Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2529217 razy)

0 użytkowników i 15 Gości przegląda ten wątek.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22560 dnia: Kwietnia 05, 2010, 12:15:57 pm »
Podobno nad tym czatem już sony pracuje, ale i tak dla mnie nie jest to wcale jakiś wymóg, dobrze mi i bez tego.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 986
  • Reputacja: 132
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22561 dnia: Kwietnia 05, 2010, 12:36:02 pm »
Akurat czasem chciałbym pogadać ze znajomym gdy grałbym powiedzmy w fife a on w inną gierkę, bądź chociaż grając w grę zadzwonić do niego z psn czy nie chce do mnie dołączyć, nie chce mi się pisać na wirtualnej klawiaturze z psn. Ale nie zmienia to faktu że ponad 100 zł rocznie nie jest warte zachodu z mojego punktu widzenia. Microsoft nie stawia za to wam dedyków, w battlefieldach dedyki stawia EA za co musicie płacić M$, a to że taki MW2 na ps3 ma jakieś problemy to wina kodu gry i IW, bo jakoś inne tytuły śmigają bez problemu. Odkąd mam PS3 mam sporadyczne DC, raz - dwa na miesiąc i uważam że historie sunące po necie o słabości psn to brednie i wyssane z palca bzdury.

dziękuje i pozdrawiam  ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22562 dnia: Kwietnia 05, 2010, 13:20:45 pm »
Właśnie o to chodzi. Gdyby za ta opłatę XBL były serwery dedykowane to rozumiem. Jednak M$ ich nie stawia i to jest cały ból. Mało tego to Sony za darmo w niektórych grach udostępnia "dedyki". Np. Warhawk miał takie serwery. Z tego co wiem to MAG też chyba ma.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22563 dnia: Kwietnia 05, 2010, 14:53:52 pm »
Np. Warhawk miał takie serwery. Z tego co wiem to MAG też chyba ma.
Warhawk, MAG, SOCOM, Resistance i R2 mają dedyki. K2 ponoć też ma.

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22564 dnia: Kwietnia 05, 2010, 15:33:18 pm »
K2 ponoć też ma.

Nie ponoć tylko na pewno, jest normalna sensowna wyszukiwarka...

Fajnie jakby Gran Turismo 5 miało dedyki...

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22565 dnia: Kwietnia 05, 2010, 15:56:17 pm »
Dedyki w przypadku konsol to broń obosieczna. W szczególności ze względu na brak filtrowania serwerów wg pingów.

Nie wiem jak oni te dedyki organizują, ale doświadczenia z KZ2 pozwoliły mi sądzić, że stawiane są tylko w najbardziej popularnych rejonach, a nie równomiernie według demografii graczy. Innymi słowy, nie jestem pewien, czy np my Polacy dostajemy jakieś serwy dedykowane na terenie naszego kraju.

Pingi do Niemiec w zależności od lokalizacji serwerów, oraz nas graczy, nie zawsze są satysfakcjonujące...

W takich momentach kolo z dobrym łączem w PL i P2P, de facto oferuje lepszą jakość gry, niżeli dedykowany serwer, który stoi "gdzieś tam".

Ale ogólnie, owszem - jest to zaleta PSN.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 05, 2010, 17:41:20 pm wysłana przez maertin »

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22566 dnia: Kwietnia 05, 2010, 18:51:42 pm »
Ale co to za dedyki w K2, skoro to jest bardziej zalagowana gra jak MW2 :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22567 dnia: Kwietnia 05, 2010, 18:59:15 pm »
Napraw sobie internet.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22568 dnia: Kwietnia 05, 2010, 19:01:52 pm »
Problemy to masz Ty z internetem i stwierdzam że nie tylko z nim.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22569 dnia: Kwietnia 05, 2010, 19:02:58 pm »
Fakt. Mam też problemy z Wooykiem, który bredzi.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22570 dnia: Kwietnia 05, 2010, 19:39:09 pm »
Dodam tylko że nigdy nie miałem problemów z lagami w KZ2 i to na łączu 1mb.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22571 dnia: Kwietnia 05, 2010, 20:01:17 pm »
Dodam tylko że nigdy nie miałem problemów z lagami w KZ2 i to na łączu 1mb.

To musisz się podpinać przez Live! bo jak wiadomo, PSN jest do dupy.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22572 dnia: Kwietnia 05, 2010, 20:21:10 pm »
Nie zapominajmy również, że dzięki płaceniu za abonament wspaniały m$ dopłaca naszym dostawcom internetowym za polepszenie jakości łącza, bo jak inaczej wyjaśnić, że Live jest lepszy od PSN, chociaż granie online działa na dokładnie takiej samej zasadzie w obydwu usługach? :angel:

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22573 dnia: Kwietnia 05, 2010, 21:34:14 pm »
Dodam tylko że nigdy nie miałem problemów z lagami w KZ2 i to na łączu 1mb.

No my(klan) swoje przegraliśmy w tę grę i powiedziałbym, że w tej grze są lagi, i są "lagi"...

Te drugie, są niezauważalne... prawie. Ale opóźnienie reakcji postaci na strzał jest ZAWSZE.
Te pierwsze... no cóż, są cokolwiek irytujące, naprawdę irytujące! Tym bardziej, że powodują iż niektórzy stają się jakby "niezniszczalni".

Jeżeli chcesz zobaczyć jak powinna wyglądać gra naprawdę bezlagowa, odpal sobie mecz z botami i zobacz jak wyglądają reakcje na twoje strzały.
Reaktywności na tym poziomie, online w KZ2 po prostu nie ma.

Na dłoniach jednej ręki mógłbym policzyć, ile razy miałem "zbliżone" warunki do tego...

Chcę tez podkreślić, że nie mówiłbym tym tonem, gdyby to była tylko i wyłącznie moja wina (a po części na pewno jest, bo siedzę na radiowym łączu, co prawda spiętym na 5 ghz, ale na pingi mniejsze niżeli 50ms na dystanstach powyżej 800 km nie mam co liczyć). To co mówię mogą liczne osoby potwierdzić, z którymi grałem.
I nie na daremno Killzone 2 ma przydomek Lagzone ;)

Niemniej nadal uważam multi w grzej za naprawdę miodne!

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

ubol

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 1 537
  • Reputacja: 16
  • PSN: urytuPL
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22574 dnia: Kwietnia 05, 2010, 21:49:04 pm »
O, to teraz wiem dlaczego jak w kogoś trafię to nie ginie... lagi, jednak nie jestem lamą w K2  :D

Ohtar

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22575 dnia: Kwietnia 05, 2010, 22:13:09 pm »
Same here!!! :P

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22576 dnia: Kwietnia 06, 2010, 01:14:56 am »
O, to teraz wiem dlaczego jak w kogoś trafię to nie ginie... lagi, jednak nie jestem lamą w K2  :D
W KZ2 opłaca się strzelać w głowę w przeciwieństwie do takiego MW2 gdzie głównym celem są nogi :lol:
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22577 dnia: Kwietnia 06, 2010, 09:05:18 am »
O, to teraz wiem dlaczego jak w kogoś trafię to nie ginie... lagi, jednak nie jestem lamą w K2  :D
W KZ2 opłaca się strzelać w głowę w przeciwieństwie do takiego MW2 gdzie głównym celem są nogi :lol:

Haha, coś w tym jest.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22578 dnia: Kwietnia 06, 2010, 09:09:09 am »
O, to teraz wiem dlaczego jak w kogoś trafię to nie ginie... lagi, jednak nie jestem lamą w K2  :D
Napisałbym coś, ale się wstrzymam. :P

Ohtar

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22579 dnia: Kwietnia 06, 2010, 09:13:07 am »
Też bym się bał coś napisać, w końcu jest nas dwóch z ubolem :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22580 dnia: Kwietnia 06, 2010, 09:15:53 am »
Nie chodzi o słowo "lama". :P
W K2 gram ponad rok i w moim przypadku lagi praktycznie nie występują.
Owszem, zdarzały się, kiedy grało się z jakimś klanem w lidze, wtedy to każdy z przeciwnej drużyny był chodzącym Terminatorem. :grin:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22581 dnia: Kwietnia 06, 2010, 10:07:51 am »
Czytałem artykuł o lagach na konsolach na Digital Foundry. W Killzone 2 opóźnienie kontrolera + obrzucenie tego przez konsole + input lag telewizora dają blisko 200 milisekund - o połowę więcej niż w większości gier. W tym właśnie upatrywałbym problemu, a nie w samej rozgrywce przez sieć.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22582 dnia: Kwietnia 06, 2010, 10:31:29 am »
Czytałem artykuł o lagach na konsolach na Digital Foundry. W Killzone 2 opóźnienie kontrolera + obrzucenie tego przez konsole + input lag telewizora dają blisko 200 milisekund - o połowę więcej niż w większości gier. W tym właśnie upatrywałbym problemu, a nie w samej rozgrywce przez sieć.

Co innego jest reakcja twojej postaci po naciśnięciu przycisku na padzie, a co innego jest reakcja obiektu w grze od momentu wykonania czynności twojej postaci w grze.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Marins

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22583 dnia: Kwietnia 06, 2010, 11:41:26 am »
O, to teraz wiem dlaczego jak w kogoś trafię to nie ginie... lagi, jednak nie jestem lamą w K2  :D
W KZ2 opłaca się strzelać w głowę w przeciwieństwie do takiego MW2 gdzie głównym celem są nogi :lol:

Haha, coś w tym jest.
W MW2 strzelasz w nogi a wpada Ci HS  :evil:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22584 dnia: Kwietnia 06, 2010, 13:08:02 pm »
Czytałem artykuł o lagach na konsolach na Digital Foundry. W Killzone 2 opóźnienie kontrolera + obrzucenie tego przez konsole + input lag telewizora dają blisko 200 milisekund - o połowę więcej niż w większości gier. W tym właśnie upatrywałbym problemu, a nie w samej rozgrywce przez sieć.
Akurat Killzone 2 ma lagi i to czasem znaczne. Tak samo jak Uncharted 2 i inne gry na konsolach. Watpie tez by Killzone 2 mial jakiekolwiek dedyki, raczej bym twierdzil po problemach przy synchronizacji jak sie kogos zabija, ze to p2p.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22585 dnia: Kwietnia 06, 2010, 13:16:37 pm »
KZ2 ma dedyki, na 100 %.
Kiedyś myślałem, że dedyki są tylko przy potyczkach klanowych.

Ale okazuje się, że kiedy osoba, która założyła grę, wyjdzie z niej, nic się nie dzieje... po prostu toczy się dalej. Więc to muszą być dedyki. Zero opcji o migracji serwa, czy przestojów, które by na to wskazywały. Nic.
Tzn, info o migracji serwera pojawia się czasami, ale jest to zupełnie niezwiązane z tym, czy host gry opuści serwer czy nie.
To bardziej wygląda, jakby migracja następowała między dedykami, co też jest ciekawe...
Może wymyślili też jakąś hybrydę dedyków a p2p?
Zauważ też, że dowolna osoba może postawić serwer o dowolnej ilości graczy.
A moje łącze np za żadne skarby nie obsłużyłoby 32 peerów bez przestojów.

Nie wiem... tak czy owaka KZ2 to najbardziej zalagowana gra w którą grałem na konsoli :P

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22586 dnia: Kwietnia 06, 2010, 13:36:41 pm »
Ale okazuje się, że kiedy osoba, która założyła grę, wyjdzie z niej, nic się nie dzieje... po prostu toczy się dalej. Więc to muszą być dedyki. Zero opcji o migracji serwa, czy przestojów, które by na to wskazywały. Nic.

co ty gadasz, za kazdym razem gdy host wychodzi gra sie freezuje na jakies 10/15 sekund bo szuka nowego hosta

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22587 dnia: Kwietnia 06, 2010, 14:08:59 pm »
Czytałem artykuł o lagach na konsolach na Digital Foundry. W Killzone 2 opóźnienie kontrolera + obrzucenie tego przez konsole + input lag telewizora dają blisko 200 milisekund - o połowę więcej niż w większości gier. W tym właśnie upatrywałbym problemu, a nie w samej rozgrywce przez sieć.

Co innego jest reakcja twojej postaci po naciśnięciu przycisku na padzie, a co innego jest reakcja obiektu w grze od momentu wykonania czynności twojej postaci w grze.
Dlatego przy słabym połączeniu całe segmenty juggles w T6 należy bufferować minimalnie wcześniej  :angel:

Marins

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22588 dnia: Kwietnia 06, 2010, 14:24:01 pm »
Ale okazuje się, że kiedy osoba, która założyła grę, wyjdzie z niej, nic się nie dzieje... po prostu toczy się dalej. Więc to muszą być dedyki. Zero opcji o migracji serwa, czy przestojów, które by na to wskazywały. Nic.

co ty gadasz, za kazdym razem gdy host wychodzi gra sie freezuje na jakies 10/15 sekund bo szuka nowego hosta

Często gęsto wtedy wywala do lobby, taki grymas gry :/

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22589 dnia: Kwietnia 06, 2010, 14:27:59 pm »
Czytałem artykuł o lagach na konsolach na Digital Foundry. W Killzone 2 opóźnienie kontrolera + obrzucenie tego przez konsole + input lag telewizora dają blisko 200 milisekund - o połowę więcej niż w większości gier. W tym właśnie upatrywałbym problemu, a nie w samej rozgrywce przez sieć.

Co innego jest reakcja twojej postaci po naciśnięciu przycisku na padzie, a co innego jest reakcja obiektu w grze od momentu wykonania czynności twojej postaci w grze.
Dlatego przy słabym połączeniu całe segmenty juggles w T6 należy bufferować minimalnie wcześniej  :angel:

Yyy...ale oni gadają o Killzone 2. :-?

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22590 dnia: Kwietnia 06, 2010, 14:40:57 pm »
Wiem. Ale lagi, to lagi. Przeszkadzają w każdej grze. W mordobiciach nawet bardziej.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22591 dnia: Kwietnia 06, 2010, 15:11:19 pm »
Cytuj
Tak samo jak Uncharted 2 i inne gry na konsolach
u mnie akurat w uncharted2 nie ma lagow a nawet jesli juz jakies sa to ani troche nie przeszkadzaja

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22592 dnia: Kwietnia 06, 2010, 15:54:14 pm »
Cytuj
u mnie akurat w uncharted2 nie ma lagow a nawet jesli juz jakies sa to ani troche nie przeszkadzaja
Sa, ale rozmyte. W kazdej grze w ktorej dostajesz kulke mimo, ze po Twojej stronie wszedles juz za zaslone masz lagi, albo jak hitboxy nie nadazaja za postacia. Nie sa jakies bardzo straszne lagi, ze innych graczy teleportuje, ale sa to lagi juz wplywajace na rozgrywke.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22593 dnia: Kwietnia 06, 2010, 16:12:22 pm »
Wulfen, te materiały z Crysis, to przy jakich ustawieniach samej gry podałeś ....

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22594 dnia: Kwietnia 06, 2010, 16:27:44 pm »
jakie materialy? mowisz o filmikach na yt?
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 06, 2010, 16:30:38 pm wysłana przez Wulfen »

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 628
  • Reputacja: 252
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22595 dnia: Kwietnia 06, 2010, 16:46:57 pm »
Bardziej o zdjęciach, które tu tak ładnie zamieściłeś.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22596 dnia: Kwietnia 06, 2010, 17:35:37 pm »
jedno czy 2 zdjęcia były z ustawień high reszta na very high wymuszonych w cfg(mam xp)

Mrocz

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22597 dnia: Kwietnia 06, 2010, 17:59:07 pm »
Bardziej o zdjęciach, które tu tak ładnie zamieściłeś.

Tak właśnie tekstury w Crysis wyglądają Sylvan... Więc nie wiem skąd to zdziwienie...

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22598 dnia: Kwietnia 06, 2010, 18:47:43 pm »

el becetol

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #22599 dnia: Kwietnia 06, 2010, 19:19:35 pm »
@up

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)