Wersja z X360 jest wzbogacona o dużo lepszy motion blur.
Mapy na X360 są też przeważnie bogatsze w detale (dodatkowa geometria).
Szukałem w tekście informacji o tym że na X0 jest DUŻO lepszy blur i nic takiego nie znalazłem. Pisze że jest lepszy względem wersji PS3 ale nie pisze że DUŻO. Widać Anonimowy uczy się od najlepszych (GS, IGN, GT) jak przekręcać i przekoloryzować fakty. Amerykanie to mistrzowania prania mózgów i potrafią swoim fanboy'om zrobić niezłą papkę pod kopułą.
PS. Obrazek 22 pokazuje również ża tekstury na podłożu, które są najbliżej postaci w wersji na PS3 są ostrzejsze a na X0 musieli użyć blura żeby jakoś wytłumaczyć ich słabszą jakość. Myślę że to kolejna gra z problemem filtrowania anizotropowego, z którym X0 nie radzi sobie totalnie, co pokazał już w wielu tytułach. Tylko o tym już cisza w porównaniu.
X360:
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_021.jpg.jpg
PS3:
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_021.jpg.jpg
Jest napisane - superior - wyższy gatunkowo, nadrzędny, pierwszorzędny...
Głupio mi było pisać że Motion Blur jest nadrzędny więc napisałem że dużo lepszy.
Do tego wydaje mi się że stopniuje się coś w tym stylu:
good - better - much better - superior
The motion blur technique is superior on the Microsoft console
Ale anglikiem nie jestem i jeżeli "superior" jest "słabsze" w znaczeniu od powiedzmy "much better" to poprawię...
Panowie anglicyści - pomożecie?
----------
PS. Obrazek 22 pokazuje również ża tekstury na podłożu, które są najbliżej postaci w wersji na PS3 są ostrzejsze a na X0 musieli użyć blura żeby jakoś wytłumaczyć ich słabszą jakość. Myślę że to kolejna gra z problemem filtrowania anizotropowego, z którym X0 nie radzi sobie totalnie, co pokazał już w wielu tytułach. Tylko o tym już cisza w porównaniu.
A ja myślę że Ty nawet nie wiesz co to jest filtrowanie anizotropowe i po raz kolejny już gadasz od rzeczy.Bajki do tego jakieś opowiadasz sobie na pocieszenie nie mające praktycznie żadnego oparcia w faktach.
z którym X0 nie radzi sobie totalnie, co pokazał już w wielu tytułach.
na X0 musieli użyć blura żeby jakoś wytłumaczyć ich słabszą jakość.
- co ty tam pisałeś o papce pod kopułą?
Filtrowanie anizotropowe nie wpływa praktycznie na tekstury najbliższe postaci!
Jest po to aby tekstury
w dalszej odległości zachowywały ostrość i detale.
Filtrowanie anizotropowe w akcji - tekstury na kilkanaście metrów są wyraźne i ostre. Nawet bruk "wyżej" od celownika jest ładny przy Aniozo:
(przykład z PC)
W tej generacj konsol filtrowanie anizotropowe ciężko spotkać - większość gier ma jedynie filtrowanie trójliniowe albo nawet i gorzej filtrowanie dwuliniowe.
Te obrazki co dałeś
- już ci napisali - stawiają jedynie PS3 w kiepskim świetle przez mniejszą ilość detali - i nie ważne jakie sobie Ty bzdurne teorie o teksturach wymyślisz to i tak nic na to nie poradzisz
(
bzdurne ponieważ: wiesz że ten efekt na samym dole; tam gdzie - kiedy postać idzie do przodu - grunt przesuwa się najszybciej , jest właśnie wynikiem Motion Blur na X360?
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_021.jpg.jpg )