Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2706781 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18360 dnia: Czerwca 15, 2009, 10:05:09 am »
Malowane kredkami  :lol: :lol: :lol: :lol: Zazdrość Cię zżera, że nie macie otoczenia w 3d i nie mam na myśli tu tylko tego najbliższego, ale też tych malowniczych pejzaży jak góry w F3 nijak się mają do położonej bitmapy w Gt5 na torach które widziałem w trailerze w Gt5 na E3. Po prostu różnica paru klas, to co widzę w Forze to otaczający mnie świat, to co widzę w Gt to tylko ładnie zrobiony kawałek świata, bo reszta to tylko wyobraźnia. Przy oglądaniu tej trasy w F3 przypomina mi się doskonale seria WRC i jej piękne pejzaże właśnie w 3d, tylko teraz mamy to kilka razy lepiej zrobione. :cool:

To co wymieniłeś nie jest dla mnie wadą, bo nie będę z tego korzystał.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18361 dnia: Czerwca 15, 2009, 10:19:13 am »
Cytuj
nijak się mają do położonej bitmapy w Gt5 na torach które widziałem w trailerze w Gt5 na E3
Yyyy? Gdzie niby?
A Zreszta nie wazne, przeciez juz wielokrotnie udowodniles, ze w kwestii grafiki wypowiadac sie nie mozesz, bo po prostu sie na tym nie znasz.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18362 dnia: Czerwca 15, 2009, 10:29:27 am »
W Forza3 też są bitmapki więc o co kaman. W GT5:P w Londynie nie ma drzewek 4D a Ty ciągle unikasz tego argumentu bo on pokazuje że Twoje teorie o wszędobylskich drzewach 4D w GT5:P to bajki.

Trasy w Forza 3 są bajkowe i kolorowe jak produkcje Disney'a. Przecież to widać.

Aut na trasie w Forza 3 jest połowę mniej niż w GT5:P.

Co do cofania czasu to tak jak pisałem wcześniej. Niech dadzą jeszcze spowolnienie czasu, teleportację i niewidzialność. Będzie git bo przecież nie każdy musi tego używać.


maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18363 dnia: Czerwca 15, 2009, 10:49:18 am »

Aut na trasie w Forza 3 jest połowę mniej niż w GT5:P.



W Forzie nie dadzą więcej aut, bo zamiast tego wolą swoich fanów pieścić rzeczami bardziej istotnie wpływającymi na grywalność, jak pięknie wymodelowane góry i ruszające się na wietrze drzewa :D

Sorki, ale musiałem :P Bowiem uważam, że te 16 aut w GT5P jest naprawdę godne podziwu przy takiej grafice, a prawie nikt o tym nie wspomina.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18364 dnia: Czerwca 15, 2009, 11:22:20 am »
Można kłócić się o grafikę, o zniszczenia, o model jazdy, o dzwięki, o trasy itp. Jednak jest jedna rzecz niezaprzeczalna. Seria Gran Turismo ma zajebisty klimat, ma swoisty czar. Jak sie odpala GT to się przenosi to świata motoryzacji, widac pasje twórców, można delektować się pięknem samochodów, czytac ich historie, zapoznawać się z klasykami. Gra ma swój niepowtarzalny klimat - którego próżno szukać w FORZie. Forza to poprostu bardzo dobre wyścigi, wchodzisz do menu, wybierasz trase, wybierasz samochód i jedziesz. Tyle, nie ma tej całej cudownej otoczki.


Różnica jest jak między serią MGS, a Splinter Cell. Tu i tu sie skradasz, jednak Splinter jest tylko skradanką.

Forza to tylko wyścigi, Gran Turismo to cos więcej.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2009, 11:25:33 am wysłana przez Piter_neo »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18365 dnia: Czerwca 15, 2009, 11:50:49 am »
Po pierwsze muszę coś wytłumaczyć MarcePanowi..tory to nie trasy w mieście. Rozumiesz różnicę między słowem "tory" a "trasy". Po tym co piszesz to widzę że NIE. Dlatego trasy miejskie zostaw dla porównań jak będziemy mieli też screeny czy video z tras miejskich w F3. Poza tym wolę 8 aut z dopasionym Ai niż głupie 16 przeszkadzaczy na trasie :P

Po drugie KKRT.
a choćby tu(oficjalny screen z Gt5 który wyszedł w trakcie E3):



Ja tu widzę i bitmapę najbliższego otoczenia jak i pejzażu, w F3 nie ma tego. Przemilczę już to niebiesko-zieloną plamę za linią bitmapowych drzew a bitmapowym pejzażem(era PSX'a).

Po Trzecie Meartin
True 8)

Po czwarte Pieter_neo, masz trochę racji, otoczka GT jest cały czas odczuwalna. Tylko chcę zauważyć że SC to nie lepsza pierwsza skradanka, tylko to Najlepsza skradanka na rynku gdzie rozgrywka została postawiona na realizm. Także wnioski nasuwają się same ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2009, 12:02:53 pm wysłana przez Unlimited »

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18366 dnia: Czerwca 15, 2009, 11:56:50 am »
W Forza3 też są bitmapki więc o co kaman. W GT5:P w Londynie nie ma drzewek 4D a Ty ciągle unikasz tego argumentu bo on pokazuje że Twoje teorie o wszędobylskich drzewach 4D w GT5:P to bajki.

Trasy w Forza 3 są bajkowe i kolorowe jak produkcje Disney'a. Przecież to widać.

Aut na trasie w Forza 3 jest połowę mniej niż w GT5:P.

Co do cofania czasu to tak jak pisałem wcześniej. Niech dadzą jeszcze spowolnienie czasu, teleportację i niewidzialność. Będzie git bo przecież nie każdy musi tego używać.



Nie mogą dać niewidzialność bo niewidzialność jest już w GT5:P ;/ Bloo bodaj dawał ten filmik ale dla Ciebie to suchar niestety :( No, ale coż przecież niewidzialność i zdolność przenikania przez pojazdy jest dopuszczalna w prawdziwym symulatorze, ba czasem nawet na drodze sobie trochę poprzenikam przez fury.

A co do kolorowych trasach Forzy to jest to jeden z większym loli podanych jako argument, sory ale tym pokazałeś jak liczy się Twoje zdanie o Forzie. W ogole nie należy zwracać uwagi na Twoje oceny. No ale coż w grach zawsze jest do czego się przyje**ć. Jak wszyscy piszą, że patent z cofaniem czasu jest zły, ale można go nie używać i im to nie przeszkadza, to mamy nowy wprost powalający argument jak trasy malowane kredką.  :???:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2009, 11:58:40 am wysłana przez Soul hunter 16 »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18367 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:12:06 pm »
Wiadome że na moje oceny nie ma co zwracać uwagi bo ja jestem fanboy'em a Ty nie. :lol: :lol: :lol:

PS. Nie tylko ja pisałem o kolorowych trasach.

@Unlimited.

Tory a trasy? Hmmm a co powiesz o wyścigu Monaco? Tor czy tras?


svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18368 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:13:39 pm »
Tor.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18369 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:15:46 pm »
Wiadome że na moje oceny nie ma co zwracać uwagi bo ja jestem fanboy'em a Ty nie. :lol: :lol: :lol:

PS. Nie tylko ja pisałem o kolorowych trasach.

@Unlimited.

Tory a trasy? Hmmm a co powiesz o wyścigu Monaco? Tor czy tras?


Na czas wyścigu to tor. Na co dzień to trasa.
: Czerwiec 15, 2009, 11:14:25 am
Mamy taki piękny obrazek powyżej do komentowania i jakoś nikt nie komentuję. Hmm... :???:

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18370 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:17:18 pm »
Bo my gramy, a nie trollujemy na forach szukając brzydkich drzew i krzywych krzaczków.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18371 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:19:17 pm »
Bo my gramy, a nie trollujemy na forach szukając brzydkich drzew i krzywych krzaczków.
Przyjrzyj się dokładnie, czy tam tylko drzewa są brzydkie :lol:
Ja nie trolluję, a też gram :P Słowo MY chyba tu nie pasuję, sądząc po tym temacie(i trollowania screenów konkurencji) ;)

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18372 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:20:12 pm »
Wiadome że na moje oceny nie ma co zwracać uwagi bo ja jestem fanboy'em a Ty nie. :lol: :lol: :lol:

PS. Nie tylko ja pisałem o kolorowych trasach.

