Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2763550 razy)

0 użytkowników i 17 Gości przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5600 dnia: Lipca 31, 2008, 22:01:35 pm »
Sorry Plissken, ale to są jakieś pomyje po anonimowych streszczeniach. Gdzie screeny porównawcze? Gdzie cytaty? Gdzie pogrubienia najważniejszych zdań?
Prosto, zwięźle i na temat. 8-)

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5601 dnia: Sierpnia 01, 2008, 00:34:30 am »
tez mnie zastanawia, dlaczego anonimowy nie dal tego porownania, on zawsze te screeny tak dawal fajnie ze byly dwie wersje na jednym obrazku, a tutaj na eurogamer to jakos dziwnie jest;; i nie chce mi sie tam klikac :eek:

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5602 dnia: Sierpnia 01, 2008, 00:38:48 am »
Moze wszystko na ps3 jest lepsze dlatego nie zrobil porownania. :sad:

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5603 dnia: Sierpnia 01, 2008, 05:23:18 am »
To byłby dzień.  :lol:
------------

13 porównanie z Eurogamera.
Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round 13
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=202449

Unreal Tournament 3
The Bourne Conspiracy
Top Spin 3
Iron Man
Battlefield: Bad Company

Niestety zrzuty PS3-X360 zostały rozdzielone. Trzeba otworzyć odpwiadające sobie numerem linki np. PS3_000 i X360_000 i porównywać w ten sposób....

Unreal Tournament 3
Pomijając różnice w zawartości (klawiatura+mysz i obsługa modyfikacji na PS3 ---- więcej map na płycie, gra na 2 na podzielonym ekranie na X360) gra jest bardzo podobna ze przewagą w kwesti grafiki wersji na X360.

Wersja z X360 jest wzbogacona o dużo lepszy motion blur. EDIT:
Technika Motion Blur jest pierwszorzędna na konsoli Microsoftu.
Mapy na X360 są też przeważnie bogatsze w detale (dodatkowa geometria).

Pozostałe aspekty gry - 30 klatek z minimalnym tylko rwaniem ekranu, niewielkim pop-up'em są praktycznie identyczne na obu konsolach.
Dobrze rozwiązana; opcjonalna, instalacja danych na PS3.

Cytuj
Okay, so we all know the headline differences here. Keyboard/mouse and user-mod support for PlayStation 3; additional maps, split-screen and 'optimisations' for Xbox 360.
Cytuj
In mitigation then, let's take a look at the 'optimisations' and in this respect, Xbox 360 is demonstrating a clear technical advantage over the PS3 code in several non-critical regards.
Cytuj
'Non-critical' is the keyword here because first impressions are that basically you are getting the same game. The PS3 version is a beautiful technical showcase for Unreal Engine 3 technology on the Sony platform (and I suspect it was designed as such) and seemingly answers questions such as whether PS3 could 'do' Gears of War in the affirmative.
It also demonstrates (quite spectacularly in places) that cross-platform middleware in the right hands can produce a game that looks just as good as an AAA single-platform exclusive. I also like the way that it offers an optional installation of game data
Cytuj
Where the 360 version has been enhanced, it's in pretty subtle ways. The motion blur technique is superior on the Microsoft console and the maps are generally a touch more detailed (proper study of the screenshots reveals the extent, but the video gives a decent enough idea). Frame-rate is basically the same, with both games running in the 30fps area with minimal screen-tear. There is some pop-in on both consoles, but neither version has any kind of tangible advantage over the other.
Cytuj
So basically this is a game well worthy of its 8/10 score on both consoles. PS3 owners can point to the love for the FPS purist and all the goodies associated with the user-generated content. 360 gamers on the other hand get a slightly better-looking release, superior offline multiplayer options and more in-map bling. Both releases are equally fantastic games.


http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_000.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_001.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_002.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_003.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_004.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_005.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_006.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_007.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_008.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_009.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_010.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_011.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_012.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_013.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_014.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_015.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_016.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_017.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_018.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_019.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_020.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_021.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_022.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_000.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_001.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_002.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_003.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_004.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_005.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_006.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_007.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_008.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_009.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_010.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_011.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_012.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_013.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_014.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_015.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_016.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_017.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_018.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_019.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_020.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_021.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_022.jpg.jpg

Obrazek 22 pokazuje doskonale różnice w obecności dodatkowej geometrii na X360 - na 1wszym planie (rury) i na 2gim - wieże (takie pionowe "wyrostki") oraz most (żebrowanie).
Tak jak i obrazek 5 - drzewa,kapliczka; 7 - zarośla, budynki w tle , 8 - zarośla itd.
Motion Blur na 4-tym.
Ładniejszy jest też HDR/kolory na wszystkich zrzutach z X360.


The Bourne Conspiracy
Gra jest słaba, pod względem grafiki jak zwykle ma przewagę X360.

