Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2766338 razy)

0 użytkowników i 35 Gości przegląda ten wątek.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #600 dnia: Października 16, 2007, 14:14:19 pm »
mam takie pytanko marcepan podaj mi definicje, PeCeciarza?? juz znamy jeden z atrybutow pececiarza tj. niechec do platformowek...

Jestem pececiarzem, a lubię platformówki. Lubię również bijatyki, chodzone bijatyki  (tak te typowo oldschoolowe, typu Golden Axe, Punisher, Metal Slug, jak i te obecne), strzelanki. Czy to już oznacza, że nie jestem pececiarzem? >_>
« Ostatnia zmiana: Października 16, 2007, 14:16:17 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #601 dnia: Października 16, 2007, 14:15:37 pm »
mam takie pytanko marcepan podaj mi definicje, PeCeciarza?? juz znamy jeden z atrybutow pececiarza tj. niechec do platformowek...

Jestem pececiarzem, a lubię platformówki. Lubię również bijatyki, slashery, chodzone bijatyki, strzelanki. Czy to już oznacza, że nie jestem pececiarzem? >_>
Zaczynasz przechodzić na konsolową stronę mocy, młody padawanie :)

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #602 dnia: Października 16, 2007, 14:19:03 pm »
A zresztą co ja się będę tłumaczył przed lamkami. Na innym forum po prostu mi pogratulowali a tutaj jak widać typowe Polaczki siedzą. Jesteś lepszy to Cię nie lubię, taka Wasza filozofia.
Chyba masz jakieś kompleksy. ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #603 dnia: Października 16, 2007, 14:29:56 pm »
A zresztą co ja się będę tłumaczył przed lamkami. Na innym forum po prostu mi pogratulowali a tutaj jak widać typowe Polaczki siedzą. Jesteś lepszy to Cię nie lubię, taka Wasza filozofia.
Chyba masz jakieś kompleksy. ;)

Nom, mam kompleks życia w kraju przepełnionym zawistnymi i zazdrosnymi ludźmi czekającymi tylko na okazję by komuś dogryźć jak podwinie mu się noga.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #604 dnia: Października 16, 2007, 14:31:42 pm »
To źle trafiłeś. Mnie to w sumie dupi, gratulowałbym Ci gdybym sam na to trafił, a nie gdybyś się tym chwalił. Przez 5 postów...

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #605 dnia: Października 16, 2007, 14:37:28 pm »
Cytuj
A zresztą co ja się będę tłumaczył przed lamkami. Na innym forum po prostu mi pogratulowali a tutaj jak widać typowe Polaczki siedzą
No raczej kambodzanczyka trudno znalesc w Polsce ... co innego cygana hehe ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #606 dnia: Października 16, 2007, 14:48:53 pm »
To źle trafiłeś. Mnie to w sumie dupi, gratulowałbym Ci gdybym sam na to trafił, a nie gdybyś się tym chwalił. Przez 5 postów...

Chciałem po prostu udowodnić Ci że nie masz do czynienia z (jak Ty to nazwałeś) "niedzielnym graczem". Ale w sumie to mam to w tyle dlatego pokasowałem posty. Zapewne nawet nie wiedziałeś o istnieniu czegoś takiego jak CyberScore (być może dlatego że jesteś "niedzielnym graczem) więc nie dziwne że nie wiesz o istnieniu wielu rekordów należących do Polaków (w tym Piotra.B, który jest konkretnym wymiataczem).

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #607 dnia: Października 16, 2007, 14:52:22 pm »
Cytuj
Piotra.B
Słyszałem że świetny z niego konferansjer, ma nawet własny program na Polsacie ale że ma jakieś rekordy w grach?  :shock: :shock: ;)

LoNdOnEr

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #608 dnia: Października 16, 2007, 15:26:57 pm »
mam takie pytanko marcepan podaj mi definicje, PeCeciarza?? juz znamy jeden z atrybutow pececiarza tj. niechec do platformowek...

Jestem pececiarzem, a lubię platformówki. Lubię również bijatyki, chodzone bijatyki  (tak te typowo oldschoolowe, typu Golden Axe, Punisher, Metal Slug, jak i te obecne), strzelanki. Czy to już oznacza, że nie jestem pececiarzem? >_>

z tym pytaniem to do marcepana...:D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #609 dnia: Października 16, 2007, 15:29:09 pm »
mam takie pytanko marcepan podaj mi definicje, PeCeciarza?? juz znamy jeden z atrybutow pececiarza tj. niechec do platformowek...

