupić w Polsce? :x

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18057 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:39:51 am »
YES, można kupić tylko poprzez wysyłkę(10Euro na całym terenie UE jak się nie mylę) z strony Fanateca. Ew. na Ebay'u ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18058 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:50:09 am »
Tak się zastanawiam jak rozwiążą zniszczenia w GT5 na takiej trasie jak Eiger Nordwand. Walniesz w drewniany słupek o masie paru kg a ten się nie ruszy podczas gdy auto się rozwali. W ogóle jak będą wyglądały uderzenia w ziemne nasypy na trasie Deep Forest. To jest właśnie najgorsze we wdrożeniu uszkodzeń że auto się niszczy a środowisko nie. Poza tym pamiętamy niewidzialne barierki na takich trasach jak Trial Moutain gdzie na niskie skały pobocza nie dało się najechać. Jak to będzie wyglądać w GT5 to pojęcia nie mam. Gdyby było coś na wzór DIRT'a to już bym się cieszył.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18059 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:51:12 am »
Cytuj
Tak się zastanawiam jak rozwiążą zniszczenia w GT5 na takiej trasie jak Eiger Nordwand
Taśmy będą tytanowe, trzeba się z tym pogodzić.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18060 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:57:01 am »
Trochę idiotycznie będzie wyglądać na powtórce jak masywny wóz rozbija się o taśmę. :P
: Czerwiec 09, 2009, 10:54:12 am
:P


Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18061 dnia: Czerwca 09, 2009, 12:07:38 pm »
Bardzo idiotycznie, dlatego w wyścigach szutrowych, niech to będzie coś na wzór WRC i RBR, że otoczenie się też uszkadzało i można było wylecieć poza trasę, a nawet z trasy(co w RBR bardzo często oznaczało koniec rajdu, jednak w Gt takiego realizmu nie oczekuję..). Na trasach miejskich mogli by dać barierki, wtedy to już by tak nie raziło po oczach. Natomiast w Nascar oprócz zniszczeń niech nacisk nakładą na to że jak jest wypadek to jest kupa dymu i kurzu i trzeba się przez to przedostać(najlepiej nietknięty), choć jak wiemy to powoduję kolejne kolizję(bo nie wszyscy wyjdą z tego bez szwanku).
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2009, 12:10:29 pm wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18062 dnia: Czerwca 09, 2009, 12:10:18 pm »
Dlatego obawiam się że seria GT może ucierpieć przez te narzekania niedzielnych graczy na brak zniszczeń.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18063 dnia: Czerwca 09, 2009, 12:12:06 pm »
Dlatego obawiam się że seria GT może ucierpieć przez te narzekania niedzielnych graczy na brak zniszczeń.
Ja bardziej niż uszkodzenia, narzekam na kartonową detekcję kolizji, dla mnie to jedna z największych wad gry...Uszkodzenia to bardzo dobry patent, tylko trzeba wiedzieć jak go zastosować.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18064 dnia: Czerwca 09, 2009, 12:13:12 pm »
Dla mnie w GT nie musi być w ogóle zniszczeń, wolał bym dużo bardziej wiele innych rzeczy..
Lepiej niech nagrają nowe piski opon :lol:
A z tym nascarem i wrc to jak to się mówi jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego.. (obym się mylił)
No i przez to że wymyślają cuda czekamy i czekamy i czekamy..

North

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 1 013
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18065 dnia: Czerwca 09, 2009, 12:42:36 pm »
Dajcie spokój, gra bez z niszczeń to straszna lipa. Realizm to realizm i powinny być zarówno zniszczenia wizualne, jak i zniszczenia bezpośrednio wypływające na model jazdy. Inaczej to zwykły arcade jak którykolwiek NFS. Prześwietnie mi się w tej materii grało w GRIDa.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2009, 12:51:17 pm wysłana przez North »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18066 dnia: Czerwca 09, 2009, 12:52:29 pm »
Po wyjściu Gran Turismo 5 Polyphony odzyskuje tron. I jedyne co będzie mogło podskoczyć tej grze będzie następne Gran Turismo :-D
Jak ja lubie te klapy na oczach.  :lol:

Kolego żadne klapy. W Forze 2 grałem i dla mnie.... jest zajebi*a ale Gran turismo jest wybitne.

