Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2706787 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18400 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:33:57 pm »

Bo ta góra nie jest w Hiszpanii..to o jakich zimnych barwach możemy mówić. Zresztą te obie góry dzieli dużo

Co nie zmienia faktu, że na powyższym screenie z GT5 Prolouge masz ZARÓWNO 3D górę jak i 3D Drzewka więc nie wiem po co ta dyskusja dalej? :P

Nie sądzę..jak poprawią AI to przyznam mu rację, póki co ja wolę mieć 8 samochodów z lepszym AI Wink

Jak na razie te całe 8 samochodów mają AI na poziomie GT5P... więc nie wiem czy to lepiej? :P
ad.1
filmik CI pokazał jak jest na prawdę.
ad.2
Nie mają, jeżdżą jak po sznurku, nie zwalniają czy omijają naszego pojazdu gdy stoimy na drodze. Wylatują z trasy w jednych i tych samych punktach, nie walczą tak między sobą jak w Forzie.
: Czerwiec 15, 2009, 12:32:49 pm
Porównania z dupy. Te gry mają totalnie odmienne podejście do grafiki. W forzie mamy czyste rżnięcie w low-poly typowym dla gier. Polygony, na nie teksturka, jakieś światełka, parę efektów i gotowe. Wygląda świetnie i wystarczy.
GT5 chce udawać pełen realizm dlatego połowa mocy idzie na furki które na ekranie będą zawsze w jednym miejscu lub statyczne lokacje jak pity czy otoczenie przy pokazie furki. Cała reszta, czyli głównie tory, jest załatwiana sztuczkami i trikami w taki sposób żeby udawała realizm. Coś bliżej do reklam czy animacji gdzie mniej ważne sprawy można załatwić postprodukcją albo bitmapowymi tłami właśnie. Do tego dosypanie wszelakich fikuśnych efektów, filtrów na ekran i w grze bedzie to wyglądało spoko.
Mi tam bardziej podoba Forza bo ma bardziej plastyczną, bajkową własnie grafikę. Mimo to skłamałbym jakbym powiedział że GT5 wygląda źle. W istocie jest całkiem konkretnie.

Tyle że ja się zastanawiam czy zasadne jest porównywanie Forzy która wyjdzie za chwile z grą która wyjdzie pewnie przy jeszcze następnej wersji forzy.  :lol: Proces produkcji GT5 to dla mnie jakaś farsa. Zatrudniliby kilka studiów outsoursingowych które specjalizują się w samochodach i mieli by takie same lub lepsze efekty szybciej i taniej. Tutaj wychodzą debilizmy japońskiej mentalności i zgubny perfekcjonizm. Jeszcze mydlenie oczek że im gra dłużej będzie w produkcji to będzie miała lepszą jakość... taa szczególnie podstawy w silniku graficznym które starzeją się z miesiąca na miesiąc.
Wpis 8)

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18401 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:42:29 pm »
Wystarczy spojrzeć na temperaturę barw. ;] W GT5 są dużo zimniejsze barwy.
Tak btw... Men. zjebueś. Nie kuś się na pisanie rzeczy o których nie wiesz. Jak masz szarobure, zachmurzone niebo to światło będzie miało temperaturę powiedzmy 10k kelwinów a jak masz słoneczną pogodę to będziesz już miał 4 tysiące. To jest wyliczane na podstawie rozgrzania się materii- jaka temperatura taki kolorek.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Temperatura_barwowa

(a w momencie błękitnej godziny mamy zazwyczaj równiutkie 5k kelwinów, przy takim świetle robi się wyśmienite zdjęcia  :-) )
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2009, 13:44:56 pm wysłana przez monio4 »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18402 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:46:20 pm »
Ehhh...



tyle jeżeli chodzi o górę "czyde" w GT5 Prologue.

Bo lepiej mieć 16 aut niż górę 3D, która nikomu do szczęścia jest niepotrzebna.

Jak już ktoś tu wspomniał, lepiej jest mieć więcej samochodów na trasie - co wpływa na gameplay - niż śliczne otoczenie 3d, na które poza screenshotami i tak ani razu nie zwrócisz uwagi.


