Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2526769 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #680 dnia: Listopada 09, 2007, 22:13:38 pm »
Dałem w temacie COD4 ale myślę że i tu będzie pasować.

Cytuj
Quaz51

COD4 X360 = 1024x600p 2xAA again...
COD4 PS3 = 1024x600p 2xAA too
...














Wersja z PS3 ma słabsze cienie i fatalne tekstury - mające jedynie około 1/16 rozdzielczości tych z X360.
Wybrane tekstury (broń) są oczywiście identyczne, ale praktycznie całe otoczenie nie.

Test:
Cytuj

Image 1 is the original XB360 image.
Image 2 is the XB360 image downscaled to 50% (both dimensions) and upscaled to original scale - that's 1/4 the total resolution.
Image 3 is the XB360 image downscaled to 25% (both dimensions) and upscaled to original scale - that's 1/16 the total resolution.
Image 4 is a section from the PS3 image

Image 2 is clearly far more detailed and approximating the XB360 version than the PS3 effort. You can see even at 1/4 the resolution you can appreciate the bumps are real bumps. There is absolutely no way the PS3 texture size is higher than 1/4 the size of XB360's in that image. The size of the texels in image 3 are close to the size of the detailing in the PS3 image. eg. in the groove between blocks, the XB360 version at 1/16 original resolution spans 2 texels. The groove in the PS3 image shows similarly two distinct rows of texels. If you measure texels, they span about the same area. The ringed clusters of 2x3 chequered pixels are both about 15 pixels high.

Na pocieszenie zostaje trochę lepsze filtrowanie anizotropowe, a może to tylko chamsko podbity kontrast?.

http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=40887&page=16
« Ostatnia zmiana: Listopada 09, 2007, 22:15:40 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #681 dnia: Listopada 09, 2007, 22:49:07 pm »
Ej czy nikt ci nie powiedział że w grach nie liczy się tylko grafika?  :lol:
Jak wyjdzie MGS4 i Spliter ileś tam (nie interesuje mnie ta seria) to też będziesz dawać porównania? O ile jeszcze w CoD4 to można zrozumieć tak w MGS4 to już bluźnierstwo.

lupinator

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #682 dnia: Listopada 09, 2007, 23:01:28 pm »
Solid a widzisz roznice w porownywaniu CoDa4 z CoDem4 a MGS4 z SC5?
A nawet jesli to co w tym zlego?

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #683 dnia: Listopada 09, 2007, 23:08:00 pm »
Ej czy nikt ci nie powiedział że w grach nie liczy się tylko grafika?  :lol:
Jak wyjdzie MGS4 i Spliter ileś tam (nie interesuje mnie ta seria) to też będziesz dawać porównania? O ile jeszcze w CoD4 to można zrozumieć tak w MGS4 to już bluźnierstwo.
Jak wyjdzie MGS4 na X360 to będę go porównywał z wersją z PS3 ;)

----------------

Niezły ten kotek  :lol:

Xbox 360 vs. PS3 Face-Off: Round Five
 http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=87214

Virtua Fighter 5
SKATE
Transformers: The Game
Pirates of the Caribbean: At World's End
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Colin McRae: DiRT
Fantastic Four: Rise of the Silver Surfer
SEGA Rally
FIFA 08

Wielka nadzieja biały... znaczy się posiadaczy PS3 w tym porównaniu - DIRT!
Czy może są także inne niespodzianki?
Sprawdźmy.

VF5
Posiadacze X360 dostali bardziej dopracowaną wersję. Online, rumble, poprawiona AI, i wiele innych poprawek to największe zalety.
W grafice cieszy dodany AA. Ale wielkich różnic nie ma , AA rozmazuje czasami detale a na początku walki przy pozach potrafi okazyjnie zerwać się obraz na samym dole.
Jedynie sprzętowe skalowanie do 1080p w X360 bije na głowę programowe sztuczki z PS3.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/1/3/VF5_1080p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/1/3/VF5_1080p1.jpg.jpg
720:
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/1/2/VF5_10.jpg.jpg

Skate
Wersja z PS3 skacze okrutnie a włączenie programowego skalowania do 1080p zwalia grę jeszcze bardziej oraz obraz wygląda fatalnie (kompletnie rozmazany).
Oczywiście również brak obecnego na X360 AA.
Jak narazie EA olewa petycję posiadaczy wersji z PS3 o patch poprawiający animację, lagi na online i inne ograniczenia (4 graczy max) w ich wersji...


Cytuj
In optimum conditions, both versions operate at 30fps, but while the 360 version is prone to losing the odd frame when things get difficult to render, the PS3 game judders terribly, falling down to less than 15fps in some cases. Matters are noticeably worse when the game is set to 1080p - yes there is support for the resolution, but the results look pretty poor, and frame rate takes yet another battering. In short, the online petitioners are right, Skate is fundamentally broken on PS3 and I simply can't recommend it.

Over and above the gargantuan technical shortcomings, PS3 does offer slightly shorter loading times, thanks no doubt to the whopper 2.5GB mandatory hard disk installation, plus there's also support for the Sixaxis.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/8/Skate_1080p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/8/Skate_1080p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/8/Skate_1080p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/8/Skate_1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/8/Skate_1080p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/7/Skate_720p1.jpg.jpg


Transformers: The Game
Słaba (grywalnie) gra jest jeszcze gorsza na PS3.
Niższa rozdzielczość. Straszliwie rozmazany obraz i do tego jeszcze skacze oraz rwie obraz.
Programowe skalowanie do 1080p jest fatalne.