A GT5 zje Forze 3  :D

Zmień płytę i przestań wróżyć z fusów .

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18067 dnia: Czerwca 09, 2009, 12:53:57 pm »
OK, teraz niech mi ktoś powie po co są zniszczenia w FORZA 2? W 95% startuje się z przodu stawki i tyle widzi sie przeciwników. Dopiero jak się dubluje rywali to ma się z nimi kontakt. W grze jest 0 (słownie: ZERO) wyprzedzania i walki na torze. Poza trase i tak się za często nie wypada, a nawet jak już to w FORZA 2 mamy 95% tras wyścigowych, gdzię są duuże pobocza i nie ma w co uderzyć.



Tak sobie osatnio znowu pograłem w GT5:P i muszę stwierdzić, że model jezdy jest dosłownie 3,24 raza bardziej wymagający od tego co prezentuje FORZA.

Nigdy nie zapomnę jak pierwszy raz grałem w FORZE 2 na standzie w empiku. 4 wyścig jaki jechałem, wziąłem sobie bodajże maseratti i tą lesną trasę. Po pierwszym okrążeniu zobaczyłem, że poślizgi zajebiście łatwo sie kontroluje i już na następnych kólkach driftowałem co zakręt. Po prostu bajka, drifty w FORZA 2 to żadne wyzwanie. Inaczej jest w GT5:P. Od godziny siędze nad ustawieniami samochodu by dał się jako tako kontrolowac pojazd podczas driftu. Trzeba odpowiednio dodawać gazu, umiejetnie kontrować, czasami używać hamulca, bądź przed wejśćiem w zakręt odbić w drugą stronę. Żeby driftować trzeba miec odpowiedni samochód, na odpowiednich ustawieniach i miec dużo wprawy. W forzie 2 dowolnym samochodem da się driftować (nawet z napędem FF  :shock:  :lol: ) na domyślnych ustawieniach i nie potrzeba żadnej wprawy.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18068 dnia: Czerwca 09, 2009, 12:59:18 pm »
No nie wiem czy da się tak driftować dowolnie. Ja bez wspomagaczy tylko z ABS nie mogę opanować ferrari bez umiejętnego panowania nad gazem i kontrowania, więc nie wiem o czym Ty mówisz.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18069 dnia: Czerwca 09, 2009, 13:12:33 pm »
Dajcie spokój, gra bez z niszczeń to straszna lipa. Realizm to realizm i powinny być zarówno zniszczenia wizualne, jak i zniszczenia bezpośrednio wypływające na model jazdy. Inaczej to zwykły arcade jak którykolwiek NFS. Prześwietnie mi się w tej materii grało w GRIDa.

Oki tylko jak rozwiązać sprawę tych niezniszczalnych barierek, skarp i taśm?

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18070 dnia: Czerwca 09, 2009, 13:14:02 pm »
Dajcie spokój, gra bez z niszczeń to straszna lipa. Realizm to realizm i powinny być zarówno zniszczenia wizualne, jak i zniszczenia bezpośrednio wypływające na model jazdy. Inaczej to zwykły arcade jak którykolwiek NFS. Prześwietnie mi się w tej materii grało w GRIDa.

Oki tylko jak rozwiązać sprawę tych niezniszczalnych barierek, skarp i taśm?

Za 2 generacje i to wprowadzą <ok>

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18072 dnia: Czerwca 09, 2009, 13:25:26 pm »
No nie wiem czy da się tak driftować dowolnie. Ja bez wspomagaczy tylko z ABS nie mogę opanować ferrari bez umiejętnego panowania nad gazem i kontrowania, więc nie wiem o czym Ty mówisz.
Wystarczy nie wciskać gazu do końca, a dawkować.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18073 dnia: Czerwca 09, 2009, 13:29:19 pm »
No tak ale trzeba nad tym panować. Zresztą teraz jak zagrałem po długiej przerwie to w ogole nie umiem jeździć, muszę najpierw znowu na wspomagaczach pojeździć :D

Ea to nie jest zbyt dobre źródło do takich informacji. Wydają tylko multiplatformy do tego nie powalajace grafiką więc co oni wiedzą o granicach konsol.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18074 dnia: Czerwca 09, 2009, 13:36:30 pm »
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95335,6703871,EA__Granice_mozliwosci_360_osiagniete__PS3_wciaz_ma.html
  :P

Może wreszcie multiplatformersy będą lepiej wyglądały na ps3...


