Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2770056 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18560 dnia: Czerwca 18, 2009, 11:45:01 am »
No to Marcyś je*łeś tera mega faila, cie czokapik wziął z zaskoczenia :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18561 dnia: Czerwca 18, 2009, 11:55:31 am »
:( :( :(

Smutne to.


Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18562 dnia: Czerwca 18, 2009, 12:32:15 pm »
Graficznie jednak to odstawało klasą od tych wybranych miejscówek..samochody gorzej wykonane i otoczenie na innym poziomie. ;)
Samochody w trybie photo mode absolutnie niczym sie nie różnią od tych z gameplayu. Również odbicia i oświetlenie jest to samo. Jedynie dochodzi depth of field (jak się ustawi) oraz zabójczy anti aliasing.

Odnośnie tego, że miejscówki podobno są tylko ładne w photo mode.
Screeny z tras:






windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18563 dnia: Czerwca 18, 2009, 12:35:09 pm »
No pamiętam tą trase z pierwszego screena. Robi wrażenie nadal. Chociaż mi sie inna bardziej podobala, nie pamiętam jak sie zwie, ale byla z taka jasną, prawie białągórą w tle na której sie zajebiście słońce odbijało.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18564 dnia: Czerwca 18, 2009, 12:42:11 pm »
@Iras
W Gt4 podnosił się, ale nie miał ŻADNEGO wpływu na jazdę.
W FM2 nie podnosił się..sam nie wiem dlaczego. Niedopatrzenie z strony twórców.

@czokapik
Jak w Forzie nie ma fizyki i aerodynamiki to widać że nawet w tą grę nie grałeś. Akurat w tych elementach ta gra jest przed serią GT i to o całe dwa kroki. :cool:
: Czerwiec 18, 2009, 11:39:17 am
@ Piter_Neo
Kanion, ok. Nadal potrafi zaskoczyć, mimo że w tle to mega bitmapa :P Mnie na tej trasie wkurzało odbijanie się od czegokolwiek(nawet kamyczka nie można było najechać..), mimo że urodziwa to nie przepadałem za nią...Reszta tras nie robi takiego wrażenia jak te miejscówki z Photo Mode.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18565 dnia: Czerwca 18, 2009, 12:48:28 pm »
Fota z kanionu jest z Prologua,w pełnym GT4 w tym fragmencie toru było pełno kibiców 3d.

W GT4 grałem u kumpla 3 dni temu i również stwierdzam,że auta i odbicia oraz aliasing(podbijany tu i tu jak się robi zdjęcie i konsola je obrabia) w trybie Photo Mode na zwykłych trasach i tych specjalnych miejscówkach są identyczne!

Jedyna różnica to wykonanie samych miejscówek co jest chyba sprawą logiczną-na trasie trzeba wymodelować cały tor,a specjalne miejscówki wymagały stworzenia 4 metrów kwadratowych lokacji


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18567 dnia: Czerwca 18, 2009, 12:52:14 pm »
W FM2 nie podnosił się..sam nie wiem dlaczego. Niedopatrzenie z strony twórców.

No i dobrze Iras napisał. To właśnie odróżnia serię GT od FORZA. W GT nie ma czegoś takiego jak niedopatrzenie.

Jak w Forzie nie ma fizyki i aerodynamiki to widać że nawet w tą grę nie grałeś. Akurat w tych elementach ta gra jest przed serią GT i to o całe dwa kroki.

Argumenty, argumenty poproszę.
: Czerwiec 18, 2009, 11:50:04 am
@Iras
W Gt4 podnosił się, ale nie miał ŻADNEGO wpływu na jazdę.

Pytanie. Skąd to wiesz że nie ma żadnego wpływu na jazdę?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18568 dnia: Czerwca 18, 2009, 12:53:36 pm »
@Iras
W Gt4 podnosił się, ale nie miał ŻADNEGO wpływu na jazdę.
W FM2 nie podnosił się..sam nie wiem dlaczego. Niedopatrzenie z strony twórców.