Cytuj
It's a description that applies equally to the stunted PlayStation 3 version of the game. Obviously ported across from the already unoptimised 360 codebase, the PS3 version appears to be running with a constant blur badly attempting to mask an apparent drop in resolution. Adding insult to injury is the even poorer frame rate that blights the conversion - v-lock screen tear is a frequently present companion during the PS3 'experience'.

On the plus side, it does appear that Traveller's Tales has made the effort to support 1080i and 1080p TVs, and there's evidence that the game runs at 960x1080 - scaled horizontally to fill the screen (this does offer minimal detail increases over straight 720p upscaling, but looks terrible). However, as is becoming increasingly the norm with PS3 titles, the software scaling methods employed only serve to make the game look like a shimmering mess of jagginess. Once more, the Xbox 360's GPU manages to pull off a far better approximation of 1080p thanks to its hardware scaler and superior blur-free base image.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/1/0/Transformers_1080p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/1/0/Transformers_1080p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/9/Transformers_720p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/9/Transformers_720p2.jpg.jpg

Pirates of the Caribbean: At World's End
Fatalna wersja na PS3.
Niższa rozdzielczość (960x720), kompletny brak AA i koszmarna animacja - skakanie gry wpływa znacząco na kontrolę i grywalność.
Znowu fatalne programowe skalowanie do 1080p na PS3 które wpływa jeszcze dodatko negatywnie na fatalną animację.
W wersji z X360 oczywiście żadnych problemów nie ma dzięki sprzętowemu skalowaniu.

Cytuj
the PlayStation 3 conversion of the game manages to diminish the only decent element of the 360 original - the graphics. The comparison shots do a pretty good job of showing the rougher resolution (what looks like 960x720, poorly resized to proper 720p) and complete lack of anti-aliasing but what you can't see is the horrendously variable frame rate which seems to impact as much on the responsiveness of the controls as it does on the visual feel of the game.

Just like Transformers: The Game, at least there is support for 1080i and 1080p displays, but once again the PS3 game is using a really rough upscaling method (what looks like a blown-up 720x1080 - the fattest pixels ever seen on PS3!) and I'd be more inclined to leave the XMB at 720p and let the screen handle the resizing. The worst case scenario is that it'll look like as bad as the PS3's 1080p output any way, and at least the CPU isn't being burdened with having to resize the image when it's clearly having issues keeping up with the 360 version in terms of frame rate any way. By contrast, the 360's 1080p output here is - once again - handled by the internal scaler, and as it's dealing with much more detail-rich, refined, anti-aliased image, it looks noticeably better.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/3/Pirates_1080p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/3/Pirates_1080p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/3/Pirates_1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/2/Pirates_720p1.jpg.jpg

Harry Potter and the Order of the Phoenix
Wreszcie gra która lepiej wygląda na PS3! ZOMG!
Na PS3 jest AA którego brak na X360 - stosuje on nieładne rozmazanie.
Wersja na PS3 opłaca to niestety słabszą animacją, na X360 gra jest płynniejsza ale w tego typu grze ma to mniejsze znaczenie.
Skalowanie programowe do 1080p na PS3 jest też po raz pierwszy lepsze - głównie dzięki temu że gra skaluje obraz w sprytny sposób z 2 złożonych obrazów w 720p.

Cytuj
Graphically, PlayStation 3 manages to impress over a slightly disappointing Xbox 360 effort. When the game is set to 720p, it's running at full resolution with anti-aliasing. Curiously, on Xbox 360, there's no anti-aliasing readily apparent. Instead the developers have chosen to cover the entire screen with a soft blur. The end result is that while the 360 game feels smoother in terms of frame rate, PlayStation 3 looks significantly better - especially in the detail-rich areas of the game such as the Hogwarts interior. Being a third person adventure game with only a modicum of actual action, the detail over frame rate trade-off pays off here in PS3's favour.

The Order of the Phoenix also has support for 1080p on the PlayStation 3, whereas the 360 version just seems to be using the ATI scaler to do the job (not so successfully this time, owing to the lacklustre base image it has to play with). The PS3 game definitely boasts significantly more detail and resolution than 360, but it's really tough to figure out how it's doing it. The best guess put forward so far is that it's not using anti-aliasing but instead using the two 720p frame buffers required to create it to produce a virtual 2560x720 resolution, which is then rescaled to conventional 1920x1080. Whatever the effect is, it's certainly the best pseudo-1080p effect I've seen on PS3, and one that other developers should take a look at if they're serious about getting a decent looking 'True HD' image from a native 720p game.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/5/Potter_720p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/5/Potter_720p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/5/Potter_720p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/5/Potter_720p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/5/Potter_720p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/5/Potter_720p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/5/Potter_720p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/6/Potter_1080p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/6/Potter_1080p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/6/Potter_1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/6/Potter_1080p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/6/Potter_1080p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/6/Potter_1080p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/6/Potter_1080p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/6/Potter_1080p8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/6/Potter_1080p9.jpg.jpg

Colin McRae: DiRT
Druga gra w tym zestawieniu gdzie wersja z PS3 jest lepsza! ;)
Opłacało się czekać pół roku posiadaczom PS3 na poprawioną wersję z X360 która była wydana w pośpiechu (premiera Forza 2) i trochę niedopracowana.
Cieszy poprawiona płynność animacji i mniejsze rwanie obrazu ( mimo wszystko nie usunięte do końca) na konsoli Sony. Wpływa to na poprawę wrażeń z gry.
Graficznie różnic praktycznie nie ma na siłę można się dopatrzeć lepszego AA w wersji z X360.