Jestem pececiarzem, a lubię platformówki. Lubię również bijatyki, chodzone bijatyki  (tak te typowo oldschoolowe, typu Golden Axe, Punisher, Metal Slug, jak i te obecne), strzelanki. Czy to już oznacza, że nie jestem pececiarzem? >_>

z tym pytaniem to do marcepana...:D

Przecież MarcePan nie jest PC'iarzem. Jest (albo jak kto woli był) nim londoner.

LoNdOnEr

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #610 dnia: Października 16, 2007, 15:53:12 pm »
mam takie pytanko marcepan podaj mi definicje, PeCeciarza?? juz znamy jeden z atrybutow pececiarza tj. niechec do platformowek...

Jestem pececiarzem, a lubię platformówki. Lubię również bijatyki, chodzone bijatyki  (tak te typowo oldschoolowe, typu Golden Axe, Punisher, Metal Slug, jak i te obecne), strzelanki. Czy to już oznacza, że nie jestem pececiarzem? >_>

z tym pytaniem to do marcepana...:D

Przecież MarcePan nie jest PC'iarzem. Jest (albo jak kto woli był) nim londoner.

hyhy..juz wczesniej pisalem na ten temat...a co do tego ze odeslalem go z pytaniem do ciebie to dlatego ze jak napisalem ze nie lubie platformowek napisales ze jestem PeCeciarzem, a kolega opisal siebie i tutaj jest pewna sprzecznosc, bo lubi platformowki i jest pececiarrzem, wiec jak do jego osoby ma sie twoja teoria ze osoba nie lubiaca platformowego jest pececiarzem ...??
Opublikowane: Październik 16, 2007, 15:31:59
mam takie pytanko marcepan podaj mi definicje, PeCeciarza?? juz znamy jeden z atrybutow pececiarza tj. niechec do platformowek...

Jestem pececiarzem, a lubię platformówki. Lubię również bijatyki, chodzone bijatyki  (tak te typowo oldschoolowe, typu Golden Axe, Punisher, Metal Slug, jak i te obecne), strzelanki. Czy to już oznacza, że nie jestem pececiarzem? >_>

z tym pytaniem to do marcepana...:D

Przecież MarcePan nie jest PC'iarzem. Jest (albo jak kto woli był) nim londoner.

i jeszcze jedna prosba , jesli mozesz podaj mi/nam definicje PeCeciarza...

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #611 dnia: Października 16, 2007, 16:04:05 pm »
To źle trafiłeś. Mnie to w sumie dupi, gratulowałbym Ci gdybym sam na to trafił, a nie gdybyś się tym chwalił. Przez 5 postów...
(być może dlatego że jesteś "niedzielnym graczem)
No ba, nawet sobotnim i piątkowym.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #612 dnia: Października 16, 2007, 16:16:11 pm »
Cytuj
ostatnio zagrywam sie w Jade Empire i powiem ze naprawde mi ciezko odejsc od TV

Ja przeszedłem jakieś pół roku temu na PC. Gierka zaj*bista (mocne 9). Pozom trudności "Jadeitowy Mistrz" to niezła przegina. W niektórych momentach straszna masakra. Doszedłem do prawie samego końca (do 3 sobowtórów Lameńcie) i po paru godzinach prób odpuściłem sobie (nawet jednego nie zatłukłem). Teraz tylko Mass Effect i przez miesiąc mnie nie ma :D

Cytuj
LoNdoNeR a ile Ty grałeś w GT3 żeby oceniać ten tytuł? Przypuszczam że nie zdajesz sobie sprawy jak ta gra ma rozbudowaną karierę.

Ja grałem bardzo długo w GT3 (za długo) i jak wyszło GT4, to nawet nie mogłem na nie patrzeć. Zobaczymy jak będzie z GT5, ale nie specjalnie mnie rusza. Do premiery i tak został jeszcze rok, lub dwa. Na razie pozostaje czekać na demko dema.

LoNdOnEr

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #613 dnia: Października 16, 2007, 16:16:58 pm »
To źle trafiłeś. Mnie to w sumie dupi, gratulowałbym Ci gdybym sam na to trafił, a nie gdybyś się tym chwalił. Przez 5 postów...
(być może dlatego że jesteś "niedzielnym graczem)
No ba, nawet sobotnim i piątkowym.

a ja poniedzialkowo-wtorkowo-srodowo-czwartowo-piotkowo-sobotnim, bo niedzielnym to juz zniewaga :P;)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #614 dnia: Października 16, 2007, 16:38:54 pm »
Cytuj
Do premiery i tak został jeszcze rok, lub dwa. Na razie pozostaje czekać na demko dema.
Planowana premiera to lato 2008. Jak dobrze pójdzie ofc :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #615 dnia: Października 16, 2007, 16:50:51 pm »
mam takie pytanko marcepan podaj mi definicje, PeCeciarza?? juz znamy jeden z atrybutow pececiarza tj. niechec do platformowek...

Jestem pececiarzem, a lubię platformówki. Lubię również bijatyki, chodzone bijatyki  (tak te typowo oldschoolowe, typu Golden Axe, Punisher, Metal Slug, jak i te obecne), strzelanki. Czy to już oznacza, że nie jestem pececiarzem? >_>

z tym pytaniem to do marcepana...:D

Przecież MarcePan nie jest PC'iarzem. Jest (albo jak kto woli był) nim londoner.

hyhy..juz wczesniej pisalem na ten temat...a co do tego ze odeslalem go z pytaniem do ciebie to dlatego ze jak napisalem ze nie lubie platformowek napisales ze jestem PeCeciarzem...

No i się nie pomyliłem przecież. :P

LoNdOnEr

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #616 dnia: Października 16, 2007, 16:56:50 pm »
mam takie pytanko marcepan podaj mi definicje, PeCeciarza?? juz znamy jeden z atrybutow pececiarza tj. niechec do platformowek...

Jestem pececiarzem, a lubię platformówki. Lubię również bijatyki, chodzone bijatyki  (tak te typowo oldschoolowe, typu Golden Axe, Punisher, Metal Slug, jak i te obecne), strzelanki. Czy to już oznacza, że nie jestem pececiarzem? >_>

z tym pytaniem to do marcepana...:D

Przecież MarcePan nie jest PC'iarzem. Jest (albo jak kto woli był) nim londoner.

hyhy..juz wczesniej pisalem na ten temat...a co do tego ze odeslalem go z pytaniem do ciebie to dlatego ze jak napisalem ze nie lubie platformowek napisales ze jestem PeCeciarzem...

No i się nie pomyliłem przecież. :P

wyprosze w koncu u ciebia ta definicje " pececiarza "??

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #617 dnia: Października 16, 2007, 17:01:00 pm »
mam takie pytanko marcepan podaj mi definicje, PeCeciarza?? juz znamy jeden z atrybutow pececiarza tj. niechec do platformowek...

Jestem pececiarzem, a lubię platformówki. Lubię również bijatyki, chodzone bijatyki  (tak te typowo oldschoolowe, typu Golden Axe, Punisher, Metal Slug, jak i te obecne), strzelanki. Czy to już oznacza, że nie jestem pececiarzem? >_>

z tym pytaniem to do marcepana...:D

Przecież MarcePan nie jest PC'iarzem. Jest (albo jak kto woli był) nim londoner.

hyhy..juz wczesniej pisalem na ten temat...a co do tego ze odeslalem go z pytaniem do ciebie to dlatego ze jak napisalem ze nie lubie platformowek napisales ze jestem PeCeciarzem...

No i się nie pomyliłem przecież. :P

wyprosze w koncu u ciebia ta definicje " pececiarza "??

Owszem. Otóż PC'ciarz to osoba przypominająca, zachowująca się i mająca podobne poglądy do londenera. :P


LoNdOnEr

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #618 dnia: Października 16, 2007, 17:03:25 pm »
mam takie pytanko marcepan podaj mi definicje, PeCeciarza?? juz znamy jeden z atrybutow pececiarza tj. niechec do platformowek...

Jestem pececiarzem, a lubię platformówki. Lubię również bijatyki, chodzone bijatyki  (tak te typowo oldschoolowe, typu Golden Axe, Punisher, Metal Slug, jak i te obecne), strzelanki. Czy to już oznacza, że nie jestem pececiarzem? >_>

z tym pytaniem to do marcepana...:D

Przecież MarcePan nie jest PC'iarzem. Jest (albo jak kto woli był) nim londoner.

hyhy..juz wczesniej pisalem na ten temat...a co do tego ze odeslalem go z pytaniem do ciebie to dlatego ze jak napisalem ze nie lubie platformowek napisales ze jestem PeCeciarzem...

No i się nie pomyliłem przecież. :P

wyprosze w koncu u ciebia ta definicje " pececiarza "??

Owszem. Otóż PC'ciarz to osoba przypominająca, zachowująca się i mająca podobne poglądy do londenera. :P




hahah...no coment...podnosze sie z ziemi...no juz...:P...ale ja wcale a wcale tego nie rozumie, ale niech bedzie jestem pececiarzem tak przyznaje sie ze jestem pececiarzem, ktory gra wylacznie na konsolach i automatach( ostatnio na PC to chyba jakies pol roku temu )...tak tak...peace...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #619 dnia: Października 16, 2007, 17:04:29 pm »
mam takie pytanko marcepan podaj mi definicje, PeCeciarza?? juz znamy jeden z atrybutow pececiarza tj. niechec do platformowek...

Jestem pececiarzem, a lubię platformówki. Lubię również bijatyki, chodzone bijatyki  (tak te typowo oldschoolowe, typu Golden Axe, Punisher, Metal Slug, jak i te obecne), strzelanki. Czy to już oznacza, że nie jestem pececiarzem? >_>

z tym pytaniem to do marcepana...:D

Przecież MarcePan nie jest PC'iarzem. Jest (albo jak kto woli był) nim londoner.

hyhy..juz wczesniej pisalem na ten temat...a co do tego ze odeslalem go z pytaniem do ciebie to dlatego ze jak napisalem ze nie lubie platformowek napisales ze jestem PeCeciarzem...

No i się nie pomyliłem przecież. :P

wyprosze w koncu u ciebia ta definicje " pececiarza "??

Owszem. Otóż PC'ciarz to osoba przypominająca, zachowująca się i mająca podobne poglądy do londenera. :P




hahah...no coment...podnosze sie z ziemi...no juz...:P...ale ja wcale a wcale tego nie rozumie, ale niech bedzie jestem pececiarzem tak przyznaje sie ze jestem pececiarzem, ktory gra wylacznie na konsolach i automatach( ostatnio na PC to chyba jakies pol roku temu )...tak tak...peace...

...peace... :P

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #620 dnia: Października 16, 2007, 17:04:58 pm »
W takim razie z Twoją definicją jest coś nie tak. Bo, jak napisałem, jestem pececiarzem, a poglądy mam inne niż LoNdOner (lubię platformówki).

BTW. Większej już piramidki chyba nie można zrobić...
« Ostatnia zmiana: Października 16, 2007, 17:08:58 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #621 dnia: Października 16, 2007, 17:06:52 pm »
W takim razie z Twoją definicją jest coś nie tak. Bo, jak napisałem, jestem pececiarzem, a poglądy mam inne niż LoNdOner (lubię platformówki).

Ty tak na serio?

LoNdOnEr

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #622 dnia: Października 16, 2007, 17:11:42 pm »
mam takie pytanko marcepan podaj mi definicje, PeCeciarza?? juz znamy jeden z atrybutow pececiarza tj. niechec do platformowek...

Jestem pececiarzem, a lubię platformówki. Lubię również bijatyki, chodzone bijatyki  (tak te typowo oldschoolowe, typu Golden Axe, Punisher, Metal Slug, jak i te obecne), strzelanki. Czy to już oznacza, że nie jestem pececiarzem? >_>

z tym pytaniem to do marcepana...:D

Przecież MarcePan nie jest PC'iarzem. Jest (albo jak kto woli był) nim londoner.

hyhy..juz wczesniej pisalem na ten temat...a co do tego ze odeslalem go z pytaniem do ciebie to dlatego ze jak napisalem ze nie lubie platformowek napisales ze jestem PeCeciarzem...

No i się nie pomyliłem przecież. :P

wyprosze w koncu u ciebia ta definicje " pececiarza "??