@czokapik
Jak w Forzie nie ma fizyki i aerodynamiki to widać że nawet w tą grę nie grałeś. Akurat w tych elementach ta gra jest przed serią GT i to o całe dwa kroki. :cool:
: Czerwiec 18, 2009, 11:39:17 am
@ Piter_Neo
Kanion, ok. Nadal potrafi zaskoczyć, mimo że w tle to mega bitmapa :P Mnie na tej trasie wkurzało odbijanie się od czegokolwiek(nawet kamyczka nie można było najechać..), mimo że urodziwa to nie przepadałem za nią...Reszta tras nie robi takiego wrażenia jak te miejscówki z Photo Mode.
Muszę to napisać, ale jedna wielką bitmapą to ty jesteś. Jak nie wiesz o czym mówisz to nie rób z siebie forumowego głupka.
Tło w tamtej trasie jest wpełni 3D - każdy kto grał to to wie.
Tutaj masz obrazek z innego ujęcia i widać na nim jak są ułożone tekstury.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18569 dnia: Czerwca 18, 2009, 12:55:07 pm »
W FM2 nie podnosił się..sam nie wiem dlaczego. Niedopatrzenie z strony twórców.

No i dobrze Iras napisał. To właśnie odróżnia serię GT od FORZA. W GT nie ma czegoś takiego jak niedopatrzenie.

Jak w Forzie nie ma fizyki i aerodynamiki to widać że nawet w tą grę nie grałeś. Akurat w tych elementach ta gra jest przed serią GT i to o całe dwa kroki.

Argumenty, argumenty poproszę.
Ad.1
Smaczek fajny, szkoda że nic nie daje..
Ad.2
W Gt nie ma czegoś takiego, jak symulacja osiągów w garażu pod wpływem zmian..nie ma dachowania, nie ma zniszczeń mechanicznych, nie ma telemetrii na poziomie Forzy, nie ma liczonego w czasie rzeczywistym na taką skalę jak w Forzie wpływu środowiska na samochód. To są argumenty.
: Czerwiec 18, 2009, 11:54:05 am
@Iras
W Gt4 podnosił się, ale nie miał ŻADNEGO wpływu na jazdę.
W FM2 nie podnosił się..sam nie wiem dlaczego. Niedopatrzenie z strony twórców.

@czokapik
Jak w Forzie nie ma fizyki i aerodynamiki to widać że nawet w tą grę nie grałeś. Akurat w tych elementach ta gra jest przed serią GT i to o całe dwa kroki. :cool:
: Czerwiec 18, 2009, 11:39:17 am
@ Piter_Neo
Kanion, ok. Nadal potrafi zaskoczyć, mimo że w tle to mega bitmapa :P Mnie na tej trasie wkurzało odbijanie się od czegokolwiek(nawet kamyczka nie można było najechać..), mimo że urodziwa to nie przepadałem za nią...Reszta tras nie robi takiego wrażenia jak te miejscówki z Photo Mode.
Muszę to napisać, ale jedna wielką bitmapą to ty jesteś. Jak nie wiesz o czym mówisz to nie rób z siebie forumowego głupka.
Tło w tamtej trasie jest wpełni 3D - każdy kto grał to to wie.
Tutaj masz obrazek z innego ujęcia i widać na nim jak są ułożone tekstury.

Nie chodzi mi o sam kanion, chodzi mi o tą górę w tle..widzę jednak że odbierasz wszystko po swojemu, tak samo jak MarcePan który nie doczytuję a potem przeprasza. :P

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18570 dnia: Czerwca 18, 2009, 12:57:14 pm »
Ależ ta góra w oddali jest 3D.

