Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2706780 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18320 dnia: Czerwca 14, 2009, 13:19:58 pm »
Jeszcze wszystko odszczekasz i zakupisz PS3 wraz z GT5 :cool:

poj**ało Cię Szymon? Po co komu umierająca już konsola? Ehh głupi Ty, głuuuupi.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18321 dnia: Czerwca 14, 2009, 13:24:26 pm »
Oby :P
Póki co i tak długo czekałem..Gt1, Gt2, Gt3, Gt4..aż w końcu przestałem ;)
GT5 to będzie taki przełom, zobaczysz :cool:

Jeszcze wszystko odszczekasz i zakupisz PS3 wraz z GT5 :cool:

poj**ało Cię Szymon? Po co komu umierająca już konsola? Ehh głupi Ty, głuuuupi.
Przepraszam Dawid, nie pomyślałem o tym :sad:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18322 dnia: Czerwca 14, 2009, 13:25:33 pm »
Kurde nie myślałem że masz na myśli GT4 vs Forza3. Oki w takim razie masz rację. Forza3 ma lepiej zrobione tory.
Gt4 a Gt5(tory) to wyższa rozdziałka plus parę efektów, nie przebudowali ich tak jak ma się to między Forza a Forza3, tu tkwi kruczek ;)

Po co przebudowywać tory? Suzuka to Suzuka więc na cholerę tutaj jakieś przebudowania. Spójrz na to a może zrozumiesz czemu tory nie zostały przebudowane i że pierd****e o jedynie wyższej rozdzielczości i paru efektach można sobie między bajki włożyć.


: Czerwiec 14, 2009, 12:24:36 pm
PS. Chciałem napisać jedną rzecz, która pośrednio wiąże się z tematem. DODANIE KOKPITÓW AUT TO IMO ZUPEŁNIE ZBĘDNA SPRAWA. Poważnie.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18323 dnia: Czerwca 14, 2009, 13:29:54 pm »
Pod pojęciem przebudowa mam na myśli na nowo opracować tor w nowej technologii(więcej polygonów, efektów graficznych, sztuczek, może zastosować ślady opon na torze itd.). Ciekawe czy nie będzie Ci to przeszkadzać w Gt6.. :cool:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18324 dnia: Czerwca 14, 2009, 13:32:19 pm »
Ślady opon to przebudowa toru??? o_0

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 333
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18325 dnia: Czerwca 14, 2009, 13:38:39 pm »
Ślady opon to przebudowa toru??? o_0
No przecież że nie samochodu.  :???:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18326 dnia: Czerwca 14, 2009, 13:40:33 pm »
Ślady opon to przebudowa toru??? o_0
No przecież że nie samochodu.  :???:

Ja bym powiedział że raczej silnika graficznego gry, który pozwalałby malować ślady opon.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 333
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18327 dnia: Czerwca 14, 2009, 13:43:44 pm »
Ślady opon to przebudowa toru??? o_0
No przecież że nie samochodu.  :???:

Ja bym powiedział że raczej silnika graficznego gry, który pozwalałby malować ślady opon.
Przecież wiem.  :???:

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18328 dnia: Czerwca 14, 2009, 13:47:17 pm »
Na 7 porównaniu brakuje literki F na poboczu w GT5. Imo do przebudowy.

Płaski12;)

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-02-2009
  • Wiadomości: 52
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18329 dnia: Czerwca 14, 2009, 13:50:34 pm »
Mi nie chodzi tylko o drzewka, porównaj sobie ten tor w Gt4 a w F3. Po prostu bajka, jak wzrosła ilość szczegółów.. :)

Leże :lol: :lol: 


Bez komentarza.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18330 dnia: Czerwca 14, 2009, 13:58:02 pm »
Ja myślę że większym problemem FORZY nie są drzewka 4D tylko liczba przeciwników. To powinno się zmienić.

