Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2694396 razy)

0 użytkowników i 79 Gości przegląda ten wątek.

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5400 dnia: Lipca 03, 2008, 17:02:15 pm »
o ja piero%^&* ;)
Po Pierwsze i ostatnie
@ MarcePan
jak można być tak zapatrzony tylko w jedną konsolę..
Jak chcesz porównywać GT5-P to nie z Forza2, a z PGR4. Mam na myśli wszystko prócz modelu jazdy(na pro), bo normalnie Gt5 to konkurencja dla PGR4 właśnie.
@ Maximmus80
za przeproszeniem pieprzysz z tym direct 9/10, bo
a) konsolę mają swoje biblioteki i wierz mi że można tylko co najwyżej się opierać na directX. Poza tym zunifikowane shadery gpu X'a są właśnie tym krokiem ewolucyjnym przed starą technologią podziału pracy karty Nvidi zastosowanej w Ps3. Dlatego opracowali tak mocne CPU by to właśnie ONO wspierało GPU.
b)GT5 to piękna gra, nie ma co do tego wątpliowości, ale KEN powiedział Nam że Ps3 będzie oferować next genową grafikę(to czyni) wraz z next genową fizyką wraz z AI(nie widzę nic, ba więcej już do pokazania ma cpu z X'a). Coś mi się wydaję że ktoś z first part developers kimś manipuluję.
c) w tym w czym nie zaprzeczyłem, mogę powiedzieć że się z Tobą zgadzam
d) multiplatformowe gry póki co lepiej prezentują się na Xie(przeważnie). Przykłady Grida, Euro08, starego Splinter Cella i innych gier.
Koniec.Kropka.

Spidey^

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5401 dnia: Lipca 03, 2008, 17:07:41 pm »
d) multiplatformowe gry póki co lepiej prezentują się na Xie(przeważnie). Przykłady Grida, Euro08, starego Splinter Cella i innych gier.
Koniec.Kropka.

akurat z tego co widziałem na żywo GRID lepiej prezentuje się na PS3 (minimalnie ładniejsze cienie i oświetlenie)

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5402 dnia: Lipca 03, 2008, 17:12:07 pm »
Przykład Grida jest kontrowersyjny, bo na X360 są lepsze textury i nie ma cięć w elementach otoczenia. Co do oświetlenia to w zależności kto co lubi, Ps3 ma je bardziej hmmm..naturalne. Cienie, tu masz rację.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5403 dnia: Lipca 03, 2008, 17:20:50 pm »
d) multiplatformowe gry póki co lepiej prezentują się na Xie(przeważnie). Przykłady Grida, Euro08, starego Splinter Cella i innych gier.
Koniec.Kropka.

akurat z tego co widziałem na żywo GRID lepiej prezentuje się na PS3 (minimalnie ładniejsze cienie i oświetlenie)

jedni lubia "mninimalnie lepsze cienie", a inni stawiaja na plynna rozgrywke, co jest wazeniejsze w wyscigach odpowiedz sobie sam :D

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5404 dnia: Lipca 03, 2008, 17:50:47 pm »
Kurde, jakie szczęście, że samochodówki mnie nie ruszają.
"Przygoda ze ścigałkami(lepszymi)"
-Forza 1- łał, po godzinie na półkę
-Forza 2- łeee, cała kariera i na półkę
-GT4- łe, kilka godzin, na półkę
-GT5p- bez ochów i achów, ale przeszedłem wzdłuż i wszerz(oczywiście symulatorki na najłatwiejszych poziomach 8-))
-DIRT- 1000GS, och, ach
-GRID- jeszcze nie mam :grin:

Wymieniłem tylko te, które mi się spodobały, ale i tak dla mnie to najnudniejszy typ gier :-P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5405 dnia: Lipca 03, 2008, 17:52:34 pm »
Mr_Zombie poprostu niektorzy widza tylko to co chca...takie klapki na oczach... :D

Łooo to żeś doebałł! Poleciało hipokryzją że aż tutaj czuję. LoNdEk jesteś "miszcz". :lol: :lol: :lol:

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5406 dnia: Lipca 03, 2008, 17:52:49 pm »
d) multiplatformowe gry póki co lepiej prezentują się na Xie(przeważnie). Przykłady Grida, Euro08, starego Splinter Cella i innych gier.
Koniec.Kropka.

akurat z tego co widziałem na żywo GRID lepiej prezentuje się na PS3 (minimalnie ładniejsze cienie i oświetlenie)

jedni lubia "mninimalnie lepsze cienie", a inni stawiaja na plynna rozgrywke, co jest wazeniejsze w wyscigach odpowiedz sobie sam :D
Wszystko. Kropka.
Btw, skoro cienie są "minimalnie"  lepsze,to tak samo framerate . Zresztą było dane mi pograć chwilę na XO i ta gra imo wygląda jak kupa.

Może jakieś porównanie do MGS4? Miejscami gameplay sprawiał wrażenie rendera od Square a liczone w czasie rzeczywistym cutscenki trudno było odróżnić od filmu. Na swoim klocku czegoś takiego jeszcze nie widziałem.
« Ostatnia zmiana: Lipca 03, 2008, 17:57:24 pm wysłana przez FallenDemon »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5407 dnia: Lipca 03, 2008, 18:04:01 pm »
d) multiplatformowe gry póki co lepiej prezentują się na Xie(przeważnie). Przykłady Grida, Euro08, starego Splinter Cella i innych gier.
Koniec.Kropka.

akurat z tego co widziałem na żywo GRID lepiej prezentuje się na PS3 (minimalnie ładniejsze cienie i oświetlenie)

jedni lubia "mninimalnie lepsze cienie", a inni stawiaja na plynna rozgrywke, co jest wazeniejsze w wyscigach odpowiedz sobie sam :D

Wnioskujesz po idiotycznych porównaniach tą mniej płynną rozgrywkę na PS3? Jak tak to zapraszam do mnie. Gra jest bardzo płynna więc jakakolwiek mowa o zwolnieniach animacji na poziomie, który nie pozwala na grę (czyli tak jak w DIRT na X0) jest tutaj trafiona jak kulą w płot.
Opublikowane: Lipiec 03, 2008, 17:54:36
d) multiplatformowe gry póki co lepiej prezentują się na Xie(przeważnie). Przykłady Grida, Euro08, starego Splinter Cella i innych gier.
Koniec.Kropka.

akurat z tego co widziałem na żywo GRID lepiej prezentuje się na PS3 (minimalnie ładniejsze cienie i oświetlenie)

jedni lubia "mninimalnie lepsze cienie", a inni stawiaja na plynna rozgrywke, co jest wazeniejsze w wyscigach odpowiedz sobie sam :D
Wszystko. Kropka.
Btw, skoro cienie są "minimalnie"  lepsze,to tak samo framerate . Zresztą było dane mi pograć chwilę na XO i ta gra imo wygląda jak kupa.

Bo ta gra wygląda jak kupa ale jest grywalna na całe szczęście.
Opublikowane: Lipiec 03, 2008, 17:55:13
Jak chcesz porównywać GT5-P to nie z Forza2, a z PGR4. Mam na myśli wszystko prócz modelu jazdy(na pro), bo normalnie Gt5 to konkurencja dla PGR4 właśnie.

Ładny samobój. PGR4 wyżej pępka GT5:P nie może podskoczyć. Dlaczego? A no dlatego:

GT5:P
-1080p
-60 fps
-16 aut na trasie
-najpiękniejsze kokpity EVER
-trasy torowe ładniejsze od tych w PGR4 a te w miastach równie ładne a niektórzy stwierdzają że nawet ładniejsze

PGR4:
-8 aut
-720p
-30 fps

Także jak sam widzisz marnie to wygląda przy produkcji Polyphony a dodać należy że GT5:P to tylko wersja mocno przedpremierowa a PGR4 jest pełną grą.
« Ostatnia zmiana: Lipca 03, 2008, 18:20:12 pm wysłana przez MarcePan »

FallenDemon

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 23-06-2008
  • Wiadomości: 200
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5408 dnia: Lipca 03, 2008, 18:13:54 pm »
Także jak sam widzisz marne to wygląda przy produkcji Polyphony a dodać należy że GT5:P to tylko wersja mocno przedpremierowa a PGR4 jest pełną grą.
Wystarczy zobaczyć obydwie konsole w akcji z zapuszczonymi najładniejszymi grami i od razu widać , która mocniejsza.
Porównywanie chłamów od EA czy "Miszczów" Kodu ma się tu jak zachwyt słońcem nocną porą.

Maximmus80

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5409 dnia: Lipca 03, 2008, 18:23:55 pm »
Pisząc że GT5p to aktualnie najładniejsza/najlepsza graficznie gra zdaje sobie sprawe że brzmi to prowokujaco ale mam ku temu podstawy(wybaczcie - nie tabelki).
Odrazu mówie że opinia wydana po tym co się "zobaczyło" w sklepie nie jest miarodajna. Z tym tytułem trzeba spędzić z 5-6 godz. aby sobie uświadomić z jak wysokim poziomem mamy do czynienia. 

Może to brzmi banalnie ale "ŚWIATŁO" w tej grze dostarcza nam niezapomnianych doznań. Naintensywniej czujemy to jadąc z kamerą z oczu kierowcy, widząc poszarpane zakończenia materiału na rekawiczkach(celowo) i deske rozdzielczą na której pieknie odbija się "promienie słoneczne". Do tego super płynny i ostry obraz oraz tłok na trasie.

Jeśli ktoś za to twierdzi że to demo techniczne w porównaniu do Crisis to warto rzucić okiem na to
http://www.gamersyde.com/leech_5751_en.html

Tego typu pokazów MOCY konsoli w tej grze jest wiele(taka forma aktywnej tapety) i musze powiedzieć że i tak TA wypada słabo w porównaniu zinnymi... niestety nieumiem zgrać odpowiednio jakościowego materiału aby pokazać... co potrafi generować Ps3. Wierzcie mi że tam "tekstury" to redefinicja tego słowa. To trzeba zobaczyć na własne oczy(może ktoś zgra i udostępni?)
Jedno nie ulega dyskusji... to czysty fotorealizm.

Niektórym wydaje sie że świetna grafika to brak skryptów, otwarte środowisko i nieliniowa fabuła. Są w błędzie!
Kręcąc film o TROI nikt nie buduje całego miasta wraz z okolicą - z uwagi na czas i koszta. Kinematografia posługuje się UJĘCAMI. Więc np. widzimy pokój a w nim krzesła, stół i wazon... ale widz juz nie zastanawia się w rzeczywistości to wielka HALA w której ten pokój ma dwie z czterech scian a kamere tak jest ustawina aby widz się nie zorientował.

Oświetlnie które nadaje naturalne barwy przedmitom/otoczeniu w grze to jeden z ostatnich kroków do fotorealistycznych gier. Juz teraz developerzy potrafią oddać "środowisko" w bardzo wiarygodny sposób. Każdy kto grał w Battelfield BC z "czarno/zielono białą" kamerą z wnetrza pojazdu przyzna że osiągnięto wysoki realizm. Efekt "psuje" widok z normalnego trybu....Wyobrażcie sobie jednak czarno białe gry(jak filmy) na silnikach napędzających aktualne tytuły.

Gt5p to klasycznie tytuł który pokazuje moc konsoli. Mozna grze zarzucić ze ma kiepską fizyke czy drzewa 2D. Jednak wyobrazcie sobie gre chocby przygodową która dzieje się w lokacjach z tapet Gt5p... z statyczną kamerą aby zaoszczędzić mocy konsoli. Ta gra wyglądałaby FENOMENALNIE! Małe lokacje, dzieki dyskowi i streamingowi wyelimionowane loadingi i mamy tytuł "przygodowy" przy którym Uncharted to pikuś. Więc nieważne że w oddali mamy drzewa 2d i publiczność skoro normalne ludzkie oko tego niewyłapuje.

Ps3 w tutyłach excluzywnych wybija się owym oświetleniem co przekłada się na kolorystyke i fakture materiałów. W sposób wybitny nadając mu realizmu. Niema gier na Xa które oferują tego typu zaawansowne efekty co przekłada się na "kreskówkowy" klimat gier z tej konsoli. Warto zabaczyć FABLE2 która jest grą piękną(zwłaszcza kolorystycznie) ale to wciąż kreskówka. Dlatego też LBP w tej formie jaką widzimy nie jest możliwy na X360(a przynajmniej nic tak nie wrózy - zapowiedzi brak). Tylko dla tego że mamy do czynienia z "małymi ludzikami" nie powoduję że technicznicznie to gra dziecinna - warto o tym pamiętać. Mamy też tam tą wyczekiwaną FIZYKE.

Anonimowy podaje mase tabelek z cyferkami... to i ja się odwarze...
GT5p to 16 aut każde z 200000polygonów... PGR4 to 8? każde 40000
3200000 do 320000... czyli 10:1
a otoczenie porównywalne(LONDYN!) do tego 1080p i 60klatek oraz kasujące wszytko oświetlenie...
Jakieś pytania odnośnie mocy konsol?


« Ostatnia zmiana: Lipca 03, 2008, 18:38:23 pm wysłana przez Maximmus80 »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5410 dnia: Lipca 03, 2008, 18:36:56 pm »
Wierzcie mi że tam "tekstury" to redefinicja tego słowa.

Zdajesz sobie sprawę, że tym tekstem przebiłeś wszystkie głupoty, jakie gadał Kaz?
Cytuj
Niektórym wydaje sie że świetna grafika to brak skryptów, otwarte środowisko i nieliniowa fabuła. Są w błędzie!

Nie, mówiłem tylko, że porównywanie obu tych gier jest bezsensem, bo w jednej masz tylko oganiczoną liczbę obiektów i trasę, gdzie są stosowane sztuczki typu drzewa w kształcie X czy płaska publiczność, w drugiej masz pełną, (prawie) niczym nie ograniczoną dżunglę, gdzie każdy liść czy źdźbło trawy ugina się, gdy koło niego przechodzisz.

Cytuj
Jednak wyobrazcie sobie gre chocby przygodową która dzieje się w lokacjach z tapet Gt5p... z statyczną kamerą aby zaoszczędzić mocy konsoli. Ta gra wyglądałaby FENOMENALNIE! Małe lokacje, dzieki dyskowi i streamingowi wyelimionowane loadingi i mamy tytuł "przygodowy" przy którym Uncharted to pikuś. Więc nieważne że w oddali mamy drzewa 2d i publiczność skoro normalne ludzkie oko tego niewyłapuje.

Gdzieś Ty był przez ostatnie kilka lat? Wiesz, że takie coś, jak gry z prerenderowanymi tłami istnieją już od czasów PSX? Spójrz sobie na REmake z Gacka czy RE Zero (gabinet Marcusa z podświetlanym akwarium).

Cytuj
Warto zabaczyć FABLE2 która jest grą piękną(zwłaszcza kolorystycznie) ale to wciąż kreskówka.

Zły przykład, bo ta gra akurat ma taką stylistykę; nigdy nie dążyła do fotorealizmu...
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 741
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5411 dnia: Lipca 03, 2008, 18:41:49 pm »
Cytuj
z wielką otwartą dżunglą

Nie no, chyba graliśmy w inne gry - w Crysis (w przeciwieństwie do Far cry) idziesz dosyć szerokim korytarzem o wystroju dżungli, bez większej możliwości ścięcia drogi (no gdzieś 20 m w każda stronę). W porównaniu do FarCry jest to ogromny krok w tył. I naprawdę - fizyka w Crysis jest fajna, ale graficznie do takiego Uncharted sporo brakuje... Nie mówiąc o MGS4

Cytuj
gry z prerenderowanymi tłami

Tapety w menu GT5 sa liczone w czasie rzeczywistym a nie prerenderowane
« Ostatnia zmiana: Lipca 03, 2008, 18:43:48 pm wysłana przez Szymku »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5412 dnia: Lipca 03, 2008, 18:43:05 pm »
Ej panowie kibice w GT5:P nie są w 2D wszędzie. Na trasie w Londynie to piękne modele 3D, podobnie jak drzewa. To tylko podkreśla fakt że ta gra ownuje każdą inną pod względem grafiki.

Maximmus80

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5413 dnia: Lipca 03, 2008, 18:43:20 pm »
Cytuj
Gdzieś Ty był przez ostatnie kilka lat?
Policja? Nikogo nie zabiłem... To oczywiste... tylko w Gt5p mamy techdemo-tła i mozna sobie "popatrzeć" co potrafi Ps3. Zabija wszytko co dotej pory się ukazało.

Cytuj
Zły przykład, bo ta gra akurat ma taką stylistykę; nigdy nie dążyła do fotorealizmu...
Nie można powiedzięć że nigdy... bo nadciąga zaledwie druga część... chodzi mi oto że nawet gry oczekiwane/zapowiedziane na Xa nie dorównują graficznie temu co oferuje ps3.

Przez przypadek wpadłem na takie porównanie... może ktoś się ustosunkuje ;)
GT5p to 16 aut każde z 200000polygonów... PGR4 to 8? każde 40000
3200000 do 320000... czyli 10:1
a otoczenie porównywalne(LONDYN!) do tego 1080p i 60klatek oraz kasujące wszytko oświetlenie...
Jakieś pytania odnośnie mocy konsol?
-hahahhahaha
« Ostatnia zmiana: Lipca 03, 2008, 18:46:39 pm wysłana przez Maximmus80 »

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5414 dnia: Lipca 03, 2008, 18:47:55 pm »
gdyby przenieś GT5 na X'a, to Radek pojawiał by się codziennie..  :roll:

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5415 dnia: Lipca 03, 2008, 18:51:54 pm »
Cytuj
Prawda jest taka że o ile grą z Xa estetycznie nie mozna czesto wiele zarzuć to w konfrontacji z takimi tytułami jak Gt5p, Kz2, LBP wyglądają jak KRESKOWKI!
Większej głupoty dawno nie słyszałem :lol:

Cytuj
Nie można powiedzięć że nigdy... bo nadciąga zaledwie druga część... chodzi mi oto że nawet gry oczekiwane/zapowiedziane na Xa nie dorównują graficznie temu co oferuje ps3.
Dla mnie GoW2 jest najładniejszą grą jaką dotychczas pokazano na konsole :P

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5416 dnia: Lipca 03, 2008, 18:55:17 pm »
imo najładniejszy jest Crisis ;)

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 741
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5417 dnia: Lipca 03, 2008, 19:23:53 pm »
I znowu jakiś cichociemny pokasował posty...

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5418 dnia: Lipca 03, 2008, 19:30:10 pm »
Ja tam się nie znam, ale wg mnie zrobienie fotorealistycznej dżungli jest większym osiągnięciem niż zrobienie fotorealistycznych aut.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5419 dnia: Lipca 03, 2008, 20:13:11 pm »
Ja tam się nie znam, ale wg mnie zrobienie fotorealistycznej dżungli jest większym osiągnięciem niż zrobienie fotorealistycznych aut.

Jedna kwestia...
Spoko sobie gadacie, Crysis gorszy graficznie od MGS4 czy Uncharted, Gry na Xa nie ladne, cienie tu lepsze tam gorsze. Luz. Kazdy ma prawo do swojej oceny, ale wydaje mi sie, ze jednak narazie o fotorealistycznej grafice nie ma w ogole mowy. Fakt najblizej do fotorealizmu jest GT5:P - modele aut PRAWIE wyglada jak prawdzie, jednak slabe wygladzanie krawedzi, migajacy i postrzepiony self shadowing (swoja droga nienawidze tego efektu, ktory gdy jest zle zrobiony to szpeci gre zamiast ja upiekszac - np. HS, Oblivion, GT5:P) nie pozwalaja zapomniec, ze to tylko gra. IMO Crysis jest i jeszcze przez dlugo bedzie najpiekniejsza graficznie gra ever. Wyglada fenomenalnie, ale tez mowic o fotorealizmie w przypadku placzacej siostry to wielkie naduzycie. Moim zdaniem gry o fotorealistnej (a przynajmniej zblizonej) grafice to czasy PS5 i Xboxa720x2, narazie owszem sa ladne gry, beda ladniejsze ale jeszcze sporo czasu minie nim czlowiek nie bedzie w stanie odroznic gry od filmu narazie jeszcze dzieli nas przepasc do tego wydarzenia.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5420 dnia: Lipca 03, 2008, 20:37:47 pm »
Dla mnie GoW2 jest najładniejszą grą jaką dotychczas pokazano na konsole :P

:lol: :lol: :lol: Przynajmniej się starałeś. :P

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5421 dnia: Lipca 03, 2008, 20:40:17 pm »
Rozumiem Marcepan, że 'gry na ps3 zjadają gowa2 na śnadanie'?

Buzu- tak się mówi..:P Wg mnie nigdy nie osiągniemy takiego efektu :P

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5422 dnia: Lipca 03, 2008, 20:41:31 pm »

GT5p to 16 aut każde z 200000polygonów... PGR4 to 8? każde 40000
3200000 do 320000... czyli 10:1
a otoczenie porównywalne(LONDYN!) do tego 1080p i 60klatek oraz kasujące wszytko oświetlenie...
Jakieś pytania odnośnie mocy konsol?
-hahahhahaha

Z wszystkim się zgodzę,GT5P nie ma graficznej konkurencji jeśli chodzi o wyścigi w chwili obecnej na każdym sprzęcie łącznie z PC ale GT5P chodzi w rozdzielczości 1280x1080(jest multum źródeł w necie na dowód tego) ,a nie prawdziwym Full HD czyli 1920x1080,czyli jeśli PGR4 chodzi w prawdziwym 720P 1280x720 to różnicy w rozdzielczości ,aż tak znacznej nie ma.Za to w polygonach na autko jest miażdżąca przewaga no i nie zapominajmy o ilości fps :P
« Ostatnia zmiana: Lipca 03, 2008, 20:43:18 pm wysłana przez punisher85 »

Maximmus80

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5423 dnia: Lipca 03, 2008, 21:04:29 pm »
W sumie sie zgadzamy... ale znam takich co potrafia zrobic raban jak roznica w rozdzielczoci wynosi 50lini a nie 300! Jak by nie kombinowac na przykladzie tychg gier wudac bardzo wyraznie ze dyproporcje MOCY sa duze(ogromne?)

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5424 dnia: Lipca 03, 2008, 21:16:09 pm »
Z tymi mocami to bym nie przesadzał, ktoś kiedyś trąbił że gt3 wykorzystuje 25% konsoli..później okazało się że 70% mocy konsoli. Wszak Gt4 było tylko kosmetyczną(dodaniem paru rzeczy i zabraniem tam gdzie konsola by sobie nie poradziła) poprawką 3. Poczekajmy na Forze3 bo to jest kandydat do walki z Gt5. Jeśli ktoś porównuję forze2(która stawiała na realizm i na oczekiwania graczy, vide np. obiecane 60fpsów)z Gt5 to ma problemy z obiektywnym potraktowaniem sprawy. Gt5 piękne jest, dla mnie to najpiękniejsze wyścigi na timetrial + multimedialna encyklopedia motoryzacyjna. Bo z prawdziwymi wyścigami ta gra ma niewiele wspólnego. 8)

Maximmus80

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5425 dnia: Lipca 03, 2008, 21:20:06 pm »
Oczywiscie mowimy tu tylko o grafice... co do samej gry to sie z toba zgadzam - slabizna

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5426 dnia: Lipca 03, 2008, 21:53:44 pm »
Dla mnie GoW2 jest najładniejszą grą jaką dotychczas pokazano na konsole :P

:lol: :lol: :lol: Przynajmniej się starałeś. :P
Wcale się nie starałem, przedstawiłem tylko swoją opinię :P Mówienie w sensie ogólnym jaka gra jest najładniejsza mija się z celem, bo zawsze znajdzie się osoba, która uważa inaczej, dlatego takie zdanie:
Cytuj
chodzi mi oto że nawet gry oczekiwane/zapowiedziane na Xa nie dorównują graficznie temu co oferuje ps3
nie ma większego znaczenia. Są osoby, które się z nim zgadzają i są osoby, które się z nim nie zgadzają.

Co do fotorealizmu, to o ile zrobienie fotorealistycznych skał, czy piasku nie jest aż takie trudne, tak zrobienie fotorealistycznego człowieka prawie graniczy z cudem. Myślę jednak, że wszystko jest do osiągnięcia, ale wymaga czasu.

Maximmus80

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5427 dnia: Lipca 04, 2008, 02:25:53 am »
Racja... stworzenie fotorealistycznej twarzy to nielada wyzwanie... wynika to z mozliwosci naszego mozgu ktory specjalizuje sie miedzy innymi w rozpoznawaniu twarzy i emocji "zapisanych" na nich(psy tez potrafia odczytywac nasza twarz). Jeszcze z ciakawostek - kobiety sa w tym lepsze ;).
« Ostatnia zmiana: Lipca 04, 2008, 02:27:28 am wysłana przez Maximmus80 »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5428 dnia: Lipca 04, 2008, 13:35:21 pm »
Cytuj
Kolejny Naruto wylacznie na X360

 
Jeszcze pare lat temu gry oparte o mange Naruto wychodzily glównie w Japonii na PS2. Po bardzo dlugim czasie trafialy w koncu i do nas.

Na konsolach obecnej generacji toczy sie prawdziwa walka i póki co prowadzi w niej Xbox 360. Ubisoft oglosil, ze konsola Microsoftu dostanie na wylacznosc juz druga gre o przygodach Naruto, zatytulowana Naruto 2: Broken Bond.

Druga czesc nie bedzie jednak gra typu action/adventure lecz bijatyka z glówna walka pomiedzy Naruto a Sasuke Uchiha.

Naruto 2: Broken Bond pojawi sie niebawem bo juz w listopadzie tego roku. Wiecej informacji o grze mamy poznac podczas E3 2008.



http://gry.wp.pl/filtr;0,0;x;nowinki,10,39486;core.html


nie wiem czy to bylo, ale daje to tutaj...

co do dyskusji toczacej sie powyzej, to wg. nierozwazne jest pisanie, ze cos jest mozliwe na danej platformie a cos nie, bo przeciez obie platformy sa porownywalne, a branza sie caly czas rozwija, powstaja nowe sposoby na ominiecie, co niektorych ograniczen sprzetowych ( filtry/efekty/metody kompresji itd...)ma na to wplyw tez olbrzymia kasa jaka jest do wycigniecia na tynku gier, wiec jeszcze nie wiemy co przed nami...a dodac nalerzy jeszcze, ze grafika jednak nie powinna pierwszym kryterium przy wyborze gry ( przynajmniej dla mnie)...

Maximmus80

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5429 dnia: Lipca 04, 2008, 14:27:57 pm »
Zacznijmy od tego za wedlug mnie ta dyskusja jest bezsensu(liczy sie grywalnosc i miod/pasja z gry) ale z posrod calej masy niedorzecznosci zawsze mozna poszerzyc swoja wiedze o garsc ciekawych dla mnie choc nie przydatnych informacji.
Co do mozliwosci sprzetu... to mi sie wydaje ze w przypadku X360 nie ma co sie ludzic... oczywiscie bedziemy dostawac coraz bardziej dopieszczone tytuly ale juz rewolucji nie oczekuje. Wynika to wedlug mnie z faktu ze architektura tej konsoli powszechnie nie stanowi zagadki, developerzy z jej narzedziami i linia hardware maja do czynienia od conajmniej dekady. Plusy tego sa takie ze prace nad tytulami przebiegaja latwo i dosc szybko pojawily sie tytuly wykorzystujace potencjal sprzetu.
W przypadku Ps3 sprawa wyglada zupelnie odmiennie... slynne trudnosci z programowaniem, krytyka VALVE itd... to miedzy innymi brak(jest juz lepiej) narzedzi dla developerow i zupelnie inna architektora. 10 letni cykl zycia sprzetu w przypdku tego typu konsoli brzmi rozsadnie bo 3-4 lata...
...zajmie developera poznanie zaleznosci i mozliwosc wielordzeniwowego CELL vs karta 3D. Dosc powiedziec że aktualnie Kz2 jest tytułem ktory efektywnie wykorzystuje "słynne" 4,5 rdzenia. Niema powodu nie wierzyc SQARENIX ktore twierdzi ze ich silnik jako PIERWSZY efektynie wykorzysta wszytkie rdzenie - ci panowie ZAWSZE wyciskaja z konsol ostatnie soki(DS,PS2,PS1,PSP,itd..).
Nieznaczy to ze na ps3 czeka nas zupelnie nowa jakosc... ale jesli nastepne tytuly beda trzymac poziom Gt5p czy Kz2 to ja jestem usatysfakcjonowany(wszytkie studia Sony scisle z sobą wspopracuja i korzystaja z narzdzi EDGE).
« Ostatnia zmiana: Lipca 04, 2008, 15:29:04 pm wysłana przez Maximmus80 »

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5430 dnia: Lipca 04, 2008, 14:34:26 pm »
Cytuj
developerzy z jej narzedziami i linia hardware maja do czynienia od conajmniej dekady
Polecam sprawdzić w słowniku co to jest dekada... :? Chyba, że od 10 lat mają wielordzeniowe procesory pokitrane w szafkach, a nie jak ludzkość myślała od 2005 roku. :lol: Jednym słowem: srutututututututu.
« Ostatnia zmiana: Lipca 04, 2008, 14:36:24 pm wysłana przez tarniak »

Ibra

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2005
  • Wiadomości: 2 875
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5431 dnia: Lipca 04, 2008, 15:13:44 pm »
Tarniak, zostaw nerdów w spokoju :x

Maximmus80

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5432 dnia: Lipca 04, 2008, 15:30:13 pm »
Ibra... poszukaj na glowie guza... bo jak bys zobaczył MNIE w realu to bys miał kisiel w gaciach... buraku

nerd-obrazliwe określenie...

ja sie dziele tylko swoimi przemysleniami... nikogo nie chec na siłe przekonać...

tak to ja jestem na zdjeciu... zdjęcie z przed 4 lat... pozatym nie widać na nim reszty ciała... 4 razy w tygodniu hartowanego na siłowni...
to jest internet... każdy CIEĆ moze mowić co mu sie podoba... ale biorąc pod uwage jakie zdobywam kobiet(chodzby wczoraj) i jaki zemnie POWAŻNY facet to NERDEM jesteś dla mnie TY
 ....
« Ostatnia zmiana: Lipca 04, 2008, 15:35:43 pm wysłana przez Maximmus80 »

Ibra

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2005
  • Wiadomości: 2 875
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5433 dnia: Lipca 04, 2008, 15:30:41 pm »
HEHEHE :lol:

Jeżeli to Ty jesteś na zdjęciu, to faktycznie...nawet psa byś mi wystraszył :(

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5434 dnia: Lipca 04, 2008, 15:32:05 pm »
Co za Agresja  :lol:

Marins

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5435 dnia: Lipca 04, 2008, 15:34:37 pm »

Unlimited

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5436 dnia: Lipca 04, 2008, 15:39:56 pm »
Jako posiadacz ps2,x-a i obecnie X360, i człowiek mający do czynienia z ps3 co tydzień u znajomego stwierdzam że 10letni okres wykorzystania mocy konsoli jest manipulacją sony. Po pierwsze przekonałem się że ps2 też była długo rozpracowywana, szczególnie przez third part developers bo sony nie ułatwiało życia developerom i zawsze było jakieś "ale".Dalej byłem pełen podziwu że na takie zestawienie beebchów jai było wychodziły tak graficzne killer jak m.in DMC, GT3/4, Tekken 5, MGS2/3, Jak & Dexter. Jednak chce zauważyć że większą część mocy konsoli mogliśmy zobaczyć po roku, półtora gdy "czarna mamba" zawitała u graczy w domu. Pierwszym takim killerem był DMC-kolejne części to już tylko ewolucja, tak samo reszta wspaniałych wielkich gier. Przypomne jeszcze raz szumne 25% mocy na Gt3 które okazało się około 70/80% po tym co mogłem zobaczyć pod koniec panowania konsoli sony w Gt4. Z xboxem było podobnie też na początku konsola pokazała znaczną moc w przypadku takich gier jak DorA3, PGR, by na końcu pokazać na co ją stać czyli. m.in Forza,RallySport challenge 2, Riddick, "ostatnia" część abe odysey na X'ie, Doom3, HL2(fizyka-ps2 nie miało szans jej ruszyć niezmienionej w stosunku do pc jak zrobił to pierwszy xbox), Black, NG itd. Wniosek nasuwa się sam. Cell jest potężny, ale nie jest dwukrotnie szybszy niz układ Cpu w X360. Tak samo Xenos w X360 nie jest dwukrotnie lepszy niż chipset Nvidi w ps3. Każdy układ ma pewną przewagę nad "przeciwnikiem" ale nie popadajmy w skrajności.  :cool:

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5437 dnia: Lipca 04, 2008, 15:44:56 pm »
Cytuj
ja sie dziele tylko swoimi przemysleniami... nikogo nie chec na siłe przekonać...
To nie są przemyślenia, tylko zwykłe kłamstwa. Pierwszy prawie "wielordzeniowy" procesor to Pentium D. Za wikipedią, Pentium D został zaprezentowany w 2005 roku. Gdzie tam trzem latom do dekady...

Maximmus80

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5438 dnia: Lipca 04, 2008, 15:48:36 pm »
Cytuj
Jako posiadacz ps2,x-a i obecnie X360, i człowiek mający do czynienia z ps3 co tydzień u znajomego stwierdzam że 10letni okres wykorzystania mocy konsoli jest manipulacją sony. Po pierwsze przekonałem się że ps2 też była długo rozpracowywana, szczególnie przez third part developers bo sony nie ułatwiało życia developerom i zawsze było jakieś "ale".Dalej byłem pełen podziwu że na takie zestawienie beebchów jai było wychodziły tak graficzne killer jak m.in DMC, GT3/4, Tekken 5, MGS2/3, Jak & Dexter. Jednak chce zauważyć że większą część mocy konsoli mogliśmy zobaczyć po roku, półtora gdy "czarna mamba" zawitała u graczy w domu. Pierwszym takim killerem był DMC-kolejne części to już tylko ewolucja, tak samo reszta wspaniałych wielkich gier. Przypomne jeszcze raz szumne 25% mocy na Gt3 które okazało się około 70/80% po tym co mogłem zobaczyć pod koniec panowania konsoli sony w Gt4. Z xboxem było podobnie też na początku konsola pokazała znaczną moc w przypadku takich gier jak DorA3, PGR, by na końcu pokazać na co ją stać czyli. m.in Forza,RallySport challenge 2, Riddick, "ostatnia" część abe odysey na X'ie, Doom3, HL2(fizyka-ps2 nie miało szans jej ruszyć niezmienionej w stosunku do pc jak zrobił to pierwszy xbox), Black, NG itd. Wniosek nasuwa się sam. Cell jest potężny, ale nie jest dwukrotnie szybszy niz układ Cpu w X360. Tak samo Xenos w X360 nie jest dwukrotnie lepszy niż chipset Nvidi w ps3. Każdy układ ma pewną przewagę nad "przeciwnikiem" ale nie popadajmy w skrajności.  Cool
Generalnie... masz racje...

Przyznasz jednak że posiadanie twardego dysku, Blu-Ray i mocnego CPU stwarza większe możliwości niż u konkurencji.
Dla mnie takim wyznacznikiem możliwośći Ps3 miał być Resistanse2... mimo że wygląda lepiej rozczarował mnie - wydaje mi się że ta ekipa jak żadna inna zna bebechy ps3 i to co pokazali to w sumie wyznacznik możliwości Ps3.
Jednak po tym co prezentuje Kz2 i Gt5p można stwierdzić że konsola potrafi generować piekną i czasem wręcz fotorealistyczną grafike.

Definicja fotorealizmu w grafice...
http://pl.wikipedia.org/wiki/Grafika_komputerowa

Ciapkas

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #5439 dnia: Lipca 04, 2008, 15:50:00 pm »
Maximus- gdzie się uchowali jeszcze tacy jak ty? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: