Too Human było tworzone 10 lat.
A Duke Nukem: Forever juz ponad 10 lat i jest tworzone na PC - troche nie trafione z tym Too Human, bo on byl najpierw tworzony na PSX, potem chyba na DC, a po tym jak Sega wycofala sie z rynku, zaczeto przenosic kod na PS2, a pozniej na XO, wiec ta gra nie byla tworzona przez 10 lat na XO. KZ2 zostal pokazany w 2005 roku jako zwiastun gry na PS3.
...co nie zmienia faktu, że wersje Too Human na XO robili mniej więcej 4 lata.
Tego nie wiemy, nie wiadomo kiedy panowie z SK porzucili wersje PS2
W 2005 roku byłą pierwsza zapowiedź wersji na XO.
"In the May 2005 issue of EGM, Silicon Knights announced a partnership with publisher Microsoft to develop a trilogy revolving around the Too Human universe exclusively for the Xbox 360."
Robili gre wcześniej przez kilka lat, czyli mieli napisabnął całą fabułę, design postaci, poziomów, mieli rozpisany system gry, równiez zapewne już zaprogramowane niektóre elementy rozgrywki, więc przez te 4 lata zajmowali się tylko dewelopingiem, programowaniem i grafiką.
Przy K2 w 2005 dopiero zaczynali prace, więc wszystko musieli zaprojektować, zaplanować, rozrysować design poziomów, nagrać dźwięki itp.
Wracając do DMC4: