Ja pier... Minimalne różnice w powiększonych, wyciętych fragmentach screenów. Na telewizorze różnicy pewnie nawet Anonimowy nie zauważy. I nie wiem gościu jak byś chciał widzieć kulejące anizo na takich wycinkach z kamerą praktycznie prostopadle do tekstury
Dokładnie. Anizo w wersji na X0 kuleje. Przez to obraz jest rozmazany i nie ostry przed naszym bohaterem.
Mam nadzieję że rozróżniasz filtrowanie anizotropowe od "efektów" które powodują że cały obraz się rozmywa (niską rozdzielczość, blur który ma to oraz inne rzeczy - słabą animację, ząbki ukryć) i tak tylko ci się niejasno napisało.
Co do tego kulejącego AF na X360 - jak bardzo to widać i czy tak naprawdę jest to poczekam na jakieś sensowne obrazki - liczę na kolejne porównanie Eurogamera.
Bo jak narazie to jest tylko jeden obrazek który to sugeruje a i tak nie ma pewności czy to nie jest złudzenie spowodowane chamską testurą ziemi z maksymalnym kontrastem w wersji z PS3.
-----------
Ja pier... Minimalne różnice w powiększonych, wyciętych fragmentach screenów. Na telewizorze różnicy pewnie nawet Anonimowy nie zauważy. I nie wiem gościu jak byś chciał widzieć kulejące anizo na takich wycinkach z kamerą praktycznie prostopadle do tekstury
A czy ja porównuję anizo czy beznadziejne tekstury z PS3 mające ~1/16 wielkości tych z X360?
Różnicy nie zauważę jak nie będę patrzył na ziemię, chował się za przeszkodami, podchodził do ścian i innych obiektów oraz najlepiej jak zamknę oczy....
A co do powiększonych obrazków masz rację - zastosowano tutaj mega zbliżenie - obcięto pasy na bokach i trochę na górze i dole.
Ja myślałem że wyrzucenie części obrazu po bokach było po to aby łatwiej było porównać ale teraz wiem że to machinacje fanboyów X'a.
Wystarczy porównać wielkość broni i odrazu wychodzi na jaw że są to wycinki wielkości 1/20 pierwotnego pełnego ekranu:
Ach gdybyśmy tylko mogli zobaczyć boki tej wspaniałej tekstury z PS3 - pewnie ukrywają się tam zdigitalizowane zbiory Luwru!