@Unlimited.

Tory a trasy? Hmmm a co powiesz o wyścigu Monaco? Tor czy tras?



Ale ludzie też by chcieli usłyszeć opinie normalne a nie narzekanie fanbojow, w temacie Alana jakoś nie masz problemu żeby wypowiadać się o nim w zaletach.
No to Ci inni co pisali o kolorowych trasach też jest z nimi coś nie tak, zresztą to mogli napisać tylko ludzie pokroju jakiś FAN czy płaski12 których to ostatnio można było gościć i wyrobić sobie zdanie co do ich optymizmu !!!!!!!!!!!!!!!111111111111 A teraz pozwólcie bo mi Street Fighter 4 doszedł za którego dałem 50 zł nówka folia HELLL YEAH !!!!!!!!!!!!!1111111

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18373 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:21:12 pm »
Fajna cena, są jeszcze dostępne w tej cenie :-D

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18374 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:25:24 pm »
Aukcja sie szybko skończyła, wiem że były 2 aukcje jedna 15 sztuk a druga 5 sztuk więc nie wiem czy jeszcze wystawi po tej cenie.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18375 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:31:53 pm »
Bo my gramy, a nie trollujemy na forach szukając brzydkich drzew i krzywych krzaczków.

...których i tak podczas normalnej gry nikt nie zauważy, można by dodać.

Ja wiem, że to System Wars i logiki tutaj próżno szukać, ale powiedz, po kiego grzyba ładować zasoby konsoli w generowanie ślicznego świata 3D (szczególnie, że jeżeli chciałbyś w ogóle nie korzystać z bitmap, musiałbyś stworzyć otoczenie sięgające aż po horyzont, inaczej byłaby bida), którego przecież w normalnej grze nie widać? To się nazywa odpowiednie gospodarowanie zasobami.

Jak już ktoś tu wspomniał, lepiej jest mieć więcej samochodów na trasie - co wpływa na gameplay - niż śliczne otoczenie 3d, na które poza screenshotami i tak ani razu nie zwrócisz uwagi.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18376 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:34:32 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Taaa... a to wszystko namalowane kredkami.

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18377 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:37:50 pm »
Poza tym wolę 8 aut z dopasionym Ai niż głupie 16 przeszkadzaczy na trasie :P

Patrząc po gameplayach nie widzę dużej różnicy między AI w Forzie 3 a AI w Gran Turismo 5... Zresztą 8 samochodów, to na tory wyścigowe zdecydowanie za mało...

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18378 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:42:44 pm »
Można kłócić się o grafikę, o zniszczenia, o model jazdy, o dzwięki, o trasy itp. Jednak jest jedna rzecz niezaprzeczalna. Seria Gran Turismo ma zajebisty klimat, ma swoisty czar. Jak sie odpala GT to się przenosi to świata motoryzacji, widac pasje twórców, można delektować się pięknem samochodów, czytac ich historie, zapoznawać się z klasykami. Gra ma swój niepowtarzalny klimat - którego próżno szukać w FORZie. Forza to poprostu bardzo dobre wyścigi, wchodzisz do menu, wybierasz trase, wybierasz samochód i jedziesz. Tyle, nie ma tej całej cudownej otoczki.

Różnica jest jak między serią MGS, a Splinter Cell. Tu i tu sie skradasz, jednak Splinter jest tylko skradanką.

Forza to tylko wyścigi, Gran Turismo to cos więcej.
To już zależy od osobistych preferencji. Jeśli chodzi o historię marki/aut to w F2 też były i to całkiem obszerne (i w PL :)).
W sumie jak sobie teraz pomyślę głównym elementem GT, który nadawał klimat, było robienie prawka :) No i seria GT była pierwsza i myślę, że dlatego może być dla niektórych bardziej magiczna (wspomnień czar ;)).

