Ad.1
Przejeździłem tym samochodem na każdy możliwy sposób, oprócz smaczka nic nie daję..zresztą Ps2 to za słaba konsola by mogła Nas raczyć takimi smaczkami, przy zachowaniu takiej oprawy jaką miała Gt4.
Ad.2
Prosty przykład wyjedź samochodem za dowolny samochód w pętli na Nurburgring. Zobaczysz co to znaczy utrata aerodynamiki. Jak zmienia się czułość kierowania.
Ad1.
Yhm a do czego to odnosisz?
Ad2.
To było już w GT3. Szczególnie czuć to na kierownicy kiedy jadą za oponentem FF jest lżejsze.
: Czerwiec 18, 2009, 12:27:59 pm
A pro po tego zdania "No i dobrze Iras napisał. To właśnie odróżnia serię GT od FORZA. W GT nie ma czegoś takiego jak niedopatrzenie." które napisał MarcePan.
http://forzamotorsport.net/en-us/news/introducing-circuit-de-la-sarthe.htm
Przeczytaj, a potem zacytuj je jeszcze raz
Buhaha!!! Ukończ Arcade w GT4 to dostaniesz fajny filmik jak Polyphony pracuje by odwzorować tory. Mają helikoptery, dźwigi z wysięgnikami z których robią zdjęcia itp. Jest tam też motyw z autami i badaniami prowadzonymi na mokrych i suchych nawierzchniach.
Czyli wiem że nie czytałeś..
Po prostu jarasz się czymś co ludzie z Polyphony robili już na PS2. Do tego z materiału z GT4 widać że zajmuje się tym sztab ludzi a nie paru gości z poziomicą.
: Czerwiec 18, 2009, 12:29:52 pm
Proszę bardzo Unlimited. A teraz płoń jak pochodnia ze szczęścia że takie bajery to już na PS2 robili. Polyphony to ludzie na których wzoruje się Turn 10 także sam rozumiesz że ciężko jest dogonić mistrza.