Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2724473 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Krauser

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-08-2007
  • Wiadomości: 497
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #200 dnia: Sierpnia 15, 2007, 10:48:16 am »
Będę się śmiał, jak AI w nowym SC będzie do bani :D

Oj będzie, na 100% procent.
NO BRAIN - NO GAIN


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #201 dnia: Sierpnia 15, 2007, 11:28:58 am »
Podobna wytuacja z Heavenly Sowrd. Ta gra miałą ukazać się na Xbox'ie pierwszym ale przesuneli ją na platformy next-gen. Ciekawe tylko czemu wybrali PS3 a nie X0. :P To samo Lair. Twórcy twierdzą że tą gre mogli zrealizować tylko na PS3. No i wielki Kojima, również faworyzuje konsole Sony. To mówi samo za siebie. Najwięksi wybierają ten właśnie sprzęt bo daje on dużo większe możliwości niż konkurencja.

PS. Co do Splinter Cell'a i AI to zapewne będzie ono tak denne jak w poprzednich częściach. Ja już powoli zacznyma się śmiać. Jak już sie gra ukaże i moje przypuszczenia okażą się prawdziwe to będę miał niezły ubaw.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 15, 2007, 11:30:33 am wysłana przez MarcePan »

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #202 dnia: Sierpnia 15, 2007, 11:42:33 am »
Cytuj
Ciekawe tylko czemu wybrali PS3 a nie X0
Bo Sony kupiło Ninja Theory. M$ ich nie chciał... teraz pewnie żałuje.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #203 dnia: Sierpnia 15, 2007, 11:58:31 am »
''Ciekawe tylko czemu wybrali PS3 a nie X0''
Marcepan tu nie chodziło o wybór!
Ninja Theory zostało wykupione przez Sony (to samo tyczy się Factor 5!)
Te dwie ekipy należą do Sony Computer Entertainment.
''starego splintera nie pociagnelo dobrze a nowego pociagnie ''
Nie sądzisz, że ta konwersja to totalne niechlujstwo ze strony Ubisoft.
Graficznie to jakieś nieporozumienie.(cienie,oświetlenie,jakośc tekstur..itp)
Z PEWNOSCIĄ można było to lepiej zrobić!

PS.Ciekawe jak wypadnie konwersja MGS4 na XO360 (o ile taka nastąpi?)
Zobaczymy wtedy czy wyjdzie to nad wyraz dobrze czy ogólnie..blado  :cool:

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #204 dnia: Sierpnia 15, 2007, 11:59:18 am »
PS. Co do Splinter Cell'a i AI to zapewne będzie ono tak denne jak w poprzednich częściach. Ja już powoli zacznyma się śmiać. Jak już sie gra ukaże i moje przypuszczenia okażą się prawdziwe to będę miał niezły ubaw.
AI musi być świetne w nowym Splinterze. Twórcy MUSZĄ się postarać aby takie było, i przypuszczam, że jest to element nad którym spędzają teraz najwięcej czasu. Sami sobie podnieśli poprzeczkę twierdząc, że tylko X360 będzie w stanie uciągnąć Conviction i jego wypasioną sztuczną inteligencję, ponieważ w momencie premiery oczy wszystkich będą zwrócone właśnie na ten element. I byłoby troszkę niezręcznie dla nich gdyby jednak AI nie była taka rewolucyjna :P .
PSN ID: WojtqGO

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #205 dnia: Sierpnia 15, 2007, 12:22:51 pm »
Cytuj
Ciekawe tylko czemu wybrali PS3 a nie X0
Bo Sony kupiło Ninja Theory. M$ ich nie chciał... teraz pewnie żałuje.

Sony nie kupiło Ninja Theroy oni poprostu postanowili wydać ich grę.HS miało powstać na xboxa ale gdy przecili się na next-geny szukali nowego wydawcy lecz microsoft nie chciał no to sony się zgłosiło.Napewno zarówno LAIR jak i HS poszło by na XO jak narazie zapewne każda gra poszła by na XO ktora jest na ps3 jedyna przeszkodą jest nośnik o ile w takim HS to nie przeszkadza bo może być na 3 dvd np to gdyby wyszły dobre wyścigi no to już byłby problem i byłaby taka lipa jak GT2 na psx jedna płyta od Arcade druga od kariery.Factor 5 zawsze tworzyło tylko dla sony więc bardziej ich konsole faworyzują myślisz że co powiedza jak nie to że ich gra bedize chodzic dobrze tylko na ps3.Dobra ściema to podstawa przecież jakieś exclusivy być muszą nie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #206 dnia: Sierpnia 15, 2007, 12:41:02 pm »
Dobra ściema to podstawa przecież jakieś exclusivy być muszą nie.