Różnica pomiędzy serią MGS, a Splinterami jest znacznie większa i wszystko rozchodzi się o fabułę i reżyserię, oraz długość przerywników.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18379 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:43:06 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Taaa... a to wszystko namalowane kredkami.
No ze 4 razy lepsze w FORZIE, tylko nie rozumiem za bardzo porównania lasu z górami. Bo już taka bitmapa w GT5, nie odstaje zbytnio:

http://www.autobild.de/ir_img/57801077_f8f5e23515.jpg

Płaski12;)

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-02-2009
  • Wiadomości: 52
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18380 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:50:21 pm »
Można kłócić się o grafikę, o zniszczenia, o model jazdy, o dzwięki, o trasy itp. Jednak jest jedna rzecz niezaprzeczalna. Seria Gran Turismo ma zajebisty klimat, ma swoisty czar. Jak sie odpala GT to się przenosi to świata motoryzacji, widac pasje twórców, można delektować się pięknem samochodów, czytac ich historie, zapoznawać się z klasykami. Gra ma swój niepowtarzalny klimat - którego próżno szukać w FORZie. Forza to poprostu bardzo dobre wyścigi, wchodzisz do menu, wybierasz trase, wybierasz samochód i jedziesz. Tyle, nie ma tej całej cudownej otoczki.


Różnica jest jak między serią MGS, a Splinter Cell. Tu i tu sie skradasz, jednak Splinter jest tylko skradanką.

Forza to tylko wyścigi, Gran Turismo to cos więcej.

Dokładnie! W Gran Turismo jest klimat. Albo raczej ocean KLIMATU Very Happy W Gran Turismo 5 będzie można grać latami z wypiekami na mordzie Razz

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18381 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:51:45 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Taaa... a to wszystko namalowane kredkami.
No ze 4 razy lepsze w FORZIE, tylko nie rozumiem za bardzo porównania lasu z górami. Bo już taka bitmapa w GT5, nie odstaje zbytnio:

http://www.autobild.de/ir_img/57801077_f8f5e23515.jpg

Tu raczej nie chodzi o bitmapy a palete kolorów bo podobno Forza jest bajkowa.

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18382 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:57:04 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Taaa... a to wszystko namalowane kredkami.
No ze 4 razy lepsze w FORZIE, tylko nie rozumiem za bardzo porównania lasu z górami. Bo już taka bitmapa w GT5, nie odstaje zbytnio:

http://www.autobild.de/ir_img/57801077_f8f5e23515.jpg

Tu raczej nie chodzi o bitmapy a palete kolorów bo podobno Forza jest bajkowa.

Jak w bajkach Walta Disney'a! :lol:

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18383 dnia: Czerwca 15, 2009, 12:58:51 pm »
Cytat: tarniak
No ze 4 razy lepsze w FORZIE, tylko nie rozumiem za bardzo porównania lasu z górami. Bo już taka bitmapa w GT5, nie odstaje zbytnio:

http://www.autobild.de/ir_img/57801077_f8f5e23515.jpg

:D

http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/856/856100/gran-turismo-5-prologue-20080229024822785.jpg

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18384 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:06:39 pm »
Poza tym wolę 8 aut z dopasionym Ai niż głupie 16 przeszkadzaczy na trasie :P

Patrząc po gameplayach nie widzę dużej różnicy między AI w Forzie 3 a AI w Gran Turismo 5... Zresztą 8 samochodów, to na tory wyścigowe zdecydowanie za mało...

Grając odczujesz to momentalnie. Jeden woli 8 drugi woli 1vs1, a trzeci woli 16 czy 22. ;)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Taaa... a to wszystko namalowane kredkami.
No ze 4 razy lepsze w FORZIE, tylko nie rozumiem za bardzo porównania lasu z górami. Bo już taka bitmapa w GT5, nie odstaje zbytnio:

http://www.autobild.de/ir_img/57801077_f8f5e23515.jpg
No to porównajmy sobie tą samą trasę w F2(chodzi o Nurburing):









Ja tam widzę że jest realistycznie zrobiona, i nie ma tylu uproszczeń graficznych ile trasy w GT.

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18385 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:09:45 pm »

:D

http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/856/856100/gran-turismo-5-prologue-20080229024822785.jpg

No i? ;] Góra w tle nie jest Bitmapą, a kolory nie są tak przesycone jak w Forza 3. Nie mniej screen coś marnej jakości bo strasznie rozmyty mi się wydaje... :/

Jeszcze apropo niejako "lepszego AI" kierowców w Forza 3.
Koleś zaliczył parę razy trawę i dzwona w ścianę a mimo to na prowadzeniu. Ba pod koniec filmiku ma przewagę całej jednej sekundy nad resztą. Z pewnością nie jest to "DUŻO" lepsze AI niż w Gran Turismo 5 Prolouge...

EDIT:
Nie wiem co ty ładnego widzisz w tym Nurburgring na Forzie 2 o_O ? Jak dla mnie jest brzydsza od tego na screenie z Gran Turismo 5 i to DUŻO brzydsza...
Nie wspominam już o bardzo małej gęstości roślinności na poboczu. Na Nurburgring za bandą jest las a nie parę drzew na krzyż... Nie bez powodu nazywa się go ZIELONYM Piekłem :P Może i drzewka za bandą w GT 5 są 4D... Ale jakoś większe to na mnie wrażenie robi, bo sam tor jest lepiej odwzorowany. ( Tak jak przykłady z Suzuką i Fuji speedway )
Ten tor wyścigowy z Forzy 2 przyznam szczerze, skojarzył mi się z podrasowanym Toca Race Driver 3 nic więcej.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 15, 2009, 13:14:50 pm wysłana przez Mrocz »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18386 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:13:26 pm »

:D

http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/856/856100/gran-turismo-5-prologue-20080229024822785.jpg

No i? ;] Góra w tle nie jest Bitmapą, a kolory nie są tak przesycone jak w Forza 3. Nie mniej screen coś marnej jakości bo strasznie rozmyty mi się wydaje... :/

Jeszcze apropo niejako "lepszego AI" kierowców w Forza 3.
Koleś zaliczył parę razy trawę i dzwona w ścianę a mimo to na prowadzeniu. Ba pod koniec filmiku ma przewagę całej jednej sekundy nad resztą. Z pewnością nie jest to "DUŻO" lepsze AI niż w Gran Turismo 5 Prolouge...
Góra jest średnio wykonana
(na moje oko to bitmapa) i nie ma porównania z tą z F3.

Gość jedzie na wł. ułatwiaczach i na pewno jedzie na easy. Także darujmy sobie taki gameplay. Poza na wpływ AI ma wiele czynników.

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18387 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:14:12 pm »
Cytat: Mrocz
Góra w tle nie jest Bitmapą

:D

Cytat: Mrocz
kolory nie są tak przesycone jak w Forza 3

:D

Cytat: Mrocz
Nie mniej screen coś marnej jakości bo strasznie rozmyty mi się wydaje... :/

:D :D :D http://www.autobild.de/ir_img/57801077_f8f5e23515.jpg

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18388 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:17:25 pm »
Wiadome że na moje oceny nie ma co zwracać uwagi bo ja jestem fanboy'em a Ty nie. :lol: :lol: :lol:

PS. Nie tylko ja pisałem o kolorowych trasach.

@Unlimited.

Tory a trasy? Hmmm a co powiesz o wyścigu Monaco? Tor czy tras?


Na czas wyścigu to tor. Na co dzień to trasa.

Aha ale Londyn na czas wyścigu w GT5:P to już trasa a nie tor? :lol: :lol: :lol:

Unlimited ale się plączesz.
: Czerwiec 15, 2009, 12:16:19 pm
No to Ci inni co pisali o kolorowych trasach też jest z nimi coś nie tak, zresztą to mogli napisać tylko ludzie pokroju jakiś FAN czy płaski12 których to ostatnio można było gościć i wyrobić sobie zdanie co do ich optymizmu

Optymizmu???

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18389 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:18:20 pm »

Cytat: Mrocz
Nie mniej screen coś marnej jakości bo strasznie rozmyty mi się wydaje... :/