No nie wiem czy da się tak driftować dowolnie. Ja bez wspomagaczy tylko z ABS nie mogę opanować ferrari bez umiejętnego panowania nad gazem i kontrowania, więc nie wiem o czym Ty mówisz.
Wystarczy nie wciskać gazu do końca, a dawkować.

I chyba właśnie na tym polega drift :P, oczywiście zdaje sobie sprawe z ułomności forzy2, w tym aspekcie.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18075 dnia: Czerwca 09, 2009, 13:37:34 pm »
OK, teraz niech mi ktoś powie po co są zniszczenia w FORZA 2? W 95% startuje się z przodu stawki i tyle widzi sie przeciwników. Dopiero jak się dubluje rywali to ma się z nimi kontakt. W grze jest 0 (słownie: ZERO) wyprzedzania i walki na torze. Poza trase i tak się za często nie wypada, a nawet jak już to w FORZA 2 mamy 95% tras wyścigowych, gdzię są duuże pobocza i nie ma w co uderzyć.



Tak sobie osatnio znowu pograłem w GT5:P i muszę stwierdzić, że model jezdy jest dosłownie 3,24 raza bardziej wymagający od tego co prezentuje FORZA.

Nigdy nie zapomnę jak pierwszy raz grałem w FORZE 2 na standzie w empiku. 4 wyścig jaki jechałem, wziąłem sobie bodajże maseratti i tą lesną trasę. Po pierwszym okrążeniu zobaczyłem, że poślizgi zajebiście łatwo sie kontroluje i już na następnych kólkach driftowałem co zakręt. Po prostu bajka, drifty w FORZA 2 to żadne wyzwanie. Inaczej jest w GT5:P. Od godziny siędze nad ustawieniami samochodu by dał się jako tako kontrolowac pojazd podczas driftu. Trzeba odpowiednio dodawać gazu, umiejetnie kontrować, czasami używać hamulca, bądź przed wejśćiem w zakręt odbić w drugą stronę. Żeby driftować trzeba miec odpowiedni samochód, na odpowiednich ustawieniach i miec dużo wprawy. W forzie 2 dowolnym samochodem da się driftować (nawet z napędem FF  :shock:  :lol: ) na domyślnych ustawieniach i nie potrzeba żadnej wprawy.


Na jakim Ty grasz poziomie trudności..

Jak umiesz łatwo driftować Testarosą albo Shelby to pokaż mi to na filmiku, ja się co chwilę zmagam się z ogromną mocą silników.

Co do walki na torze, to jest ona, trzeba tylko uruchomić dobry poziom trudności.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18076 dnia: Czerwca 09, 2009, 13:37:40 pm »
Ea to nie jest zbyt dobre źródło do takich informacji. Wydają tylko multiplatformy do tego nie powalajace grafiką więc co oni wiedzą o granicach konsol.

To fakt ale jest inne źródło, które sugeruje to samo. Zwie się UNCHARTED 2!!! :P

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18077 dnia: Czerwca 09, 2009, 13:39:51 pm »
http://polygamia.pl/Polygamia/1,95335,6703871,EA__Granice_mozliwosci_360_osiagniete__PS3_wciaz_ma.html
  :P

Do takich notatek podchodzę sceptycznie, już tak mówili po GoW, GoW2..Chociaż wiem że X360 jest bardzo blisko swoich granicznych możliwości. Z Ps3 zapewne też, chociaż Uncharted 2 wygląda bardzo pięknie(to jest pewnie jedna z tych gier które zbliżyły się do granic Ps3). Oczywiście nigdy nie dowiemy się kiedy dana platforma ten koniec osiągnęła. 8)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2009, 13:42:32 pm wysłana przez Unlimited »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18078 dnia: Czerwca 09, 2009, 13:56:48 pm »
Do takich notatek podchodzę sceptycznie, już tak mówili po GoW, GoW2..

No i nic ładniejszego od GOW2 chyba na złoma nie wyszło...

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18079 dnia: Czerwca 09, 2009, 14:00:40 pm »
Nie bój sie Girsy 3 jeszcze z 10% z X360 wyduszą!Natomiast PS3 jeszcze nie raz nas zaskoczy oprawą wizualną zapewniam 8).
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2