Napisałeś:
"Kanion, ok. Nadal potrafi zaskoczyć, mimo że w tle to mega bitmapa "
To jak miałem to inaczej zinterpretować? Kanion jest 3D, góry w oddali również.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2009, 12:58:59 pm wysłana przez Piter_neo »

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18571 dnia: Czerwca 18, 2009, 12:58:03 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ośmieszasz sie naprawde. Zwłaszcza ostatnim zdaniem.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18572 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:00:04 pm »
Zaraz napisze, że mu chodziło o chmury, że są 2D i że się jego czepiamy i przeinaczamy to co mówi.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18573 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:00:14 pm »
jak pare tygodni temu wlaczylem gt4 to myslalem ze sie pozygam

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18574 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:01:10 pm »
Ok jest w 3d moje niedopatrzenie...Teraz pewnie się ucieszy i będzie wytykało przy każdej możliwej okazji :P

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18575 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:01:57 pm »
jak pare tygodni temu wlaczylem gt4 to myslalem ze sie pozygam

Może zjadłeś wcześniej coś nieświeżego?

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18576 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:02:11 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Ośmieszasz sie naprawde. Zwłaszcza ostatnim zdaniem.
Ja się ośmieszam..niekoniecznie :P

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18577 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:03:01 pm »
z tymi sklalami to jest taki sam trik jak z gt5 bardzo malo poligonalne skaly z teksturami dajacymi wrazenie bardziej skomplikowanych, wiec prawie na to samo wychodzi co bitmapa
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2009, 13:04:34 pm wysłana przez Wulfen »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18578 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:03:54 pm »
A pro po tego zdania "No i dobrze Iras napisał. To właśnie odróżnia serię GT od FORZA. W GT nie ma czegoś takiego jak niedopatrzenie." które napisał MarcePan.

http://forzamotorsport.net/en-us/news/introducing-circuit-de-la-sarthe.htm

Przeczytaj, a potem zacytuj je jeszcze raz :P :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18579 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:04:08 pm »
z tymi sklalami to jest taki sam trik jak z gt5 bardzo malo poligonalne skaly z teksturami dajacymi wrazenie bardziej skomplikowanych
No i? Wygląda dobrze? Wygląda. A jak to jest zrobione to mnie malo obchodzi. :cool:

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18580 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:05:20 pm »
no bitmapa tez by dobrze wygladala:)
"w gt nie ma czegos takkiego jak niedopatrzenie" haha dobre wiec latajace samochody to moze nie jest nie dopatrzenie tylko realizm :lol:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2009, 13:07:00 pm wysłana przez Wulfen »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18581 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:07:54 pm »
z tymi sklalami to jest taki sam trik jak z gt5 bardzo malo poligonalne skaly z teksturami dajacymi wrazenie bardziej skomplikowanych, wiec prawie na to samo wychodzi co bitmapa

To jest własnie to, co pisałem kilka stron temu - jeżeli niskim nakładem pracy można uzyskać coś, co wygląda bardzo dobrze, to po cholerę utrudniać sobie (i konsoli) życie? To jest tylko tło, to ma ładnie wyglądać - jakim sposobem to uzyskano jest już nieważne, gdyż i tak gameplay'owo nic by to nie zmieniło, gdyby każda z tych gór była idealnie wymodelowanymi, hi-poly figurami pokrytymi teksturami w wysokiej rozdzielczości.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

FAN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-06-2009
  • Wiadomości: 291
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18582 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:08:16 pm »
no bitmapa tez by dobrze wygladala:)
"w gt nie ma czegos takkiego jak niedopatrzenie" haha dobre wiec latajace samochody to moze nie jest nie dopatrzenie tylko realizm :lol:
A skąd ty wiesz co to jest?? Programista sie wielki trafił.
PRL RULLAAAAA

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18583 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:09:35 pm »
W FM2 nie podnosił się..sam nie wiem dlaczego. Niedopatrzenie z strony twórców.

No i dobrze Iras napisał. To właśnie odróżnia serię GT od FORZA. W GT nie ma czegoś takiego jak niedopatrzenie.

Jak w Forzie nie ma fizyki i aerodynamiki to widać że nawet w tą grę nie grałeś. Akurat w tych elementach ta gra jest przed serią GT i to o całe dwa kroki.

Argumenty, argumenty poproszę.
Ad.1
Smaczek fajny, szkoda że nic nie daje..
Ad.2
W Gt nie ma czegoś takiego, jak symulacja osiągów w garażu pod wpływem zmian..nie ma dachowania, nie ma zniszczeń mechanicznych, nie ma telemetrii na poziomie Forzy, nie ma liczonego w czasie rzeczywistym na taką skalę jak w Forzie wpływu środowiska na samochód. To są argumenty.

Ad1.
Skąd wiesz że nic nie daje???

Ad2,
Pisałeś o aerodynamice i stwierdziłeś że Forza wyprzeda o dwa kroki GT w tej kwestii. Pytam skąd te brednie a Ty odpisujesz jakieś pierdoły o telemetrii. WTF???

Cofnij czas i odpowiedz jeszcze raz. :P

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18584 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:12:20 pm »
Ad.1
Przejeździłem tym samochodem na każdy możliwy sposób, oprócz smaczka nic nie daję..zresztą Ps2 to za słaba konsola by mogła Nas raczyć takimi smaczkami, przy zachowaniu takiej oprawy jaką miała Gt4.
Ad.2
Prosty przykład wyjedź samochodem za dowolny samochód w pętli na Nurburgring. Zobaczysz co to znaczy utrata aerodynamiki. Jak zmienia się czułość kierowania.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2009, 13:14:54 pm wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18585 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:12:46 pm »
A pro po tego zdania "No i dobrze Iras napisał. To właśnie odróżnia serię GT od FORZA. W GT nie ma czegoś takiego jak niedopatrzenie." które napisał MarcePan.

http://forzamotorsport.net/en-us/news/introducing-circuit-de-la-sarthe.htm

Przeczytaj, a potem zacytuj je jeszcze raz :P :lol:

Buhaha!!! Ukończ Arcade w GT4 to dostaniesz fajny filmik jak Polyphony pracuje by odwzorować tory. Mają helikoptery, dźwigi z wysięgnikami z których robią zdjęcia itp. Jest tam też motyw z autami i badaniami prowadzonymi na mokrych i suchych nawierzchniach.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18586 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:14:29 pm »
A pro po tego zdania "No i dobrze Iras napisał. To właśnie odróżnia serię GT od FORZA. W GT nie ma czegoś takiego jak niedopatrzenie." które napisał MarcePan.

http://forzamotorsport.net/en-us/news/introducing-circuit-de-la-sarthe.htm

Przeczytaj, a potem zacytuj je jeszcze raz :P :lol:

Buhaha!!! Ukończ Arcade w GT4 to dostaniesz fajny filmik jak Polyphony pracuje by odwzorować tory. Mają helikoptery, dźwigi z wysięgnikami z których robią zdjęcia itp. Jest tam też motyw z autami i badaniami prowadzonymi na mokrych i suchych nawierzchniach.

Czyli wiem że nie czytałeś.. :lol: :lol: :lol: :lol:

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18587 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:19:06 pm »
Czyli wiem że nie czytałeś.. :lol: :lol: :lol: :lol:

Nie wiem co się tak jaracie tym Circuit De La Sarthe z Forzy 3... Jak na to patrzę to dla mnie trzyma poziom tego z GRID'a, więc żadna rewolucja to nie jest.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18588 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:26:11 pm »
ale pamietajcie ze forza to na razie pre pre alpha  :P

grami

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 08-11-2007
  • Wiadomości: 972
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18589 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:27:29 pm »
Widzę, że tu dalej trwa zażarta walka, nie szkodzi jednak dorzucić do ognia, Best Software Lineup po E3 wg GameTrailers:
(kliknij, by wyświetlić/ukryć)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18590 dnia: Czerwca 18, 2009, 13:39:49 pm »
Ad.1
Przejeździłem tym samochodem na każdy możliwy sposób, oprócz smaczka nic nie daję..zresztą Ps2 to za słaba konsola by mogła Nas raczyć takimi smaczkami, przy zachowaniu takiej oprawy jaką miała Gt4.
Ad.2
Prosty przykład wyjedź samochodem za dowolny samochód w pętli na Nurburgring. Zobaczysz co to znaczy utrata aerodynamiki. Jak zmienia się czułość kierowania.

Ad1.
Yhm a do czego to odnosisz?

Ad2.
To było już w GT3. Szczególnie czuć to na kierownicy kiedy jadą za oponentem FF jest lżejsze.
: Czerwiec 18, 2009, 12:27:59 pm
A pro po tego zdania "No i dobrze Iras napisał. To właśnie odróżnia serię GT od FORZA. W GT nie ma czegoś takiego jak niedopatrzenie." które napisał MarcePan.

http://forzamotorsport.net/en-us/news/introducing-circuit-de-la-sarthe.htm

Przeczytaj, a potem zacytuj je jeszcze raz :P :lol:

Buhaha!!! Ukończ Arcade w GT4 to dostaniesz fajny filmik jak Polyphony pracuje by odwzorować tory. Mają helikoptery, dźwigi z wysięgnikami z których robią zdjęcia itp. Jest tam też motyw z autami i badaniami prowadzonymi na mokrych i suchych nawierzchniach.

Czyli wiem że nie czytałeś.. :lol: :lol: :lol: :lol:

Po prostu jarasz się czymś co ludzie z Polyphony robili już na PS2. Do tego z materiału z GT4 widać że zajmuje się tym sztab ludzi a nie paru gości z poziomicą. :P
: Czerwiec 18, 2009, 12:29:52 pm
Proszę bardzo Unlimited. A teraz płoń jak pochodnia ze szczęścia że takie bajery to już na PS2 robili. Polyphony to ludzie na których wzoruje się Turn 10 także sam rozumiesz że ciężko jest dogonić mistrza.



Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18591 dnia: Czerwca 18, 2009, 14:12:53 pm »
Z poziomicą...?! Blisko 60GB zdjęć z tego toru, nadajniki GPS, jazdy testowe, chodzenie po torze by zaznajomić się z każdym szczegółem, geometria, różne podłoże, jazdy testowe, bycie podczas zawodów..Nie przeczę że Polyphony się nie stara, bo widać że też podchodzi do tego profesjonalnie. Jednak Turn10 też tu pokazuję klasę i to że też kochają motoryzację. :cool:

Ciekawe czy Polyphony współpracuje blisko z Mclaren F1 team, byłymi testowymi kierowcami z F1 czy serii GT jak Turn 10. Oczywiście to tylko jeden z przykładów współpracy Turn10 z światkiem motoryzacyjnym. Jasne że Polyphony było tu pierwsze i należy im bić pokłony, jednak jak widać Turn10 też potrafi.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2009, 14:15:43 pm wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18592 dnia: Czerwca 18, 2009, 14:25:51 pm »
Z poziomicą...?! Blisko 60GB zdjęć z tego toru, nadajniki GPS, jazdy testowe, chodzenie po torze by zaznajomić się z każdym szczegółem, geometria, różne podłoże, jazdy testowe, bycie podczas zawodów..Nie przeczę że Polyphony się nie stara, bo widać że też podchodzi do tego profesjonalnie. Jednak Turn10 też tu pokazuję klasę i to że też kochają motoryzację. :cool:

No to mówię że to było już za czasów GT3 i 4. o tego widać że testują każde auto z gry podpięte do kompów itp. Nic nowego panie. GT5 pod tym względem jest jeszcze bardziej dopracowane.

Co do współpracy kierowców to były materiały gdzie Tsuchiya, Orido oraz inni testowali model jazdy oraz zachowania samochodów. Ostatni filmik gdzie jest kierowca testowy Audi i porównuje prowadzenie R8 na Nurburingu w grze i rzeczywistości. Całe GT Academy to zbiór profesjonalnych kierowców wyścigowych i ich integracja z graczami oraz wymiana spostrzeżeń. Polyphony działa znacznie szerzej w światku motoryzacji i organizuje więcej imprez, uczestniczy w większej liczbie targów motoryzacyjnych niż Turn10.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18593 dnia: Czerwca 18, 2009, 14:54:06 pm »
Tak, tylko dlaczego zawsze Turn10 wprowadza patenty które potem Polyphony musi kopiować. Tak było za czasów 1 Forzy, gdzie wreszcie poczuliśmy co to znaczy driving sim, uszkodzenia mechaniczne i visualne, tuning mechaniczny i visualny..z każdą kolejną serią dodając coś co Polyphony musi potem wprowadzać by nie być w tyle ;)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18594 dnia: Czerwca 18, 2009, 15:03:07 pm »
Tak, tylko dlaczego zawsze Turn10 wprowadza patenty które potem Polyphony musi kopiować. Tak było za czasów 1 Forzy, gdzie wreszcie poczuliśmy co to znaczy driving sim, uszkodzenia mechaniczne i visualne, tuning mechaniczny i visualny..z każdą kolejną serią dodając coś co Polyphony musi potem wprowadzać by nie być w tyle ;)
Zagalopowałeś się.

Jak narazie to Forza stara się dorównać serii Gran Turismo, a nie na odwrót.

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18595 dnia: Czerwca 18, 2009, 15:09:40 pm »
Jak dla mnie to Forza 1 jest kopią Gran Turismo nie na odwrót o_O Tuning mechaniczny? Uszkodzenia?
Rozumiem że według ciebie, Forza jest pierwszą grą która to wprowadziła? ;]

Co do wpływu Polyphony na świat motoryzacji. To do Gran Turismo wykonano specjalnie DZIAŁAJĄCY concept car jakim jest Citroen GT... Tak samo jak komputery pokładowe Nissana GT-R, wszystkie były pisane przez programistów z Polyphony, a cały samochód powstawał we współpracy z Yamaguchi...
Forza nigdy nie miała takiego wpływu na świat motoryzacji, i tu trzeba dać plusa Ployphony.
Zresztą nawet Jeremy Clarkson gra w GT 4 :lol:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 18, 2009, 15:47:23 pm wysłana przez Mrocz »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18596 dnia: Czerwca 18, 2009, 15:52:39 pm »
Mrocz miałem to właśnie pisać. Polyphony to firma, która obraca się w tym światku od dawien dawna i tkwi w nim głęboko. Samo GT Academy świadczy o ogromnym przedsięwzięciu jakim jest Gran Turismo.
: Czerwiec 18, 2009, 14:33:01 pm
PS. Ja słowa drving sim uważam za bardziej wartościowe niż racing sim.

Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18597 dnia: Czerwca 18, 2009, 15:55:04 pm »
Kurde, chłopaki, dajcie już spokój temu pojedynkowi GT i Forzy. Skupcie na przykład na tym, że nie wiem, że Ghostbusters podobno jest ładniejsze na X360.

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18598 dnia: Czerwca 18, 2009, 15:57:29 pm »
Kurde, chłopaki, dajcie już spokój temu pojedynkowi GT i Forzy. Skupcie na przykład na tym, że nie wiem, że Ghostbusters podobno jest ładniejsze na X360.

Ale to jest głupie :P Kto ci się będzie o parę pixeli kłócił? ;]

Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #18599 dnia: Czerwca 18, 2009, 15:57:58 pm »
Widać, żeś tu nowy.