Marciin

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 24-08-2005
  • Wiadomości: 442
  • Reputacja: 10
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18331 dnia: Czerwca 14, 2009, 14:00:22 pm »
Ktoś coś mówił o realistycznym odwzorowaniu toru??
Proszę bardzo:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 14, 2009, 14:04:31 pm wysłana przez Marciin »

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18332 dnia: Czerwca 14, 2009, 14:08:20 pm »
Ktoś coś mówił o realistycznym odwzorowaniu toru??
Proszę bardzo:


W takiej jakości to naprawdę jest co porównywać...

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18333 dnia: Czerwca 14, 2009, 17:31:04 pm »
Nie ma jak to porownywac zdjecia wielkosci pocztowek :lol:
Ale ladnie na nich to wszystko wyglada ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18334 dnia: Czerwca 14, 2009, 17:34:30 pm »
Nie ma jak to porownywac zdjecia wielkosci pocztowek :lol:
Ale ladnie na nich to wszystko wyglada ;)

Klikasz prawym i "Pokaż obrazek" a potem lewym lupkę "geniuszu". :lol: :lol: :lol:

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18335 dnia: Czerwca 14, 2009, 18:08:38 pm »
Nie ma jak to porownywac zdjecia wielkosci pocztowek :lol:
Ale ladnie na nich to wszystko wyglada ;)

Klikasz prawym i "Pokaż obrazek" a potem lewym lupkę "geniuszu". :lol: :lol: :lol:

Geniuszu a co napisalem??? wielkosci pocztowek zalosny czlowieczku :???:

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18336 dnia: Czerwca 14, 2009, 18:12:58 pm »
Uuuu Marcepan BOOM HEADSHOT FAIL !!!!!!!!!!!!!!!111111111

lupinator

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18337 dnia: Czerwca 14, 2009, 18:33:56 pm »
Nie ma jak to porownywac zdjecia wielkosci pocztowek :lol:
Ale ladnie na nich to wszystko wyglada ;)

Klikasz prawym i "Pokaż obrazek" a potem lewym lupkę "geniuszu". :lol: :lol: :lol:

Geniuszu a co napisalem??? wielkosci pocztowek zalosny czlowieczku :???:
:lol: :lol: :lol: :lol:

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18338 dnia: Czerwca 14, 2009, 18:36:43 pm »
Nie ma jak to porownywac zdjecia wielkosci pocztowek :lol:
Ale ladnie na nich to wszystko wyglada ;)

Klikasz prawym i "Pokaż obrazek" a potem lewym lupkę "geniuszu". :lol: :lol: :lol:

Geniuszu a co napisalem??? wielkosci pocztowek zalosny czlowieczku :???:
:lol: :lol: :lol: :lol:

No w sumie zależy jeszcze na jak dużym ekranie oglądasz owe fotki. Kompa mam podpiętego pod 32' TV i u mnie są piździarskie.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 14, 2009, 18:47:25 pm wysłana przez Diuk »

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18339 dnia: Czerwca 14, 2009, 18:57:37 pm »
A u mnie z kolei są wielkości kartki z bloku rysunkowego rozmiaru A6... Więc do formatu pocztówek im daleko xP

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18340 dnia: Czerwca 14, 2009, 20:19:13 pm »
Nie ma jak to porownywac zdjecia wielkosci pocztowek :lol:
Ale ladnie na nich to wszystko wyglada ;)

Klikasz prawym i "Pokaż obrazek" a potem lewym lupkę "geniuszu". :lol: :lol: :lol:

Geniuszu a co napisalem??? wielkosci pocztowek zalosny czlowieczku :???:

No to jeżeli to są zbyt małe screeny dla Ciebie to w takim razie filmiki z FORZY3 gdzie gówno widać też pewnie uznajesz za niedostateczne.

PS. Coś dla fanówThe Sands of Time. :P Jurass daje radę.