Dokąłdnie! To samo się tyczy nowego Splinter Cell'a ale wielu tutaj naprawde wierzy w bajki o wspaniałym AI, któego nie uciągnie PS3. To typowy marketingowy bełkot i aż dziw bierze że taki obeznany w temacie Gość Anonimowy daje się na coś takiego złapać niczym rybka na przynęte.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #207 dnia: Sierpnia 15, 2007, 12:43:43 pm »
Dobra ściema to podstawa przecież jakieś exclusivy być muszą nie.

Dokąłdnie! To samo się tyczy nowego Splinter Cell'a ale wielu tutaj naprawde wierzy w bajki o wspaniałym AI, któego nie uciągnie PS3. To typowy marketingowy bełkot i aż dziw bierze że taki obeznany w temacie Gość Anonimowy daje się na coś takiego złapać niczym rybka na przynęte.

taki sam belkot jak to ze Lair moglo powstac tylko na ps3  :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #208 dnia: Sierpnia 15, 2007, 12:44:05 pm »
Factor 5 zawsze tworzyło tylko dla sony
Chyba dla Nintendo, w końcu seria Rogue Squadron ukazała się tylko na GameCube ;)

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #209 dnia: Sierpnia 15, 2007, 12:54:43 pm »
Dobra ściema to podstawa przecież jakieś exclusivy być muszą nie.

Dokąłdnie! To samo się tyczy nowego Splinter Cell'a ale wielu tutaj naprawde wierzy w bajki o wspaniałym AI, któego nie uciągnie PS3. To typowy marketingowy bełkot i aż dziw bierze że taki obeznany w temacie Gość Anonimowy daje się na coś takiego złapać niczym rybka na przynęte.

Weź no przeczytaj to jeszcze raz co ja napisałem:

Cytuj
Dlaczego Spliter cell 5 nie wyjdzie na PS3? Nie dlatego że podpisaliśmy umowę na wyłączność - oj nie - to dlatego że PS3 jest za słabe na AI  :lol:
Czyli wypowiedzi dewelopera robiącego exclusiva na jedną platformę.....


http://kotaku.com/gaming/smack-talk/splinter-cell-producer-trashes-ps3s-ai-capabilities-288817.php


Cytuj
Splinter Cell Producer Trashes PS3's AI Capabilities

In a recent interview with Gameplayer, one Splinter Cell: Conviction producer "Danny" adamantly declared:
Cytuj
It's NEVER gonna come out on the PS3 or the Wii.
Why? The Wii is self-explanatory, but he also said the Xbox 360 handles AI better than the PS3.



http://www.maxconsole.net/?mode=news&newsid=19722

Spliter cell producer: PS3 can't handle AI nearly as well as the Xbox 360

Cytuj
Speaking in a recent interview, the producer of Splinter Cell: Conviction confirmed that the respective title is NEVER going to make an apperance on the PS3 or Wii as the Wii lacks the require graphical horsepower and the PS3 can't handle AI nearly as well as Microsoft's Xbox 360 can do so.

quote:

So, Conviction is confirmed for PC and Xbox 360. But what about the other consoles? Double Agent was a 360 exclusive for a whole week. On this issue, Danny could give us a firm answer. “It’s NEVER gonna come out on the PS3 or the Wii.” It’s a logical decision. Nintendo’s console simply doesn’t have the graphical horsepower, and he candidly told us how the PS3 can’t handle AI nearly as well as the 360.

Less concrete information was available about multi-player. Will there be co-op? “I... can’t say.” That’s not to say Dany dislikes co-op. “If I could, I would make it a co-op game. Period!” He was even more vague on what kinds of competitive modes would be available. “Everything is possible.” About the only thing he confirmed was that multiplayer exists. “We’re playing the multiplayer right now. We started a tournament today.”

Może i PS3 jest słabe pod tym względem ale reszta to marketingowa gadka szmatka....

