bo bylo was 3, jeden wychodzil wiec wybranie najlepszego hosta z 2 osob raczej trwa szybciej niz z 12/18/31 graczy
Podczas treningu pewnego razu było więcej osób, Dymek zakładał grę i wyszedł po jakimś czasie, a serwer normalnie dalej śmigał.
Innego razu podobna akcja była ze Snakiem.
Poza tym, jeżeli GG dałoby faktycznie hostować ludziom serwy na 32 graczy, to musieliby mieć jakiś magiczny kod sieciowy, a w to nie wierzę. Aby obsłużyć taką ilość graczy trzeba mięć naprawdę niezłe łącze... Nawet nie jestem pewien, czy 1 mbit uploadu na to styka.
Jest jeszcze taka opcja, że GG zastosowali jakąś hybrydę dedyków z p2p, w takim przypadku... no cóż... niech to poprawią, bo gra jest zbyt zlagowana XD
Nie wiem czy pamiętasz, ale wywiązała się dysputa na naszym forum jak to wygląda. Sam byłem z początku przekonany, że jest P2P i stąd chciałem wymusić grę przez system klanowy. Ale koniec końców zrozumiałem, że jednak p2p nie ma w tej grze...
Do tego czytałem jeszcze wycinek rozmowy z developerem GG. Koleś go spytał, czy będzie wskaźnik pingów, na co ten mu odpowiedział, że nie ma takiej potrzeby, bo serwery będą dedykowane.