« Ostatnia zmiana: Czerwca 14, 2009, 21:25:05 pm wysłana przez MarcePan »

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18341 dnia: Czerwca 14, 2009, 20:43:33 pm »
trzeba było odreagować  8)

tropik79

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 23-12-2008
  • Wiadomości: 621
  • Reputacja: -7
  • Who's the boss?!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18342 dnia: Czerwca 14, 2009, 21:28:49 pm »
Nie ma jak to porownywac zdjecia wielkosci pocztowek :lol:
Ale ladnie na nich to wszystko wyglada ;)

Klikasz prawym i "Pokaż obrazek" a potem lewym lupkę "geniuszu". :lol: :lol: :lol:

Geniuszu a co napisalem??? wielkosci pocztowek zalosny czlowieczku :???:

No to jeżeli to są zbyt małe screeny dla Ciebie to w takim razie filmiki z FORZY3 gdzie gówno widać też pewnie uznajesz za niedostateczne.

PS. Coś dla fanówThe Sands of Time. :P Jurass daje radę.



O kufa ale żałosne.  :shock:
(L)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18343 dnia: Czerwca 14, 2009, 21:35:03 pm »
Też uważam że patent cofania czasu w symulatorze jest żałosny. :P

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18344 dnia: Czerwca 14, 2009, 21:36:44 pm »
zrobi się z tego arcade. :P

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18345 dnia: Czerwca 14, 2009, 21:40:00 pm »
No cóż lepszy jeden patent z którego można nie korzystać niż brak zniszczeń w symulatorze oraz kartonowa fizyka nie ? :P

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18346 dnia: Czerwca 14, 2009, 21:41:47 pm »
zniszczenia będą,a fizyka może zostanie poprawiona to się okaże w pełnej wersji GT5.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18347 dnia: Czerwca 14, 2009, 21:44:41 pm »
Wróżyć z fusów to ja też umiem. Model jazdy w Forzie 3 będzie jeszcze lepszy niż w 2, a ten patent mozna wyłączyć. Lepiej nie i po co mówić o żałosnym patencie ?

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18348 dnia: Czerwca 14, 2009, 21:49:17 pm »
No cóż lepszy jeden patent z którego można nie korzystać niż brak zniszczeń w symulatorze oraz kartonowa fizyka nie ? :P

Eeeee.... Nie przesadzaj. Skoro dali tak bezczelnie casualowy element do rzekomo "POWAŻNEGO" symulatora, to co zrobią z resztą? Taki bajerek sprawia, że gracz przestaje się starać... Będzie to jeżdżenie na pałę i poprawianie każdego jednego zakrętu... Inna sprawa, miejmy nadzieje, że żeby czas trafił do rankingu online warunkiem będzie "nie skorzystanie z tej opcji". Inaczej będzie kompletna porażka. o__O

To już GRID poważniej podszedł do tematu, dając ograniczenie na wykorzystanie tego czegoś i ograniczenie tylko do określonego czasu od wypadku... A nie dowolnego momentu. o_O

PS1. I owszem można z tego nie korzystać. Ale większość graczy zacznie to stosować, a potem będziesz miał Online zalew dzieciaków co nie będą wstanie "przewinąć sobie gry" i będą się na pierwszym lepszym zakręcie rozbijać o_O

PS2. Są rzeczy których nie powinno się dodawać do gry nazywającej się "symulatorem" a takie cofanie czasu jest jedną z nich o_O
To tak jakby do poważnego symulatora lotu typu Lock-On dodać całe wspomaganie z HAWX'a o_O

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18349 dnia: Czerwca 14, 2009, 21:51:17 pm »
No cóż lepszy jeden patent z którego można nie korzystać niż brak zniszczeń w symulatorze oraz kartonowa fizyka nie ? :P

Eeeee.... Nie przesadzaj. Skoro dali tak bezczelnie casualowy element do rzekomo "POWAŻNEGO" symulatora, to co zrobią z resztą? Taki bajerek sprawia, że gracz przestaje się starać... Będzie to jeżdżenie na pałę i poprawianie każdego jednego zakrętu... Inna sprawa, miejmy nadzieje, że żeby czas trafił do rankingu online warunkiem będzie "nie skorzystanie z tej opcji". Inaczej będzie kompletna porażka. o__O