Cytuj
http://arstechnica.com/articles/paedia/cpu/xbox360-2.ars/7

"At any rate, Playstation 3 fanboys shouldn't get all flush over the idea that the Xenon will struggle on non-graphics code. However bad off Xenon will be in that department, the PS3's Cell will probably be worse. The Cell has only one PPE to the Xenon's three, which means that developers will have to cram all their game control, AI, and physics code into at most two threads that are sharing a very narrow execution core with no instruction window. (Don't bother suggesting that the PS3 can use its SPEs for branch-intensive code, because the SPEs lack branch prediction entirely.) Furthermore, the PS3's L2 is only 512K, which is half the size of the Xenon's L2. So the PS3 doesn't get much help with branches in the cache department. In short, the PS3 may fare a bit worse than the Xenon on non-graphics code, but on the upside it will probably fare a bit better on graphics code because of the seven SPEs."
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 15, 2007, 12:56:14 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #210 dnia: Sierpnia 15, 2007, 12:57:17 pm »
Cytuj
Sony nie kupiło Ninja Theroy oni poprostu postanowili wydać ich grę.HS miało powstać na xboxa ale gdy przecili się na next-geny szukali nowego wydawcy lecz microsoft nie chciał no to sony się zgłosiło
A no tak, masz racje, ale nie zdziwił bym sie jak by po HS kupili ich.

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #211 dnia: Sierpnia 15, 2007, 12:58:09 pm »
Factor 5 zawsze tworzyło tylko dla sony
Chyba dla Nintendo, w końcu seria Rogue Squadron ukazała się tylko na GameCube ;)

Mój bład hehehe pomyślałem o Dragon Quest VIII a to tylko jedna gra na ps2 w sumie to najwiecej tworzy na nintendo :D Co do splintera o AI się przekonamy a co do Lair no to jego wydawca jest SONY no to powinno mówić samo za siebie taka sama sytuacja jak z HS wydaje MI się ze XO by uciągnał obie te gierki oczywiście nigdy się o tym nie przekonamy jednak jakbym miał tak we wszystko wierzyć FABLE było by najlepszym RPG na rynku do tej pory a killzone 2 by wyglądał jak render z 2005 co i tak nie oznacza że wygląda źłe bo prezentuje się ładnie :)

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #212 dnia: Sierpnia 15, 2007, 13:05:04 pm »
Ja z tej całej sprawy Głośno się smieje..ale bardziej z politowaniem.
PS.heh Soul hunter pomylił dev:Level5-Factor5  ;)

Soul hunter 16

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-04-2007
  • Wiadomości: 5 787
  • Reputacja: 60
  • Two different souls in one body.Which one is mine?
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #213 dnia: Sierpnia 15, 2007, 13:08:11 pm »
Ja z tej całej sprawy Głośno się smieje..ale bardziej z politowaniem.
PS.heh Soul hunter pomylił dev:Level5-Factor5  ;)


No nie kolejna wtopa przepraszam przepraszam pamietałem tylko tą 5 a na reszte nie spojrzałem hehehe no porządnie się bąbłem hehehe :PP

FREZER

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 15-09-2004
  • Wiadomości: 136
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #214 dnia: Sierpnia 15, 2007, 13:12:06 pm »
PS. Co do Splinter Cell'a i AI to zapewne będzie ono tak denne jak w poprzednich częściach. Ja już powoli zacznyma się śmiać. Jak już sie gra ukaże i moje przypuszczenia okażą się prawdziwe to będę miał niezły ubaw.
AI musi być świetne w nowym Splinterze. Twórcy MUSZĄ się postarać aby takie było, i przypuszczam, że jest to element nad którym spędzają teraz najwięcej czasu. Sami sobie podnieśli poprzeczkę twierdząc, że tylko X360 będzie w stanie uciągnąć Conviction i jego wypasioną sztuczną inteligencję, ponieważ w momencie premiery oczy wszystkich będą zwrócone właśnie na ten element. I byłoby troszkę niezręcznie dla nich gdyby jednak AI nie była taka rewolucyjna :P .

oczywiście że to brednie muszą reklamowac tą gre a to świetna reklama pozatym kazda gra z klocka ruszyła by na PS3 i odwrotnie różnica polaga jedynie na pojemności nosnika i tyle

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #215 dnia: Sierpnia 15, 2007, 14:09:54 pm »
wow - wlasnie widzialem demo Bioshock i to wyglada jak zupelnie inna liga w porównaniu do gier na ps3/ takich shaderów i detali prózno szukac w innej grze/
miodzio

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #216 dnia: Sierpnia 15, 2007, 15:51:27 pm »