: Czerwiec 15, 2009, 12:44:54 pm
-widok z wnętrza pojazdu(bardzo oczekiwany)

Nie powiesz mi chyba że będziesz używał tego widoku podczas gry na kierownicy. Moje zdanie jest takie że to zupełnie zbędna sprawa. Nie wiem na co to komu.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18403 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:51:10 pm »
Jurek- weny zabrakło?  :lol:

Chłopaki... Góra bankowo jest w 3d... tylko że bryła ma pewnie jakieś 50 polygonów. ;)

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18404 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:53:55 pm »
Możecie powiedzieć mi jeszcze jedno?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18405 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:55:13 pm »
Swoją drogą - screen z Ringu, którym tak się Un. fascynuje, jest z ostatniej prezentacji. Dobrze wiedzieć, że to był real time  8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18406 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:01:02 pm »
Możecie powiedzieć mi jeszcze jedno?
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


To jest Mercedes SLK. :)
: Czerwiec 15, 2009, 12:59:31 pm
Odnośnie całej dyskusji to jak widać Forza 3 też ma drzewka 4D i to nie mało. Także argument fanów tej gry wyścigowej umarł. No i to nieszczęsne cofanie czasu.

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18407 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:01:47 pm »
Ale co wy chcecie boty od tej góry?? Jest piękna więc o co biega??  :shock:
PRL RULLAAAAA

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18408 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:07:13 pm »
Przecudna.

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18409 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:10:37 pm »
Przecudna.
Wyjąłeś mi to z ust  :cool:
PRL RULLAAAAA

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18410 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:12:15 pm »
No!

Te pagórki też niczego sobie!!!11

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18411 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:14:28 pm »
No!

Te pagórki też niczego sobie!!!11
Ale my tu chyba mówimy o trasie w górach!!! Jak taki kozak jesteś ,to czemu nie pokażesz fotek z Londynu czy właśnie omawianego wcześniej w góach!
PRL RULLAAAAA

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18412 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:14:58 pm »
Bo to System Wars :D

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18413 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:22:45 pm »
Bo to System Wars :D
Nie bo dobrze wiecie ,ze skończyłby sie wam jedyny argument ,przeciw tej grze. Ale musiałbym być Tobą, zeby myśleć ze w pełnej wersji będą drzewa 4D itp Bo tak jak pokazuje trasa w londynie i w górach da sie i to nawet bardzo dobrze zrobić
PRL RULLAAAAA

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18414 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:25:01 pm »
Cytat: Juras
Co tak słabo zoomujesz 
Ten, no... ale to nie jest zoom tylko wycinek oficjalnego screena ;(

Cytat: FAN
Ale musiałbym być Tobą, zeby myśleć ze w pełnej wersji będą drzewa 4D itp Bo tak jak pokazuje trasa w londynie i w górach da sie i to nawet bardzo dobrze.

Toć trasa w górach ma te piękne "drzewa" + równie wspaniałe góry, a do Londynu nic nie mam i jest bardzo w porządku.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18415 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:29:49 pm »
Ja Pier*!@ tu nie chodzi o o drzewa w 4d tylko o to jak polegacie na silniku gry który ma już dobre 2 lata(Prawie 3) developingu i ciągle im za mało(pominę już ten fakt że dzięki mocy Ps3 developing miał się skrócić...tak mawiało kiedyś na E3 Sony i Polyphony jednym głosem) :P

@ Jurass, FAN
Ciągle mnie zadziwiacie spojrzeniem na temat. No i te 16 głupich jak but CPU na trasie, tak to ma sens na takim torze jak trasy miejskie, gdzie można się od nich odbijać i pobijać rekordy niczym w pinball'u. ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2009, 14:34:28 pm wysłana przez Unlimited »

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18416 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:34:09 pm »
Ja Pier*!@ tu nie chodzi o o drzewa w 4d tylko o to jak polegacie na silniku gry który ma już dobre 2 lata(a może i więcej) developingu i ciągle im za mało(pominę już ten fakt że dzięki mocy Ps3 developing miał się skrócić...tak mawiało kiedyś na E3 Sony i Polyphony jednym głosem) :P

@ Jurass, FAN
Ciągle mnie zadziwiacie spojrzeniem na temat. No i te 16 głupich jak but CPU na trasie, tak to ma sens na takim torze jak trasy miejskie, gdzie można się od nich odbijać i pobijać rekordy niczym w pinball'u. ;)

Tylko że ten 'przestarzały' silnik GT5 i tak daje lepsze efekty od Twojej wspaniałej Forzy - dwa razy więcej aut, ktore wyglądają znacznie lepiej, większa rozdzielczość, itd. No dobra, przyznaje, zabrakło PS3 mocy na cofanie czasu, może przy następnej generacji to wsadzą :(