Wersja na X360 ma Anty-Aliasing (na PS3 brak wygładzania).
Znowu różnica w kolorach.

Wersja na PS3 ma skłonności do gubienia większej ilości klatek podczas intensywnej akcji oraz cierpi w większym stopniu przez rwanie obrazu.Ale da się przeżyć.
Na posiadaczy wersji na PS3 czeka również obowiązkowa 13 minutowa instalacja 4.6GB danych na HDD.

Cytuj
Xbox 360 gets the usual anti-aliasing, which remains curiously absent from the PS3 game.

The one thing that the 'lower tier' UE3 games tend to have in common is that they are at least like-for-like cross-platform, and so it is with The Bourne Conspiracy, which is to all intents and purposes the same game regardless of the console you play it on, just with slightly different lighting effects - par for the course with UE3. Frame-rate is the standard 30fps, while the PS3 version can drop more during intense action, and suffers from a greater degree of screen-tear. Noticeable, but in both cases not especially important during gameplay. PS3 owners should also be prepared for yet another mammoth installation: 4.6GB this time around, with a 13-minute wait before the game begins in return for only a few seconds' saving with each level loaded.


http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_000.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_001.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_002.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_003.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_004.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_005.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_006.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_007.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_008.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_009.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_010.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_011.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_012.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_013.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_014.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_015.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_016.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_017.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_360_018.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_000.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_001.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_002.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_003.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_004.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_005.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_006.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_007.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_008.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_009.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_010.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_011.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_012.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_013.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_014.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_015.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_016.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_017.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/5/Bourne_PS3_018.jpg.jpg



Top Spin 3
Wersja na PS3 posiada Nadal'a (miał kontrakt podpisany z Sony) którego brak na X360.
Taki chyba jedyny + dla konsoli Sony bo graficznie wersja na PS3 została dość poważnie obcięta względem tej z X360.
Na X360 są jeszcze: dodatkowy tryb i kort.

Gra na PS3 tak jak i na X360 chodzi w 720p 60 klatek z małym rwaniem ekranu.

Na PS3 udaje się to osiągnąć bo deweloper zmniejszył jakość tekstur - szczególnie widoczne w otoczeniu.
Podłoża pozbawione są obecnej na X360 dodatkowej warstwy z mapowaniem tekstur i co za tym idzie mniej szczegółowe (ślady wytarć na trawie itp.).

W wersji na PS3 kompletny brak odbić obrazu w np. parkietach.

Wersja na X360 posiada przykładowo arenę w Tokyo (z obecnego tylko na X360 Exhibition Mode) - ogromne przezroczyste akwarium - na PS3 żadnych przezroczystości, żadnych odbić, żadnego Tokyo ;)

Oczywiście cięcia w teksturach na PS3 nie ograniczaja się jedynie do kortów - postaciom zawodników tez się dostaje.
Na X360 wyglądają lepiej ,ostrzej (lepsze AA na X360) z lepszym kontrastem.
Ale przynajmniej animacja jest identyczna w obu wersjach.

PS.
Obowiązkowa 3,5GB 7 minutowa instalacja na PS3.


Cytuj
There's only one difference between the Xbox 360 and PlayStation 3 versions of Top Spin 3 that people are talking about and its importance has been amplified still further in the light of recent events at London SW1: Rafael Nadal only appears in the PS3 version of Top Spin 3.
[Editor's note: 2K tells us that Nadal had an exclusive contract with Sony up until right before the game launched, and that this got in the way.]

Cytuj
Owners of Microsoft's kit can at least console themselves with the fact that once more, Xbox 360 emerges triumphant in terms of cross-platform technical performance and does so without the need for a mandatory 3.5GB, seven-minute installation session.

Top Spin 3's programmers look to have made some pretty hard choices in converting the game across from Xbox 360 to PlayStation 3. The key fundamentals are there - the player models are good, the animations are just as sweet, the gameplay identical (both versions run at 720p at 60fps with a small degree of screen-tear... no native 1080p support). However, developer PAM has achieved this parity by pulling back on the texture detail, especially noticeable in the case of the surrounding environments.

The ground is lacking an extra layer of texture mapping and is thus less detailed on the PlayStation 3 game, the impact of which varies from court to court. The most dramatic difference is clearly in the areas that feature reflective surfaces. Overhead and player details are reflected on the ground in the Xbox 360 version of the game, while PS3 owners get absolutely none of that, making some of the more subtle environments look somewhat bereft of detail in comparison. Xbox 360 owners also get an Exhibition Mode exclusive too: a Tokyo arena where the tennis action takes place over an enormous, transparent, reflective aquarium. No transparencies, no reflections, no Tokyo on PS3.