Cytuj
One thing's for sure though, this was one of the rare occasions where the wait for the PlayStation 3 version of the game was worthwhile. Codemasters went to work making some serious optimisations to the code, resulting in an overall driving experience that is markedly superior to the 360 offering. First of all, as has been widely reported, the frame rate - something crucial to the fluidity and response of a driving game - has been significantly improved. While there's still some screen tear and frame drops (especially when other cars are on-screen, and even worse during replays), the actual driving sections look better without the inconsistent update, and the reduced screen tear has a big impact in how solid the game looks. More importantly, the increased refresh rate helps make the controls feel that much more responsive too.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/7/Dirt1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/7/Dirt2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/7/Dirt3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/7/Dirt4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/7/Dirt5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/7/Dirt6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/7/Dirt7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/7/Dirt8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/7/Dirt9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/7/Dirt10.jpg.jpg

Fantastic Four: Rise Of The Silver Surfer
Gra ma całkiem niezłe skalowanie do 1080p. I to jej jedyny plus.
Słaba konwersja na maszynkę Sony.
Wersja z PS3 nie ma AA obecnego na X360.
Do tego oczywiście skacze na PS3 jak tylko coś się zacznie dziać.
Ponadto obowiązkowe paskudne fragmenty z "obsługą" Sixaxis'a...

Cytuj
Rise of the Silver Surfer actually has decent 1080p support on both Xbox 360 and PlayStation.

It's not real 1080p as such (simply a very-well scaled 720p) but hey - occasionally the game looks almost acceptable and at least the PS3's software scaling doesn't impact performance. But after that, there are no further surprises. Rise of the Silver Surfer returns to the lazier norms of cross-platform development by exhibiting rougher edges on PS3, and obviously runs at a choppier frame rate when any kind of movement approximating 'action' crops up on-screen. As you might imagine, it's also head-shakingly predictable when it comes to SixAxis compatibility, with the mandatory half-arsed motion sensor support kicking in when the awful 'fly through the tunnels as the Human Torch' interludes expose themselves.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/9/FF_1080p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/9/FF_1080p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/9/FF_1080p3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/9/FF_1080p4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/9/FF_1080p5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/9/FF_1080p6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/9/FF_1080p7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/8/FF_720p1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/8/FF_720p2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/1/9/8/FF_720p3.jpg.jpg

SEGA Rally
Całkiem niezły port.
Na screenach wersja z PS3 jest trochę mniej ostra.
Do tego ma trochę więcej rwania obrazu.

Cytuj
Both games weigh in with a 30fps update, but here's where things become more difficult to measure. Both versions suffer from v-lock tearing issues - it's how they maintain their constant frame-rate. Different levels suffer from the problem to different degrees, but the variance is cross-platform too. In all of our video captures, the PS3 version exhibited more tearing.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/4/Rally1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/4/Rally2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/4/Rally3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/4/Rally4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/4/Rally5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/4/Rally6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/4/Rally7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/4/Rally8.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/4/Rally9.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/4/Rally10.jpg.jpg

FIFA 08
Ponownie niezły port.
Wersja na PS3 odstaje jedynie brakiem Anty-aliasingu i straszy przez to trochę ząbkami.
Reszta identyczna.

Cytuj
The good news is that the game is virtually identical on both formats, making up just a tad for the laziness of the other EA Sports games we covered in the last round-up. Taking a look at the captured videos of FIFA in the action, the 360 game has a very slight graphical edge thanks to the implementation of anti-aliasing - something that is completely absent from the PS3 code. In terms of detail and fluidity, both games are appear to be pretty much like-for-like, and as per usual with EA Sports cross-platform development, the actual content and gameplay in both games is essentially identical.

http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/1/FIFA1.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/1/FIFA2.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/1/FIFA3.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/1/FIFA4.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/1/FIFA5.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/1/FIFA6.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/1/FIFA7.jpg.jpg
http://images.eurogamer.net/assets/articles//a/8/7/2/0/1/FIFA8.jpg.jpg

-----------
Całkiem pozytywnie dla PS3.
Już niedługo będzie można policzyć porządne porty na PS3 używając więcej niż pięciu palcy jednej ręki!  :lol:


ooo shit ten kot mnie rozwalil:D
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #684 dnia: Listopada 09, 2007, 23:10:33 pm »
Czyli jednak wersja XO lepsza?
Zresztą nieważne.  Sęk w tym że taki CoD4 to kolejny cholerny FPS i osobiście wolałbym już nawet pograć w nowego MGS-a (dla śmiechu), nie wspominając już nawet o nowym Splinter Cellu...  :-D
Od ilości FPSów na next-geny już się niedobrze robi, choćby były rewelacyjne graficznie...  :???:

davidson88

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 321
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #685 dnia: Listopada 10, 2007, 08:47:40 am »
ja pierdziele ..Wy to macie problemy. Czy podczas rozgrywki, gdzie wszyscy biegają, kule świszczą - stajecie centymetr od sciany i sie dokladnie przygladacie? kładziecie sie na glebie i zamiast skupic sie strzeleniu headshota, oglądacie "rówki" w ziemii?. Takie róznice jak niesamowicie podreśla Anonimowy, są kompletnie niezauwazalne podczas gry. Stary jeżeli podnieca sie wytykanie minimalnych, niezauwazalnych roznic graficznych  podczas gry to przesiądz sie na kompa albo skończ jęczeć i na siłe udowadniac wyższośc jednej konsoli nad drugą. Tak btw...po co tak w ogole to robisz? daje Ci to jakąś satysfakcje? Wolisz spedzic ~ godzine na pisaniu posta i wrzucaniu 100 fotek niz poświęcic ten czas na giercowaniu?

Czy ludzie nie mogą poprostu cieszyć sie graniem zamiast ciagle klucic sie "która konsola jest lepsza?" (bo akurta tą konsole mają/rodzice nie mieli forsy na drugą) ? Geez
We lack the motion to move to the new beat

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #686 dnia: Listopada 10, 2007, 08:52:16 am »
wszystkie znaki na niebie i na tym forum wskazują na to, że Anonimowy właśnie tak gra  :lol: Ale ja jestem tolerancyjny i szanuje jego decyzje  :lol:
« Ostatnia zmiana: Listopada 10, 2007, 08:54:01 am wysłana przez Isaac »

izon

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 21-05-2006
  • Wiadomości: 91
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #687 dnia: Listopada 10, 2007, 11:06:46 am »
TO ja wszedzie slyszalem ze wlasnie wersja na PS3 jest lepsza glownie ze wzgledu na super ostre tekstury..

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #688 dnia: Listopada 10, 2007, 11:46:31 am »
To jest już choroba. :shock:

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #689 dnia: Listopada 10, 2007, 12:03:35 pm »
TO ja wszedzie slyszalem ze wlasnie wersja na PS3 jest lepsza glownie ze wzgledu na super ostre tekstury..

Tak może być, dostęp do Photoshopa ma każdy głupi, jak sam nie sprawdzisz się nie przekonasz. A obrazkom z dupy od kogoś można se...

Ale teraz jeśli takie tekstury ma ps3 w COD4 każdy podchodząc do ściany w wersji na ps3 będzie miał w myślach post anonimowego, że na xksa (a może PC?) wygląda to lepiej taki był jego cel widać  :lol:  :???:
« Ostatnia zmiana: Listopada 10, 2007, 12:09:23 pm wysłana przez marcinps3 »

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #690 dnia: Listopada 10, 2007, 12:22:46 pm »
Ale teraz jeśli takie tekstury ma ps3 w COD4 każdy podchodząc do ściany w wersji na ps3 będzie miał w myślach post anonimowego, że na xksa (a może PC?) wygląda to lepiej taki był jego cel widać  :lol:  :???:
MISJA WYKONANA!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #691 dnia: Listopada 10, 2007, 13:54:22 pm »
Czyli jednak wersja XO lepsza?
Zresztą nieważne.  Sęk w tym że taki CoD4 to kolejny cholerny FPS i osobiście wolałbym już nawet pograć w nowego MGS-a (dla śmiechu), nie wspominając już nawet o nowym Splinter Cellu...  :-D
Od ilości FPSów na next-geny już się niedobrze robi, choćby były rewelacyjne graficznie...  :???:


Tekstury ponoć na X0 nieco lepsze. Natomiast filtrowanie anizotropowe w wersji na X0 kuleje i to widać. Otoczenie nabiera ostrości 3 metry przed nami gdy biegniemy. Wersja na PS3 jest ostrzejsza. Jakiś serwis dał wyższą notę dla COD4 na PS3 więc to też o czymś świadczy.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #692 dnia: Listopada 10, 2007, 14:05:14 pm »
Solid a widzisz roznice w porownywaniu CoDa4 z CoDem4 a MGS4 z SC5?
A nawet jesli to co w tym zlego?
pewnie że widzę, ale wkurzają mnie takie "piramidki" czy "totemy" z postów. Dał by linki a nie wrzucał, albo chociaż 1 a on wali tego tyle że zanim wczyta się jakiś normalny komentarz to człowiek zdążyłby już odpisać czy coś.   

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #693 dnia: Listopada 10, 2007, 14:37:28 pm »
@Solid Snake 1989
Dalbym linka to byś się dopiero chłopie zmęczył. 4 strony tekstu po angielsku, do każdej galerii trzeba wejść osobno, wybrać zdjęcie i kliknąć "view original"...
Zanim skończyłbyś ciężko harować czytać, nowy rok by nadszedł.
A tak, zakładając że nie będziesz literował linków, masz kilkanaście linijek skondensowanego tekstu...

Jak nadal za dużo, to proś o pomoc ktoś ci streści:
Cytuj
ps3 ssie [...]

Całe szczęście, że interesuje mnie tylko Dirt  :lol: i Skate  :???:

-----------
TO ja wszedzie slyszalem ze wlasnie wersja na PS3 jest lepsza glownie ze wzgledu na super ostre tekstury..

Ostre jak żyleta!  :lol:




« Ostatnia zmiana: Listopada 10, 2007, 14:39:08 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #694 dnia: Listopada 10, 2007, 14:55:45 pm »
Ja pier... Minimalne różnice w powiększonych, wyciętych fragmentach screenów. Na telewizorze różnicy pewnie nawet Anonimowy nie zauważy. I nie wiem gościu jak byś chciał widzieć kulejące anizo na takich wycinkach z kamerą praktycznie prostopadle do tekstury  :?
« Ostatnia zmiana: Listopada 10, 2007, 15:33:14 pm wysłana przez Iras »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #695 dnia: Listopada 10, 2007, 15:40:03 pm »
Cytuj
@Solid Snake 1989
Dalbym linka to byś się dopiero chłopie zmęczył. 4 strony tekstu po angielsku, do każdej galerii trzeba wejść osobno, wybrać zdjęcie i kliknąć "view original"...
Zanim skończyłbyś ciężko harować czytać, nowy rok by nadszedł.
A tak, zakładając że nie będziesz literował linków, masz kilkanaście linijek skondensowanego tekstu...
Aaaaaaaaaa to ty myślisz że ktoś wchodzi w te linki?  :lol: O moją kondycję się nie martw, a już na pewno nie o zdolność czytania.
BTW to komputer wczytuje strony nie ja. Zaskoczony?

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #696 dnia: Listopada 10, 2007, 16:05:32 pm »
Ja pier... Minimalne różnice w powiększonych, wyciętych fragmentach screenów. Na telewizorze różnicy pewnie nawet Anonimowy nie zauważy. I nie wiem gościu jak byś chciał widzieć kulejące anizo na takich wycinkach z kamerą praktycznie prostopadle do tekstury  :?
taaa minimalnie ja tam odrazu widze roznice nawet jak patrze z daleka a na duzym telewizorze byla by jeszcze wieksza roznica

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #697 dnia: Listopada 10, 2007, 18:56:12 pm »
Ja pier... Minimalne różnice w powiększonych, wyciętych fragmentach screenów. Na telewizorze różnicy pewnie nawet Anonimowy nie zauważy. I nie wiem gościu jak byś chciał widzieć kulejące anizo na takich wycinkach z kamerą praktycznie prostopadle do tekstury  :?

Dokładnie. Anizo w wersji na X0 kuleje. Przez to obraz jest rozmazany i nie ostry przed naszym bohaterem.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #698 dnia: Listopada 10, 2007, 21:32:08 pm »
Ja pier... Minimalne różnice w powiększonych, wyciętych fragmentach screenów. Na telewizorze różnicy pewnie nawet Anonimowy nie zauważy. I nie wiem gościu jak byś chciał widzieć kulejące anizo na takich wycinkach z kamerą praktycznie prostopadle do tekstury  :?

Dokładnie. Anizo w wersji na X0 kuleje. Przez to obraz jest rozmazany i nie ostry przed naszym bohaterem.
Mam nadzieję że rozróżniasz filtrowanie anizotropowe od "efektów" które powodują że cały obraz się rozmywa (niską rozdzielczość, blur który ma to oraz inne rzeczy - słabą animację, ząbki ukryć) i tak tylko ci się niejasno napisało.
Co do tego kulejącego AF na X360 - jak bardzo to widać i czy tak naprawdę jest to poczekam na jakieś sensowne obrazki - liczę na kolejne porównanie Eurogamera.
Bo jak narazie to jest tylko jeden obrazek który to sugeruje a i tak nie ma pewności czy to nie jest złudzenie spowodowane chamską testurą ziemi z maksymalnym kontrastem w wersji z PS3.

-----------

Ja pier... Minimalne różnice w powiększonych, wyciętych fragmentach screenów. Na telewizorze różnicy pewnie nawet Anonimowy nie zauważy. I nie wiem gościu jak byś chciał widzieć kulejące anizo na takich wycinkach z kamerą praktycznie prostopadle do tekstury  :?

A czy ja porównuję anizo czy beznadziejne tekstury z PS3 mające ~1/16 wielkości tych z X360?
Różnicy nie zauważę jak nie będę patrzył na ziemię, chował się za przeszkodami, podchodził do ścian i innych obiektów oraz najlepiej jak zamknę oczy....

A co do powiększonych obrazków masz rację - zastosowano tutaj mega zbliżenie - obcięto pasy na bokach i trochę na górze i dole.
Ja myślałem że wyrzucenie części obrazu po bokach było po to aby łatwiej było porównać ale teraz wiem że to machinacje fanboyów X'a.
Wystarczy porównać wielkość broni i odrazu wychodzi na jaw że są to wycinki wielkości 1/20 pierwotnego pełnego ekranu:





Ach gdybyśmy tylko mogli zobaczyć boki tej wspaniałej tekstury z PS3 - pewnie ukrywają się tam zdigitalizowane zbiory Luwru!
« Ostatnia zmiana: Listopada 10, 2007, 21:42:16 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #699 dnia: Listopada 10, 2007, 21:41:50 pm »
Z tym 1/16 to Ci się w głowie poprzewracało  :???:

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #700 dnia: Listopada 10, 2007, 22:01:01 pm »
Z tym 1/16 to Ci się w głowie poprzewracało  :???:

Niestety to prawda - zmniejszono rozdzielczość do ~1/4 w pionie i 1/4 poziomie w porównaniu z wersją z X360
Efekty widać od razu.
Ale po co mam znowu wklejać obrazki....

A i przy okazji tutaj gościu sprawdzał
Cytuj

Image 1 is the original XB360 image.
Image 2 is the XB360 image downscaled to 50% (both dimensions) and upscaled to original scale - that's 1/4 the total resolution.
Image 3 is the XB360 image downscaled to 25% (both dimensions) and upscaled to original scale - that's 1/16 the total resolution.
Image 4 is a section from the PS3 image

Image 2 is clearly far more detailed and approximating the XB360 version than the PS3 effort. You can see even at 1/4 the resolution you can appreciate the bumps are real bumps. There is absolutely no way the PS3 texture size is higher than 1/4 the size of XB360's in that image. The size of the texels in image 3 are close to the size of the detailing in the PS3 image. eg. in the groove between blocks, the XB360 version at 1/16 original resolution spans 2 texels. The groove in the PS3 image shows similarly two distinct rows of texels. If you measure texels, they span about the same area. The ringed clusters of 2x3 chequered pixels are both about 15 pixels high.