To już GRID poważniej podszedł do tematu, dając ograniczenie na wykorzystanie tego czegoś i ograniczenie tylko do określonego czasu od wypadku... A nie dowolnego momentu. o_O

PS1. I owszem można z tego nie korzystać. Ale większość graczy zacznie to stosować, a potem będziesz miał Online zalew dzieciaków co nie będą wstanie "przewinąć sobie gry" i będą się na pierwszym lepszym zakręcie rozbijać o_O

PS2. Są rzeczy których nie powinno się dodawać do gry nazywającej się "symulatorem" a takie cofanie czasu jest jedną z nich o_O
To tak jakby do poważnego symulatora lotu typu Lock-On dodać całe wspomaganie z HAWX'a o_O

Ale skąd wiecie jak z tym będzie, mówie może będą 2 tryby causal i pro. To że dodali element casualowy nie odejmuje forzie symulacji oczywiście jeżeli będzie można nadal wyłączyć wszystko i jeździć bez żadnych wspomagaczy. Ja rozumiem jakby wam kazali z tym jeździć ale nie każą. Ale co mnie obchodzi że dzieciaki nie będę umiały z tego korzystać, jeżeli umiesz grać to Ci to niepotrzebne a że nie będziesz grał z wrzeszczącymi dzieciakami to nawet lepiej. W GT5 się bezsensu obijają bo kary gówno co dają z tego co było słychać i nikt nie narzeka o ile multi w GT5:P chodzi.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 14, 2009, 21:53:07 pm wysłana przez Soul hunter 16 »

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18350 dnia: Czerwca 14, 2009, 21:56:33 pm »
W GT5 się bezsensu obijają bo kary gówno co dają z tego co było słychać i nikt nie narzeka o ile multi w GT5:P chodzi.

No właśnie na multi w GT5 wszyscy narzekają :P

A chodzi mi o to, że Online masz szanse spotkać takiego dzieciaka ;] A to psuje całą rozgrywkę... Wiem jak to jest w Grid... Kiedy człowiek gra z wyłączonymi wspomaganiami + wyłączone cofanie czasu. I widzi ludzi przyzwyczajonych do tego "bajerku"...

Ale Spoko, nie uznałem, że gra jest beznadziejna :) Mi się nawet podoba. Jedynie ten bajer moim zdaniem to porażka. I zaczynam coś odczuwać ( obym się mylił ), że Forza 3 zaczyna bardziej rywalizować z PGR 4 niż GT 5....

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18351 dnia: Czerwca 14, 2009, 22:00:19 pm »
Mi się wydaje że jednak panowie z Turn10 nie zapomnieli że ich targetem jest symulacja i w online może to w ogole nie będzie dostępne. Zresztą zobaczymy co z tego wyjdzie ale wątpie żeby panowie robili gre bliższą arcade zapominając o dopracowaniu symulacji.

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18352 dnia: Czerwca 14, 2009, 22:07:26 pm »
Nie ma jak to porownywac zdjecia wielkosci pocztowek :lol:
Ale ladnie na nich to wszystko wyglada ;)

Klikasz prawym i "Pokaż obrazek" a potem lewym lupkę "geniuszu". :lol: :lol: :lol:

Geniuszu a co napisalem??? wielkosci pocztowek zalosny czlowieczku :???:

No to jeżeli to są zbyt małe screeny dla Ciebie to w takim razie filmiki z FORZY3 gdzie gówno widać też pewnie uznajesz za niedostateczne.

PS. Coś dla fanówThe Sands of Time. :P Jurass daje radę.



Tak sa to male screny ktore po powiekszeniu nie wygladaja ciekawie.

Mozesz podac link do mojej wypowiedzi gdzie wspominam cos o filmikach forzy?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18353 dnia: Czerwca 14, 2009, 22:28:36 pm »
Nie ma jak to porownywac zdjecia wielkosci pocztowek :lol:
Ale ladnie na nich to wszystko wyglada ;)

Klikasz prawym i "Pokaż obrazek" a potem lewym lupkę "geniuszu". :lol: :lol: :lol:

Geniuszu a co napisalem??? wielkosci pocztowek zalosny czlowieczku :???:

No to jeżeli to są zbyt małe screeny dla Ciebie to w takim razie filmiki z FORZY3 gdzie gówno widać też pewnie uznajesz za niedostateczne.

PS. Coś dla fanówThe Sands of Time. :P Jurass daje radę.



Tak sa to male screny ktore po powiekszeniu nie wygladaja ciekawie.


To kup sobie większy monitor.

Czyli mam rozumieć iż uważasz że na podstawie tych screen'ów nie można porównać odwzorowania toru w GT5:P względem rzeczywistości? Tak?

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18354 dnia: Czerwca 14, 2009, 22:47:31 pm »
Marcepan Tobie wystarcza jeden patent aby zrobić z Forzy gre arcade i konkurenta dla PGR a nie GT. A on nie może wymagać większej ilości materiałów do porównań ? :D

Zresztą jak grafika zawodzi to porównujesz do rzeczywistości, naprawdę zastaów się na co w końcu mam patrzeć bo ja już nie wiem. Forza ma lepsze tory to Ty wyjeżdzasz że i tak GT ma lepsze bo bardziej realistyczne. Obydwie gry mają realistyczne tory, różnią się tylko detalami nie powiesz mi chyba że przeszkadzało by Ci to że panowie dodali kilka smaczków i wzbogacili tor nie ?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18355 dnia: Czerwca 14, 2009, 22:51:33 pm »
Grafika zawodzi? Yhm.

SH jeżeli dodaliby jakieś smaczki, detale i więcej szczegółów to nie miałbym nic przeciwko. Natomiast gdyby zrobili tak kolorowe i bajkowe tory jak w Forza3 to ja podziękuję. Żeby było jasne to uważam że FM3 ma bardziej dopasione trasy (oceniam po tych które były na E3) ale to wcale nie oznacza że ma je realistyczne. Bitmapy też są, podobnie jak w GT5:P. Czy jest ich mniej? Nie wiem, nie liczyłem. w Londynie nie ma drzew 4D.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18356 dnia: Czerwca 14, 2009, 22:57:51 pm »
Bajkowe i kolorowe ? No sory ale to jest lol. Trase w górach z prezentacji uważasz za bajkowo kolorową ? Nie no luz ale to jest trochę self owning. Rozumiem że możesz się wyżywać na Halo 3 że laserki blasteri ale że Forza 3 bajkowo kolorowa to ja już nie wiem jakie tu argumenty mi pomogą :(

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 333
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18357 dnia: Czerwca 14, 2009, 23:00:34 pm »
Bajkowe i kolorowe ? No sory ale to jest lol. Trase w górach z prezentacji uważasz za bajkowo kolorową ? Nie no luz ale to jest trochę self owning. Rozumiem że możesz się wyżywać na Halo 3 że laserki blasteri ale że Forza 3 bajkowo kolorowa to ja już nie wiem jakie tu argumenty mi pomogą :(
Też nie rozumiem tych zarzutów. Samochody gorsze ok, one button driving ok, cofka w czasie ok, ale to już jest czepianie sie na siłe.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18358 dnia: Czerwca 15, 2009, 09:21:38 am »
MarcePan widzi wszystko przez swoje Gt5-never developing story okulary ;) A że wyglądają one tak samo jak w poprzednich częściach, tzn. jest chłopak zapatrzony i nie może pojąć tego ile GT ma wad, a że każdą obraca na swój sposób, przywyknięcie do tego ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18359 dnia: Czerwca 15, 2009, 09:33:16 am »
To może spójrz ile wad ma FORZA i pomyśl że FM3 będzie miała ich jeszcze więcej (cofanie czasu i one button driving).
: Czerwiec 15, 2009, 08:32:25 am
Bajkowe i kolorowe ? No sory ale to jest lol.

No sorry ale nie tylko ja na forum to zauważam. Czytaj dokładnie tematy. Trasy w FORZA są jak malowanie kredkami i raczej nie wyglądają realistycznie.