Dziwne jest tylko że to niby wersja z X'a miała mieć gorszy framerate a na tym filmiku porównawczym z Gamersyde to wersji z PS3 zdażyło się parę razy (bardzo) delikatnie chrupnąć
W demku nie żadnych chrupnięć, nawet przy dużej rozróbie. Loadingi są bardzo szybkie, trwają chyba góra 4 sekundy.
Filmik porównawczy z Gamersyde był z cut scenek.
a te są (jeżeli to co podaje Nakamushi jest prawdą)
oraz ze przerywniki na ps3 maja miedzy 45-60 klatek podczas gdy na klocku zablokowane do 30
i jak widać stąd te wrażenie delikatnych szarpnięć w filmiku w wersji z PS3 jakie odniosłem.
(i nie tylko ja...
Odd. DOn't know which one I'd prefer. The more consistent one? Maybe it's just for the demo.
)
--------------
@Anonimowy kup sobie w koncu PS3, a nie oceniasz grafike na podstawie dupnie wykonanych screenow porownawczych...
Spojrz na to http://images.gamersyde.com/gallery/public/7444/979_0017.jpg i podloze w wersji na PS3, a potem looknij na
http://img164.imageshack.us/img164/5522/p1030674tj0.jpg screen prosto z tv Nakimushiego. Dostrzegasz roznice? Bo ja i owszem, widze dokladnie tak samo dobra teksture podloza jak z tego screena na gamersyde w wersji na X0.
Oh LOL!
To już nawet nie jest śmieszne, to jest po prostu żalosne. Nie wiem jak ci idioci złapali tak nieostre zdjęcia, dziwnym trafem to zawsze wersja na PS3 ma zrzuty zrobione pod takim kontem żeby tekstury wyglądały gorzej. Zapewne jeszcze trochę kompresikiem polecieli. I niech mi ktoś teraz powie że niektóre amerykańskie serwisy nie promują na siłę 360? Prawda jest taka że chamerykanie zawsze będą promować swoją maszynkę nawet jaby nie wiadmo jakim gównem była tak jak japończycy to robią ze swoimi konsolami.
- Gamersyde jest z Francji.
- Zdjęcia łapał automat z filmiku porównawczego co określony czas - widać spisek PC'tów z Windowsami od M$.
-----------------
@Irasek, Peterek trzymajcie mocno zwieracze bo zaraz posikajcie się ze szczęścia że PS3 się wreszcie lepsza wersja multiplatformowego tytułu trafiła.
-----------------
Kilka ciekawych rzeczy z tych topiców pozwolę sobie zacytować skoro nikt inny nie był chętny:
Komentarz do tego obrazka z "AA"
Quaz51
Quote:Originally Posted by idsn6
This kind of temporal AA/blur is a very, very old technique, long before shaders. It's not an extra, it's a compromise: apparently they didn't have the resources to do 2xMSAA in a single 60Hz frame on the PS3, so they just render it raw and jitter the next frame for an amortized approximation.
The thing is, this trick only works for static scenes with a static camera, since it's stretching out the operation over several frames. Otherwise you tend to get a blurred mess.
yes exactly
the temporal AA effect work only with relative static scene (in this case some graphic element can have better AA than X360 version like on my photo) but with move scene they are no AA effect, just persistence effect (persistence is not really a sexy effect)
but without this the PS3 version would have no AA
Quaz51
no, it isn't Motion Blur, just persistence frame, blend frame with frame -1, and the both version are 60fps
i don't know why this effect on PS3 version, i prefer without
http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=33864&page=6http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=46242&page=2Wersja z PS3 nie ma prawdziwego motion blur tylko łączy poprzednią klatkę z aktualną - bardzo tani sposób którego wady wytyka (częściowo nawiązujący - to ten sam engine) artykuł o Lost Planet - utrata ostrości tekstur i "cieknąca" geometria (ang tłumaczenie
http://forum.beyond3d.com/showpost.php?p=919807&postcount=116 )
Wersja z PS3 nie ma AA tylko symulację tego efektu przez to właśnie nakładanie klatek. Daje to całkiem niezły efekt przy statycznych ujęciach (gwarantowane dobre zdjęcia do porównań
) ale w ruchu wiadomo co się dzieje.
X360 ma 2xMSAA.