Tu masz linka , załóż konto i poinformuj ich że ich powaliło.
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=40887&page=16

W końcu to że ten potwór graficzny PS3 musiał zbić rozdzielczość do 1024x600 i zredukować bardzo poważnie jakość niemal wszystkich tekstur to stek kompletnych bzdur...




Opublikowane: Listopad 10, 2007, 21:46:15
A co mi tam... parę nowych porównań:
Jak widać niektóre tekstury są takie same - te najważniejsze.









« Ostatnia zmiana: Listopada 10, 2007, 22:06:05 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #701 dnia: Listopada 10, 2007, 22:01:34 pm »
Że też na normalnych screenach nie widać tych szesnastokrotnie gorszych tekstur i nie trąbią o tym we wszystkich recenzjach   :???:

Weź gościu zacznij wreszcie grać zamiast liczyć pixele, znajdź sobie kobietę, wyjdź na dwór się przewietrzyć, a nie tylko piszesz posty, które na prawdę nikogo nie obchodzą.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #702 dnia: Listopada 10, 2007, 22:16:31 pm »
Że też na normalnych screenach nie widać tych szesnastokrotnie gorszych tekstur i nie trąbią o tym we wszystkich recenzjach   :???:

Weź gościu zacznij wreszcie grać zamiast liczyć pixele, znajdź sobie kobietę, wyjdź na dwór się przewietrzyć, a nie tylko piszesz posty, które na prawdę nikogo nie obchodzą.

tobie AA przeszkadzalo w Halo to i inni moga marudzic_

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #703 dnia: Listopada 10, 2007, 22:20:01 pm »
Że też na normalnych screenach nie widać tych szesnastokrotnie gorszych tekstur i nie trąbią o tym we wszystkich recenzjach   :???:

Weź gościu zacznij wreszcie grać zamiast liczyć pixele, znajdź sobie kobietę, wyjdź na dwór się przewietrzyć, a nie tylko piszesz posty, które na prawdę nikogo nie obchodzą.

tobie AA przeszkadzalo w Halo to i inni moga marudzic_

Ząbki kują po oczach - to nie.


Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #704 dnia: Listopada 10, 2007, 22:20:35 pm »
Że też na normalnych screenach nie widać tych szesnastokrotnie gorszych tekstur i nie trąbią o tym we wszystkich recenzjach   :???:

Weź gościu zacznij wreszcie grać zamiast liczyć pixele, znajdź sobie kobietę, wyjdź na dwór się przewietrzyć, a nie tylko piszesz posty, które na prawdę nikogo nie obchodzą.
Tak a w szczególności ciebie...
Wujek dobra rada się znalazł.
Popatrz na siebie jak sam trolowałeś przykładowo w Halo3
Też ci dawano rady
'kup sobie wreszcie grę(halo3)' i zacznij w to Halo3 "wreszcie grać zamiast liczyć pixele, znajdź sobie kobietę, wyjdź na dwór się przewietrzyć, a nie tylko piszesz posty, które na prawdę nikogo nie obchodzą."
Jak ci poszło?  :lol: Kupiłeś sobie chociaż Halo 3?

Edit O ubiegli mnie...
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #705 dnia: Listopada 10, 2007, 22:52:48 pm »
Aż nie mogę się doczekać Uncharted: Drake's Fortune i liczenia pixeli przez Anonimowego  :???: :lol:

Się zapewne okaże że tekstura pod wodą z UDF jest 2razy gorsza niż ta pod wodą w Bioshocku  :???:

A krwi jest 16 razy mniej niż w girsach bo ps3 nie pociągnęła... itp   :???:

CZEKAM! SPEŁNIJ SWOJĄ MISJE... :?

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #706 dnia: Listopada 10, 2007, 23:31:05 pm »
CZEKAM! SPEŁNIJ SWOJĄ MISJE... :?
Dołączam do oczekiwania :D . Na pewno przyjdzie nam dowiedzieć się wielu zaskakujących rzeczy na ten temat.

A liczenie pikseli w CoD4 (i nie tylko) jest jak dla mnie chore! Takie przybliżenia są o d*pe rozbić, bo tak czy tak, gry prezentują się na nich prawie jak z poprzedniej generacji.
http://i153.photobucket.com/albums/s231/zhangy2003/ps3vs360_02.jpg

Przypuszczam, że za niedługo do sprzedaży trafią specjalne okulary liczące piksele, specjalnie dla takich zapaleńców jak Anonimowy :???:
PSN ID: WojtqGO

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #707 dnia: Listopada 10, 2007, 23:36:38 pm »
Anonimowy to Ty tak na poważnie? Ty jak grasz w gry to szukasz takich malutkich różnic? Współczuje podejścia do gier. Ja się cieszę COD4 całymi dniami a Ty widocznie wolisz pisać głupoty zamiast grać. Najzabawniejsze jest to że podajesz te screen'y i piszesz że COD4 chodzi na PS3 w niższej rozdzielczości (skąd w ogóle to info?) a recenzenci GmeZone ocenili wersję na PS3 wyżej. :P

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #708 dnia: Listopada 10, 2007, 23:44:52 pm »
Ciekawe że bluzgi na Anonimowego lecą tylko gdy te dane które przytacza są nie w smak fanbojom SONY. Jak tylko pojawią się jakieś kompletnie nieistotne dane/ różnice w grafice itd. przemawiające na korzyść SONY to ci sami fanboje potrafią się nad nimi brandzlować do oporu...  :lol:


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #709 dnia: Listopada 10, 2007, 23:48:09 pm »
Całą tą wojenkę PS3 vs X0 kończy ta gra (tu pozwoliłem sobie przenieść posty użytkownikó innego forum i ich zdjęcia):


Cień człowieka

http://sr-388.net/images/gaming/ps3/uncharted/DSCF7877.jpg
http://sr-388.net/images/gaming/ps3/uncharted/DSCF7859.jpg
http://sr-388.net/images/gaming/ps3/uncharted/DSCF7917.jpg
http://i93.photobucket.com/albums/l74/wotter/1-11.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v148/Fre...ncharted010.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v148/Fre...ncharted002.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v148/Fre...ncharted008.jpg








To by było na tyle panowie. Wszystkie bajki o tym że Cell zawiódł że RSX jest słabszy o Xenona itp. możemy odstawić na półeczkę gdy na własne oczy ujrzymy Uncharted. Ta gra to najpiękniejsza gra EVER i po pojawieniu się dema piszą o tym na wszystkich forach w internecie.

Anonimowy...Teraz Ty jesteś pragnienie a Sony jest Sprite. :P
« Ostatnia zmiana: Listopada 10, 2007, 23:50:47 pm wysłana przez MarcePan »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #710 dnia: Listopada 10, 2007, 23:50:41 pm »
Ciekawe że bluzgi na Anonimowego lecą tylko gdy te dane które przytacza są nie w smak fanbojom SONY. Jak tylko pojawią się jakieś kompletnie nieistotne dane/ różnice w grafice itd. przemawiające na korzyść SONY to ci sami fanboje potrafią się nad nimi brandzlować do oporu...  :lol:

Tobie posty anonimowego nie przeszkadzają, ale jak ja się przyczepiłem żenującego poziomy grafiki w Halo 3, to ci mało żyła nie pękła, hipokryto  :lol:

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #711 dnia: Listopada 10, 2007, 23:50:58 pm »
Cytat: Iras
Tobie posty anonimowego nie przeszkadzają, ale jak ja się przyczepiłem żenującego poziomy grafiki w Halo 3, to ci mało żyła nie pękła, hipokryto  Laughing
Iras, Halo 3 NIE MA żenującego poziomu grafiki - takie głupoty może pisać tylko człowiek w kóry w to nie grał. Mi setki danych Anonimowego nie przeszkadzają bo nawet jeśli dla kogoś mogą być nudne to są prawdziwe i opartej na faktach. W odróżnieniu od Twojego, sorry, bełkotu, o żenującej grafice w Halo 3 której na oczy nie widziałeś...   :lol:

« Ostatnia zmiana: Listopada 11, 2007, 00:03:30 am wysłana przez Leenk »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #712 dnia: Listopada 11, 2007, 00:26:56 am »
Mi setki danych Anonimowego nie przeszkadzają bo nawet jeśli dla kogoś mogą być nudne to są prawdziwe i opartej na faktach.

No widzisz, nie do końca. Otóż podaje screen'y ze słabszymi teksturami w COD4 na PS3 (czego i tak podczas gry nie widać) a nic nie wspomina o kiepskich filtrowaniu anizotropowym w wersji na X0 (to słaby punkt X0, patrz PGR3). Także on podaje tylko jedną stronę medalu, tą która jest dla niego (fanoby'a Xbox'a) korzystniejsza.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #713 dnia: Listopada 11, 2007, 00:28:09 am »
dokladnie_ Dzungla w Halo3 wyglada rownie dobrze jak ta w Uncharted/ no ale kogo to obchodzi :sad:

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #714 dnia: Listopada 11, 2007, 00:30:42 am »
Anonimowy pewnie teraz szuka najgorszych screenów z UDF demka by je "podrasować w Photoshopie" musi wyciąć ten chamski kontrast i podbite anizo i pokazać że tekstury są i tak słabe...

sorry no bonus this time, bo mam ta gre i jest to niemożliwe. Ale oczywiście czekam  :lol:

Tango

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #715 dnia: Listopada 11, 2007, 00:31:07 am »
Mi setki danych Anonimowego nie przeszkadzają bo nawet jeśli dla kogoś mogą być nudne to są prawdziwe i opartej na faktach.

No widzisz, nie do końca. Otóż podaje screen'y ze słabszymi teksturami w COD4 na PS3 (czego i tak podczas gry nie widać) a nic nie wspomina o kiepskich filtrowaniu anizotropowym w wersji na X0 (to słaby punkt X0, patrz PGR3). Także on podaje tylko jedną stronę medalu, tą która jest dla niego (fanoby'a Xbox'a) korzystniejsza.

wspomnial o slabszym filtrowaniu na XO widac nie czytasz uwaznie..

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #716 dnia: Listopada 11, 2007, 00:38:10 am »
Mi setki danych Anonimowego nie przeszkadzają bo nawet jeśli dla kogoś mogą być nudne to są prawdziwe i opartej na faktach.

No widzisz, nie do końca. Otóż podaje screen'y ze słabszymi teksturami w COD4 na PS3 (czego i tak podczas gry nie widać) a nic nie wspomina o kiepskich filtrowaniu anizotropowym w wersji na X0 (to słaby punkt X0, patrz PGR3). Także on podaje tylko jedną stronę medalu, tą która jest dla niego (fanoby'a Xbox'a) korzystniejsza.

wspomnial o slabszym filtrowaniu na XO widac nie czytasz uwaznie..

Nie wspomniał tylko odniósł się do czyjejś wypowiedzi dodając od razu że być może to wcale nie jest słabe anizo tylko zaczął się zasłaniać jakimiś kontrastami i innymi z d..y wziętymi rzeczami.

Poza tym dodał że na PS3 rozdzielczość jest obniżona do 1024x600 podczas gdy wersja na X0 chodzi w dokładnie tej samej.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #717 dnia: Listopada 11, 2007, 00:38:59 am »
No, właśnie o to chodzi - żeby podawać rzeczowe kontrargumenty. Ty grałeś w CoD, możesz się wypowiedzieć i masz jakiś rzeczowy kontrargument - jest cacy. Ma to sens. Bo na taki przykładowy tekst jakie zapodał Iras nie sposób rzeczowo odpisać.  :lol: Bo co tu odpisać na tai trolling?
Akurat mi się przypomniał Insiak, który grał w Halo 3 i demko Uncharted i twierdzi na forum N. że dżungla w "żenującym" Halo 3 wygląda lepiej niż ta w Uncharted...  :lol: Sam kilka razy przechodizłem ten pierwszy etap i jakoś dżungla na tych wszystkich screenach w Uncharted nie robi na mnie specjalnego wrażenia.
Jest bardzo ładna, ale nie ma w niej nic czego bym wcześniej nie widział.
« Ostatnia zmiana: Listopada 11, 2007, 00:42:40 am wysłana przez Leenk »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #718 dnia: Listopada 11, 2007, 00:43:41 am »
Insiak to taki sam autorytet jak Zeratul  :lol:

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #719 dnia: Listopada 11, 2007, 00:43:43 am »
Mi setki danych Anonimowego nie przeszkadzają bo nawet jeśli dla kogoś mogą być nudne to są prawdziwe i opartej na faktach.

No widzisz, nie do końca. Otóż podaje screen'y ze słabszymi teksturami w COD4 na PS3 (czego i tak podczas gry nie widać) a nic nie wspomina o kiepskich filtrowaniu anizotropowym w wersji na X0 (to słaby punkt X0, patrz PGR3). Także on podaje tylko jedną stronę medalu, tą która jest dla niego (fanoby'a Xbox'a) korzystniejsza.

wspomnial o slabszym filtrowaniu na XO widac nie czytasz uwaznie..

Nie wspomniał tylko odniósł się do czyjejś wypowiedzi dodając od razu że być może to wcale nie jest słabe anizo tylko zaczął się zasłaniać jakimiś kontrastami i innymi z d..y wziętymi rzeczami.

Poza tym dodał że na PS3 rozdzielczość jest obniżona do 1024x600 podczas gdy wersja na X0 chodzi w dokładnie tej samej.

Mój pierwszy post o COD4:
Myślę że wyjaśni wszelkie wątpliwości.
Sprawa o kontraście jest dyskutowana w linku który jest poniżej mojego komentarza o AF na PS3.

Cytuj
Dałem w temacie COD4 ale myślę że i tu będzie pasować.

Cytuj
Quaz51

COD4 X360 = 1024x600p 2xAA again...
COD4 PS3 = 1024x600p 2xAA too
...














Wersja z PS3 ma słabsze cienie i fatalne tekstury - mające jedynie około 1/16 rozdzielczości tych z X360.
Wybrane tekstury (broń) są oczywiście identyczne, ale praktycznie całe otoczenie nie.

Test:
Cytuj

Image 1 is the original XB360 image.
Image 2 is the XB360 image downscaled to 50% (both dimensions) and upscaled to original scale - that's 1/4 the total resolution.
Image 3 is the XB360 image downscaled to 25% (both dimensions) and upscaled to original scale - that's 1/16 the total resolution.
Image 4 is a section from the PS3 image

Image 2 is clearly far more detailed and approximating the XB360 version than the PS3 effort. You can see even at 1/4 the resolution you can appreciate the bumps are real bumps. There is absolutely no way the PS3 texture size is higher than 1/4 the size of XB360's in that image. The size of the texels in image 3 are close to the size of the detailing in the PS3 image. eg. in the groove between blocks, the XB360 version at 1/16 original resolution spans 2 texels. The groove in the PS3 image shows similarly two distinct rows of texels. If you measure texels, they span about the same area. The ringed clusters of 2x3 chequered pixels are both about 15 pixels high.

Na pocieszenie zostaje trochę lepsze filtrowanie anizotropowe, a może to tylko chamsko podbity kontrast?.

http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=40887&page=16

Ponadto o AF pisałem ze 4 razy od tamtego czasu...
Powtórzę się jeszcze raz:
Cytuj
Co do tego kulejącego AF na X360 - jak bardzo to widać i czy tak naprawdę jest to poczekam na jakieś sensowne obrazki - liczę na kolejne porównanie Eurogamera.
Bo jak narazie to jest tylko jeden obrazek który to sugeruje a i tak nie ma pewności czy to nie jest złudzenie spowodowane chamską testurą ziemi z maksymalnym kontrastem w wersji z PS3.
« Ostatnia zmiana: Listopada 11, 2007, 00:47:26 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879