Owszem. Otóż PC'ciarz to osoba przypominająca, zachowująca się i mająca podobne poglądy do londenera. :P




hahah...no coment...podnosze sie z ziemi...no juz...:P...ale ja wcale a wcale tego nie rozumie, ale niech bedzie jestem pececiarzem tak przyznaje sie ze jestem pececiarzem, ktory gra wylacznie na konsolach i automatach( ostatnio na PC to chyba jakies pol roku temu )...tak tak...peace...
...peace... :P
MR_Zombie
Cytuj
BTW. Większej już piramidki chyba nie można zrobić...


jak widac mozna:P

« Ostatnia zmiana: Października 16, 2007, 17:14:41 pm wysłana przez LoNdOnEr »

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #623 dnia: Października 20, 2007, 10:16:48 am »


Nada się nie? Fight :).

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #624 dnia: Października 27, 2007, 06:22:18 am »
Deweloper z Harmonix zjechał architekturę PS3 jak psa.
Ponownie. Następny gościu po deweloperach z EA i Valve.

"PS3 potęgą jest" to jedna wielka ściema, graficznie śsie, beznadziejnie rozwiązana itd. itp.

http://jbooth.blogspot.com/2007/10/ps3-misconceptions-and-spin.html#c2121939066071342679
http://www.ps3fanboy.com/2007/10/26/harmonix-developer-shoots-down-ps3-tech-in-rant/

Cytuj
PS3 misconceptions and spin

I read various game forums from time to time, and often see gamers complaining about 'lazy ports' to the ps3. They often mention how the ps3 is the most powerful game console and blame developers working on the console for doing a bad job. Sony has all of these people duped by impressive marketing spin, and I'm often amazed at how potent this type of rhetoric proves to be. For those unaware, I'm going to break it down simply and explain exactly why ports to the ps3 will never be as good as their 360 counter parts, and why most ps3 exclusives will likely continue to suck. First, lets debunk a few common misconceptions:

"The PS3 is more graphically advanced than the 360"

Fill rate is one of the primary ways to measure graphics performance - in essence, it's a number describing how many pixel operations you can perform. The fill rate on the PS3 is significantly slower than on the 360, meaning that games either have to run at lower resolution or use simpler shader effects to achieve the same performance. Additionally, the shader processing on the ps3 is significantly slower than on the 360, which means that a normal map takes more fill rate to draw on the ps3 than it does on the 360. And I'm not talking about small differences here, we're talking roughly half the pixel pushing power.

"Ok, fine, but the cell is like, super powerful"

In theory, sure, but in reality it doesn't work out that way. Game code simply doesn't split well across multiple processors. You can probably find a way to split a few things off fairly easily - put the audio on one processor, animation on another; but generally the breakup is always going to leave several of the SPUs idle or underutilized. On top of that, it's usually not CPU speed that restricts the visuals in games - it's fill rate.

"Uh, Blue Ray!"

Great for watching movies, but not so great for games. Getting data off the blue ray drive takes about twice as long as it does to get the same data off the 360's DVD drive. That translates into longer load times, or god forbid if your streaming from disk, tighter constraints on the amount of data you can stream.

"But it's got a lot more space than DVD"

Ok, you got me there - it does have a lot more space, and there is the potential to use that to do something cool, but thats unlikely to be realized in any useful way. There are tons of compression techniques available for data and I'd personally rather be able to get my data faster than have more of it. Most developers who use the entire Blue Ray drive are doing it to work around other problems with the ps3 such as it's slow loading - for instance, in Resistance: Fall of Man, every art asset is stored on disk once for every level that uses it. So rather than storing one copy of a texture, you're storing it 12 times. If you took that entire game and removed all the duplicate data, it would likely fit on a DVD without any problem. They do this to speed up load times, which, as I pointed out before, are painfully slow on the ps3. So in this case, the extra space is completely wasted.

"Once developers figure out the PS3 they'll maximize the hardware and it will be amazing"

I suspect a small number of PS3 only developers will optimize the hardware to do something cool. However, this will be an exception to the rule, and will likely involved game designs that are specifically designed for the hardware and funded by Sony. If those will prove to be fun or not is another question.

Most of the performance centric research into the PS3 has been around making it easier for developers to get the same level of performance you get out of the 360 naturally. For instance, some developers are using those extra SPU's on the cell to prepare data for the rendering pipeline. Basically, they take the data they would normally send to the graphics chip, send it to an SPU which optimizes it in some manner, then send it to the graphics chip. So, once again we see an 'advantage' in hardware being used to make up for a disadvantage in another area - a common theme with the ps3. And this introduces an extra frame of latency into the equation, making controller response slower.

So, the common theme is this; developers must spend significantly more time and resources getting the PS3 to do what the 360 can already do easily and with a lot less code. Lets look at how this translates into practical realities for a moment:

Why the PS3 version often pails in comparison to the 360 version, and why exclusives often suck:

As outlined above, getting equivalent performance out of the PS3 requires a lot of work unique to the platform, and in many cases, even with all these tricks, you still won't see equivalent performance. Thus, many ps3 games have simplified shaders and run at lower native resolutions than the 360 versions. On top of this, there is shrinking incentive to do this work; the PS3 isn't selling.

The code needed to make the PS3 work is most likely only useful to you on the PS3, as the types of tricks you need to do to make the thing perform are very unique to the platform and unlikely to be useful on any other architecture now or in the future. These issues all stem from unbalanced hardware design, and any future hardware that is this unbalanced will likely be unbalanced in a completely unique way.

Finally, there's the problem of resources. Game Development is, at it's heart, a resource management challenge. Given finite resources, do I have these five engineers work on optimizing the PS3 version to look better, or do I use them to make the game play better and fix bugs? Do I change my design to fit with what the PS3 hardware does well, or simply run the game at a slightly lower resolution on the PS3 to make up for it? Developers striving to push the PS3 hardware have often sacrificed their game in the process.

This post might come across as a lot of Sony bashing, but it's just the reality from the trenches. Sony let their hardware be designed by a comity of business interests rather than a well thought out design that would serve the game development community. They are going to loose hard this round because of it, and I hope that in the next round they take lessons from this round and produce a more balanced and usable machine.

PS.
Niewiarygodne - zjechał PS3 za to za o czym ja już dziesiątki razy mówiłem...  :lol: ;)
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2007, 06:24:45 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #625 dnia: Października 27, 2007, 06:36:28 am »
Propagandowa gadka :lol:  a EA to samo już nie wie co z sobą zrobic, raz to ps3 będzie rządzic światem ,a raz coś im tam nie pasuje... i tak w koło :D


Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
:lol: ;)
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2007, 07:52:12 am wysłana przez VaaKo »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #626 dnia: Października 27, 2007, 16:36:55 pm »
Leje na takie gadanie ciepłym moczem. Jak się lamusom nie chce pracować to niech spadają na bambus liście pompować.

Wystarczy napisać tylko: Naughty Dog, Ninja Theory, Evolution albo Insomniac. Przy tych team'ach miękną wszystkie te patałachy od EA, Valve (HL2 na X0 wygląda jak z poprzedniej generacji) czy Ubi. Całe to Bungie i inne studia wewnętrzne M$ mogą tylko polizać pięty takim producentom których wymieniem w 3 zdaniu. Epic pokazał że można na PS3 zrobić grę na silniku UT i wyglądającą lepiej od Gears of War.

Co tam jakieś gadki słabo uzdolnionych developerów skoro wystarczy spojrzeć na to co czeka nas przed świętami dla PS3.

Oto odpowiedź developerów na to, która konsola jest mocniejsza. Oczywiście PS3:

http://www.n4g.com/ps3/News-77186.aspx

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #627 dnia: Października 27, 2007, 16:40:46 pm »
Na PS3 napewno programuje się trudniej, a największe problemy mają ci, którzy równolegle tworzą na PC i / lub X360. Niestety zupełnie inne api wymaga innego podejścia.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #628 dnia: Października 27, 2007, 16:49:11 pm »
Jednak są twórcy, którzy potrafią pokazać, że gry multiplatformowe nie muszą zasysać na PS3. Wystarczy spojrzeć na wspomniany przez MarcePana Unreal Tournament, czy też Call of Duty 4 (którego poszczególne wersje wyglądają identycznie). Jak widać, da się.
PSN ID: WojtqGO

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #629 dnia: Października 27, 2007, 16:54:58 pm »
Jednak są twórcy, którzy potrafią pokazać, że gry multiplatformowe nie muszą zasysać na PS3. Wystarczy spojrzeć na wspomniany przez MarcePana Unreal Tournament, czy też Call of Duty 4 (którego poszczególne wersje wyglądają identycznie). Jak widać, da się.

Do tego Oblivion, który na PS3 wypada znacznie ładniej. Coin:Dirt na PS3 płynniutki jak masełko podczas gdy na X0 rwie tak że grać się nie da.

Tu macie screeny z najnowszej hand-on UT3:

http://www.gamesradar.com/us/ps3/game/images/index.jsp?releaseId=20060225152548115058&page=1

Jak widać PS3 też może i to nawet lepiej.

Do tego wywiad z Evanem Wellsem z Naughty Dog:

http://www.gamespot.com/news/6181783.html?...estnews;title;1


-gra była w produkcji przez dwa lata, kilku programistów siedziało przy niej rok więcej
-według Evana jeśli chodzi o developing różnica między PS2, a PS3 jest jeszcze większa niż między PSX, a PS2
-developing przebiegał mniej więcej tak samo szybko co na PS2 przy powiększonym o 30-40% teamie
-gra wykorzystuje 33-50% mocy Cella
-Uncharted działa w rozdziałce 720p i 1080i
-szykują się kolejne części gry

No i wszystkie teorie o słabym PS3 leżą i kwiczą.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #630 dnia: Października 27, 2007, 20:33:17 pm »
Bo jakiś kolo sobie to napisał?


xDDDDDDDDDDDd

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #631 dnia: Października 27, 2007, 21:00:24 pm »
-gra wykorzystuje 33-50% mocy Cella

Zawsze mnie to zastanawiało, w jaki sposób oni to liczą, że gra X wykorzystuje 10% danej konsoli, a gra Y 90%.
No i skoro Uncharted wykorzystuje zaledwie 33-50% (spory rozstrzał procentowy), to czemu nie mogą wykorzystać 60% i dać rozdzielczość 1080p z 60fps ;D
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #632 dnia: Października 27, 2007, 21:04:58 pm »
-gra wykorzystuje 33-50% mocy Cella

Zawsze mnie to zastanawiało, w jaki sposób oni to liczą, że gra X wykorzystuje 10% danej konsoli, a gra Y 90%.
No i skoro Uncharted wykorzystuje zaledwie 33-50% (spory rozstrzał procentowy), to czemu nie mogą wykorzystać 60% i dać rozdzielczość 1080p z 60fps ;D
Bo na grę byś czekał kolejne 2 lata, albo do PS4 :)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #633 dnia: Października 27, 2007, 21:50:38 pm »
Szczerze to mnie wali ile gra wykorzystuje domniemanych procent mocy tego co chce to : plynne gry i dobra grafika ... na ten moment jedna z platform nowej generacji kuleje pod tym wzgledem i tyle ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #634 dnia: Października 27, 2007, 22:00:15 pm »
Bo na grę byś czekał kolejne 2 lata, albo do PS4 :)

Chodzi mi po prostu o to, że jeżeli twórcy wiedzą, że nie wykorzystują pełnej mocy konsoli, to czemu jej nie wykorzystają, tylko  się tym jeszcze chwalą? Ponad połowa mocy Cella leży sobie odłogiem, a oni nic z tym nie robię i jeszcze mają czelność nie dawać rozdzielczości 1080p. Pff...

(Jeżeli ktoś nie rozumie o co mi chodzi -- po prostu uważam, że podawanie wszelkiego rodzaju procentowych wykorzystań mocy sprzętu jest do dupy, bo 1. nie da się tego obliczyć; 2. tego typu wartości są brane z doopy; 3. czemu programiści nie wykorzystają pozostałej mocy by ulepszyć grę?)
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2007, 22:06:37 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

DjCbool

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 23-04-2007
  • Wiadomości: 34
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #635 dnia: Października 27, 2007, 22:13:43 pm »
Jak by Developerzy zaczynali najpierw pisać gry pod PS3 a konwertowć je w należyty sposób na Xbox-a 360 tak jak to robiono w przypadku Burnout Paradise to by było good a jak nieltórzy dweloperzy mają nasrane we łbach to tak jest.Exlusivy na Playstation 3 wyglądają lepiej niż te na Xbox-a 360 bo sorry mi Halo 3 sie podoba ale grafika super nie jest, co innego w przypadku Unchared, taki Rachet & Clank wygląda lepiej niż Gears of war. A jeśli chodź o rozbudowaną usługe grania w sieci to niedługo oby dwie będą stały na tym samym poziomie, a wtedy XO nie będzie miał nic do zaoferowania oprócz dobrych gier na 2007 ale nie na 2008. Xbox 360 już sie przejadł może czas na Playstation 3 .fajnie mieć dwa next geny (można porównywać :)) All Rights Reversed

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #636 dnia: Października 27, 2007, 22:46:59 pm »
-gra wykorzystuje 33-50% mocy Cella

Zawsze mnie to zastanawiało, w jaki sposób oni to liczą, że gra X wykorzystuje 10% danej konsoli, a gra Y 90%.
No i skoro Uncharted wykorzystuje zaledwie 33-50% (spory rozstrzał procentowy), to czemu nie mogą wykorzystać 60% i dać rozdzielczość 1080p z 60fps ;D

moze dlatego ze roznica wykorzystania cella w 50% a 100% w tej grze dala by wzrost z 30 do 40 klatek tej samej rozdzielczosci  :lol:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #637 dnia: Października 27, 2007, 23:02:18 pm »
Bo na grę byś czekał kolejne 2 lata, albo do PS4 :)

Chodzi mi po prostu o to, że jeżeli twórcy wiedzą, że nie wykorzystują pełnej mocy konsoli, to czemu jej nie wykorzystają, tylko  się tym jeszcze chwalą? Ponad połowa mocy Cella leży sobie odłogiem, a oni nic z tym nie robię i jeszcze mają czelność nie dawać rozdzielczości 1080p. Pff...

(Jeżeli ktoś nie rozumie o co mi chodzi -- po prostu uważam, że podawanie wszelkiego rodzaju procentowych wykorzystań mocy sprzętu jest do dupy, bo 1. nie da się tego obliczyć; 2. tego typu wartości są brane z doopy; 3. czemu programiści nie wykorzystają pozostałej mocy by ulepszyć grę?)
wiem o co ci chodziło, ale to pewnie zajęło by więcej czasu na developing. A teraz PS3 potrzebuje hiciorów.

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #638 dnia: Października 27, 2007, 23:16:13 pm »
Cytuj
Wystarczy napisać tylko: Naughty Dog, Ninja Theory, Evolution albo Insomniac.
Wszystkie te teamy są wspierane przez Sony.
Gry multiplatformowe mogą wyglądać tak samo jak na Xa, czy nawet lepiej, pod warunkiem, że zostanie na to poświęcone dużo czasu i pieniędzy. HIV w ostatnim PSXE napisał, że robienie gier na Ps3 jest kilkukrotnie droższe niż na Xa i stąd firmy wolą konwertować gry, niż robić je oddzielnie na każdą platformę.

Cytuj
Do tego Oblivion, który na PS3 wypada znacznie ładniej. Coin:Dirt na PS3 płynniutki jak masełko podczas gdy na X0 rwie tak że grać się nie da.
Tylko się nie zdziw jak zaraz wyskoczy Anonimowy z Darkness, czy Spidermanem na Ps3 :lol:

Cytuj
-gra wykorzystuje 33-50% mocy Cella
Zawsze chce mi się śmiać z takich porównań :lol: Tak naprawdę ostatecznej mocy procesora nie da się za bardzo określić. Goście z ND wykorzystali tyle mocy Cella ile byli wstanie (czyli 100%), więc po co podawać, że wykorzystali 50% mocy, jeśli nikomu się nie uda osiągnąć np. 60%. Jeśli Uncharted 2 będzie ładniejszy od jedynki (a tak najprawdopodobniej będzie), to znaczy, że wykorzystali więcej mocy Ps3 i to powinno wystarczyć, bo bawienie się w określanie procentów do niczego nie służy.

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #639 dnia: Października 27, 2007, 23:39:20 pm »
Cytuj
Coin:Dirt na PS3 płynniutki jak masełko podczas gdy na X0 rwie tak że grać się nie da.
Sam, kiedyś napisałeś, że przesadziłeś mówiąc, że się grać nie da w colina na x'ie. Teraz widzę znowu wracasz do pieprzenia głupot.  :???:
Jakoś przeszedłem całego Colina i ani razu nie zauważyłem tego rwania. Więc grać się da, jeśli nawet chrupie. Ale może ja mam coś z oczami i widzę jedną klatkę na sekundę...