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18417 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:37:13 pm »
Tak, a to ciekawe...ja widzę tylko lepsze samochody(nieznacznie) które póki co, jeszcze nie ulegają zniszczeniom. Co do 16 aut...znacie moje zdanie. Póki co Gt5p nie chodzi w pełnej 1080p. Zresztą mi wystarczy 720p. Takiemu Kojimi'e wystarczyło by 420p, co kiedyś wspomniał w wywiadzie. :)

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18418 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:37:29 pm »
Ehhh...



tyle jeżeli chodzi o górę "czyde" w GT5 Prologue.
Ale co z tego czy jest 3D czy nie, skoro jest ładna? :lol:

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18419 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:41:08 pm »
Ehhh...



tyle jeżeli chodzi o górę "czyde" w GT5 Prologue.
Ale co z tego czy jest 3D czy nie, skoro jest ładna? :lol:
Ładna to ona jest, ale ograniczenie drogi w postaci "betonowych serpertyn" już trochę trąci "perfekcjonizmem" Polyphony. Jak mają do tego dojść zniszczenia to hmmm..przebudują trasę i dadzą tam betonowy murek czy to zostawią. hmhmhmhmh... :lol:
: Czerwiec 15, 2009, 13:39:33 pm

 No i te 16 głupich jak but CPU na trasie...

Wpis , głupie klocki, nawet takich podstawowych tricków nie znają  :(


Mam CI pokazać bugi które już są w płatnej wersji Gt5p, bo póki co to F3 się jeszcze "robi" :P Więc kolejny Twój FAIL dzisiaj..który to już dziś, chcesz pobić jakiś osobisty rekord :shock:

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18420 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:42:09 pm »
Cytuj
Ładna to ona jest, ale ograniczenie drogi w postaci "betonowych serpertyn" już trochę trąci "perfekcjonizmem" Polyphony. Jak mają do tego dojść zniszczenia to hmmm..przebudują trasę i dadzą tam betonowy murek czy to zostawią. hmhmhmhmh...
Odwracasz kota ogonem, wiesz o tym.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18421 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:46:52 pm »
Cytuj
Ładna to ona jest, ale ograniczenie drogi w postaci "betonowych serpertyn" już trochę trąci "perfekcjonizmem" Polyphony. Jak mają do tego dojść zniszczenia to hmmm..przebudują trasę i dadzą tam betonowy murek czy to zostawią. hmhmhmhmh...
Odwracasz kota ogonem, wiesz o tym.
Trochę..

A pro po tricków samochodowych:





Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18422 dnia: Czerwca 15, 2009, 14:47:58 pm »
Unlimited dopieprza się do GT i fapuje nad Forzą, jakby ta druga nie miała paskudnych elementów.

Co dla mnie ważniejsze - w GT było dużo zróżnicowanych tras, a w F2 mam ledwie kilka "środowisk", którymi przy maksimum dobrej woli rzygam najdalej w połowie kariery.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18423 dnia: Czerwca 15, 2009, 15:20:35 pm »
Cytuj
Ładna to ona jest, ale ograniczenie drogi w postaci "betonowych serpertyn" już trochę trąci "perfekcjonizmem" Polyphony. Jak mają do tego dojść zniszczenia to hmmm..przebudują trasę i dadzą tam betonowy murek czy to zostawią. hmhmhmhmh...
Odwracasz kota ogonem, wiesz o tym.
Trochę..

A pro po tricków samochodowych:






Eee to i tak nic przy latających autach w Forzie. :P
: Czerwiec 15, 2009, 14:18:39 pm
@ Jurass, FAN
Ciągle mnie zadziwiacie spojrzeniem na temat. No i te 16 głupich jak but CPU na trasie...

Jak odniesiesz się do 16 aut online???

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18424 dnia: Czerwca 15, 2009, 15:22:50 pm »
No to Ci inni co pisali o kolorowych trasach też jest z nimi coś nie tak, zresztą to mogli napisać tylko ludzie pokroju jakiś FAN czy płaski12 których to ostatnio można było gościć i wyrobić sobie zdanie co do ich optymizmu

Optymizmu???

O lol obiektywizmu !!!!111111 gomen gomen

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18425 dnia: Czerwca 15, 2009, 15:23:11 pm »
Unlimited dopieprza się do GT i fapuje nad Forzą, jakby ta druga nie miała paskudnych elementów.

Co dla mnie ważniejsze - w GT było dużo zróżnicowanych tras, a w F2 mam ledwie kilka "środowisk", którymi przy maksimum dobrej woli rzygam najdalej w połowie kariery.
<== THIS!

Od siebie dodam, że obie gry to nic innego jak dzieło człowieka. Owszem Gran Turismo 5 Prolouge ma bugi... Założę się, że GT5 pełne będzie je nawet miało... Tak samo jak od cholerę błędów miała Forza 2 jak i Forza 3... Więc przestańcie się może licytować bugami... ;] Bo to sensu mieć nie będzie. Obie gry będą na pewno bardzo dobre, a każdy wybierze tą dla której ma konsolę... Proste.

Gorzej jak ktoś próbuje zrównać grę z ziemią tylko dlatego że ma... 4D drzewka o__O Czy to naprawdę jest tak istotne w grze samochodowej? o__O Ja pamiętam starego Need For Speed'a 1 w którym drzewka były 2D łącznie z tymi na poboczu przed bandą, a gra mimo to była rewelacyjna więc o co chodzi? Naprawdę Forza 3 nie ma nic do zaoferowania po za tymi drzewkami 3D? (Które jak widać nie wszystkie są... nawet w Forza 3?) Zastanówcie się. Bo w Gran Turismo 5 czy to w Forzie bardziej bym przykuwał uwagę do wykonania samochodów i tego co naprawdę rzuca się w oczy...

A co do AI? Jakoś nie widzę tej walki... Gracz sobie luzacko jedzie na pierwszej pozycji obijając się o ściany. Zobacz sobie AI w GRID... Niby zręcznościówka, a tam dopiero jest porządna sztuczna inteligencja ;]

Wystarczy spojrzeć na temperaturę barw. ;] W GT5 są dużo zimniejsze barwy.
Tak btw... Men. zjebueś. Nie kuś się na pisanie rzeczy o których nie wiesz. Jak masz szarobure, zachmurzone niebo to światło będzie miało temperaturę powiedzmy 10k kelwinów a jak masz słoneczną pogodę to będziesz już miał 4 tysiące. To jest wyliczane na podstawie rozgrzania się materii- jaka temperatura taki kolorek.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Temperatura_barwowa

(a w momencie błękitnej godziny mamy zazwyczaj równiutkie 5k kelwinów, przy takim świetle robi się wyśmienite zdjęcia  :-) )

Teraz widzę... Sorka za gafę ;]
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2009, 15:26:25 pm wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18426 dnia: Czerwca 15, 2009, 15:24:59 pm »
No to Ci inni co pisali o kolorowych trasach też jest z nimi coś nie tak, zresztą to mogli napisać tylko ludzie pokroju jakiś FAN czy płaski12 których to ostatnio można było gościć i wyrobić sobie zdanie co do ich optymizmu

Optymizmu???

O lol obiektywizmu !!!!111111 gomen gomen

BOOM HEADSHOT EPIC FAIL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :P
: Czerwiec 15, 2009, 14:23:39 pm
Gorzej jak ktoś próbuje zrównać grę z ziemią tylko dlatego że ma... 4D drzewka o__O Czy to naprawdę jest tak istotne w grze samochodowej?

Nie. Tylko powiedz to Unlimitedowi. :P

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18427 dnia: Czerwca 15, 2009, 15:26:56 pm »
Ja widzę lepszą fizykę przy latających autach w Forzie niż przy GT, poza tym obie gry się jeszcze robią. Zobaczymy co będzie w finalnych produktach :P

16 aut online jest fajną sprawą, jednak przy zachowaniu tego że mamy ustawioną ekipę. Jednak to co mnie wkurza w Gt online jest ten debilny system detekcji kolizji, odbiera sporo fun'u z gry.

Online w Forzie jest lepszy, przy założeniu że gramy z kimś wyższa rangą, a nie z jakimś dzieciakiem.
Natomiast rozpoznawalność swojego auta jest nie do przecenienia. Tego brakuję najbardziej w multi serii GT.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18428 dnia: Czerwca 15, 2009, 15:28:22 pm »

 No i te 16 głupich jak but CPU na trasie...

Wpis , głupie klocki, nawet takich podstawowych tricków nie znają  :(



Oglądałem właśnie nagranie z którego wziął się ten gif, AI zostało wyłączone na potrzeby pokazu.

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18429 dnia: Czerwca 15, 2009, 15:30:16 pm »
Online w Forzie jest lepszy, przy założeniu że gramy z kimś wyższa rangą, a nie z jakimś dzieciakiem.
Natomiast rozpoznawalność swojego auta jest nie do przecenienia. Tego brakuję najbardziej w multi serii GT.

I płatny.... :D :D

Co do online w GT5P zależy na kogo trafisz, miałem już nie jeden klimatyczny wyścig... ;] A GT5 ma być pod tym względem poprawione :P

Zresztą przeróbki samochodów w GT 5 zostały oficjalnie zapowiedziane... Więc nie wiem w czym problem?

Oglądałem właśnie nagranie z którego wziął się ten gif, AI zostało wyłączone na potrzeby pokazu.

Tu nie chodzi o AI tylko idiotyczną fizykę samochodu? :)

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18430 dnia: Czerwca 15, 2009, 15:38:44 pm »
Chodzi mi oczywiscie o auta na poboczu. :-?

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18431 dnia: Czerwca 15, 2009, 15:40:17 pm »
Online w Forzie jest lepszy, przy założeniu że gramy z kimś wyższa rangą, a nie z jakimś dzieciakiem.
Natomiast rozpoznawalność swojego auta jest nie do przecenienia. Tego brakuję najbardziej w multi serii GT.

I płatny.... :D :D

Co do online w GT5P zależy na kogo trafisz, miałem już nie jeden klimatyczny wyścig... ;] A GT5 ma być pod tym względem poprawione :P

Zresztą przeróbki samochodów w GT 5 zostały oficjalnie zapowiedziane... Więc nie wiem w czym problem?

Oglądałem właśnie nagranie z którego wziął się ten gif, AI zostało wyłączone na potrzeby pokazu.

Tu nie chodzi o AI tylko idiotyczną fizykę samochodu? :)
Koleś źle uderzył, zresztą po tym, potwierdzili info że nad tym pracują. Także spokojnie poczekajmy do pełnej wersji gry.

Co do multi, to nie wiem czy tak będzie można sobie zrobić samochód, link do najciekawszych projektów:
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1272534.aspx

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1087354.aspx

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18432 dnia: Czerwca 15, 2009, 15:45:05 pm »

Koleś źle uderzył, zresztą po tym, potwierdzili info że nad tym pracują. Także spokojnie poczekajmy do pełnej wersji gry.

Co do multi, to nie wiem czy tak będzie można sobie zrobić samochód, link do najciekawszych projektów:
http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1272534.aspx

http://forums.forzamotorsport.net/forums/thread/1087354.aspx


Czyli żeby w rzeczywistości Fizyka zadziałała jak należy trzeba "dobrze uderzyć" ?? :D
Nie no spoko żartuje, wiem że nad tym pracują... Ok
ALE! Tak samo jak pracują nad kolizjami w Gran Turismo 5... Więc co się uczepiłeś? ;]

Co do tuningu... Na czerwono zaznaczyłem "Nie wiesz" ... Bo funkcja została tylko zapowiedziana. I nie wiemy, w jaki sposób i jak bardzo będziemy mogli sobie przerobić samochód, więc to tylko wróżenie z fusów. Nie mniej ilość contentu w samym GT5 pozwala przypuszczać, że znacznie od Forzy 3 nie będzie to odbiegać...

maniekz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 27-10-2008
  • Wiadomości: 267
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18433 dnia: Czerwca 15, 2009, 15:47:23 pm »
Cytuj
Oglądałem właśnie nagranie z którego wziął się ten gif, AI zostało wyłączone na potrzeby pokazu.
Cytuj
Chodzi mi oczywiscie o auta na poboczu. Confused
Cytuj
Koleś źle uderzył

 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

yeahbłem

Po czym ten karton tyłem uderza lekko w barierkę i szyba mu "pęka".
Nic, trzeba zatopić łajbę i czekać na króla simu Forza 3: Back In Time  :cool:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18434 dnia: Czerwca 15, 2009, 15:50:41 pm »
Tworzenie wzorków z prostych figur geometrycznych i gradientów to na tyle skomplikowany ficzer, że tylko Xbox 360 jest go w stanie pociągnąć  8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18435 dnia: Czerwca 15, 2009, 15:54:48 pm »
Ja na koniec chcę napisać że w sumie rozumiem Unlimited. Jemu FIFA09 bardziej podoba się niż PES2009. On po prostu lubi bardziej efekciarskie gry gdzie liczy się bajer typu malowanie autek i zabawy czasem a nie poważne podejście do tematu.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18436 dnia: Czerwca 15, 2009, 15:59:06 pm »
Chodzi raczej o umieszczenie tego na samochodzie. Ozdabianie obiektów w sposób dowolny to nie jest hop siup jak walniesz sobie monalise na dachu.
: 15 Czerwiec 2009, 14:56:17
Ja na koniec chcę napisać że w sumie rozumiem Unlimited. Jemu FIFA09 bardziej podoba się niż PES2009. On po prostu lubi bardziej efekciarskie gry gdzie liczy się bajer typu malowanie autek i zabawy czasem a nie poważne podejście do tematu.
A ja go potrafię zrozumieć. Być może po prostu lubi bardziej efekciarskie gry gdzie liczy się bajer typu malowanie autek i zabawy czasem a nie poważne podejście do tematu.

Men... Od kiedy gry mają cokolwiek związanego z powagą? I nawej jakby miały to w czym są lepsze od tych niepoważnych? Rozrywka intelektualna elit, tak?

Wipeout jest poważną ścigałką? A taki rachet?
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2009, 16:00:46 pm wysłana przez monio4 »

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18437 dnia: Czerwca 15, 2009, 16:00:44 pm »
Chodzi raczej o umieszczenie tego na samochodzie. Ozdabianie obiektów w sposób dowolny to nie jest hop siup jak walniesz sobie monalise na dachu.

Co nie zmienia faktu, że nie wiadomo jak ten "ficzer" wypadnie w Gran Turismo 5 :) Było potwierdzone "pełne przerabianie samochodów" w tym raczej na pewno wizualne przerabianie też (spoilery, sportowe felgi, coś jak samochody z GT5P od Gran Turismo design :wink: ) Nie wiadomo tylko, czy będzie malowanie czy nie... Choć moim zdaniem opcja ta jest tak popularna w grach obecnie, że wątpię by GT 5 tego nie miało.

Prawda jest taka, że jedyna gra do której można porównywać Forze 3 to GT5 Proluge... Bo nie ukrywajmy o pełnej części... Wiemy tyle co nic. Same zapowiedzi, bez wiedzy jaki przybiorą kształt.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18438 dnia: Czerwca 15, 2009, 16:07:22 pm »
Men... Od kiedy gry mają cokolwiek związanego z powagą? I nawej jakby miały to w czym są lepsze od tych niepoważnych? Rozrywka intelektualna elit, tak?

Wipeout jest poważną ścigałką? A taki rachet?

o_0

Pojechałeś z tą rozrywką elit.

Chodzi mi o to że jeżeli mam grać w symulator to wolę poważne podejście do tematu. Tylko i wyłącznie o to mi chodziło. Jak chce arcade i efekciarstwo to odpalam Burnout'a. Forza3 przez dodanie tego cofania czasu, one button driving itp. nie może się określić w którą dokładnie stornę podąża.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18439 dnia: Czerwca 15, 2009, 16:24:02 pm »
Aleś się Marcyś uczepił tego one button driving i sand of sea..to dlaczego w Gt na starcie mamy wł. wszystkie ułatwiacze. Chyba też dla niedzielnego gracza. Co do malowania w F2, to w F3 ma dojść do tego sporo więcej funkcji, lakiery, warstwy itd.


Co do wyższości Fify09 od Pes 2009 to radzę się nie wypowiadać...Gdyż lista wad Pes'a względem Fify 09 jest długa. Na szybciora wymienię Ci past genową animację zawodników + ich 8 kierunkowy styl poruszania się, przenikanie obiektów, fizyka, licencja..to takie z ważniejszych. Fifa 09 nie jest efekciarska jak się wł. odpowiednie tryby gry(semi auto) plus prędkość rozgrywki(wolna) plus 2 ostatnie najwyższe poziomy trudności. Oczywiście ma wady(balans rozgrywki i głębia lepsza w serii PES), ale po tym co piszę EA idą w dobrym kierunku.

Edit: gdyś czytał więcej postów w temacie, to byś wiedział że zawsze wolałem Pes'a gdzie edycja szła w stronę SIM(np.pes3,pes5) a gardziłem arcadowymi Pes'mi(np.pes4,6,2008).
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2009, 16:36:17 pm wysłana przez Unlimited »