:D :D :D http://www.autobild.de/ir_img/57801077_f8f5e23515.jpg


Ta trasa jest z GT5 Prolouge... ;] I jest moją ulubioną. W grze doskonale widać, że ta góra to bryła 3D ;] I nie nadal te kolory nie są tak cukierkowe jak w Forzie 3. Wystarczy spojrzeć na temperaturę barw. ;] W GT5 są dużo zimniejsze barwy.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18390 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:19:23 pm »
:D
http://ps3media.ign.com/ps3/image/article/856/856100/gran-turismo-5-prologue-20080229024822785.jpg
Strasznie kiepskiej jakości to zdjęcie jest.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Trochę za duże rozmycie jest na dwóch ostatnich screenach, ale może ja się nie znam.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18391 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:20:07 pm »
@ MarcePan
Wyrwałeś się z tym jak nie powiem co...jasne że tor, tylko mówiłem żeby zaczekać na screeny torów z miast z F3. Wtedy to będzie miarodajne porównanie.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18392 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:21:00 pm »
Wyrwałeś się z tym jak nie powiem co...jasne że tor, tylko mówiłem żeby zaczekać na screeny torów z miast z F3. Wtedy to będzie miarodajne porównanie.
Nie będzie to miarodajne, bo będzie to porównywać do 2 letniej gry.;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18393 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:21:20 pm »
Bo my gramy, a nie trollujemy na forach szukając brzydkich drzew i krzywych krzaczków.

...których i tak podczas normalnej gry nikt nie zauważy, można by dodać.

Ja wiem, że to System Wars i logiki tutaj próżno szukać, ale powiedz, po kiego grzyba ładować zasoby konsoli w generowanie ślicznego świata 3D (szczególnie, że jeżeli chciałbyś w ogóle nie korzystać z bitmap, musiałbyś stworzyć otoczenie sięgające aż po horyzont, inaczej byłaby bida), którego przecież w normalnej grze nie widać? To się nazywa odpowiednie gospodarowanie zasobami.

Jak już ktoś tu wspomniał, lepiej jest mieć więcej samochodów na trasie - co wpływa na gameplay - niż śliczne otoczenie 3d, na które poza screenshotami i tak ani razu nie zwrócisz uwagi.

Najmądrzejsze zdanie jakie można było napisać w tej dyskusji.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18394 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:22:40 pm »

Cytat: Mrocz
Nie mniej screen coś marnej jakości bo strasznie rozmyty mi się wydaje... :/

:D :D :D http://www.autobild.de/ir_img/57801077_f8f5e23515.jpg


Ta trasa jest z GT5 Prolouge... ;] I jest moją ulubioną. W grze doskonale widać, że ta góra to bryła 3D ;] I nie nadal te kolory nie są tak cukierkowe jak w Forzie 3. Wystarczy spojrzeć na temperaturę barw. ;] W GT5 są dużo zimniejsze barwy.
Bo ta góra nie jest w Hiszpanii..to o jakich zimnych barwach możemy mówić. Zresztą te obie góry dzieli dużo.
: Czerwiec 15, 2009, 12:21:32 pm
Bo my gramy, a nie trollujemy na forach szukając brzydkich drzew i krzywych krzaczków.

...których i tak podczas normalnej gry nikt nie zauważy, można by dodać.

Ja wiem, że to System Wars i logiki tutaj próżno szukać, ale powiedz, po kiego grzyba ładować zasoby konsoli w generowanie ślicznego świata 3D (szczególnie, że jeżeli chciałbyś w ogóle nie korzystać z bitmap, musiałbyś stworzyć otoczenie sięgające aż po horyzont, inaczej byłaby bida), którego przecież w normalnej grze nie widać? To się nazywa odpowiednie gospodarowanie zasobami.

Jak już ktoś tu wspomniał, lepiej jest mieć więcej samochodów na trasie - co wpływa na gameplay - niż śliczne otoczenie 3d, na które poza screenshotami i tak ani razu nie zwrócisz uwagi.

Najmądrzejsze zdanie jakie można było napisać w tej dyskusji.
Nie sądzę..jak poprawią AI to przyznam mu rację, póki co ja wolę mieć 8 samochodów z lepszym AI ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18395 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:25:41 pm »
@ MarcePan
Wyrwałeś się z tym jak nie powiem co...jasne że tor, tylko mówiłem żeby zaczekać na screeny torów z miast z F3. Wtedy to będzie miarodajne porównanie.

...

Po pierwsze muszę coś wytłumaczyć MarcePanowi..tory to nie trasy w mieście. Rozumiesz różnicę między słowem "tory" a "trasy". Po tym co piszesz to widzę że NIE.

Ale niech Ci będzie. Nie zmienia to jednak faktu że w Londynie nie ma drzew 4D. Zobacz z jednej strony chcesz czekać na tory w miastach z FM3 a z drugiej wklejasz screen z trailera Nurburingu, który mignął przez chwilkę. Myślę że wynika to z tego iż FORZA3 nie zmiażdżyła tak jak miała zmiażdżyć więc trzeba ją bronić na wszelakie możliwe sposoby.
: Czerwiec 15, 2009, 12:24:52 pm
Nie sądzę..jak poprawią AI to przyznam mu rację, póki co ja wolę mieć 8 samochodów z lepszym AI ;)

Oki a co powiesz na 16 players online który jest już GT5:P? Chyba lepiej mieć 16 graczy niż 8. :P

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18396 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:25:44 pm »

Bo ta góra nie jest w Hiszpanii..to o jakich zimnych barwach możemy mówić. Zresztą te obie góry dzieli dużo

Co nie zmienia faktu, że na powyższym screenie z GT5 Prolouge masz ZARÓWNO 3D górę jak i 3D Drzewka więc nie wiem po co ta dyskusja dalej? :P

Nie sądzę..jak poprawią AI to przyznam mu rację, póki co ja wolę mieć 8 samochodów z lepszym AI Wink

Jak na razie te całe 8 samochodów mają AI na poziomie GT5P... więc nie wiem czy to lepiej? :P

ngx

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-12-2008
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18397 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:28:17 pm »
Ehhh...



tyle jeżeli chodzi o górę "czyde" w GT5 Prologue.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18398 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:31:10 pm »
Jasne że trasy miejskie są bardzo dobrze wykonane w GT(tylko poczekajmy na porównanie z trasami miejskimi w F3), co do linka z Nurburgring, to pokazałem jak dwie trasy są wykonane w obu grach. Każdy wybierze to co lubi. Dla mnie lepsza jest ta w F2.
Mnie Forza3 zmiażdżyła:
-ulepszona fizyka(m.in dachowania)
-polepszona grafika i to w znacznym stopniu względem F2
-widok z wnętrza pojazdu(bardzo oczekiwany)
-Większe zróżnicowanie tras i samochodów

MI to wystarcza by powiedzieć że F3 to będzie najlepszy racer na X360, co lepsze zagrozi na rynku konsol, bo wreszcie widać że zagraża w więcej niż 1 punkcie serii GT.
: Czerwiec 15, 2009, 12:29:24 pm
Ehhh...



tyle jeżeli chodzi o górę "czyde" w GT5 Prologue.
Ghe ghe, czyli jednak bitmapa ;)

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18399 dnia: Czerwca 15, 2009, 13:31:42 pm »
Porównania z dupy. Te gry mają totalnie odmienne podejście do grafiki. W forzie mamy czyste rżnięcie w low-poly typowym dla gier. Polygony, na nie teksturka, jakieś światełka, parę efektów i gotowe. Wygląda świetnie i wystarczy.
GT5 chce udawać pełen realizm dlatego połowa mocy idzie na furki które na ekranie będą zawsze w jednym miejscu lub statyczne lokacje jak pity czy otoczenie przy pokazie furki. Cała reszta, czyli głównie tory, jest załatwiana sztuczkami i trikami w taki sposób żeby udawała realizm. Coś bliżej do reklam czy animacji gdzie mniej ważne sprawy można załatwić postprodukcją albo bitmapowymi tłami właśnie. Do tego dosypanie wszelakich fikuśnych efektów, filtrów na ekran i w grze bedzie to wyglądało spoko.
Mi tam bardziej podoba Forza bo ma bardziej plastyczną, bajkową własnie grafikę. Mimo to skłamałbym jakbym powiedział że GT5 wygląda źle. W istocie jest całkiem konkretnie.

Tyle że ja się zastanawiam czy zasadne jest porównywanie Forzy która wyjdzie za chwile z grą która wyjdzie pewnie przy jeszcze następnej wersji forzy.  :lol: Proces produkcji GT5 to dla mnie jakaś farsa. Zatrudniliby kilka studiów outsoursingowych które specjalizują się w samochodach i mieli by takie same lub lepsze efekty szybciej i taniej. Tutaj wychodzą debilizmy japońskiej mentalności i zgubny perfekcjonizm. Jeszcze mydlenie oczek że im gra dłużej będzie w produkcji to będzie miała lepszą jakość... taa szczególnie podstawy w silniku graficznym które starzeją się z miesiąca na miesiąc.