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #217 dnia: Sierpnia 15, 2007, 15:55:55 pm »
"PS3 can more than handle AI, as you will see with Heavenly Sword, which has hundreds of on-screen enemies with different AI routines at one time thanks to the power of CELL."   :lol: uwielbiam te ich teksty

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #218 dnia: Sierpnia 15, 2007, 15:59:03 pm »
Ta, troche sie skompromitowali dajac przyklad HS :) Te setki przeciwnikow raczej okrazaja Nariko i czekaja na swoja kolej, jedynie podnoszac jednoczesnie tarcze gdy bohaterka atakuje lancuchem :)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #219 dnia: Sierpnia 15, 2007, 16:09:36 pm »
A nie pamiętacie że oni mają uczyć sie naszych kombosów? Może o to im chodziło.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #220 dnia: Sierpnia 15, 2007, 16:26:11 pm »
A nie pamiętacie że oni mają uczyć sie naszych kombosów? Może o to im chodziło.

hmm pomyslmy jak to moze wygladac - skrypt zapisuje nasza ostatnia kombinacje i przekazuje te dane dalej...   :lol:
takie  uczenie sie kombosów to mozna nawet na GBA zrobic ;)
ja juz za stary sie robie na te brednie i nawet przestaje mnie to bawic powoli a zaczyna denerwowac
Opublikowane: Sierpień 15, 2007, 15:23:55
albo mozna to jeszcze lepiej zrobic - w momencie gdy my wciskamy guzik ataku przeciwnik wciska blok  -  a gracz sobie wtedy powinien pomyslec -

wow dzieki mocy cella wrogowie ucza sie naszych kombosów  :grin:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #221 dnia: Sierpnia 15, 2007, 16:31:30 pm »
Cytuj
albo mozna to jeszcze lepiej zrobic - w momencie gdy my wciskamy guzik ataku przeciwnik wciska blok  -  a gracz sobie wtedy powinien pomyslec -

wow dzieki mocy cella wrogowie ucza sie naszych kombosów 
Można i tak ;)

Dino

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-05-2007
  • Wiadomości: 363
  • Reputacja: 0
  • "You Have To Find Sisters Of Fate"
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #222 dnia: Sierpnia 15, 2007, 17:38:46 pm »
To głupota, UBI jest w stanie zrobić SC:C na PS3, ale nie chce.Jednak, UBI nie chce stracić klientów na PS3, więc dali mediom taką bajeczkę.Wyjdzie im to na dobre, czy nie i tak jestem szczęśliwy, że jest tylko na X0.W końcu posiadając i PS3 i X0 uważam, że X0 jak narazie gniecie ps3 na ryj, że nie może się podnieść i liże podłogę bez końca.X0 ma więcej dobrych gier, A PS3 ma jakieś 4-5 dobrych gier.Ofc moja opinia opiera się na teraźniejszej liczbie gier, lecz jak narazie wątpię aby to się zmieniło.



Hannibal Lecter Pwnz ! :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #223 dnia: Sierpnia 15, 2007, 22:59:34 pm »
Cała sprawa z AI w Heavenly Sword była tłumaczona przez samo Ninja Theory. Rozchodzi się tutaj o to że ponoć przeciwnicy w wiekszej grupie posiadają AI odpowiadające zachowaniom dużej grupy atakującej jedną postać zaś z czasem kiedy zbliżają się do Nariko, Cell przydziela AI dla każdego przeciwnika osobno. Coś w tym stylu.

PS. Nakimushi może powinieneś sprzedać PS3 bo widze że zawiodłeś się na tej konsoli tak samo jak ja swego czasu na X0, którego po prostu się pozbyłem.

PS2. Co do Bioshock to naprawde gra wygląda obłędnie. Jest to jeden z tych tytułów, który pokazuje że przy użyciu kilku odpowiednich sztuczek graficznych można osiągnąć zdumiewający efekt. Jedyne czego można się czepić w stornie wizualnej to gdzieniegdzie trafiające się słabe tekstury.

PS3. Ubi to ja już podziękuje za ich twory. Z tej firmy robi się kolejne EA tyle że bardziej leniwe. Ciekawe czy w pore zauważą że wydając takie oświadczenia pozbywają się w przyszłości (kiedy PS3 znajdzie grube miliony użytkowników) bardzo dużego rynku zbytu.

Dino

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-05-2007
  • Wiadomości: 363
  • Reputacja: 0
  • "You Have To Find Sisters Of Fate"
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #224 dnia: Sierpnia 15, 2007, 23:32:57 pm »
Cała sprawa z AI w Heavenly Sword była tłumaczona przez samo Ninja Theory. Rozchodzi się tutaj o to że ponoć przeciwnicy w wiekszej grupie posiadają AI odpowiadające zachowaniom dużej grupy atakującej jedną postać zaś z czasem kiedy zbliżają się do Nariko, Cell przydziela AI dla każdego przeciwnika osobno. Coś w tym stylu.

PS. Nakimushi może powinieneś sprzedać PS3 bo widze że zawiodłeś się na tej konsoli tak samo jak ja swego czasu na X0, którego po prostu się pozbyłem.

PS2. Co do Bioshock to naprawde gra wygląda obłędnie. Jest to jeden z tych tytułów, który pokazuje że przy użyciu kilku odpowiednich sztuczek graficznych można osiągnąć zdumiewający efekt. Jedyne czego można się czepić w stornie wizualnej to gdzieniegdzie trafiające się słabe tekstury.

PS3. Ubi to ja już podziękuje za ich twory. Z tej firmy robi się kolejne EA tyle że bardziej leniwe. Ciekawe czy w pore zauważą że wydając takie oświadczenia pozbywają się w przyszłości (kiedy PS3 znajdzie grube miliony użytkowników) bardzo dużego rynku zbytu.

A jeszcze nie dawno pamiętam, jak krytykowałeś grafikę w Bioshock'u  :lol:



Hannibal Lecter Pwnz ! :D

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #225 dnia: Sierpnia 16, 2007, 00:31:14 am »
Co do ubi to się niestety zgodzę. Kiedyś ta firma była gwarantem co najmniej przyzwoitej gry a teraz? Te wszystkie padaki na WII czy SC na PS3 aż żal patrzeć :?

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #226 dnia: Sierpnia 16, 2007, 09:14:19 am »
Cała sprawa z AI w Heavenly Sword była tłumaczona przez samo Ninja Theory. Rozchodzi się tutaj o to że ponoć przeciwnicy w wiekszej grupie posiadają AI odpowiadające zachowaniom dużej grupy atakującej jedną postać zaś z czasem kiedy zbliżają się do Nariko, Cell przydziela AI dla każdego przeciwnika osobno. Coś w tym stylu.

PS. Nakimushi może powinieneś sprzedać PS3 bo widze że zawiodłeś się na tej konsoli tak samo jak ja swego czasu na X0, którego po prostu się pozbyłem.

PS2. Co do Bioshock to naprawde gra wygląda obłędnie. Jest to jeden z tych tytułów, który pokazuje że przy użyciu kilku odpowiednich sztuczek graficznych można osiągnąć zdumiewający efekt. Jedyne czego można się czepić w stornie wizualnej to gdzieniegdzie trafiające się słabe tekstury.

PS3. Ubi to ja już podziękuje za ich twory. Z tej firmy robi się kolejne EA tyle że bardziej leniwe. Ciekawe czy w pore zauważą że wydając takie oświadczenia pozbywają się w przyszłości (kiedy PS3 znajdzie grube miliony użytkowników) bardzo dużego rynku zbytu.

nie ma zadnego AI w grach - to sa brednie dla dzieci/

ps3 sie nie pozbede bo wtedy nie bede wiedzial ze piszesz bzdury ;)

ps2 - Bioschock dostal kolejne 10/10 od eurogamera i nie ma tam prawie zadnych sztuczek tylko masa shaderów , swietne oswietlenie i swietne tekstury/ (ich rozdzielczosc i tak jest wysoka jak na konsole)

a UBI to swietna firma i nie mozna jej obwiniac za konwersje -

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #227 dnia: Sierpnia 16, 2007, 09:34:17 am »
Cała sprawa z AI w Heavenly Sword była tłumaczona przez samo Ninja Theory. Rozchodzi się tutaj o to że ponoć przeciwnicy w wiekszej grupie posiadają AI odpowiadające zachowaniom dużej grupy atakującej jedną postać zaś z czasem kiedy zbliżają się do Nariko, Cell przydziela AI dla każdego przeciwnika osobno. Coś w tym stylu.

PS. Nakimushi może powinieneś sprzedać PS3 bo widze że zawiodłeś się na tej konsoli tak samo jak ja swego czasu na X0, którego po prostu się pozbyłem.

PS2. Co do Bioshock to naprawde gra wygląda obłędnie. Jest to jeden z tych tytułów, który pokazuje że przy użyciu kilku odpowiednich sztuczek graficznych można osiągnąć zdumiewający efekt. Jedyne czego można się czepić w stornie wizualnej to gdzieniegdzie trafiające się słabe tekstury.

PS3. Ubi to ja już podziękuje za ich twory. Z tej firmy robi się kolejne EA tyle że bardziej leniwe. Ciekawe czy w pore zauważą że wydając takie oświadczenia pozbywają się w przyszłości (kiedy PS3 znajdzie grube miliony użytkowników) bardzo dużego rynku zbytu.

nie ma zadnego AI w grach - to sa brednie dla dzieci/

ps3 sie nie pozbede bo wtedy nie bede wiedzial ze piszesz bzdury ;)

ps2 - Bioschock dostal kolejne 10/10 od eurogamera i nie ma tam prawie zadnych sztuczek tylko masa shaderów , swietne oswietlenie i swietne tekstury/ (ich rozdzielczosc i tak jest wysoka jak na konsole)

a UBI to swietna firma i nie mozna jej obwiniac za konwersje -

Ad1. Jeśli uważasz że w grach nie istnieje coś takiego jak sztuczna inteligencja to nie wiem gdzie Ty żyjesz.

Ad2. W sumie masz racje, nie pozbywaj się PS3 bo wtedy nie będziesz widział jak ja pisze bzdury i masy serwisów internetowych oraz miesięczników o grach. Wiadome że jedynym sprawiedliwym i wszechwiedzącym graczem jesteś tylko Ty i tylko Ty masz racje we wszystkim i każdy wie że to co Ty piszesz jest czystą prawdą nie śmierdzącą nawet troszkę fanboy'stwem. ;)

Ad3. Fajnie że dostał 10/10, pewnie zasłużył ale co do tego czy tam są sztuczki czy nie to Ty już najmniej wiesz. Największą sztuczką tej gry są ciasne levele, które pozwalają na małych przestrzeniach użyć te wszystkie wspaniałości graficzne. Krótki horyzont i ograniczona widoczność bardzo pomagają w osiągnięciu wysokiego poziomu grafiki (np. Silent Hill 2,3 i 4 na PS2).

Ad4. Bardzo pięknie się podsumowałeś. Jeśli dla Ciebie Ubi to świetna firma to już wszyscy wiemy mniej więcej jakie masz gusta. Masówka, komercha i znikoma oryginalność to Twoja wizytówka jak widać.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #228 dnia: Sierpnia 16, 2007, 10:03:45 am »
no nic dodac nic ujac  :lol:
Opublikowane: Sierpień 16, 2007, 08:47:21
Ghost Recon 1-2/  Rainbow Six Vegas / Splinetr Cell DA/  - to jest komercha i znikoma oryginalność ? to rzycze tobie i sobie chociaz kilka takich gier na ps3 z takimi notami i taka grafika  :smile:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #229 dnia: Sierpnia 16, 2007, 10:14:02 am »
O trylogii PoP, Beyond Good and Evil czy Assasin's Creed już nie wspomnę... Faktycznie, same komercyjne przeciętniaki...

A co do niektórych "wpadek" tej firmy (głównie gry na Wii) -- oczywiście Konami, Capcom nigdy takowych nie mieli; nigdy nie wydali żadnego niskobudżetowego gówienka...
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 16, 2007, 10:17:54 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 857
  • Reputacja: 82
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #230 dnia: Sierpnia 16, 2007, 10:27:18 am »
no nic dodac nic ujac  :lol:
Opublikowane: Sierpień 16, 2007, 08:47:21
Ghost Recon 1-2/  Rainbow Six Vegas / Splinetr Cell DA/  - to jest komercha i znikoma oryginalność ? to rzycze tobie i sobie chociaz kilka takich gier na ps3 z takimi notami i taka grafika  :smile:

Teraz to ostro pojechałeś. :lol: Jeżeli Ghost Recon 2 i SC: DA to dla ciebie wyznaczniki oryginalności to dałeś czadu. Ulalala. Dobry i orygianlny to był pierwszy GR i pierwszy SC. Czy się to komuś podoba czy nie, Ubi wcześniej czy później stanie się EA. Jeżeli już nim nie jest.
Życzę.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 16, 2007, 10:28:56 am wysłana przez RyoHazuki »

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #231 dnia: Sierpnia 16, 2007, 10:38:37 am »
no nic dodac nic ujac  :lol:
Opublikowane: Sierpień 16, 2007, 08:47:21
Ghost Recon 1-2/  Rainbow Six Vegas / Splinetr Cell DA/  - to jest komercha i znikoma oryginalność ? to rzycze tobie i sobie chociaz kilka takich gier na ps3 z takimi notami i taka grafika  :smile:

Teraz to ostro pojechałeś. :lol: Jeżeli Ghost Recon 2 i SC: DA to dla ciebie wyznaczniki oryginalności to dałeś czadu. Ulalala. Dobry i orygianlny to był pierwszy GR i pierwszy SC. Czy się to komuś podoba czy nie, Ubi wcześniej czy później stanie się EA. Jeżeli już nim nie jest.
Życzę.

takim tokiem myslenia to wszystkie gry na ps3 sa komercyjne i malo oryginalne - gt5/ MGS4/ Ratchet/ Uncharted (czyli meski Tomb Raider) itd...

zreszta zobacz na nowego Splintera - zmienili serie zupelnie/ zreszta DA uwazam ze byl bardzo odmienny od poprzednich czesci/

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 857
  • Reputacja: 82
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #232 dnia: Sierpnia 16, 2007, 10:42:52 am »
Skoro zupełnie zmienili serie i wyszedł z tego Sam Menel, to lepiej było zrobic nowy tytuł. Tylko, że Ubi jak EA leci już na tytule i woli bezpiecznie zmienic system gry, dodając do tego fakt, że są bardzo innowacyjną firmą.  :lol:

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #233 dnia: Sierpnia 16, 2007, 10:51:12 am »
Skoro zupełnie zmienili serie i wyszedł z tego Sam Menel, to lepiej było zrobic nowy tytuł. Tylko, że Ubi jak EA leci już na tytule i woli bezpiecznie zmienic system gry, dodając do tego fakt, że są bardzo innowacyjną firmą.  :lol:

Wiesz, na tej samej zasadzie można stwierdzić, że Capcom "jak EA leci już na tytule i woli bezpiecznie zmienić system gry" - patrz RE4 (prócz nazw bohaterów, tytułu oraz kilku wzmiankach o Umbrelli gra nie ma prawie nic wspólnego z serią). To samo Konami i SH4 - prócz kilku wzmianek o miejscach w Silent Hill oraz The Order, gra ma zero wspólnego z pozostałą serią SH (brak samego miasta, brak alternatywnego świata, brak latarki, brak radia, nawet system walki, robienia save'ów i inwentarz się zmienił)...
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 857
  • Reputacja: 82
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #234 dnia: Sierpnia 16, 2007, 10:55:49 am »
Skoro zupełnie zmienili serie i wyszedł z tego Sam Menel, to lepiej było zrobic nowy tytuł. Tylko, że Ubi jak EA leci już na tytule i woli bezpiecznie zmienic system gry, dodając do tego fakt, że są bardzo innowacyjną firmą.  :lol:

Wiesz, na tej samej zasadzie można stwierdzić, że Capcom "jak EA leci już na tytule i woli bezpiecznie zmienić system gry" - patrz RE4 (prócz nazw bohaterów, tytułu oraz kilku wzmiankach o Umbrelli gra nie ma prawie nic wspólnego z serią). To samo Konami i SH4 - prócz kilku wzmianek o miejscach w Silent Hill oraz The Order, gra ma zero wspólnego z pozostałą serią SH (nawet system gry się zmienił)...

I masz rację. Silent Hill z kolejnej części na częśc to coraz większy crap. W 4 pograłem 20 minut i myślałem, że się porzygam. Niech oni już lepiej skończą tę serię.
Resident 4, jak i zapowiadany 5, mógłby miec inny tytuł, np. fu.. all, bo systemem w żaden sposób nie nawiązuje do pierwszych 3 części. Itd., itp.
Dlatego chwała tym, którzy robią nowe gry, nowe tytuły, a nie ciągną tylko te same serie i odcinają od nich kupony. Zwłaszcza jest to denerwujące, jeśli kolejne pozycje nie mają nic wspólnego z poprzednimi częściami.

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #235 dnia: Sierpnia 16, 2007, 11:12:00 am »
chwala tym co robia nowe tytuly i pomachajmy im bo to ich ostatnia gra  :lol:

obudz sie Ryo i zobacz w jakim swiecie rzyjesz/

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #236 dnia: Sierpnia 16, 2007, 11:21:30 am »
Ryo - w czym Ci przeszkadza całkowita zmiana serii przy zachowaniu tego samego tytułu ? Dobrym przykładem jest tutaj właśnie czwarty RE, czy też nowy Splinter Cell - czy gdyby te gry nazywały się inaczej bardziej by Ci pasowały ? Nie ma co narzekać na brak całkiem nowych tytułów, twórcy wiedzą doskonale, że nie można jechać wciąż na popularności jednego tytułu. Już w tej generacji wyszło i wyjdzie mnóstwo nowych marek, np. Resistance, Gears of War, Lost Planet, Dead Rising, Heavenly Sword, Lair, Uncharted, Assassin's Creed, Haze itd, itp.
PSN ID: WojtqGO

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #237 dnia: Sierpnia 16, 2007, 11:29:05 am »
nakimushi ma racje. Gry komercyjne i innowacyjne sa scisle ze soba powiazane. Aby istnialy gry innowacyjne, najpierw musza powstac gry komercyjne. Dzieki wysokiej sprzedazy gier komercyjnych developerzy posiadaja pieniadze na kolejne tasiemce znanych serii + jakis nowy projekt. Jakby wszyscy wydawali tylko innowacyjne gry to raczej studia by padaly po 1-2 wydanych grach, gdyz nawet nie zwrocilyby sie pieniadze zainwestowane w dana produkcje. Niestety tak wyglada obecny, konsumencki swiat.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #238 dnia: Sierpnia 16, 2007, 11:59:40 am »
chwala tym co robia nowe tytuly i pomachajmy im bo to ich ostatnia gra  :lol:

obudz sie Ryo i zobacz w jakim swiecie rzyjesz/

 :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

nakimushi ma racje. Gry komercyjne i innowacyjne sa scisle ze soba powiazane. Aby istnialy gry innowacyjne, najpierw musza powstac gry komercyjne. Dzieki wysokiej sprzedazy gier komercyjnych developerzy posiadaja pieniadze na kolejne tasiemce znanych serii + jakis nowy projekt. Jakby wszyscy wydawali tylko innowacyjne gry to raczej studia by padaly po 1-2 wydanych grach, gdyz nawet nie zwrocilyby sie pieniadze zainwestowane w dana produkcje. Niestety tak wyglada obecny, konsumencki swiat.

Oki ale rozmawiamy teraz o tym że Ubi jest komercyjne i jedzie z tasiemcami. Oczywiście że można się łatwo dorobić na takim systemie a najlepszym przykładem jest tutaj EA. Tyle że akurat w tym przypadku Twoja teoria się nie sprawdza bo mimo bardzo dużego budżetu EA nie robi wybitnie oryginalnych gier. To samo zaczyna się dziać z UbiSoftem i prędzej czy później EA wykupi tą firmę co przyczyni się do całkowitej zmiany profilu tych developerów na typowo masowy i komercyjny.

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 857
  • Reputacja: 82
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #239 dnia: Sierpnia 16, 2007, 12:10:29 pm »
Ludzie ja was błagam. Skończcie pisac już te brednie o komercyjności gier. Każda rzecz, która jest na sprzedaż jest komercyjnym towarem, który ma się sprzedac i przynieśc zysk wydawcy/twórcy. To już jest nudne, jak czytam, że EA to komercha, a ... to innowacyjne i niekomercyjne projekty. Żalosne to. Wszystko co was otacza w dzisiejszych czasach i jest nastawione na zysk to komercha. :O Szok, nie?
Ostatnio nawet Grabarz poruszał ten temat w N+. Śmiał się właśnie z takiego podejścia "znawców" tematu. Czyli twórcy Okami robili tę grę z chęci pokazania światu gry, która nie będzie komercyjna, bo robiona za darmo. :D Super podejście.
P.S.
Studio odpowiedzialne za Okami przestało istniec.  :lol:  :lol: Najwyraźniej gra okazała się za mało komercyjna, pomimo tego, że zdaniem "znawców" nie była komercyjna. W końcu robili ją za darmo, nie licząc na sprzedaż i późniejszy zysk.  :lol: :lol:
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 16, 2007, 12:12:30 pm wysłana przez RyoHazuki »

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl