Dodam tylko że nigdy nie miałem problemów z lagami w KZ2 i to na łączu 1mb.
No my(klan) swoje przegraliśmy w tę grę i powiedziałbym, że w tej grze są lagi, i są "lagi"...
Te drugie, są niezauważalne... prawie. Ale opóźnienie reakcji postaci na strzał jest ZAWSZE.
Te pierwsze... no cóż, są cokolwiek irytujące, naprawdę irytujące! Tym bardziej, że powodują iż niektórzy stają się jakby "niezniszczalni".
Jeżeli chcesz zobaczyć jak powinna wyglądać gra naprawdę bezlagowa, odpal sobie mecz z botami i zobacz jak wyglądają reakcje na twoje strzały.
Reaktywności na tym poziomie, online w KZ2 po prostu nie ma.
Na dłoniach jednej ręki mógłbym policzyć, ile razy miałem "zbliżone" warunki do tego...
Chcę tez podkreślić, że nie mówiłbym tym tonem, gdyby to była tylko i wyłącznie moja wina (a po części na pewno jest, bo siedzę na radiowym łączu, co prawda spiętym na 5 ghz, ale na pingi mniejsze niżeli 50ms na dystanstach powyżej 800 km nie mam co liczyć). To co mówię mogą liczne osoby potwierdzić, z którymi grałem.
I nie na daremno Killzone 2 ma przydomek Lagzone
Niemniej nadal uważam multi w grzej za naprawdę miodne!