No nie wiem. Tak dobrze to chyba nie będzie
A teraz poważniej.
Wydaje mi się, że napiszą o tym co sami zobaczą.
Ja obstawiam:
Wersja z X360 ma słabsze cienie, ale za to wersja na PS3 mocniej rwie obraz (brak v-synch/mniej niż 30fps) (i może zaprzęgną soft do liczenia klatek
- kto to wie co się wtedy okaże)
Tak z ciekawości zgrałem sobie to porównanie z którego Pieter wywnioskował
http://www.videogamer.com/videos/far_cry_2_far_cry_2_video_comparison.html?type=hd
porównanie HD obu wersji - zadnych rózinc nie widac
Dla tych co nie zauważyli różnicy:
/cut/
Brak chmur:
Jak widać jak zawsze X360 ma problemy z renderowaniem gładkich cieni. Chyba każda gra na XO która ma soft shadows cierpi na to. Np. Mass Effect- wszystkie cienie sa kropkowane- takie ziarniste, tak samo w Bad Company. Podobne problemy widziałem jeszcze w kilku innych grach.
/cut/
- poza słabymi cieniami (tu miał rację) o braku chmur na X360 i jakie było moje zdziwienie że chmury są - tylko gra ma dynamiczną pogodę/różne pory dnia.
Ale umknęły mu one chyba też jak lekko przymykał oko
na problemy z dość dobrze widocznym
"screen tear" - rwaniem klatek obrazu z powodu nie wyrabianych 30fps/wyłączonego v-synch na PS3. Chmurki:
A oto przykłady rwanka.
(I żartując sobie troszeczkę też użyję czerwonego pisaczka)
"Dla tych co nie zauważyli różnicy:"
itd.
cała masa tego ale już mi się nie chce pauzować filmiku co chwilę...
Trochę zadymy, intensywniejsz dżunga - i...
"Jak widać jak zawsze PS3 ma problemy z płynną animacją i v-synch. Chyba każda gra na PS3 cierpi na to."
PS.
Nie żeby X360 też czasem nie poszarpał klatki - oj tak dobrze to nie ma. Ale na PS3 to jest niestety nagminne.