Going back to texture detail, the 360 version also has an advantage with regards the player models. They look crisper and more detailed (most likely down to the anti-aliasing method used on PS3, which like Assassin's Creed blurs fine detail) with better colour contrast. It's only really an issue on the close-up cut-scenes, but there you're generally more concerned with the animation than the more intricate levels of detail in those scenarios and there the games are basically the same.

So, an overall sense that PAM has pared back the PS3 version of Top Spin 3 where they could without impacting the core gameplay experience, while Xbox 360 benefits from an overall better-looking game. Get everyone talking about the PS3 Nadal exclusive though, and nobody need ever know...

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_000.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_001.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_002.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_003.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_004.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_005.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_006.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_007.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_008.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_009.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_010.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_011.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_012.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_013.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_014.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_360_015.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_000.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_001.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_002.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_003.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_004.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_005.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_006.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_007.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_008.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_009.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_010.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_011.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_012.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_013.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_014.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/6/Top_Spin_PS3_015.jpg.jpg


Odbicia/refleksy itp. na X360 / płaska tekstura na PS3 - np. obrazek 3  (9,10)
Obcięta na PS3 publiczność, kiepsko wyglądający zawodnicy np. 7,8
itd.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2008, 17:44:18 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5604 dnia: Sierpnia 01, 2008, 05:23:55 am »
Iron Man
Gra na licencji filmowej - a co za tym idzie - tragiczna.

Jedyną różnicą pomiędzy PS3 a X360 jest to, że na konsoli Microsoftu gra *stara* się chodzić czasami w 60fps.
Co udaje się jedynie gdy jest dość pusto na ekranie.
Na PS3 deweloper nawet nie próbował i ograniczył animację do 30 klatek.
Obie wersje oczywiście rwą ekran.
Na + dla wersji na PS3 w pierwszej planszy (Afganistan) jest dużo mniej zwolnień przy zabawie z miotaczem.
Niestety później w grze sytuacja wygląda już identycznie jak na X360 - czyli zwalnia równie tragicznie.

Ogólnie kiepska gra z odrobinę słabszym portem na PS3.

Cytuj
Iron Man's one-note gameplay and truly horrific control system are the stuff of gaming nightmares, but at least it has the distinction of actually running its 720p graphics at 60 frames-per-second.

Well, it does on Xbox 360 anyway. Most of the time.

Unlike Fantastic Four, Iron Man isn't an offensive-looking game. The digital representation of Tony Stark's armour looks pretty good, the environments generally fine. When it runs at 60fps it adds a certain, welcome degree of polish to the visuals that look very pleasing. The only problem is that when it's not running at full lick, it feels as though you're wading through treacle. Just the arrival of a few soldiers in the first seconds of the game can send the response into freefall. Still, if the movie sequel delves into the comic Tony Stark's alcoholic phase, the coders can rest easy that they've already got this bit of the game sorted out.

If the frame drops are not mentioned in the original review, it's probably because on the scale of gaming disasters that beset this grotesque release, it's probably very low compared to most of the other atrocities the developers have visited upon us.

So there we go then. In terms of graphics, gameplay, and everything else important, both PlayStation 3 and Xbox 360 are essentially like-for-like. Indeed, the only difference is that fragile support for 60fps gameplay. It's there on 360, but the developers haven't bothered with that on the PS3 version of the game, locking it down to 30fps instead. On the initial Afghan stage where proto-Iron Man is running amok with his flamethrower, there's far less in the way of slowdown on PS3, but later on in the game it's every bit as annoying as it is on the Microsoft console - and just like the 360 code, it's brought its old chum Mr Screen-Tear along for the ride too.

Overall then, a preposterously awful game in almost every way - a state of affairs magnified just a touch further with the PlayStation 3 conversion of the game.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/360_Iron_Man_000.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/360_Iron_Man_001.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/360_Iron_Man_002.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/360_Iron_Man_003.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/360_Iron_Man_004.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/360_Iron_Man_005.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/360_Iron_Man_006.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/360_Iron_Man_007.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/360_Iron_Man_008.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/360_Iron_Man_009.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/360_Iron_Man_010.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/360_Iron_Man_011.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/PS3_Iron_Man_000.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/PS3_Iron_Man_001.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/PS3_Iron_Man_002.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/PS3_Iron_Man_003.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/PS3_Iron_Man_004.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/PS3_Iron_Man_005.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/PS3_Iron_Man_006.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/PS3_Iron_Man_007.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/PS3_Iron_Man_008.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/PS3_Iron_Man_009.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/PS3_Iron_Man_010.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/8/PS3_Iron_Man_011.jpg.jpg

Część obrazków pokazuje gorsze tekstury (np. 2,1!,0) na PS3 ale reszta jest już w miarę podobna.


Battlefield: Bad Company
Wersja na PS3 jest napisana (jeżeli wierzyć deweloperowi) od podstaw z wykorzystaniem możliwości  Cell'a.
Wszystko co się dało zostało złożone na barki SPU - Havok , generowanie trawy itp.
Można założyć, że jest to prawdą bo wersja na PS3 nie odstaje praktycznie / bardzo niewiele od tej na X360.

Głosy (z lodówki? ;) ) w Internecie wyrażają opinię że na PS3 jest większe rwanie obrazu i gorsze tekstury ziemi ( ;) ).

Ale Eurogamer nie jest przekonany że są to istotne, a w przypadku rwania obrazu - prawdziwe różnice.
Gra chodzi w 30 klatkach i na obu konsolach rwie obraz w różnych momentach. Wygląda na podobną grę w tym względzie (jak ktoś nie lubi rwania to tu i tu będzie zawiedziony).

Tekstury na ziemi na PS3 są rzeczywiście czasami gorsze - ale jak nie będziesz patrzył na glebę to nie ma się czym przejmować.


Cytuj
Frostbite is one of those engines built from the ground up for Xbox 360 and PlayStation 3 and mooted to have equal performance on both platforms - claims we've heard before and rarely believe. However, DICE's coders are more open than most and they claim that PS3 performance has been substantially optimised. According to posts on the Beyond3D forum from one of Bad Company's developers, the game makes extensive use of the SPUs - everything from animation to the Havoc physics and even the generation of undergrowth are farmed off to PS3's satellite processing units. The result is a game that is pretty much identical to its Xbox 360 sibling.

Online consensus seems to be that the 360 version is better with reduced screen-tear and more detailed ground textures, but on both counts I wasn't convinced. Both games run at 30 frames-per-second with v-lock turned off, meaning that there is a fair amount of screen-tear, especially noticeable in the most frantic moments of gameplay. However, I found that the loss of sync tended to happen on different occasions on both consoles, making like-for-like frame rate and tear comparisons unreliable. Certainly, the overall impression I had was that both games were as good (or bad, depending on how much tearing annoys you) as each other.

With regards the more detailed ground textures on the 360 game, there is something to this, but it's hardly consistent, and only really relevant at all if you're staring straight down at the ground - something you're highly unlikely to do at all during gameplay.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_000.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_001.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_002.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_003.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_004.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_005.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_006.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_007.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_008.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_009.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_010.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_011.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_012.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_013.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_014.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_015.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_016.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_017.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_018.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_019.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_020.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_021.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_360_022.jpg.jpg

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_000.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_001.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_002.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_003.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_004.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_005.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_006.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_007.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_008.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_009.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_010.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_011.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_012.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_013.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_014.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_015.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_016.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_017.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_018.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_019.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_020.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_021.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/3/0/Battlefield_PS3_022.jpg.jpg

Różnice w teksturach podłoża najbardziej widać na : obrazku nr. 2, 4
To co rzuca się w oczy to kolory i kontrast w wersji PS3 - troszkę to wszystko "szare" delikatnie mówiąc - beznadziejny filtr (albo jego brak)...


--------
EDIT:

Połączyłem tak na próbę obrazki z Eurogamera w starym stylu - PS3 i X360 na jednym:

Top Spin 3:
Pełen rozmiar click


Pełen rozmiar click


Za zaznaczanie na czerwono różnić - tkanx Tarniak ;)
Full screen: http://i34.tinypic.com/29o0bup.jpg



-----------------

Poprzednie porównania
12: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg331781#msg331781
11: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg300632#msg300632
10: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg285219#msg285219
9: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg272814#msg272814
8: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg259322#msg259322
7: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg249451#msg249451
6: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg232470#msg232470
5: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg223404#msg223404
HL2: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=8017.msg238724#msg238724
GTA4: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg331693#msg331693
( http://polygamia.pl/eurogamer-porownuje-obie-wersje-gta-iv )
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 26, 2008, 01:04:30 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Tango

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5605 dnia: Sierpnia 01, 2008, 08:07:10 am »
Mijaja miesiace a multiplatformery na ps3 dalej ciagna palke  :?

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 754
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5606 dnia: Sierpnia 01, 2008, 09:08:11 am »
Mijają miesiące a exclusive'y na xO dalej ciagna palke  Confused

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5607 dnia: Sierpnia 01, 2008, 10:01:47 am »
Wersja z X360 jest wzbogacona o dużo lepszy motion blur.
Mapy na X360 są też przeważnie bogatsze w detale (dodatkowa geometria).

Szukałem w tekście informacji o tym że na X0 jest DUŻO lepszy blur i nic takiego nie znalazłem. Pisze że jest lepszy względem wersji PS3 ale nie pisze że DUŻO. Widać Anonimowy uczy się od najlepszych (GS, IGN, GT) jak przekręcać i przekoloryzować fakty. :lol: Amerykanie to mistrzowania prania mózgów i potrafią swoim fanboy'om zrobić niezłą papkę pod kopułą.

PS. Obrazek 22 pokazuje również ża tekstury na podłożu, które są najbliżej postaci w wersji na PS3 są ostrzejsze a na X0 musieli użyć blura żeby jakoś wytłumaczyć ich słabszą jakość. Myślę że to kolejna gra z problemem filtrowania anizotropowego, z którym X0 nie radzi sobie totalnie, co pokazał już w wielu tytułach. Tylko o tym już cisza w porównaniu. :P

X360:
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_021.jpg.jpg

PS3:
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_021.jpg.jpg

Spidey

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 05-10-2005
  • Wiadomości: 96
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5608 dnia: Sierpnia 01, 2008, 10:08:52 am »
Massive damage.
No cóż trzeba się przyzwyczaić, że multiplatformy na sprzęt Sony w tej generacji są wyraźnie słabsze.
 

X360:
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/360_Unreal_021.jpg.jpg

PS3:
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/2/0/2/6/2/3/PS3_Unreal_021.jpg.jpg
Te obrazki wyjątkowo w złym świetle stawiają wersję na PS3, lepiej ich nie pokazuj.
Gdzie się podziały wieżyczki w oddali, gdzie dym? Obciach...
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2008, 10:16:29 am wysłana przez Spidey »

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5609 dnia: Sierpnia 01, 2008, 10:33:52 am »
ps3 ssie pale i tyle  :mad:
trzeba sie z tym pogodzic ze x360 jest mocniejszy i jedynie magicy ze studiow sony beda robic cudownie wygladajace gry na ps3
Opublikowane: Sierpień 01, 2008, 09:28:57
Rage Will Look Worse on 360 Due to Compression
http://www.n4g.com/News-177870.aspx

chociaz cos  :D

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5610 dnia: Sierpnia 01, 2008, 14:46:24 pm »
No, Anonimowy jak zawsze w formie, a już myślałem, że będę musiał czytać całość na EG. :cool:

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5611 dnia: Sierpnia 01, 2008, 14:57:21 pm »
Anonimowy nie zawodzi, brawo za relacje i fakty ;)
Marcepan sobie strzela po raz kolejny sam w kolano tymi screenami które dał. :cool:
Cóż widać moja teza się sprawdza, zresztą nie mogło być inaczej :-P

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5612 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:01:14 pm »
Ci developerzy są jacyś popierdzieleni, za przeproszeniem, no nie wierzę, że nie starczyło mocy PS3 na zrobienie takich elementów. :-?

UT:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5613 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:01:53 pm »
Anonimowy nie zawodzi, brawo za relacje i fakty ;)
Marcepan sobie strzela po raz kolejny sam w kolano tymi screenami które dał. :cool:
Cóż widać moja teza się sprawdza, zresztą nie mogło być inaczej :-P

...a Unlimited sika po gaciach ze szczęścia że jego ukochany X0 znowu triumfuje! :lol:

Jednak nagle nadchodzi MarcePan i przypomina...

-GT5:P
-KZ2
-Uncharted
-R&C
-MLB 08

...a uśmiech fanboy'ów M$ zanika niczym kupa spuszczona w klozecie.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5614 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:04:42 pm »
Nie wiem czemu ma komuś uśmiech 'zaniknąć' (notabene kupa w klozecie nie zanika tylko tonie ;)) skoro te gry są zajebiste (z czego jedna póki co w teorii) i wyglądają zajebiście i wszyscy tak uważają, więc nic tylko się uśmiechać, że są dobre. :o

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5615 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:08:02 pm »
Jednak nagle nadchodzi MarcePan i przypomina...

-GT5:P
-KZ2
-Uncharted
-R&C
-MLB 08

...a uśmiech fanboy'ów M$ zanika niczym kupa spuszczona w klozecie.
Ciągle te kilka tytułów, a z KAŻDYM porównaniem większość gier multiplatformowych jest LEPSZA na XO.


Nie wiem czemu ma komuś uśmiech 'zaniknąć' (notabene kupa w klozecie nie zanika tylko tonie ;)) skoro te gry są zajebiste (z czego jedna póki co w teorii) i wyglądają zajebiście i wszyscy tak uważają, więc nic tylko się uśmiechać, że są dobre. :o
Dokładnie.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5616 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:13:52 pm »
HEAVENLY SWORD --> Anonimowy puściłbym ci fragment (dosłownie i w przenośni) wymiotu na arenie w walce z Bydlakiem, to opadła by ci szczena do samej podłogi, ja osobiscie prawie umarłem hehe.
I fu@% love game.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5617 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:21:03 pm »
HEAVENLY SWORD --> Anonimowy puściłbym ci fragment (dosłownie i w przenośni) wymiotu na arenie w walce z Bydlakiem, to opadła by ci szczena do samej podłogi, ja osobiscie prawie umarłem hehe.
I fu@% love game.
Przesadzasz, nawet ziomek, u którego raczę się PS3 powiedział, że nic specjalnego i że wszystko poszło w scenki. Przytaknąłem, bo obsrania nie było. Nie to co przy Uncharted czy GT5.

Diuk

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5618 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:24:22 pm »
Oglądając te ciągłe porównania EG nie mogę, no po prostu nie mogę pojąć jednej rzeczy - jak, zwyczajny, zdrowo myślący gracz, z dwoma zerówkami w oczach, może zauważyć takie różnice na EKRANIE TV, nie na obrazkach, na ekranie, bo chyba co niektórzy zapominają, że w gry nie gra się na .jpgach, a na TV. Serio, to tak jakby porównywać fotografię, a rzeczywistość, fell me? Pamiętajcie o jednej bardzo ważnej rzeczy, że na praktycznie wszystkich HDTV mamy multum opcji, które można sobie dowolnie konfigurować, kontrasty, jasności, kolory, odcienie, różne poprawy, jakieś DNI i inne upy, regulacje czerni, szumów, balans bieli, uwydatnianie KRAWEDZI i masę innych, a w takim przypadku gadanie o lepszych kolorach to zwykły LOL. X0 jak i PS3 to potężne maszyny i tu nie ma co do tego wątpliwości, ale te ciągłe, maksymalnie prowokujące porównania EG, to lekka przesada i nikt mi nie wmówi, że ktoś kupi daną grę tylko dlatego, że będzie miała drzewko więcej ;). Gdyby te porównania polegały na ukazaniu ZNACZNYCH różnic (np. jak to ma miejsce w grach na PC, gdzie główną rolę pełni konfiguracja) to zrozumiałbym, ok, ale to są konsole, tu nie ma (przynajmniej na razie vide ten cały Rage) różnic, które mogłyby przesądzić o losie danej gry. I jeszcze słówko na koniec do Anonimowego, serio nic absolutnie do Ciebie nie mam, ale powiedz mi, dlaczego dodajesz te swoje docinki? Czy dla Ciebie nie liczy się już fun, tylko wytykanie pikseli konkurencyjnej konsoli i te żałosne wojenki konsolowe, które na GameOnly są już codziennością, sprawia ci to frajdę czy jak? Rozumiem, że ty tylko "tłumaczysz" te porównania i tłumacz sobie dalej - mnie nic do tego, ale zrozum - wystarczy zobaczyć coś na własne oczy, żeby stwierdzić, że połowa tych porównań, to zagrywka czysto fanbojska. I nie chce mi się tutaj prowadzić żadnej wojenki, bo lubię zarówno Sony, Nintendo (chwała im za DS'a) jak i MS (i to właśnie dzięki tym ostatnim mam niezapomniane wspomnienia z grania chociażby w GOWA po sieci ;) )

PokójPL
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 01, 2008, 15:28:31 pm wysłana przez Diuk »

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5619 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:27:29 pm »
Proste. Coś takiego jak fanboy to wytwór wyobraźni, rozpowszechniło się to w necie, bo i sieć stała się popularna (czego nie było przy PSXie, Sedze Saturn i N64), to EG publikuje porównania by podsycić atmosferę i podciągnąć oglądalność serwisu. Dobra forma promocji, nabicie wyświetleń reklam i kasa, kasa, kasa. Gdybym miał PS3 to na pewno o kupnie gry multiplatformowej nie zadecydowałoby 5 drzewek. Lecący na łeb na szyję framerate, już tak. I tak bym pewnie brał na PS3, bo się ciągle boję, że kiedyś wyskoczy ROD. :cool:

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5620 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:30:41 pm »
Marcepan mnie nie ściska, może Ciebie jak Ci bas dudni z JBL ;) za blisko masz te podłogowce, no i może wyciskasz z nich jakieś 60/70% możliwości. Co do gier to hmmm..graficznie to może Gt5 zarządzi(jak wyjdzie w 2010 roku, Boże ile Wy już czekacie na tą grę :P ) Chociaż nie był bym tego taki pewnien, bo forza3 też nadochodzi i o ile pod względem fizyki jest już dawno przed gt to graficznie może w niektórych elementach powalczyć i wygrać(wiadomo że 2 była klepana na szybko z wykorzystaniem stareego silnika) Killzone2 oferuję grafikę z technicznego punktu na poziomie farcry2, może nawet ciut gorszą(jeśli odjąć by że nie ma takich bajerów jak real time'owy czas doby, fizykę która jest gorsza bo nie trzyma cały czas tego samego poziomu, tylko w wybranych momentach itd.). Cała nadzieje w reszcie tytułów, aha żeby była jasność, nie samą grafiką żyję więc uważam że to będą co najmniej dobre tytuły, parę z nich na pewno bardzo dobrych. Więc na szczęście jak już te gry wyjdą to będziesz mieć w co grać. :cool:
Opublikowane: Sierpień 01, 2008, 15:28:23
Proste. Coś takiego jak fanboy to wytwór wyobraźni, rozpowszechniło się to w necie, bo i sieć stała się popularna (czego nie było przy PSXie, Sedze Saturn i N64), to EG publikuje porównania by podsycić atmosferę i podciągnąć oglądalność serwisu. Dobra forma promocji, nabicie wyświetleń reklam i kasa, kasa, kasa. Gdybym miał PS3 to na pewno o kupnie gry multiplatformowej nie zadecydowałoby 5 drzewek. Lecący na łeb na szyję framerate, już tak. I tak bym pewnie brał na PS3, bo się ciągle boję, że kiedyś wyskoczy ROD. :cool:
bez obaw ;) jak się ma dobrze ustawioną konsolę to obecnie można o tym zapomnieć, tak samo jest z głośnością która cały czas spada. :cool:

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5621 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:31:28 pm »
Dobrze ustawiona konsola gówno się ma do tego, czy padnie czy nie. Stare klocy muszą paść i już.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5622 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:32:43 pm »
ja tu mówię o nowych czyli zasilacz na 175W i konsola pracująca w 14,2A. 8)

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5623 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:32:49 pm »
HEAVENLY SWORD --> Anonimowy puściłbym ci fragment (dosłownie i w przenośni) wymiotu na arenie w walce z Bydlakiem, to opadła by ci szczena do samej podłogi, ja osobiscie prawie umarłem hehe.
I fu@% love game.
Przesadzasz, nawet ziomek, u którego raczę się PS3 powiedział, że nic specjalnego i że wszystko poszło w scenki. Przytaknąłem, bo obsrania nie było. Nie to co przy Uncharted czy GT5.
Zobacz misje Kai.. osobiście otoczenie, oraz wykonaie plansz zrobiło na mnie ogromne wrażenie.
IMO Ta kolorystyka zabija lewym prostym.

ps.nie przesadzasm ani o jotę---->Bravia-40.full.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5624 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:36:29 pm »
fakt HS ma ładną kolorystykę, słowo psxową pasuję jak ulał. Jest filmowo. Jednak nie jest to poziom którego posiadacze X360 nie widzieli u siebie. ;)

b.szym

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 15-06-2007
  • Wiadomości: 1 264
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5625 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:38:13 pm »
Co do gier to hmmm..graficznie to może Gt5 zarządzi(jak wyjdzie w 2010 roku, Boże ile Wy już czekacie na tą grę :P ) Chociaż nie był bym tego taki pewnien, bo forza3 też nadochodzi i o ile pod względem fizyki jest już dawno przed gt to graficznie może w niektórych elementach powalczyć i wygrać(wiadomo że 2 była klepana na szybko z wykorzystaniem stareego silnika)
Żałosne. Grałeś w GT5, by móc porównać fizykę? Czy swoją opinie opierasz na zdaniach reszty użytkowników xkolcka?
Aha, zapomniałbym dodać: gra na padzie w forze musi dostarczać ultra realistycznych doznań, lol. :lol:

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5626 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:39:12 pm »
Cytuj
IMO Ta kolorystyka zabija lewym prostym.
Po prostu Ci się design i klimat podoba, co zrozumiałe. W Viva Pinata też jest cudowna kolorystyka, pozytywna i w ogóle hit. ;)

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5627 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:41:11 pm »
Co do gier to hmmm..graficznie to może Gt5 zarządzi(jak wyjdzie w 2010 roku, Boże ile Wy już czekacie na tą grę :P ) Chociaż nie był bym tego taki pewnien, bo forza3 też nadochodzi i o ile pod względem fizyki jest już dawno przed gt to graficznie może w niektórych elementach powalczyć i wygrać(wiadomo że 2 była klepana na szybko z wykorzystaniem stareego silnika)
Żałosne. Grałeś w GT5, by móc porównać fizykę? Czy swoją opinie opierasz na zdaniach reszty użytkowników xkolcka?
Aha, zapomniałbym dodać: gra na padzie w forze musi dostarczać ultra realistycznych doznań, lol. :lol:

Obawiam się że on miał większy szanse na zagranie w oba tytuły niż Ty.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5628 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:42:58 pm »
@ b.szym
Grałem, w zasadzie to mam dostęp na bieżąco. :cool:

b.szym

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 15-06-2007
  • Wiadomości: 1 264
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5629 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:45:13 pm »
@ b.szym
Grałem, w zasadzie to mam dostęp na bieżąco. :cool:
W takim razie zwracam honor.
Bloo - ssij pałkę.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5630 dnia: Sierpnia 01, 2008, 15:52:30 pm »
Marcepan mnie nie ściska, może Ciebie jak Ci bas dudni z JBL ;) za blisko masz te podłogowce, no i może wyciskasz z nich jakieś 60/70% możliwości.

WTF?! :shock: ... :lol:

Zapewne tak samo oceniasz gry o których piszesz. Widziałeś na obrazku i prawisz mądrości. :P

PS. Jaki k...a JBL? Dobrze się czujesz?

-------

Odnośnie gier to ja pisałem o GT5:Prologue, które graficznie zabija gry wyścigowe na X0 bez pierdnięcia. Fizyką jazdy zresztą też przewyższa FM2. Jedynie to że FM2 ma zniszczenia daje mu + w porównaniu z GT5:P.
Kolejnym wyścigowym killerem graficznym, który powiększy przepaść graficzną między X0 a PS3 będzie Motor Storm 2.

KZ2 to poziom FC2? Proszę Cię nie róbmy sobie tutaj jaj. Oświetlenie, animacja, ilość szczegółów, mnogość akcji czy modele postaci to o klasę wyższa półka.

Co tam jeszcze wymyślisz? Może że MLB08 to poziom Fify na X0. :P

063SjazS

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 11-12-2007
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5631 dnia: Sierpnia 01, 2008, 16:06:33 pm »
"KZ2 to poziom FC2? Proszę Cię nie róbmy sobie tutaj jaj. Oświetlenie, animacja, ilość szczegółów, mnogość akcji czy modele postaci to o klasę wyższa półka."

FC2 to poziom KZ2?Proszę Cię nie róbmy sobie tutaj jaj. Zmienne warunki pogodowe, wiatr, realistyczny ogien, otwarty teren,pojazdy (lotne, wodne i ladowe), zaawansowany edytor, nieprzewidywalne ai wroga..... :-D

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5632 dnia: Sierpnia 01, 2008, 16:11:52 pm »
Ja nie widzę wielkiej przewagi K2 nad FC2. W drugą stronę, tak samo... :-?

063SjazS

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 11-12-2007
  • Wiadomości: 95
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5633 dnia: Sierpnia 01, 2008, 16:15:28 pm »
jeszcze o tym oswietleniu gdzie w fc jest sporo lepsze(to samo cienie) no i w singlu rozgrywka nie jest liniowa...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5634 dnia: Sierpnia 01, 2008, 16:17:27 pm »
FC2 to poziom KZ2?Proszę Cię nie róbmy sobie tutaj jaj. Zmienne warunki pogodowe,

To już widzieliśmy w wielu grach...

wiatr,

To też...

realistyczny ogien,

i to...

otwarty teren,pojazdy (lotne, wodne i ladowe),

byyyyyłłłooooo...

zaawansowany edytor,

też był...

KZ2 to nowa jakość FPS'ów. Gra cholernie filmowa i odpicowana na maksa (a to dopiero pre-alpha). FC2 to starego typu FPS tyle że w nowej scenerii. Nuuudaaaa ciągnąca się jak flaki z olejem. Ja oczekuję od tej generacji świeżego powiewu w tym gatunku a nie powielania utartych schematów. Dlatego fajnie że BioShock będzie na PS3 a do tego taki killer jak KZ2, który raz że odstawia graficznie konkurencję o lata świetlne a dwa że całym swoim rozmachem unosi się ponad wszystkie FPS'y jakie do tej pory widzieliśmy (już teraz a co dopiero jak pełna gra wyjdzie).


Opublikowane: Sierpień 01, 2008, 16:16:10
jeszcze o tym oswietleniu gdzie w fc jest sporo lepsze(to samo cienie) no i w singlu rozgrywka nie jest liniowa...

Bzdura. Oświetlenie w FC2 jest na poziomie wielu innych gier z tego gatunku. KZ2 ma znaaaacznie bardziej realistyczne oświetlenie.

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5635 dnia: Sierpnia 01, 2008, 16:18:16 pm »
 :lol:

PR Sony wkroczył na forum GO!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5636 dnia: Sierpnia 01, 2008, 16:20:14 pm »
:lol:

PR Sony wkroczył na forum GO!

Zapłon to masz podwodnego szachisty. PR M$ jaki Sony panoszy się tu od dawien dawna. Dzień dobry.

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5637 dnia: Sierpnia 01, 2008, 16:21:51 pm »
Zapłon to masz podwodnego szachisty.
Takiego kwasu to już dość dawno tutaj nie czytałem. :lol:

Cytuj
Dzień dobry.
A witam, witam, chlebakchłopca.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5638 dnia: Sierpnia 01, 2008, 16:23:54 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Ktora gra miala tyle bajerow na X0 lub PS3 ?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5639 dnia: Sierpnia 01, 2008, 16:24:12 pm »
A witam, witam, chlebakchłopca.

Witam, a ja MarcePan. :cool: